facebook_page_plugin

Κιν/φος

Στο Netflix τον Οκτώβριο έρχονται νέοι και πολλοί ενδιαφέροντες τίτλοι σε όλες τις κατηγορίες της διαδικτυακής πλατφόρμας. Απ’ το πολυαναμενόμενο «The Haunting of Bly Manor» μέχρι την νέα ταινία του Άαρον Σόρκιν, «Η Δίκη των 7 του Σικάγου», ακολουθούν οι σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ που θα μας κρατήσουν συντροφιά τον επόμενο μήνα.

Οι σειρές:
Good Morning, Verônica – Διαθέσιμο από 1/10/2020

Ενώ κυνηγά ένα αρπακτικό από μια σελίδα γνωριμιών, μια αναξιοποίητη αστυνόμος ανακαλύπτει ένα ζευγάρι με ένα φρικτό μυστικό και έναν ιστό συνωμοσίας που το κρατά κρυφό.

Oktoberfest: Beer & Blood – 1/10/2020
Μόναχο, 1900. Ένας φιλόδοξος ζυθοποιός χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να δημιουργήσει μια μπιραρία που θα κυριαρχήσει στο προσοδοφόρο Oktoberfest της πόλης.

Emily in Paris

Η “Έμιλι στο Παρίσι”, η νέα σειρά από τον δημιουργό του “Sex and the City”, Ντάρεν Σταρ, κάνει πρεμιέρα στις 2 Οκτωβρίου στο Netflix.

To the lake – 7.10.2020

Σε αυτήν την αγωνιώδη και αρκετά επίκαιρη σειρά, μια επικίνδυνη ασθένεια εξαπλώνεται γρήγορα. Για τους επιζώντες ο φόβος έχει πολλά πρόσωπα. Αντιμέτωπη με το τέλος του πολιτισμού μετά το ξέσπασμα μιας επιδημίας, μια ομάδα διακινδυνεύει τη ζωή, τους αγαπημένους —και την ανθρωπιά— σε έναν σκληρό αγώνα επιβίωσης.

The Haunting of Bly Manor – Διαθέσιμο από 9/10/2020

Οι “Δαίμονες της Έπαυλης Μπλάι” είναι η συνέχεια της σειράς “Οι Δαίμονες του Χιλ Χάουζ” του 2018. Η σειρά που έρχεται στις οθόνες μας στις 9 Οκτωβρίου αποτελεί το νέο κεφάλαιο της ανθολογίας, με την ιστορία να εκτυλίσσεται γύρω από την έπαυλη Μπλάι και τη ζωή όσων μένουν σ’ αυτήν, ζωντανών και νεκρών. Στους “Δαίμονες της Έπαυλης Μπλάι” πρωταγωνιστούν οι Βικτόρια Πεντρέτι, Χένρι Τόμας, Όλιβερ Τζάκσον-Κόεν, Κέιτ Σίγκελ, Τ’Νία Μίλερ, Ραχούλ Κόλι, Μπέντζαμιν Έβαν Έινσγουορθ, Άμελι Σμιθ και Αμέλια Ιβ.

Social Distance – 15/10/2020

Ο όρος «Social Distance» δεν έχει πολύ καιρό που μπήκε στις ζωές μας και για την ακρίβεια μάθαμε τη σημασία του μετά την έξαρσης της πανδημίας COVID-19. Η σειρά – ανθολογία του Netflix που χωρίζεται σε 8 μέρη παρουσιάζει πώς μια ομάδα ανθρώπων βίωσε την κοινωνική αποστασιοποίηση που προκάλεσε ο κορονοϊός.

Someone Has to Die – 16/10/2020

Η νέα mini σειρά μυστηρίου «Κάποιος Πρέπει να Πεθάνει» εκτυλίσσεται στην Ισπανία του ’50, όπου δύο γονείς καλούν τον γιο τους από το Μεξικό για να του γνωρίσουν τη μνηστή του, αλλά προς έκπληξή τους εκείνος γυρίζει με έναν χορευτή μπαλέτου.

La Révolution – 16/10/2020

Σε μια αλλιώτικη ιστορία της Γαλλικής Επανάστασης, ο μελλοντικός εφευρέτης της γκιλοτίνας ανακαλύπτει μια ασθένεια που κάνει τους αριστοκράτες να σκοτώνουν λαϊκούς.

Grand Army – 16/10/2020

Πέντε μαθητές στο μεγαλύτερο δημόσιο λύκειο του Μπρούκλιν παλεύουν για να πετύχουν, να επιβιώσουν, να απελευθερωθούν και να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους.

Barbarians – 23/10/2020

Κατά τη διάρκεια της μάχης του Τευτοβούργιου Δρυμού το 9 μ.Χ., η μοίρα τριών ανθρώπων ενώνεται, όταν τα γερμανικά φύλα προσπαθούν να ανακόψουν την εξάπλωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

The Queen’s Gambit – 23/10/2020

Όταν η νίκη σ’ τα παίρνει όλα, τότε τι σου μένει; Το “Γκαμπί της Βασίλισσας” ακολουθεί μια νεαρή που είναι ταλέντο στο σκάκι, η οποία ξεκινά από ένα ορφανοτροφείο και καταλήγει να είναι στο επίκεντρο όλου του κόσμου. Αλλά η ευφυΐα έχει το τίμημά της. Η καθηλωτική μεταφορά του πρωτοποριακού μυθιστορήματος του Γουόλτερ Τέβις έρχεται στο Netflix στις 23 Οκτωβρίου, με την Άνια Τέιλορ-Τζόι.

Suburra – 30/10/2020

Έχοντας τις πλάτες των αφεντικών της μαφίας, ένας γκάνγκστερ με διασυνδέσεις στην κυβέρνηση και στο Βατικανό σχεδιάζει να μετατρέψει την Όστια, λίγο έξω από τη Ρώμη, σε καινούργιο Λας Βέγκας.

Οι ταινίες:
Ahí te encargo – Διαθέσιμο από 2/10/2020

Ο Άλεξ, ένας διαφημιστής, θέλει οπωσδήποτε να γίνει πατέρας, αλλά η γυναίκα του διανύει το απόγειο της καριέρας της στη δικηγορία και η μητρότητα δεν είναι στα σχέδιά της. Μια απροσδόκητη επίσκεψη θα δοκιμάσει τον έρωτά τους.

The Binding – 2/10/2020

Ενώ επισκέπτεται τη μητέρα του αρραβωνιαστικού της στη νότια Ιταλία, μια γυναίκα πρέπει να καταπολεμήσει τη μυστηριώδη κατάρα που σκοπεύει να βλάψει την κόρη της.

© Netflix
Hubie Halloween – 7/10/2020

Παρά την αφοσίωσή του στην πατρίδα του, το Σάλεμ της Μασαχουσέτης (και τους θρυλικούς εορτασμούς της πόλης για το Χάλοουιν), ο Χιούμπι Ντουμπουά είναι αντικείμενο χλευασμού, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους μεγάλους. Φέτος όμως, κάτι τρομακτικό θα ακουστεί τη νύχτα και μόνο ο Χιούμπι μπορεί να σώσει το Χάλοουιν.

The Trial of the Chicago 7 – 16/10/2020

Το 1968, όλος ο κόσμος παρακολουθούσε τη στιγμή που η δημοκρατία αρνιόταν να το βάλει κάτω. Σε σενάριο και σκηνοθεσία του βραβευμένου με Όσκαρ Άαρον Σόρκιν. Σύνοψη: Μια ειρηνική διαμαρτυρία στο συνέδριο εκλογής αρχηγού των Δημοκρατικών το 1968 κατέληξε σε άγρια σύγκρουση μεταξύ αστυνομίας και Εθνοφρουράς. Οι διοργανωτές της, συμπεριλαμβανομένων των Άμπι Χόφμαν, Τζέρι Ρούμπιν, Τομ Χέιντεν και Μπόμπι Σιλ, παραπέμπονται με την κατηγορία της συνωμοσίας για υποκίνηση εξέγερσης και η δίκη που ακολούθησε ανήκει στις πιο διαβόητες δίκες στην ιστορία.

Rebecca – 21/10/2020

Μια νεαρή νιόπαντρη κοπέλα μετακομίζει στην επιβλητική οικογενειακή έπαυλη του άντρα της σε μια αγγλική ακτή που τη δέρνει ο άνεμος και παλεύει να ξεφύγει από τη σκιά της συγχωρεμένης πρώην γυναίκας του, της Ρεβέκκα, της οποίας το πνεύμα ζει ακόμα στο σπίτι, πολύ μετά τον θάνατό της. Η μοντέρνα ματιά στο γοτθικό μυθιστόρημα της Δάφνης Ντι Μωριέ έρχεται στο Netflix με πρωταγωνιστές τους Άρμι Χάμερ, Λίλι Τζέιμς και Κριστίν Σκοτ Τόμας.

Ακόμη μερικές πρωτότυπες ταινίες που θα κάνουν πρεμιέρα τον Οκτώβριο:
Serious Men – 2/10/2020
Òlòtūré – 2/10/2020
Ginny Weds Sunny – 9/10/2020
The Forty-Year-Old Version – 9/10/2020
A Babysitter’s Guide to Monster Hunting – 15/10/2020
Cavader – 22/10/2020
Τα παιδικά:
Carmen Sandiego – 1/10/2020
Over the Moon – 23/10/2020
Τα ντοκιμαντέρ:

Dick Johnson Is Dead – 2/10/2020
Song Exploder: Η Μουσική στο Μικροσκόπιο – 2/10/2020
David Attenborough: A Life on Our Planet – 4/10/2020
Deaf U: Το Σιωπηλό Πανεπιστήμιο – 9/10/2020
BLACKPINK: Light Up the Sky – 14/10/2020
Rooting for Roona – 15/10/2020
Unsolved Mysteries – 19/10/2020

ps://mensarena.gr

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 1/10
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο 

Ένα θρίλερ με τον Τζέσι Άιζενμπεργκ και ένα πολιτικό δράμα από τον οσκαρικό Άαρον Σόρκιν έρχονται στους κινηματογράφους αυτήν την εβδομάδα.

Vivarium
Θρίλερ μυστηρίου με τους Τζέσι Άιζενμπεργκ και Ίμογκεν Πουτς. Ένα νεαρό ζευγάρι αναζητά το ιδανικό σπίτι όταν βρίσκουν τους εαυτούς τους παγιδευμένους σε μια μυστηριώδη γειτονιά που μοιάζει με λαβύρινθο, καθώς όλα τα σπίτια σε αυτήν είναι πανομοιότυπα.

Η Δίκη των 7 του Σικάγο
Δικαστικό δράμα βασισμένο στην αληθινή ιστορία των ακτιβιστών που συνελήφθησαν στην εξέγερση του Σικάγο το 1968. Μια από τις πλέον σημαντικές στιγμές του αμερικανικού αντιπολεμικού κινήματος στα τέλη της δεκαετίας του ’60 αναβιώνει στην οθόνη ο σπουδαίος σεναριογράφος (των «Ζήτημα Τιμής», «The Social Network», «Steve Jobs» και της τηλεοπτικής «Δυτικής πτέρυγας») και σκηνοθέτης («Το Παιχνίδι της Μόλλυ») Άαρον Σόρκιν. Στη φιλόδοξη για οσκαρικές υποψηφιότητες ταινία αφηγείται την ιστορία των διαδηλωτών ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ οι οποίοι αναστάτωσαν το εθνικό συνέδριο του Δημοκρατικού Κόμματος το 1968, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν σε δίκη που απέκτησε μεγάλη πολιτική σημασία και δημοσιότητα.

Ο Κόσμος του Απού
Το τελευταίο μέρος της τριλογίας του Ινδού auteur Σατγιατζίτ Ράι. Ως ορφανός ενήλικας πλέον, ο άνεργος Απού αφού προσπαθεί μάταια να γίνει συγγραφέας, ταξιδεύει σε ένα επαρχιακό γάμο όπου καταλήγει εκείνος τελικά να γίνει ο γαμπρός. Με τη νέα του σύζυγο θα γυρίσει στην Καλκούτα, όπου τον περιμένει ένας νέος κύκλος τραγωδιών και ατυχιών.

Μόνο δύο οι κινηματογραφικές πρεμιέρες αυτής της εβδομάδας και μόνο στους θερινούς κινηματογράφους, μετά την ανακοίνωση και των νέων μέτρων.

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο πρωταγωνιστεί σε μια οικογενειακή κωμωδία, ενώ από την Σιγκαπούρη έρχεται μια δραματική ταινία που κέρδισε το Βραβείο Σεναρίου στο Φεστιβάλ του Τορίνο.

Πόλεμος στο Σπίτι (The War with Grandpa)

Αμερικάνικη οικογενειακή, κωμωδία, 94'

Σκηνοθεσία: Τιμ Χιλ

Πρωταγωνιστούν: Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ούμα Θέρμαν,Ρομπ Ριγκλ, Όουκς Φέγκλεϊ, Λόρα Μαράνο, Τσιτς Μάριν, Τζέιν Σέιμουρ, Κρίστοφερ Γουόκεν

Ο Πίτερ και ο παππούς του, Εντ, είναι πολύ αγαπημένοι και δεμένοι μέχρι που ο παππούς του θα μετακομίσει στο σπίτι της οικογένειάς του και θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το πιο μεγάλο κεκτημένο του, το δωμάτιό του! Ο Πίτερ, όμως, δεν το βάζει κάτω και με την βοήθεια των φίλων του θα κάνει τα πάντα για να τον διώξει! Αλλά και ο παππούς του δεν παραδίνεται εύκολα... Ένας πόλεμος είναι προ των πυλών!

Η Εποχή της Βροχής (Wet Season)

Σιγκαπουριανό δράμα, 103'

Σκηνοθεσία: Άντονι Τσεν

Πρωταγωνιστούν: Γιαν Γιαν Γεό, Tζία Λερ Κο, Κρίστοφερ Μινγκ-Σουν Λι, Σάι Μπιν Γιανγκ

Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας σαραντάρας καθηγήτριας κινέζικης γλώσσας που μετά από χρόνια γάμου αδυνατεί να μείνει έγκυος με τον απορροφημένο από τις δουλειές σύζυγό της, ενώ ταυτόχρονα φροντίζει τον ανήμπορο πεθερό της. Μέσα σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο η σχέση που θα αναπτύξει με έναν από τους νεαρούς μαθητές της θα την οδηγήσει σε πρωτόγνωρα μονοπάτια

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 10/9
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο 

Η live action Μουλάν και ένα επικό γκανγκστερικό δράμα από την Ιταλία έρχονται στους κινηματογράφους αυτήν την εβδομάδα.

Μουλάν
Η ατρόμητη πολεμίστρια της Disney σε live action περιπέτειες. Στο ρόλο της γενναίας Μουλάν βρίσκουμε την εν πολλοίς άγνωστη στη Δύση Γιφέι Λιού, ενώ τον ρόλο του αυτοκράτορα κρατά ο εδώ και καιρό (κινηματογραφικά) εξαφανισμένος Τζετ Λι. Πίσω από την κάμερα βρίσκουμε τη σκηνοθέτιδα Νίκι Κάρο («Η Γυναίκα του Ζωολογικού Κήπου»), η οποία καλείται να βρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ των επικών και των ποιητικών στοιχείων του πρωτότυπου φιλμ, χωρίς όμως να έχει στο πλευρό της τα διάσημα τραγούδια του Μάθιου Γουάιλντερ που ακούστηκαν εκεί για πρώτη φορά.

Ο Προδότης
Ιταλικό γκανγκστερικό φιλμ βασισμένο σε αληθινά γεγονότα. Στην πιο φιλόδοξη ταινία του τα τελευταία χρόνια, η οποία μάλιστα αποτέλεσε την ιταλική πρόταση για τα φετινά Όσκαρ, ο βετεράνος auteur Μάρκο Μπελόκιο («Εις το Όνομα του Πατρός») μεταφέρει στην οθόνη τη συναρπαστική ιστορία του Τομάσο Μπουσέτα. Ενός Σισιλιάνου, μέλους της Κόζα Νόστρα, του οποίου οι καταγγελίες κατά τη δεκαετία του ’80 οδήγησαν στη σχεδόν οριστική εξάρθρωση της περιβόητης μαφιόζικης οργάνωσης. Ήταν μάλιστα ο πρώτος άντρας που τόλμησε να δώσει πολύτιμες πληροφορίες στις αρχές για την Κόζα Νόστρα, αφού πρώτα είδε μέλη της οικογένειάς του να δολοφονούνται από τη μαφία, γεγονός που ήταν αδύνατον να τον αφήσει άπραγο...

Άλυτη
Ελληνική ταινία φαντασίας του Μίνου Νικολοκακάκη. Ένας γιατρός µετακοµίζει σε ένα απομακρυσμένο χωριό για να κάνει το αγροτικό του. Εκεί, ερωτεύεται µια ευπαθή κοπέλα, η οποία ζει απομονωμένη από τους δεισιδαίμονες συγχωριανούς της, διότι πάσχει από µια σπάνια ασθένεια που καθιστά το δέρµα της σα φλοιό δέντρου. Αποφασισμένος να την θεραπεύσει, ο γιατρός θα συνειδητοποιήσει σύντοµα ότι τα πράγµατα δεν είναι όπως φαίνονται, ιδιαίτερα όταν εκείνη του αποκαλύπτει ένα παράδοξο τρόπο για να την σώσει.

Πρόσωπο με Πρόσωπο
Υποψήφιο για δύο Όσκαρ φιλμ του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν από το 1976. Στα όρια της σχέσης του θα φτάσει ένα παντρεμένο ζευγάρι ψυχιάτρων, όταν ένας από αυτούς κλονιστεί από μια βίαιη νευρική κρίση, η οποία αφήνει συνταρακτικές συνέπειες στην επικοινωνία τους.

Το Ατύχημα
Υποψήφιο για ξενόγλωσση Χρυσή Σφαίρα ρομαντικό δράμα του Τζόουζεφ Λόουζι. Στην Οξφόρδη μια Αυστριακή φοιτήτρια έχει σχέση με Βρετανό συμφοιτητή της, τον οποίο σκοπεύει να παντρευτεί. Τα σχέδιά της ανατρέπονται όταν βρίσκει τον εαυτό της να πέφτει στο κρεβάτι με ένα δυστυχισμένο ζευγάρι καθηγητών.

Μια Σφαίρα στην Καρδιά
Σπάνια γαλλική ταινία του 1966 με τις Τζένη Καρέζη και Φρανσουάζ Αρντί. Ένας νεαρός αριστοκράτης από τη Σικελία σημαδεύει το γερασμένο γκάνγκστερ που επιχειρεί να του κλέψει την περιουσία. Όταν εκείνος οργισμένος ορκίζεται εκδίκηση, ο Σικελιανός υποχρεώνεται σε διαφυγή στην Ελλάδα, κυνηγημένος από τα τσιράκια του εγκληματία.

Ο Θεός και ο Διάβολος στη Χώρα του Ήλιου
Πρωτοποριακό σουρεαλιστικό φιλμ του βραζιλιάνικου cinema novo. Αφού σκοτώσει το αφεντικό που προσπαθεί να του κλέψει το μισθό, ένας άντρας περνά στην παρανομία και αυτοανακηρύσσεται άγιος.

«Νύχτες Πρεμιέρας»: Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει για 26η χρονιά και online


Από τις 23 Σεπτεμβρίου έως τις 4 Οκτωβρίου
Η σπουδαία κινηματογραφική γιορτή της πόλης, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου «Νύχτες Πρεμιέρας», επιστρέφει για 26η χρονιά, πλήρως προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες, συστήνοντας για πρώτη φορά στη χώρα μας μια υβριδική εκδοχή της διοργάνωσης, προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους θεατές.

Οι 26ες «Νύχτες Πρεμιέρας» θα πραγματοποιηθούν στους φυσικούς τους χώρους, τις αίθουσες ΙΝΤΕΑΛ, ΔΑΝΑΟΣ 1 και ΟΠΕΡΑ 1, ενώ, ειδικά φέτος, θα φιλοξενηθούν με ασφάλεια οι προβολές και στα θερινά σινεμά ΛΑΪΣ - Ταινιοθήκη της Ελλάδας, ΡΙΒΙΕΡΑ, ΤΡΙΑΝΟΝ και ΣΤΕΛΛΑ.

 

Για την καλύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των θεατών, σε συνεργασία με το Festival Scope και Shift 72, το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας» συμπληρώνει το πρόγραμμά του με μια σειρά online προβολών σε ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα  (online.aiff.gr) όπου οι θεατές θα μπορούν να απολαμβάνουν ταινίες και από την ασφάλεια του σπιτιού τους, σε όλη την Ελλάδα.

Ειδικότερα, η ψηφιακή πλατφόρμα συμπεριλαμβάνεται στον φετινό προγραμματισμό για τους θεατές (ευπαθείς ομάδες, άτομα που φροντίζουν ασθενείς ή λόγω επαγγέλματος έρχονται σε επαφή με ασθενείς, κάτοικοι εκτός Αθηνών κ.ά.) που δεν θα μπορούν εκ των πραγμάτων να παραστούν στις προβολές, εξασφαλίζοντας συγκεκριμένο αριθμό geo-blocked προβολών, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και υψηλού επιπέδου ψηφιακής διάδρασης κατά τα πρότυπα επιτυχημένων παραδειγμάτων μεγάλων διεθνών Φεστιβάλ.

Στην περίπτωση που οι συνθήκες της πανδημίας το επιβάλλουν, η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει την ασφάλεια μέρος του Φεστιβάλ να διεξαχθεί ψηφιακά διατηρώντας τον πλούτο των παράλληλων δράσεων της διοργάνωσης, όπως masterclass, συζητήσεις,εισαγωγή από σκηνοθέτες και Q&A αλλά και ευρεία διάδραση με το κοινό, προσαρμοσμένες στο διαδικτυακό περιβάλλον.

Οι θεατές, από τη στιγμή που προαγοράζουν το εισιτήριό τους και ξεκινούν το online streaming της ταινίας (αφού πατήσουν play) έχουν στη διάθεσή τους 24 ώρες για να ολοκληρώσουν την προβολή.

To αναλυτικό πρόγραμμα των online προβολών θα ανακοινωθεί μαζί με το πλήρες πρόγραμμα του 26ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας στη Συνέντευξη Τύπου η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, στον θερινό κινηματογράφο ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ, στις 20.30, και θα μεταδοθεί με live streaming στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Φεστιβάλ.

Η προπώληση ξεκίνησε

Ήδη από χθες Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε η προπώληση των Καρτών Διαρκείας και η διάθεση των καρτών ΑμεΑ για το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας.

• Διαδικτυακά, στο viva.gr και
• Στα φυσικά σημεία πώλησης στο Δίκτυο Καταστημάτων Viva (με κάρτα και
μετρητά).

Για τους θεατές διατίθενται κάρτες διαρκείας των 5, 10 και 20 προβολών, αξίας 25€, 45€ και 70€ αντίστοιχα, μέχρι εξαντλήσεως των διαθέσιμων καρτών. Οι κάρτες διαρκείας δεν εξαργυρώνουν εισιτήρια για τις ταινίες που θα
προβληθούν διαδικτυακά στην πλατφόρμα του Φεστιβάλ.

Έκδοση εισιτηρίων
Με τη χρήση μοναδικού κωδικού, ο κάτοχος της κάρτας μπορεί να εκδίδει τα μηδενικά εισιτήρια για τις προβολές της επιλογής του τόσο ηλεκτρονικά, μέσω του viva.gr όσο και σε όλα τα φυσικά σημεία πώλησης από τις 17 Σεπτεμβρίου, για όποια προβολή επιθυμεί ανεξάρτητα από μέρα και ώρα προβολής.

Από τις 23 Σεπτεμβρίου στα φυσικά σημεία πώλησης προστίθενται και τα ταμεία των κινηματογράφων που συνεργάζονται με το Φεστιβάλ, μόνο για τις προβολές που πραγματοποιούνται στον εκάστοτε κινηματογράφο.

ΚΑΡΤΕΣ ΑμεΑ
Σε όλες τις προβολές του Φεστιβάλ η είσοδος των θεατών με αναπηρία είναι δωρεάν με τη χρήση κάρτας διαρκείας 5 προβολών (μέχρι εξάντλησης του διαθέσιμου αριθμού καρτών), ενώ και οι σινεφίλ σκύλοι οδηγοί τυφλών
είναι καλοδεχούμενοι.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αποστείλουν από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, κινητό τηλέφωνο, e-mail) για τη δωρεάν έκδοση της σχετικής κάρτας διαρκείας 5 προβολών με την απαραίτητη επισύναψη ενός από τα παρακάτω:
• κάρτα πολιτισμού AμεΑ (Υπ. Πολιτισμού)
• κάρτα ελεύθερης μετακίνησης ΑμεΑ (ΟΑΣΑ)
• κάρτα ανεργίας ΑμεΑ (ΟΑΕΔ)
• κάρτα σωματείου κωφών/βαρήκοων ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό
έγγραφο

Σε περίπτωση ανάγκης συνοδού θα πρέπει να γίνεται ταυτόχρονη αίτηση για 2 κάρτες διαρκείας ΑμεΑ και να διευκρινίζεται η ανάγκη.

Για διαρκή ενημέρωση και περισσότερες πληροφορίες, συντονιστείτε στα sites του aiff.gr και του cinemagazine.gr και στις σχετικές σελίδες στα social media: Facebook AIFF, Instagram, Twitter.

https://www.protothema.gr/

Οι ταινίες της εβδομάδας – O θρίαμβος του χάους

Βαθμολογία

5: εξαιρετική, 4: πολύ καλή, 3: καλή, 2: ενδιαφέρουσα, 1 : μέτρια, 0: απαράδεκτη

«Tenet» (ΗΠΑ, 2020)
Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος, τον οποίο ο πλανήτης μας ζει στην ιστορία της τελευταίας, ήδη πολυσυζητημένης ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν, είναι ο ψυχρός πόλεμος της «αντιστροφής εντροπίας αντικειμένων». Αυτό σημαίνει ότι σε έναν κόσμο που κινείται στην «εποχή του λυκόφωτος», κάποιες δυνάμεις έχουν εφεύρει τον τρόπο να γυρίζουν πίσω τον χρόνο, σαν να λέμε ότι η σφαίρα επιστρέφει στην θαλάμη – όχι όμως μόνον η σφαίρα αλλά τα… πάντα.

Αυτό μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στον χωροχρόνο και στην ανθρώπινη κοινωνία αλλά το πώς ο κεντρικός ήρωας, ένα α λα Τζέιμς Μποντ μυστικός πράκτορας (Τζον Ντέιβιντ Γουόσινγκτον) θα τα βγάλει πέρα στην αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι κάτι που στην κυριολεξία μοιάζει αδύνατον να περιγραφεί, να εξηγηθεί, ή να ερμηνευτεί. Επομένως από κάποια στιγμή και μετά νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μια ταινία που ακυρώνει κάθε έννοια της έκπληξης αφού εδώ τα πάντα μπορούν να συμβούν και όντως συμβαίνουν.Το ακούμε εξάλλου στην ίδια την ταινία όταν κάποια στιγμή ένας ήρωας λέει «όλα τα περιμένω πιά».

Γνωστός για τα κινηματογραφικά παιχνίδια που του αρέσει να παίζει με τον χρόνο και την έννοιά του – κάτι που φάνηκε στην γυρισμένη «ανάποδα» ταινία που τον έκανε για πρώτη φορά γνωστό, το «Memento» – ο Κ. Νόλαν βάζει για μια ακόμη φορά τον θεατή στο μάτι ενός (στην κυριολεξία) σεναριακού κυκλώνα και τον παρατά να τα βγάλει πέρα μόνος του, με ελάχιστη – αν όχι μηδαμινή – βοήθεια. Είναι προφανές ότι οι εξηγήσεις δεν ενδιαφέρουν τον σκηνοθέτη (δεν θα μου έκανε εντυπωση αν και μου έλεγαν ότι ο ίδιος ο Νόλαν δεν είχε ιδέα του τι γύριζε), γι’ αυτό εξάλλου το «Tenet», όπως παλαιότερα το «Inception», δεν είναι οι συνηθισμένες περιπέτειες πλατιάς κατανάλωσης (φαντασίας ή μη). Βομβαρδιζόμαστε με απανωτές επιστημονικές πληροφορίες και πομπώδεις φράσεις – ατάκες που δεν σημαίνουν τίποτε: «η αρχή δεν ανακαλύφθηκε αλλά θα ανακαλυφθεί στο μέλλον». «Η άγνοια είναι τα μεγαλύτερο όπλο». Κάπου νιώθεις ότι ο Νόλαν σου κλείνει τόσο συχνά το μάτι που εν τέλει, αυτό το μάτι κλείνει μια και καλή, οπότε η ταινία γυρίζεται από μονόφθαλμο.

Με πάσα ειλικρίνεια μπορώ να πω ότι μέσα στο «Tenet» δεν βρήκα καμία απάντηση στα δεκάδες ερωτήματα που είχα, χώρια από το ότι ακόμα και ο τιτλος της που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως «αρχή», ενώ υποτίθεται ότι είναι η λέξη κλειδί της ιστορίας, μόνον κλειδί δεν είναι * ή αν θέλετε είναι ένα κλειδί που ψάχνει απεγνωσμένα για κλειδαρότρυπες τις οποίες ο Νόλαν δεν δίνει ποτέ γιατί βέβαια, δεν τις έχει. Σίγουρα το «Tenet» είναι μια ασυνήθιστη ταινία και σίγουρα ανήκει σε αυτές που θα μπορούσαν να διχάσουν βρίσκοντας φανατικούς υποστηρικτές και (όπως στην περίπτωση του υπογράφοντος αυτού του κειμένου) άσπονδους εχθρούς. Γιατί μια ταινία δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μπορεί να γίνει και αποδεκτή μονο και μόνο επειδή την γύρισε ο Κρίστοφερ Νόλαν, ένας από τους μεγαλύτερους auteur του σινεμά των καιρών μας. Αντιθέτως, η ακατάληπτη εικόνα της, μπορεί για κάποιους να γίνει ακόμα και κουραστική, ενώ κάποιους άλλους θα τους γοητέψει έτσι όπως είχε συμβεί με έναν άλλο σινε λαβύρινθο την «¨Οδό Μαλχόλαντ» του Ντέιβιντ Λιντς. Εδώ, νιώθεις ότι ο σκηνοθέτης τόλμησε να κάνει σχοινοβασία σε τεράστιο ύψος από το έδαφος, χωρίς από κάτω να έχει δίχτυ προστασίας. Και έπεσε…

Βαθμολογία: ½

ΑΘΗΝΑ: OΛΑ ΤΑ VILLAGE – ODEON ΙΛΙΟΝ – TOWN CINEMAS – ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ – ΑΘΗΝΑΙΟΝ – ΑΝΕΣΙΣ – ΑΕΛΛΩ – ΑΘΗΝΑΙΑ – ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ – ΑΙΓΛΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ – ΑΡΤΕΜΙΣ – ΑΡΚΑΔΙΑ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ – ΚΑΤΕΡΙΝΑ – ΛΙΛΑ – ΤΡΙΑΝΟΝ – ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ – ΦΛΟΙΣΒΟΣ -.ΑΡΙΑΝ κ.α ΘΕΣ/ΚΗ: ΠΑΝΟΡΑΜΑ – ΕΛΛΗΝΙΣ – ODEON – VILLAGE κ.α.

—————————————————-

«Τιμώμενος επισκέτης» («Guest of honor», Καναδάς, 2019)
Θα μπορούσε μια ιστορία της οποίας ο κεντρικός ήρωας είναι ένας υπάλληλος του υπουργείου Υγειας με δουλειά τον υγειονομικό έλεγχο εστιατορίων, να αποτελέσει ενδιαφέρον υλικό για μια ταινία; Δύσκολο γιατί ακούγεται λίγο μίζερο αλλά από την άλλη πλευρά, είναι και θέμα επιλογής σκηνοθέτη. Στον Καναδοαρμένιο Ατόμ Εγκογιάν αρέσει να καταπιάνεται με «λοξά» θέματα («Εξότικα», «The adjuster») βάζοντας κάτω από το μικροσκοπιο του τραυματισμενες ψυχές προβληματικών ανθρώπων, όπως ακριβώς ο κεντρικός ήρωας αυτής της ταινίας τον οποίο υποδύεται ο θαυμάσιος βρετανός ηθοποιός Ντέιβιντ Θιούλις.

Ο ελεγκτής είναι τυπικός αλλά και αδικαιολόγητα αυστηρός με τους «στόχους» του, ορισμένες φορές λειτουργεί ακόμα και ενάντια στους κανόνες που οφείλει να ακολουθεί. Και το ερώτημα βρίσκεται στο που οφείλεται αυτή η σκληρότητά του; Κάποιο ρόλο θα πρέπει να έχει παίξει το παρελθόν του, ίσως και η σχέση με την εξίσου προβληματική κόρη του (Λάισλα Ντε Ολιβέιρα), την ιστορία της οποίας παρακολουθούμε σε παράληλη δράση.

Ο Εγκογιάν δουλεύει ήρεμα και υπομονετικά το θέμα και τους δύο ήρωές του, αφήνει τον θεατή να κάνει την έρευνά του, τις υποθέσεις του, να σκαλίσει το παρελθόν πατέρα και κόρης, που προφανώς βαραίνει από σκοτεινά μυστικά. Αν και ο σύνδεσμος παρελθόντος – παρόντος δεν έχει την σεναριακή στιβαρότητα μιας μεγάλης ταινίας, το αποτέλεσμα είναι μια ατμοσφαιρική, νυχτερική κυρίως δημιουργία, σε σημεία συγκινητική, άλλοτε όμως παγωμένη. Την παρκολουθείς με ενδιαφέρον και αργότερα την σκέφτεσαι χωρίς ιδιαίτερο λόγο.

Βαθμολογία: 2 ½

ΑΘΗΝΑ: KAPMEN – ΣΤΕΛΛΑ – ΔΑΦΝΗ κ.α.

—————————————————-

«Ο πατέρας» («Bashtata», 2019)
Ένα ταξίδι χωρίς προορισμό βασισμένο σε μια ιδέα που διακρίνεται από ευαισθησία, πλάθει τον κόσμο της βουλγάρικης αυτής ταινίας συμπαραγωγός χώρα της οποίας είναι η δική μας. Χωρίς προορισμό διότι η απόφαση ενός ηλικιωμένου άντρα (Ιβάν Μπάρνεφ) να «βρει» την πεθαμένη γυναίκα του έχοντας ακούσει στην κηδεία της μια άλλη γυναίκα να λέει ότι συνομίλησε με το πνεύμα της, προφανώς, δεν μπορεί να οδηγήσει κάπου συγκεκριμένα. Μπορεί όμως πράγματι να οδηγήσει κάπου γιατί οι σκηνοθέτες αποτυπώνουν με ειλικρίνεια την αγωνία και τον πόθο ενός απελπισμένου ανθρώπου, το πρόσωπό του οποίου, οι εκφράσεις, η όλη συμπεριφορά του μα και η επαφή με τον γιό του (Ιβάν Σάβοφ), είναι ο χάρτης μιας στενάχωρης σε σημεία ταινίας, στην οποία ωστόσο διακρίνονται κgι αναλαμπές ευεξίας.

Αυτός ο ίδιος ο άνθρωπος τελικά, είναι το ταξίδι της ταινίας του ταλαντούχου ντουέτου σκηνοθετών Κριστίνα Γκρόζεβα και Πέταρ Βακάνοφ, των οποίων οι προηγούμενες δημιουργίες, «Δόξα» και «Μάθημα», είχαν κάνει αίσθηση στους φεστιβαλικούς κύκλους. Ο «Πατέρας» έχει το χάρισμα να μιλά κατευθείαν στην καρδιά του θεατή και ο θεατής θέλει πραγματικά να τον ακούσει. Γι’ αυτό και ο «Πατέρας» προκάλεσε συζητήσεις στο περσινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης όπου έκανε την πανελλήνια πρεμιέρα του.

Βαθμολογία: 2 ½

ΑΘΗΝΑ: ΣΙΝΕ ΦΛΕΡΥ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ – ΕΚΡΑΝ

Επανέκδοση

Η «Γκαρσονιέρα» («The appartment», ΗΠΑ, 1960)
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Βραβευμένο με πολλά Οσκαρ, το αξεπέραστο αυτό φιλμ του Μπίλι Γουάιλντερ αφηγείται την ιστορία ενός πού παράξενου ερωτικού τριγώνυ, με γωνίες έναν υπάλληλο, την ερωμένη του αφεντικού του και το ίδιο το αφεντικό το οποίο δανείζεται από τον πρώτο την γκαρσονιέρα του για να την χρησιμοποιεί ως ερωτική φωλιά. Το αποτέλεσμα είναι μια αριστουργηματική δαντέλα ευφυών διαλόγων, θαυμάσιας πλανοθεσίας (προσέξτε τους εσωτερικούς εργασιακούς χώρους) και ζεστών ερμηνειών με την Σίρλεϊ Μακ Λέιν στον τσαχπίνικο ρόλο της γυναικας που προκαλεί σύγχυση στους άντρες που την πολιορκούν, το όχι και τόσο σκληρό αφεντικό Φρεντ Μακ Μάρεϊ και τον όχι και τόσο αφελή υπάλληλο Τζακ Λέμον. Μην την χάσετε αν δεν την έχετε δει ξαναδείτε την όσοι την έχετε ήδη υπόψη σας!

Βαθμολογία: 5

ΑΘΗΝΑ: ΘΗΣΕΙΟ – ΕΛΛΗΝΙΣ – ΧΛΟΗ – ΟΡΦΕΥΣ ΣΑΡΩΝΙΔΑ – ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΑΠΟΛΛΩΝ – ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

https://www.in.gr/

Άποψη: Ο Gerardo Herrero, Iσπανός σκηνοθέτης με έφεση στα θρίλερ, επιστρέφει με ένα ακόμα αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου (όχι κάτι περισσότερο από τον μέσο όρο των καλοκαιριών ισπανικών θρίλερ), αυτή την φορά εντάσσοντας μέσα τον κόσμο της τέχνης και έναν από τους σπουδαιότερους Iσπανούς καλλιτέχνες όλων των εποχών, τον Γκόγια. Δύο γυναίκες αστυνομικοί, μια παλιά στο χώρο και αρκετά κυνική στην αντιμετώπισή της αλλά και στις σχέσεις της, η Carmen (Maribel Verdu), που λίγο πολύ έχει απηυδύσει πλέον από τα όσα γίνονται και μία νεότερη, η Εύα (Aura Garrido) που έχει διάθεση να δουλέψει, όσο όμως την αφήνει η συνεργάτιδά της, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ανακαλύψουν τον φιλότεχνο δολοφόνο.

Επιρροή τα Los Caprichos του Goya, μια σειρά χαρακτικών που δίνουν έμπνευση να δηλητηριάσει μια γυναίκα, να απαγχονίσει ένα άνδρα με κοινό στοιχείο ότι όλοι με κάποιο τρόπο συνδέονται με τα χαρακτικά καθώς είχαν ή έχουν κάποιο στην συλλογή τους. Ο κόσμος της τέχνης συχνά εμπλέκεται στο σινεμά με το αστυνομικό μυστήριο, άλλοτε αφορώντας κλοπές έργων τύπου Thomas Crown Affair, άλλοτε με φόνους τύπου Βελούδινο Πριόνι στο Netflix.

Εδώ χρησιμοποιείται ένα ενδιαφέρον μοτίβο που ωστόσο καταλήγει να γίνει απολύτως αναμενόμενο και προβλέψιμο. Το πώς θα αρχίσουν να εμπλέκονται συλλέκτες έργων που μάχονταν σε δημοπρασίες και άνθρωποι του χώρου δίνει ήδη το στίγμα του τι μέλλει γενέσθαι με αποτέλεσμα να εξαλείφεται κάθε στοιχεία αγωνίας και έντασης. Παραμένει ενδιαφέρον όσον αφορά την πλοκή, ιδίως για όσους τους αρέσει το έργο του Goya και πώς η δική του σατιρική και κριτική ματιά στην κοινωνία της εποχής καταλήγει να μετατραπεί σε όπλο στα χέρια εγκληματιών αλλά πέραν αυτού αδυνατεί να χτίσει ένα ολοκληρωμένο μυστήριο που θα σε κρατήσει από την αρχή μέχρι το τέλος.

Ακόμα και τα πρόσωπα είναι μέσα στα κλισέ, η μονήρης αστυνομικός που δεν της αρέσουν πολύ οι κοινωνικές συναναστροφές και μόνη της προσπαθεί να λύσει το μυστήριο (κλασικό σε πολλές αστυνομικές ταινίες αλλά και γουέστερν, συνήθως με άνδρα ήρωα) και οι άνθρωποι της τέχνης ως μυστηριώδη πλάσματα που πρέπει να έχεις μια επιφύλαξη για τα πάντα. Οι δύο πρωταγωνίστριες έχουν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους και δημιουργούν ένα ωραίο ντουέτο που όμως δεν το βοηθά το σενάριο ώστε να αναδειχθεί σε κάτι καλύτερο.

Αίγλη Ζαππείου Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 21.00
Τρία Αστέρια 3D Digital / Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 22.15  Θερινός
Cine Βοτσαλάκια Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 20.45
Village Shopping And More / Αίθουσα 12 Πέμ.-Τετ.: 20.45 / Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 21.45
Village 9 Cinemas @ Faliro / Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 19.50 / Αίθουσα 6 Πέμ.-Τετ.: 21.30
Αριάν Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 22.00
Βάρκιζα / Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 22.20  Θερινός
Μαργαρίτα Cinema Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 22.50
Cine Φιλοθεη Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 23.00
Ρία Θερινός / Πέμ.-Τρ.: 21.00
Φλωρίδα Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.00
Διονύσια Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 22.30
Mariel Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 21.00
Κοράλι Cinemax Θερινός / Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.00

https://www.moveitmag.gr/

Τα Χρόνια της Αθωότητας Cinemax Θερινός / Πέμ.-Κυρ., Τετ.: 22.30, Τρ. 23.00

Σελίδα 7 από 88

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.