Μαΐου 23, 2018

Ειδήσεις

Στο «κόκκινο» οι ληξιπρόθεσμες οφειλές -Φρενάρουν οι πληρωμές
Αρκετά πίσω, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, έχουν μείνει οι εισπράξεις των ληξιπρόθεσμων οφειλών το πρώτο τρίμηνο του 2014, ενώ την ίδια ώρα προστίθενται και νεες οφειλές με ταχύτερο ρυθμό από ότι εξοφλούνται οι παλιές.

Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο επικαλείται η «Καθημερινή», το 2013 είχε καλυφθεί το 12,3% των ληξιπρόθεσμων έναντι 9,3% του 2014. Τα «νέα ληξιπρόθεσμα», όπως αποκαλούνται στο υπουργείο αυτά που σχηματίζονται γρηγορότερα απ’ ό,τι πληρώνονται τα παλαιά, τροφοδοτούνται από μια έκρηξη της τάξεως του 63% των προστίμων του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων.

Το 81% της συγκεκριμένης κατηγορίας έχει ήδη διαμορφωθεί ως νέο ληξιπρόθεσμο και αγγίζει το 1,2 δισ. ευρώ. Επίσης η κατηγορία κατάπτωσης εγγυήσεων του Δημοσίου εκτοξεύεται κατά 100%.

Το 91% των νέων ληξιπρόθεσμων που σχηματίζεται και βεβαιώνεται την περίοδο από τον Νοέμβριο του 2013 αποτελούνταν τον Απρίλιο από βεβαιωμένους φόρους εισοδήματος, περιουσίας, ΦΠΑ, Προστίμων ΚΒΣ και Δανείων.

Παράλληλα, η μεγαλύτερη επιβάρυνση στο δείκτη είσπραξης των ληξιπρόθεσμων προέρχεται από το φόρο περιουσίας των επιτηδευματιών, που υπολογίζεται στο 7,9%. Επιπλέον, «έκρηξη» παρατηρείται- κατά 450%- στις οφειλές από τέλη αυτοκινήτων.

http://www.iefimerida.gr

Ειδήσεις

«Υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν συστηματικά, με αφοσίωση πάνω στις σπουδές τους, ακόμη κι όταν το πανεπιστήμιο είναι κλειστό», είπε με έμφαση, μιλώντας στην «Κ», η 22χρονη Αννα Βεντουράτου, τελειόφοιτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Η ομάδα της Νομικής –με την Περσεφόνη Βερνάδου, τον Παναγιώτη Θεοδωρόπουλο, τον Παναγιώτη Κυριάκου και την ίδια– κατέκτησε την πρώτη θέση στον Παγκόσμιο Γύρο του διεθνούς πανεπιστημιακού διαγωνισμού εικονικής δίκης ELSA Moot Court Competition, που διεξήχθη στην έδρα του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου στη Γενεύη. Ποιον είχε αντίπαλο στον τελικό; Την ομάδα του Πανεπιστημίου Harvard κέρδισαν τα «δικά μας παιδιά»...

Η νίκη των τεσσάρων φοιτητών αποτελεί περίτρανη απόδειξη του σημαντικού, «αθέατου» έργου που γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια, αποτέλεσμα συνέπειας και μόχθου, «αντίπαλον δέος» στις πρακτικές ισχνών μειοψηφιών στα ελληνικά ΑΕΙ.

Ειδικότερα, όπως εξήγησε στην «Κ» ο υπό διορισμόν λέκτωρ κ. Αναστάσιος Γουργουρίνης, υπό την επιστημονική επίβλεψη και καθοδήγηση του οποίου προετοιμάστηκε η ομάδα, ο διαγωνισμός διοργανώθηκε για δωδέκατη συνεχή χρονιά και αποτελεί προσομοίωση της διαδικασίας δικαστικής επίλυσης διακρατικών εμπορικών διαφορών. Το φετινό θέμα του ήταν ιδιαίτερα επίκαιρο, καθώς αφορούσε σε νομική διαφορά μεταξύ δύο κρατών-μελών του ΠΟΕ (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου), ενός ανεπτυγμένου και ενός αναπτυσσόμενου, η οποία ανέκυψε λόγω της απόφασης του τελευταίου να ανακρατικοποιήσει τις υπηρεσίες ύδρευσης - αποχέτευσης, μετά μία περίοδο –όχι ιδιαίτερα επιτυχούς– ιδιωτικοποίησης. Το αναπτυσσόμενο κράτος όρισε ότι οι υπηρεσίες ύδρευσης - αποχέτευσης θα πρέπει να παρέχονται εφ’ εξής αποκλειστικά από εγχώρια κρατική εταιρεία, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητά τους και η δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών σε αυτές. Ομως, το ίδιο κράτος είχε αναλάβει να προσφέρει πρόσβαση στην αγορά και σε ξένους παρόχους υπηρεσιών βάσει της Γενικής Συμφωνίας για το Εμπόριο στις Υπηρεσίες (GATS), ενώ ταυτόχρονα δεσμευόταν και από μία περιφερειακή εμπορική συμφωνία με το ανεπτυγμένο κράτος.

Στον διαγωνισμό μετείχαν 117 πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο και η ομάδα της Νομικής Αθηνών, αφού πήρε το εισιτήριο στον προκριματικό γύρο της Ευρώπης, βρέθηκε στην τελική φάση μαζί με 19 άλλα πανεπιστήμια, όπως τα Harvard, Georgetown University, Hong Kong University, University of Geneva, Katholieke Universiteit Leuven, University of Barcelona, West Bengal National University of Juridical Sciences (Ινδία), University of International Business and Economics (Κίνα). Στην προκριματική φάση απέκλεισε τις ομάδες των American University Washington και Rhodes University (Ν. Αφρική), στα προημιτελικά την ομάδα του Παν. του Hong Kong, στον ημιτελικό εκείνη του Πανεπιστημίου του Amsterdam.

Την περασμένη Κυριακή, με αντίδικο - αντίπαλο την ομάδα του Harvard, άρχισε ο μεγάλος τελικός στην κεντρική αίθουσα συνεδριάσεων του ΠΟΕ. Τελικά, το εννεαμελές «δικαστήριο» (υψηλόβαθμα στελέχη του ΠΟΕ και εγνωσμένης φήμης καθηγητές διεθνούς οικονομικού δικαίου) έδωσαν τη νίκη στην ελληνική ομάδα. Οι φοιτητές έλαβαν υποτροφίες για την παρακολούθηση των καλοκαιρινών μαθημάτων διεθνούς οικονομικού δικαίου που διοργανώνει ετησίως το World Trade Institute στη Βέρνη, ενώ είχαν ακόμη και προτάσεις για εργασία από μεγάλες εταιρείες. «Απαιτείται τεράστια προετοιμασία, προσήλωση στον στόχο, συνεργασία. Στο δικαστήριο μιλούσε ο ένας, αλλά σκεφτόμασταν και οι τέσσερις», λέει στην «Κ» ο Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος, αποδεικνύοντας ότι οι Ελληνες νέοι μπορούν να τα καταφέρουν... και στο ομαδικό πνεύμα.

http://www.kathimerini.gr

 

Ειδήσεις

Σε άμεση ανακούφιση των πασχόντων από σοβαρά και χρόνια νοσήματα προχωρεί το υπουργείο Υγείας.

Μεσοσταθμική μείωση στο ποσοστό κέρδους των φαρμακοποιών σε 17,5% από 19% που ισχύει σήμερα Μειώνει σημαντικά τη συμμετοχή τους στη φαρμακευτική δαπάνη, προχωρώντας σε δύο βελτιώσεις στο σύστημα διαμόρφωσης της ασφαλιστικής τιμής (τιμή επί της οποίας πληρώνει το Ταμείο). Το εν λόγω σύστημα εμφάνιζε αδυναμίες, με αποτέλεσμα να πληρώνουν μεγάλη συμμετοχή ακόμη και καρκινοπαθείς που επέλεγαν γενόσημα φάρμακα!

Με άλλη παρέμβαση δίνει τη δυνατότητα χορήγησης των φαρμάκων για σοβαρές παθήσεις και στα ιδιωτικά φαρμακεία. Οι φαρμακοποιοί θα έχουν κλιμακωτό ποσοστό κέρδους, το οποίο ωστόσο θα είναι σχετικά μικρό. Με τον τρόπο αυτό προκύπτει συνολικά μεσοσταθμική μείωση στο ποσοστό κέρδους των φαρμακοποιών σε 17,5% από 19% που ισχύει σήμερα.
Ο υπουργός Υγείας Αδωνις Γεωργιάδης παραδέχτηκε χθες ότι το προηγούμενο σύστημα των ασφαλιστικών τιμών είχε οδηγήσει σε «μεγαλύτερες του επιθυμητού συμμετοχές ασθενών». Το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού κατήγγειλε ότι καρκινοπαθής καλείται να συμμετάσχει με 1.700 ευρώ στη φαρμακευτική δαπάνη, επιλέγοντας φθηνό σκεύασμα.
Οι τιμές σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, οι ασφαλιστικές τιμές αυξάνονται με δύο τρόπους: Με αύξηση από 4% στο 20% των γενοσήμων που συμμετέχουν στη διαμόρφωση της τιμής και με συνεκτίμηση και της δοσολογίας του φαρμάκου.

Το υπουργείο Υγείας αυξάνει και τις θεραπευτικές επιλογές των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις. Στον νέο κατάλογο συνταγογραφούμενων φαρμάκων (λίστα) που εξέδωσε περιέλαβε 300 νέα σκευάσματα, τα οποία είχαν πάρει τιμή, αλλά δεν μπορούσαν να συνταγογραφηθούν στους ασφαλισμένους.

Στον ίδιο κατάλογο έχουν περιληφθεί και περίπου 40 καινοτόμα φάρμακα, τα οποία χορηγούνταν σε περισσότερες από δέκα ευρωπαϊκές χώρες, αλλά όχι στη χώρα μας.
Ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι σε περίπτωση που παρατηρηθεί υπέρβαση της προϋπολογισθείσας φαρμακευτικής δαπάνης, οι εταιρείες θα κληθούν να πληρώσουν επιστροφές (claw back).
Με άλλη απόφαση ο υπουργός Υγείας επιτρέπει τη χορήγηση των φαρμάκων για σοβαρές παθήσεις και από τα ιδιωτικά φαρμακεία, ενώ μέχρι σήμερα τα διέθεταν μόνον τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.
Οι φαρμακοποιοί θα έχουν ποσοστό κέρδους, το οποίο θα διαμορφώνεται με βάση την τιμή του φαρμάκου ως εξής:
Εως 100 ευρώ κέρδος 32,4%, από 100 έως 150 ευρώ 28%, από 150 έως 200 ευρώ 23%, από 200,1 έως 300 ευρώ 16%, από 300,1 έως 400 ευρώ 12%, από 400,1 έως 500 ευρώ 9%, από 500,1 έως 600 8%, από 600,1 έως 700 ευρώ 7%, από 700,1 έως 800 ευρώ (6,5%), από 800,1 έως 900 ευρώ 6%, από 900,1 έως 1.000 ευρώ 5,5%, από 1.000,1 έως 1.250 ευρώ 5% και από 1.250,1 έως 1.500 ευρώ 4,25%.

http://www.ethnos.gr

Ειδήσεις

Τα 100 πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα (brand) σε όλο τον κόσμο είναι πασίγνωστα, αξιόπιστα, καθημερινής χρήσης και στο δικό τους «χρηματιστήριο» έχουν υψηλότατη αποτίμηση με την Google στην πρώτη θέση, την Apple στη δεύτερη, την ΙΒΜ στην τρίτη, τη Microsoft στην τέταρτη και την ΜcDonald’s στην πέμπτη θέση, σύμφωνα με τα ευρήματα της Millward Brown Optimor. Την περίοδο 2007-2010 ήταν και πάλι πρώτη στον κατάλογο η Google και υποχώρησε στη δεύτερη ή τρίτη θέση το διάστημα 2011-2013. Επιπλέον, το σήμα του διεθνώς μεγαλύτερου ηλεκτρονικού καταστήματος Amazon πρώτη φορά εμφανίζεται φέτος στη δέκατη θέση έναντι της δέκατης τέταρτης πέρυσι, καθώς η εταιρεία διεισδύει σε ολοένα και περισσότερες πτυχές της καθημερινότητας. Η δε εταιρεία πιστωτικών καρτών, Visa, η οποία πιστώνεται με προσεκτική ανάπτυξη του σήματός της βρέθηκε στην 7η από την 9η θέση πέρυσι.

Συγκριτικά με το 2013 η αξία των 100 πιο επιτυχημένων brand αυξήθηκε 12% και 98% συγκριτικά με το 2006, όταν ξεκίνησε η συλλογή των στοιχείων. Οι μεταβολές αυτές καταδεικνύουν πως οι καταναλωτές, μετά την κρίση, δείχνουν και πάλι εμπιστοσύνη στην αγορά. Κινητήρια δύναμη στην ανοδική πορεία είναι ο κλάδος της τεχνολογίας: το ένα πέμπτο των 100 πιο επιτυχημένων εμπορικών σημάτων προέρχεται από αυτόν, ενώ επί της συνολικής αξίας των 100 σημάτων η τεχνολογία αντιστοιχεί στο ένα τρίτο. Βασικά κριτήρια, τα οποία χρησιμοποιούνται από τη Millward Brown Optimor για την αποτίμηση των σημάτων είναι: το πόσο νόημα έχουν (δηλαδή, πόσο ελκυστικά/ επιθυμητά είναι), το πώς διαφοροποιούνται (δηλαδή, πώς δημιουργούν τάσεις προς όφελος των καταναλωτών), το πόσο αυτόματα έρχονται στο μυαλό, το πόσο αξιόπιστα είναι (δηλαδή, το πόσο τα εμπιστεύονται οι καταναλωτές, γιατί ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους και πόσο πιθανό είναι να τα συστήσουν σε άλλους), καθώς και το πόση αξία έχουν (δηλαδή, πόση είναι η διαφορά μεταξύ της επιθυμίας να αποκτήσουν οι καταναλωτές τα εμπορικά σήματα και της αντίληψής τους για την τιμή τους).

Σύμφωνα με τη Millward Brown Optimor, η οποία συνέλεξε τα στοιχεία για λογαριασμό του τμήματός της BrandZ, τα πιο ελκυστικά εμπορικά σήματα ανήκουν στην υψηλή ραπτική. Είναι εκείνα των Gucci και Prada, τα οποία βάσει της αξίας τους κατατάσσονται στην 60ή και την 96η θέση αντίστοιχα. Τα πιο αστεία και διασκεδαστικά είναι του κοινωνικού δικτύου του Facebook και της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ με θέσεις 21 και 63 αντίστοιχα. «Ο ανεπτυγμένος κόσμος ανακάμπτει από την κρίση και οι καταναλωτές ανακτούν την εμπιστοσύνη τους, οπότε τα μεγάλα brand το εκμεταλλεύονται», υπογράμμισε στους Financial Τimes ο Πίτερ Γουόλσι, διευθυντής παγκοσμίων δραστηριοτήτων της ΒrandZ. «Οι αντίστοιχες εταιρείες έλαβαν ένα πραγματικό μήνυμα αφύπνισης με την ύφεση ως επακόλουθο της κρίσης του 2008 και έκτοτε ασχολήθηκαν εις βάθος με τους πελάτες τους».

Παράλληλα, το τελευταίο δωδεκάμηνο παρατηρήθηκαν τεράστιες αλλαγές, αποδεικνύοντας το πόσο ασταθείς παραμένουν οι αναδυόμενες αγορές. Τα 100 κορυφαία brand προέρχονται κυρίως από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Βρετανία, ενώ υπάρχουν λιγότερα από την Κίνα συγκριτικά με το 2013, μόνο ένα από την Αφρική και κανένα από την Ινδία. Η αξία τους αυξήθηκε από τα 2,6 τρισ. δολάρια πέρυσι στα 2,9 τρισ. δολάρια φέτος. Από το 2006 και μετά, οπότε και ξεκίνησε η συλλογή των στοιχείων, ο μέσος όρος αύξησης ήταν 9% τον χρόνο, ενώ, διαρκούσης της ύφεσης, το ποσοστό έφθανε το 8%. Φέτος στα 100 εμπορικά σήματα τα δέκα πρώτα και δημοφιλέστερα είναι αμερικανικά. Επί του συνόλου τους μόνον 18 είχαν απώλειες στην αξία τους έναντι 30 κατά μέσο όρο μέσα στην ύφεση.

Σημαντικότατο πλεονέκτημα για τους νεοεισερχόμενους στον κατάλογο, όπως τα εμπορικά σήματα του κοινωνικού δικτύου Τwitter και του συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, είναι ότι σήμερα διαθέτουν δυόμισι φορές τη δύναμη του brand από ό,τι μία μέση εταιρεία. «Παίζουν το παιχνίδι της δημοτικότητας του εμπορικού τους σήματος», υπογραμμίζει ο κ. Γουόλσι. Κατά την Ελσπεθ Τσιούνγκ, επικεφαλής αποτιμήσεων του τμήματος BrandZ, «δύο σημαντικά στοιχεία των νέων brand είναι ότι αποτελούν κομμάτι της καθημερινής μας ζωής και ότι τα στηρίζει η παγκοσμιοποίηση, όπως βλέπουμε από τη δυναμική ανάκαμψη των δυτικών εμπορικών σημάτων».

Εμπιστοσύνη

Οσα εμπορικά σήματα απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, αυτό αποτυπώνεται στην αυξημένη αξία τους. Αυτή είναι και η περίπτωση των εταιρειών εφοδιαστικής αλυσίδας, δηλαδή των UPS, FedEx και DHL. Η αξία του brand της DHL αυξήθηκε 53%, της FedEx κατά 24% και της UPS κατά 12% έναντι του 2013. Αντιθέτως, ο κλονισμός της εμπιστοσύνης γίνεται αντιληπτός στην υποχώρηση της αξίας των εμπορικών σημάτων των τραπεζών, όπως στην περίπτωση της κινεζικής Αgricultural Βank of China, που κατρακύλησε 17 θέσεις και η αξία της μειώθηκε 9%. Πάντως, το εμπορικό σήμα, το οποίο από το 2006 και μετά ενίσχυσε εντυπωσιακά την αξία του κατά 7.000%, είναι αυτό της Subway, της αμερικανικής αλυσίδας σάντουιτς.

Αναφορικά, τώρα, με τη μεταβλητή της διαφοροποίησης, αξιοσημείωτη είναι η προσπάθεια της βρετανικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών ΒΤ. Η αξία του εμπορικού της σήματος εκτινάχθηκε κατά 61% από το 2013 και κατετάγη φέτος στην 64η από την 94η θέση. Η εξέλιξη αυτή, όπως αναφέρει η Millward Brown Optimor, αποδίδεται κυρίως στο ότι απέκτησε τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων ποδοσφαίρου Α΄ κατηγορίας στη Βρετανία, προσθέτοντας στη συνδρομητική της βάση 2 εκατομμύρια άτομα. Ανάλογη αύξηση στην αξία του εμπορικού της σήματος κατά 61% είχε και η σουηδική πολυεθνική εταιρεία της ΙΚΕΑ, η οποία προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό ισόρροπη σχέση μεταξύ της επιθυμίας να αποκτήσει ένα προϊόν της και της αντίστοιχης τιμής του.

http://www.kathimerini.gr

Ειδήσεις

Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν «λαδώσει» για να την αποκτήσουν

Χωρίς Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων κυκλοφορούν πολλά ΙΧ στην Αττική, ενώ και η πλειονότητα των αυτοκινήτων που έχουν κάρτα φαίνεται να έχουν «λαδώσει» για να την αποκτήσουν, καθώς μετά από ελέγχους η εκπρομπή ρύπων ήταν εκτός των προβλεπομένων ορίων.

Κατά τη διάρκεια ελέγχου που πραγματοποιήθηκε από τις έξι κινητές μονάδες μέτρησης καυσαερίων που λειτουργούν στον Νομό Αττικής, διαπιστώθηκαν οι εξής παραβάσεις: 1) 5.544 αυτοκίνητα ευρέθησαν δίχως να έχουν ανεφοδιαστεί με ΚΕΚ (Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων), αλλά η εκπομπή ρύπων ευρίσκοντο εντός των προβλεπόμενων ορίων. 2) 7.200 Ι.Χ. τα οποία ήταν εφοδιασμένα με ΚΕΚ, αλλά αυτές ακυρώθηκαν διότι τα όρια εκπομπών ρύπων ήταν εκτός ορίων. 3) 613 αυτοκίνητα ευρέθησαν χωρίς να είναι εφοδιασμένα με ΚΕΚ και τα όρια εκπομπής ρύπων ήταν εκτός των προβλεπόμενων ορίων.

http://www.thebest.gr

Ειδήσεις

Tους δέκα σημαντικότερους λόγους για να αγοράσουν κάτοικοι εξωτερικού τουριστική κατοικία στην Ελλάδα προσδιορίζει στην τελευταία της έκθεση η Αlgean Property. Οπως επισημαίνεται στην έκθεση, η Ελλάδα είναι ένας από τους τελευταίους «ανεξερεύνητους» παραδείσους της Ευρώπης για ιδιοκτήτες τουριστικής κατοικίας.

Πρώτος λόγος για την αγορά αναφέρεται η εύκολη και άμεση προσβασιμότητα με όλα τα μέσα (αεροπλάνο, πλοίο, αυτοκίνητο). Ειδικά για την αεροπορική προσβασιμότητα αναφέρεται η λειτουργία 21 διεθνών αεροδρομίων αλλά και το έμπρακτο ενδιαφέρον αεροπορικών εταιρειών (British Airways, Turkish Airlines, Qatar Airways, Air Berlin, Aegean, Norwegian, Ryanair, EasyJet, Brussels Airlines, Transavia και Εllin Air) να αυξήσουν περαιτέρω το πτητικό τους έργο προς τη χώρα μας. Σημειώνεται, ότι η Ιταλία και η Ισπανία, πολύ μεγαλύτερες χώρες από την Ελλάδα, έχουν 31 και 29 διεθνή αεροδρόμια αντίστοιχα. Ως δεύτερος λόγος αναφέρεται το πολύ καλό κλίμα που έχει η χώρα μας. Η μέση θερμοκρασία είναι 18 βαθμοί Κελσίου, με περισσότερες από 300 ημέρες να υπάρχει ηλιοφάνεια 8,5 ωρών.

Η μέση θερμοκρασία στην Ισπανία και στην Πορτογαλία είναι 15 βαθμοί, στην Ιταλία 13 και στην Τουρκία 12. Τρίτος σημαντικότερος λόγος είναι ο πολιτισμός, καθώς αναφέρονται 232 σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Τέταρτος λόγος για την αγορά τουριστικής κατοικίας είναι η μεγάλη ακτογραμμή της χώρας. Για παράδειγμα η Ελλάδα διαθέτει ακτογραμμή 13.676 χλμ. όταν η Τουρκία διαθέτει 7.200 χλμ. και η Ισπανία 4.964 χλμ. Πέμπτος λόγος είναι η ποιότητα ζωής σε προορισμούς εκτός Αθηνών. Εκτος λόγος είναι τα χαμηλά ποσοστά εγκληματικότητας που έχει η χώρα μας σε σχέση με άλλους προορισμούς και έβδομος το μέτριο κόστος διαβίωσης. Ως όγδοος λόγος αναφέρεται η ανοδική πορεία του τουρισμού, που σε συνδυασμό με τη βελτίωση των τουριστικών δημόσιων και ιδιωτικών υποδομών θα προσδώσει αξία στην επένδυση αγοράς τουριστικής κατοικίας. Ενατος λόγος, η μείωση από 1/1/2014 του φόρου μεταβίβασης ακινήτων και δέκατος, το ευνοϊκό, σε σχέση με άλλους προορισμούς, καθεστώς χορήγησης άδειας παραμονής για επενδυτές που αγοράζουν ακίνητα αξίας άνω των 250.000 ευρώ.

Στο μεταξύ, οι εταιρείες Τοurism Plus - Global Tourism Consultants και Μamaras & Partners Consulting Company, σε συνεργασία με την Ενωση Τουριστικών Γραφείων Τουρκίας ΤURSAB, διοργανώνουν την προσεχή Πέμπτη στην Κωνσταντινούπολη το πρώτο επενδυτικό φόρουμ Greek Properties - Tourkish Tourism Investors Event. Οπως επισημαίνουν οι διοργανωτές, στόχος της εν λόγω εκδήλωσης είναι η παρουσίαση ελληνικών τουριστικών ακινήτων σε Τούρκους επενδυτές για συνέργειες, πώληση, μίσθωση, συνεκμετάλλευση, διαχείριση κ.ά. Μεταξύ των ακινήτων που θα παρουσιαστούν περιλαμβάνονται και ξενοδοχειακές μονάδες της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής, της Πιερίας, της Θάσου και της Αλεξανδρούπολης.

http://www.kathimerini.gr

Ειδήσεις

Δυνατότητα διακοπών χαμηλού κόστους θα έχουν 120.000 άτομα που θα συμμετάσχουν στο νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του υπουργείου Εργασίας. Το πρόγραμμα, προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ, θα ξεκινήσει από την 1η Αυγούστου. Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, η οποία υπογράφεται από τον κ. Γ. Βρούτση, μέσα στον μήνα αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων στη διαδικτυακή πύλη του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr). Οι δικαιούχοι θα λάβουν την «επιταγή κοινωνικού τουρισμού» και στη συνέχεια θα επιλέξουν από μία λίστα τουριστικών καταλυμάτων για έως πέντε διανυκτερεύσεις.

Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι εξής:

1. Εργαζόμενοι με σχέση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου που έχουν το προηγούμενο ημερολογιακό έτος 50 ημέρες στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (σύμφωνα με τη διάταξη του ν. 678/1977 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει).

2. Ανεργοι οι οποίοι κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος έχουν λάβει τακτική επιδότηση ανεργίας με βάση τις κοινές περί ανεργίας διατάξεις του ΟΑΕΔ διάρκειας τουλάχιστον 2 μηνών (50 ημερήσια επιδόματα).

3. Ανεργοι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο ΑμεΑ του ΟΑΕΔ. Ο ΟΑΕΔ επεξεργάζεται τις αιτήσεις και προχωρεί στη μοριοδότηση των υποψηφίων με βάση ειδικά κριτήρια επιλογής. Λαμβάνονται υπόψη το ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα, ο αριθμός των ανήλικων τέκνων, ο χρόνος συνεχόμενης εγγεγραμμένης ανεργίας, ο αριθμός ημερών ασφάλισης με συνεισπραττόμενη εισφορά 0,35% της τριετίας που προηγείται του έτους έναρξης του προγράμματος.

Ο ακριβής αριθμός των μορίων ανά περίπτωση θα προσδιοριστεί με δημόσια πρόσκληση του ΟΑΕΔ. Οι διασταυρώσεις των εισοδηματικών πληροφοριών θα γίνουν από τη Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών (σχετικά με το εισόδημα), από το ΙΚΑ (για τα ένσημα ) και από τον ΟΑΕΔ (για τον χρόνο συνεχιζόμενης ανεργίας).

http://www.kathimerini.gr

Ειδήσεις

Παραδοσιακά με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ξεκινούν για ακόμη μια φορά οι Πανελλαδικές εξετάσεις του 2014.

Μπορεί πολλοί υποψήφιοι να τη θεωρούν σχετικά εύκολο μάθημα όμως κρύβει παγίδες και ελάχιστα καταφέρνουν να γράψουν 18 και άνω.

Χαρακτηριστικά, αναφέρουμε ότι μόλις το 1.64% των υποψηφίων της θεωρητικής βρέθηκε στην κλίμακα του 18-20 το 2013 ενώ ιδιαίτερα χαμηλά ήταν τα ποσοστά των αριστούχων και στις άλλες κατευθύνσεις αφού στην θετική το ποσοστό έφθασε το 3.19% και στην τεχνολογική το 1.54%.

Συνολικά στο σύνολο των κατευθύνσεων το ποσοστό των αριστούχων έφθασε το 1.39%. Την τελευταία τετραετία παρατηρείται ότι οι αριστούχοι στην έκθεση κυμαίνονται μεταξύ του 1-2%.

Το προηγούμενο έτος παρατηρήθηκε συγκέντρωση υποψηφίων στην κλίμακα του 12 -14,9 καθώς στην κλίμακα αυτή βρέθηκε το 41,73% των υποψηφίων.

Από το 2009 έως και το 2013 διαπιστώνει κανείς ότι η στατιστικά συχνότερη βαθμολογία είναι μεταξύ 12-14,9.

Με βάση το πώς έγραψαν οι υποψήφιοι το προηγούμενο έτος διαπιστώνει ότι οι πολλοί μαθητές αρίστευσαν στη φυσική γενικής παιδείας, χημεία-βιοχημεία τεχνολογικής κατεύθυνσης, ηλεκτρολογία τεχνολογιών, βιολογία γενικής παιδείας και κατεύθυνσης.

Περίπου ένας στους πέντε μαθητές βρέθηκαν στην κλίμακα του 18-20 στη χημεία, τις ΑΟΔΕ, Ιστορία, ΑΟΘ και Λατινικά.

2013

ΦΥΣΙΚΗ

ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.

42,66

ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 1

29,67

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 1

28,23

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.

23,72

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΘΕΤ. ΚΑΤ.

22,64

ΧΗΜΕΙΑ

ΘΕΤ. ΚΑΤ.

22,26

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚ/ΣΗΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 2

20,90

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

18,71

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΗΣ

18,69

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

18,27

Στον αντίποδα, τα μαθηματικά κατεύθυνσης δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους περσινούς υποψηφίους, ενώ μικρά ήταν τα ποσοστά των αριστούχων σε Νεοελληνική Γλώσσα και στα Αρχαία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 2

0,65

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.

1,39

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

1,70

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΕΧ ΚΑΤ.1

1,86

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΘΕΤ. ΚΑΤ.

2,47

ΦΥΣΙΚΗ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 2

2,55

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΘΕΩΡ. ΚΑΤ.

5,07

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.

7,94

ΦΥΣΙΚΗ

ΘΕΤ. ΚΑΤ.

9,82

ΦΥΣΙΚΗ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 1

10,96

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

ΓΕΝ. ΠΑΙΔ.

11,09

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓ/ΚΟ ΠΕΡ/ΛΟΝ

ΤΕΧ ΚΑΤ. 2

13,14

Μέσα από τη μελέτη των στατιστικών της τελευταίας 4ετίας διαπιστώνεται ότι Μαθηματικά Κατεύθυνσης, Φυσική Κατεύθυνσης, Αρχαία, Νεοελληνική Γλώσσα καθώς και η Ν.Λογοτεχνία είναι μαθήματα που λίγοι υποψήφιοι καταφέρνουν να ξεπεράσουν το 18.

http://www.news.gr

Ειδήσεις

Ε​​νόψει των ευρωεκλογών της προσεχούς Κυριακής και επειδή ορισμένα πράγματα θεωρούνται δεδομένα και αυτονόητα –αλλά δεν είναι–, θα πρέπει να επισημάνουμε ένα-δύο πολύ κρίσιμα ζητήματα: Το πρώτο είναι ότι η Ελλάδα είναι διασυνδεδεμένη και εξαρτημένη από τις αποφάσεις και την προοπτική ανάπτυξης και ενοποίησης της Ευρώπης, περισσότερο από ποτέ άλλοτε. Η επιβίωση της Ελλάδας, με πιο απλά λόγια, εξαρτάται απόλυτα από την Ευρώπη. Το δεύτερο, επίσης σπουδαίο θέμα, είναι ότι, για να ολοκληρωθεί η Ευρώπη ως ενιαία οντότητα και να επιβιώσει με τη σειρά της στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, θα πρέπει να πολιτικοποιηθεί στον μέγιστο βαθμό. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να αρχίσει να προάγει τις δημοκρατικές διαδικασίες στη λήψη των αποφάσεων που λαμβάνει και να εκλέγει τους ηγέτες της σε υπερεθνικό επίπεδο, για να καταφέρει να κυβερνηθεί κατά το δυνατόν ισότιμα και δίκαια. Μόνο έτσι θα καταφέρει να ενωθεί πολιτικά, για να σταθεί στη διεθνή σκακιέρα. Οι επικείμενες ευρωεκλογές, λοιπόν, έχουν μία ξεχωριστή σημασία.

Πράγματι, για να τα πιάσουμε ένα ένα τα θέματα, σε αυτή την κρίσιμη καμπή της ιστορίας της, η Ελλάδα θα πρέπει με κάθε τρόπο να επιβεβαιώσει τον σταθερό προσανατολισμό της στην ευρωπαϊκή προοπτική, την ξεκάθαρη επιλογή της να παραμείνει βασικό μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας. Να δείξει σταθερότητα και αποφασιστικότητα, για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη που έχει αρχίσει να επανακτά στα κέντρα αποφάσεων της Ευρώπης και στο διεθνές οικονομικό σύστημα. Το θέμα είναι εξόχως πολιτικό και λιγότερο οικονομικό. Αφορά τον βηματισμό που θα έχει η χώρα στη συνέχεια, αφορά το μέλλον της. Προβληματισμοί του τύπου μέσα ή έξω από το ευρώ, ναι ή όχι στην Ευρώπη κ.ο.κ., είναι σήμερα τουλάχιστον αφελείς και αστείοι πολιτικά. Η Ελλάδα χωρίς μια πολύ στενή σχέση - υποστήριξη και συμπόρευση με την Ευρώπη όχι μόνο δεν πρόκειται να βγει από την κρίση ούτε σε δέκα χρόνια, αλλά δεν πρόκειται να έχει και γενικώς καμία μα καμία απολύτως τύχη. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες μικρές χώρες-μέλη του ευρωσυστήματος. Εάν πλέον παραδεχόμαστε όλοι ότι η ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ, το 1981, ήταν ιστορικά μία εξαιρετική στρατηγική κίνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή, η αντίστοιχη επιβεβαίωση και συμμετοχή της Ελλάδας στο κέντρο των εξελίξεων της Ευρώπης αποτελεί τώρα τη μόνη επιβεβλημένη στρατηγική επιλογή για το μέλλον.

Οσον αφορά τη δημοκρατική νομιμότητα και την πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης, οι ευρωεκλογές της Κυριακής μακάρι να αποδειχθούν μία ευκαιρία για αξιοποίηση και να αποτελέσουν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση αυτή. Διότι έτσι πρέπει. Η εκλογή του προέδρου της Κομισιόν απευθείας από το Ευρωκοινοβούλιο, για πρώτη φορά, ασφαλώς και δεν αλλάζει τη δομή διοίκησης της Ευρώπης. Μειώνει όμως το δημοκρατικό έλλειμμα και βοηθά σημαντικά στον ευρωπαϊκό διάλογο, στον συγκερασμό των συμφερόντων σε ένα κεντρικό κοινοτικό όργανο πολιτικής και στη διαδικασία ενοποίησης. Η Ευρώπη –μετά την κρίση– είναι φύσει αδύνατον να ανεβάσει τον πήχυ, αντικατοπτρίζοντας μόνο τη βούληση των κρατών, των πολιτικών ή οικονομικών ελίτ. Απαιτείται η ενεργοποίηση και η συμμετοχή των πολιτών οπωσδήποτε.

http://www.kathimerini.gr

 

Ειδήσεις

Τα εννιά επαγγέλματα τα οποία αποφέρουν υψηλές απολαβές και για να τα ασκήσει κανείς δεν χρειάζεται να διαθέτει πανεπιστημιακό πτυχίο παρά μόνο κάποια εκπαίδευση και εξειδίκευση ξεχώρισε το Careercast.

Η έρευνα έγινε σε διεθνές επίπεδο και μπορεί να μην αντανακλά την πραγματικότητα στην Ελλάδα της κρίσης, ωστόσο, τα αποτελέσματά της δίνουν μια γενική εικόνα για τα επαγγέλματα που έχουν ζήτηση παγκοσμίως και τις τάσεις στην αγορά εργασίας.

Τα εννιά επαγγέλματα που αποφέρουν υψηλές απολαβές και δεν χρειάζονται πτυχίο είναι τα εξής:

Τεχνικός τηλεπικοινωνιών

Η εκπαίδευση γίνεται σε τεχνικές σχολές, ΙΕΚ και ΕΠΑΛ. Στην εποχή του Ιντερνετ τα πάντα συνδέονται με την τηλεπικοινωνία. Η ανάγκη να λειτουργούν όλα απρόσκοπτα 24 ώρες το 24ωρο αυξάνει τη ζήτηση τεχνικών τέτοιου είδους.

Μηχανικός αεροσκαφών

Η εκπαίδευση γίνεται σε ΙΕΚ (αλλά και σε ΤΕΙ) ή αντίστοιχες σχολές του εξωτερικού. Οι αεροπορικοί στόλοι μεγαλώνουν συνεχώς και έτσι αυξάνονται και οι ανάγκες για ανθρώπους που θα τα συντηρούν.

Αναπνευστικός θεραπευτής

Είναι κάτι όπως λέμε… φυσιοθεραπευτής για αναπνευστικές παθήσεις. Και μπορεί εδώ στην Ελλάδα το εν λόγω επάγγελμα να είναι παντελώς άγνωστο, ωστόσο στις ΗΠΑ είναι ένα από τα πιο περιζήτητα. Επομένως, δεν θα αργήσει αν έρθει και εδώ.

Εξειδικευμένος τεχνίτης

Η εκπαίδευση γίνεται σε τεχνικές σχολές, ΙΕΚ και ΕΠΑΛ. Υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, μηχανικός αυτοκινήτων/μοτοσικλετών/σκαφών, ψυκτικός, τεχνίτης θέρμανσης κ.λπ. είναι δουλειές που πάντα θα είναι απαραίτητες.

Αστυνομικός

Fashion Buyer

Δεν χρειάζεται καμία εκπαίδευση, μόνο εμπειρία και καλά αποτελέσματα στη δουλειά. Είναι το άτομο που αποφασίζει τι είδους ρούχα και αξεσουάρ θα προμηθευτεί ένα κατάστημα.

Web Designer/Προγραμματιστής/Developer/Coder

Χρειάζεται μόνο… ταλέντο. Και ενδιαφέρον για το αντικείμενο. Ισως και κάποια σχετική σχολή να βοηθούσε. Στην εποχή του Ιντερνετ και των έξυπνων κινητών όλοι όσοι εργάζονται σε αυτούς τους τομείς είναι σίγουρο ότι πάντα θα έχουν δουλειά.

Νοσηλευτής

Από τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη έλλειψη σε όλη την Ευρώπη και, με δεδομένη τη δημογραφική αύξηση της ηλικίας του πληθυσμού, η ζήτησή του δεν αναμένεται να μειωθεί.

Αγρότης

Τα νέα προϊόντα που αποκτούν ξαφνικά ιδιαίτερα ζήτηση, όπως το ιπποφαές, η αλόη και άλλα, τα βιολογικά προϊόντα αλλά και άλλα πιο εξιδεικευμένα όπως αυτά χωρίς γλουτένη προσφέρουν άπειρες ευκαιρίες για απασχόληση με μεγάλη μάλιστα επιτυχία.

http://www.briefingnews.gr

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin