facebook_page_plugin

Κιν/φος

Πολυ πριν δούμε το trailer, έχουμε ακούσει πολλά για την ταινία. Κυρίως, πως η ερμηνεία της Aniston μπορεί να της χαρίσει μία υποψηφιότητα για το χρυσό αγαλματίδιο.

Η ηθοποιός υποδύεται την Claire Simmons, μία εξαρτημένη από τα χάπια γυναίκα που παθαίνει εμμονή όταν μία νεαρή κοπέλα από την ομάδα υποστήριξης που συμμετέχει, αυτοκτονεί.

Στην ταινία βλέπουμε επίσης τους Sam Worthington, Felicity Huffman, Chris Messina, William H. Macy, και Anna Kendrick. Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στις αμερικανικές αίθουσες στις αρχές του νέου έτους.

 

Η ταινία Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ είναι μια πραγματικά ανεξάρτητη παραγωγή, χωρίς τη χρηματοδότηση και την υποστήριξη κανενός Κέντρου και ...παράκεντρου.

Περιγράφει τις ημέρες της εξέγερσης του 2008 και τα γεγονότα που ακολούθησαν ενώ σε παράλληλη δράση παρακολουθεί τις αγωνιώδεις συγκρούσεις ανάμεσα σε εφτά χαρακτήρες εγκλωβισμένους σε έναν υπόγειο κινηματογράφο. Το μόνο κοινό που τους ενώνει είναι o φόβος τους και η άρνηση τους να αντιμετωπίσουν και να αλλάξουν την πραγματικότητα.

Κατά τα άλλα τους χωρίζουν έριδες, μικρότητες, συνωμοσίες, μίση και πάθη. (Οπως την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων). Ακόμη, η ταινία αποτελεί ένα καυστικό σχόλιο για την βαρβαρότητα της αστυνομικής βίας, τον μαζικό βομβαρδισμό με δακρυγόνα της 29ης Ιουνίου 2011 στο Σύνταγμα, τον άνοδο του νεοναζισμού, και την προμελετημένη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Ο αέναος κύκλος της βίας δεν τελειώνει ποτέ.

Και δεν κλείνει ποτέ!

Στην ταινία ακούγονται 4 ακυκλοφόρητα tracks του superstar της ηλεκτρονικής μουσικής Moby μετά από ειδική άδεια του διεθνούς καταξιωμένου πρωτοπόρου μουσικού δημιουργού.

Σενάριο-σκηνοθεσία: Δημήτρης Βόρρης./ Cast: Λουκία Λαιμού, Αβραάμ Παπαδόπουλος, Μαρία Φλωράτου, Βίβιαν Ιωάννου, Κώστας Ανταλόπουλος, Νίκος Γιαννίκας, Αρης Παπάς, Νάσος Παπάς, Aris Athan, Michael Angels, Louise Rheas, Duncan Skinner, Χριστίνα Μάνη (αφηγήτρια).

Φιλική συμμετοχή: Hλίας Λογοθέτης, Τόνυ Δημητρίου.


Aπό 4 Δεκεμβρίου στους κινηματογράφους

Έπειτα από μια επιτυχημένη παρουσία σε 40 σχολεία της Αττικής την περασμένη σχολική χρονιά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πρώτη Ώρα Σινεμά» επιστρέφει.

Σκοπός είναι να παρουσιάσει δωρεάν στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης την ιστορία του σινεμά, με τρόπο ευφάνταστο και ψυχαγωγικό.

Μέσω μιας συνοπτικής εικόνας της ιστορίας του παγκόσμιου και του ελληνικού κινηματογράφου και σε συνδυασμό με γνώσεις σχολικών μαθημάτων όπως η Ιστορία, οι Θετικές επιστήμες, η Ελληνική ή Ξένη Γλώσσα και η Γεωγραφία, δημιουργεί ένα κινηματογραφικό παιχνίδι μάθησης.

Το πρόγραμμα αποτελείται από τρεις διαφορετικές παρουσιάσεις: Παγκόσμιο, Ελληνικό Και Γαλλικό Σινεμά (το τελευταίο παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου της Ελλάδος).

Ένας ειδικά εκπαιδευμένος νέος ηθοποιός παρουσιάζει μια διαδραστική παράσταση, που αποτελείται από μικρά αποσπάσματα γνωστών ή και άγνωστων ταινιών.

Παράλληλα με την προβολή, προκαλεί τους μαθητές να σκεφτούν, να συζητήσουν και τέλος να ανακαλύψουν μέσα από αυτή την πρωτότυπη διαδικασία -η οποία διαρκεί όσο μια διδακτική ώρα- τα μυστικά που κρύβουν οι κινηματογραφικές εικόνες.

Ειδικά φέτος, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορτείο, θα συμμετάσχουν γνωστοί Έλληνες σκηνοθέτες, ηθοποιοί και παραγωγοί.

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα εισαγωγής στην τέχνη του κινηματογράφου, διοργανώνεται από το 2006 με επιτυχία από την Κινηματογραφική Εταιρεία Αθηνών (Νύχτες Πρεμιέρας, Athens Open Air Film Festival).

Από τον Ιανουάριο του 2014 το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας ξεκίνησε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και παρουσιάζουν το «Πρώτη Ώρα: Σινεμά», σε μια εξελιγμένη και άκρως διαδραστική μορφή σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της Αττικής.

real.gr

Μια απομονωμένη στην εξοχή εξαμελής οικογένεια μελισσοκόμων προσπαθεί να εκσυγχρονίσει το μικρό παρασκευαστήριό της. Άτυπος αρχηγός της η 12χρονη Τζελσομίνα, που βοηθάει στις δουλειές, προσέχει τις τρεις μικρότερες αδερφές της και κάνει τα πάντα για να πείσει την οικογένειά της να συμμετάσχει σε ένα τηλεοπτικό reality show. Αλληγορία και λυρισμός συνδυάζονται σε μια τρυφερή ταινία ενηλικίωσης, η οποία τιμήθηκε με το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής του Φεστιβάλ Κανών.

Κόρη μελισσοκόμων που ξεκίνησε τη σκηνοθετική της καριέρα από το ντοκιμαντέρ, η 32χρονη Αλίτσε Ρορβάκερ (μικρότερη αδερφή της πρωταγωνίστριας Άλμπα ) εντυπωσίασε με το προ τριετίας μυθοπλαστικό ντεμπούτο της «Corpo Celeste». Δανειζόμενη στοιχεία από την οικογενειακή της ιστορία κι έχοντας για άλλη μία φορά ένα νεαρό κορίτσι ως βασική ηρωίδα, έκανε με τα «Θαύματα» τη μεγάλη έκπληξη στο τελευταίο Φεστιβάλ Κανών, στο οποίο απέσπασε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής.

Πιστή στο νταρντενικό, νεο-ρεαλιστικό αφηγηματικό της ύφος, «εισβάλλει» στην καθημερινότητα μιας εξαμελούς, απομονωμένης στην εξοχή οικογένειας μελισσοκόμων η οποία προσπαθεί να εκσυγχρονίσει το μικρό παρασκευαστήριό της. 

Είναι η νέα ιταλική γενιά, από τη μία δεμένη με την αγροτική παράδοση και τον παραδοσιακό τρόπο­ ζωής και από την άλλη γοητευμένη από ένα φανταχτερό αύριο­, όπου τα πάντα –η Ιστορία, οι παραδόσεις, οι ανθρώπινες σχέσεις– μετατρέπονται σε θέαμα.

Η Ρορβάκερ σκηνοθετεί αυτήν την αντίφαση αντιπαραθέτοντας εικόνες που ξεπηδούν από έναν αλά Ερμάνο Όλμι («Το Δέντρο και τα Τσόκαρα» ) ή αδερφούς Ταβιάνι («Πατέρας Αφέντης» ) ρεαλισμό με την ονειρική αύρα των ταινιών του Φελίνι: στην πρώτη συνάντηση της Τζελσομίνα με την τηλεπαρουσιάστρια Μόνικα Μπελούτσι στο δάσος, η τελευταία εμφανίζεται ντυμένη σαν κιτσάτα πανέμορφη γοργόνα.
Αυτό το παιχνίδι ανάμεσα στο όνειρο και στην πραγματικότητα συντηρείται με διακριτικό τρόπο μέχρι το λυρικό φινάλε, κρατώντας έτσι την ταινία σε μια πρωτότυπη και παράξενη ισορροπία ανάμεσα στη σκληρή κινηματογραφική ειλικρίνεια και την απελευθερωτική φαντασία. Ισορροπία η οποία αντιπροσωπεύει και τη ματιά της δυναμικής, αλλά ευαίσθητης Τζελσομίνα προς το ενήλικο αύριο, το οποίο η Ρορβάκερ προβλέπει τρυφερό, επώδυνο, απολαυστικό, πικρό και σίγουρα γεμάτο θαύματα.

Παντρεμένη με ναυτικό και μητέρα τριών παιδιών, η Μαρία προσπαθεί να βάλει σε τάξη τόσο τα προσωπικά της προβλήματα όσο και τα αβάσταχτα χρέη των γονιών της. Μέχρι τη στιγμή που εκρήγνυται, σε ένα σκηνοθετημένο με δυναμισμό κι ερμηνευμένο με πάθος, αλλά βαρυφορτωμένο και αλληγορικά φλύαρο δράμα με διεθνή φεστιβαλική καριέρα.

Μετά το εντυπωσιακό, αλλά άνισο ντεμπούτο του με τη «Χώρα Προέλευσης», ο Σύλλας Τζουμέρκας επιστρέφει στην πυρακτωμένη νεοελληνική πραγματικότητα εξίσου δυναμικά, οπλισμένος με σαφώς μεγαλύτερη κινηματογραφική ωριμότητα. Θέματα της πρώτης ταινίας του επιστρέφουν προς αναδιαπραγμάτευση και η «επιθετική» σκηνοθεσία του διατηρεί το χαρακτηριστικό, ιδιαίτερο ύφος της, αλλά η θυμωμένη «Έκρηξη» αναπνέει με μεγαλύτερη ελευθερία, καθώς πολλά αφηγηματικά βαρίδια έχουν πλέον ξεσκαρταριστεί.

Θα έπρεπε όμως αυτά να ήταν πολύ περισσότερα. Γύρω από την ιστορία μιας 35άρας, παντρεμένης με ναυτικό και μητέρας τριών παιδιών, μια υπό κατάρρευση Ελλάδα περιγράφεται ανάγλυφα ως κοινωνικό φόντο. Η Μαρία έρχεται σε μετωπική σύγκρουση μαζί της, καθώς νιώθει εγκλωβισμένη σε μια καθημερινότητα που την πνίγει σφραγίζοντας κάθε διέξοδό της: ερωτική, συναισθηματική, οικονομική και οικογενειακή.

Στην προσπάθειά της να διαχειριστεί την απουσία του άντρα της, την αντιφατική σχέση με τη μικρότερη αδερφή της, που είναι παντρεμένη με έναν ακροδεξιό υπάλληλο καθαριότητας, και τα υπέρογκα χρέη του μαγαζιού των γονιών της, φτάνει με ταχύτητα στο απόλυτο αδιέξοδο, συνειδητοποιώντας πως δεν έχει άλλη επιλογή από το να συνεχίσει να πατάει το γκάζι.

Με μια λιτή, εξομολογητική σκηνή στην οποία η έκδηλη εσωτερική οργή, σε κόντρα με την εξωτερική ψυχρότητα τής (άλλη μία φορά εξαιρετικής ) Αγγελικής Παπούλια, κορυφώνει ιδανικά μια διαδρομή «πτώσης», ο Τζουμέρκας αναρω- τιέται με τόλμη πάνω στη σύγχρονη πραγματικότητα μιας γενικευμένης απελπισίας όσο και απόλυτης απραξίας.

Οι εικόνες του κουβαλούν την ένταση με την οποία πάλλονται τα συναισθήματα των χαρακτήρων του, το μοντάζ της Κάθριν Ντίτζελ κάνει τον κατακερματισμένο χρόνο σύμμαχο μιας ασθματικής αφήγησης και το ψυχολογικό ξεγύμνωμα της Μαρίας είναι ειλικρινές πέρα από κάθε πολιτική ορθότητα.

Μια σειρά από κινηματογραφικά προτερήματα δηλαδή που ο ταλαντούχος σκηνοθέτης είχε φανερώσει και στο ντεμπούτο του, το οποίο η συσσώρευση συμβόλων, η επιτηδευμένη περιπλοκότητα και η υπερβολική αλληγορική διάθεση είχαν τραυματίσει επώδυνα.

Η διάθεση να ειπωθούν πολλά, σχεδόν όλα, και μάλιστα με δυνατή φωνή, υπάρχει τιθασευμένη κι εδώ, προσθέτοντας στη βασική πλοκή-διαδρομή υπαρξιακής αφύπνισης πινελιές κοινωνικού νατουραλισμού (οι σκηνές στην εφορία ), αναφορές στην αρχαία τραγωδία («Μήδεια» ), περιττές επεξηγήσεις (ο Παπανδρέου στο Καστελόριζο ), παραπλανητικές πληροφορίες για τους χαρακτήρες (η σεξουαλική ζωή του ναυτικού ), φτηνές απλοποιήσεις (φασισμός και κάθε είδους διαστροφή πάνε μαζί ) και μια φλύαρη σκηνή φλας μπακ πριν από το φινάλε (το γλέντι του γάμου ) που αποσυντονίζει το αφηγηματικό τέμπο. στοιχεία που επικαλύπτουν το σκληρό κουκούτσι του φιλμ, εκεί όπου κρύβονται οι πικρές και πολύτιμες κινηματογραφικές αλήθειες του.

Η Έκρηξη
Μετά την πολυσυζητημένη «Χώρα Προέλευσης», που απέσπασε πέντε βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ο Σύλλας Τζουμέρκας δεν θα μπορούσε παρά να επιστρέψει με ένα εξίσου εκρηκτικό κινηματογραφικό υλικό. Στο επίκεντρο βρίσκεται η Μαρία (Αγγελική Παπούλια ), η οποία μόλις μία ημέρα νωρίτερα ήταν μια στοργική μητέρα, ερωτευμένη σύζυγος και υπεύθυνη κόρη, αλλά σήμερα έχει επαναστατήσει. Η προσπάθειά της να ξαναπάρει τη ζωή στα χέρια της δεν θα είναι χωρίς θυσίες. Μια σειρά από πράγματα και συνθήκες που θεωρούνταν μέχρι πρότινος δεδομένα θα σκορπιστούν στον αέρα από μια θηλυκή επαναστατικότητα που δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο.



Πρόμαχος
Αγγλόφωνο δράμα πάνω στο θέμα της επιστροφής των Ελγινείων. Μια ιστορία αγάπης μεταξύ δύο Ελλήνων δικηγόρων που μηνύουν το Βρετανικό μουσείο για την επιστροφή των μαρμάρινων γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα. Ο Ανδρέας (Παντελής Κοντογιάννης ) αναγκάστηκε να αφήσει την πατρίδα του, την Ελλάδα, όταν ήταν παιδί, αλλά τώρα επιστρέφει με την πρόσκληση του διευθυντή του μουσείου της Ακρόπολης (Τζιανκάρλο Τζιανίνι ) για να προχωρήσει την υπόθεση κατά του Βρετανικού μουσείου. Καθώς μαζεύει αποδεικτικά στοιχεία για να αποδείξει ότι πλαστογραφήθηκαν έγγραφα για να επιτρέψουν την πώληση των Μαρμάρων στο Βρετανικό κοινοβούλιο το 1816, η Αθήνα του 2011 βρίσκεται σε οικονομική και κοινωνική κρίση.



Οι Πιγκουΐνοι της Μαδαγασκάρης
Οι εφευρετικοί ασπρόμαυροι ήρωες της «Μαδαγασκάρης» στο ολοδικό τους animation, με τους Σκίπερ, Κοβάλσκι, Ρίκο και Στρατιώτη αυτήν τη φορά να σολάρουν. Οι «κουστουμάτοι» ήρωες πρωταγωνιστούν σε μια ξεκαρδιστική 3D περιπέτεια με μπόλικο κατασκοπικό πιγκουϊνικό σασπένς. Στο άτυπο σίκουελ του «Μαδαγασκάρη 3: Οι Φυγάδες της Ευρώπης» η εφευρετική ασπρόμαυρη τετράδα συνεργάζεται με τη μυστική ομάδα δράσης Βόρειος Άνεμος, ώστε να αποτρέψουν από κοινού τον μοχθηρό δόκτορα Οκτάβιο Μυαλάτη, που έχει βαλθεί να καταστρέψει τον κόσμο.



Αφεντικά Για Σκότωμα 2
Οι εκδικητικοί υπάλληλοι της διάσημης κωμωδίας επιστρέφουν φονικότεροι. Ο Ντέιλ, ο Κερτ και ο Νικ συνεχίζουν τα ανορθόδοξα βήματα στην καριέρα τους, αφού μετά την πρόθεσή τους να καθαρίσουν τα αφεντικά τους στην προηγούμενη ταινία, τώρα αλλάζουν άρθρο του ποινικού κώδικα ασκούμενοι στο σπορ της… απαγωγής. Όλα ξεκινούν όταν το απερίγραπτο τρίο αποφασίζει να ανοίξει τη δική του επιχείρηση και αναζητά επενδυτή. Οι τρεις φίλοι βάζουν μπροστά ένα παράτολμο σχέδιο απαγωγής ευελπιστώντας ότι τα λύτρα θα μετατραπούν σε κεφάλαιο για τις μελλοντικές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Η επανεμφάνιση του Τζέιμι Φοξ στον απολαυστικό ρόλο του Ντιν «Motherfucker» Τζόουνς είναι σίγουρα από τα κωμικά highlights της χρονιάς.



Ouija
Άλλη μία ταινία μεταφυσικού τρόμου που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο αμερικανικό box office. Μετά την αυτοκτονία της καλύτερής της φίλης, η Λέιν και η παρέα της αποφασίζουν να παίξουν το σκοτεινό παιχνίδι, «Ouija» με στόχο να επικοινωνήσουν με το πνεύμα της νεκρής φίλης τους μέσω αυτού του πίνακα πνευμάτων, προκειμένου να την αποχαιρετήσουν. Καθώς όμως εμβαθύνουν στα μυστικά του σπιτιού της νεκρής μέσω της επικοινωνίας τους με ένα πνεύμα που αρχικά θεωρούν πως είναι το δικό της, όλο και περισσότερα σκοτεινά μυστικά αποκαλύπτονται, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.



Τα Θαύματα
Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στις Κάνες για ένα ρεαλιστικό ιταλικό δράμα. Η ιστορία μας παρουσιάζει την καθημερινότητα μιας εξαμελούς, απομονωμένης στην εξοχή οικογένειας μελισσοκόμων η οποία προσπαθεί να εκσυγχρονίσει το μικρό παρασκευαστήριό της. Ο γερμανικής καταγωγής πατέρας δίνει τις εντολές, αλλά άτυπος αρχηγός της είναι η 12χρονη Τζελσομίνα, η οποία βοηθάει στις δουλειές, προσέχει τις τρεις μικρότερες αδελφές της και κάνει τα πάντα για να πείσει την οικογένειά της να συμμετάσχει σε ένα τηλεοπτικό reality show.



Samba
Μετά την τεράστια κινηματογραφική επιτυχία των «Άθικτων», το σκηνοθετικό δίδυμο Ερίκ Τολεντανό-Ολιβιέ Νακάς επιστρέφει με μια ακόμη αντισυμβατική κωμωδία. Ο Oμάρ Σι των «Άθικτων», υποδύεται αυτή τη φορά έναν παράνομο μετανάστη. O Σαμπά ήρθε στη Γαλλία πριν δέκα χρόνια από τη Σενεγάλη και άρχισε να κάνει διάφορες εποχιακές, δύσκολες δουλειές. Η Aλίς (Σαρλότ Γκενσμπούργκ ), πρώην στέλεχος επιχειρήσεων, έχει εγκαταλείψει την καριέρα της και προσπαθεί να ξαναβρεί τον εαυτό της προσφέροντας βοήθεια σε μία εθελοντική οργάνωση. Και οι δύο προσπαθούν να απεγκλωβιστούν από το αδιέξοδο της ζωής τους, μέχρι που η μοίρα θα τους φέρει κοντά.



Drive Hard
Τετράτροχη περιπέτεια με πρωταγωνιστή τον Τζον Κιούζακ. Ένας πρώην ραλίστας απαγάγεται από έναν μυστηριώδη κλέφτη, ο οποίος τον προορίζει για οδηγό της επόμενης φιλόδοξης «δουλειάς» του. Το χτύπημα που πρόκειται να κάνει το αταίριαστο δίδυμο είναι βέβαιο ότι θα φέρει στο κατόπι του όχι μόνο την αστυνομία, αλλά και αρκετούς ακόμη εγκληματίες.



Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας Και Η Σφαγή του Λάντλοου
Ντοκιμαντέρ για έναν Ελληνοαμερικανό συνδικαλιστή των αρχών του προηγούμενου αιώνα. Η σφαγή του Λάντλοου και η δολοφονία του Έλληνα μετανάστη και συνδικαλιστή Λούη Τίκα (Ηλία Σπαντιδάκη ) αποτελεί μία από τις κομβικές στιγμές του αμερικάνικου εργατικού κινήματος. Η Λαμπρινή Θωμά και ο Νίκος Βεντούρας αναζήτησαν τις μνήμες, την ιστορία και την κληρονομιά του Λούη Τίκα και του Λάντλοου στο Κολοράντο και μίλησαν με κορυφαίους ιστορικούς, καλλιτέχνες και απογόνους ανθρακωρύχων, καταγράφοντας τα σημάδια που άφησε στο σώμα της εργατικής Αμερικής μια τραγωδία που πολλοί προσπάθησαν να ξεχαστεί.



Ο Γερμανός Ράινερ Φος, κορυφαίο τραπεζικό στέλεχος, εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν τα ανθρώπινα γρανάζια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής μηχανής, το πώς αισθάνονται οι ίδιοι και ποιο σύστημα τελικά (εξ )υπηρετούν. Συγκροτημένο, αναλυτικό, μα συγκρατημένα αποκαλυπτικό και βασισμένο αποκλειστικά στο λόγο ανθρώπινο πορτρέτο-πολιτικοοικονομικό χρονικό, βραβευμένο στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο.

Ένας καλοντυμένος 55άρης περιφέρεται στα άδεια γραφεία ενός τεράστιου κτιρίου στο κέντρο της Φρανκφούρτης. Είναι ο Ράινερ Φος, υψηλό στέλεχος πολλών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, που εξηγεί στην κάμερα τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν οι traders (επενδυτές - πωλητές τραπεζικών προϊόντων ) αλλά και ολόκληρο το σύγχρονο οικονομικό «παρασκήνιο».

Το ντεκόρ, επιβλητικό και ταυτόχρονα μελαγχολικό, είναι το ιδανικό γι’ αυτό το εξομολογητικό χρονικό-ανθρώπινο πορτρέτο, που αντανακλά πολλά κομμάτια της σύγχρονης πολιτικοκοινωνικής πραγματικότητας. Χαρισματικός ομιλητής, ο Φος δεν αναλύει θεωρίες τις οποίες­ ακούμε για πρώτη φορά.

Επεξηγεί με σαφήνεια στοιχεία που λίγο πολύ­ γνωρίζουμε, με το πλεονέκτημα να στέκεται σε μια θέση όχι ιδιαίτερα καταγγελτική (όπως αυτή που διαλέγουν σχεδόν όλες οι ανάλογες ταινίες τεκμηρίωσης ), ούτε ακριβώς απολογητική.

Με γερμανική μέθοδο και ψυχραιμία περιγράφει τη μεθοδολογία και την ψυχολογία του υπαλλήλου με «μισθό» 1 εκατ. την ημέρα, κυρίαρχου του σύμπαντος και ταυτόχρονα τελευταίου γραναζιού της αδηφάγου καπιταλιστικής μηχανής.

Έτσι το σχεδόν αποκλειστικά βασισμένο στο λόγο ντοκιμαντέρ του Μαρκ Μπάουντερ καταλήγει να αφορά περισσότερο τη σχέση ανθρώπου κι εξουσίας και λιγότερο τα μυστικά ή τα άδυτα της διεθνούς τραπεζικής πραγματικότητας.

Γερμανία, Αυστρία. 2013. Διάρκεια: 88΄

Σελίδα 77 από 88

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.