Εύκολο, γρήγορο καθώς δεν χρειάζεται ψήσιμο, με λίγες θερμίδες.... Απλά φανταστικό!

Υλικά 

Χυμός ανανά χωρίς ζάχαρη
Φρέσκες φράουλες ή βατόμουρα
Γιαούρτι ή γιαούρτι με γεύση βανίλιας με χαμηλά λιπαρά
Κράκερ ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη

Παρασκευή

Τοποθετήστε ένα μεγάλο σουρωτήρι πάνω σε ένα μπολ. Βάλτε πάνω του ένα τουλπάνι (μαλακή γάζα) ή χαρτοπετσέτα. Ρίξτε ένα κιλό γιαούρτι και απλώστε το ομοιόμορφα με μια σπατουλίτσα. Έπειτα, κλείστε το δοχείο με πλαστική μεμβράνη και βάλτε το στο ψυγείο για 24 ώρες, μέχρι να πυκνώσει το γιαούρτι.

Την επόμενη μέρα, βράστε σε δυνατή φωτιά 3 κούπες χυμό ανανά, ανακατέψτε και περιμένετε μέχρι να μείνει μόνο ένα φλιτζάνι.

Ύστερα, τοποθετήστε το χυλό στο ψυγείο μέχρι να κρυώσει.
Στη συνέχεια, βάλτε 8 μεγάλα κράκερ/μπισκότα σε μια πλαστική σακούλα τροφίμων και κάντε τα κομμάτια χτυπώντας τα με ένα δοχείο μαγειρέματος με την επίπεδη πλευρά του. Φροντίστε τα θρύμματα να είναι τόσα ώστε να καλύπτουν ένα ταψί με επιφάνεια 20 εκατοστών και να σας μείνουν και λίγα για να κρατήστε στην άκρη.

Βγάλτε το γιαούρτι από το ψυγείο, ρίξτε το πάνω στα θρυμματισμένα μπισκότα και απλώστε ομοιόμορφα. Τα μπισκότα που κρατήσατε στην άκρη χρησιμοποιήστε τα ως κρούστα, απλώνοντάς τα πάνω στο γιαούρτι. Για γαρνιτούρα ρίξτε το χυμό του ανανά, τις φράουλες ή τα βατόμουρα και απολαύστε πεντανόστιμο γλυκό σας!