Νοεμβρίου 24, 2017

Κινηματογράφος

Πίθηκοι και άνθρωποι μάχονται για την ολοκληρωτική επικράτηση στη Γη στην ταινία «Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Σύγκρουση» και ένα ισπανικό «Μπαρ» εγκλωβίζει τους θαμώνες του στους χειρότερους εφιάλτες τους.

Το Μπαρ
Αγωνιώδης μαύρη κωμωδία του Άλεξ ντε λα Ιγκλέσια. Όλα κυλούν όπως ένα συνηθισμένο μεσημέρι σε ένα καθημερινό μπαρ στο κέντρο της Μαδρίτης, μέχρι τη στιγμή που ένας πελάτης πυροβολείται ακριβώς μπροστά από το μαγαζί. Όταν ένας θαμώνας βγαίνει να τον βοηθήσει, πυροβολείται κι αυτός, μπροστά στα μάτια των υπόλοιπων πελατών. Ποιος βρίσκεται πίσω από τις δολοφονίες; Γιατί κανείς δεν βοηθά τους δύο άντρες; Η απειλή μπορεί να κρύβεται παντού, ακόμα και μέσα στο μπαρ…

Ο Πλανήτης των Πίθηκων: Η Σύγκρουση
Ο αγώνας για το ποιο είδος θα κυριαρχήσει στον πλανήτη Γη συνεχίζεται. Ο Σίζαρ και οι πίθηκοι μπλέκονται σε μια φονική μάχη, με έναν στρατό ανθρώπων υπό την ηγεσία ενός αδίστακτου συνταγματάρχη. Μετά τις ανυπολόγιστες απώλειες των πιθήκων, ο Σίζαρ παλεύει με τα πιο σκοτεινά του ένστικτα και ξεκινά μια προσωπική αναζήτηση ώστε να εκδικηθεί για το είδος του. Όταν το ταξίδι του τους φέρει αντιμέτωπους πρόσωπο με πρόσωπο, ο Σίζαρ και ο συνταγματάρχης θα αναμετρηθούν σε μια επική μάχη που θα κρίνει τη μοίρα των δύο ειδών, αλλά και του μέλλοντος του πλανήτη.

Ο Κύκλος
Hi tech θρίλερ με τους Έμα Γουότσον και Τομ Χανκς. Η φιλόδοξη νεαρή Μέι Χόλαντ νιώθει την τύχη να της χαμογελά όταν προσλαμβάνεται στον Κύκλο, την πιο ισχυρή εταιρία διαδικτυακών παροχών στον κόσμο. Κάνοντας αυτό που θεωρούσε ως δουλειά των ονείρων της, μαγεύεται από τη ζωή στην εταιρία, γίνεται ολοένα και καλύτερη και ανέρχεται γρήγορα στην ιεραρχία. Όταν δεχθεί να εμπλακεί σε ένα νέο πείραμα που ξεπερνά τα όρια της ιδιωτικότητας, τα πάντα τίθενται υπό αμφισβήτηση…

Βρε Καλώς τους!
Ο σκηνοθέτης και ο πρωταγωνιστής του «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;» συνεργάζονται ξανά σε μια κοινωνική κωμωδία. Ένας γνωστός διανοούμενος με αριστερές πεποιθήσεις υποστηρίζει την ανάγκη να προσφέρουμε άσυλο σε όσους το χρειάζονται. Αυτές του τις ιδέες καταγράφει και στο νέο του βιβλίο, το οποίο προωθεί σε μια τηλεοπτική συνέντευξη. Όταν στριμώχνεται από τον παρουσιαστή για το πρόβλημα των Ρομά, μη θέλοντας να φανεί υποκριτής, αποδέχεται την πρόκληση να ανοίξει το σπίτι του σε όποιον το ζητήσει, αγνοώντας το χάος που

θα επακολουθήσει.

Κινηματογράφος

 Η ταινία Alphabet ταξιδεύει σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη και διερευνά τα περιθώρια για αλλαγή στα εκπαιδευτικά μοντέλα που εφαρμόζονται από την Κίνα ως την Ευρώπη.

 Ποια συστήματα εκπαίδευσης εφαρμόζονται ανά τον κόσμο; Πόσο περιορίζουν τα έμφυτα χαρίσματα, την φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών, μετατρέποντάς τα σε ανταγωνιστικά ρομπότ;

Οι απαντήσεις την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου στις 20.00 όπου το CineDoc προβάλλει το ντοκιμαντέρ Alphabet, σε σκηνοθεσία Erwin Wagenhofer στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών.

Τα εκπαιδευτικά συστήματα, που χρησιμοποιούμε σήμερα, διαμορφώθηκαν την περίοδο της βιομηχανικής επανάστασης, με βασική αρχή την "αποδοτικότητα": το σημαντικό είναι η διαμόρφωση ατόμων που θα αποτελέσουν τα λειτουργικά γρανάζια της κοινωνίας του αύριο. Η κριτική σκέψη, η δημιουργιότητα, η φαντασία, το παιχνίδι έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο –και μαζί τους η δυνατότητά μας να βρίσκουμε νέες λύσεις, χωρίς τον φόβο της αποτυχίας. Αυτό, σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ, είναι και πιο καθοριστικό εμπόδιο στη δημιουργία μιας πιο ανθρώπινης κοινωνίας.

Μετα την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με τον Νίκο Ιερομνήμων, υποδιευθυντή της Σχολής Χιλλ, και την Μαρία Δημοπούλου, εκπαιδευτικό, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α’ Δ/νσης Π.Ε. Αθηνών. Η προβολή διοργανώνεται με την υποστήριξη της Πρεσβείας της Αυστρίας και του Ινστιτούτου Goethe στην Αθήνα.

Το ντοκιμαντέρ προβάλλεται στα Γερμανικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά με ελληνικούς υποτίτλους και θα επαναπροβληθεί την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου στις 15.15 στον κινηματογράφο Δαναός.

Πληροφορίες: Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, Σίνα 31 Κολωνάκι, 210-3398600

www.ifa.gr

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου στις 20.00.

Τιμή εισιτηρίου 6 ευρώ.

Κινηματογράφος

Κύριος Μορντεκάι, από 29 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους

O ανέμελος αλλά δαιμόνιος Τσαρλς Μορτντεκάι είναι ένας έμπορος τέχνης που συνήθως εμπλέκεται σε μικροαπατεωνιές. Θα χρειαστεί να διασχίσει όλη την υδρόγειο, οπλισμένος μόνο με την καλή του εμφάνιση και την ιδιαίτερη γοητεία του, ενώ καταδιώκεται από Ρώσους, Βρετανούς κατάσκοπους, έναν διεθνή τρομοκράτη αλλά και την γυναίκα του. Αποστολή του να ανακτήσει ένα κλεμμένο πίνακα που φημολογείται ότι περιέχει μυστικά για το χαμένο χρυσό των Ναζί.

 

Ο Τζόνι Ντεπ είχε ήδη διαβάσει κι ερωτευτεί τα μυθιστορήματα του Μπονφιλιόλι, όταν έλαβε το σενάριο. «Τα είχα διαβάσει πριν πολλά χρόνια και με έκαναν να γελάω δυνατά», αναφέρει. Ο ηθοποιός ζήτησε από το σκηνοθέτη Ντέβιντ Κεπ να ρίξει μια ματιά στο σενάριο : «Δεν μπορώ να πω αρκετά καλά λόγια για τον Κεπ», λέει ο Ντεπ. «Τον αγαπώ από όταν γυρίζαμε μαζί το Μυστικό Παράθυρο. Παρόλο που δεν ήταν κωμωδία, καταφέραμε να προσθέσουμε πολλά κωμικά στοιχεία, το οποίο είναι μέρος του χαρακτήρα του ως άνθρωπο και ως σκηνοθέτη. Είχε ένα όραμα για αυτή την ταινία και δημιούργησε μια ατμόσφαιρα, όπου οι ηθοποιοί μπορούσαν να δοκιμάσουν τα πάντα».

(Σενάριο) του Χόλιγουντ (Mission Impossible, Jurassic Park, Spiderman) και σκηνοθέτης (Ghost Town, Premium Rush), ο Κεπ αναφέρει για την τριλογία του Μόρντεκα: «Διάβασα τα βιβλία και ο χαρακτήρας του Μόρντεκαϊ μου άφησε μια ανεξίτηλη εντύπωση. Δε μπορούσα να φανταστώ κάποιον άλλο πέρα από το Τζόνι Ντεπ για να ενσαρκώσει τον Τσάρλι. Είναι σα να έχει την πατέντα για αυτόν τον ποταπό, δειλό αλλά αξιαγάπητο χαρακτήρα τα τελευταία 15 με 20 χρόνια».

 

Ο Τζόνι Ντεπ είναι ο Τσάρλι Μόρντεκαϊ

Ο Τσάρλι Μόρτνεκαϊ είναι γνώστης του καλού φαγητού, του καλού κρασιού, των όμορφων γυναικών και του αριστοκρατικού σαβουάρ βιβρ. Επίσης, βρίσκεται συχνά μπλεγμένος σε υποθέσεις αμφιβόλου νομιμότητας. Όταν η MI5,του ζητά να βρει ένα χαμένο πίνακα του Γκόγια, εκείνος ελπίζει να τον βρει όντως άλλα για να ξελασπώσει από τα χρέη στα οποία είναι βαθιά πνιγμένος.

«Είναι κραυγαλέα ναρκισσιστής, και η μόνη αλήθεια που γνωρίζει είναι η δική του», λέει ο Ντεπ. «Αυτό που με τράβηξε στο χαρακτήρα είναι η πρόκληση του να μετατρέψω έναν απατεώνα σε έναν άνθρωπο που θα συμπαθήσει το κοινό εντέλει».

Μοναδική αδυναμία του Τσάρλς, η σύζυγος του Τζοάνα, για την οποία θα έκανε τα πάντα- εκτός από το να ξυρίσει το μουστάκι του.

 

Η Γκουίνεθ Πάλτροου είναι η Τζοάνα Μόρντεκαϊ:

Η γλυκύτατη γυναίκα του Τσαρλς Τζοάννα, είναι η βραβευμένη με Όσκαρ Γκουίνεθ Πάλτροου. Η Τζοάννα και ο Τσάρλι είναι μαζί από το κολλέγιο. Είναι πολύ έξυπνη- πολύ πιο έξυπνη από τον Τσάρλι.

«Ο Τσάρλι δεν είναι χαρισματικός ή έξυπνος ή ηρωικός», σημειώνει ο Κεπ. «Είναι κατεργάρης κι αυτό αρέσει στη σύζυγο του. Την κάνει να γελάει κι αυτό μόνο μετράει πολύ. Ζηλεύουν πολύ ο ένας τον άλλον, κι όπως όλοι οι καλοί γαμοί, διατηρείται ζωντανός».

Το μόνο που στέκεται ανάμεσα στο ζευγάρι είναι το νέο μουστάκι του Τσάρλι. «Άφησε μουστάκι όσο εκείνη έλειπε», σχολιάζει η Πάλτροου. «Το μισεί, προσπαθεί να το ξεχάσει, αλλά απλά δε μπορεί. Την απωθεί και την ανακατεύει. Ήταν πολύ δύσκολες αυτές οι σκηνές στα γυρίσματα- δε μπορούσα να σταματήσω να γελάω».

 

Ο Πολ Μπέτανι είναι ο Τζοκ Στραπ

Όπου πηγαίνει ο Τσάρλι Μόρντεκαϊ, τον συνοδεύει το δεξί του χέρι Τζοκ Στραπ, πιστός και αφιερωμένος στην προστασία του αφεντικού του. «Ο Τζόνι με είχε ρωτήσει στα γυρίσματα του Transcendence εάν γνωρίζω τα μυθιστορήματα για το Μόρτνεκαϊ- του είπα όχι και μου τα έδωσε όλα. Έπειτα μου είπε ότι θα γινόντουσαν ταινία και ήθελε να ενσαρκώσω το Τζοκ», ανακαλεί ο Μπέτανι. Ο Τζόνι Ντεπ αναφέρει ότι παρόλο που ο Πολ Μπέτανι δεν είναι κωμικός ηθοποιός, είναι ένας από τους πιο αστείους ανθρώπους που γνωρίζει: «Μόνο αυτός μπορούσε να είναι ο Τζοκ για μένα. Το γεγονός ότι είναι ψηλός, ξανθός, σχεδόν ένας σκανδιναβικός θεός απλά το κάνει ακόμα πιο αστείο».

 

Ο Γιούαν ΜακΓρέγκορ είναι ο Άλισταιρ Μάρτλαντ

Οι ανασφάλειες του Τσάρλι μεγαλώνουν στην παρουσία του Άλισταιρ, παλιού φίλου από το κολλέγιο που του αρέσει ακόμη η Τζοάννα. Υψηλόβαθμος αξιωματικός της MI5 πια, ο Άλισταιρ είναι ευαίσθητος, λάτρης της ποίησης ντετέκτιβ που χάνει τα μυαλά του όποτε βρίσκεται κοντά στη Τζοάννα. «Υπάρχει ιστορία μεταξύ τους», εξηγεί ο ΜακΓκρέγκορ. «Ο Άλισταιρ είναι ερωτευμένος μαζί της από τα φοιτητικά χρόνια, κι ενώ πίστευε πάντα ότι κάποτε θα είναι μαζί, ο Μόρντεκαϊ πάντα υπερίσχυε. Η κόντρα τους υπάρχει σε κάθε περίσταση».

 

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Ο Ντέιβιντ Κεπ γεννήθηκε στο Γουικσόνσιν, και αποφοίτησε από την κινηματογραφική σχολή του Πανεπιστημίου του Λος Άντζελες το 1986. Ζει μόνιμα στη Νέα Υόρκη με τη σύζυγο και τα παιδιά του.

Κινηματογράφος

Από Χρήστο Μήτση 

Ο Χοσέ είναι ένας μοναχικός άντρας που πλησιάζει διστακτικά την Άννα, αδερφή ενός φίλου του και σύζυγο του Κούρο, ο οποίος πρόκειται να αποφυλακιστεί έπειτα από οκτώ χρόνια. Ο Χοσέ τον περιμένει έχοντας στο νου του ένα κρυφό σχέδιο, σε ένα αγχωτικό θρίλερ εκδίκησης γεμάτο ένταση, σασπένς και συναρπαστικούς χαρακτήρες, βραβευμένο με Γκόγια καλύτερης ταινίας, σεναρίου, πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη και β΄ αντρικού ρόλου

Όλα ξεκινούν με μια εντυπωσιακή σκηνή: ο οδηγός ενός αυτοκινήτου περιμένει τους συνεργούς του σε ληστεία τράπεζας, αλλά εκείνοι βγαίνουν καταδιωκόμενοι και σκορπίζουν δεξιά και αριστερά­. Εκείνος προσπαθεί μόνος του πλέον να ξεφύγει από τα περιπολικά της αστυνομίας, τρακάρει όμως και το αμάξι ανατρέπεται θεαματικά, ολοκληρώνοντας έτσι άδοξα μια «κινηματογραφική» απόπειρα διαφυγής. Ύστερα από οκτώ χρόνια ο Χοσέ­, ένας μοναχικός και λιγομίλητος άντρας, πλησιάζει διακριτικά την Άννα, την όμορφη αδερφή του φίλου του Χουάνχο. Εκείνη έχει ένα μικρό αγόρι με τον Κούρο, ο οποίος συμμετείχε σε ληστεία, συνελήφθη, αρνήθηκε να αποκαλύψει τους συνεργούς του και τώρα πρόκειται να αποφυλακιστεί.
Ο Χοσέ κάνει σχέση με την Άννα, αλλά αυτόν που περιμένει υπομονετικά είναι ο Κούρο, ο οδηγός της μοιραίας ληστείας η οποία κρύβει κάποιο επικίνδυνο μυστικό. Η ταινία, σκηνοθετικό ντεμπούτο του ηθοποιού Ραούλ Αρεβάλο («Δεν Κρατιέμαι», «Το Μικρό Νησί» ), αργεί να αποκαλύψει αυτό το μυστικό και υιοθετεί έναν αφηγηματικό ρυθμό που αφήνει χώρο στις σιωπές, εστιάζει στα βλέμματα και προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει τη φαινομενικά αθώα συμπεριφορά των χαρακτήρων, δημιουργώντας ένα έντονο σασπένς που κάνει την κάθε σκηνή, αν και απόλυτα ρεαλιστική και «συνηθισμένη», να μοιάζει απρόβλεπτη, έτοιμη ανά πάσα στιγμή να πάρει φωτιά.

Ακόμη και όταν τα κίνητρα του Χοσέ γίνουν σαφή, η πλοκή δεν χάνει στιγμή την έντασή της, η οποία γεννιέται από την εσωτερική πάλη μιας χούφτας ανθρώπων να τιθασεύσουν τα απωθημένα, εκρηκτικά συναισθήματά τους. Διότι η «Οργή Ενός Υπομονετικού Ανθρώπου» («Πολύ Αργά για Οργή» ο πρωτότυπος τίτλος ) είναι ένα βαθύ ψυχολογικό δράμα­, δεξιοτεχνικά καμουφλαρισμένο σαν αγωνιώδες θρίλερ εκδίκησης. Ο Αρεβάλο παρακολουθεί τους ήρωες με κάμερα στο χέρι, ενώ επιβάλλει μια ντοκιμαντερίστικη αίσθηση αμεσότητας, που τους κάνει ζωντανούς, οικείους και όχι πρωταγωνιστές ενός στιλιζαρισμένου παιχνιδιού. Τοποθετεί στο κέντρο της πλοκής ένα αιματοβαμμένο κίνητρο και κατόπιν αφήνει την ανθρώπινη ψυχολογία να κάνει τη δουλειά της, καθώς η αδιέξοδη συνύπαρξη μιας ομάδας απελπισμένων losers οδηγεί τα πράγματα στα άκρα.
Ο Χοσέ έχει τα δικά του οργισμένα μυστικά, τα οποία εκρήγνυνται με καθυστέρηση οκτώ χρόνων λόγω της εμφάνισης του Κούρο. Ο τελευταίος, στριμωγμένος από τον Χοσέ, επιστρέφει στο απωθημένο χθες, με την Άννα να στέκεται αναποφάσιστη ανάμεσά τους, δέσμια της οκταετούς μοναξιάς αλλά κι ενός άγνωστου σε εκείνη παρελθόντος των δύο αντρών, που χτυπά βίαια την πόρτα της. Ο Αρεβάλο, επιδέξιος όσο και συγκινητικός αφηγητής, ενορχηστρώνει αυτό το σκοτεινό παιχνίδι της μοίρας υπομονετικά, επίπονα και απόλυτα ρεαλιστικά, αποσπώντας τέσσερα Γκόγια (καλύτερης ταινίας, σεναρίου, πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, β΄ αντρικού ρόλου ) και βραβείο ερμηνείας στους Ορίζοντες του Φεστιβάλ Βενετίας.
Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 92΄. 

Κινηματογράφος

Η πάλη των τάξεων κλείνεται σε τέσσερις τοίχους και μετατρέπεται σε ένα «εξπρεσιονιστικό», κλειστοφοβικό ψυχολογικό θρίλερ διά χειρός Χάρολντ Πίντερ.

Έχοντας εγκαταλείψει την Αμερική για πάνω από μία δεκαετία ως θύμα των μακαρθικών­ διώξεων, ο εγκατεστημένος στο Λονδίνο σκηνοθέτης Τζότζεφ Λόουζι αποφασίζει στις αρχές της δεκαετίας του ’60 να μεταφέρει στην οθόνη το μυθιστόρημα του Ρόμπιν Μομ, ανιψιού του νομπελίστα Σόμερσετ Μομ, «Ο Υπηρέτης». Προτείνει στον θεατρικό συγγραφέα Χάρολντ Πίντερ να επιμεληθεί τη σεναριακή δια­σκευή, εγκαινιάζοντας μια καρποφόρα συνεργασία μαζί του, η οποία θα ολοκληρωθεί με το «Ατύχημα» (1967 ) και τον βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα στις Κάνες «Μεσάζοντα» (1971 ).

Ο Πίντερ κάνει σπουδαία δουλειά βουτώντας σε βαθιά ψυχαναλυτικά νερά και αναδεικνύοντας τα φαουστικά στοιχεία που κρύβει μέσα της η ιστορία ενός ξεπεσμένου αριστοκράτη, ο οποίος αγοράζει ένα σπίτι στο Λονδίνο και προσλαμβάνει έναν υπηρέτη που από την πρώτη στιγμή μοιάζει πρόθυμος και υπάκουος. Σταδιακά όμως αποκτά μια σχέση παράξενης εξάρτησης μαζί του, η οποία θα τον οδηγήσει στην καταστροφή και την αντιστροφή των μεταξύ τους ρόλων.
Η ξεκάθαρη αλληγορία της πάλης δύο τάξεων για εξουσία –μιας δυναμικής και αμοραλιστικής, μιας σνομπ και παρηκμασμένης– ενισχύεται από τους κοφτερούς διαλόγους, τη διαρκή επαναφορά «τελετουργιών» επιβολής και τις καίριες κοινωνικές αναφορές, ενώ η λανθάνουσα ομοφυλοφιλική έλξη ανάμεσα στους δύο άντρες (BAFTA ερμηνείας για τους Ντερκ Μπόγκαρντ και Τζέιμς Φοξ ) συνδέει διαλεκτικά το (καταπιεσμένο ) ερωτικό ένστικτο με αυτό της επιβίωσης (ως επικυριαρχία ).

Διαλεκτικά, με σαφή μπερεχτικό τρόπο μάλιστα, δουλεύει και ο Λόουζι σε επίπεδο φόρμας, καθώς υιοθετεί ένα «εξπρεσιονιστικό» σκηνοθετικό στιλ, που συνδυάζει ρεαλισμό κι έλλειψη, ψυχολογικό δράμα και ατμοσφαιρικό θρίλερ. Αξιοποιεί στο έπακρον τους εσωτερικούς χώρους (σκάλες, καθρέφτες, κλειστοφοβική αίσθηση ), επιβάλλει ένα υπνωτιστικό στιλιζάρισμα και αποτυπώνει σπαρακτικά, τραγικά και μεγαλοπρεπώς το πικρό τέλος μιας ολόκληρης κοινωνικοπολιτικής πραγματικότητας.
Α/Μ. Μ. Βρετανία. 1963. Διάρκεια: 110΄.

Ο Υπηρέτης
Από Χρήστο Μήτση 
 

Κινηματογράφος

«Είναι κάτι νύχτες με φεγγάρι μες στα θερινά τα σινεμά», τραγουδούσε ο Λουκιανός, μιλώντας στο συλλογική μας μνήμη, που έχει ταυτίσει τις μέρες του καλοκαιριού με το συγκεκριμένο είδος ψυχαγωγίας.

Γιατί στην Ελλάδα έχουμε τη σπάνια τύχη να διαθέτουμε υπέροχους ανοιχτούς κινηματογράφους για να απολαμβάνουμε τις αγαπημένες ταινίες, κάτω από τον αττικό ουρανό, ανασαίνοντας μυρωδιές από αγιόκλημα και γιασεμιά.

Μιας λοιπόν και τα ζεστά βράδια δεν μας χωράει το σπίτι, πάρτε την παρέα σας, διαλέξτε την ταινία που προτιμάτε και αφεθείτε στην μαγεία του θερινού σινεμά.

Θησείον: Είναι τα πιο παλιό θερινά της Αθήνας, που ιδρύθηκε το 1935 και λειτουργεί ανελλιπώς, εκτός από την περίοδο της Κατοχής. Από το 1980, το σινεμά πέρασε στην οικογένεια Μανιάκη, που έχει μετατρέψει τον χώρο σε έναν μικρό παράδεισο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, ακριβώς κάτω από την Ακρόπολη, στον πεζόδρομο της Αρεοπαγίτου. Μάλιστα ο συγκεκριμένος κινηματογράφος έχει κερδίσει την πρώτη θέση στη λίστα του αμερικανικού CNN με τα απολαυστικότερα σινεμά της υφηλίου. Με θέα την φωτισμένη Ακρόπολη , ένα πιατάκι σπιτικό γλυκό βύσσινο, χειροποίητο λικέρ, μια παγωμένη σπιτική βυσσινάδα, που παρασκευάζεται in house με μαύρη ζάχαρη, ή ένα ποτήρι βιολογικό κρασί μπορείτε να απολαύσετε νέες επιλεγμένες ταινίες, αλλά και επαναπροβολές κλασικών αριστουργημάτων.

Απ. Παύλου 7, Θησείο 11851 Αθήνα , 2103420864 & 2103470980


Cine Paris: Στην πιο όμορφη γειτονιά της Αθήνας, μέσα στην Πλάκα, το Cine Paris μάς κρατάει συντροφιά από το 1920. Τότε ένας Έλληνας κομμωτής, ο οποίος ζούσε πολλά χρόνια στο Παρίσι, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί το καλό κλίμα της πατρίδας του και να δημιουργήσει αυτόν τον κινηματογράφο. Στις αρχές της δεκαετίας του '60 χτίζεται το κτήριο, που υπάρχει μέχρι σήμερα και λειτουργεί ως θερινό και χειμερινό σινεμά, αν και στα τέλη του '60 όμως εξαιτίας της κρίση των θερινών κινηματογράφων, αναγκάστηκε για ένα διάστημα να παραμείνει κλειστό. Τελικά, το 1986 άνοιξε ξανά, με νέο ιδιοκτήτη πλέον, και πλέον αποτελεί αγαπημένο σημείο των σινεφίλ Στο πωλητήριο του θα βρείτε μοναδικές αφίσες ταινιών, ή πόστερ με αγαπημένους ηθοποιούς, ενώ το roof garden του δικαίως θεωρείται από τα καλύτερα στην πόλη.

Κυδαθηναίων 22, Αθήνα 105 58, 21 0322 2071

 

Αθηναία: Φημιζόταν για χρόνια για τη σπιτική του τυρόπιτα, που έφτιαχνε για χρόνια η γυναίκα του ιδιοκτήτη. Βέβαια, τώρα πια τη θέση της έχουν πάρει άλλες λιχουδιές, όμως, ο κήπος της Αθηναίας παραμένει υπέροχος και καλαίσθητος, προσελκύοντας το ενδιαφέρον όχι μόνο των Αθηναίων αλλά και πολλών τουριστών.

Χάρητος 50, Κολωνάκι, 210 7215717

Cine Αίγλη: Ο καταπράσινος κήπος της Αίγλης, με τις μπουκαμβίλιες και τα γιασεμιά, αποτελεί μια μικρή όαση δροσιάς για τις καυτές νύχτες του καλοκαιριού. Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός κινηματογράφος άνοιξε το 1903, προβάλλοντας την γαλλική ταινία «Δέκα Γυναίκες Κυνηγούν έναν άντρα». Σήμερα στο κυλικείο του θα βρείτε μοναδικές χειροποίητες λιχουδιές,ενώ αν θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε την ταινία της επιλογής σας κι από την Prive Veranda, απολαμβάνοντας το a la carte μενού του εστιατορίου της Αίγλης Ζαππείου.

Κήπος Ζαππείου, είσοδος από Β. Όλγας, 210 3369369

Ριβιέρα: Με σχεδόν μισό αιώνα ζωής, η Ριβιέρα είναι το σήμα κατατεθέν των Εξαρχείων. Πνιγμένη κυριολεκτικά μέσα στα γιασεμιά, φέρνει τις καλύτερες ταινίες της σεζόν, επαναπροβάλλει κλασικές δημιουργίες, ενώ συχνά διοργανώνει και ρετροσπεκτίβες σε αγαπημένους σκηνοθέτες.

Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 210 3837716

 

Cine Mαρίνα Φλοίσβος: Κατεβαίνοντας νότια, μπορείτε να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας ταινίες, αναπνέοντας θαλασσινό αέρα στην Μαρίνα του Φλοίσβου, τρώγοντας κι ένα ζεστό καλαμπόκι. Παράλληλα, στον υπαίθριο χώρο, λειτουργεί χώρος εστίασης για όσους θέλουν να απολαύσουν το ποτό και το φαγητό τους σε ένα καταπράσινο περιβάλλον αλλά και παιδότοπος για τους λιλιπούτειους επισκέπτες του. Επίσης, στις πρώτες σειρές υπάρχουν ξαπλώστρες για μεγαλύτερη άνεση, ενώ συχνά γίνονται και 3D προβολές κάτω από τα αστέρια.

Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο, 210 9821256

Μπομπονιέρα: Ο αγαπημένος θερινός κινηματογράφος των Βορείων Προαστίων με το πρωτότυπο όνομα, συγκεντρώνει θεατές από όλη την Αθήνα, γιατί μέσα στον κατάφυτο κήπο του, η θερμοκρασία πέφτει αρκετά, οπότε μπορεί να χρειαστείτε ζακέτα ακόμα και τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Στο ρεπερτόριό του περιλαμβάνονται πολλές επανεκδόσεις, αλλά και ταινίες πρώτης προβολής, ενώ το κυλικείο διαθέτει και μικρή αυλίτσα για συζητήσεις στο διάλειμμα.

Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά, 210 8019687

 

Λαΐς: Η πεντακάθαρη ταράτσα της Ταινιοθήκης της Ελλάδας φιλοξενεί όχι μόνο εκλεκτές δημιουργίες, αλλά έχει και το πιο οικονομικό εισιτήριο της πόλης. Πέρα όμως από τις προβολές, εδώ διοργανώνονται πολλά πάρτι, φεστιβάλ, συναυλίες κι εκδηλώσεις που δίνουν έναν διαφορετικό αέρα στο καλοκαίρι. Στο κυλικείο θα βρείτε μια πολύ μεγάλη ποικιλία από μπίρες, αλλά και χειροποίητα ολόφρεσκα σάντουιτς.

Ταινιοθήκη της Ελλάδος, Ιερά Οδός 48 και Μ. Αλεξάνδρου 134-136 , 210-3609695, 210-3612046

Ζέφυρος: Εδώ θα δείτε ως επί το πλείστον παλιές κλασικές ταινίες, πολλές εκ των οποίων και αρκετά σπάνιες, που αποζημιώνουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό σινεφίλ. Άλλωστε η όλη ατμόσφαιρα θα σας ταξιδέψει στο χρόνο, ενώ στον χώρο μπορείτε να δείτε παλιές μηχανές προβολής από περασμένες δεκαετίες, τότε που το σινεμά ήταν η μοναδική ψυχαγωγία των κατοίκων της πόλης. Η NEW STAR που υπερασπίζεται και αγωνίζεται ένα διαφορετικό και ανεξάρτητο σινεμά επιμελείται το θερινό πρόγραμμα του Ζέφυρου, που βρίσκεται στην πολύβουη οδόν Τρώων στα Άνω Πετράλωνα. Έτσι μπορείτε να συνδυάσετε την έξοδό σας με μια βόλτα στα γειτονικά μπαράκια και μεζεδοπωλεία.

Τρώων 36, Άνω Πετράλωνα, 2103462677, 6907660033

Cine Δεξαμενή: Βρίσκεται στη στέγη του παλιού υδραγωγείου και λειτουργεί από το 1905. Το 1909 στον χώρο παίζονταν παραστάσεις του θεάτρου σκιών, αλλά από το 1991 απέκτησε και πάλι την αρχική του ιδιότητα. Εδώ θα δείτε όλες τις νέες κυκλοφορίες, ταινίες βραβευμένες σε φεστιβάλ αλλά και αφιερώματα, απολαμβάνοντας εξαιρετικές ζεστές πίτσες από το κυλικείο, ενώ μετά την προβολή μπορείτε να συνεχίσετε στην πλατεία με ουζάκι και μπιρίτσα.

Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι, 210-3602363-210-3623942

bovary.gr

 

Κινηματογράφος

Το Sssh! Silent Movies, το οπτικοακουστικό πρότζεκτ κάνει πρεμιέρα φέτος την Τετάρτη 28 Ιουνίου, στη νέα ταράτσα του Bios με ολοκαίνουργιο προβολικό σύστημα

Οι προβολές ξεκινούν δυναμικά, με την πολυβραβευμένη ταινία «My Nights Are More Beautiful Than Your Days» του Αντρέι Ζουλάφσκι.

Η ταινία
Ο Lucas (Jacques Dutronc), μια ιδιοφυΐα που αντιμετωπίζει μια σοβαρή, θανατηφόρα ασθένεια που του προκαλεί απώλεια μνήμης, γνωρίζει την Blanche (Sophie Marceau), μια νεαρή γυναίκα που φαίνεται να μην μπορεί να ξεφύγει από το τοξικό και καταπιεστικό της περιβάλλον. Οι δύο βυθίζονται σε μια σύντομη αλλά έντονη σχέση, αναγνωρίζοντας ότι οι μέρες τους μαζί είναι μετρημένες. Αυτή η παράξενα ποιητική και ισχυρή ταινία, που γιορτάζει τη νίκη της αγάπης πάνω από το θάνατο, φανερώνει την αξία του συναισθήματος ακόμα και στον πεζό αυτό κόσμο.

Sssh! Silent Movies
Τα Sssh! Silent Movies είναι μια μοναδική θερινή σινεφίλ εμπειρία τις καλοκαιρινές νύχτες στην ταράτσα με την ωραιότερη θέα. Συνδυάζει επιλεγμένες προβολές ταινιών και ένα εκλεκτικό DJ set κάθε φορά, που μπορείς να τα απολαύσεις φορώντας ασύρματα ακουστικά. Τα ακουστικά σού επιτρέπουν να βλέπεις την ταινία και να διαλέγεις ανά πάσα στιγμή ανάμεσα στον ήχο τής και τη μουσική που επιλέγει ο Γιώργος Δημητρακόπουλος ζωντανά κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Ακουστικά: 2 ευρώ
Ώρα έναρξης: 21.15

BIOS.TESLA

Πειραιώς 84 , Κέντρο , 210-3425335

 

 

Κινηματογράφος

«Έρωτες & Φιλίες» φέρνουν στις οθόνες την πιο αστεία εκδοχή της Τζέιν Όστιν, ενώ μια τριάδα βραβευμένων πρωταγωνιστών ετοιμάζουν τη δική τους «Εκδίκηση με Στυλ».

Έρωτες & Φιλίες
Κομεντί εποχής του Γουίτ Στίλμαν με την Κέιτ Μπέκινσεϊλ. Η λαίδη Σούζαν Βέρνον είναι μια όμορφη χήρα που δεν έχει καθόλου λεφτά, έχει όμως πλούσια σχέδια. Με στόχο να παντρέψει την κόρη της με έναν πάμπλουτο αριστοκράτη, αλλά και να βρει έναν πλούσιο γαμπρό και για την ίδια, η ευφυής λαίδη αρχίζει τις μηχανορραφίες της στην αγγλική εξοχή του 1790… Εκδίκηση με Στυλ
Οι Μόργκαν Φρίμαν, Μάικλ Κέιν και Άλαν Άρκιν ως όψιμοι ληστές τραπεζών. Τρεις φίλοι, ο Γουίλι, ο Τζο και ο Αλ, δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στις οικονομικές και οικογενειακές τους υποχρεώσεις και βρίσκονται στο χείλος της χρεοκοπίας όταν παγώνουν οι πληρωμές των συντάξεών τους. Απελπισμένοι, αποφασίζουν να ριψοκινδυνέψουν τα πάντα ώστε να απαντήσουν με το ίδιο νόμισμα στην τράπεζα που έφαγε τα χρήματά τους. Ευαίσθητες Χορδές
Γαλλική νεανική ρομαντική κωμωδία. Η 12χρονη Μαρί είναι μια άριστη μαθήτρια και μια ταλαντούχα τσελίστα. Θέλει πολύ να φοιτήσει σε μια αναγνωρισμένη σχολή και να γίνει επαγγελματίας μουσικός, παρά την πάθηση που περιορίζει την όρασή της και που σταδιακά επιδεινώνεται. Το όνειρό της απομακρύνεται όταν οι γονείς της την στέλνουν σε ειδικό σχολείο, όμως ο συμμαθητής της Βίκτορ συμμαχεί μαζί της ώστε η Μαρί να καταφέρει να περάσει τις πολυπόθητες εξετάσεις στο ωδείο.

Transformers 5: Ο Τελευταίος Ιππότης


Η sci-fi εποποιία του Μάικλ Μπέι συνεχίζεται. Οι άνθρωποι και τα Transformers βρίσκονται σε πόλεμο, με τον Όπτιμους Πράιμ να αγνοείται. Το κλειδί για τη σωτηρία του μέλλοντος της ανθρωπότητας βρίσκεται θαμμένο στα μυστικά του παρελθόντος, στην άγνωστη ιστορία των Transformers στη Γη.

Με τον Μπαμπά ή τη Μαμά 2
Οι χωρισμένοι Λορέν Λαφίτ και Μαρινά Φουά αναγκάζονται να συμβιώσουν. Έχουν περάσει δύο χρόνια από το επεισοδιακό διαζύγιο του Βενσάν και της Φλοράνς, όλα όμως φαίνονται να κυλούν υπέροχα. Και οι δύο έχουν προχωρήσει και έχουν πια νέους συντρόφους, όταν όμως τα παιδιά τους αποφασίζουν πως θέλουν να δουν τους γονείς τους ξανά μαζί, μια νέα μάχη ξεκινά μεταξύ των δύο πρώην Λερόι.


Κάποτε στην Καλιφόρνια
Διασκεδαστικό νεο-νουάρ με τον Μπρους Γουίλις. Ο Στιβ Φορντ, ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ στο Λος Άντζελες, αναγκάζεται να κάνει κάθε είδους θελήματα για μια αδίστακτη συμμορία προκειμένου να πάρει πίσω τον Μπάντι, τον αγαπημένου σκύλο. Και όλα αυτά έχοντας στο κατόπι του δύο αδέλφια από τη Σαμόα που ζητούν εκδίκηση, τους μπράβους ενός τοκογλύφου και πολλούς ακόμη ιδιόμορφους χαρακτήρες.


Τι κι αν Έπεσε ο Γράμμος, Εμείς θα Νικήσουμε



Ντοκιμαντέρ για την ιστορία και τη δράση του Δημοκρατικού Στρατού από την περίοδο της Κατοχής έως και τον Εμφύλιο με πλούσιο αρχειακό υλικό και παρουσίαση άγνωστων ως τώρα πτυχών της ζωής των μελών και των ενεργειών τους.
Σημασία Έχει να Αγαπάς
Ο Αντρέι Ζουλάφσκι σκηνοθετεί μια σπαρακτική Ρόμι Σνάιντερ. Ένας φωτορεπόρτερ ερωτεύεται μια ηθοποιό δεύτερης διαλογής, που είναι παντρεμένη με έναν κινηματογραφόφιλο νεαρό. Το ερωτικό τρίγωνο θα ζήσει στιγμές έντασης και απελπισμένου πάθους καθώς θα αναζητήσει μια διέξοδο από τον ψεύτικο κόσμο του θεάματος.

Απέραντο Γαλάζιο
Ο Λικ Μπεσόν επιστρέφει ξανά (και ξανά ) στην Αμοργό. Ο Ζακ και ο Ένζο είναι δύο παιδικοί φίλοι με πάθος τις καταδύσεις, οι οποίοι μεγαλώνοντας χάνουν την επαφή μεταξύ τους. Παγκόσμιος πρωταθλητής της ελεύθερης κατάδυσης πλέον, ο Ένζο αναζητά τον Ζακ και τον φέρνει στην Ταορμίνα για μια αναμέτρηση που θα δοκιμάσει τα όριά τους.

Κινηματογράφος

Από Χρήστο Μήτση 
Η ιδιότυπη φιλία των δύο γυναικών εξιστορείται με μπανάλ τρόπο, αν και στηρίζεται στην ερμηνεία δύο σπουδαίων ηθοποιών.

Η Κλερ είναι μια μαία αφοσιωμένη στη δουλειά της, η οποία έχει μεγαλώσει μόνη της ένα αγόρι που ενηλικιώθηκε λίγο καιρό νωρίτερα. Η ταινία του βραβευμένου με Σεζάρ («Το Χάρισμα της Σεραφίν» ) Μαρτέν Προβόστ την παρακολουθεί στην καθημερινότητά της, τη ρουτίνα και τα μικρά απρόοπτά της, συστήνοντάς μας με σχεδόν ντοκιμαντερίστικη ζεστασιά έναν δοτικό αλλά συνεσταλμένο, χαμηλότονο χαρακτήρα, που δεν νιώθει άνετα με τις αλλαγές των καιρών. Όπως το κλείσιμο του κρατικού νοσοκομείου στο οποίο δουλεύει χρόνια και η ανάγκη να πιάσει δουλειά σε μια μοντέρνα ιδιωτική μαιευτική κλινική-«εργοστάσιο βρεφών». Την ίδια στιγμή η παλιά ερωμένη του πατέρα της Μπεατρίς, μια απενοχοποιημένη, εξωστρεφής γυναίκα που ζει με δανεικά και (προσωρινά ) κέρδη από τον τζόγο, εισβάλλει στη ζωή της, την οποία αναστατώνει με ενοχλητικό όσο και απελευθερωτικό τρόπο.

Ένα σοφό κάστινγκ φέρνει σε απολαυστική ερμηνευτική αντιπαράθεση την ευαίσθητη, άψογη για άλλη μία φορά Κατρίν Φρο («Το Κορίτσι που Γύριζε τις Σελίδες», «Υψηλή Μαγειρική» ) με την Κατρίν Ντενέβ, σε έναν από τους καλύτερους πρόσφατους ρόλους της, καθώς δύο εντελώς αντίθετες γυναίκες, περικυκλωμένες από τις έννοιες της ζωής και του θανάτου (το επάγγελμα της μαίας, ο καρκίνος της Μπεατρίς ), προσπαθούν να «απελευθερωθούν», η καθεμία με το δικό της τρόπο.


Το πρόβλημα είναι πως αυτός είναι σεναριακά εντελώς μπανάλ, με ελάχιστο βάθος και στοιχειώδες σασπένς, ανίκανος να προσδώσει πραγματικό ενδια­φέρον σε αυτήν τη δραματικά χιου­μοριστική μελέτη χαρακτήρων. Η προσθήκη του φορτηγατζή Ολιβιέ Γκουρμέ είναι δραματουργικά διακοσμητική, το φινάλε κορυφώνεται με (υποτίθεται ) υπόγεια ένταση και η αρχική υπόσχεση για μια ενήλικη, τρυφερή δραμεντί μένει τελικά ανεκπλήρωτη.
Γαλλία. 2017. Διάρκεια: 117΄. Διανομή: SEVEN FILMS

Κινηματογράφος

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, για 8η συνεχή χρονιά, διοργανώνει το Φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου με συνοδεία ζωντανής μουσικής και με ελεύθερη είσοδο.

Ο Βωβός Κινηματογράφος υπήρξε ο πρώτος δάσκαλος και μεγάλη αγάπη του Μιχάλη Κακογιάννη. Ο ίδιος ο μεγάλος σκηνοθέτης επιμελήθηκε τα δύο πρώτα Φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου στο Ίδρυμά του, και το ΙΜΚ συνεχίζει την παράδοση που εκείνος δημιούργησε, προετοιμάζοντας, σε ετήσια βάση, το Φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου και προβάλλοντας ταινίες που έβαλαν τις βάσεις της έβδομης τέχνης.

Παράλληλα, όπως και εκείνα τα πρώτα χρόνια του σινεμά χωρίς ήχο, συνθέτες “ντύνουν” τα ασπρόμαυρα πλάνα με πρωτότυπες συνθέσεις οι οποίες, ερμηνεύονται ζωντανά, δίπλα στην μεγάλη οθόνη, ενισχύοντας την ατμόσφαιρα κάθε ταινίας τονίζοντας καταστάσεις και συναισθήματα…

Φέτος, η θεματική του 8ου Φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου είναι η Επιστημονική Φαντασία. Όπως εξηγεί ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Silent Film Festival Αλέξανδος Μούζας: «Η επιστημονική φαντασία, προσφιλές λογοτεχνικό είδος διαχρονικά, παίρνει σάρκα και οστά με την έλευση του κινηματογράφου. Από τις χιουμοριστικές μικρού μήκους ταινίες του Μελιέ, μέχρι τα υψηλού επιπέδου επιτεύγματα του Φριτς Λάγκ, η επιστημονική φαντασία ωθεί την κινηματογραφικής τέχνη και τεχνολογία στα όριά της. Τα ειδικά εφφέ, το μοντάζ, η διπλοτυπία, το stop motion, κλπ, είναι τα πρώτα εργαλεία με τα οποία καταφέρνει ο σκηνοθέτης να δώσει στον θεατή, εικόνα του μέλλοντος του μέσα από φανταστικούς τόπους, εξωγήινα ταξίδια, φανταστικές μηχανές, ταξίδια στον χρόνο, ρομπότ και τέρατα, κλπ.

Αν και χρειάστηκαν αρκετές δεκαετίες να εδραιωθεί η επιστημονική φαντασία σαν «σοβαρό» κινηματογραφικό είδος και να προσεγγίσει το μεγάλο κοινό, εξακολουθεί να είναι για το σινεμά ιδιαίτερη πρόκληση από κάθε άποψη. Σήμερα, ερχόμενοι από το μέλλον αυτών των ταινιών, έχει ενδιαφέρον να συγκρίνουμε το παρόν μας με την προσδοκία του μέλλοντος του ανθρώπου όπως το φανταζόταν δεκαετίες πριν».

Στο φετινό μας φεστιβάλ, θέλοντας να παρουσιάσουμε στο κοινό μια ευρεία εικόνα του είδους, έχουμε συμπεριλάβει τις πλέον χαρακτηριστικές και σημαντικές ταινίες. Συγχρόνως, ζητήσαμε από τους συνθέτες, για όσες ταινίες γράφτηκε πρωτότυπη μουσική, να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικά ή να αξιοποιήσουν την μουσική τεχνολογία, σαν ελάχιστο φόρο τιμής στους δημιουργούς αυτούς που φαντάστηκαν το μέλλον μας, έναν αιώνα πριν.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο, 24 Ιουνίου

Aelita (1924, 111’) Κ
Σκηνοθεσία: AYakov Protazanov
Σενάριο: Aleksei Fajko, Fyodor Otsep
Παίζουν: Yuliya Solntseva, Igor Ilyinsky, Nikolai Tsereteli
Χώρα: Ρωσία

Πρωτότυπη Μουσική: Γωγώ Καλοδίκη
Συμμετέχουν:
Γωγώ Καλοδίκη, Κιθάρα και live electronics
Γιάννης Ντέλλας, κρουστά

Κυριακή, 25 Ιουνίου

The End of the World –Verdens Undergang (1916, 77’)
Σκηνοθεσία: August Blom
Σενάριο: Otto Rung
Παίζουν: Olaf Fønss, Carl Lauritzen, Ebba Thomsen
Χώρα: Δανία

Πρωτότυπη Μουσική: Νίκος Παναγιωτάκης, Δημήτρης Καραγιώργος, Φίλιππος Λαμπαδάριος

Συμμετέχουν:
Σύνολο inSTUMmental
Νίκος Παναγιωτάκης, ηλ.κιθάρα και εφε
Φίλιππος Λαμπαδάριος, ηλ.κοντραμπάσο,
Δημήτρης Καραγεώργος, live electronics

Δευτέρα, 26 Ιουνίου

Frau in Mond (1929, 169’)
Σκηνοθεσία: Fritz Lang
Σενάριο: Fritz Lang, Thea von Harbou
Παίζουν: Willy Fritsch, Gerda Maurus,Klaus Pohl, Fritz Rasp, Gustl Gstettenbaur, Gustav von Wangenheim
Χώρα: Γερμανία
Θα προβληθεί με την πρωτότυπη μουσική

Τρίτη, 27 Ιουνίου

A Trip to Mars – Himmelskibet (1918, 81’)
Σκηνοθέτης: Holger Madsen
Σενάριο: Sophus Michaëlis
Παίζουν: Gunnar Tolnæs, Zanny Petersen, Nicolai Neiiendam
Χώρα: Δανία

Πρωτότυπη Μουσική: Γιάννης Σφυρής
Συμμετέχουν:
Βεντούρας Μάνος, Γαλλικό κόρνο
Βρακατσέλη Ιωάννα, φωνή
Γιοβάνος Γιάννος , βιολοντσέλο
Μαρίνος Δημήτρης, πιάνο
Σφυρής Γιάννης, Synthesizer – Ableton live)
Διευθύνει ο Φώτης Μιχαλάκης

Τετάρτη, 28 Ιουνίου

20.000 Leagues under the Sea (1916, 105’)
Σκηνοθεσία: Stuart Paton
Σενάριο: Stuart Paton
Παίζουν: Allen Holubar, Jane Gail, Curtis Benton, Edna Pendleton
Χώρα: ΗΠΑ

Πρωτότυπη Μουσική: Άννα Μουζάκη
Συμμετέχουν :
Αννα Μουζάκη, μουσική σύνθεση, επεξεργασία ήχου
Σοφία Λαμπροπούλου, κανονάκι αυτοσχεδιασμός
Τζίνα Δημητρίου, βιολοντσέλο μπαρόκ

Πέμπτη, 29 Ιουνίου

Αφιέρωμα στον Georges Melies

A Trip to the Moon (1902, 16’)
L’eclipse du Soleil. (1907, 9’)
The impossible Voyage (1904 , 20’)
The Conquest of the Pole (1912, 30’)

Πρωτότυπη Μουσική: Σπύρος Δεληγιαννόπουλος
Σπύρος Δελληγιανόπουλος, πιάνο, ηλεκτρονικά sound design

Παρασκευή, 30 Ιουνίου

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931,95’)
Χώρα: ΗΠΑ
Σκηνοθεσία: Rouben Mamoulian
Σενάριο: Samuel Hoffenstein, Percy Heath
Παίζουν: Fredric March, Miriam Hopkins, Rose Hobart

Θα προβληθεί με την πρωτότυπη μουσική

Σάββατο, 1 Ιουλίου

The Lost World (1925,93’)
Χώρα: ΗΠΑ
Σκηνοθεσία: Harry Hoyt
Σενάριο: Marion Fairfax
Παίζουν: Bessie Love, Lewis Stone, Wallace Beery, Lloyd Hughes

Πρωτότυπη Μουσική: Χρήστος Σακελλαρίδης
Χρήστος Σακελλαρίδης, μουσική επιμέλεια, πιάνο

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin