Νοεμβρίου 21, 2017

Κινηματογράφος

Το Ρωμαίος και Ιουλιέτα εξερευνά τον άγνωστο και πρωτόγνωρο συναισθηματικό κόσμο στον οποίο μπαίνει κάποιος όταν ερωτεύεται για πρώτη φορά: έναν κόσμο από τον οποίο απουσιάζει κάθε έννοια λογικής και αυτοσυγκράτησης. Ο σκηνοθέτης Carlo Carlei και οι παραγωγοί θέλησαν με αυτή την ταινία να φέρουν το σημερινό κοινό σε επαφή με την πλέον κλασική ρομαντική ιστορία. Πρόκειται για μία ταινία ύμνο στην αγάπη, την αιώνια πίστη και αφοσίωση, διανθισμένη με έντονες συναισθηματικές εξάρσεις και τραγικά στοιχεία. Τα υπέροχα κοστούμια και το προσεγμένο σκηνικό μεταφέρουν μαγευτικά τους θεατές στο παρελθόν, ώστε να αντιληφθούν πληρέστερα τις συνθήκες που επικρατούσαν τότε και να μεταφερθούν σε μια άλλη εποχή.

Σύνοψη
Η αρχετυπική ρομαντική ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας παίρνει νέα πνοή στην κινηματογραφική αυτή μεταφορά με πρωταγωνιστές τους Hailee Steinfeld και Douglas Booth. Οι οικογένειες των Μοντέγων και των Καπουλέτων, με την αέναη έχθρα που τους χωρίζει, ψάχνουν ευκαιρία για καβγά στους δρόμους της Βερόνα. Όταν ο νεαρός Μοντέγος Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, κόρη του λόρδου Καπουλέτου (Damian Lewis) θα ερωτευτούν κεραυνοβόλα, οι οικογένειές τους θα θελήσουν να τους χωρίσουν, και τα πράγματα θα πάρουν τραγική τροπή. Με τη βοήθεια του μοναχού Laurence (Paul Giamatti), το ερωτευμένο ζευγάρι θα καταστρώσει ένα παράτολμο σχέδιο, το οποίο είτε θα φέρει την απόλυτη ευτυχία, είτε θα προκαλέσει ανήκουστο πόνο.
Λίγα λόγια για την ιστορία.
Αιώνια έχθρα χωρίζει τις οικογένειες των Μοντέγων και των Καπουλέτων. Ο Πρίγκιπας της Βερόνα όμως δεν έχει καμία όρεξη για τσακωμούς και έριδες στην πόλη του -έτσι, επιπλήττει και τις δυο οικογένειες πολύ αυστηρά. Αυτή η κόντρα αφήνει παγερά αδιάφορο τον νεαρό Ρωμαίο της οικογένειας των Μοντέγων. Το μοναδικό που τον συγκινεί είναι η Ροζαλίν, ξαδέρφη των Καπουλέτων. Για να τη συναντήσει θα τρυπώσει κρυφά στον χορό που οργανώνουν ο λόρδος και η λαίδη Καπουλέτου προς τιμήν της κόρης τους Ιουλιέτας.

Στον χορό, όμως, θα έρθουν τα πάνω κάτω. Ο Ρωμαίος αντικρίζοντας την Ιουλιέτα θα ξεχάσει αμέσως τη Ροζαλίν. Ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος. Η απογοήτευση, όμως, είναι μεγάλη, όταν οι δύο νέοι μαθαίνουν ότι κατάγονται από αντίπαλες οικογένειες. Αυτό, όμως, δεν θα εμποδίσει τον Ρωμαίο να επισκεφθεί μετά το χορό την Ιουλιέτα στο μπαλκόνι της και να της ορκιστεί αιώνια αγάπη.

Δυστυχώς η έχθρα των δυο οικογενειών καλά κρατεί. Ο Τυμπάλδος, ξάδερφος της Ιουλιέτας, σκοτώνει τον Μερκούτιο, αγαπημένο συγγενή του Ρωμαίου. Ο Ρωμαίος εκδικείται το θάνατό του και σκοτώνει τον Τυμπάλδο. Η τιμωρία του είναι να εξοριστεί από τη Βερόνα. Μια τέτοια τιμωρία, όμως, είναι χειρότερη και από τον θάνατο, αφού θα είναι μακριά από την αγαπημένη του. Θα καταφέρουν, άραγε, να ξανασμίξουν οι δύο νέοι και με ποιο τίμημα; 

Η παραγωγή

Μεταξύ 1591 και 1595 ο William Shakespeare έγραψε το Ρωμαίος και Ιουλιέτα, ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα όλων των εποχών που διηγείται την τραγική ιστορία ενός νέου ερωτευμένου ζευγαριού. Οι παραγωγοί της ταινίας ένιωσαν ότι το σύγχρονο κοινό δεν έχει έρθει αρκετά σε επαφή με αυτήν την ιστορία. Πολλά στοιχεία της ιστορίας θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν απόλυτα επίκαιρα. Έτσι, λόγου χάρη, οι Μοντέγοι και οι Καπουλέτοι θα μπορούσαν άνετα να είναι δύο συμμορίες του 21ου αιώνα. Επίσης, η ανυπακοή του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας προς τους γονείς τους είναι συμπεριφορές που απαντώνται και στους νέους του σήμερα.

Οι παραγωγοί έψαχναν κάποιον να προσδώσει μια πιο σύγχρονη οπτική στην ιστορία και τη γλώσσα του Shakespeare διατηρώντας, όμως, παράλληλα την ποιητική διάθεση και τον βασικό κορμό της ιστορίας. Για σεναριογράφο κατέληξαν στον Julian Fellowes (Gosford Park), που διαθέτει εξαιρετική εμπειρία στο να προσαρμόζει ιστορίες εποχής με πολλούς χαρακτήρες και έντονα δραματικά στοιχεία.

Το team της παραγωγής στράφηκε στον Ιταλό Carlo Carlei, για να αναλάβει τη σκηνοθεσία. “Λατρεύω τον Carlo” επικροτεί την επιλογή ο Fellowes. “Όταν καταπιάνεται με μια ταινία, είναι σαν ζωγράφος που είναι αφοσιωμένος στο έργο του. Επιπλέον, είναι Ιταλός και ως εκ τούτου έχει μια ιδιαίτερη άνεση να μετατρέπει το κείμενο σε εικόνα”, συμπληρώνει ο σεναριογράφος.

Αναφορικά με το cast των ηθοποιών ο Julian Fellowes σχολιάζει: “Ήμασταν πολύ τυχεροί που είχαμε στη διάθεσή μας αυτούς τους ηθοποιούς. Το κλειδί της επιτυχίας ήταν να βρούμε τον κατάλληλο Ρωμαίο και την κατάλληλη Ιουλιέτα. Ο πρώτος σου έρωτας είναι κάτι που δύσκολα ξεχνάς. Αυτή η αίσθηση ότι κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει τι ζόρια τραβάς εκείνη τη στιγμή, είναι κάτι μαγικό και απίστευτo συνάμα. Για να γίνει όλο αυτό πιστευτό χρειαζόμασταν δύο νέους, ταλαντούχους ηθοποιούς. Έχουμε, λοιπόν, τη Hailee Steinfeld που είναι μόλις 15 ετών και ήταν ήδη υποψήφια για ‘Όσκαρ. Όλος ο κόσμος είναι πραγματικά μπροστά της. Ο Douglas Booth είναι λίγο πιο μεγάλος, αλλά ταιριάζουν απόλυτα. Εκπέμπουν και οι δύο τρομερή ενέργεια και αισιοδοξία.

Ο Douglas Booth θυμάται: “O Julian Fellowes είναι αυτός που με ανακάλυψε και μου έδωσε τον πρώτο μου ρόλο στην ταινία From Time to Time”. Σχετικά με την ταινία σχολιάζει: “Όταν μεγαλώνεις στην Αγγλία διαβάζεις συνέχεια Shakespeare. Για να είμαι ειλικρινής, όμως, το έργο με άγγιξε πραγματικά όταν διάβασα το σενάριο του Julian”.

Η ευκαιρία να υποδύθεί τον Ρωμαίο δίπλα στην Hailee Steinfeld, ενδιέφερε πραγματικά τον Booth που δηλώνει fan της ηθοποιού. “Η Hailee είναι υπέροχη και ήταν πραγματική ευχαρίστηση να συνεργάζομαι μαζί της. Είναι εξαιρετικά ταλαντούχα, ειδικά για την ηλικία της. Στα γυρίσματα της ταινίας ήταν 15 ετών” σχολιάζει ο ηθοποιός.

Η Steinfeld σχολιάζει για τον ρόλο της: “H Ιουλιέτα είναι ανεξάρτητη, ένα ανήσυχο πνεύμα. Ξεχειλίζει από πάθος και αγάπη. Πιστεύω πως πολλά νέα κορίτσια ταυτίζονται μαζί της και ψάχνουν τον δικό τους Ρωμαίο. Σχετικά με τη σχέση της με τους γονείς της, η Ιουλιέτα δεν θέλει με τίποτα να παντρευτεί τον άντρα που της υποδεικνύουν.

Και η Steinfeld, αλλά και ο Booth έχουν να πουν τα καλύτερα για το σκηνοθέτη Carlo Carlei. “Ο Carlo έχει όραμα. Μπορείς να δεις στα μάτια του το πάθος που έχει με αυτό που καταπιάνεται. Έμαθα πολλά από αυτόν” σχολιάζει η ηθοποιός. “Είχε μια τόσο όμορφη οπτική για την ταινία και έμεινε απόλυτα προσηλωμένος στην ιστορία. Από τις πρώτες συζητήσεις που είχα μαζί του ήξερα ότι η ταινία θα γίνει υπέροχη” συμπληρώνει ο Booth.

Καθοριστικό ρόλο στην πλοκή της ιστορία διαδραματίζουν και οι δευτερεύοντες ρόλοι. Έτσι, ο ρόλος της παραμάνας της Ιουλιέτας και του μοναχού Laurence είναι αυτοί που απογειώνουν τη δράση. Για τον ρόλο της παραμάνας οι παραγωγοί κατέληξαν στην ηθοποιό Lesley Manville (Another Year) που σχολιάζει για το ρόλο της: “Πρόκειται για ένα αισιόδοξο άτομο που βλέπει το ποτήρι μισογεμάτο. Η σχέση της με την Ιουλιέτα είναι ιδιαίτερη, αφού είναι μαζί της σε κάθε της βήμα από μωρό. Η Ιουλιέτα της εκμυστηρεύεται τα πάντα. Είναι η μοναδική, εκτός από τον μοναχό Laurence, που γνωρίζει ότι οι δύο νέοι έχουν παντρευτεί”.

Ο ηθοποιός Paul Giamatti (John Adams, Sideways) επιλέχτηκε να υποδυθεί τον μοναχό Laurence. “Γνωρίζω το έργο πολύ καλά και θεωρώ πως ο ρόλος του μοναχού είναι εξαιρετικά σημαντικός” λέει ο ηθοποιός. “Βλέπει το ρομαντικό ειδύλλιο μεταξύ των νέων ως μια καλή ευκαιρία να σταματήσουν οι δύο οικογένειες να τσακώνονται. Επιθυμεί τη συμφιλίωση των δύο οικογενειών, αλλά χρησιμοποιεί λάθος μέσα. Πιστεύει ότι μπορεί να ελέγξει τα πάντα και εισβάλει σε περιοχές που προκύπτουν έντονα ηθικά διλήμματα” συνεχίζει ο ηθοποιός.

Το cast συμπληρώνεται από μα πλειάδα ταλαντούχων ηθοποιών, όπως ο Damian Lewis (Homeland) στο ρόλο του λόρδου Καπουλέτου και η Natascha McElhone (Californication, The Truman Show) ως λαίδη Καπουλέτου. Ο Stellan Skarsgård (Mamma Mia!, The Avengers, Nymphomaniac) συμμετέχει στο ρόλο του πρίγκηπα της Βερόνα.

 • H πρώτη κινηματογραφική μεταφορά του έργου του William Shakespeare ήταν το 1900 περίπου σε γαλλική εκδοχή.

• To Hollywood, επίσης, αγκάλιασε νωρίς το έργο. Η πρώτη μεταφορά έγινε το 1908 και η δεύτερη το 1916. Στη συνέχεια έγιναν και άλλες μεταφορές. Η πιο γνωστή όμως version πιθανολογείται ότι είναι αυτή του 1968 με σκηνοθέτη τον Franco Zeffirelli. Η νεότερη είναι αυτή του 1996 που πρωταγωνιστούν οι Leonardo DiCaprio και Claire Danes.

• Οι πιο “δυνατές” σκηνές του έργου θεωρούνται ο διάλογος των νέων στο μπαλκόνι, όπως και το τέλος στην κρύπτη. Επίσης, ο θάνατος του Μερκούτιου και του Τυμπάλδου αλλάζουν άρδην την τροπή της ιστορίας.

από 15 Μαΐου στους κινηματογράφους

http://www.artsandthecity.gr

 

 

Κινηματογράφος

SALVO σημαίνει...
...στα αγγλικά "ταυτόχρονοι πυροβολισμοί"
...στα ιταλικά "σώζω / αυτός που έχει σωθεί"
Στην Σικελία Salvo είναι το χαϊδευτικό του Salvatore

 O Σάλβο, ένας εκτελεστής της Σικελικής μαφίας, είναι μοναχικός, ψυχρός και αδίστακτος. Όταν εισβάλει σε ένα σπίτι για να σκοτώσει τον άνθρωπο που επιτέθηκε στον αρχηγό του, ανακαλύπτει μια νεαρή τυφλή κοπέλα, την Ρίτα, να στέκεται αδύναμα δίπλα στον αδελφό της την ώρα που εκείνος δολοφονείται. Ο Σάλβο προσπαθεί να κλείσει τα δυο της μάτια, που με το κενό ενοχλητικό βλέμμα τον κοιτούν επίμονα. Όμως κάτι παράδοξο συμβαίνει. Τα μάτια της Ρίτα βλέπουν για πρώτη φορά!

Ο Σάλβο αποφασίζει να της χαρίσει τη ζωή βάζοντας τον εαυτό του στον μεγαλύτερο κίνδυνο που έχει ποτέ αντιμετωπίσει.

 

Fabio Grassadonia και Antonio Piazza - Τι είπαν για την ταινία

«Η συνάντηση μεταξύ των δύο βασικών χαρακτήρων δημιουργεί ένα επικίνδυνο ρήγμα, μια προσωρινή αποδέσμευση από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, την πολύ επικίνδυνη επιλογή της ελευθερίας του να επιλέγεις. Μια απροσδόκητη στιγμή χάριτος. Αυτό είναι το είδος του θαύματος που ο κόσμος φοβάται και χρειάζεται περισσότερο».

« Χάρη στα δύο διαφορετικά επίπεδα τύφλωσης, την ηθική τύφλωση του Σάλβο που αντιπαρατίθεται στην σωματική τύφλωση της Ρίτα, και το πώς αυτό καθορίζει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο και την ιστορία, έχουμε προσπαθήσει να ξυπνήσουμε τα συναισθήματα και τις επιθυμίες του θεατή αφαιρώντας την αίσθηση της όρασης, έτσι ώστε να παράγει το συναίσθημα, αντιστεκόμενος στο συναίσθημα, χωρίς ποτέ να δίνουμε μεγάλη έμφαση σε αυτό».

«Η ταινία ξεκινά δυναμικά, με μακρά δράση και μια σκηνή κυνηγητού, η οποία συνειδητά μας οδηγεί στο θρίλερ, όμως κάποιες ενδείξεις της μελλοντικής εξέλιξης είναι ήδη παρούσες. Θέλαμε ο θεατής να οδηγείται στην ταινία από την γρήγορη διαδοχή σκηνών που αρχίζουν με την απόπειρα δολοφονίας. Κάτι καταπληκτικό συμβαίνει, που ανατρέπει πλήρως τη ζωή των δύο βασικών χαρακτήρων. Και ακόμα και η ιστορία και το φιλμάρισμα αλλάζει απότομα πορεία. Νομίζαμε ότι ήμασταν σε ένα είδος ιστορίας και βρισκόμαστε ξαφνικά σε μια άλλη ιστορία που γεννήθηκε από την πρώτη. Ως θεατές σταδιακά συντασσόμαστε σε αυτή τη νέα ιστορία, όπως ακριβώς ο Σάλβο και η Ρίτα κατρακύλησαν σε αυτό, αναγκάστηκαν να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο και να συμβιβαστούν με αυτή την εμπειρία».

 

ΗΘΟΠΟΙΟΙ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σάλβο: Saleh Bakri

Ρίτα: Sara Serraiocco

Πουλέο: Luigi Lo Cascio

Μπος: Mario Pupella

 

103' – Γαλλία / Ιταλία (2013)

 

Σκηνοθεσία: Fabio Grassadonia και Antonio Piazza

Σενάριο: Fabio Grassadonia και Antonio Piazza

http://www.artsandthecity.gr

Κινηματογράφος

 Η Κατέλ Κιγιεβερέ, η οποία είχε βραβευτεί με Prix Jean Vigo για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο Love Like Poison επιστρέφει με την δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της Suzanne. Μια ταινία για την οικογενειακή «φωλιά» και την επώδυνη ενηλικίωση. Για τη δύναμη του τυχαίου, την αγάπη και όλες εκείνες τις επιλογές που καθορίζουν την ζωή μας για πάντα.

 

H Σουζάν και η μεγαλύτερη αδερφή της Μαρία ζουν μαζί με τον χήρο πατέρα τους Νικολά. Τα δύο κορίτσια είναι πολύ δεμένα μεταξύ τους, παρά τους διαφορετικούς χαρακτήρες τους: η χαμηλών τόνων Σουζάν απολαμβάνει την παρέα και την αγάπη της δυναμικής, ανεξάρτητης Μαρίας. Τις γνωρίζουμε σαν μαθήτριες του δημοτικού, ενώ σύντομα βλέπουμε την έφηβη Σουζάν να ανακοινώνει ότι είναι έγκυος. Αμέσως μεταφερόμαστε πέντε χρόνια μετά και ο γιος της Τσάρλι, είναι ήδη μέλος της οικογένειας, ενώ ο πατέρας του είναι απών και δεν αναφέρεται ποτέ. Την περίοδο εκείνη, η Σουζάν εργάζεται στην ίδια μεταφορική εταιρεία, στην οποία είναι υπάλληλος ο πατέρας της. Η ζωή τους περιπλέκεται όταν εκείνη γνωρίζει τον Ζουλιέν, έναν γοητευτικό μικροκακοποιό, με τον οποίο ερωτεύονται αμέσως. Όταν ο Ζουλιέν θα χρειαστεί να φύγει από την χώρα, η Σουζάν θα πρέπει να πάρει τη δύσκολη απόφαση να επιλέξει ανάμεσα σε αυτόν και την οικογένειά της…

 

Σκηνοθεσία: Κατέλ Κιγιεβερέ

Σενάριο: Κατέλ Κιγιεβερέ, Μαριέτ Ντεζέρτ

Παίζουν: Σάρα Φορεστιέ, Αντέλ Ενέλ, Φρανσουά Νταμιάν, Πολ Αμί

Διάρκεια: 94 λεπτά

Χώρα: Γαλλία

 

Η Suzanne έκανε πρεμιέρα στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, αποτελώντας την ταινία έναρξης της «Εβδομάδας Κριτικής».

· Ταινία έναρξης στην «Εβδομάδα Κριτικής» - 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών

· Ειδικό βραβείο Κριτικής Επιτροπής - Αργυρός Αλέξανδρος - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στην: Σάρα Φορεστιέ - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίτευξης: στον ηθοποιό Φρανσουά Νταμιάν - - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου για την Αντέλ Ενέλ, Βραβεία Σεζάρ 2014

· Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό τμήμα του 15ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου

· Υποψηφιότητα για Βραβείο Lumiere Ανερχόμενου Αντρικού Ταλέντου για τον Πολ Αμί, Βραβεία Lumiere 2014

15 Μαΐου στους κινηματογράφους

http://www.artsandthecity.gr

 

Κινηματογράφος

Με 168 ταινίες, σε 56 ημέρες, η ζωή αποκτά άρωμα από σελιλόιντ. Η μαγεία του κινηματογράφου, η νοσταλγία του παλιού καλού σινεμά και ένας μαραθώνιος της 7ης Τέχνης υπόσχεται να μας ταξιδέψει σε άλλους τόπους, άλλες εποχές παρέα με γνωστούς και αγαπημένους μας πρωταγωνιστές.

Περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, με πρωτεργάτη τον κυρ-Αντώνη Στεργιάκη, που μας έμαθε τι θα πει καλό σινεμά και άξιους συνεχιστές του τους γιους του, Γιώργο και Δημήτρη, το Ταινιόραμα στον κινηματογράφο Άστυ, επιμένει «Το φιλμ δεν θα πεθάνει ποτέ».
Τρεις ταινίες κάθε μέρα, ανάμεσά τους το «Παράνομο κρεβάτι» του Φρανσουά Τρυφό, οι «Ναυαγοί» του Άλφρεντ Χίτσκοκ, οι «Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο» του Ντάριο Αρτζέντο, το «Καλώς ήλθατε στο κουκλόσπιτο» του Τοντ Σόλοντζ, αλλά και θεματικά αφιερώματα στον Σύγχρονο Καναδικό Κινηματογράφο, στην Ιταλική Σάτιρα, στον Βαλκανικό Κινηματογράφο, στον Ανεξάρτητο Αμερικανικό Κινηματογράφο, στο Αγγλικό Σινεμά κι αυτόν από την Πρώην Γιουγκοσλαβία, στη Γαλλική Κουλτούρα και τη Μέση Ανατολή και πολλά άλλα θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό θεατή.
Πληροφορίες: Κοράη 4 Αθήνα, διάρκεια από Πέμπτη 15 Μαΐου ως Τετάρτη 9 Ιουλίου

http://www.clickatlife.gr

 

Κινηματογράφος
 
Στη νέα της ιστοσελίδα παρουσιάζει σπάνιο υλικό του ελληνικού κινηματογράφου.
www.finosfilm.com: Αυτή είναι η διεύθυνση της ψηφιακής βιβλιοθήκης πάνω στον ελληνικό κινηματογράφο που είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο από την Φίνος Φιλμ. Η καινούρια ιστοσελίδα της εταιρίας περιλαμβάνει λεπτομερή στοιχεία για τις 187 ταινίες της, 3000 σπάνιες φωτογραφίες, καθώς και πάνω από 200 βιογραφίες συντελεστών.

Όπως μας ενημερώνει η ίδια η εταιρεία «το δύσκολο εγχείρημα της έρευνας, συλλογής και επεξεργασίας του σπάνιου αυτού υλικού ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, με στόχο να προσφέρει στο κοινό έναν ψηφιακό τόπο που θα τιμά τόσο τον εμπνευστή και δημιουργό της Finos Film, Φιλοποίμενα Φίνο, όσο και όλους τους καλλιτέχνες που αποτέλεσαν την “ψυχή” των ταινιών της εταιρίας.

Ο σχεδιασμός του νέου ιστότοπου βοηθά στην εύκολη πλοήγηση των χρηστών, με προχωρημένα εργαλεία αναζήτησης, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ανάρτηση υλικού στο Facebook. Οι πιο θερμοί υποστηρικτές της FF μπορούν να γίνουν μέλη της FFανατικής κοινότητας, για να βαθμολογούν τις ταινίες και να μαθαίνουν πρώτοι τα νέα της εταιρίας.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα εμπλουτίζεται τακτικά με νέες βιογραφίες, αφιερώματα και κριτικές ταινιών, ενώ σύντομα θα προστεθεί και video υλικό. Παράλληλα με το νέο ιστότοπο, η FF δημιούργησε και την επίσημη σελίδα της στο Facebook, με καθημερινές αναρτήσεις, που γίνονται ανάρπαστες από το κοινό».
http://www.briefingnews.gr/
 
 

Κινηματογράφος

Με τίτλο “The Glass Car” και κεντρικό σύνθημα “Don't Drink and Drive”

Το Johnnie Walker, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του ταινίας “The Glass Car”, επιθυμεί να συλλέξει ένα εκατομμύριο επιπλέον υπογραφές, για να τις εντάξει στο παγκόσμιο σύμφωνο «never drink and drive».

Εμπνευσμένη από την εύθραυστη φύση του γυαλιού, η ταινία μήκους 90 δευτερόλεπτων παρουσιάζει ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1, κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ποτήρια ουίσκι JOHNNIE WALKER. Εντυπωσιακό και δυνατό, αλλά ιδιαίτερα εύθραυστο, το γυάλινο αυτοκίνητο συμβολίζει τη σημασία του να κάνουμε πάντα τη σωστή επιλογή και να διατηρούμε τον έλεγχο.

Το μήνυμα της εκστρατείας επιδιώκεται να τονιστεί ακόμα περισσότερο, μέσω της συμμετοχής του Mika Häkkinen, σε πρωταγωνιστικό ρόλο - πρεσβευτής του παγκόσμιου κινήματος Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ του JOHNNIE WALKER.

Το hashtag #ImNOTdriving, που είναι και το βασικό μήνυμα της εκστρατείας, είναι «χαραγμένο» σε κάθε εικονικό ποτήρι. H DIAGEO, μέσω του JOHNNIE WALKER, καλεί τους καταναλωτές της να το χρησιμοποιούν, προκειμένου να δηλώσουν έμπρακτα τη συμμετοχή τους στην καμπάνια.

Για τις ανάγκες της ταινίας, δημιουργήθηκε ένα καλά αποτυπωμένο αντίγραφο αυτοκινήτου-με ακρίβεια 3 χιλιοστών- στο McLaren Technology Centre, με πρότυπο το μονοθέσιο Vodafone McLaren Mercedes F1. Για την δημιουργία της συναρπαστικής σκηνής σύγκρουσης της Φόρμουλα, χρειάστηκε πάνω από μία εβδομάδα γυρισμάτων, ενώ αναπαράχθηκαν περίπου 100 gigabytes δεδομένων.

Το λανσάρισμα του “The Glass Car” προγραμματίζεται να γίνει στο αποκορύφωμα της περιόδου των αγώνων της F1, σε συνδυασμό με το Grand Prix της Βραζιλίας και τη γιορτινή ατμόσφαιρα που επικρατεί στις παγκόσμιες αγορές. Με άλλα λόγια, η πλέον κατάλληλη περίοδος για να μεταδοθεί το μήνυμα της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ και της ασφαλούς μεταφοράς στο σπίτι.

http://www.news.gr

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin