facebook_page_plugin

Κιν/φος

Ο αειθαλής Γούντι Αλεν αφήνει την καρέκλα του σκηνοθέτη στον Τζον Τορτούρο και αναλαμβάνει ρόλο πρωταγωνιστή σε αυτή την κομεντί που πλημμυρίζει την μεγάλη οθόνη με γοητευτικές εικόνες της Νέας Υόρκης, αυτοσαρκαστικό χιούμορ, σαγηνευτικές γυναίκες και υπέροχες τζαζ και λάτιν μουσικές.

Υπόθεση

Ο Φιοβαράντε αποφασίζει να γίνει επαγγελματίας «Δον Ζουάν» για να κερδίσει χρήματα και να βοηθήσει τον αδέκαρο φίλο του Μάρεϊ. Ο Μάρεϊ γίνεται προσωπικός «μάνατζερ» του Φιοβαράντε και σχηματίζουν ένα αχτύπητο δίδυμο, παγιδευμένο στην αγάπη και το χρήμα.Όλα ξεκινούν όταν η δερματολόγος του Μάρεϊ, Δρ. Πάρκερ, προτείνει στον Φιοβαράντε να συμμετάσχει στο «τρίο» που σχεδιάζουν με τη σαγηνευτική φίλη της Σελίμα. Η πρόταση είναι δελεαστική, αφού η σεξουαλική ικανοποίηση γυναικών μπορεί να τους αποφέρει τα επιθυμητά χρηματικά κέρδη, και ο Μάρεϊ προσπαθεί να πείσει τον Φιοβαράντε να τη δεχτεί ώστε να βρει επιπλέον «πελάτες»…

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΖΙΓΚΟΛΟ  ΚομεντίΈγχρωμηΔιάρκεια: 90'

Παραγωγή: Αμερικανική Σκηνοθεσία: Τζον Τορτούρο

Πρωταγωνιστούν: Γούντι Αλεν, Τζον Τορτούρο, Σάρον Στόουν, Σοφία Βεργκάρα, Βανέσα Παραντί

Μετά την αποτυχημένη προσπάθειά του να εκδώσει το βιβλίο του, ο Μάικλ (Λίαμ Νίσον), ταξιδεύει στο Παρίσι για να σκεφτεί τη ζωή του, αφήνοντας τη σύζυγο του, Ελέιν (Κιμ Μπέισινγκερ), πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Σον (Έιντριεν Μπρόντι) βρίσκεται να τριγυρίζει στους δρόμους της Ρώμης καταλήγοντας να κάνει παρέα με μια τσιγγάνα σε ένα μπαρ. Ο Ρικ (Τζέιμς Φράνκο) ζει σε ένα αριστοκρατικό σπίτι της Νέας Υόρκης, μαζί με τον γιο του από τον προηγούμενο του γάμο και τη νέα του κοπέλα.

Τρείς αλληλένδετες ιστορίες αγάπης, οι οποίες μπορεί να απέχουν χιλιόμετρα μεταξύ τους αλλά που σταδιακά θα αποκαλύψουν από ένα μυστικό, αποδεικνύοντας την πολυπλοκότητα της ζωής.

Ο βραβευμένος με Όσκαρ Πολ Χάγκις (“Crash”) επιχειρεί ξανά να αφηγηθεί μια ιστορία παράλληλων ιστοριών, αυτή τη φορά όμως οι ιστορίες διαδραματίζονται σε τρεις διαφορετικές πόλεις. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο (2013), αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές.

 

Η ιστορία πίσω από «Το Τρίτο Πρόσωπο»

Η ιδέα για την ταινία ξεκίνησε λίγες μέρες μετά το τέλος των γυρισμάτων της τελευταίας ταινίες του Πολ Χάγκις «Οι επόμενες τρεις μέρες». Έγινε μία σειρά συζητήσεων μεταξύ του Πολ και της ηθοποιού Μοράν Ατίας, η οποία του πρότεινε να γράψει μία ιστορία με παράλληλες πλοκές σχετικά με την αγάπη και τις σχέσεις.

Κοινές ιστορίες, επώδυνες αλλά και χαρούμενες γύρω από την αγάπη, οι οποίες σταδιακά αποτυπώθηκαν στη μεγάλη οθόνη. Κατά τον σκηνοθέτη ήταν ίσως η πιο μεγάλη πρόκληση να γράψει το σενάριο αυτής της ταινίας. «Άφησα τους χαρακτήρες να με καθοδηγήσουν μέσα στην ιστορία και πολλές φορές χανόμουν κυριολεκτικά.», λέει ο σκηνοθέτης.

Ο Πολ Χάγκις απολαμβάνει να εξερευνά πολύπλοκους χαρακτήρες. «Παρότι εμείς δεν το βλέπουμε συχνά σε ταινίες, πιστεύω ότι καμιά φορά αρέσει στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται σε πλήρη αντίθεση με τις ανάγκες τους. Πόσο συχνά έχετε δει έναν φίλο και αναρωτιέστε: «γιατί άραγε αυτή η γυναίκα είναι μαζί με αυτόν τον άντρα;» ή το αντίστροφο. Πολλές φορές δε βλέπουμε καθαρά… Δε βλέπουμε αυτό που βλέπουν οι άλλοι γύρω μας. Είχα πολλές απορίες σχετικά με τις σχέσεις, τις οποίες δε μπορούσα να απαντήσω. Έτσι αποφάσισα να κάτσω να γράψω κάτι περί αυτού.»

«Ο Πολ γενικά γράφει γρήγορα, με την ταινία αυτή όμως, πρέπει να το πω, είχε μία εμμονή και του πήρε περισσότερο χρόνο, ήθελε να τα κάνει όλα στην εντέλεια», λέει ο παραγωγός Μάικλ Νόζικ.

 

Τρεις πόλεις…τρεις έρωτες…

Παρίσι

Μάικλ (Λίαμ Νίσον) & Άννα (Ολίβια Ουάιλντ)

O Μάικλ είναι ένας επιτυχημένος συγγραφέας. Έχει κερδίσει ένα βραβείο Πούλιτζερ για το πρώτο του βιβλίο. Από την πρώιμη αυτή επιτυχία του, φαινόταν όλο και πιο δύσκολο να αποτυπώσει τα συναισθήματα της ψυχής του και σε ένα χαρτί. Είναι αποξενωμένος από τη σύζυγό του, την Ελέιν (Κιμ Μπέισινγκερ) και βρίσκεται εδώ και δύο χρόνια σε μια θυελλώδη παράλληλη ερωτική σχέση με μία επίδοξη συγγραφέα, την Άννα. Ο Μάικλ καταφεύγει σε μια σουίτα ενός Παριζιάνικου ξενοδοχείου προσπαθώντας να τελειώσει το τελευταίο του βιβλίο. Είναι πλέον σαφές ότι η Άννα είναι κάτι περισσότερο από μία ερωμένη και από έναν εθισμό… Είναι η μούσα του. Είναι ο άνθρωπος που μπορεί να τον εμπνεύσει αλλά σπάνια μπορεί να τον παρηγορήσει.

Η Άννα είναι μία όμορφη και νέα κοπέλα. Μία φιλόδοξη συγγραφέας, η οποία δουλεύει ως κοσμικογράφος σε ένα περιοδικό μόδας. Είναι κατά κάποιο τρόπο η προστατευόμενη του Μάικλ, που εκτός από μέντορας της είναι και ο γοητευτικός της εραστής. Παρά το γεγονός ότι αυτή η κοπέλα είναι διαλυμένη συναισθηματικά και έχει έναν περίπλοκο χαρακτήρα, η αγάπη της για τον Μάικλ είναι αληθινή.

 Ρώμη

Σκοτ (Έιντριεν Μπρόντι) & Μόνικα (Μόραν Ατίας)

Ο Σκοτ είναι ένας σκοτεινός Αμερικανός επιχειρηματίας, ο οποίος βρίσκεται στην Ιταλία με σκοπό να κλέψει κάποια σχέδια από οίκους μόδας. Στο τέλος του επαγγελματικού του ταξιδιού, επισκέπτεται το Bar Americano. Τη στιγμή που πάει να φύγει μπαίνει στο μπαρ η Μόνικα μία πανέμορφη τσιγγάνα. Ανίκανος να σταματήσει το φλερτ, ο Σκοτ ανακαλύπτει ότι η Μόνικα έχει πάει εκεί για να συναντήσει την κόρη της μετά από καιρό. Μετά τη γνωριμία τους, η Μόνικα αν και είναι επιφυλακτική για τις προθέσεις του Σκοτ εξερευνούν μαζί τις πιο επικίνδυνες γωνιές της νότιας Ιταλίας.

Η Μόνικα είναι μετανάστης από την Αλβανία που προσπαθεί να συμμαζέψει τη ζωή της στις παρυφές ενός κόσμου, όπου οι άνθρωποι την αντιμετωπίζουν με το χειρότερο τρόπο. Λόγω του τρόπου ζωής της, έχει ένστικτα άγριου ζώου και είναι πάντα “ετοιμοπόλεμη”. Ο Σκοτ, βλέπει σε εκείνη όλα όσα δεν διαθέτει εκείνος: δυναμισμό, περηφάνια και θάρρος.

 Νέα Υόρκη

Τζούλια (Μίλα Κούνις) & Ρικ (Τζέιμς Φράνκο)

Η Τζούλια είναι μία όμορφη, πρώην ηθοποιός σαπουνόπερας, η οποία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με τον πρώην σύζυγό της – διάσημο Νεοϋορκέζο καλλιτέχνη - και προσπαθεί να κερδίσει την κηδεμονία του παιδιού της. Τα νομικά έξοδα είναι τεράστια κάτι που την ωθεί στο να δουλέψει ως καμαριέρα σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Μανχάταν, όπου παλιά συνήθιζε να είναι πελάτισσα. Παρόλο που τις προσέφεραν και άλλες δουλειές που ίσως να ήταν καλύτερες, εκείνη προτίμησε αυτή. Η ντροπή που ένιωθε για αυτό το μεγάλο δημόσιο σκάνδαλο ήταν τεράστια. Το μοναδικό κίνητρο της Τζούλια είναι να κερδίσει την από κοινού επιμέλεια του παιδιού της, αλλά η εύθραυστη ψυχολογική κατάσταση της και οι συνθήκες της διάλυσης του γάμου της κάνουν την κατάσταση όλο και πιο δύσκολη.

Ο Ρικ από την άλλη είναι ένας γνωστός καλλιτέχνης, ο οποίος ζει σε ένα υπέροχο διαμέρισμα με το γιο του και τη νέα του κοπέλα. Προσπαθεί να πείσει το δικαστήριο ότι η πρώην γυναίκα του είναι ψυχολογικά ασταθής και δεν πρέπει να βλέπει καθόλου το παιδί τους.

Στην τελευταία ιστορία, το ρόλο της σκληρής δικηγόρου, που μάχεται να βοηθήσει την Τζούλια στην επιμέλεια του παιδιού της, υποδύεται η Μαρία Μπέλο.

Από 3 Ιουλίου στους κινηματογράφους

 

Η ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" βασίζεται  στην νουβέλα "Nastanirh" (The Broken Nest) του Rabindranath Tagore (Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ) (1861–1941), ο όποιος τιμήθηκε με το Nobel Prize Λογοτεχνίας. Ο Ταγκόρ ήταν ποιητής, φιλόσοφος, συνθέτης, ζωγράφος και ηγετική φυσιογνωμία της Ινδικής Μπενγκάλι αναγέννησης.

 Σύνοψη

Στην ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" (Charulata) η κομψότητα και η απλότητα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με πολύ λεπτό τρόπο. Ο Satyajit Ray (Σατιαζίτ Ρέι) καταφέρνει να μας μεταφέρει τα μύχια συναισθήματά και τις σκέψεις των χαρακτήρων του, χωρίς τεχνάσματα και με ελάχιστο διάλογο.

H συναρπαστική ιστορία μιας γυναίκας με ανάγκη για έκφραση, τέχνη και ρομαντισμό, εξελίσσεται στα τέλη του 19ου αιώνα στην Ινδία. Στο περίτεχνο σπίτι του φιλελεύθερου αλλά και εργασιομανή Bhupati, εκδότη εφημερίδας και της μοναχικής γυναίκας του, Charulata, έρχεται να φιλοξενηθεί ο Αmal, ο ξάδερφος του Bhupati. H Charulata ανακαλύπτει την καλλιτεχνική της πλευρά αλλά ταυτόχρονα νιώθει και μια επικίνδυνη έλξη. Η πλοκή υφαίνει με λεπτές κινήσεις το ντελικάτο παραμύθι ενός εύθραυστου γάμου και μιας γυναίκας που πασχίζει να ακουστεί η φωνή της.

 

Η ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" (Charulata) έχει αποκατασταθεί ψηφιακά, χρησιμοποιώντας τα πρωτότυπα αρνητικά 35mm, που διατηρήθηκαν από τους παραγωγούς RDB & Cο. Τα αρνητικά σκαναρίστηκαν σε ανάλυση 2Κ και αποκαταστάθηκαν σε αυτήν ακριβώς την ανάλυση.

Κατά την ανάλυση των αρνητικών, βρέθηκαν πολλά είδη ελαττωμάτων, όπως σκόνη, βρωμιά, γρατσουνιές, συνεχείς διαγραμμίσεις, χτυπήματα, μετατοπίσεις του πλαισίου κλπ. Όλα αυτά τα ελαττώματα αποκαταστάθηκαν. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα των σκηνών και της φωτογραφίας, οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνουν τη χρήση ενός συνδυασμού φίλτρων μέσω μιας ημι-αυτόματης διαδικασίας με ρετούς με το χέρι αλλά και ψηφιακό καθαρισμό κάθε εικόνας καρέ-καρέ, και την ανοικοδόμηση μερών της ταινίας από τα καθαρά καρέ που προκύπτουν.

Για την αποκατάσταση του ήχου, το αρχικό υλικό είχε περιοχές σημαντικά χαμηλής συχνότητας, κλικ και κροτάλισμα, σφυρίγματα και πολύ θόρυβο. Μέρος της διαδικασίας αποκατάστασης ήταν να περάσει ο ήχος από λεπτομερή μικρο-επίπεδα διόρθωσης με το χέρι ώστε να εντοπίζονται ακριβώς τα σημεία που χρειάζεται να διορθωθούν. Ο αποκατεστημένος ήχος είναι σε πολύ καλά επίπεδα και πολύ κοντά στον "αρχικό ήχο" – αποφεύγοντας το θαμπό αποτέλεσμα του Φίλτρου Ακαδημίας (Academy Filter) που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική ηχογράφηση, η οποία δεν είναι δυνατόν να αναιρεθεί.

Aπό 3 Ιουλίου στους κινηματογράφους

 

 

Μια αισιόδοξη και γλυκιά ταινία για τη ζωή και τις κινητήριες δυνάμεις της, που σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία στη Γαλλία, με πρωταγωνίστρια την ακαταμάχητα γοητευτική Fanny Ardant (8 Femmes, Elizabeth).

Η διάσημη Γαλλίδα σταρ ερμηνεύει καταπληκτικά έναν από τους πιο απαιτητικούς ρόλους της καριέρας της, ενώ η Marion Vernoux (Love, etc., Rien à faire) σκηνοθετεί υποδειγματικά τις αναζητήσεις της ώριμης ηρωίδας της, ισορροπώντας ιδανικά το κωμικό με το δραματικό στοιχείο της ίδιας της ζωής.

Σύνοψη:

Επιτέλους! Η Caroline (Fanny Ardant) συνταξιοδοτήθηκε και έχει μια καινούρια ζωή μπροστά της. Έχει χρόνο να φροντίσει τα παιδιά της, τον σύζυγο και πάνω από όλα τον εαυτό της.

Πολύ σύντομα όμως αντιλαμβάνεται ότι αυτό το είδος ελευθερίας είναι συνώνυμο της πλήξης, με αποκορύφωμα το δώρο γενεθλίων της, που δεν είναι άλλο από μια κάρτα μέλους σε ένα club συνταξιούχων. Παραδόξως, εκεί θα έρθει σε επαφή με τον νεαρό καθηγητή πληροφορικής, που υποκύπτει στη γοητεία της.

Η Caroline θα βιώσει μια δεύτερη νεότητα, θα ερωτευτεί τον νεαρό άντρα, θα γευτεί πρωτόγνωρες εμπειρίες, θα επαναστατήσει και θα αιφνιδιάσει τον περίγυρο της. Ποιος είπε ότι η συνταξιοδότηση είναι το τέλος και όχι μια ολοκαίνουρια αρχή;

Η ταινία κυκλοφορεί στις ελληνικές αίθουσες από 26 Ιουνίου

Σελίδα 88 από 88

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.