Μαΐου 28, 2018

Θέατρο

Η Νίνα Ράπη γράφει για ακίδες και θραύσματα, με αφορμή τo νέο της έργο «Splinters», το οποίο ανεβαίνει στο Θέατρο Αργώ από τις 18 Δεκεμβρίου.

 

Πάντα με γοήτευε η εκστατική ελευθερία και παραδοξότητα του υποσυνείδητου, ιδιαίτερα των ονείρων, όπου μπορείς να πετάς σαν να ήταν το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο ή να είσαι στη μέση τού πουθενά και ν’ ακούς θεϊκή μουσική, ή να περνάς μια γέφυρα και να βλέπεις ανθρωπόμορφα τέρατα. Υπέροχες, δυνατές εμπειρίες. Όχι μόνο βιωματικά αλλά και συγγραφικά.

Έχω εμπνευστεί έργα, ιστορίες ή σκηνές από όνειρα, όπως και άλλοι συγγραφείς φυσικά. Ένας άλλος τρόπος να έχεις πρόσβαση στο υποσυνείδητο για να αντλήσεις υλικό είναι η συνειρμική γραφή. Παίρνεις μια φράση, μια εικόνα, ένα ήχο και γράφεις ασταμάτητα ότι σου εμπνέουν. Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι τελείως ακατανόητο αλλά σίγουρα θα είναι αποκαλυπτικό. Εννοείται ότι για να βγει κάποιο νόημα πρέπει να επιμεληθείς το υλικό, να το δομήσεις.

Αυτή η ταλάντωση συνείδησης και υποσυνείδητου ήταν κάτι που ένιωσα την ανάγκη να εξερευνήσω συγγραφικά πιο έντονα τα τελευταία δυο χρόνια και έτσι προέκυψαν τα μονόπρακτα του Splinters.

Έχω γράψει πολλά μονόπρακτα στο παρελθόν και βασικά έτσι ξεκίνησα να γράφω. Ήταν όμως αυτόνομα. Με αυτό το πρόσφατο ξέσπασμα συνειρμικής γραφής σύντομα διαπίστωσα ότι προέκυπτε μια κοινή θεματική, το όλο θέμα της έλξης-απώθησης, εξουσιαστικότητας και παιχνιδιού (ηδονικού και τυρρανικού), κυρίως στις ερωτικές σχέσεις αλλά και στις φιλικές και στη σχέση μας με τον εαυτό μας. Και αυτό ταίριαζε στη μικρή φόρμα όπου στόχος είναι να πιάσεις μια καίρια στιγμή.

Η μικρή φόρμα με μαγεύει. Μου αρέσει η πρόκληση να επικοινωνήσεις σε λίγες στιγμές μια ολόκληρη κατάσταση/δυναμική/σχέση. Απαιτεί αυστηρή οικονομία λόγου. Είναι μια φόρμα που έχουν χρησιμοποιήσει αγαπημένοι συγγραφείς όπως η Κάρυλ Τσέρτσιλ, ο Πίντερ, ο Μπέκετ, ο Μάρτιν Κρίμπ. Βέβαια η ιδιαίτερη πρόκληση στο Splinters ήταν να δημιουργήσω μια σύνθεση, ένα ενιαίο σύνολο. Ούτως ή άλλως, όμως, τα ίδια τα μονόπρακτα αναζητούσαν το ένα το άλλο. Ήταν σαν να μην ήθελαν να υπάρξουν από μόνα τους αλλά σε σχέση με τα άλλα: το ένα να συνδέεται, να επικοινωνεί με το άλλο, να συν-υπάρχει. Και έτσι όλα μαζί να δημιουργήσουν ένα σύμπαν από Splinters.

Γιατί όμως Splinters και όχι ακίδες, την ελληνική του μετάφραση; Διότι Splinters σημαίνει όχι μόνο ακίδες αλλά και θραύσματα. Εδώ, θραύσματα σχέσεων, εαυτού, συνείδησης. Θραύσματα αγάπης, επικοινωνίας, ονείρων. Θραύσματα που αποτελούν μια ολότητα (και ας ακούγεται κάπως παράδοξο αυτό).

Νίνα Ράπη και Αλέξανδρος Μιχαήλ
Info:
Η Νίνα Ράπη γράφει θεατρικά & διηγήματα. Στα θεατρικά της συγκαταλέγονται τα: Angelstate, Άγριες Νότες/Wild Beats, Kiss the Shadow, Reasons to Hide, Edgewise/Ακροβασία, Lovers, Dreamhouse, Dance of Guns, Ithaka καθώς και πολλά μονόπρακτα. Έργα της έχουν βραβευτεί ή διακριθεί και όλα έχουν ανεβεί/παρουσιαστεί σε χώρους όπως: SouthbankCentre, SohoTheatreStudio, LyricTheatreStudio, ICA, RiversideStudios, GielgudTheatre {Λονδίνο}. Εθνικό θέατρο, Θέατρο Τέχνης, Θέατρο Εμπρός, Αγγέλων Βήμα, Θέατρο Μπίπ {Ελλάδα}. BITS Festival, Πιράνι, Ινδία (πρώτο βραβείο), 10Χ10 Φεστιβάλ, Estaca Zero Teatro, Πορτογαλία.

Το 2014 κυκλοφόρησε η τελευταία της συλλογή διηγημάτων Κατάσταση Φούγκας (Κέδρος). Τον ίδιο χρόνο, το λιμπρέτο της Raven ανέβηκε στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Το 2017 κυκλοφόρησε στο Λονδίνο ο συλλογικός τόμος The Oberon Anthology of Contemporary Greek Plays, ο οποίος συμπεριλαμβάνει το έργο της Angelstate. Δίδαξε Δημιουργική/Θεατρική Γραφή στα Πανεπιστήμια του Λονδίνου και του Greenwich για πολλά χρόνια. Διετέλεσε επίσης Ιδρύτρια και Αρχισυντάκτρια του πρωτοποριακού περιοδικού Brand Literary Magazine.

Θέατρο

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
του Χένρικ Ίψεν

Η ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ

ή η διαλεκτική της μετα-αρετής

σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου

Αν έχεις εσύ δίκιο κι εγώ άδικο, τότε δεν αξίζει να τη ζει κανείς αυτή τη ζωή.

Ο Γκραίγκερς γυρίζει στην πατρίδα του έπειτα από χρόνια απουσίας σ’ ένα ερημικό μέρος, όπου ανέπτυξε τη φιλοσοφία του για τη ζωή, την οποία αποκαλεί «επιταγή του ιδεώδους» και συνοψίζεται στον αγώνα για επίτευξη της αλήθειας με κάθε θυσία. Επιστρέφοντας ξανασυναντά τον παιδικό του φίλο Γιάλμαρ Έκνταλ, ο οποίος ζει σε μία πλάνη ως προς την οικογενειακή του γαλήνη, τη συζυγική του ευτυχία και το μέγεθος της προσωπικότητάς του. Ο Γκραίγκερς τον θεωρεί τότε ιδανικό παραλήπτη για την «επιταγή» του και επιχειρεί να οδηγήσει την οικογένεια Έκνταλ στη συνειδητοποίηση της ψευδαίσθησής της και να «σώσει» με κάθε κόστος την αγριόπαπια από τον βυθό.

Η αλήθεια πρέπει να αποκαλύπτεται, όποιο κι αν είναι το κόστος, διότι μόνο τότε μπορεί κανείς να γίνει κοινωνός της ιδεώδους ζωής, υποστηρίζει ο Γκραίγκερς κατά την αντιπαράθεσή του με τον Ρέλινγκ πάνω στη μοίρα του Γιάλμαρ. Το ζωτικό ψεύδος είναι η θεραπεία διά πάσαν νόσον, αντιτείνει ο πνευματικός του αντίπαλος. Ο Χένρικ Ίψεν, ένας από τους μεγαλύτερους στοχαστές κι επαναστάτες του παγκόσμιου θεάτρου, για άλλη μια φορά αποκαθηλώνει πρότυπα γράφοντας την Αγριόπαπια, μια ποιητική και γεμάτη συμβολισμούς τραγικωμωδία για τα ζωτικά ψεύδη και τις μετα-αρετές μας, που διαδραματίζεται μέσα στο χάσμα δύο οικογενειών.

Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Δημήτρης Τάρλοου, σημειώνει: «Σε μια χώρα όπου η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας τρέφεται από τα ζωτικά της ψεύδη, ιδεολογικά και ιστορικά, σε μια χώρα που κανείς δεν θέλει να κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη, σ’ έναν τόπο που έχει εξορίσει ό,τι αληθινό και ουσιώδες, που έχει μετατρέψει τη φύση σε τσιμέντο, εκεί μας μεταφέρει η Αγριόπαπια. Στην πατρίδα των παθιασμένων αγωνιστών με τις φουσκωμένες τσέπες, εκείνων που εξαιτίας των δικών τους τραυμάτων, συμπλεγμάτων και ανεπαρκειών δεν διστάζουν να καταστρέψουν τα πάντα γύρω τους, σ’ έναν τόπο αυταπάτης, ντρόγκας και ακραίου συμφέροντος. Σε μια χώρα με θύματα παιδιά και εφήβους που σαν τις κυνηγημένες από τις άθλιες καραμπίνες αγριόπαπιες, χώνουν το κεφάλι μέσα στην λάσπη του βυθού και μένουν για πάντα εκεί. Ακίνητα και σιωπηλά.»

Διάρκεια: 180 λεπτά, με διάλειμμα

Τιμές Εισιτηρίων: Τετάρτη γενική είσοδος (λαϊκή) 15 ευρώ, Παρασκευή έως Κυριακή: κανονικό 20 ευρώ, senior (άνω των 65): 17 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ: 14 ευρώ.

Κατά την διάρκεια της παράστασης ακούγονται ήχοι πυροβολισμών.

Θέατρο

Η «Κυρία Ντάλογουεϊ», το εμβληματικό έργο της Βιρτζίνια Γουλφ, ανεβαίνει στις 22 Δεκεμβρίου στη Β’ Σκηνή του Θεάτρου Oδού Κεφαλληνίας σε διασκευή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξανθοπουλίδου με τη Φαίη Ξυλά, τη Στέλλα Αντύπα και την Κατερίνα Φωτιάδη. Μαζί τους επί σκηνής ο Λόλεκ, ο οποίος ερμηνεύει ζωντανά την -σε δική του σύνθεση-μουσική της παράστασης.

Πρόκειται για την θεατρική μεταφορά στην Ελλάδα του γνωστού μυθιστορήματος που εκδόθηκε το 1925 και εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια μίας μέρας του Ιουνίου 1923 στο Λονδίνο. Το έργο διηγείται την ιστορία της Κλαρίσσα Ντάλογουεϊ, μίας γυναίκας ανώτερης κοινωνικής τάξης η οποία αναμετράται με τον εσωτερικό της κόσμο προσπαθώντας να συμφιλιωθεί με τη ζωή, αναλογιζόμενη συχνά το παρελθόν και τις επιλογές που τη σημάδεψαν. Η Γουλφ σκιαγραφεί αριστοτεχνικά ανθρώπινα πορτρέτα και σχέσεις, αναδεικνύοντας ιδιαίτερα τη δυσμενή κοινωνική θέση της γυναίκας, όπως την βίωνε και η ίδια, γεγονός που κάνει πολλούς μελετητές να θεωρούν την Κλαρίσα Ντάλογουεϊ alter ego της συγγραφέως.

Όπως σημειώνει η σκηνοθέτης: «Η κυρία Ντάλογουεϊ είναι ίσως το πιο σπουδαίο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ. Τα θέματα που ανοίγονται αφορούν σχεδόν όλα τα πεδία της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ιδέα της ελευθερίας και το βασικό ερώτημα: πόσο συχνά αναγκαζόμαστε να υπάρχουμε ως άλλοι στην κοινωνική μας συμπεριφορά ενώ γνωρίζουμε το αναπότρεπτο της ανθρώπινης μοίρας; Και ο έρωτας; Μία ζωή χωρίς έρωτα αξίζει να τη ζει κανείς; Φεύγοντας από την παράσταση αυτό που επιθυμώ είναι ο θεατής να έχει την αίσθηση πως πήγε μια βόλτα σε έναν ξένο τόπο, όπου δεν γνωρίζει κανέναν και κανείς δεν τον αναγνωρίζει, όπου κινείται μόνος του με τον εαυτό του, παρατηρώντας τους ανθρώπους γύρω του, και πως μεταφέρεται από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς συγκεκριμένο προορισμό, αλλά μόνο για να κοιτάζει χωρίς να κρίνει, ώστε μετά να μπορεί να δει πιο καθαρά μέσα του».

«Τα καθρεφτίσματα και οι αντανακλάσεις γίνονται δομικό στοιχείο της παράστασης. Η Βιρτζίνια Γούλφ, η Κυρία Ντάλογουεϊ, η νεανική και περισσότερο τολμηρή εκδοχή της ως Κλαρίσα, ο Σέπτιμος ως ταυτόχρονα βουβή και έντονα ηχηρή παρουσία, είναι είδωλα που μπερδεύονται, που αλληλοσυμπληρώνονται, είναι αναμνήσεις και θραύσματα που ψάχνουν διαρκώς τον τρόπο να εκφράσουν την ίδια αγωνία. Την αγωνία για ένα διαρκές αίσθημα έρωτα διάχυτου μέσα τους, που όμως δεν καταφέρνει παρά σπάνια να μετατραπεί σε κοινό βίωμα, που καταντάει ένας μονόλογος με το εγώ, ένας ακήρυχτος πόλεμος με τα κοινωνικά προσωπεία, τους φόβους των ανθρώπων, τα πρέπει και τα όχι τώρα, μια αδιάκοπη πορεία προς το θάνατο αντί για μια γιορτή της ζωής. Την αγωνία που συνόδευε τη Βιρτζίνια Γούλφ σε όλο της το έργο. Μια αγωνία που μετατρέπεται σε ποίηση, σε μουσική και σε θεατρικό σπαραγμό, ανάλαφρο όμως σαν ένα ανοιξιάτικο λουλούδι που μαραίνεται σε ένα όμορφο βάζο».
Κ. Αλέξης Αλάτσης

Συντελεστές
Μετάφραση: Δέσποινα Κερεβάντη, Γιάννης Βαλλούρδος
Διασκευή - Σκηνοθεσία: Μαρία Ξανθοπουλίδου
Συνεργασία στη διασκευή: Κ. Αλέξης Αλάτσης
Καλλιτεχνική συνεργασία - Κίνηση: Μαριέλα Νέστορα
Μουσική: Λόλεκ
Σκηνικά-Κοστούμια: Αριάδνη Βοζάνη
Φωτισμοί: Βαλεντίνα Ταμιωλάκη
Βοηθός σκηνογράφου: Μαρία Μπίκα
Επικοινωνία: Ανζελίκα Καψαμπέλη-Έλενα Γρίβα
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας

Ερμηνεύουν: Φαίη Ξυλά, Στέλλα Αντύπα, Κατερίνα Φωτιάδη και ο Λόλεκ

Παραγωγή Kart Productions

INFO:
Β’ Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας
Κεφαλληνίας 18 Κυψέλη
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2114117878 (νέο τηλέφωνο επικοινωνίας)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Από 22 Δεκεμβρίου 2017 έως 28 Ιανουαρίου 2018
Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 21.00

Διάρκεια:
100 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων:
Κανονικό: 15 ευρώ
Μειωμένο: 10 ευρώ
Ατέλειες: 5 ευρώ

Θέατρο

Ο υπαρξιακός μονόλογος του Δημήτρη Δημητριάδη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, που παίχτηκε για τρεις συνεχόμενες χρονιές (κατά τις θεατρικές περιόδους 2011-2013) και απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές, επανέρχεται στο θέατρο ΠΟΡΕΙΑ. Αυτή τη φορά, τον μονόλογο θα ερμηνεύσει η Μαριάννα Δημητρίου, παίρνοντας τη σκυτάλη από τους Δημοσθένη Παπαδόπουλο και Εκάβη Ντούμα.

Τώρα αρχίζω.
«Ξεχάστε με.» Μ' αυτήν την έκκληση, –επίκληση και παράκληση μαζί– ολοκληρώνει τον κύκλο του εκείνος που ξεκίνησε απευθυνόμενος σε όλους ή σε κανέναν, λέγοντας «Τώρα αρχίζω.» Εκείνος, σύμφωνα με τον συγγραφέα του, είναι ο άνθρωπος που έχει φτάσει στο σημείο που υπερβαίνει κάθε προηγούμενο σημείο, που έχει κατακτήσει πλήρη εποπτεία της ζωής του, που επιζητεί κι επιδιώκει πλέον μόνο το επέκεινα αυτού που συνιστούσε μέχρι τότε το σύνολο του κόσμου. Είναι ο άνθρωπος που αποποιείται οποιαδήποτε κατάκτηση και οποιοδήποτε κέρδος, που αποτιμά τα οφέλη της δόξας και της ματαιοδοξίας, που σταθμίζει τα κεκτημένα και τις απώλειες, που υπερβαίνει νίκες και ήττες, τα μεγαλεία και τις κατοχυρώσεις τους. Είναι ο άνθρωπος που δεν επικαλείται πλέον παρά εκείνο που απομένει, όταν όλα έχουν διανυθεί κι έχουν εξαντληθεί τόσο ως ιδιωτική όσο και ως δημόσια περιπέτεια: την παραδοχή μιας ολικής εξαφάνισης, την άλλη όψη της ολικής λύτρωσης, τη μοναδική και απόλυτη αντιστοιχία με την αναπόδραστη θνητότητα.

Η Λήθη είναι ένας άνθρωπος στο μεταίχμιο, όπως και η χώρα μας. Ένα βήμα ακόμα και βυθίζεται στην ευεργετική λησμονιά της. Ο θάνατος είναι ο φόβος του θανάτου και η κόρη της Έριδας, η αδερφή του Θανάτου και του Ύπνου μας αφηγείται πόσο σημαντικό είναι να αφήνεσαι στο τίποτα.

Το έργο έχει αποσπάσει τον Έπαινο Δραματουργίας Ελληνικού Έργου «Κάρολος Κουν» 2011 και το Πρώτο Βραβείο Νεοελληνικού Έργου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του περιοδικού «Αθηνόραμα» την ίδια χρονιά. Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, που ερμήνευσε πρώτος τον μονόλογο, τιμήθηκε με το Βραβείο Ερμηνείας Ελληνικού Έργου «Κάρολος Κουν» 2011.

Διάρκεια: 60 λεπτά, χωρίς διάλλειμα

Τιμές Εισιτηρίων: κανονικό 14 ευρώ, senior (άνω των 65) 12 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ: 10 ευρώ

Εισιτήρια 10€ (αρχική τιμή 14€) μέχρι την ημέρα της πρεμιέρας στις 5/12.

Μετά την πρεμιέρα της παράστασης, στις 5/12, θα ακολουθήσει συζήτηση με τον συγγραφέα της "Λήθης", Δημήτρη Δημητριάδη.

του Δημήτρη Δημητριάδη

σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου

Από 5 Δεκεμβρίου 2017

Βραβεία:

Βραβείο ερμηνείας ελληνικού έργου «Κάρολος Κουν» 2011 στον Δημοσθένη Παπαδόπουλο για την ερμηνεία του.

Έπαινος δραματουργίας ελληνικού έργου «Κάρολος Κουν» 2011 στον Δημήτρη Δημητριάδη.

1ο βραβείο νεοελληνικού έργου στον Δημήτρη Δημητριάδη στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2011 του Αθηνοράματος.

Θέατρο Πορεία από 21 Φεβρουαρίου 2011 έως 5 Ιουνίου 2011 με τον Δημοσθένη Παπαδόπουλο.

Θέατρο Πορεία από 26 Απριλίου 2012 έως 3 Ιουνίου 2012 και 16 Οκτωβρίου 2012 έως 26 Φεβρουαρίου 2013 με την Εκάβη Ντούμα.

Θέατρο Πορεία από 5 Δεκεμβρίου 2017 έως 3 Φεβρουαρίου 2018 με την Μαριάννα Δημητρίου.

poreiatheatre.com

Θέατρο

Το Φεστιβάλ Επιδαύρου 2018 σηκώνει αυλαία στις 29 του ερχόμενου Ιουνίου, και το πλήρες πρόγραμμά του είναι ήδη εδώ.

Νωρίτερα από ποτέ ανακοινώθηκε φέτος το πλήρες πρόγραμμα των παραστάσεων του Φεστιβάλ Επιδαύρου 2018, καθώς, όπως δήλωσε ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, «η Επίδαυρος ήταν και είναι το βαρύ πυροβολικό του Φεστιβάλ, θα μπορούσε να είναι από μόνη της ένα φεστιβάλ»

Ο κ. Θεοδωρόπουλος, στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Νοεμβρίου, επεσήμανε επίσης ότι «ένας επιπλέον λόγος γι' αυτή την επιλογή (σ.Σ.: της έγκαιρης ανακοίνωσης του προγράμματος) είναι ότι επιδιώκουμε να προσελκύσουμε περισσότερους ξένους θεατές, σε συνεργασία με ελληνικούς και διεθνείς οργανισμούς και γραφεία που δραστηριοποιούνται στον πολιτιστικό τουρισμό».

Οι παραστάσεις που ήδη ανυπομονούμε να δούμε το ερχόμενο καλοκαίρι στην Επίδαυρο, και εντάσσονται στην ενιαία θεματική «Πολιτεία και πολίτης» είναι οι εξής.

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

29 και 30 Ιουνίου
Αχαρνείς του Αριστοφάνη
Απόδοση, Σκηνοθεσία, Χορογραφία: Κώστας Τσιάνος
Σκηνογραφία – Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Παίζουν οι: Πέτρος Φιλιππίδης, Παύλος Χαϊκάλης, Κώστας Κόκλας, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και 15μελής χορός

6 και 7 Ιουλίου
Αγαμέμνων του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Τσέζαρις Γκραουζίνις
Σκηνικά – Κουστούμια: Κέννυ ΜακΛέλλαν
Μουσική – Μουσική Διδασκαλία: Χάρης Πεγιάζης
Κίνηση: Eddie Lame
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Βοηθός σκηνοθέτη: Συγκλητική Βλαχάκη
Παίζουν οι: Γιάννης Στάνκογλου, Μαρία Πρωτόπαππα, Ιώβη Φραγκάτου κ.ά.
Διεύθυνση παραγωγής: Αναστασία Καβαλάρη
Επικοινωνία: Ανζέλικα Καψαμπέλη
Καλλιτεχνική διεύθυνση Stefi Productions: Αλίκη Δανέζη-Knutsen
Παραγωγή: Stefi Productions-Γιάννης Μ. Κώστας

13 και 14 Ιουλίου
Εθνικό Θέατρο
Πλούτος του Αριστοφάνη
Σκηνοθεσία: Νικίτα Μιλιβόγεβιτς
Η διανομή θα ανακοινωθεί προσεχώς

20 και 21 Ιουλίου
Εθνικό Θέατρο
Ηλέκτρα του Σοφοκλή
Σκηνοθεσία: Θάνος Παπακωνσταντίνου
Η διανομή θα ανακοινωθεί προσεχώς

27 και 28 Ιουλίου
Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη
Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Χορογραφίες: Σεσίλ Μικρούτσικου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Παίζουν οι: Μάκης Παπαδημητρίου, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Νάντια Κοντογεώργη, Γιώργος Χρυσοστόμου, Ελένη Ουζουνίδου, Γιώργος Παπαγεωργίου, Άντρη Θεοδότου, Κατερίνα Μαούτσου, Νάνσυ Σιδέρη, Ελένη Μπούκλη, Αντιγόνη Φρυδά, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Νατάσα Σφενδυλάκη κ.ά.

3 και 4 Αυγούστου
Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
Ορέστης του Ευριπίδη
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Γιάννης Αναστασάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιάννης Θαβώρης
Παίζουν οι: Χρίστος Στυλιανού (Ορέστης), Ιωάννα Κολλιοπούλου (Hλέκτρα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Μενέλαος), Νικόλας Μαραγκόπουλος (Aγγελιοφόρος) κ.ά.

10 και 11 Αυγούστου
Βάτραχοι του Αριστοφάνη
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου
Κίνηση: Σοφία Πάσχου
Παίζουν οι: Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Αντώνης Καφετζόπουλος, Δημήτρης Πιατάς κ.ά.

17 και 18 Αυγούστου
Οιδίπους επί Κολωνώ του Σοφοκλή
Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου σε συνεργασία με τo INDA (Ινστιτούτο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Συρακουσών)
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κόκκος
Η παράσταση θα παρουσιαστεί πρώτα στο 54ο Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου των Συρακουσών (8 Μαΐου – 8 Ιουλίου) και κατόπιν, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

6 και 7 Ιουλίου
Ομάδα VASISTAS
Χοηφόροι του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη
Δραματουργία: Ομάδα VASISTAS
Σύμβουλος δραματουργίας: Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος
Σκηνικός χώρος: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Μουσική: Jan Van de Engel
Βοηθός σκηνοθέτη: Γκέλυ Καλαμπάκα
Παίζουν οι: Εύη Σαουλίδου, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Αντώνης Αντωνόπουλος, Ματίνα Περγιουδάκη, Γιάννης Κλίνης, Ελένη Βεργέτη, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη κ.ά.

20 και 21 Ιουλίου
Αντιγόνη του Σοφοκλή
Μετάφραση – Διασκευή: Νίκος Παναγιωτόπουλος
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ντέλλας
Σκηνογραφική επιμέλεια: Ανδρέας Σκούρτης
Ενδυματολογική επιμέλεια: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μουσική: Αλέξανδρος Κτιστάκης
Σχεδιασμός φωτισμών: Παναγιώτης Λαμπής
Videographer – Φωτογραφία – Βοηθός σκηνογράφου: Χρήστος Συμεωνίδης
Ερμηνεύει: Επταμελής ομάδα ηθοποιών

3 και 4 Αυγούστου
Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου
Μετάφραση: Νικολέττα Φριντζήλα
Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικό – Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Σχεδιασμός φωτισμού: Felice Ross
Κοστούμια – Κατασκευές, μάσκες: Camilo Bentancor
Κίνηση: Αμάλια Μπένετ
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Γιώργος Βουρδαμής Μαυρογένης, Ιωάννα Νασιοπούλου
Επιστημονικός συνεργάτης: Ιωσήφ Βιβιλάκης
Παίζουν οι: Δημήτρης Καταλειφός (Προμηθέας), Μαρία Κεχαγιόγλου (Ιώ), Γιώργος Βουρδαμής Μαυρογένης (Κράτος), Θεανώ Μεταξά (Βία), Ηλίας Κουνέλλας (Ήφαιστος), Κώστας Βασαρδάνης (Ερμής), Γιώργος Φριντζήλας (Ωκεανός), Fonέs σε διδασκαλία Μαρίνας Σάττι (Χορός των Ωκεανίδων).
Στην παράσταση συμμετέχει η χορωδία του Baumstrasse καθώς και σπουδαστές του Αττικού σχολείου και του Λυκείου Επιδαύρου.

Αρχαίο Στάδιο Επιδαύρου

13 και 14 Ιουλίου
Ευμενίδες του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σύλληψη – Σκηνοθεσία – Ερμηνεία: Στεφανία Γουλιώτη
Καλλιτεχνική Συνεργασία: Σύλβια Λιούλιου
Σχεδιασμός ήχου: Δημήτρης Καμαρωτός
Video: Dorijan Kolundžija
Τεχνική Αλεξάντερ: Βίκη Παναγιωτάκη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Θέατρο

Από Μαρία Κρύου 
Κωμωδία ηθών του 20ού αιώνα διαβασμένη με σύγχρονο τρόπο, αμερικάνικη πρωτοπορία των ’70s ή ευρωπαϊκές αναζητήσεις στα όρια του περιθωρίου; Η θεατρική εβδομάδα που ξεκινά έχει απ’ όλα.
«Ο γάμος της Μαρίας Μπράουν»

Η κινηματογραφική επιτυχία του Φασμπίντερ ­μεταφέρεται στο θέατρο από τον Γιώργο Σκεύα, με πρωταγωνιστές τους Λ. Παπαληγούρα, Μ. Μουμούρη, Γ. Νταλιάνη κ.ά. Θέμα του το πορτρέτο της τσακισμένης ζωής των ανθρώπων του αστικού περιθωρίου σε μια κοινωνία που βιώνει την παρακμή λίγο πριν από την άνοδο του Γ΄ Ράιχ. (Οδού Κυκλάδων, από 18/11)
«Το φιντανάκι»

Ένα έργο χωρίς καμία ρυτίδα, γραμμένο πριν από σχεδόν εκατό χρόνια, έχει επιβεβαιώσει τη διαχρονικότητά του μέσα από ποικίλα ανεβάσματα. Ο Ανέστης Αζάς σκηνοθετεί την κωμωδία ηθών του Παντελή Χορν στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Στη σκηνική του πρόταση διατηρεί ανάγλυφους τους χαρακτήρες με τις αντιφάσεις τους κι επικεντρώνεται σε δύο θεματικά μοτίβα: τον έρωτα και το χρέος που εκτυλίσσονται παράλληλα και, μοιραία, επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ανθρώπων. (Από 18/11)
«Fool for love»

Το έργο του πρωτοπόρου Αμερικανού πειραματιστή της off off Broadway σκηνής των ’60s και των ’70s Σαμ Σέπαρντ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Ιούλιο, αποτελεί το δεύτερο μέρος της τριλογίας Family Plays. Ο σκηνοθέτης Γιώργος Οικονόμου φωτίζει την αμερικανική οικογένεια της υπαίθρου, του West που βίωσε και λάτρεψε ο συγγραφέας. Πρωταγωνιστούν ο Γ. Κέντρος, η Τζ. Θεωνά, ο Γ. Τσαμπουράκης και ο Β. Παλαιολόγος. (Άλμα - Β’ Σκηνή, από 17/11)
«Λαμπρά παράσιτα»

Ο Βρετανός Φίλιπ Ρίντλεϊ, με βασικότερο όπλο το χιούμορ, γράφει έργα ανθρώπινα και ταυτόχρονα πολιτικά αγγίζοντας ευαίσθητα, καθημερινά θέματα. Ένα ζευγάρι της διπλανής πόρτας αφορά και το έργο που ανεβάζει ο Χ. Αττώνης. Ο ίδιος ερμηνεύει κι έναν από τους ρόλους μαζί με τους Κ. Λάττα και Φ. Παυλόπουλο. (Tempus Verum - Εν Αθήναις, από 18/11)
Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό θεάτρου
Fool for Love

Κοινωνικό
του Σαμ Σέπαρντ | Διάρκ. 80'

Το φιντανάκι

Κωμωδία Ηθών
του Παντελή Χορν
Ο γάμος της Μαρίας Μπράουν

Δράμα
του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ | Διάρκ. 105'
Λαμπρά Παράσιτα

Μαύρη Κωμωδία
του Φίλιπ Ρίντλεϊ | Διάρκ. 90'

Θέατρο

Την Κλυταιμνήστρα θα ερμηνεύσει η Μαρία Ναυπλιώτου στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, που θα παρουσιάσει, το καλοκαίρι, το Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Θάνου Παπακωνσταντίνου, με την Αλεξία Καλτσίκη στον επώνυμο ρόλο.

Στην Επίδαυρο η Μαρία Ναυπλιώτου πρωτοεμφανίστηκε στις 12 Ιουλίου 1996, μαθήτρια πρωτοετής, ακόμη, στη δραματική Σχολή του «Σύγχρονου Θεάτρου Αθήνας» του Γιώργου Κιμούλη, με το «Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας», στον «Οιδίποδα τύραννο» του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Νίκου Χαραλάμπους, με τον Γιώργο Κιμούλη στον επώνυμο ρόλο και την Άννα Συνοδινού ως Ιοκάστη. Ήταν μια απ’ τις Θεραπαινίδες κι η Αντιγόνη -ρόλοι βουβοί.

Επανήλθε το καλοκαίρι του 1999 -η πρώτη της επαγγελματική εμφάνιση στο Φεστιβάλ Επιδαύρου-, με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε σκηνοθεσία Νίκου Χουρμουζιάδη και πάλι ως Αντιγόνη αλλά στις «Φοίνισσες» του Ευριπίδη πια. Ακολούθησαν οι φεστιβαλικές συνεργασίες της με το Εθνικό Θέατρο -«Ορέστεια» του Αισχύλου (μέλος του Χορού και Αθηνά στις «Ευμενίδες»), σε σκηνοθεσία Γιάννη Κόκκου (2001), Β΄ Κορυφαία στον «Ίωνα» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Λυδίας Κονιόρδου (2003), Αφροδίτη στον «Ιππόλυτο» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη (2004)-, με το ΚΘΒΕ και πάλι -ο επώνυμος ρόλος στην τραγωδία του Ευριπίδη «Ιφιγένεια η εν Ταύροις», με σκηνοθέτη τον Γιώργο Μιχαηλίδη (2006), Ανδρομάχη στις «Τρωάδες», επίσης του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη (2009)- και -η πιο πρόσφατη- με το «Θέατρο Τέχνης»

και με τον επώνυμο ρόλο στην «Μήδεια» του Ευριπίδη, που ανέβασε στην Επίδαυρο, μόλις το περασμένο καλοκαίρι (2017), η Μαριάννα Κάλμπαρη -συμπαραγωγή με το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Ιωαννίνων.
Η ένατη παρουσία της Μαρίας Ναυπλιώτου στην Επίδαυρο, με Κλυταιμνήστρα αυτή τη φορά, θα πραγματοποιηθεί μετά την Μπλανς Ντιμπουά την οποία έχει επωμιστεί στο «Λεωφορείο ο Πόθος» του Τένεσι Γουίλιαμς, που ετοιμάζει ο Μιχαήλ Μαρμαρινός στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, παράσταση η οποία ήταν προγραμματισμένη για τη σεζόν 2016/2017, όπως είχα γράψει στο «Τέταρτο Κουδούνι» στις 23 Μαρτίου 2016, αλλά, τελικά, μετατέθηκε για τη φετινή, με προγραμματισμένη πρεμιέρα στις 6 Φεβρουαρίου.
Η «Ηλέκτρα» έχει να παρουσιαστεί στην ελλαδική σκηνή απ’ το καλοκαίρι του 2015, όταν ο Κωνσταντίνος Ντέλλας ανέβασε, στο «Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν» της Φρυνίχου και στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, μια πειραματική εκδοχή της, με τον τίτλο «Ηλέκτρα [Το τελευταίο αίμα]», την Όλια Λαζαρίδου στον επώνυμο ρόλο και την Ζωή Ξανθοπούλου ως Κλυταιμνήστρα.
Η πιο πρόσφατη, πάντως, ελληνόφωνη «Ηλέκτρα» ανέβηκε το περασμένο καλοκαίρι (2017), απ’ το «Σατιρικό Θέατρο» της

Λευκωσίας, στην Κύπρο και στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος που πραγματοποιείται εκεί, σε σκηνοθεσία Νεοκλή Νεοκλέους, με την Μαριάννα Καυκαρίδου ως Κλυταιμνήστρα και την Άννα Γιαγκιώζη ως Κλυταιμνήστρα.
Στην Επίδαυρο, παραδόξως, η «Ηλέκτρα», μια απ’ τις πιο «αναγνωρίσιμες» τραγωδίες, έχει να παρουσιαστεί απ’ το 2007 -έντεκα ολόκληρα χρόνια θα συμπληρώνονται το καλοκαίρι του 2018, όταν ανεβεί η καινούργια παράσταση! Την «Ηλέκτρα» του 2007 είχε σκηνοθετήσει, για το Εθνικό Θέατρο, ο Πίτερ Στάιν, με τον επώνυμο εκτινάχθηκε -κυριολεκτικά!- η Στεφανία Γουλιώτη ενώ Κλυταιμνήστρα ερμήνευε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.

http://totetartokoudouni.blogspot.gr/

 

Θέατρο

5 Παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα και αξίζουν
Από Γιώτα Δημητριάδη 

«Παράξενο ζευγάρι»

Το αστείο, τρυφερό και συγκινητικό έργο του Νιλ Σάιμον ανεβαίνει στο Θέατρο Ζίνα (από 10/11), σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη. Στη σκηνή απολαμβάνουμε τον ίδιο τον σκηνοθέτη μαζί με τον ανατρεπτικό Γιάννη Ζουγανέλη σε ένα κωμικό ντουέτο που θα συζητηθεί. Τον θίασο συμπληρώνει μια δυνατή ομάδα ηθοποιών.
«Hair»

Το διάσημο tribal rock μιούζικαλ ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κάνει πρεμιέρα στις 15/11 στο Θέατρο Χώρα, ενώ παρουσιάζεται ταυτόχρονα και στο Λονδίνο. Ανάμεσα στους νέους ηθοποιούς και τραγουδιστές που πρωταγωνιστούν είναι οι Αιμιλιανός Σταματάκης, Μαίρη Συνατσάκη, Ίαν Στρατής και Άρης Πλασκασοβίτης, με τον Δημήτρη Μαλισσόβα να σκηνοθετεί.

«Μια πορνογραφική σχέση»

Η Χ. Δενδρινού και ο Β. Παπαδάκης ζουν στο Από Μηχανής Θέατρο (από 15/11) «Μια πορνογραφική σχέση», έργο που έγινε γνωστό από την ταινία του Φ. Φοντέιν. Ένας άντρας και μια γυναίκα συναντιούνται, μέσω αγγελίας, στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Το μόνο που επιθυμούν είναι μια σαρκική σχέση. Όμως η μία συνάντηση διαδέχεται την άλλη...

«Άννα Φράνκ - Το ημερολόγιο»

Το βραβευμένο με Πούλιτζερ βιβλίο «Το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» σκηνοθετεί η Β. Παναγοπούλου στο Χυτήριο. Την έφηβη Γερμανοεβραία υποδύεται η Κωνσταντίνα Δαούτη. Παίζουν οι Αλ. Εσκενάζη, Φ. Γέμτου, Γ. Μπουραζάνας, Δ. Μάριζας κ.ά.

«Περί εκτός ορίων Έρωτος»

Η ομάδα Ro.cooperativa παρουσιάζει στο Από Μηχανής Θέατρο (από 9/11) μια σκηνική σύνθεση σε σκηνοθεσία του Μάνου Παπαδά. Τρεις γυναίκες κι ένας άντρας αφηγούνται την ιστορία τους, που έχει σχέση με τον έρωτα και είναι αφιερωμένη σε αυτούς που ξεπέρασαν τα όρια της λογικής και μεταπήδησαν στη σφαίρα της παραφροσύνης.

Θέατρο

Πέντε σημαντικοί πρωταγωνιστές θα συναντιούνται επί σκηνής στο θέατρο Αθηνών, από τις 7 Οκτωβρίου, με αφορμή ένα πολυβραβευμένο έργο.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία του «Πουπουλένιου» και του «Θεού της Σφαγής» στο ίδιο θέατρο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης επιλέγει και σκηνοθετεί, σε πανελλήνια πρεμιέρα, το συνταρακτικό θρίλερ-μαύρη κωμωδία του Κόνορ Μακφέρσον «Ο Φάρος». Εκεί, συμπρωταγωνιστεί με τον Αιμίλιο Χειλάκη, τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, τον Νίκο Ψαρρά και τον Προμηθέα Αλειφερόπουλο.

Η υπόθεση
Παραμονή Χριστουγέννων, στο υπόγειο ενός σπιτιού, σ’ έναν παραθαλάσσιο οικισμό στα βόρεια του Δουβλίνου, ενώ έξω μαίνεται η καταιγίδα, τέσσερεις φίλοι κι ένας μυστηριώδης ξένος θα περάσουν τη νύχτα γιορτάζοντας με τον τρόπο που ξέρουν: παίζοντας χαρτιά και πίνοντας.


Ο Σάρκυ έχει επιστρέψει μετά από καιρό, για να προσέχει τον Ρίτσαρντ, τον μεγαλύτερο αδελφό του, που τυφλώθηκε πρόσφατα. Στη γιορτινή βραδιά είναι μαζί τους ο Ιβάν κι ο Νίκυ, φίλοι αδελφικοί, στο ποτό και τις αποτυχίες της ζωής. Κι ένας ακόμη απρόσκλητος επισκέπτης, ο κύριος Λόκχαρτ, που κανείς δεν τον γνωρίζει, ενώ εκείνος μοιάζει να γνωρίζει πολλά.


Ενώ η νύχτα βαθαίνει κι η καταιγίδα θριαμβεύει, οι πέντε άντρες θα παίξουν μέχρι το τέλος, ποντάροντας όλο και περισσότερα: μια πιθανότητα να ξεφύγουν απ’ το παρελθόν τους.

Οι συντελεστές
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Μετάφραση: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης – Αθανασία Σμαραγδή
Σκηνικά: Αθανασία Σμαραγδή
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Κοστούμια: Μαρία Κοντοδήμα
Μουσική: Μίνως Μάτσας
Βοηθοί σκηνοθέτη: Μανώλης Δούνιας – Ελενα Σκουλά
Θεατρικές Επιχειρήσεις: Κάρολος Παυλάκης


Αριστερά ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος και δίπλα του ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος
Διανομή (με σειρά εμφάνισης)
Σάρκυ: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος
Ρίτσαρντ: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Ιβάν: Νίκος Ψαρράς
Νίκυ: Προμηθέας Αλειφερόπουλος
Κύριος Λόκχαρτ: Αιμίλιος Χειλάκης

Θέατρο Αθηνών
Βουκουρεστίου 10
Τηλέφωνο: 21033312343
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ: Τετάρτη-Κυριακή: 21:15 / Λαϊκή απογευματινή: Σάββατο στις 18:15.

Θέατρο

Το Νational Theatre Live παρουσιάζει σε απευθείας μετάδοση στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την παράσταση Follies, τo θρυλικό μιούζικαλ του Stephen Sondheim το οποίο ανεβαίνει για πρώτη φορά στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας!

Ένα φαντασμαγορικό υπερθέαμα με ένα λαμπερό καστ σε απευθείας μετάδοση από το Olivier Theatre του Λονδίνου!

Τα καλλίγραμμα κορίτσια του «Follies» ανεβαίνουν για πρώτη φορά στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου της Αγγλίας φορώντας αστραφτερά κοστούμια στολισμένα με στρας και μακιγιάζ με γκλίτερ!

Το θρυλικό μιούζικαλ του Αμερικανού Stephen Sondheim [Στήβεν Σόντχαϊμ], ο οποίος έχει βραβευτεί με Όσκαρ, Τόνυ, Γκράμμυ και Ολιβιέ, επιστρέφει στη βρετανική πρωτεύουσα ύστερα από 15 χρόνια, σε μια φαντασμαγορική παραγωγή που έχει αποσπάσει πέντε αστέρια από τους βρετανούς κριτικούς και είναι ήδη sold out!

Η καλύτερη μουσικοθεατρική παράσταση του φθινοπωρινού Λονδίνου από έναν θίασο 37 καλλιτεχνών με πρωταγωνίστρια την εκπληκτική Imelda Staunton [Ιμέλντα Στώντον] (Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;) και τους Peter Forbes [Πήτερ Φορμπς], Philip Quast [Φίλιπ Κουάστ] και Janie Dee [Τζέηνι Ντη] στους κεντρικούς ρόλους. Μαζί τους, 20μελής ορχήστρα. Μια εμπνευσμένη σκηνοθεσία από τον επίσης πολυβραβευμένο Dominic Cooke [Ντόμινικ Κουκ] (The Comedy of Errors) που αποδίδει πιστά τη λάμψη της χρυσής εποχής του μιούζικ χολ και του καμπαρέ.

«Follies», το μπλόκμπαστερ του παγκόσμιου μουσικού θεάτρου με τα 7 βραβεία Τόνυ, σε απευθείας μετάδοση από το Olivier Theatre την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου στις 9:00 το βράδυ. Η δορυφορική προβολή στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη (με αγγλικούς υπότιτλους) πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Βρετανική Πρεσβεία και το British Council στο πλαίσιο της σειράς National Theatre Live.

FOLLIES by Sondheim. Directed by Dominic Cooke. Designed by Vicki Mortimer. Αt the National Theatre, London, UK. Credit: Johan Persson
«Follies»
Νέα Υόρκη, 1971. Στο θέατρο Βάισμαν, που την επομένη θα κατεδαφιστεί, έχει στηθεί ένα πάρτι. Τριάντα χρόνια μετά την τελευταία τους εμφάνιση εκεί, τα ηλικιωμένα πλέον μέλη του γυναικείου συγκροτήματος Follies πίνουν, τραγουδούν κι αραδιάζουν ψέματα.

Κριτικές:

«Μην το χάσετε! Πανδαιμόνιο, ένταση και τραγούδια που κάνουν πάταγο.» – Daily Telegraph

«Καταπληκτικό. Ένα γλυκόπικρο μιούζικαλ που εξακολουθεί να προκαλεί αίσθηση.» – Observer

«Θεαματικό. Έξοχο.» – Financial Times

«Η παραγωγή αυτή θα μεταδοθεί σε θεατρικές και κινηματογραφικές αίθουσες. Πρέπει να τη δείτε.» – Independent

Συντελεστές:

NT LIVE – «Follies»
Moυσική – στίχοι: Stephen Sondheim (γενν. 1930)
Kείμενο: James Goldman
Συνολική διάρκεια: 2 ώρες και 10 λεπτά χωρίς διάλειμμα

Σκηνοθεσία: Dominic Cooke
Σκηνικά, κοστούμια: Vicki Mortimer
Χορογραφία: Bill Deamer
Μουσική επιμέλεια: Nicholas Skilbeck
Ενορχηστρώσεις: Jonathan Tunick
Μουσική διεύθυνση: Nigel Lilley

ΜE αγγλικούς υπότιτλους

Ημερομηνία:

16/11/2017
Ώρα 21:00

8 € (φοιτητικά, AMEA) | 15 €
Πληροφορίες / Κρατήσεις:

Τηλ.: 210 72.82.333 | www.megaron.gr

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin