Νοεμβρίου 24, 2017

Κινηματογράφος

Η Ελίζαμπεθ Μος είναι φανταστική σε μια από τις καλύτερες indie ταινίες των τελευταίων ετών που απηχεί το σινεμά του Χίτσκοκ.
Ο Άλεξ Ρος Πέρι καθιερώθηκε ως μια από τις νέες ελπίδες του indie αμερικανικού σινεμά με το εξαιρετικό «Listen Up Philip» και οι θετικές κριτικές που απέσπασε η «Βασίλισσα της γης» στο Βερολίνο μας άνοιξαν την όρεξη. Και όχι μόνο δεν κατέστρεψαν το φιλμ υψώνοντας τις προσδοκίες στα ύψη, αλλά έχουμε να κάνουμε με μια ταινία τόσο καλή και μελετημένη ώστε να λειτουργεί κατά αποκλειστικότητα στη μεγάλη οθόνη και να λατρεύεται μέσα στην αίθουσα σαν το φυσικό της περιβάλλον.

Στο μικροσκόπιο της «Βασίλισσας της γης» βρίσκεται μια γυναικεία φιλία, την οποία βλέπουμε στις πιο σκοτεινές της περιόδους. Η Κάθριν έχασε τον πατέρα της και το φίλο της και προσπαθεί να προσαρμοστεί στη νέα της ζωή, χωρίς να είναι το κέντρο της προσοχής όπως είχε συνηθίσει. Δεν αντέχει όμως κάτι τέτοιο και έτσι οι διακοπές στο εξοχικό σπίτι της φίλης της μετατρέπονται σε μια προβλεπόμενη κατάρρευση που στο φακό του Άλεξ Ρος Πέρι γίνεται ένα κλασικό θρίλερ με στέρεες βάσεις στο σινεμά του Πολάνσκι και του Χίτσκοκ. Σχεδόν όλη η ταινία διαδραματίζεται μέρα αλλά το φως μοιάζει πιο ζοφερό και από το απόλυτο σκοτάδι νύχτας του χειμώνα.

Τίποτα από όλα αυτά δε θα μπορούσε βέβαια να λειτουργήσει χωρίς την παρουσία της Ελίζαμπεθ Μος. Με την παρουσία της στο «Mad Men» απέδειξε ότι η θέση της δεν είναι στην τηλεόραση και μπορεί να κάνει πολλά πράγματα που λίγες ηθοποιοί έχουν την ικανότητα να πετύχουν. Εδώ καταθέτει μια ερμηνεία-σοκ που συγκαταλέγεται σίγουρα μέσα στις καλύτερες της χρονιάς. Όχι από τις «οσκαρικές, από τις «άλλες» που δε διστάζουν να λειτουργήσουν outside the box. Ένα μικρό αριστούργημα, γιατί το φιλμ πάντα θα κυριαρχεί έναντι των ψηφιακών προβολών, κατά κανόνα.

 

 

 

 

Κινηματογράφος

Μάθιου Μακόναχι σε εμφυλιακή βιογραφία, Τζέικ Τζίλεγχαλ σε παιχνιδιάρικες υπαρξιακές αναζητήσεις και Μπρίτζετ Τζόουνς σε νέες περιπέτειες είναι μερικές, μόνο, από τις ταινίες που θα δούμε την ερχόμενη εβδομάδα στους κινηματογράφους.

Ο Επαναστάτης
Ο Μάθιου Μακόναχι σε αμερικανικό εμφυλιακό έπος. Η αληθινή ιστορία του Νιούτον Νάιτ ενός τολμηρού αγρότη από τον Νότο. Ο Νιουτ οργάνωσε μια εξέγερση με άλλους αγρότες και με την βοήθεια των σκλάβων κατόρθωσε να δημιουργήσει μια ελεύθερη και αυτόνομη διαφυλετική Πολιτεία. Παντρεύτηκε μια πρώην σκλάβα και έζησε μέχρι το τέλος ενάντια στο κατεστημένο πολεμώντας για τις ιδέες του.

Ξανά Από την Αρχή
Δράμα με τους Τζέικ Τζίλεγχαλ και Ναόμι Γουότς. Ένας επιτυχημένος τραπεζικός επενδυτής, ο Ντέιβις (Τζέικ Τζίλεχαλ ), προσπαθεί να ξεπεράσει τον θάνατο της γυναίκας του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Eκτονώνεται μέσα από μια εξομολογητική και πολύ προσωπική αλληλογραφία που εγκαινιάζεται με μια επιστολή παραπόνων και απευθύνεται στην Κάρεν (Ναόμι Γουότς ), μια υπάλληλο εταιρείας αυτόματων μηχανών πώλησης. Οι δυο τους θα έρθουν πολύ κοντά και θα αναπτύξουν έναν στενό δεσμό που αποδεικνύεται από μηχανής θεός και για τους δύο.

Το μωρό της Bridget Jones
Οι αισθηματικές περιπέτειες της χαριτωμένης Αγγλίδας γίνονται οικογενειακή υπόθεση. Η Μπρίτζετ Τζόουνς μπαίνει αισίως στα 40 και το όνειρό της να γίνει μάνα επιτέλους παίρνει σάρκα κι οστά. Ο νέος διεκδικητής της καρδιάς της Μπρίτζετ είναι ο Τζακ, με τον οποίο εκείνη ενθουσιάζεται μετά τον χωρισμό της από τον Μαρκ. Όταν η Μπρίτζετ διαπιστώσει πως έχει μείνει έγκυος, θα συνειδητοποιήσει ότι δεν ξέρει ποιος από τους δυο άντρες της ζωής της είναι ο πατέρας, καθώς έχει μεσολαβήσει και μια αναπάντεχη ερωτική συνεύρεση με τον Μαρκ.

Βασίλισσα της γης
Δραματικό θρίλερ με την Ελίζαμπεθ Μος. Η Κάθριν (Ελίζαμπεθ Μος, «Mad Men» ) περνά μια εξαιρετικά σκοτεινή φάση της ζωής της: πρόσφατα έχασε τον πατέρα της και αμέσως μετά ο φίλος της ο Τζέιμς την παράτησε. Αναζητώντας γιατρειά, η Κάθριν σπεύδει στο εξοχικό της καλύτερής της φίλης, Βιρτζίνια (Κάθριν Γουότερστον, «Inherent Vice» ), για να βρει την ηρεμία που τόσο χρειάζεται. Ωστόσο, όταν φτάνει εκεί, αποδεικνύεται πως της είναι αδύνατον να χαλαρώσει, καθώς πλημμυρίζεται από αναμνήσεις του καιρού που πέρασε εκεί με τον Τζέιμς τον προηγούμενο χρόνο. Κι ενώ η Κάθριν ανοίγεται στη Βιρτζίνια αποζητώντας μια βαθύτερη επαφή, η Βιρτζίνια ξεκινά να περνά ολοένα και περισσότερο καιρό με τον Ριτς, έναν ντόπιο με τον οποίο φλερτάρει…

Εγώ και ο Καμίνσκι
Βελγο-γερμανική δραμεντί με τον Ντάνιελ Μπρουλ. Ένας ανήθικος νεαρός δημοσιογράφος προσπαθεί να κάνει στροφή στην καριέρα του γράφοντας την βιογραφία, του ξεχασμένου μεν, αλλά ολοζώντανου δε , ζωγράφου Καμίνσκι , την ιδιοφυία του περασμένου αιώνα . Κατά την κατάστρωση ενός σχεδίου εξαφάνισης του γέρου καλλιτέχνη, για να προκαλέσει τα πρωτοσέλιδα του μελλοντικό του βιβλίου, ο δημοσιογράφος καταλήγει σε μια περιπετειώδη εκδρομή με τον ίδιο τον Καμίνσκι.

10 Years
Αμερικανική νεανική κομεντί. Το βράδυ πριν από το re-union της τάξης τους, μια ομάδα φίλων θα συνειδητοποιήσει ότι ακόμη δεν έχει ωριμάσει αρκετά …10 χρόνια μετά. Μια κωμωδία για τη γλυκιά μελαγχολία των νεανικών μας χρόνων, τους ανεκπλήρωτους έρωτες, τις σχολικές μας αταξίες και τα αισθηματικά διλλήματα που δεν απαντήσαμε ποτέ.

Εννιά Ζωές
Ο Κέβιν Σπέισι παγιδεύεται στο σώμα μιας… γάτας. Ο Τομ Μπραντ είναι ένας υπερ-επιτυχημένος μεγιστάνας του επιχειρηματικού κόσμου, που όμως έχει απομακρυνθεί από την κόρη του, Ρεμπέκα, και την σύζυγό του, Λάρα. Καθοδόν προς το πάρτι γενεθλίων της κόρης του, ο Τομ σταματά σε ένα μυστηριώδες pet shop για να της πάρει ένα δώρο της τελευταίας στιγμής: μια γάτα. Επιστρέφοντας σπίτι, ο Τομ παθαίνει ένα ατύχημα και ξυπνά εγκλωβισμένος στο σώμα της γάτας. Ο ιδιοκτήτης του pet shop τού εξηγεί ότι πρέπει να συμφιλιωθεί με την οικογένειά του μέσα σε μία εβδομάδα, ειδάλλως θα παραμείνει γάτα για πάντα!

Mamma Roma
Όταν ο Παζολίνι συνάντησε την Άννα Μανιάνι. Η Μάμα Ρόμα εγκαταλείπει το επάγγελμα της πόρνης και μετακομίζει σε μια μικροαστική συνοικία με τον έφηβο γιο της, ο οποίος αγνοεί το «αμαρτωλό» παρελθόν της. Όταν, όμως, το πληροφορείται, πληγώνεται συναισθηματικά και ως αντίδραση αφήνεται να παρασυρθεί από την παρανομία. Εξαιρετική ερμηνεία της Άννα Μανιάνι στη δεύτερη ταινία του Παζολίνι που είναι ακόμα επηρρεασμένη από το κλίμα ενός όψιμου νεορεαλισμού.

Κινηματογράφος

Ο Κλιντ Ίστγουντ επιστρέφει στις μεγάλες οθόνες με τον Τομ Χανκς σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Μαζί τους το ριμέικ του Μπεν-Χουρ, ο Ρόμπερτ ντε Νίρο στη βιογραφία του μποξέρ Ρ. Ντουράν, ένα βραβευμένο στις Κάνες γαλλικό δράμα και πέντε ακόμη ταινίες για να επιλέξετε.

 

Sully
Νέος Κλιντ Ίστγουντ, με τον Τομ Χανκς στον πρωταγωνιστικό ρόλο του τολμηρού πιλότου. Η δραματική ιστορία της ζωής του Καπετάνιου Τσέσλι ‘Σάλι’ Σάλενμπέργκερ, που έγινε ήρωας για όλη τη χώρα, όταν προσγείωσε το ακινητοποιημένο disabled τζετ στον Ποταμό Χάντσον, σώζοντας τις ζωές όλων των επιβατών.

Μπεν-Χουρ
Ριμέικ της επικής ταινίας των 11 Όσκαρ, σε σκηνοθεσία Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ. Η ταινία αφηγείται την επική ιστορία του Μπεν-Χουρ (Τζακ Χιούστον ), ενός πολυβασανισμένου γόνου πλούσιας εβραϊκής οικογένειας που κατηγορείται άδικα για την απόπειρα δολοφονίας Ρωμαίου αξιωματούχου από τον υιοθετημένο τoυ αδερφό, τον Μεσάλα (Τόμπι Κεμπέλ ), αξιωματικό του ρωμαϊκού στρατού. Έχοντας χάσει τον τίτλο του, την οικογένεια και τη γυναίκα του (Ναζανίν Μπονιάντι ), ο Μπεν Χουρ γίνεται σκλάβος στις γαλέρες. Έπειτα από μια πραγματική οδύσσεια στις θάλασσες, ο Μπεν Χουρ επιστρέφει στην πατρίδα του για να δικαιωθεί και να εκδικηθεί. Τελικά, όμως, βρίσκει τη λύτρωση με τους οικείους του.

Hands Of Stone
Ρόμπερτ ντε Νίρο - Έντγκαρ Ραμίρεζ στη βιογραφία του μποξέρ Ρομπέρτο Ντουράν. Στην δυνατή αυτή δραματική ταινία, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο υποδύεται τον θρυλικό Ρέι Αρσέλ, που απογείωσε την καριέρα του Ρομπέρτο Ντουράν, του μποξέρ από τον Παναμά που κέρδισε τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα και θεωρείται ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών.
Ο Ντουράν, γνωστός και ως «Χέρια από Πέτρα» για την δριμύτητα των χτυπημάτων του, απέδρασε από την φτωχική του ζωή και αγωνίστηκε για πέντε δεκαετίες, κερδίζοντας 103 από τους 119 αγώνες του, αλλά έμεινε στην ιστορία για τον σοκαριστικό τρόπο με τον οποίο εγκατάλειψε τον πιο κρίσιμο αγώνα της καριέρας του.

Τα Χρυσά Μας Χρόνια
Η βραβευμένη στις Κάνες επιστροφή του Αρνό Ντεπλεσάν («Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» ). Ο Πολ θυμάται την παιδκή του ηλικία... Τα ξεσπάσματα της μητέρας του... Τον ισχυρό δεσμό που είχε με τον αδερφό του Ιβάν, ένα βίαιο παιδί... Θυμάται...Όταν ήταν δεκαέξι χρονών, τον απαρηγόρητο πατέρα του.. Εκείνο το ταξίδι στη Ρωσία... Θυμάται όταν ήταν δεκαεννιά, την αδελφή του, τα ξαδέρφια του, τους φίλους που τον πρόδωσαν... Τις σπουδές στο Παρίσι... Μα πάνω απ' όλα ο Πολ θυμάται την Έστερ. Ήταν το κέντρο του κόσμου του.

Όλα Όσα Μάθαμε Μαζί
Δεξιοτέχνης βιολιστής διδάσκει μουσική σε ένα σχολείο στις φαβέλες. Η ταινία αφηγείται την αληθινή ιστορία του Λαέρτη, ενός ταλαντούχου βιολιστή, ο οποίος μετά από χρόνια προετοιμασιών αποτυγχάνει στις εισαγωγικές εξετάσεις στη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Σάο Πάολο. Σιγά σιγά αναγκάζεται να εγκαταλείψει το όνειρο της καριέρας σε κάποια μεγάλη συμφωνική ορχήστρα και βρίσκει δουλειά ως δάσκαλος μουσικής σε ένα δημόσιο γυμνάσιο - λύκειο. Μία καθόλου εύκολη υπόθεση, όπως αποδεικνύεται. Όμως η μεταμορφωτική δύναμη της μουσικής αλλά και αυτή η ξεχωριστή σχέση, που προκύπτει ανάμεσα σε καθηγητή και μαθητές, ανοίγουν τις πόρτες σε ένα νέο κόσμο.

Σ’ Αγαπώ Ισπανικά
Ισπανική σεξο-κωμωδία, ριμέικ του αυστραλιανού «Μαζί σου κι ας Πεθάνω». Πέντε ιστορίες αγάπης και σεξ εκτυλίσσονται κατά την διάρκεια ενός καυτού καλοκαιριού στην Μαδρίτη. Ο Πάκο και η Άνα είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι που έχει χάσει εδώ και καιρό το πάθος στην σχέση του με αποτέλεσμα να μένουν και οι δύο ανικανοποίητοι. Ο Χοσέ Λουίς προσπαθεί να ξυπνήσει τη ερωτική επιθυμία στην γυναίκα του Παλόμα , που ύστερα από ένα ατύχημα βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρική καρέκλα. H Μα Καντελάρια και ο Αντόνιο προσπαθούν να κάνουν παιδί. Ο Άλεξ προσπαθεί να ικανοποιήσει τις φαντασιώσεις της Ναταλίας ενώ η ίδια αναρωτιέται αν τελικά θα της κάνει πρόταση γάμου. Τέλος η Σάντρα μια μοναχική γυναίκα αναζητά απελπισμένα τον έρωτα. Μία κωμωδία που εξερευνά χωρίς αναστολές την ερωτική επιθυμία.

Ο Κλέψας του Κλέψαντος
Η ανεπανάληπτη κωμωδία του Μάριο Μονιτσέλι σε επανέκδοση. Μια συμμορία μικροαπατεώνων, που δρα στα λαϊκά περίχωρα της Ρώμης, προετοιμάζεται για ένα μεγάλο κόλπο, τη ληστεία ενός ενεχυροδανειστηρίου. Είναι, όμως, τόσο γκαφατζήδες που φεύγουν με μοναδική λεία μια κατσαρόλα με μακαρονάδα! Η ταινία που έδωσε νέα ώθηση στην ιταλική κωμωδία.

Το Πένθος Ταιριάζει Στην Ηλέκτρα
Έργο του Ντάντλεϊ Νίκολς σε επανέκδοση, με τους Μάικλ Ρεντγκρέιβ - Κατίνα Παξινού. Κατά τη λήξη του Αμερικανικού εμφυλίου, ενώ ο αρχηγός της οικογένειας Μάνον, Έζρα (Ρέιμοντ Μάσεϊ ) πρόκειται να επιστρέψει στο σπίτι του μαζί με το γιο του Όριν (Μάικλ Ρέντγκρεϊβ ), η κόρη του Λαβίνια (Ρόζαλιντ Ράσελ ) ανακαλύπτει ότι η μητέρα της Κριστίν (Κατίνα Παξινού ) διατηρεί εξωσυζυγικές σχέσεις με τον πλοίαρχο Μπραντ (Λίο Γκεν ), τον οποίο η ίδια είχε ερωτευτεί. Κυριευμένη από την αίσθηση της απόρριψης και της προδοσίας, η Λαβίνια αντιμετωπίζει τη μητέρα της λέγοντάς της όλα όσα γνωρίζει, απειλώντας την να αποκαλύψει τα πάντα στον πατέρα της σε περίπτωση που δεν απομακρυνθεί από τον εραστή της.

Η Πλημμύρα
Τρίωρη ταινία του Πολωνού Γέρζι Χόφμαν, υποψήφια για Όσκαρ το 1975. Η σουηδική εισβολή
κατά της πολωνικής-λιθουανικής Κοινοπολιτείας τα έτη 1655-1658, είναι
γνωστή ως Η Πλημμύρα, η οποία τελικά ματαιώθηκε από τις πολωνικές-
λιθουανικές δυνάμεις. Ωστόσο, το ένα τέταρτο του πληθυσμού της πολωνικής-
λιθουανικής Κοινοπολιτείας έχασαν τη ζωή τους μέσα από τον πόλεμο και
την πανούκλα και η οικονομία της χώρας καταστράφηκε. Ο Αντζεϊ Κμίτιτς, αφού απόκτησε τιμές και δόξα στο πεδίο της μάχης, έρχεται
στο εξοχικό των Μπιλέβιτς για να εκπληρώσει την τελευταία επιθυμία του
μέντορα και προστάτη του: να γίνει δικαιούχος κληρονόμος του, ζητώντας το
χέρι της εγγονής του Αλεξάνδρας (Ολένκα για τους δικούς της ).

 

Κινηματογράφος

Ο Σεπτέμβριος ξεκινά κινηματογραφικά με την επιστροφή του Ματ Ντέιμον ως Τζέισον Μπορν και της Pixar "Ψάχνοντας την Ντόρι", την Αντέλ Εξαρχόπουλος να πρωταγωνιστεί σε ένα ερωτικό δράμα και με δύο ακόμη ταινίες για να επιλέξετε.

Τζέισον Μπορν
Ματ Ντέιμον - Πολ Γκρίνγκρας ξανά μαζί στον κατασκοπευτικό θρύλο του 21ου αιώνα. Εφτά χρόνια μετά την ανάκτηση της μνήμης του και την εξαφάνισή του, ο Τζέισον Μπορν ξαφνικά επιστρέφει σε μια εποχή που ο κόσμος είναι πιο ασταθής από ποτέ άλλοτε, για να αποκαλύψει την κρυμμένη αλήθεια για το παρελθόν του. Την ίδια στιγμή, ένα νέο πρόγραμμα δημιουργείται για να τον εντοπίσει και να τον εξουδετερώσει.

Ψάχνοντας την Ντόρι
Δεκατρία χρόνια μετά τον «Νέμο» επιστρέφουμε στο συναρπαστικό υδάτινο κόσμο της Pixar. Οι αστείοι και αξέχαστοι χαρακτήρες του Ψάχνοντας τον Νέμο συνεχίζουν τα θαλάσσια κατορθώματά τους, και πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά είναι το ξεχασιάρικο ψάρι που λέγεται Ντόρι, η οποία … απρόβλεπτα θυμάται τη χαμένη της οικογένεια – και ξεκινά έτσι μια νέα περιπέτεια.

Παράφορα
Αντέλ Εξαρχόπουλος και Γκιγιόμ Γκαγέν σε έγκλειστα ερωτικά πάθη. Ο Ζαν είναι υποδειγματικός διευθυντής σε φυλακές γυναικών. Μια νέα κρατούμενη, η Άννα, φτάνει στις φυλακές, και δε μπορεί παρά να υποκύψει στην άγρια ομορφιά της. Όσο προσπαθεί να τη βοηθήσει, συνειδητοποιεί ότι τα συναισθήματα που έχει για εκείνη είναι αμοιβαία. Μια παθιασμένη ιστορία αγάπης ξεκινά, πλήρως απαγορευμένη και παράφορη.

Ο Δρόμος για το Λα Παζ
Αργεντίνικο road movie με έναν ηλικιωμένο που θέλει να φτάσει στη Μέκκα! «O Δρόμος για το Λα Παζ» αφηγείται το ταξίδι ενός ηλικιωμένου Μουσουλμάνου που ζητά από έναν «ερασιτέχνη» ταξιτζή (Ροντρίγκο Ντε Λα Σέρνα, «Ημερολόγια Μοτοσυκλέτας» ), να τον οδηγήσει με το παλιό του peugeot, από το Μπουένος Άιρες μέχρι το Λα Παζ, με τελικό του προορισμό τη Μέκκα. Ένα ταξίδι ενδοσκόπησης αλλά και αργοπορημένης ενηλικίωσης για όσους προσπάθησαν να την αποφύγουν αλλά εκείνη τους περίμενε στην πιο απρόσμενη στροφή της ζωής τους.

Sing Street
Ένα 14χρονο αγόρι που μεγαλώνει στο Δουβλίνο τη δεκαετία του ’80 φτιάχνει μία μουσική μπάντα με μοναδικό σκοπό να εντυπωσιάσει ένα κορίτσι. Στο τόλμημα του έχει την στήριξη του cool αδερφού του ο οποίος τον μυεί στα μουσικά ακούσματα της εποχής. Ο μικρός θα κατορθώσει σιγά σιγά να ξεφύγει από τα στενά όρια της πόλης του και να αναζητήσει την τύχη του στο Λονδίνο.

Κινηματογράφος


Η τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου έρχεται με τον oλοκαίνουργιο Γούντι Άλεν να μας ταξιδεύει στη show biz των ’30s, τον Ντέιβιντ Άγερ να παρουσιάζει τους νέους ήρωες της DC Comics, τον Τζέισον Στέιθαμ στο ρόλο του επαγγελματία δολοφόνου και τον Κιάνου Ριβς στο ρόλο ενός δικηγόρου που αναλαμβάνει μια δύσκολη υπόθεση μαζί με δύο επανεκδόσεις.

Cafe Society
Ολοκαίνουργιος Γούντι Άλεν σε ένα γοητευτικό ταξίδι στη show biz των ’30s. Γέννημα-θρέμμα του Μπρονξ, ο Μπόμπι προσπαθεί να συμβιβαστεί με την πεζή ζωή του στη Νέα Υόρκη του 1930, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τα φιλόδοξα σχέδιά του, και τη συνύπαρξή του με την εκκεντρική οικογένειά του. Απεγνωσμένος να ξεφύγει, ο Μπόμπι θα αφήσει πίσω το κοσμηματοπωλείο του πατέρα του και θα φτάσει στον μαγικό κόσμο του Χόλιγουντ. Εκεί, δουλεύοντας για τον μεγαλοατζέντη θείο του, θα ερωτευτεί παράφορα τη βοηθό του, Βόνι, ενώ θα γνωρίσει σύσσωμο τον μικρόκοσμο της Μέκκας του κινηματογράφου: από ντίβες και πριμαντόνες, μέχρι αδίστακτους παραγωγούς και επικεφαλής μεγάλων στούντιο. Η αγάπη, όμως, έχει δικά της σχέδια…

Ομάδα Αυτοκτονίας
Ο Ντέιβιντ Άγερ («Fury» ) παρουσιάζει τους νέους ήρωες της DC Comics. Η Αμερικανίδα πράκτορας των Μυστικών Υπηρεσιών, Αμάντα Γουόλερ έχει αποφασίσει πως μόνο μια μυστικά συναρμολογημένη ομάδα από ανόμοια, ελεεινά άτομα, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν, είναι αυτό που χρειάζεται. Όμως, όταν θα συνειδητοποιήσουν πως δεν επιλέχθηκαν για να επιτύχουν, αλλά εξαιτίας της εξόφθαλμης ενοχής τους, όταν τελικά θα αποτύχουν, μένει να δούμε πως θα αντιδράσουν. Θα λειτουργήσουν ως η Ομάδα Αυτοκτονίας, έτοιμοι να πεθάνουν προκειμένου να επιτύχουν ή θα αποφασίσουν, να πορευτούν ο καθένας για την πάρτη του;


Το Μούτρο: Η Επιστροφή
Ο Τζέισον Στέιθαμ επιστρέφει στο ρόλο του επαγγελματία δολοφόνου. Αυτή τη φορά, ο μεθοδικός και αποτελεσματικός εκτελεστής Μπίσοπ έχει αποφασίσει να αφήσει για τα καλά πίσω το παρελθόν του, όμως η μοίρα -με τη μορφή του πιο σκληρού του αντιπάλου- έχει διαφορετικά σχέδια. Τώρα ο θρυλικός εκτελεστής είναι πλέον αναγκασμένος φέρει σε πέρας τις πιο επικίνδυνες αποστολές της ζωής του, κάνοντάς τις μάλιστα να φανούν σαν ατύχημα, για να μπορέσει να σώσει τον μεγάλο του έρωτα.

Συνήγορος Υπεράσπισης
Ο Κιάνου Ριβς στο ρόλο ενός δικηγόρου που αναλαμβάνει μια δύσκολη υπόθεση. Ο Ρίτσαρντ Ράμσεϊ υπερασπίζεται τον 17χρονο Μάικ Λάσιτερ, ύποπτο για τη δολοφονία του πλούσιου πατέρα του. Ο Ράμσεϊ στρατολογεί τη νεαρή δικηγόρο Τζανέλ, η οποία είναι αποφασισμένη να μάθει την απόλυτη αλήθεια περί του τι συνέβη εκείνη την ημέρα.

Έγκλημα Στο Νείλο
Ηρακλής Πουαρό ξανά στην οθόνη, με Πίτερ Ουστίνοφ και Μία Φάροου. Ο Πουαρό αναλαμβάνει να εξιχνιάσει άλλο ένα έγκλημα, αυτή τη φορά σε μια κρουαζιέρα στο Νείλο. Μία νεαρή κληρονόμος δολοφονείται κι ο υπεύθυνος πρέπει να βρεθεί πριν το κρουαζιερόπλοιο φτάσει στο προορισμό του.

Ο

Τελευταίος Αυτοκράτορας
Το εκθαμβωτικό υπερθέαμα του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι σε επανέκδοση. Η αληθινή ιστορία του Που-Γι που ανέβηκε στο θρόνο της Κίνας σε ηλικία τριών ετών, για να κυβερνήσει έγκλειστος στην Απαγορευμένη Πόλη ένα βασίλειο ευνούχων.

Κινηματογράφος


Κινηματογραφικό αφιέρωμα στην Ίνγκριντ Μπέργμαν

Σπούδασε στη Βασιλική δραματική Σχολή της Στοκχόλμης και ως φοιτήτρια ακόμη εμφανίσθηκε στο θέατρο.

 Στις 29 Αυγούστου, ημερομηνία γέννησης και θανάτου της αξεπέραστης Ίνγκριντ Μπέργμαν η New Star θέλοντας να τιμήσει την βραβευμένη με τρια Όσκαρ ηθοποιό,παρουσιάζει 4 από τις καλύτερες ταινίες της, αποκλειστικά στο Αλκυονίς new star art με ενιαίο εισητήριο.

Οι ταινίες που θα προβληθούν

Ταξίδι στην Ιταλία στις 18.00
Στρόμπολι, Γη του Θεού στις 19.45
Ο Φόβος στις 21.00
Ευρώπη 51 στις 22.30

«Το φιλί είναι ένα αξιαγάπητο τέχνασμα σχεδιασμένο από τη φύση για να σταματήσει το λόγο όταν οι λέξεις γίνονται περιττές» Ίνγκριντ Μπέργκμαν.

Από το 1938 που αποφοίτησε, συμμετείχε σε πολλές, σπουδαίες ταινίες ως πρωταγωνίστρια.
Η Σουηδή καλλιτέχνης Ίνγκριντ Μπέργκμαν αποτελεί αναμφισβήτητα μία από τις κορυφαίες και πιο πλήρης ηθοποιούς, στην ιστορία της Έβδομης Τέχνης. Η ηθοποιός γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Σουηδία. Έχασε τη μητέρα της σε πολύ νεαρή ηλικία –ήταν μόλις 3 ετών. Μεγάλωσε με τον πατέρα της, τον οποίο και λάτρευε. Ωστόσο θα χάσει και των πατέρα της σε ηλικία 13 ετών και έκτοτε αφοσιώνεται στο όνειρό της να γίνει ηθοποιός. Σπούδασε στη Βασιλική δραματική Σχολή της Στοκχόλμης και ως φοιτήτρια ακόμη εμφανίσθηκε στο θέατρο κατακτώντας αμέσως τη συμπάθεια του κοινού. Λαμβάνοντας το 1938 το δίπλωμά της άρχισε να παίζει και στον κινηματογράφο και πρωταγωνίστησε σε πολλές ταινίες στην Ευρώπη.

Πριν ακόμη αποφοιτήσει, σε ηλικία 21 ετών, είχε γνωρίσει και παντρευτεί τον Πίτερ Λίντστρομ, έναν οδοντίατρο 9 χρόνια μεγαλύτερό της. Η Μπέργκμαν παραδέχτηκε αργότερα σε συνέντευξή της ότι άθελά της έψαχνε ένα πατρικό σύμβολο στον σοβαρό σύζυγό της. Το ζευγάρι είχε ήδη αποκτήσει μία κόρη, την Πία, όταν ένας Αμερικάνος παραγωγός ανακάλυψε το νέο ανερχόμενο αστέρι από τη Σουηδία.
Στην Αμερική συστήθηκε στο κινηματογραφικό κοινό μ' ένα ρομαντικό ρόλο, στο «Ιντερμέτζο», ριμέικ της σουηδικής ταινίας στην οποία πρωταγωνιστούσε η ίδια. Μερικούς από τους κυριότερους πρωταγωνιστικούς της ρόλους εκείνη την περίοδο, ήταν στις ταινίες: «Για ποιον χτυπά η καμπάνα, «Εφιάλτης (για το οποίο τιμήθηκε με Όσκαρ), «Οι καμπάνες της Αγίας Μαρίας», «Ιωάννα της Λωραίνης» αλλά και στις ταινίες του Χίτσκοκ «Υπόθεση Νοτόριους», «Νύχτα αγωνίας» και «Στον αστερισμό του Αιγόκερου».

Καρπός του έρωτά της με τον Ρομπέρτο Ροσελίνι είναι η επίσης πανέμορφη ηθοποιός, Ιζαμπέλα Ροσελίνι.
Στη δεκαετία του ’50, έχοντας απολαύσει μία περίοδο εκπληκτικής δραστηριότητας στο Χόλιγουντ, η Μπέργκμαν τους εκπλήσσει όλους πρωταγωνιστώντας στο Ιταλικό δράμα «Στρόμπολι» του Ρομπέρτο Ροσελίνι, με τον οποίο ξεκίνησε μια θυελλώδη σχέση (καρπός του έρωτα τους η επίσης πανέμορφη ηθοποιός, Ιζαμπέλα Ροσελίνι). Παρέμεινε στην Ευρώπη και γύρισε μια σειρά ταινιών με τον Ροσελίνι, από τις οποίες ξεχώριζαν το «Ταξίδι στην Ιταλία», και «Ο φόβος» ενώ μετά το χωρισμό τους πρωταγωνίστησε στο αριστούργημα του Ζαν Ρενουάρ, «Η Έλενα και οι άντρες της».

Στην Αμερική συστήθηκε στο κινηματογραφικό κοινό μ' ένα ρομαντικό ρόλο, στο «Ιντερμέτζο».
Επιστρέφει στο Χόλιγουντ με την ταινία «Αναστασία», όπου υποδύεται τη χαμένη κόρη των Ρομανόφ. Ερμηνεία για την οποία τιμήθηκε με το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της. Τη Μπέργκμαν τη θυμόμαστε επίσης από την κομψή κομεντί «Αδιακρισίες», δίπλα στον Κάρι Γκραντ, τη δεκαετία του ’50, «Το Αγκάθι», «Αντίο για Πάντα» και «Η Κίτρινη Ρολς-Ρόις» τη δεκαετία του ’60. Ακολουθούν δύο επίσης σημαντικοί ρόλοι τη δεκαετία του ’70, το «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές, που της χάρισε το τρίτο της Όσκαρ και βέβαια η συγκλονιστική ερμηνεία της στην ταινία του συμπατριώτη της, Ίγκμαρ Μπέργκμαν, «Φθινοπωρινή Σονάτα».

Κινηματογράφος

Η αληθινή ιστορία της αρχαιολόγου Γερτρούδης Μπελ με τη Νικόλ Κίντμαν, ένα μαφιόζικο δράμα που σάρωσε στα ιταλικά Όσκαρ και ένα animation με τετράποδες περιπέτειες είναι μερικές από τις ταινίες που θα δούμε στα θερινά σινεμά και τις αίθουσες της πόλης.

Η Βασίλισσα της Ερήμου
Η αληθινή ιστορία της Γερτρούδης Μπελ, συγγραφέα, αρχαιολόγου αλλά και απεσταλμένης των μυστικών υπηρεσιών της Βρετανικής Αυτοκρατορίας, με πρωταγωνίστρια τη Νικόλ Κίντμαν. Στις αρχές του 20ου αιώνα, μια Βρετανίδα αρχαιολόγος μεταβαίνει ως διπλωματική ακόλουθος στη Μέση Ανατολή. Εκεί θα ζήσει την επικίνδυνη ζωή της ερήμου, θα γνωρίσει τον έρωτα και τελικά θα συνεργαστεί με την Μεγάλη Βρετανία σαν κατάσκοπος.

Σκοτεινές Ψυχές
Μαφιόζικο δράμα που σάρωσε στα περασμένα ιταλικά Όσκαρ. Ο Λέο τρέφει λίγο σεβασμό για τις απλοϊκές συνήθειες του πατέρα του, αντίθετα θαυμάζει τους δύο μαφίοζους θείους του και τον αστικό τρόπο ζ​ω​ή τους. 'Οταν ο Λέο βάζει στο μάτι ένα τοπικό μπαρ μιας αντίπαλης οικογένειας, οι απερίσκεπτες κινήσεις του, αναμοχλεύουν μια βεντέτα​ τριών γενεών. Βραβευμένο από την Ιταλική Ακαδημία κινηματογράφου με 9 βραβεία David Di Donatello, μεταξυ των οποίων Καλύτερη Ταινία, Καλύτερη Σκηνοθεσία και Καλύτερο Σενάριο.

Μπάτε Σκύλοι Αλέστε
Animation που περιγράφει τις νεοϋορκέζικες τετράποδες περιπέτειες. Σε μία γεμάτη θόρυβο και κίνηση πολυκατοικία του Μανχάταν, η πραγματική μέρα ξεκινά όταν τα δίποδα φύγουν για τη δουλειά και το σχολείο. Τότε τα κατοικίδιά τους ξεκινούν την δική τους ρουτίνα: αράζουν κουτσομπολεύοντας τους ιδιοκτήτες τους, προβάρουν τρόπους να ζητούν λιχουδιές, ακούν την αγαπημένη τους μουσική. Ο Μαξ, ένα πνευματώδες τεριέ που θεωρεί ότι είναι τα πάντα για την ιδιοκτήτριά του, βλέπει την βολεμένη ζωή του να ανατρέπεται όταν εκείνη φέρνει σπίτι τον Ντουκ, έναν τεράστιο σκύλο που αμέσως τον ανταγωνίζεται...

Όλοι Θέλουν Από Λίγο!
Ολοκαίνουργιος Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ σε κολεγιακό φιλμ με ανάλαφρη ατμόσφαιρα. Η ταινία μας μεταφέρει στο Τέξας της δεκαετίας του ’80. Εν μέσω παγκόσμιων αλλαγών, μια παρέα πρωτοετών κολεγιόπαιδων που παίζει μπέιζμπολ, έρχεται σε επαφή με τις γνωστές κλίκες του αμερικάνικου πανεπιστημίου, τα ατελείωτα πάρτι και το ίδιο το αμερικάνικο όνειρο.

Η Μέρα της Βαστίλης
Αντιτρομοκρατική περιπέτεια στην Πόλη του Φωτός. Ο Μάικλ είναι ένας μετρ της μικροκλοπής. Ξαφρίζει του πάντες χωρίς να αντιληφθούν τίποτα παρά μόνο όταν είναι πλέον αργά. Μέχρι την ημέρα που θα κλέψει την λάθος τσάντα και θα μπει στο στόχαστρο τρομοκρατών αλλά και της Interpol. Και ενώ προσπαθεί να απεμπλακεί από όλο αυτό ένας πρώην πράκτορας της CIA θα βρεθεί στο δρόμο του.

Η Αγάπη Είναι Ένα Θαύμα
Οικογενειακή γαλλική κομεντί που εκτυλίσσεται στην Προβηγκία.Εκεί, η Λουίζ μεγαλώνει τα δύο της παιδιά και προσπαθεί να διατηρήσει την οικογενειακή της φάρμα. Ένα βράδυ πέφτει με το αυτοκίνητο της πάνω σε έναν άγνωστο. Ο άντρας αυτός είναι πολύ διαφορετικός. Η αίσθηση που έχει για τον κόσμο μπορεί να αλλάξει για πάντα τη ζωή της Λουίζ και της οικογένειας της.

Ξημερώνει
Η εξαιρετική ταινία του Mαρσέλ Καρνέ σε αποκαταστημένη κόπια. Σε ένα πενταόροφο κτίριο, στη μέση μιας εργατικής γειτονιάς, ο Φρανσουά (Jean Gabin ) δολοφονεί τον Βαλεντίν (Jules Berry ) και κλειδώνεται στο δωμάτιό του, στην κορυφή του κτιρίου. Σε λίγο συγκεντρώνεται πλήθος και καταφθάνουν αστυνομικές δυνάμεις που περικυκλώνουν το κτίριο και περιμένουν να ξημερώσει για να εφορμήσουν. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, ο Φρανσουά ανατρέχει νοερά στο παρελθόν και ξετυλίγει το κουβάρι των γεγονότων που τον οδήγησαν στην παρούσα στιγμή.

Κάτω από το Ηφαίστειο
Επανακυκλοφορεί η μεταφορά του Τζον Χιούστον στο μυθιστόρημα του Μάλκολμ Λόουρι. 1939. Μία ημέρα από τη ζωή του Τζέφρι Φίρμιν, καθώς ο πόλεμος ξεσπάει στην Ευρώπη και στην μικρή πόλη του μεξικανικού νότου γιορτάζεται η ημέρα των νεκρών. Ο Φίρμιν εκεί είναι βρετανός πρόξενος, αλλά είναι κι αλκοολικός κι απελπισμένος. Η αυτοκαταστροφική του συμπεριφορά, όμοια με έναν παγκόσμιο χάρτη που καταρρέει, πηγάζει από τη λύπη που νιώθει για τον ετεροθαλή αδελφό του, Χιου, ένα ιδεαλιστή νομάδα, και την πρώην του σύζυγο, Ιβόν, που επέστρεψε με ελπίδες επανένωσης με τον Τζέφρι.

Κινηματογράφος

Η κινηματογραφική εβδομάδα του 15αύγουστου έρχεται με οκτώ ταινίες για να διαλέξετε, μεταξύ των οποίων και το δράμα του Λορέντζο Βίγκας το οποίο κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα στο 72ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας.

 

Ο Ιδιωτικός Βίος του Μάξουελ Σιμ
Διασκεδαστικό γαλλικό road movie από βιβλίο του Τζόναθαν Κόου. Ο Μάξουελ Σιμ έχει πιάσει πάτο! Ο πατέρας του τον έχει αποκληρώσει, η γυναίκα του τον χώρισε, με την κόρη του δεν μπορεί να συννενοηθεί, ενώ συνειδητοποιεί ότι παρόλο που έχει 47 φίλους στο Facebook, δεν έχει κανέναν με τον οποίο μπορεί να μοιραστεί το πρόβλημα του.
Κάπου εκεί, δέχεται μια επαγγελματική πρόταση, να γίνει πωλητής και να πρέπει να οδηγήσει κατά μήκος όλη τη νότια Γαλλία. Με καλή πρόθεση, ανοικτό μυαλό και μια φιλική φωνή στο GPS του αυτοκινήτου, το ταξίδι του Μάξουελ σύντομα θα πάρει μια λάθος στροφή, όχι μόνο αυτή του δρόμου, αλλά και της δικής του προσωπικής «οδύσσειας».

Από Μακριά
Δράμα του σκηνοθέτη από τη Βενεζουέλα Λορέντζο Βίγκας που κέρδισε το Χρυσό Λέοντα στο 72ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας. O ήρωας της ταινίας προσελκύει νεαρούς άντρες στο διαμέρισμα του και, με αντάλλαγμα χρήματα, ζητά από αυτούς να τους κοιτά δίχως να τους αγγίζει. Από μακριά. Η ταινία, που ξετυλίγεται σαν ψυχολογικό θρίλερ, ιχνηλατεί τις συμπεριφορές των πολύπλοκων χαρακτήρων της. Η απόσταση –ψυχολογική ή κοινωνική– και το πώς αυτή μπορεί απροσδόκητα να εκμηδενιστεί με τρόπο επώδυνα βίαιο, βρίσκεται στο κέντρο του φιλμ που χτίζεται δίχως να απλουστεύει τους χαρακτήρες ή να καθοδηγεί τους θεατές του, καλύπτοντας κάθε απόχρωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Έρωτας αλά Καταλανικά
Η συνέχεια της εμπορικά επιτυχημένης κωμωδίας «Έρωτας Αλά Ισπανικά». Ο Ράφα και η Αμάγια έχουν χωρίσει και η Αμάγια έχει ένα νέο φίλο, τον Καταλανό Πάου. Τρομοκρατημένος πως η κόρη του θα παντρευτεί έναν ξένο και μάλιστα έναν Καταλανό, ο Κόλντο ταξιδεύει για πρώτη φορά έξω από την Χώρα των Βάσκων για να βρει τον Ράφα και μαζί να σαμποτάρουν τον επικείμενο γάμο της Αμάγια με τον Πάου. Απέναντι στον Καταλανό μνηστήρα της Αμάγια, ο Ράφα θα κάνει ό,τι χρειαστεί: ακόμα και να προσποιηθεί πως είναι Καταλανός... Αυτή θα είναι και η τελευταία ευκαιρία του Ράφα να μην χάσει για πάντα το κορίτσι που αγαπά.

Χωρίς Παιδιά
Αργεντίνικη ρομαντική κομεντί. Ο Γκαμπριέλ χώρισε πριν από τέσσερα χρόνια. Από τότε η Σόφια, η οκτάχρονη κόρη του είναι το κέντρο της ζωής του. Κατηγορηματικά αντίθετος σε οποιοδήποτε φλερτ ή νέο έρωτα, χαρίζει όλη του την ενέργειά στην κόρη και τη δουλειά του. Μέχρι τη στιγμή που στην ζωή του θα μπει η Βίκυ μια όμορφη, ανεξάρτητη και γεμάτη αυτοπεποίθηση γυναίκα που στην πρώτη τους συνάντηση, και χωρίς να ξέρει τίποτα για τη ζωή του, του παραθέτει τον μοναδικό της όρο σε οποιαδήποτε νέα γνωριμία: δεν θα κάνει ποτέ σχέση με κάποιον που έχει παιδιά. Πριν καν το καταλάβει, ο Γκαμπριέλ της αποκρύπτει ότι είναι πατέρας, ξεκινώντας ένα καθημερινό «μαρτύριο» ψεμάτων και ελιγμών προκειμένου να μην τη χάσει από τη ζωή του.

Ραντεβού στην Ελλάδα
Γερμανική (αντι )μνημονιακή κωμωδία με ελληνικό άρωμα. Η χρεωκοπημένη Ελλάδα, ένα δάνειο από γερμανική τράπεζα, ένας ανύπαρκτος σταθμός ηλεκτρικής ενέργειας στο νησί Παλλαδίκι με τους …τρελούς κατοίκους του, μια παραλία μήλο της έριδος (και αιτία κέρδους ) και ένας Γερμανός τραπεζίτης σε «αποστολή» που φτάνει να αναθεωρεί την ίδια του τη ζωή. Τελικά τι μετράει πιο πολύ σε αυτόν τον μάταιο κόσμο, τα λεφτά ή οι άνθρωποι;

Μια Αγελάδα στο Παρίσι
Γαλλική κοινωνική κωμωδία. Ένα αναπάντεχο, διασκεδαστικό και τρυφερό ταξίδι στη Γαλλία του σήμερα με συνοδοιπόρους έναν καλόψυχο αγρότη και την εκφραστική του αγελάδα. μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία μέσα από φαινομενικά ανάλαφρες καταστάσεις που συμπυκνώνουν εύστοχα επίκαιρα και διαχρονικά μηνύματα για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τη μοναξιά, την αγάπη και την αλληλεγγύη.

Το Θαύμα του Μαρσελίνο
Συγκινητική ισπανική δραμεντί του 1956. Σε μια επαρχιακή πόλη της Ισπανίας, λίγο μετά την εκδίωξη των Γάλλων κατακτητών, ένα σχεδόν κατεστραμμένο κάστρο του Μεσαίωνα παραχωρείται από τον Δήμαρχο της περιοχής σε τρεις μοναχούς, οι οποίοι το ανοικοδομούν με τη βοήθεια των πιστών. Μια μέρα ο φύλακας βρίσκει στην πόρτα του Μοναστηριού ένα μωρό. Η παρουσία του γίνεται για τους μοναχούς μια ευχάριστη έκπληξη έτσι το βαφτίζουν Μαρσελίνο –προς τιμήν του Αγίου που γιόρταζε εκείνη τη μέρα. Το παιδί αποσπά το χρόνο τους σε σημείο που πολλές από τις αρμοδιότητές τους μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Ψάχνουν για τους γονείς τους ή για μια θετή οικογένεια, μα στο τέλος αναγκάζονται –με κρυφή χαρά- να κρατήσουν το παιδί και να το μεγαλώσουν.

The Man Who Lies
Πολεμικό δράμα του Αλέν Ρομπ-Γκριγέ με τον Ζαν-Λουί Τρεντινιάν.Ένας άνθρωπος με κουστούμι έρχεται από το δάσος στην πόλη και διηγείται στους ανθρώπους που συναντάει την ιστορία του. Κάθε φορά η ιστορία του ηχεί διαφορετικά, ενώ οι πρωταγωνιστές της ιστορίας του με την κάθε επανάληψή της αλλάζουν συμπεριφορά και χαρακτήρα. Πρωταγωνιστής της ιστορίας του μυστηριώδους άνδρα είναι ο Ζαν, ένας τοπικός ήρωας, αντάρτης της Αντίστασης, που τιμάται πολύ από τους κατοίκους της πόλης. Ο άνδρας με το κουστούμι, που αυτοαποκαλείται Μπορίς, ή «Ουκρανός», ή και Ζαν, καταλήγει στο κάστρο όπου ζει η οικογένεια του πραγματικού Ζαν, περιπλανάται στους διαδρόμους του κάστρου και συνομιλεί με τους παράξενους κατοίκους του...

 

Κινηματογράφος

Ο Αύγουστος ξεκινά κινηματογραφικά με ένα δραματικό θρίλερ του Λούκα Γκουαντανίνο, μια πολεμική περιπέτεια αγωνίας με την Έλεν Μίρεν και με τρεις ρομαντικές ταινίες να διαδραματίζονται σε Παρίσι, Ρώμη και αγγλική επαρχία.

 

Κάτω Από τον Ήλιο
Δραματικό θρίλερ του Λούκα Γκουαντανίνο («Είμαι ο Έρωτας» ) με τους Τίλντα Σουίντον και Ρέιφ Φάινς. Η θρυλική τραγουδίστρια της ροκ σκηνής, Μαριάν Λέιν, αναρρώνει στο ηφαιστειογενές νησί της Παντελλερία με το σύντροφο της Πολ. Τις διακοπές τους θα διακόψει o διάσημος παραγωγός και παλιός έρωτας της Μαριάν, Χάρι, που φτάνει στο νησί με την κόρη του Κρίστι μαζί με ένα κύμα νοσταλγίας από το οποίο δεν υπάρχει σωτηρία.

Αόρατος Εχθρός
Πολεμική περιπέτεια αγωνίας με την Έλεν Μίρεν. Η συνταγματάρχης Katherine Powell είναι επικεφαλής μιας βάσης στο Λονδίνο που ανήκει στις μυστικές υπηρεσίες, και χρησιμοποιεί drones για την περάτωση των επιχειρήσεών της. Στην τρέχουσα ατζέντα βρίσκεται η σύλληψη επικίνδυνων τρομοκρατών, στο Ναϊρόμπι στην Κένυα. Το σκηνικό κλιμακώνεται όταν οι συνθήκες επιτάσσουν η απλή σύλληψη να μετατραπεί σε εξολόθρευση, αφού οι τρομοκράτες ετοιμάζονται άμεσα για αποστολές αυτοκτονίας. Από τη βάση του στη Νεβάδα, ο πιλότος drone Steve Watts είναι έτοιμος να αφανίσει τους στόχους όταν ένα εννιάχρονο κοριτσάκι εμφανίζεται απροσδόκητα κοντά στη ζώνη πυρός.

Storia D’Amore
Ένας Ιταλός και μια Γαλλίδα ερωτεύονται στο Παρίσι. Η Ναντίν είναι μια πολύ όμορφη γαλλίδα, που περνάει από οντισιόν για μανεκέν σε ένα πεντάστερο ξενοδοχείο στο Παρίσι. Ο Φάουστο είναι ένας νεαρός Ιταλός, που δουλεύει ως σερβιτόρος στο ίδιο ξενοδοχείο. Γνωρίζονται τυχαία. Και οι δυο τους είναι εύθραυστοι, χαρακτήρες μοναχικοί και εμμονικοί στην αναζήτηση της ευτυχίας. Η ερωτική έλξη που θα τους ενώσει, θα τους παρασύρει σε ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου.

Πριν Έρθεις Εσύ
Ρομαντικό δράμα με τους Σαμ Κλάφλιν και Εμίλια Κλαρκ. Η Λουίζα «Λου» Κλαρκ ζει σε µια ήσυχη πόλη της Αγγλικής επαρχίας. Χωρίς καµία ξεκάθαρη κατεύθυνση στη ζωή της, η ιδιόρρυθµη 26χρονη τρέχει από τη µία δουλειά στην άλλη για να βοηθήσει οικονοµικά την οικογένειά της. Η πηγαία ζωντάνια και χαρά της θα δοκιµαστούν, όταν θα αποδεχθεί µια θέση για δουλειά, αναλαµβάνοντας τη φροντίδα του Γουίλ Τρέινορ, ενός πλούσιου νεαρού τραπεζίτη, ο οποίος πριν δύο χρόνια καθηλώθηκε σε αναπηρικό αµαξίδιο. Έχοντας χάσει την περιπετειώδη διάθεσή του, ο Γουίλ έχει καταθέσει τα όπλα. Μέχρι τη στιγµή που η Λου εισβάλλει στη ζωή του για να του υπενθυμίσει ότι η ζωή είναι κάτι που αξίζει να παλεύεις.

Όλοι οι Δρόμοι Οδηγούν στη Ρώμη
Αισθηματική κομεντί με τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ. Η Maggie έχει κάθε λόγο να κάνει ένα ταξίδι στην Ιταλία. Από τη μια πρέπει να απομακρύνει την έφηβη κόρη της Summer από τη Νέα Υόρκη και κυρίως από τον προβληματικό της φίλο. Από την άλλη, αισθάνεται την ανάγκη να κλείσει έναν παλιό λογαριασμό που έχει να κάνει με τον Luca, μια παλιά ερωτική ιστορία. Η άφιξη μαμάς και κόρης στα μαγικά τοπία της Ιταλίας όμως επιφυλάσσει πολλές ανατροπές, καθώς εξελίσσεται σε μια περιπέτεια στη διάρκεια της οποίας όλοι παίρνουν μαθήματα ζωής. Μετά από επεμβάσεις της αστυνομίας, συλλήψεις και την επανένωση της ηλικιωμένης μαμάς του Luca με ένα απωθημένο του παρελθόντος, η ζωή όλων, παρόλες τις παρακάμψεις, θα βρει τον δρόμο της.

 

 

 

 

 

 

 

 

Κινηματογράφος

Ένα ισπανικό αστυνομικό θρίλερ («Ποιος Κλέβει Ποιον;» ) μοιάζει σαν τη μύγα μες το γάλα ανάμεσα στις πρεμιέρες της εβδομάδας, στις οποίες κυριαρχούν οι κωμωδίες («Ghostbusters», «Μαμάδες με Κακή Διαγωγή», «Η Μάγκι Έχει Σχέδιο», «Που Πάω, Θεέ μου;» ) και οι επανεκδόσεις («Η Αγωνία του Τερματοφύλακα Πριν Από το Πέναλτι», « Funny Face», «Το Δάσος με τις Σημύδες» ).

Ghostbusters
Τα πλακατζίδικα φαντάσματα θυμήθηκαν πόσο καλά περνούσαν στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’80 και επιστρέφουν δριμύτερα. Όχι όμως και όσο προετοιμασμένα θα έπρεπε για… τις «Ghostbusters» του 21ου αιώνα: τις Μελίσα Μακάρθι, Κρίστεν Γουίγκ, Λέσλι Τζόουνς και Κέιτ Μακίνον – τέσσερις από τις αστειότερες σταρ της αμερικανικής showbiz (Τζόουνς και Μακίνον σκίζουν στο «Saturday Night Live» ). Υπεύθυνος του ριμέικ της cult επιτυχίας του Άιβαν Ράιτμαν είναι ο δημιουργός του «Spy» και των «Φιλενάδων» Πολ Φέιγκ, με τον Κρις Χέμσγουορθ να υποδύεται τον σέξι γραμματέα του θηλυκού κουαρτέτου και τους πρωταγωνιστές της πρωτότυπης ταινίας (Μπιλ Μάρεϊ, Νταν Άκροϊντ και Σιγκούρνι Γουίβερ ) σε δεύτερους ρόλους-έκπληξη.

Μαμάδες με Κακή Διαγωγή
Κόντρα στις καινούριες και ωραιοποιημένες απόψεις για τη μητρότητα πάει η Μίλα Κούνις, μια 30άρα μητέρα που φτάνει στα όριά της προσπαθώντας να είναι πάντα κοινωνικά καθωσπρέπει. Στην ξεκαρδιστική επανάστασή της τής συμπαραστέκονται οι Κάθριν Χαν και Κρίστεν Μπελ, με τους σεναριογράφους του «Hangover» Τζον Λούκας και Σκοτ Μουρ –εδώ γράφουν και σκηνοθετούν– να αναμετρώνται ακόμα μια φορά με την πολιτική ορθότητα.

Η Μάγκι Έχει Σχέδιο
Η Μάγκι, μια νεαρή κοπέλα που δυσκολεύεται να κάνει σοβαρή σχέση, αποφασίζει να προχωρήσει σε εξωσωματική γονιμοποίηση με τυχαίο δότη. Κάπου εκεί, όμως, γνωρίζει τον παντρεμένο Τζον. Η σχέση τους διαλύει το γάμο του γοητευτικού πανεπιστημιακού, ενώ η εξέλιξη αυτή προβληματίζει τη Μάγκι, σε ένα φιλμ με την υπογραφή της Ρεμπέκα Μίλερ (κόρη του Άρθουρ Μίλερ και σύζυγος του Ντάνιελ Ντέι Λιούις ) και πρωταγωνιστές τρεις πρωτοκλασάτους Αμερικανούς σταρ, τη γλυκύτατη Γκρέτα Γκέργουιγκ, τον γοητευτικό Ίθαν Χοκ και την οσκαρική Τζούλιαν Μουρ.


Ποιος Κλέβει Ποιον;
Η μεγάλη ισπανική εμπορική επιτυχία του 2016 είναι ένα καλοκουρδισμένο heist movie, στο οποίο μια ληστεία σε τράπεζα γίνεται η αφορμή για να ξεκινήσει ένα αγωνιώδες γαϊτανάκι διαφθοράς στο οποίο εμπλέκονται κακοποιοί,

τραπεζικοί, πολιτικοί και αστυνομικοί.

Που Πάω, Θεέ μου;
Ιταλική κωμωδία με ρεκόρ εισπράξεων στη χώρα της και θέμα σχεδόν… ελληνικό. Ένας δημόσιος υπάλληλος (ο κωμικός σταρ Τσέκο Ζαλόνε ) εμπίπτει στον νέο νόμο της κινητικότητας, αλλά αρνείται την εθελουσία έξοδο με κάθε δυνατό και αδύνατο τρόπο. Μετατίθεται ως το Βόρειο Πόλο και καταλήγει στην Αφρική, παραμένει όμως αμετανόητος, κλονίζοντας ολόκληρο τον «μεταρρυθμιστικό» κυβερνητικό σχεδιασμό!

Η Αγωνία του Τερματοφύλακα Πριν Από >το Πέναλτι
Γυρισμένη το 1972, η δεύτερη ταινία του Βιμ Βέντερς μεταφέρει στην οθόνη μια νουβέλα του Πέτερ Χάντκε, κατοπινού συνσεναριογράφου του στα «Λάθος Κίνηση» και «Τα Φτερά του Έρωτα». Επηρεασμένο από τον «Ξένο» του Αλμπέρ Καμί, το φιλμ αφηγείται την άσκοπη περιπλάνηση ενός ερασιτέχνη τερματοφύλακα, τη γνωριμία του με μια κοπέλα και την απρόσμενη κατάληξη της σύντομης σχέσης τους.

Funny Face
1957: Η Όντρεϊ Χέπμπορν στις δόξες της και το κινηματογραφικό Παρίσι στις ομορφιές του συναντιούνται σε ένα διάσημο μιούζικαλ-τουριστική ατραξιόν. Τα κοστούμια των Ίντιθ Χεντ και Ζιβανσί, τα τραγούδια του Τζορτζ Γκέρσουιν και ο γκουρού της διαφημιστικής φωτογραφίας Ρίτσαρντ Άβεντον ως καλλιτεχνικός σύμβουλος

συμβάλλουν αποφασιστικά στο εντυπωσιακό, υποψήφιο για τέσσερα Όσκαρ οπτικό αποτέλεσμα.

Το Δάσος με τις Σημύδες
Το πρώτο από τα τρία συνολικά λογοτεχνικά έργα του Πολωνού Γιάροσλαβ Ιβάζκιεβιτς («Οι Δεσποινίδες του Βίλκο», «Γλυκιά Έξαψη» ) που διασκεύασε κινηματογραφικά ο Αντρέι Βάιντα το 1970 είναι μια τρυφερή ελεγεία πάνω στον έρωτα και το θάνατο, με τον Ντανιέλ Ολμπρίνσκι στον καλύτερο ίσως ρόλο του.

 

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin