Αυγούστου 16, 2018

Κινηματογράφος

SALVO σημαίνει...
...στα αγγλικά "ταυτόχρονοι πυροβολισμοί"
...στα ιταλικά "σώζω / αυτός που έχει σωθεί"
Στην Σικελία Salvo είναι το χαϊδευτικό του Salvatore

 O Σάλβο, ένας εκτελεστής της Σικελικής μαφίας, είναι μοναχικός, ψυχρός και αδίστακτος. Όταν εισβάλει σε ένα σπίτι για να σκοτώσει τον άνθρωπο που επιτέθηκε στον αρχηγό του, ανακαλύπτει μια νεαρή τυφλή κοπέλα, την Ρίτα, να στέκεται αδύναμα δίπλα στον αδελφό της την ώρα που εκείνος δολοφονείται. Ο Σάλβο προσπαθεί να κλείσει τα δυο της μάτια, που με το κενό ενοχλητικό βλέμμα τον κοιτούν επίμονα. Όμως κάτι παράδοξο συμβαίνει. Τα μάτια της Ρίτα βλέπουν για πρώτη φορά!

Ο Σάλβο αποφασίζει να της χαρίσει τη ζωή βάζοντας τον εαυτό του στον μεγαλύτερο κίνδυνο που έχει ποτέ αντιμετωπίσει.

 

Fabio Grassadonia και Antonio Piazza - Τι είπαν για την ταινία

«Η συνάντηση μεταξύ των δύο βασικών χαρακτήρων δημιουργεί ένα επικίνδυνο ρήγμα, μια προσωρινή αποδέσμευση από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, την πολύ επικίνδυνη επιλογή της ελευθερίας του να επιλέγεις. Μια απροσδόκητη στιγμή χάριτος. Αυτό είναι το είδος του θαύματος που ο κόσμος φοβάται και χρειάζεται περισσότερο».

« Χάρη στα δύο διαφορετικά επίπεδα τύφλωσης, την ηθική τύφλωση του Σάλβο που αντιπαρατίθεται στην σωματική τύφλωση της Ρίτα, και το πώς αυτό καθορίζει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο και την ιστορία, έχουμε προσπαθήσει να ξυπνήσουμε τα συναισθήματα και τις επιθυμίες του θεατή αφαιρώντας την αίσθηση της όρασης, έτσι ώστε να παράγει το συναίσθημα, αντιστεκόμενος στο συναίσθημα, χωρίς ποτέ να δίνουμε μεγάλη έμφαση σε αυτό».

«Η ταινία ξεκινά δυναμικά, με μακρά δράση και μια σκηνή κυνηγητού, η οποία συνειδητά μας οδηγεί στο θρίλερ, όμως κάποιες ενδείξεις της μελλοντικής εξέλιξης είναι ήδη παρούσες. Θέλαμε ο θεατής να οδηγείται στην ταινία από την γρήγορη διαδοχή σκηνών που αρχίζουν με την απόπειρα δολοφονίας. Κάτι καταπληκτικό συμβαίνει, που ανατρέπει πλήρως τη ζωή των δύο βασικών χαρακτήρων. Και ακόμα και η ιστορία και το φιλμάρισμα αλλάζει απότομα πορεία. Νομίζαμε ότι ήμασταν σε ένα είδος ιστορίας και βρισκόμαστε ξαφνικά σε μια άλλη ιστορία που γεννήθηκε από την πρώτη. Ως θεατές σταδιακά συντασσόμαστε σε αυτή τη νέα ιστορία, όπως ακριβώς ο Σάλβο και η Ρίτα κατρακύλησαν σε αυτό, αναγκάστηκαν να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο και να συμβιβαστούν με αυτή την εμπειρία».

 

ΗΘΟΠΟΙΟΙ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σάλβο: Saleh Bakri

Ρίτα: Sara Serraiocco

Πουλέο: Luigi Lo Cascio

Μπος: Mario Pupella

 

103' – Γαλλία / Ιταλία (2013)

 

Σκηνοθεσία: Fabio Grassadonia και Antonio Piazza

Σενάριο: Fabio Grassadonia και Antonio Piazza

http://www.artsandthecity.gr

Κινηματογράφος

 Η Κατέλ Κιγιεβερέ, η οποία είχε βραβευτεί με Prix Jean Vigo για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο Love Like Poison επιστρέφει με την δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της Suzanne. Μια ταινία για την οικογενειακή «φωλιά» και την επώδυνη ενηλικίωση. Για τη δύναμη του τυχαίου, την αγάπη και όλες εκείνες τις επιλογές που καθορίζουν την ζωή μας για πάντα.

 

H Σουζάν και η μεγαλύτερη αδερφή της Μαρία ζουν μαζί με τον χήρο πατέρα τους Νικολά. Τα δύο κορίτσια είναι πολύ δεμένα μεταξύ τους, παρά τους διαφορετικούς χαρακτήρες τους: η χαμηλών τόνων Σουζάν απολαμβάνει την παρέα και την αγάπη της δυναμικής, ανεξάρτητης Μαρίας. Τις γνωρίζουμε σαν μαθήτριες του δημοτικού, ενώ σύντομα βλέπουμε την έφηβη Σουζάν να ανακοινώνει ότι είναι έγκυος. Αμέσως μεταφερόμαστε πέντε χρόνια μετά και ο γιος της Τσάρλι, είναι ήδη μέλος της οικογένειας, ενώ ο πατέρας του είναι απών και δεν αναφέρεται ποτέ. Την περίοδο εκείνη, η Σουζάν εργάζεται στην ίδια μεταφορική εταιρεία, στην οποία είναι υπάλληλος ο πατέρας της. Η ζωή τους περιπλέκεται όταν εκείνη γνωρίζει τον Ζουλιέν, έναν γοητευτικό μικροκακοποιό, με τον οποίο ερωτεύονται αμέσως. Όταν ο Ζουλιέν θα χρειαστεί να φύγει από την χώρα, η Σουζάν θα πρέπει να πάρει τη δύσκολη απόφαση να επιλέξει ανάμεσα σε αυτόν και την οικογένειά της…

 

Σκηνοθεσία: Κατέλ Κιγιεβερέ

Σενάριο: Κατέλ Κιγιεβερέ, Μαριέτ Ντεζέρτ

Παίζουν: Σάρα Φορεστιέ, Αντέλ Ενέλ, Φρανσουά Νταμιάν, Πολ Αμί

Διάρκεια: 94 λεπτά

Χώρα: Γαλλία

 

Η Suzanne έκανε πρεμιέρα στο 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, αποτελώντας την ταινία έναρξης της «Εβδομάδας Κριτικής».

· Ταινία έναρξης στην «Εβδομάδα Κριτικής» - 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών

· Ειδικό βραβείο Κριτικής Επιτροπής - Αργυρός Αλέξανδρος - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στην: Σάρα Φορεστιέ - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίτευξης: στον ηθοποιό Φρανσουά Νταμιάν - - 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

· Βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου για την Αντέλ Ενέλ, Βραβεία Σεζάρ 2014

· Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό τμήμα του 15ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου

· Υποψηφιότητα για Βραβείο Lumiere Ανερχόμενου Αντρικού Ταλέντου για τον Πολ Αμί, Βραβεία Lumiere 2014

15 Μαΐου στους κινηματογράφους

http://www.artsandthecity.gr

 

Κινηματογράφος

Με 168 ταινίες, σε 56 ημέρες, η ζωή αποκτά άρωμα από σελιλόιντ. Η μαγεία του κινηματογράφου, η νοσταλγία του παλιού καλού σινεμά και ένας μαραθώνιος της 7ης Τέχνης υπόσχεται να μας ταξιδέψει σε άλλους τόπους, άλλες εποχές παρέα με γνωστούς και αγαπημένους μας πρωταγωνιστές.

Περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, με πρωτεργάτη τον κυρ-Αντώνη Στεργιάκη, που μας έμαθε τι θα πει καλό σινεμά και άξιους συνεχιστές του τους γιους του, Γιώργο και Δημήτρη, το Ταινιόραμα στον κινηματογράφο Άστυ, επιμένει «Το φιλμ δεν θα πεθάνει ποτέ».
Τρεις ταινίες κάθε μέρα, ανάμεσά τους το «Παράνομο κρεβάτι» του Φρανσουά Τρυφό, οι «Ναυαγοί» του Άλφρεντ Χίτσκοκ, οι «Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο» του Ντάριο Αρτζέντο, το «Καλώς ήλθατε στο κουκλόσπιτο» του Τοντ Σόλοντζ, αλλά και θεματικά αφιερώματα στον Σύγχρονο Καναδικό Κινηματογράφο, στην Ιταλική Σάτιρα, στον Βαλκανικό Κινηματογράφο, στον Ανεξάρτητο Αμερικανικό Κινηματογράφο, στο Αγγλικό Σινεμά κι αυτόν από την Πρώην Γιουγκοσλαβία, στη Γαλλική Κουλτούρα και τη Μέση Ανατολή και πολλά άλλα θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό θεατή.
Πληροφορίες: Κοράη 4 Αθήνα, διάρκεια από Πέμπτη 15 Μαΐου ως Τετάρτη 9 Ιουλίου

http://www.clickatlife.gr

 

Κινηματογράφος
 
Στη νέα της ιστοσελίδα παρουσιάζει σπάνιο υλικό του ελληνικού κινηματογράφου.
www.finosfilm.com: Αυτή είναι η διεύθυνση της ψηφιακής βιβλιοθήκης πάνω στον ελληνικό κινηματογράφο που είναι πλέον διαθέσιμη στο διαδίκτυο από την Φίνος Φιλμ. Η καινούρια ιστοσελίδα της εταιρίας περιλαμβάνει λεπτομερή στοιχεία για τις 187 ταινίες της, 3000 σπάνιες φωτογραφίες, καθώς και πάνω από 200 βιογραφίες συντελεστών.

Όπως μας ενημερώνει η ίδια η εταιρεία «το δύσκολο εγχείρημα της έρευνας, συλλογής και επεξεργασίας του σπάνιου αυτού υλικού ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, με στόχο να προσφέρει στο κοινό έναν ψηφιακό τόπο που θα τιμά τόσο τον εμπνευστή και δημιουργό της Finos Film, Φιλοποίμενα Φίνο, όσο και όλους τους καλλιτέχνες που αποτέλεσαν την “ψυχή” των ταινιών της εταιρίας.

Ο σχεδιασμός του νέου ιστότοπου βοηθά στην εύκολη πλοήγηση των χρηστών, με προχωρημένα εργαλεία αναζήτησης, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ανάρτηση υλικού στο Facebook. Οι πιο θερμοί υποστηρικτές της FF μπορούν να γίνουν μέλη της FFανατικής κοινότητας, για να βαθμολογούν τις ταινίες και να μαθαίνουν πρώτοι τα νέα της εταιρίας.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα εμπλουτίζεται τακτικά με νέες βιογραφίες, αφιερώματα και κριτικές ταινιών, ενώ σύντομα θα προστεθεί και video υλικό. Παράλληλα με το νέο ιστότοπο, η FF δημιούργησε και την επίσημη σελίδα της στο Facebook, με καθημερινές αναρτήσεις, που γίνονται ανάρπαστες από το κοινό».
http://www.briefingnews.gr/
 
 

Κινηματογράφος

Με τίτλο “The Glass Car” και κεντρικό σύνθημα “Don't Drink and Drive”

Το Johnnie Walker, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας του ταινίας “The Glass Car”, επιθυμεί να συλλέξει ένα εκατομμύριο επιπλέον υπογραφές, για να τις εντάξει στο παγκόσμιο σύμφωνο «never drink and drive».

Εμπνευσμένη από την εύθραυστη φύση του γυαλιού, η ταινία μήκους 90 δευτερόλεπτων παρουσιάζει ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1, κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ποτήρια ουίσκι JOHNNIE WALKER. Εντυπωσιακό και δυνατό, αλλά ιδιαίτερα εύθραυστο, το γυάλινο αυτοκίνητο συμβολίζει τη σημασία του να κάνουμε πάντα τη σωστή επιλογή και να διατηρούμε τον έλεγχο.

Το μήνυμα της εκστρατείας επιδιώκεται να τονιστεί ακόμα περισσότερο, μέσω της συμμετοχής του Mika Häkkinen, σε πρωταγωνιστικό ρόλο - πρεσβευτής του παγκόσμιου κινήματος Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ του JOHNNIE WALKER.

Το hashtag #ImNOTdriving, που είναι και το βασικό μήνυμα της εκστρατείας, είναι «χαραγμένο» σε κάθε εικονικό ποτήρι. H DIAGEO, μέσω του JOHNNIE WALKER, καλεί τους καταναλωτές της να το χρησιμοποιούν, προκειμένου να δηλώσουν έμπρακτα τη συμμετοχή τους στην καμπάνια.

Για τις ανάγκες της ταινίας, δημιουργήθηκε ένα καλά αποτυπωμένο αντίγραφο αυτοκινήτου-με ακρίβεια 3 χιλιοστών- στο McLaren Technology Centre, με πρότυπο το μονοθέσιο Vodafone McLaren Mercedes F1. Για την δημιουργία της συναρπαστικής σκηνής σύγκρουσης της Φόρμουλα, χρειάστηκε πάνω από μία εβδομάδα γυρισμάτων, ενώ αναπαράχθηκαν περίπου 100 gigabytes δεδομένων.

Το λανσάρισμα του “The Glass Car” προγραμματίζεται να γίνει στο αποκορύφωμα της περιόδου των αγώνων της F1, σε συνδυασμό με το Grand Prix της Βραζιλίας και τη γιορτινή ατμόσφαιρα που επικρατεί στις παγκόσμιες αγορές. Με άλλα λόγια, η πλέον κατάλληλη περίοδος για να μεταδοθεί το μήνυμα της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ και της ασφαλούς μεταφοράς στο σπίτι.

http://www.news.gr

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin