Ιουλίου 20, 2018

Θέατρο

Η τέταρτη παραγωγή στο Θέατρο Rex, είναι η «Οπερέττα» μια παράσταση με αφορμή την «Οπερέττα» του Βίτολντ Γκομπρόβιτς, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Θέατρο, από 3 Μαΐου, σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου.

Ο κόμης Αρισταίος σχεδιάζει να αποπλανήσει την όμορφη Αλμπερτίνα. Η επιτυχία του σχεδίου του είναι η αρχή μιας αλληλουχίας απροσδόκητων και εξωφρενικών γεγονότων, όπου συνυπάρχουν η μόδα με την επανάσταση και αντιμάχονται η διαφθορά του ενδύματος με την αθωότητα της γύμνιας.

Η ευφάνταστη, ανατρεπτική και διαχρονική Οπερέττα του σπουδαίου Πολωνού συγγραφέα Βίτολντ Γκομπρόβιτς υιοθετεί την ελαφράδα του μουσικού αυτού είδους και υπονομεύει, με το σαρωτικό της χιούμορ, τα πλαστά πολιτικά, ηθικά και ιδεολογικά πρότυπα. Εκθέτει παράλληλα τη γελοιότητα των προσώπων που τα εκφράζουν και προτείνει την υπεροχή της απλότητας και της «γύμνιας» απέναντι στην κενότητα κάθε εφήμερης μόδας.

Συντελεστές

Μετάφραση: Γιάννης Αστερής
Σκηνοθεσία: Νίκος Καραθάνος
Διασκευή: Νίκος Καραθάνος, Γιάννης Αστερής
Σκηνικά-κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Μουσική: Άγγελος Τριανταφύλλου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Κίνηση: Αμάλια Μπένετ
Βοηθός σκηνοθέτης: Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Ιωάννα Μπιτούνη
Βοηθοί σκηνογράφου: Μυρτώ Λάμπρου, Δημήτρης Αγγέλης, Τζίνα Ηλιοπούλου
Βοηθοί ενδυματολόγου: Στέλλα Γάσπαρη-Κάκαρη, Μαρίνα Μουρτζή, Λίνα Σταυροπούλου

Διανομή (με αλφαβητική σειρά)

Χάρης Ανδριανός, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Βασιλική Δρίβα,
Πάρις Θωμόπουλος, Νίκος Καραθάνος, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Νάντια Κοντογεώργη, Κώστας Κορωναίος, Νίκος Λεκάκης, Κώστας Μπερικόπουλος, Ιωάννα Μπιτούνη, Εύη Σαουλίδου, Μιχάλης Σαράντης, Έλενα Τοπαλίδου, Άγγελος Τριανταφύλλου, Χάρης Φραγκούλης, Λυδία Φωτοπούλου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Μουσικοί επί σκηνής

Ilya Algaer (κοντραμπάσο), Γιώργος Δούσος (γκάιντα, καβάλ, ντουντούκ, κλαρίνο, φλάουτο), Διονύσης Κοκόλης ( τρομπέτα), Μενέλαος Μωραΐτης (τούμπα), Κώστας Νικολόπουλος ( κιθάρα), Βασίλης Παναγιωτόπουλος ( τρομπόνι), Ιάκωβος Παυλόπουλος (κρουστά), Άγγελος Τριανταφύλλου (πιάνο).

Φωτογράφος παράστασης: Πάτροκλος Σκαφίδας

Ταυτότητα Εκδήλωσης

Ημερομηνία:

Από: 03/05/2017 Εως: 28/05/2017
Τετ., Πέμ., Παρ., Σάβ. στις 20:00
Κυρ. στις 19:00
Τοποθεσία:

Εθνικό Θέατρο - Θέατρο Rex, Σκηνή Μαρίκα Κοτοπούλη, Πανεπιστημίου 48, Αθήνα
Eισιτήρια:

20€ | 15€ | 10€ (φοιτητικό) | Tετ. και Πέμ. ενιαία τιμή 13€
Πληροφορίες / Κρατήσεις:

Τηλ.: 210.3305074 | Κρατήσεις συλλόγων: 210.5288178 | www.n-t.gr

Θέατρο

Θέατρο: Επιστροφή στο Μπουντεγιοβιτσε
Η θεατρική ομάδα Art Vouveau, μετά την πρώτη της επιτυχημένη βωβή κωμωδία «ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ, ή πώς ξέμαθα να περπατώ», επιστρέφει με ένα βωβό νουάρ δράμα βασισμένο στο θεατρικό έργο «Η παρεξήγηση» του Αλμπέρ Καμύ .

Υπόθεση του έργου:
Μια ερημωμένη από τους πολέμους χώρα. Ένα απομακρυσμένο χωριό. Ένα απομονωμένο πανδοχείο δίπλα στο ποτάμι. Ένας άντρας επιστρέφει, μετά από πολλά χρόνια, στον τόπο που μεγάλωσε για να ανταμώσει την χήρα μητέρα του και την αδερφή του. Οι δύο γυναίκες που διαχειρίζονται το πανδοχείο, προσπαθώντας να επιβιώσουν, δολοφονούν και ληστεύουν τους λιγοστούς πελάτες. Όταν δε θα αναγνωρίσουν τον συγγενή τους, αυτός θα αποφασίσει να υποδυθεί τον πελάτη που ψάχνει για δωμάτιο.

Ο βραβευμένος με Νόμπελ συγγραφέας και φιλόσοφος Αλμπέρ Καμύ γράφει την «Παρεξήγηση» το 1942, κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Αυτό το θεατρικό έργο μαζί με τον «Καλιγούλα», τον εμβληματικό «Ξένο» και τα φιλοσοφικά δοκίμια «Ο μύθος του Σίσυφου» και «Ο Επαναστατημένος Άνθρωπος» συμπληρώνουν τη μελέτη του σπουδαίου στοχαστή πάνω στο παράλογο της ανθρώπινης ύπαρξης. Ο ίδιος δήλωσε για την

«Παρεξήγηση»: «Αυτό είναι το έργο που με αντιπροσωπεύει περισσότερο».
Η ομάδα Art Vouveau ,στη δεύτερη δουλειά της, αντλεί υλικό από το κινηματογραφικό είδος του νουάρ των δεκαετιών ’40-’50. Ο Camilo Bentancor βασίζει την σκηνοθεσία του στη χρήση εκφραστικών μασκών φτιάχνοντας ένα σωματικό εικαστικό νουάρ. Μέσα σε μια ατμόσφαιρα μυστηρίου, τέσσερις ηθοποιοί με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής αφηγούνται, χωρίς τη χρήση λόγου, μια σκοτεινή ιστορία εμποτισμένη με τις φιλοσοφικές θέσεις του Αλμπέρ Καμύ. Εγκλωβισμένοι χαρακτήρες, θύτες και θύματα την ίδια στιγμή, σε καλούν να τους παρατηρήσεις, χωρίς να τους κρίνεις , ή, όπως θα έλεγε ο Καμύ, χωρίς να τους δικάσεις.

 

 

 

Συντονισμός - Σκηνοθεσία: Camilo Bentancor
Μουσική σύνθεση: Γιάννης Σελέκος

Παίζουν οι ηθοποιοί: Αφροδίτη Κλεοβούλου, Θανάσης Μεγαλόπουλος, Φοίβος Συμεωνίδης Δανάη Τίκου
Στο πιάνο: Γιάννης Σελέκος
Στο κουδούνι: Μαρία Ψαρολόγου

Θέατρο OLVIO
Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7 | Βοτανικός, 118 55

ΠΡΕΜΙΕΡΑ: Τρίτη 2 Μαΐου 2017
- για 9 μόνο παραστάσεις-
Δευτέρα και Τρίτη στις 21.30| Διάρκεια: 85 λεπτά (χωρίς διάλλειμμα)

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό: 12 ευρώ, Φοιτητικό: 8 ευρώ, Ανέργων: 5 ευρώ
Πληροφορίες – Κρατήσεις: Τηλ: 210-3414118

Θέατρο

 

Ένα road trip με οδηγό τον Δάντη.

Η Θεία Κωμωδία περιγράφει ένα ταξίδι προς το φως, που αρχίζει τον Απρίλιο του 1300. Επτά αιώνες μετά, μεταφέρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Ένα ταξίδι-θεατρική εμπειρία με τρεις οριακούς σταθμούς: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος.

«Πότε έζησες; Ποια ήταν η ζωή σου;»

Ένα πνευματικό road trip. Μια υπαρξιακή φαντασμαγορία. Τρεις οριακοί σταθμοί: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος.

Για πρώτη φορά, Έλληνες δημιουργοί καταπιάνονται με το κορυφαίο έργο της μεσαιωνικής Ευρώπης, τη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Η σκηνοθέτις Αργυρώ Χιώτη και η ομάδα Vasistas, με την πορεία εντός και εκτός συνόρων, επιστρέφουν στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, δύο χρόνια μετά τα Αίματα, και παρουσιάζουν, από 22 Απριλίου έως 7 Μαΐου στην Κεντρική Σκηνή, αυτή τη μνημειώδη «οραματική αυτοβιογραφία» του Δάντη, το φανταστικό ταξίδι του στο βασίλειο των νεκρών.

Από τον ανεξάντλητο όγκο της τριλογίας του Δάντη, η ομάδα δημιουργεί μια εξαιρετικά συμπυκνωμένη εκδοχή της, επιλέγοντας αποσπάσματα που μεταφέρουν το βαθιά προσωπικό χαρακτήρα του κειμένου και τη δύσβατη πορεία ενός ανθρώπου, από τα σκοτεινά βιώματα της καθημερινότητας στις επίπονες στιγμές της κρίσης, ως φωτεινές διαφυγές της ζωής, από την κατάδυση στον κόσμο των σκιών μέχρι την έξοδο στο φως.

Στη σκηνή, ένας συμπαγής πυρήνας ερμηνευτών ξεδιπλώνει την αφήγηση, εμβαθύνοντας στους κώδικες που αναπτύσσουν οι Vasistas τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι βασίζονται στην εκφραστική δυναμική του σώματος και τη μουσική διάσταση της χορικότητας.

Στην παράσταση συμπράττει ένα κουαρτέτο εγχόρδων, παρόν επί σκηνής καθ’ όλη τη διάρκειά της και ενταγμένο στη σκηνική δράση.

Μουσικός μινιμαλισμός και ηλεκτρονική μουσική συνομιλούν ζωντανά με τη χρήση σύγχρονων μέσων, συντελώντας έτσι στη δημιουργία της ιδιαίτερης σκηνικής εμπειρίας του road trip της Θείας Κωμωδίας.

Ο ποιητής και μεταφραστής Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος, βαθύς γνώστης της μεσαιωνικής παράδοσης και λογοτεχνίας και δημιουργός του περίφημου έργου Σύσσημον ή Τα Κεφάλαια, υπογράφει τη δραματουργία της παράστασης.

Ο Δάντης (Dante Alighieri, περ. 1265-1321) έγραψε τη Θεία Κωμωδία στις αρχές του 14ου αιώνα και, πιθανότατα, η συγγραφή του διήρκησε περίπου δεκαπέντε χρόνια. Πρόκειται για ένα επικό αφηγηματικό ποίημα, συνολικής έκτασης 14.233 ομοιοκατάληκτων 11σύλλαβων στίχων, χωρισμένο σε τρία μέρη: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος.

Στη Θεία Κωμωδία, ο Δάντης περιγράφει σε πρώτο πρόσωπο ένα φανταστικό ταξίδι του στον Κάτω Κόσμο. Το ταξίδι διαρκεί επτά ημέρες (όσο και η δημιουργία του κόσμου) και υποτίθεται πως ξεκινά στις 7 Απριλίου 1300, λίγο πριν από το Πάσχα. Οδηγοί και συνοδοιπόροι του Δάντη είναι ο Ρωμαίος ποιητής Βιργίλιος και η Βεατρίκη – η τελευταία αποτελεί αναφορά στην ισόβια αγαπημένη του, Beatrice Portinari (1266-1290).

Εμβληματικό έργο της μεσαιωνικής Ευρώπης και από τα πιο επιδραστικά κείμενα για την ιταλική γλώσσα αλλά και την ανθρώπινη σκέψη, η Θεία Κωμωδία, ποίημα αλληγορικό όσο και αυτοβιογραφικό, πολύσημο και πολυπρισματικό, αποτελεί μια θαυμαστή σύνοψη των κοσμολογικών και χριστιανικών αντιλήψεων που επικρατούσαν την εποχή του Δάντη: στο λυκόφως του Μεσαίωνα και τη χαραυγή της Αναγέννησης (τέλη 13ου με αρχές 14ου αιώνα).


ΔΕΣ 2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη

Δραματουργία: Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος, Vasistas

Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη

Κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη

Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας

Σχεδιασμός ήχου: Jan Van de Engel

Μουσική επιμέλεια: Μάρκελλος Χρυσικόπουλος

Καλλιτεχνική συνεργάτρια: Ariane Labed

Βοηθός δραματουργίας: Άρτεμις Χρυσοστομίδου

Βοηθός σκηνοθέτη: Γκέλυ Καλαμπάκα

Βοηθός σκηνογράφου: Μυρτώ Μεγαρίτου

Βοηθός ενδυματολόγου: Ιφιγένεια Νταουντάκη

Διδασκαλία roller-skating: Κωνσταντίνος Μαρτζέκης

Εκτέλεση παραγωγής: Γκέλυ Καλαμπάκα, Βασιλική Γεωργιοπούλου

 

Ερμηνεύουν: Ευθύμης Θέου, Ελένη Βεργέτη, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Αντώνης Αντωνόπουλος, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη, Φιντέλ Ταλαμπούκας, Ματίνα Περγιουδάκη, Γιάννης Κλίνης

Κουαρτέτο εγχόρδων: Αλέξης Καραϊσκάκης Νάστος (τσέλο), Φαίδων Μηλιάδης / Μιγκέν Σελμάνι (πρώτο βιολί), Αγγελική Κασδά (δεύτερο βιολί), Κρυσταλλία Γαϊτάνου / Ηλίας Λιβιεράτος (βιόλα)

Το κείμενο της παράστασης βασίστηκε στη μετάφραση της Θείας Κωμωδίας από τον Κώστα Καιροφύλλα, υπό την επιμέλεια του Νίκου Α. Παναγιωτόπουλου.

Χρησιμοποιούνται επίσης ποιήματα του Edgar Lee Masters από τη συλλογή Ανθολογία του Σπουν Ρίβερ σε μετάφραση Σπύρου Αποστόλου, με την ευγενική άδεια των εκδόσεων Gutenberg, καθώς και τα Cantos XIV και XV του Ezra Pound σε μετάφραση Γιώργου Βάρσου, με την ευγενική άδεια των εκδόσεων Πατάκη.

Παραγωγή: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Συμπαραγωγή: Les Théâtres (Γαλλία)

Με την υποστήριξη: KOMM’N’ACT Γαλλία

 

 

Θέατρο

 «Αγάπη» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Τη Μεγάλη Δευτέρα, 10/4 η περφόρμανς «Αγάπη» (ναι, με το «Α» κεφαλαίο ), «κατοικεί» το χώρο δοκιμών του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, προς τέρψιν όλων όσοι θα έρθουν να τη συναντήσουν. Εκείνη τη νύχτα ο άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με το Πρόσωπο του. Αναζητά το είδωλο του στην πίσω μεριά του καθρέφτη και απολογείται. Αναλαμβάνει μια θέση που ποτέ δεν αποδέχεται: την προσωπική του ευθύνη. Ένα ιδιαίτερο θέαμα στη σκηνοθεσία του ηθοποιού και σκηνοθέτη –γνωστού από τις κατ’ οίκον παραστάσεις «Η Όγδοη Μέρα»- Ηλία Κουνέλα. Συμμετέχουν: Ιφιγένεια Γρίβα, Παναγιώτης Καμμένος, Χάρις Καρνέζη, Σοφία Κουνέλα, Κώστας Ξυκομηνός, Μαρία Προϊστάκη, Στέλλα Ράπτη, Ναταλία Στυλιανού, Άννα Χανιώτη, Λήδα Χατζή. Σκηνογραφική επιμέλεια: Μαρία Καραθάνου. Φωτιστική επιμέλεια: Γιώργος Αγιαννίτης.

«Αντιφώνηση» στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

Τη Μεγάλη Τετάρτη, 12/4, ο συγγραφέας και στοχαστής Δημήτρης Δημητριάδης αυτοπροσώπως ανεβαίνει στη σκηνή και κουβεντιάζει με τον …Σαίξπηρ. Γιατί η «Αντιφώνηση» του Θεσσαλονικιού συγγραφέα είναι, ουσιαστικά, ένας διάλογος με το πρώτο σονέτο του άγγλου βάρδου. Ο Γιάννης Σκουρλέτης και η ομάδα bijoux de kant δημιουργούν στη σκηνή του Θεάτρου της Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής» ένα θρηνητικό ποιητικό σύμπαν. Με όρους ιερουργίας που σχετίζονται με την Εβδομάδα των Παθών, την εθελούσια Θυσία και το Θάνατο χαρτογραφεί μια πορεία Μαρτυρίου που κορυφώνεται με τον επιτάφιο θρήνο. Η λύτρωση του ήρωα θα έρθει όταν, αφού παραδώσει την φθαρτή ψυχή του στο λατρεμένο ον, θα απαλλαγεί από το αιώνια γερασμένο του σώμα κερδίζοντας την μόνη δυνατή Αθανασία. Μαζί με τον Δημητριάδη, συμμετέχει ο ηθοποιός Ζώης Ζούτσος. Με την «Αντιφώνηση» ολοκληρώνεται το αφιέρωμα του θεάτρου στα 400 χρόνια από το θάνατο του Σαίξπηρ.

«Από τη σιωπή της προθήκης στο θεατρικό λόγο» στο Μουσείο Μπενάκη

Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη, 10 & 11/4, ολοκληρώνεται ο πρώτος κύκλος της μοναδικού ενδιαφέροντος αυτής δράσης που ένωσε φέτος το Εθνικό θέατρο με το Μουσείο Μπενάκη, κάνοντας κάτι που δεν έχει ξαναγίνει: τα εκθέματα του μουσείου και οι ιστορίες τους «ζωντάνεψαν» από μια ομάδα εξαιρετικών ηθοποιών –από τον Δημήτρη Ήμελλο μέχρι τον Στρατή Πανούριο, σε σκηνοθεσία και σύλληψη του τελευταίου. Δείτε τώρα τις τέσσερις τελευταίες θεματικές παραστάσεις: «Νεοπτόλεμου μύησις» (10/4, 7.30 μ.μ. ), «Σκόρδα κεφάλια δώδεκα κρομμύδια δεκαπέντε» (10/4, 10 μ.μ. ), Ερωφίλης κέντημα (11/4, 7.30 μ.μ. ) και «Το είπε ο γέρος» (11/4, 9.30 μ.μ. )

«Αφέντης και Δούλος» στο Νέο Θέατρο «Κατερίνα Βασιλάκου»

Μεγάλη Δευτέρα και Τρίτη, 10 & 11/4 είναι οι δύο τελευταίες βραδιές για τη δευτερότριτη παράσταση που κέρδισε τις καρδιές των θεατών στο τέλος της φετινής σεζόν. Ένα διήγημα του Λέοντος Τολστόι. Ο Δημήτρης Λιγνάδης ως Αφέντης, με μια αποκαλυπτική εναρκτήρια εξομολόγηση-προσωπική μαρτυρία. Ο Γιώργος Νανούρης ως σκηνοθέτης, διασκευαστής αλλά και …Δούλος. Όλα αυτά, σε μια παράσταση-ανοιχτή παραβολή για το νόημα της ζωής και της ανθρωπιάς. Η υπόθεση θέλει έναν πλούσιο έμπορο να αψηφά τις ακραίες καιρικές συνθήκες και, με μοναδικό κίνητρο το κέρδος, να βγαίνει με τον υπηρέτη του μέσα στην παγωμένη νύχτα για να προλάβει να αγοράσει πρώτος ένα κτήμα σε τιμή ευκαιρίας. Στο δρόμο, εξαιτίας μιας δυνατής χιονοθύελλας, χάνονται και βρίσκονται ανυπεράσπιστοι μπροστά στους κινδύνους της μανιασμένης φύσης. Ο αφέντης θα προσπαθήσει να σώσει τον εαυτό του αφήνοντας τον δούλο μόνο και αβοήθητο. Πολύ σύντομα όμως θα βρεθεί στην ίδια θέση μ’ αυτόν και τότε θα ακούσει για πρώτη φορά την καρδιά του να χτυπά πραγματικά…

«Η Μεγάλη Θυσία» στο Έαρ Βικτώρια

Μεγάλη Δευτέρα, 10/4, στις 7.30, ένα θεατρικό αναλόγιο για το οδοιπορικό του Ιησού προς τη Σταύρωση και την Ανάσταση προτείνουν οι Γιώργος Χριστοδούλου, Γεωργία Ζωή και Λυδία Ψιλοβίκου. Κι έτσι, η Μεγάλη Εβδομάδα ξεκινά στο θέατρό τους τη Μεγάλη Δευτέρα με τη «Μεγάλη Θυσία», σε κείμενα Λυδίας Ψιλοβίκου, με την Αρετή Κοκκίνου να συνοδεύει τους τρεις ερμηνευτές με την κιθάρα της σε δικούς της μουσικούς αυτοσχεδιασμούς.

Θέατρο

Η παράσταση είναι αφιερωμένη στον Λευτέρη Βογιατζή και στον Μένη Κουμανταρέα, εσαεί πρόεδρο του θεάτρου της οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής.

ΚΑΘΩΣ ΨΥΧΟΡΡΑΓΩ ή η εκπλήρωση μιας ύστατης επιθυμίας

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Ο πρωτότοκος γιος της οικογένειας Μπάντρεν, ο μαραγκός, μαστορεύει το κιβούρι της, ετοιμοθάνατης ακόμα, μητέρας του Αντυ Μπάντρεν και η οικογένεια – πατέρας, τέσσερα αγόρια και μια κόρη ετοιμάζονται να το μεταφέρουν με την άμαξα και τα μουλάρια τους, από το βαμβακόσπιτο στην άλλη άκρη της φανταστικής επαρχίας Γιοκναπατάουφα του Αμερικανικού νότου μέσα στο κατακαλόκαιρο… Μια άγρια καταιγίδα θα ανατρέψει τα σχέδια τους αφού πλημμυρίζει το ποτάμι, καταρρέει η γέφυρα και τα κοράκια φέρνουν γυροβολιές πάνω από τα κεφάλια τους…

Μέσα από περιπέτειες και κινδύνους, κωμικοτραγικά περιστατικά και συγκρούσεις – που αναδεικνύουν την απανθρωπιά και την βρωμιά που συγκλόνιζαν τον Νότο στις αρχές του εικοστού αιώνα – οι ήρωες φτάνουν τελικά ρημαγμένοι, στον προορισμό τους και εκπληρώνουν την υπόσχεση που έδωσε ο πατέρας στην μάνα: να την θάψει στον τόπο και στα χώματα που εκείνη γεννήθηκε….

Ο Φώκνερ έγραψε το «Καθώς ψυχορραγώ» νέος, το 1929 δουλεύοντας νυχτοφύλακας ανάμεσα στα μεσάνυχτα και στις τέσσερις το πρωί μέσα σε έξι βδομάδες. Το έργο θεωρείται ένα από τα αριστουργήματα της αμερικάνικης λογοτεχνίας, και φαίνεται να είναι μια τοιχογραφία του Αμερικανικού νότου.

Σημείωμα σκηνοθέτη

Μελετώντας το έργο προκειμένου να συλλάβω το μεγαλείο της δεξιοτεχνίας του Ουίλλιαμ Φώκνερ παρατήρησα πως ο μεγάλος πρωτοπόρος της μοντέρνας γραφής, σπάζει τους παραδοσιακούς κανόνες της λογοτεχνίας και γράφοντας κατά την γνώμη μου, «δήθεν» αυτόματα, πλάθει αριστοτεχνικά μια νέα φόρμα πάνω στα χνάρια των μεγάλων εικαστικών του κυβισμού, παρατηρώντας τους χαρακτήρες από διάφορες πλευρές ταυτόχρονα, σαν να μετακινείται γύρω από ένα αντικείμενο για να παρατηρήσει τις πλευρές οι οποίες θα συγχωνευτούν σε μια εικόνα..

Η αρχική μου παρατήρηση μαζί με το άλλοτε απλό και αλλού ποιητικό – καμμιά φορά λόγιο ιδίωμα των χαρακτήρων – οι αφηγηματικοί μονόλογοι των ηρώων, αλλά και οι υποσυνείδητες τους διαδρομές, ο ημερολογιακός χρόνος των εννέα ημερών του μύθου, καθώς και ένας άλλος άχρονος λογοτεχνικός τόπος, της ιδιοφυΐας του Φώκνερ, μου έδωσε την «ελευθέρια» να δουλέψω με τον θίασο των συνεργατών μου την παράσταση «κλέβοντας» από όλα τα ήδη θεάτρου ακόμη και από τους περιοδεύοντες θιάσους τσίρκου που φαίνεται να έχουν γοητεύσει τον Φώκνερ.

Η εντελώς χειροποίητη παράσταση μας, επιθυμώ να παρασύρεται από το ένστικτο, να αφήνεται στην ανάγκη, να είναι καθαρτική με συναισθήματα εκρηκτικά (απόλυτη μελαγχολία – υπέρμετρη χαρά) σαν τα ρυθμικά χορευτικά μπλουζ του Μισισιπή.

Σοφία Φιλιππίδου


Συντελεστές:

Μετάφραση: Μένης Κουμανταρέας
Ελεύθερη απόδοση- διασκευή: Χλόη Κολύρη
Σκηνοθεσία: Σοφία Φιλιππίδου
Σκηνογραφική επιμέλεια: Κυριακή Μαυρογεώργη

Παίζουν: Σοφία Φιλιππίδου, Κώστας Βασαρδάνης, Μιχάλης Καλιότσος, Έλενα Μεγγρέλη, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης και Μορφέας Παπουτσάκης

Δευτέρα και Τρίτη
Ώρα έναρξης: 21.00
(Παράταση μέχρι 09/05/17)
Τοποθεσία:

Θέατρο της οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής, Κεφαλληνίας & Κυκλάδων 11, Κυψέλη
Eισιτήρια:

15€ | 10€ μειωμένο
Προπώληση:

Ταμείο του Θεάτρου | https://www.ticketservices.gr
Πληροφορίες / Κρατήσεις:

Τηλ.: 210 8217877

Θέατρο

Μαρία Χασάπη, χορογράφος με εικαστικό στίγμα
Από Μαρία Κρύου 

Φυσιογνωμία της νεοϋορκέζικης χορευτικής πρωτοπορίας η Μαρία Χασάπη (Maria Hassabi ) κινείται μεταξύ χορού και περφόρμανς κι έρχεται στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση με τρεις εξαιρετικούς χορευτές.

Ο χορευτικός κόσμος της Κύπριας χορογράφου-χορεύτριας, άλλοτε στατικός κι άλλοτε κινούμενος, έχει μια εικαστική χροιά και η ένταση είναι πάντα παρούσα με διάφορους τρόπους, καθώς, όπως λέει και η ίδια «με την επιβράδυνση της ταχύτητας, αποχρώσεις που συνήθως παραβλέπονται γίνονται ο πυρήνας του έργου».

Τα σώματα των χορευτών της έχουν τραβήξει τα βλέμματα των θεατών ακόμα και των περαστικών σε περφόρμανς που έχουν φιλοξενηθεί σε μεγάλα μουσεία και χώρους τέχνης (Kunsthalle στο Όσλο, ArtSonje στη Σεούλ, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη κ.α. ), σε σημαντικά φεστιβάλ και θέατρα.

Στην κεντρική σκηνή της Στέγης έρχεται –για πρώτη φορά στη χώρα μας– με το «Staged», ένα έργο που έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2016 στο The Kitchen της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο του φεστιβάλ Crossing the Line. Μαζί με τους Jessie Gold, Hristoula Harakas και Oisín Monaghan, τρεις από τους καλύτερους Νεοϋορκέζους χορευτές, δημιουργούν μέσα από παράλληλα σόλο μια ενιαία σύνθεση που μοιάζει με ένα γεμάτο εκπλήξεις, κινούμενο μεγάλο γλυπτό

 

Staged

 

Σύγχρονος Χορός Διάρκεια: 84'

 

Από : 7/4 Έως : 9/4

 

Απόγ.: Κυρ. των Βαΐων 9/4, 5.30 μ.μ. Βραδ.: Παρ. 7-Κυρ. 9/4, 8.30 μ.μ.

 

Προγραμματισμένη Πρεμιέρα: 7/4

 

Θέατρο

Το έργο του Κωνσταντίνου Δ. Τζαμιώτη, Μια εξαιρετικά απλή δουλειά, φιλοξενεί το Studio Μαυρομιχάλη, από τις 26 Απριλίου 2017, για 10 μόνο παραστάσεις.

Μια απρόσμενη επίσκεψη διαταράσσει την καθημερινότητα ενός ταριχευτή. Ο Ευστράτιος Ευθυμίου, αν και έμπειρος επαγγελματίας, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια ασυνήθιστη κατάσταση. Κάτι πραγματικά καινούργιο που τον αναγκάζει να ξετυλίξει τις σκέψεις του και να οδηγηθεί σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση υπό τον ήχο του ραδιοφώνου στο εργαστήριο του.

«Μόνον τα νήπια και οι χειρότεροι εγκληματίες δικαιούνται να επικαλούνται την πραγματικότητα γιατί είναι οι μόνοι που πιστεύουν ειλικρινά σ’ αυτήν.

Οι μόνοι αυθεντικοί πραγματιστές, οι μόνοι που δεν τους καίγεται καρφί αν μοιάζουν με αυτό που μοιάζει να είναι ο άνθρωπος και γι’ αυτό είναι πιο ανθρώπινοι από κάθε άλλον. Εμείς οι υπόλοιποι αρκούμαστε σε μερικές φλοίδες πραγματικότητας που ίσα-ίσα φτάνουν για να κρύψουμε τη γύμνια μας όντας έκθετοι στο απόλυτο σκοτάδι. Κανονικοί τυφλοί. Να τι είμαστε οι περισσότεροι από μας. Και αδαείς.

Η αδαημοσύνη μας συναγωνίζεται την τυφλότητά μας. Δεν αναφέρομαι μονάχα στα σπουδαία. Η άγνοια μας εκτείνεται και στα πιο ταπεινά, η άγνοιά μας τυλίγει τα πάντα.»

Ένα έργο για τη χαμένη αίσθηση της ζωής, μια εκ βαθέων εξομολόγηση για την έννοια του καθήκοντος και της δημιουργικότητας και παράλληλα ένα αλληγορικό σχόλιο για την αμφιταλάντευση μεταξύ της ανάγκης για σταθερότητα και της επιθυμίας για αλλαγή.

Το έργο «Μια εξαιρετική απλή δουλειά» του Κωνσταντίνου Τζαμιώτη πρωτοπαρουσιάστηκε το 2006 στο πλαίσιο του Θεσμού «Θεατρικά Αναλόγια» στο θέατρο Άλεκτον.. Κατόπιν επιλέχθηκε από το Ίδρυμα Qouasimodo και συμπεριλήφθηκε στην Ευρωπαϊκή Ανθολογία Θεάτρου, μεταφράστηκε σε αρκετές γλώσσες και παρουσιάστηκε στη Βουδαπέστη και το Μιλάνο.

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Ορέστης Τάτσης
Σκηνικά -κοστούμια: Κώστας Γράβος
Φωτισμοί: Βαγγέλης Νάνος
Μουσική επιμέλεια/ραδιοφωνική παραγωγός: Θάλεια Καραμολέγκου
Ηχολήπτης: Γιάννης Σκανδάμης
Διαβάζει ο Στάθης Κόκκορης
Κατασκευή Σκηνικού: Λευτέρης Βουρεκάς, Κώστας Γράβος
Κατασκευή ομοιώματος: Βασιλική Κήτα

 

Στο ρόλο του Ευστράτιου Ευθυμίου ο Δημήτρης Μηλιώτης

Διάρκεια παράστασης: 60’ χωρίς διάλειμμα

 

Ταυτότητα Εκδήλωσης

Ημερομηνία:

Από: 26/04/2017 Εως: 07/05/2017
Τετ., Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. στις 21.15
Τοποθεσία:

Studio Μαυρομιχάλη, Μαυρομιχάλη 134, Αθήνα
Eισιτήρια:

Γενική είσοδος 10 ευρώ | Μειωμένο/φοιτητικό 5 ευρώ
Πληροφορίες / Κρατήσεις:

Τηλ. 210 6453330 | www.studiomavromihali.gr

Θέατρο

Η «Ολεάννα», έργο εμβληματικό του βραβευμένου με Πούλιτζερ συγγραφέα Ντέιβιντ Μάμετ, παρουσιάζεται από τις 11 Φεβρουαρίου στο θέατρο Olvio. Ο Δημήτρης Πετρόπουλος στον ρόλο του καθηγητή Πανεπιστημίου και η Κατερίνα Παπουτσάκη στον ρόλο της φοιτήτριας, παγιδευμένοι σε ένα ανελέητο παιχνίδι εξουσίας, αναμετρώνται με σφοδρότητα στο ευαίσθητο πεδίο της εκπαίδευσης.

Ένας επιτυχημένος Καθηγητής Πανεπιστημίου προτείνει σε μια νεαρή φοιτήτριά του ιδιαίτερα μαθήματα, καθώς εκείνη ανησυχεί, ότι θα αποτύχει στις εξετάσεις. Μια συνήθης, όμως, συμφωνία εξελίσσεται σε μια βίαιη λεκτικά, ψυχολογικά και σωματικά αντιπαράθεση: η φοιτήτρια τον κατηγορεί για κατάχρηση εξουσίας και σεξουαλική παρενόχληση και για τον καθηγητή το όνειρο της μονιμοποίησης και της αγοράς ενός καινούργιου σπιτιού καταρρέει.

Στην «Ολεάννα» ο Ντέιβιντ Μάμετ διερευνά τα όρια των ανθρωπίνων σχέσεων, σκιαγραφεί τις σχέσεις εξουσίας που αναπτύσσονται ανάμεσα στα φύλα και καταδεικνύει την αδυναμία ουσιαστικής επικοινωνίας μέσω του λόγου. Κυρίως, όμως, ο Μάμετ γράφει ένα έργο για την πολιτική ορθότητα.

Γραμμένη το 1992, η «Ολεάννα» ανέβηκε ένα χρόνο αργότερα στο διεθνούς φήμης Royal Court Theatre σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Νομπέλ Χάρολντ Πίντερ. To 1994 o ίδιος ο Μάμετ μετέφερε το έργο του και στον κινηματογράφο με τον ομώνυμο τίτλο.

Μέρες και ώρες παραστάσεων:

Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 19:30

Διάρκεια: 85 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

 

Τιμές εισιτηρίων:

Ταμείο: 12ευρώ κανονικό, 8ευρώ μειωμένο (για φοιτητές, ανέργους, ΑΜΕΑ).

Προπώληση: 10ευρώ

Θέατρο Olvio

Ιερά Οδός 67 και Φαλαισίας 7, Βοτανικός, τηλ: 210 34 14 118

Ώρες κράτησης εισιτηρίων: 17.00- 21.00

 www.olviotheater.gr | Μ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | FB OLVIO.theater

 

 

 

 

Θέατρο

Μια υπέροχη "Σονάτα" από τον Ξαρχάκο στο "Gazarte"
Από Γιώργο Χαρωνίτη 

Από τη μεριά της μουσικής, άκουγα τον Νεοκλή Νεοφυτίδη να παίζει σχεδόν σε όλη την γκάμα του πιανιστικού ρεπερτορίου, από την κλασική ως την αβάν γκαρντ, με την σφραγίδα της συνθετικής / μελωδικής / ρυθμικής ιδιαιτερότητας που χαρακτηρίζει έναν συνθέτη του επιπέδου του Σταύρου Ξαρχάκου και έναν Γιάννη Παλαμίδα να έχει ωριμάσει πάνω στις avant pop / rock φωνητικές ιδιότητες και δράσεις που ο ίδιος είχε «εισάγει» προ ετών με την Λένα Πλάτωνος.

Το ποιητικό / θεατρικό κείμενο του Ρίτσου είναι τόσο ανοιχτό, ως μορφικό περιεχόμενο, που επιτρέπει σε ποικίλες ερμηνείες και μουσικοποιητικές δυναμικές να το «μεταφράσουν» και να το αποδώσουν σκηνικά / θεατρικά. Αυτό κάνει και ο Σταύρος Ξαρχάκος και πετυχαίνει (σε κάθε περίπτωση ) υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα. Πριν από δύο περίπου χρόνια, την «Σονάτα του Σεληνόφωτος» ερμήνευσε η Μαρινέλλα – και ήταν μια υπέροχη στιγμή.

Τώρα την «Σονάτα του Σεληνόφωτος» την ερμηνεύει ο Γιάννης Παλαμίδας – και είναι μία… υπεροχότερη στιγμή καθώς οι δικές του φωνητικές / ερμηνευτικές ποιότητες δεν έχουν σχέση με την μεταρομαντική αφήγηση ή το όποιο… bel canto μπορεί να ανιχνεύσει κανείς στην ποίηση του Γιάννη Ρίτσου αλλά είναι σε τέτοια ευρεία γκάμα ποιοτήτων που αποδίδουν τελειότερα και πληρέστερα, δηλαδή πολύ πιο σύγχρονα και πολύ πιο κοντά στην μουσική ευρύτητα πάνω στην οποία έχει συνθέσει ο Ξαρχάκος. Και «δένει» πολύ πιο άμεσα με την γκάμα της πιανιστικής γραφής του συνθέτη την οποία ο θαυμάσιος πιανίστας Νεοκλής Νεοφυτίδης έχει κάνει δεύτερη φύση!

Μ’ αυτό θέλω να πω πως εδώ έχουμε μια πλήρη, σε κάθε διάσταση, εκδοχή της «Σονάτας» όπου το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καλλιτεχνικά άρτιο και, παράλληλα, (μετα )μοντέρνα προκλητικό και ρηξικέλευθο. Τώρα προκαλεί ακόμα περισσότερα συναισθήματα και υπάρχουν στιγμές που ο Μαέστρος – συνθετικά και σκηνοθετικά – αναδεικνύει τις συγγένειές της με την αρχαία τραγωδία. Ζυγίζοντας συνολικά το αποτέλεσμα: μια υπέροχη πολύτεχνη σύνθεση του Σταύρου Ξαρχάκου που αποδίδουν ιδανικά ο Γιάννης Παλαμίδας και Νεοκλής Νεοφυτίδης. [Δεν θα πρέπει να κινηματογραφηθεί;]

Info
Η Σονάτα του Σεληνόφωτος
Μελοποίηση - Σκηνοθεσία: Σταύρος Ξαρχάκος
Gazarte Theatre Stage​​

​Βουτάδων 32-34, Γκάζι​ /
210 3460347​ )​
1, 2, 8, 9, 22 & 23 Απριλίου

Τιμή εισιτηρίου: Κανονικό 18€, Φοιτητικό 12€
Ώρα έναρξης: Σάββατο 21.00, Κυριακή 20.00

Θέατρο

Η Θεία Κωμωδία περιγράφει ένα ταξίδι προς το φως, που αρχίζει τον Απρίλιο του 1300. Επτά αιώνες μετά, μεταφέρεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Ένα ταξίδι-θεατρική εμπειρία με τρεις οριακούς σταθμούς: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος.

«Πότε έζησες; Ποια ήταν η ζωή σου;»

Ένα πνευματικό road trip. Μια υπαρξιακή φαντασμαγορία. Τρεις οριακοί σταθμοί: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος. Για πρώτη φορά, Έλληνες δημιουργοί καταπιάνονται με το κορυφαίο έργο της μεσαιωνικής Ευρώπης, τη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Η σκηνοθέτις Αργυρώ Χιώτη και η ομάδα Vasistas, με την πορεία εντός και εκτός συνόρων, επιστρέφουν στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, δύο χρόνια μετά τα Αίματα, και παρουσιάζουν, από 22 Απριλίου έως 7 Μαΐου στην Κεντρική Σκηνή, αυτή τη μνημειώδη «οραματική αυτοβιογραφία» του Δάντη, το φανταστικό ταξίδι του στο βασίλειο των νεκρών.

Από τον ανεξάντλητο όγκο της τριλογίας του Δάντη, η ομάδα δημιουργεί μια εξαιρετικά συμπυκνωμένη εκδοχή της, επιλέγοντας αποσπάσματα που μεταφέρουν το βαθιά προσωπικό χαρακτήρα του κειμένου και τη δύσβατη πορεία ενός ανθρώπου, από τα σκοτεινά βιώματα της καθημερινότητας στις επίπονες στιγμές της κρίσης, ως φωτεινές διαφυγές της ζωής, από την κατάδυση στον κόσμο των σκιών μέχρι την έξοδο στο φως.

Στη σκηνή, ένας συμπαγής πυρήνας ερμηνευτών ξεδιπλώνει την αφήγηση, εμβαθύνοντας στους κώδικες που αναπτύσσουν οι Vasistas τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι βασίζονται στην εκφραστική δυναμική του σώματος και τη μουσική διάσταση της χορικότητας.

Στην παράσταση συμπράττει ένα κουαρτέτο εγχόρδων, παρόν επί σκηνής καθ’ όλη τη διάρκειά της και ενταγμένο στη σκηνική δράση.

Μουσικός μινιμαλισμός και ηλεκτρονική μουσική συνομιλούν ζωντανά με τη χρήση σύγχρονων μέσων, συντελώντας έτσι στη δημιουργία της ιδιαίτερης σκηνικής εμπειρίας του road trip της Θείας Κωμωδίας.

Ο ποιητής και μεταφραστής Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος, βαθύς γνώστης της μεσαιωνικής παράδοσης και λογοτεχνίας και δημιουργός του περίφημου έργου Σύσσημον ή Τα Κεφάλαια, υπογράφει τη δραματουργία της παράστασης.

Ο Δάντης (Dante Alighieri, περ. 1265-1321) έγραψε τη Θεία Κωμωδία στις αρχές του 14ου αιώνα και, πιθανότατα, η συγγραφή του διήρκησε περίπου δεκαπέντε χρόνια. Πρόκειται για ένα επικό αφηγηματικό ποίημα, συνολικής έκτασης 14.233 ομοιοκατάληκτων 11σύλλαβων στίχων, χωρισμένο σε τρία μέρη: Κόλαση, Καθαρτήριο, Παράδεισος.

Στη Θεία Κωμωδία, ο Δάντης περιγράφει σε πρώτο πρόσωπο ένα φανταστικό ταξίδι του στον Κάτω Κόσμο. Το ταξίδι διαρκεί επτά ημέρες (όσο και η δημιουργία του κόσμου) και υποτίθεται πως ξεκινά στις 7 Απριλίου 1300, λίγο πριν από το Πάσχα. Οδηγοί και συνοδοιπόροι του Δάντη είναι ο Ρωμαίος ποιητής Βιργίλιος και η Βεατρίκη – η τελευταία αποτελεί αναφορά στην ισόβια αγαπημένη του, Beatrice Portinari (1266-1290).

Εμβληματικό έργο της μεσαιωνικής Ευρώπης και από τα πιο επιδραστικά κείμενα για την ιταλική γλώσσα αλλά και την ανθρώπινη σκέψη, η Θεία Κωμωδία, ποίημα αλληγορικό όσο και αυτοβιογραφικό, πολύσημο και πολυπρισματικό, αποτελεί μια θαυμαστή σύνοψη των κοσμολογικών και χριστιανικών αντιλήψεων που επικρατούσαν την εποχή του Δάντη: στο λυκόφως του Μεσαίωνα και τη χαραυγή της Αναγέννησης (τέλη 13ου με αρχές 14ου αιώνα).

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη

Δραματουργία: Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος, Vasistas

Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη

Κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη

Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας

Σχεδιασμός ήχου: Jan Van de Engel

Μουσική επιμέλεια: Μάρκελλος Χρυσικόπουλος

Καλλιτεχνική συνεργάτρια: Ariane Labed

Βοηθός δραματουργίας: Άρτεμις Χρυσοστομίδου

Βοηθός σκηνοθέτη: Γκέλυ Καλαμπάκα

Βοηθός σκηνογράφου: Μυρτώ Μεγαρίτου

Βοηθός ενδυματολόγου: Ιφιγένεια Νταουντάκη

Διδασκαλία roller-skating: Κωνσταντίνος Μαρτζέκης

Εκτέλεση παραγωγής: Γκέλυ Καλαμπάκα, Βασιλική Γεωργιοπούλου

Ερμηνεύουν: Ευθύμης Θέου, Ελένη Βεργέτη, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Αντώνης Αντωνόπουλος, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη, Φιντέλ Ταλαμπούκας, Ματίνα Περγιουδάκη, Γιάννης Κλίνης

Κουαρτέτο εγχόρδων: Αλέξης Καραϊσκάκης Νάστος (τσέλο), Φαίδων Μηλιάδης / Μιγκέν Σελμάνι (πρώτο βιολί), Αγγελική Κασδά (δεύτερο βιολί), Κρυσταλλία Γαϊτάνου / Ηλίας Λιβιεράτος (βιόλα)

Το κείμενο της παράστασης βασίστηκε στη μετάφραση της Θείας Κωμωδίας από τον Κώστα Καιροφύλλα, υπό την επιμέλεια του Νίκου Α. Παναγιωτόπουλου.

Χρησιμοποιούνται επίσης ποιήματα του Edgar Lee Masters από τη συλλογή Ανθολογία του Σπουν Ρίβερ σε μετάφραση Σπύρου Αποστόλου, με την ευγενική άδεια των εκδόσεων Gutenberg, καθώς και τα Cantos XIV και XV του Ezra Pound σε μετάφραση Γιώργου Βάρσου, με την ευγενική άδεια των εκδόσεων Πατάκη.

Παραγωγή: Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Συμπαραγωγή: Les Théâtres (Γαλλία)

Με την υποστήριξη: KOMM’N’ACT (Γαλλία)

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Τρίτη 25 Απριλίου

Συμπόσιο για τον Δάντη

Παρασκευή 28 Απριλίου

Μετά την παράσταση, συζήτηση του κοινού με τους συντελεστές

Συντονισμός: Γρηγόρης Ιωαννίδης, κριτικός θεάτρου και επίκουρος καθηγητής του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Τετάρτη 3 & Πέμπτη 4 Μαΐου

Εργαστήριο με την Αργυρώ Χιώτη και την ομάδα Vasistas

 

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin