Ως δασκάλα ένα από τα πρώτα πράγματα, που παρατηρώ σχεδόν πάντα σε έναν αρχάριο μαθητή, είναι η δυσκολία του στο να κατανοήσει, αλλά και πώς να κάνει, την chaturanga ή για να το πω πιο «δυτικά», το push-up του yogi. Η βασική αυτή στάση της yoga είναι μία από τις πιο απαιτητικές στάσεις μιας και χρειάζεται δύναμη τόσο στα χέρια όσο και στον κορμό. Αν όμως καταφέρεις να την κάνεις σωστά θα νιώσεις σίγουρα υπερήφανη για τον εαυτό σου και επίσης η vinyasa θα σου φαίνεται παιχνιδάκι.

Ο τρόπος, ο σωστός, ο τίμιος, για να κάνεις τη Chaturanga βήμα-βήμα


Από τη θέση της σανίδας εκπνέουμε και λυγίζουμε τους αγκώνες προς τα πίσω, ώστε οι βραχίονες να είναι παράλληλοι μεταξύ τους και παράλληλοι με το έδαφος, με τους αγκώνες κοντά στα πλευρά.
Οι ώμοι και οι αγκώνες να είναι στο ίδιο ύψος.
Τα δάχτυλα στις παλάμες δείχνουν προς τη μεριά του κεφαλιού, ενώ οι πήχεις είναι κάθετοι στη γη.
Το κεφάλι και ο λαιμός είναι ευθυγραμμισμένα με τη σπονδυλική στήλη.
Τεντώνουμε καλά τα γόνατα.
Σφίγγουμε καλά τους κοιλιακούς και κρατάμε μέσα τον αφαλό.
Κρατάμε ανοικτούς τους ώμους, σε μία ευθεία τον κορμό, τη λεκάνη και τα τα πόδια.

Πού οφελεί η Chaturanga
Η συχνή πρακτική της Chaturanga δυναμώνει τους μύες του θώρακα, των ώμων, των βραχιόνων, της κοιλιάς και της ράχης. Εξισορροπεί τους ραχιαίους με τους κοιλιακούς μύες και ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα.

ladypapaya.com