Ιανουαρίου 17, 2018

Κινηματογράφος

Με 168 ταινίες, σε 56 ημέρες, η ζωή αποκτά άρωμα από σελιλόιντ. Η μαγεία του κινηματογράφου, η νοσταλγία του παλιού καλού σινεμά και ένας μαραθώνιος της 7ης Τέχνης υπόσχεται να μας ταξιδέψει σε άλλους τόπους, άλλες εποχές παρέα με γνωστούς και αγαπημένους μας πρωταγωνιστές.

Περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, με πρωτεργάτη τον κυρ-Αντώνη Στεργιάκη, που μας έμαθε τι θα πει καλό σινεμά και άξιους συνεχιστές του τους γιους του, Γιώργο και Δημήτρη, το Ταινιόραμα στον κινηματογράφο Άστυ, επιμένει «Το φιλμ δεν θα πεθάνει ποτέ».
Τρεις ταινίες κάθε μέρα, ανάμεσά τους το «Παράνομο κρεβάτι» του Φρανσουά Τρυφό, οι «Ναυαγοί» του Άλφρεντ Χίτσκοκ, οι «Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο» του Ντάριο Αρτζέντο, το «Καλώς ήλθατε στο κουκλόσπιτο» του Τοντ Σόλοντζ, αλλά και θεματικά αφιερώματα στον Σύγχρονο Καναδικό Κινηματογράφο, στην Ιταλική Σάτιρα, στον Βαλκανικό Κινηματογράφο, στον Ανεξάρτητο Αμερικανικό Κινηματογράφο, στο Αγγλικό Σινεμά κι αυτόν από την Πρώην Γιουγκοσλαβία, στη Γαλλική Κουλτούρα και τη Μέση Ανατολή και πολλά άλλα θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό θεατή.
Πληροφορίες: Κοράη 4 Αθήνα, διάρκεια από Πέμπτη 15 Μαΐου ως Τετάρτη 9 Ιουλίου

http://www.clickatlife.gr

 

Κινηματογράφος
 
Στη νέα της ιστοσελίδα παρουσιάζει σπάνιο υλικό του ελληνικού κινηματογράφου.
www.finosfilm.com: Αυτή είναι η διεύθυνση της ψηφιακής βιβλιοθήκης πάνω στον ελληνικό κινηματογράφο που είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο από την Φίνος Φιλμ. Η καινούρια ιστοσελίδα της εταιρίας περιλαμβάνει λεπτομερή στοιχεία για τις 187 ταινίες της, 3000 σπάνιες φωτογραφίες, καθώς και πάνω από 200 βιογραφίες συντελεστών.

Όπως μας ενημερώνει η ίδια η εταιρεία «το δύσκολο εγχείρημα της έρευνας, συλλογής και επεξεργασίας του σπάνιου αυτού υλικού ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, με στόχο να προσφέρει στο κοινό έναν ψηφιακό τόπο που θα τιμά τόσο τον εμπνευστή και δημιουργό της Finos Film, Φιλοποίμενα Φίνο, όσο και όλους τους καλλιτέχνες που αποτέλεσαν την “ψυχή” των ταινιών της εταιρίας.

Ο σχεδιασμός του νέου ιστότοπου βοηθά στην εύκολη πλοήγηση των χρηστών, με προχωρημένα εργαλεία αναζήτησης, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ανάρτηση υλικού στο Facebook. Οι πιο θερμοί υποστηρικτές της FF μπορούν να γίνουν μέλη της FFανατικής κοινότητας, για να βαθμολογούν τις ταινίες και να μαθαίνουν πρώτοι τα νέα της εταιρίας.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα εμπλουτίζεται τακτικά με νέες βιογραφίες, αφιερώματα και κριτικές ταινιών, ενώ σύντομα θα προστεθεί και video υλικό. Παράλληλα με το νέο ιστότοπο, η FF δημιούργησε και την επίσημη σελίδα της στο Facebook, με καθημερινές αναρτήσεις, που γίνονται ανάρπαστες από το κοινό».
http://www.briefingnews.gr/
 
 

Κινηματογράφος

Με τίτλο “The Glass Car” και κεντρικό σύνθημα “Don't Drink and Drive”

Το Johnnie Walker, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του ταινίας “The Glass Car”, επιθυμεί να συλλέξει ένα εκατομμύριο επιπλέον υπογραφές, για να τις εντάξει στο παγκόσμιο σύμφωνο «never drink and drive».

Εμπνευσμένη από την εύθραυστη φύση του γυαλιού, η ταινία μήκους 90 δευτερόλεπτων παρουσιάζει ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1, κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ποτήρια ουίσκι JOHNNIE WALKER. Εντυπωσιακό και δυνατό, αλλά ιδιαίτερα εύθραυστο, το γυάλινο αυτοκίνητο συμβολίζει τη σημασία του να κάνουμε πάντα τη σωστή επιλογή και να διατηρούμε τον έλεγχο.

Το μήνυμα της εκστρατείας επιδιώκεται να τονιστεί ακόμα περισσότερο, μέσω της συμμετοχής του Mika Häkkinen, σε πρωταγωνιστικό ρόλο - πρεσβευτής του παγκόσμιου κινήματος Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ του JOHNNIE WALKER.

Το hashtag #ImNOTdriving, που είναι και το βασικό μήνυμα της εκστρατείας, είναι «χαραγμένο» σε κάθε εικονικό ποτήρι. H DIAGEO, μέσω του JOHNNIE WALKER, καλεί τους καταναλωτές της να το χρησιμοποιούν, προκειμένου να δηλώσουν έμπρακτα τη συμμετοχή τους στην καμπάνια.

Για τις ανάγκες της ταινίας, δημιουργήθηκε ένα καλά αποτυπωμένο αντίγραφο αυτοκινήτου-με ακρίβεια 3 χιλιοστών- στο McLaren Technology Centre, με πρότυπο το μονοθέσιο Vodafone McLaren Mercedes F1. Για την δημιουργία της συναρπαστικής σκηνής σύγκρουσης της Φόρμουλα, χρειάστηκε πάνω από μία εβδομάδα γυρισμάτων, ενώ αναπαράχθηκαν περίπου 100 gigabytes δεδομένων.

Το λανσάρισμα του “The Glass Car” προγραμματίζεται να γίνει στο αποκορύφωμα της περιόδου των αγώνων της F1, σε συνδυασμό με το Grand Prix της Βραζιλίας και τη γιορτινή ατμόσφαιρα που επικρατεί στις παγκόσμιες αγορές. Με άλλα λόγια, η πλέον κατάλληλη περίοδος για να μεταδοθεί το μήνυμα της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ και της ασφαλούς μεταφοράς στο σπίτι.

http://www.news.gr

Η ταινία της εβδομάδος

Maria by Callas

Ντοκιμαντέρ για τη σπουδαιότερη σοπράνο του προηγούμενου αιώνα. 

 

 

 

 

 

 

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin