Tο μυαλό χρειάζεται τις δικές του ασκήσεις για να μπορέσει να εξελιχθεί και ναι, γίνεται εφικτό μέσα από την καθημερινότητα. Με απλές και εύκολες κινήσεις που δεν γνώριζες ότι μπορεί να σου κάνουν τόσο καλό και με αντικείμενα που σε περιβάλλουν και ήρθε η ώρα να τα αξιοποιήσεις διαφορετικά.

Και οι 4 αισθήσεις σου παίζουν τον ρόλο τους για να βοηθήσουν να γίνεις πιο έξυπνη, γι’αυτό διάβασε τα παρακάτω και προσπάθησε να τα εντάξεις στην καθημερινότητα σου από σήμερα κιόλας.

#1. Βούρτσισμα με το άλλο χέρι

Αν το δεξί χέρι είναι το καλό σου, τότε άρχισε να βουρτσίζεις τα δόντια σου με το αριστερό γιατί κάπως έτσι βοηθάς τον φλοιό του εγκέφαλου να επεκταθεί εξαιτίας της δυσκολίας που προφανώς θα αντιμετωπίσεις. Το αντίθετο φυσικά, αν είσαι αριστερόχειρας.

#2. Μάτια ερμητικά κλειστά

Όταν λούζεις τα μεταξένια μαλλιά σου ή κάνεις ντους, κλείσε τα μάτια και χρησιμοποίησε μόνο τα χέρια σου. Εκτός ότι θα απολαύσεις περισσότερο το μπάνιο γιατί δεν χρειάζεσαι την όραση αλλά την αφή, θα ενεργοποιήσεις περισσότερες περιοχές του εγκεφάλου σου. Ξεκίνησε σήμερα κιόλας απ’το βραδινό σου μπάνιο.

#3. Άλλαξε το καθιερωμένο πρωινό

Το σκηνικό είναι το εξής. Ξυπνάς, φτιάχνεις καφέ γιατί αλλιώς δεν ενεργοποιείσαι, περιμένεις λίγο να περάσει η ώρα μέχρι να κάνεις το καθιερωμένο σου πρωινό μπάνιο και στη συνέχεια ετοιμάζεσαι. Ωραία όλα αυτά, αλλά πρέπει καθημερινά να αλλάζεις την σειρά των πρωινών σου κινήσεων για να μην επαναπαύεται ο εγκέφαλος σου και να το κρατάς έτσι σε μία εγρήγορση.

#4. Αναποδογύρισε τα αντικείμενα του δωματίου σου

Όσο κι αν ακούγεται απλό ή αστείο ή περίεργο, έχει εξαιρετική σημασία για το μυαλό σου. Όταν τα αντικείμενα στο δωμάτιο σου έχουν την ίδια θέση, τότε το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου σου συνηθίζει αυτή την εικόνα και μετά από ένα διάστημα απλά τα προσπερνάει. Ανά τακτά διαστήματα, προσπάθησε να αναποδογυρίζεις τα πράγματα ώστε να αρχίσει έτσι να δουλεύει και το δεξί ημισφαίριο, δίνοντας του έτσι την δυνατότητα να προσέχει περισσότερο τα αντικείμενα. Αυτό στο μέλλον θα σε βοηθήσει ώστε να βλέπεις με καλύτερο μάτι τις λεπτομέρειες γύρω σου.

#5. Εξέλιξε την όσφρηση σου

Θα σου έχει τύχει να μυρίζεις κάτι και η μυρωδιά να μένει στο ρουθούνι σου για ώρα. Να πιστεύεις ότι όπου πας, μυρίζεις ακριβώς το ίδιο πράγμα. Αυτό δείχνει ότι η όσφρηση δεν είναι απλή υπόθεση. Γι’αυτό προσπάθησε να προσθέσεις νέες μυρωδιές για να βοηθήσεις τον εγκέφαλό σου.

#6. Μιλά περισσότερο με ανθρώπους που αγαπάς

Αυτό είναι εύκολο και κάποιες φορές πολύ αναγκαίο. Προσπάθησε όσο γίνεται περισσότερο, να κρατάς ζωντανή την επικοινωνία με εκείνους που αγαπάς, αφού έρευνες αποδεικνύουν ότι αν πράττεις το αντίθετο επηρεάζεις τις διανοητικές σου ικανότητες. Ω, ναι!

#7. Διάβασμα, διάβασμα και πάλι διάβασμα

Δεν είναι δα μυστικό ότι το διάβασμα βοηθάει πολύ να διευρύνεις τις γνώσεις σου. Υπάρχει όμως μια μικρή λεπτομέρεια που πρέπει να προσέξεις. Ο τρόπος του διαβάσματος διαφέρει, δηλαδή από μέσα σου ή δυνατά. Ό,τι και αν προτιμάς, κάθε φορά που διαβάζεις άλλαξε τον τρόπο για να έχεις ακόμη μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

#8. Δώσε προσοχή στα προϊόντα

Σε όλα, χωρίς καμία εξαίρεση. Ακόμα και στο σούπερ μάρκετ είναι σημαντικό να αξιολογείς και να παρατηρείς περισσότερα τα προϊόντα που αγοράζεις. Άσε την καθιερωμένη λίστα και ψάξε καλύτερα τι θες να αγοράσεις, διαβάζοντας τα συστατικά των συσκευασιών. Ναι, θα σου πάρει ώρα αλλά τουλάχιστον θα ξεφύγεις από ακόμα μία ρουτίνα που καταστρέφει το μυαλό σου.

Δήμητρα Πραντάλου

thatslife.gr