Mπορείτε να χάσετε τα περιττά κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα; Αν και ακούγεται πολύ καλό, είναι και αληθινό.

Πώς θα τα καταφέρετε;

 

Κοιμηθείτε περισσότερο. Εάν βάλετε στόχο να κοιμάστε μια επιπλέον ώρα κάθε βράδυ, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. Ο ύπνος αντικαθιστά το τσιμπολόγημα, με αποτέλεσμα να σταματήσουν οι βραδινές λιγούρες.

Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά. Εάν σερβίρετε πάντα λαχανικά με το δείπνο θα χορταίνετε περισσότερο, χωρίς να πάρετε πολλές θερμίδες.

Κρεμάστε ένα παλιό σας ρούχο. Κρεμάστε ένα παλιό αγαπημένο φόρεμα, μια φούστα ή το αγαπημένο σας τζιν, κάπου που θα το βλέπετε κάθε μέρα. Αυτό θα σας θυμίζει συνέχεια το στόχο που έχετε θέσει. Επιλέξτε ένα ρούχο που δεν σας είναι πάρα πολύ στενό, ώστε να πετύχετε γρήγορα το στόχο σας και να το φορέσετε σε μια έξοδο σας.

Όταν παραγγέλνετε απ έξω κάντε έξυπνες επιλογές. Για παράδειγμα παραγγείλετε εάν θέλετε να παραγγείλετε πίτσα επιλέξτε να έχει λαχανικά, αντί αλλαντικά και όχι πολλά τυριά, έτσι ώστε να γλυτώσετε κάποιες θερμίδες.

Πιείτε έξυπνα. Αντικαταστήστε ένα ζαχαρούχο ποτό με σόδα, νερό ή αναψυκτικό χωρίς θερμίδες και θα έχετε αποφύγει περίπου 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Προσθέστε λεμόνι, μέντα ή κατεψυγμένες φράουλες για τη γεύση και την διασκέδαση. Επίσης, όταν μια περίσταση περιλαμβάνει αλκοόλ, αντί να πάρετε και δεύτερο κοκτέιλ, διαλέξτε ένα μη αλκοολούχο ποτό.

Κάντε γιόγκα. Όσοι κάνουν γιόγκα, τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από τους άλλους, σύμφωνα με κάποιες μελέτες. Ποια είναι η σχέση; Οι θαυμαστές της γιόγκα αναφέρουν ότι, προσεγγίζουν το φαγητό με περισσότερη επίγνωση. Για παράδειγμα τείνουν να παρατηρούν τις μεγάλες μερίδες στα εστιατόρια, και να τρώνε τόσο όσο για να αισθάνονται πλήρεις. Επίσης, οι ερευνητές πιστεύουν, ότι η αυτογνωσία που αναπτύσσεται μέσω της γιόγκα, μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντισταθούν στην υπερκατανάλωση τροφής.

Φάτε στο σπίτι. Καταναλώστε σπιτικά γεύματα τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα. Ακούγεται τρομακτικό; Κι’ όμως το μαγείρεμα μπορεί να είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε. Μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα γεύματα, όπως προ-ψιλοκομμένο άπαχο βοδινό κρέας για fajitas, με μαρούλι, κομμένα λαχανικά, κονσέρβες με φασόλια, ή ψητό σολομό.