Ένα από τα πιο συγκινητικά βίντεο της χρονιάς μας έρχεται από την Ισπανία και έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο διαδίκτυο. Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja συνεργάστηκαν σε ένα άψογο διαφημιστικό εγχείρημα με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή αλλιώς «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερο ο ένας τον άλλο».

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε διάφορους ανθρώπους – σε δύο φίλους, μία μητέρα με το γιο της, δύο αδερφές – και τους ρωτά πόσο σημαντικοί είναι ο ένας για τον άλλο και πόσο συχνά βλέπονται μέσα στο χρόνο.

Στη συνέχεια, ο άνδρας χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο, ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη τις απαντήσεις που έδωσαν οι συμμετέχοντες, την ηλικία και το μέσο προσδόκιμο ζωής, υπολογίζει πόσο ακόμη χρόνος τους απομένει για να τον περάσουν μαζί. Οι συμμετέχοντες, μην έχοντας πραγματικά συνειδητοποιήσει πόσο σπάνια συναντούν στην καθημερινότητα ο ένας τον άλλο, σοκάρονται και συγκινούνται• όπως και όσοι το παρακολουθούν.

Ο αλγόριθμος της καμπάνιας, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της διαφήμισης βασίζονται σε στοιχεία από το Εθνικό Ισπανικό Ινστιτούτο Στατιστικής, το Γραφείο Διαδραστικής Διαφήμισης, αλλά κι από άλλες μελέτες σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας.

Στόχος της διαφήμισης είναι να αποκαλύψει πόσο έχουμε απομακρυνθεί από τους αγαπημένους μας ανθρώπους, αλλά και πόσο πολύτιμες είναι οι προσωπικές μας αλληλεπιδράσεις σε έναν κόσμο που συνεχώς διακόπτεται από την τεράστια πια δύναμη της τεχνολογίας.

Η διαφήμιση κυκλοφόρησε τον περασμένο Νοέμβριο και έχει ήδη πάνω από 12 εκατομμύρια προβολές, αφού πλέον κάνει το γύρο του διαδικτύου. Το βίντεο είναι 4.5 λεπτών και αν και έχει ακόμα αγγλικούς υπότιτλους, αξίζει να τη δούμε και να αναρωτηθούμε για τις δικές μας διαπροσωπικές σχέσεις. Πόσο χρόνο έχουμε ακόμα με τους αγαπημένους μας; - enallaktikidrasi.com