Από Μίκα Καππάτου

Υπέροχη σαλάτα με κινόα γρήγορη οικονομική και δροσερή, ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι και όχι μόνο.  Άλλη μια πρόταση στον κατάλογο αυτών που προσέχουν την διατροφή τους.

Υλικά

2 μέτριες τομάτες

2 αγγουράκια

ένα πράσινο μήλο

ένα φλυτζάνι βιολογική κινόα - είναι σημαντικό να ξεπλύνετε καλά με νερό προκειμένου να φύγουν οι σαπονίνες οι οποίες βρίσκονται στο φλοιό της κινόα και έχουν μια πικρή γεύση.

λίγο κίτρινο τυρί, (2 μπαστουνάκια αρκούν)

ένα φλυτζάνι κατεψυγμένα λαχανικά

Πιπεριά πορτοκαλί το μικρό μέγεθος

ξύσμα λεμονιού

λάδι και μαγιονέζα βιολογική

Εκτέλεση

Ξεπλένουμε καλά την κινόα και τη βράζουμε περίπου 5 λεπτά σε ένα μικρό κατσαρολάκι. Βράζουμε τα λαχανικά και τα σουρώνουμε Κόβουμε μικρά κυβάκια όλα τα υλικά τομάτες - αγγουράκια - τυρί - μήλο.

Ρίχνουμε σε ένα μπωλ την κινόα μαζί με τα υπόλοιπα υλικά. Περιχύνουμε την σως λάδι - μαγιονέζα στη σαλάτα και τέλος βάζουμε το ξύσμα ενός λεμονιού.

Η διαδικασία είναι απλή γρήγορη και τα υλικά ταιριάζουν εξαιρετικά. Το τριμμένο λεμόνι για μένα ήταν η έκπληξη  και έμπνευση μου.

Σημείωση: 1 φλιτζάνι των 185γρ. περιέχει 222 θερμίδες, 8.14γ πρωτεΐνης, 3.4γρ. λιπαρά από τα οποία κανένα κορεσμένα ή trans, 39.4γρ. υδατάνθρακα από τα οποία τα 5.2γρ. είναι φυτικές ίνες, 31mg ασβέστιο,  20.76mg σίδηρο, 118mg μαγνήσιο, 281mg φώσφορο, καθόλου χοληστερόλη, και μικρή ποσότητα ωμέγα λιπαρών οξέων.

forwoman.gr