Αν οι πρώτες πρωινές ώρες σε βρίσκουν να έχεις μετρήσει όλα τα βοσκοτόπια της Ευρώπης, αλλά ο ύπνος να μη φαίνεται ούτε στο βάθος, τότε μάλλον θα πρέπει να βρεις ένα νέο χόμπι. Διότι σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Oakland έδειξε πως το να κάνεις κάτι διασκεδαστικό και χαλαρωτικό μετά από μία δύσκολη μέρα στη δουλειά, μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να κάνεις έναν καλύτερο ύπνο.

Η ομάδα, της οποίας η δουλειά δημοσιεύτηκε στο Journal of Occupational Health Psychology, έβγαλε αυτό το συμπέρασμα αφού εξέτασε περίπου 700 αμερικανούς υπαλλήλους και τους έκανε ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα του ύπνου τους, το εργασιακό τους περιβάλλον και πόσο πολύ χαλαρώνουν το απόγευμα.

Χωρίς να προκαλεί έκπληξη, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως οι συμμετέχοντες που είχαν πιο αρνητικές σκέψεις σχετικά με τη δουλειά τους, κυρίως λόγω κακών συναδέλφων, δυσκολεύονταν να κοιμηθούν και όταν τελικά τον έκαναν ξυπνούσαν κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αυτοί όμως που έκαναν προσπάθεια να αποσυμπιεστούν μετά από μία δύσκολη μέρα στη δουλειά κάνοντας μία χαλαρωτική δραστηριότητα, όπως yoga, να ακούνε μουσική ή ακόμα να πηγαίνουν για περπάτημα, διαπιστώθηκε πως έκαναν καλύτερο ύπνο.

«Ένα κακό εργασιακό περιβάλλον παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου», υποστήριξε η Dr Caitlin Demsky, από την ομάδα των επιστημόνων.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι εργαζόμενοι το σκέφτονται συνέχεια. Η ποιότητα ύπνου είναι υψίστης σημασίας γιατί ο ύπνος παίζεις σημαντικό ρόλο στο πώς οι εργαζόμενοι αποδίδουν και συμπεριφέρονται στη δουλειά τους.

«Σε έναν τόσο γρήγορο και ανταγωνιστικό επαγγελματικό κόσμο, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι υπάλληλοι να είναι στην καλύτερη κατάσταση ώστε να πετύχουν, και ένας καλός ύπνος σίγουρα αποτελεί έναν καλό σύμμαχο στην όλη αυτή προσπάθεια».

ladypapaya.com