facebook_page_plugin

Ειδήσεις

Κάποιοι θα το ερμηνεύσουν ως μια νίκη του φεμινισμού, άλλοι θα το δουν ως ένα ακόμη σημάδι ότι οι άνδρες έχουν ακόμη λιγότερες πιθανότητες να κερδίσουν ένα επιχείρημα έναντι των συζύγων τους, γράφει ο Adam Lusher στον Independent.

Το γεγονός πάντως παραμένει. Σύμφωνα με ερευνητές, οι γάμοι στις μέρες μας έχουν καλύτερες προοπτικές επιβίωσης και διάρκειας, όταν τα δύο μέλη έχουν το ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης.

Η καθηγήτρια Christine Schwartz από το πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν και η ερευνητική της ομάδα ανέλυσαν ζευγάρια που είχαν παντρευτεί από τη δεκαετία του 1950 μέχρι το 2004.

Οι ερευνητές ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν «τάσεις που υποδηλώνουν την ύπαρξη πιο ισότιμων μοντέλων γάμου, στα οποία η θέση της γυναίκας εκλαμβάνεται πια ως λιγότερο απειλητική για την ταυτότητα του άντρα».

Σύμφωνα με τους ίδιους οι σύζυγοι που έχουν ίδιο μορφωτικό επίπεδο έχουν περισσότερες πιθανότητες να μείνουν μαζί, από εκείνα τα ζευγάρια στα οποία ο σύζυγος είχε καλύτερη μόρφωση από τη γυναίκα του.

Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, οι ερευνητές καταλήγουν στο εξής συμπέρασμα: «Τα αποτελέσματα μας καταρρίπτουν τους φόβους ότι το αυξανόμενο, εκπαιδευτικό πλεονέκτημα των γυναικών έχει περισσότερες αρνητικές συνέπειες για την οικογενειακή σταθερότητα

akappatou.gr

Στις 9 Σεπτεμβρίου και στα πλαίσια ειδικού media event αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά το iPhone 6 σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου με την Apple να φέρεται σύμφωνα με την Walt Street Journal να έχει προχωρήσει ήδη στην παραγγελία 70 – 80 εκατ. συσκευών.

To Business Insider από την πλευρά του σε ένα άρθρο – αφιέρωμα συγκέντρωσε όλα τα φημολογούμενα χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου κινητού.
- Θα έχειμεγαλύτερη οθόνη από τα προηγούμενα μοντέλα (πάνω από 4.7 ίντσες)-

Πιθανότατα θα κυκλοφορήσει και ένα ακόμα μεγαλύτερο phablet μοντέλο-

Το πλαίσιο θα είναι από υλικό που δεν θα «σημαδεύεται»-

H οθόνη θα είναι εξαιρετικά ανθεκτική και ευλύγιστη, επιβιώνοντας ακόμα και από μαχαιριές ή πάτημα.-

Θα βγαίνει σε μαύρο και ασημί χρώμα αλλά και σε χρυσό όπως το 5s- Θα υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση- Θα έχει αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος-

Θα διαθέτει βαρόμετρο, για να μετρά τη θερμοκρασία, την ατμοσφαιρική πίεση και το υψόμετρο.-

Το λογισμικό του θα είναι το τελευταίο iOS8

Εν αναμονή λοιπόν…

roadstory.gr

Με κάθε μέσο εγκαταλείπουν τον κλεινόν άστυ οι πρώτοι εκδρομείς του Αυγούστου.

Στις εθνικές οδούς η κίνηση ιδιαίτερα τα τριήμερα (Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή) αυξάνεται σημαντικά ενώ τα μηνύματα από τα άλλα μέσα μεταφοράς είναι ενθαρρυντικά, καθώς η κίνηση έχει αυξητική τάση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Υπεραστικά λεωφορεία

Σύμφωνα με στελέχη των ΚΤΕΛ η επιβατική κίνηση σε σχέση με πέρυσι είναι αυξημένη κατά 15% προς όλες τις διαδρομές.

Ιδιαίτερη προτίμηση δείχνουν στα υπεραστικά λεωφορεία και τουρίστες με προορισμούς τα νησιά του Ιονίου και τις παραθαλάσσιες περιοχές της Πελοποννήσου.

Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

Παρόμοια εικόνα και στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», που η κίνηση έχει «απογειωθεί» σε σχέση με πέρυσι από τις αρχές του χρόνου. Ειδικότερα παρατηρείται αύξηση της τάξης του 18% ενώ τον Ιούλιο έφτασε το 22% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2013.

Επίσης από τις αρχές Ιανουαρίου οι επιβάτες είναι κατά 1,3 εκατομμύρια περισσότεροι από πέρυσι και υπάρχει αύξηση κατά 33% στους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα και δεν χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο για μετεπιβίβαση.

Τον Ιούλιο (σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι) με βάση τα προσωρινά στοιχεία στις πτήσεις παρατηρείται αύξηση κατά 13,90% και πιο συγκεκριμένα κατά 7,61% για προορισμούς εντός Ελλάδας και κατά 19,07% για διεθνείς. Σχετικά με την επιβατική κίνηση υπάρχει αύξηση κατά 21,85% και ειδικότερα κατά 22,29% στις πτήσεις εσωτερικού και κατά 21,85% στις διεθνείς πτήσεις.

Αναφορικά με τους έλληνες επιβάτες, από την 1η Ιανουαρίου ως τις 16 Ιουλίου παρατηρείται αύξηση κατά 4,75% (το 2013 ταξίδεψαν 1.597.686 και 1.673.609 το 2014).

Λιμάνι Πειραιά

Αύξηση σε σχέση με πέρυσι παρατηρείται και στο λιμάνι του Πειραιά για τον Αργοσαρωνικό και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.

Για το πρώτο τριήμερο του Αυγούστου προγραμματίστηκαν 79 δρομολόγια από Πειραιά, 36 από Ραφήνα και 18 από Λαύριο. Εκτιμάται ότι επρόκειτο να αναχωρήσουν από Πειραιά 90.000 επιβάτες για Κυκλάδες, νησιά Αιγαίου, Δωδεκάνησα και Κρήτη και 25.000 για τα νησιά του Αργοσαρωνικού με 47 δρομολόγια συμβατικών πλοίων και 45 «ιπτάμενων δελφινιών».

Η πληρότητα των πλοίων κυρίως για Κυκλάδες αγγίζει το 100%, ενώ αντίστοιχη εικόνα παρουσιάζουν τα πλοία και για τους άλλους προορισμούς.

Eιδικότερα για τον Αργοσαρωνικό φέτος τον Ιούνιο σε σχέση με το 2013 αύξηση κατά 3,94% παρατηρείται στον αριθμό των επιβατών και κατά 11,69% για τον μήνα Ιούλιο (τα φετινά στοιχεία είναι ως 27/7).

Αύξηση υπήρξε και στον αριθμό των οχημάτων που μεταφέρθηκαν με πλοία προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού (αύξηση περίπου 26% στα ΙΧ αυτοκίνητα και 1,4% στα φορτηγά).

Για τα υπόλοιπα νησιά φέτος τον Ιούνιο σε σχέση με πέρυσι καταγράφεται αύξηση κατά 1,51% στον αριθμό των επιβατών και κατά 6,22% τον Ιούλιο. Στα ΙΧ αυτοκίνητα η αύξηση είναι περίπου 8% και στα φορτηγά 5,44%.

Τρένα του ΟΣΕ

Aύξηση της τάξης του 10% παρατηρείται στην επιβατική κίνηση με τα τρένα του ΟΣΕ τις ημέρες αυτές, ενώ οι αμαξοστοιχίες τον Ιούλιο αναχωρούν με πληρότητα 100% στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη κυρίως ημέρες όπως Παρασκευή και Κυριακή, όπως και πέρυσι.

Επιπλέον εκτός από τους Έλληνες, αρκετοί είναι οι ξένοι τουρίστες που επιλέγουν το τρένο για να μετακινηθούν προς άλλες περιοχές της χώρας, ενώ αυξημένη κίνηση παρουσιάζει και ο προαστιακός της Θεσσαλονίκης που συνδέει την πρωτεύουσα της Μακεδονίας με τη Λάρισα κυρίως με προορισμούς παραλίες της Κατερίνης.

mediasoup.gr

 Η Σοφία Παπανδρέου πουλάει 4 μεζονέτες Τα χρέη στην εφορία που πλησιάζουν τις 700.000€ οδηγούν την Σοφία Παπανδρέου, κόρη του Ανδρέα Παπανδρέου, να πουλήσει τις τέσσερις μεζονέτες στο Καστρί που πήρε με αντιπαροχή.
Το πολυτελές κτίριο, μέσα στο πράσινο, που αποτελείται από τέσσερις μεζονέτες είναι μήλον της έριδος για πολλούς ενδιαφερόμενους, που τις τελευταίες μέρες πηγαινοέρχονται στη «γειτονιά των Παπανδρέου», όπου δεσπόζει η ιστορική βίλα «Γαλήνη» για να εξετάζουν τις προς πώληση βίλες.
Τις μεζονέτες στο 5,5 στρεμμάτων οικόπεδο, στις οδούς Ανατολικής Ρωμυλίας, Παπαφλέσσα και Δάφνης στο Καστρί, "περιεργάζονται" κτηματομεσίτες και υποψήφιοι αγοραστές.

 ΕΝΦΙΑ: Μείωση του φόρου ακινήτων έως και 50% ή και κατάργησή του εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών - Ποιούς αφορά
Μπορεί η είδηση πως έχει μπει πωλητήριο στο... Καστρί να έγινε γνωστή πριν μερικές μέρες, όμως η Σοφία Παπανδρέου, που βρίσκεται στο Τορόντο του Καναδά, είχε εδώ και μήνες ξεκινήσει τη διαδικασία πώλησης του κτιριακού συγκροτήματος που πήρε με αντιπαροχή.
Οι φόροι ακίνητης περιουσίας και μια σειρά άλλα χρέη προς την εφορία έφεραν την κόρη του Ανδρέα Παπανδρέου να χρωστά στην εφορία περί τις 700.000 ευρώ. Ένα μέρος από αυτά τα χρέη, τα 200.000 ευρώ, έχουν ρυθμιστεί και πληρώνονται οι δόσεις ενώ υπάρχει σε εκκρεμότητα ένα άλλο μεγάλο ποσό που θα πρέπει κι αυτό να ενταχθεί σε διαδικασία ρύθμισης αλλιώς θα καταστεί ληξιπρόθεσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους της Κυριακής» υπάρχει ενδιαφέρον για τις μεζονέτες που πουλάει η οικογένεια, μια εκ των οποίων νοικιάζει ο δευτερότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, Νικόλαος.

Οι τέσσερις μεζονέτες
Πρόκειται για το κτιριακό συγκρότημα που πήρε η Σοφία Παπανδρέου από το αρχιτεκτονικό – τεχνικό γραφείο που ανέλαβε την ανέγερση των οικιών. Υπάρχει άλλο ένα συγκρότημα το οποίο πήρε ο κατασκευαστής. Οι κτηματομεσίτες που έχουν αναλάβει την πώληση της περιουσίας των Παπανδρέου τονίζουν ότι ο ιδιοκτήτης ήθελε αρχικά να ενοικιάσει και τις υπόλοιπες τρεις μεζονέτες, ωστόσο, στην πορεία «κρεμάστηκε» πωλητήριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το συγκρότημα έχουν ζητήσει πολλοί ευκατάστατοι Έλληνες, μεταξύ αυτών δύο γνωστοί εφοπλιστές κι ένας επιχειρηματίας που ζει στα βόρεια προάστια και θέλει να αποκτήσει κι άλλη ιδιοκτησία στην ευρύτερη περιοχή.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κα Παπανδρέου έχει ζητήσει μια τιμή γύρω στα 4.000 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο. Στο συγκρότημα υπάρχουν τέσσερις κατοικίες επιφάνειας 200-300 τ.μ. η κάθε μία, επομένως, αν πραγματοποιηθεί η πώληση μπορούν να εισπραχθούν κατά μέσο όρο 1 εκατ. ευρώ για κάθε σπίτι.
Δηλαδή η Σοφία Παπανδρέου φιλοδοξεί να εισπράξει ένα ποσό κοντά στα 4 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνουν οι κτηματομεσίτες που έχουν αναλάβει την πώληση, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν για αγορά ξεχωριστά της κάθε μεζονέτας, ενώ υπήρξαν και μία – δύο προτάσεις για να αποκτηθεί «πακέτο» το κτιριακό συγκρότημα.
Ωστόσο, οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι έκαναν σκληρά παζάρια στην κ. Παπανδρέου θεωρώντας ότι είναι υπερβολικά μεγάλο το ποσό των 4.000 ευρώ/τ.μ. που ζητά και περιμένοντας να πέσει η τιμή αφού γνωρίζουν ότι ο πωλητής «καίγεται» για ρευστό. Όταν άρχισαν να κτίζονται οι μεζονέτες η τιμή που «έπιαναν» ήταν 5.000 ευρώ/τ.μ.

yahoo

Aπό τόπος διακοπών η Ελλάδα έγινε και προορισμός με εντυπωσιακό φωτογραφικό φόντο, αφού πρόσφατη έρευνα κατέταξε την Αθήνα στο top ten των πόλεων με τα περισσότερα αυτοπορτρέτα παγκοσμίως

Διαβατήριο, γυαλιά ηλίου, κινητό. Μέχρι πρόσφατα τα τρία αυτά αντικείμενα αποτελούσαν τον απαραίτητο εξοπλισμό κάθε τουρίστα που επέλεγε να περάσει τις διακοπές του στην Ελλάδα.

Στις ημέρες μας, ωστόσο, η ιδιαίτερη αυτή χρηστική τριάδα έχει γίνει η «αγία τριάδα» που εξασφαλίζει τη διεθνή επιτυχία της χώρας μας στα selfies. Σύμφωνα με έρευνα της σελίδας suggestme.com που ειδικεύεται στην ανάλυση δεδομένων από το Διαδίκτυο, η Αθήνα βρίσκεται στη 10η θέση της λίστας των πόλεων με τα περισσότερα αυτοπορτρέτα παγκοσμίως. Προφανώς, αποτέλεσμα της κατακόρυφης αύξησης, τον τελευταίο χρόνο, των τουριστών που καταφθάνουν στην πρωτεύουσα, σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινότητά μας.

Οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας μελετώντας 6,3 εκατομμύρια αναρτήσεις σε σελίδες ηλεκτρονικής δικτύωσης όπως το facebook, το twitter ή το Instagram, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 4,25% των χρηστών στόχευσε, όπλισε την ειδική εφαρμογή και εν τέλει τράβηξε με το κινητό του φωτογραφία σε κάποια περιοχή της Αθήνας. Αν και οι επισκέπτες της πρωτεύουσας φαίνεται πως κατέχουν για τα καλά το άθλημα του selfie, υπολείπονται ωστόσο κατά δέκα μονάδες των αντίστοιχων του Λονδίνου, πόλης που στέφθηκε πρωταθλήτρια στην πρωτότυπη αυτή αναμέτρηση.

Τα περισσότερα selfies «made in Greece» έχουν αρχαϊκό φόντο. Κοινώς, τραβήχθηκαν στα πιο δημοφιλή αθηναϊκά σημεία: την Ακρόπολη (17,54%), την Πλατεία Συντάγματος (4,91%) και το Μουσείο Ακρόπολης (4,21%).

Μπροστά από την Ακρόπολη πόζαραν για το δικό τους πορτρέτο ο Ντάνιελ και η Ζόι Βενάνζι από τη Νότια Καρολίνα των Ηνωμένων Πολιτειών. Οι δυο τους είχαν βρεθεί πριν από 30 χρόνια για πρώτη φορά στην Ελλάδα και, νιόπαντροι τότε, είχαν βγάλει φωτογραφία αγκαλιασμένοι με φόντο τον Παρθενώνα. Τώρα, συνταξιούχοι πια, επέστρεψαν στη χώρα μας για να ποζάρουν στο ίδιο σημείο και να δημιουργήσουν ένα ιδιαίτερο κολάζ με τις δύο εικόνες.

Το στοιχείο που συνέδεσε τα δύο κλικ είναι η μπαντάνα που φόραγε στο κεφάλι της η Ζόι το καλοκαίρι του 1984 και η οποία επιστρατεύτηκε ξανά. «Ναι, βγάζουμε selfies. Το κάνουμε για να αποτυπώσουμε τη στιγμή και όχι για να πάρουμε κάποια χαζή πόζα, με τα παντελόνια μας κάτω για παράδειγμα» αναφέρει ο Ντάνιελ. Αλλωστε, οι δυο τους υπολείπονται μιας βασικής προϋπόθεσης για ένα επιτυχημένο selfie: δεν έχουν λογαριασμό στο facebook ή το twitter όπου μπορούν να τ' ανεβάσουν και να δουν τα σχόλια να πέφτουν βροχή.

Παρατήρησαν, ωστόσο, την επίδραση που έχει η συνήθεια αυτή στη συμπεριφορά των νεότερων, όταν βρέθηκαν στη Σαντορίνη. «Εχουμε φωτογραφίες από την Οία με το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα και τους περισσότερους επισκέπτες, αντί να βλέπουν το μαγευτικό τοπίο, να χαμογελούν στο κινητό γιατί μάλλον έγραφαν κάτι στο twitter. Είναι τρελό» δηλώνουν.

Την ίδια τάση, ν' αυξάνονται και να πληθύνονται δηλαδή τα selfies στον κόσμο του Διαδικτύου, παρατηρεί και η Πωλίνα Κιοψένογλου που φροντίζει να τροφοδοτεί το προφίλ της στο facebook με εικόνες που τραβάει μόνη της. «Γενικά βλέπω πολλούς να βγάζουν selfies. Ακόμα και γνωστούς που έχω από Ιταλία, τους βλέπω να ανεβάζουν συνέχεια» υπογραμμίζει. Παρότι η ίδια δεν αντιστέκεται στον πειρασμό των αυτοπορτρέτων, προσπαθεί τουλάχιστον να δημοσιεύει εικόνες που έχουν κάτι να πουν αφού ξέρει καλά πως τα περισσότερα από αυτά δεν θα περάσουν απαρατήρητα από τους ηλεκτρονικούς της φίλους. «Οταν είμαι κάπου μόνη μου, τότε βγάζω αναγκαστικά για να δείξω το τοπίο. Αλλά πρέπει να έχει κάτι ωραίο πίσω, θάλασσα, Ακρόπολη και άλλα τέτοια. Δεν βγάζω χιουμοριστικά selfies, μόνο σοβαρά» αναφέρει.

Τα αρχαία μνημεία ήταν το αγαπημένο φόντο στα αυτοπορτρέτα που τράβηξαν η 24χρονη Ζίρα και η 23χρονη Ακίλα από την Ταϊλάνδη, την εβδομάδα που βρέθηκαν για διακοπές στην Αθήνα. «Μας αρέσει να βγάζουμε selfies και να τα ανεβάζουμε κυρίως στο Ιnstagram. Οι πόζες μας είναι σοβαρές αλλά συχνά κάνουμε το σήμα της ειρήνης ή βγάζουμε τη γλώσσα στον φακό για πλάκα» λένε τα δυο κορίτσια που ήρθαν «ετοιμοπόλεμα» στη χώρα μας, αφού διαθέτουν ειδικό τρίποδο όπου εφαρμόζουν στο κινητό ώστε να πετυχαίνουν ακόμα καλύτερες λήψεις. Αλλωστε, όπως παραδέχονται, «στην Ασία βλέπουμε πολλούς φίλους μας να βγάζουν selfies, χρησιμοποιώντας το τρίποδο. Εχει γίνει πια μόδα».

Ιπτάμενη κι ωραία είναι η Μόνικα Σεντζιέρσκα από την Πολωνία γιατί η αγαπημένη της πόζα στον φακό είναι να χοροπηδάει στον αέρα. «Με το κινητό είναι δύσκολο να πατήσεις το κουμπί την κατάλληλη στιγμή αλλά έχουν πλάκα αυτές οι πόζες» αναφέρει ενώ παραδέχεται ότι ανεβάζει τις πιο πετυχημένες φωτογραφίες της στο facebook. Ωστόσο, ο σύζυγός της Πιοτρ επιμένει ότι γενικά ως ζευγάρι είναι παραδοσιακοί και βγάζουν αυτοπορτρέτα από… ανάγκη. «Μιας και έχουμε μία μόνο φωτογραφική μηχανή μαζί μας, όταν ο ένας τραβάει με αυτήν, ο άλλος πρέπει να χρησιμοποιεί το κινητό του, ειδικά όταν δεν είναι κάποιος κοντά μας για να μας φωτογραφίσει».

Στην Αθήνα, το ζευγάρι έβγαλε 3-4 selfies χάρη στην ειδική εφαρμογή που έχουν στα τηλέφωνά τους, προτιμώντας κι αυτοί τη θέα της Ακρόπολης ως φόντο. «Είναι λογικό οι άνθρωποι εδώ να βγάζουν συνέχεια selfies. Υπάρχουν τόσοι ενδιαφέροντες χώροι για φωτογραφίες. Αυτοί πάντως που είδαμε να τραβούν τις περισσότερες, ήταν οι γιαπωνέζοι τουρίστες» σχολίασαν.

Selfie το selfie λοιπόν, έφτασε η Αθήνα στη 10η θέση των πόλεων με τις περισσότερες αυτοφωτογραφίες παγκοσμίως. Οταν, ωστόσο, στην εξίσωση των πόλεων με τα περισσότερα κλικ, που προσπάθησε να λύσει το περιοδικό «Τάιμ» με τη δική του λίστα, μπήκαν και πληθυσμιακά κριτήρια, τότε η κατάταξη σαφώς διαφοροποιήθηκε. Ετσι, η ελληνική πρωτεύουσα κατετάγη 54η ανάμεσα σε σύνολο 459 περιοχών.

Οι υπεύθυνοι του περιοδικού ανέλυσαν ένα δείγμα με 400.000 φωτογραφίες που ανέβηκαν στο Instagram με την ετικέτα #selfie και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως αναλογικά με τον πληθυσμό της τα σκήπτρα των selfies κρατάει η Μανίλα των Φιλιππίνων με 258 χρήστες των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης ανά 100.000 κατοίκους να δημοσιεύουν στα προφίλ τους εικόνες που τράβηξαν μόνοι τους με το κινητό.

Το αντίστοιχο ποσοστό στην Αθήνα είναι 46 «παπαράτσι» του εαυτού τους ανά 100.000 κατοίκους, μιας και στο δείγμα που εξετάστηκε, βρέθηκαν 424 selfies διά χειρός 337 χρηστών του Instagram. Από την 73η θέση της ίδιας κατάταξης, η Θεσσαλονίκη κλείνει το μάτι στον κόσμο του Διαδικτύου. Ανάμεσα στους 100.000 χρήστες του Instagram με έδρα τη συμπρωτεύουσα, selfies κάνουν μόνο οι 36, αφού στη σελίδα δημοσιεύτηκαν 181 διαφορετικές εικόνες από 129 λογαριασμούς συνολικά.


Η γνώμη του ειδικού
Κριτικά απέναντι στο φαινόμενο των selfies στέκεται ο φωτογράφος Καμίλο Νόλλας. Αν και ο ίδιος πριν από περίπου τρία χρόνια εξέδωσε το βιβλίο «Mobile in N.Y.» με εικόνες της Νέας Υόρκης τραβηγμένες αποκλειστικά με την κάμερα του κινητού του τηλεφώνου, δεν μπορεί να εντοπίσει την ουσία της νέας αυτής διαδικτυακής μόδας. «Τα selfies είναι είδος φωτογραφικού αυτοπορτρέτου που εμπεριέχει τρομερό ναρκισσισμό, κατά την άποψή μου.

Πλέον με την εξέλιξη που έχει πάρει η φωτογραφία λόγω των ψηφιακών μηχανών, έχουμε καταλήξει, για να μπορούμε να αποδεικνύουμε ότι ήμασταν κάπου, να το φωτογραφίζουμε. Η ζωή μας έχει γίνει ψηφιακή και το αποτύπωμά μας ψηφιακό και αν δεν κοινοποιήσουμε ένα selfie, απλώς δεν υπάρχουμε». Μιας και ο ίδιος ανήκει στην προηγούμενη γενιά φωτογράφων - είναι 46 ετών -, συνιστά προσοχή σε όσους σηκώνουν την κάμερα αβίαστα για να τραβήξουν αυτοπορτρέτο. «Για να είναι η φωτογραφία προϊόν σκέψης, πρέπει να χρησιμοποιούμε με προσοχή την ψηφιακή τεχνολογία. Και εξηγώ το γιατί: η ευκολία που μας παρέχει μάς κάνει να θέλουμε τόσο πολύ να φωτογραφίσουμε, που τελικά ξεχνάμε πού ήμασταν.

Επειδή λέμε ότι έχουμε τη φωτογραφία για να θυμόμαστε, η μνήμη μας αδυνατίζει. Το αποτέλεσμα είναι να πλημμυρίζει ο υπολογιστής μας από εικόνες που δεν τις ξαναβλέπουμε ποτέ και δεν θυμόμαστε πού τις τραβήξαμε. Είναι προτιμότερο να προσπαθούμε να τις αποθηκεύσουμε στη μνήμη του εγκεφάλου μας. Διαφορετικά, δεν μας μένει τίποτε από το "άρωμά" τους».

Παρόλο που ο ίδιος δεν τραβάει selfies, αναγνωρίζει ότι υπάρχουν και κάποια που ξεχωρίζουν. «Πρέπει να παραδεχθώ ότι υπάρχουν και κάποια πολύ εμπνευσμένα selfies, ειδικά στην άτυπη Ολυμπιάδα που διοργανώθηκε πρόσφατα. Κατά κανόνα, όσο πιο εξτρίμ είναι οι εικόνες τόσο περισσότερο αποτυπώνονται στη μνήμη αυτού που τις βλέπει και αποκτάει ο χρήστης περισσότερους followers στο twitter ή το Instagram

tanea.gr

Στους 940 ανέρχονται οι Έλληνες, που «συνελήφθησαν» από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να ικανοποιούν τις αρρωστημένες ορέξεις τους, παρακολουθώντας «online» βιασμούς βρεφών και παιδιών μέχρι οκτώ χρονών.

Οι 24 επιστήμονες - χάκερ της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος παρακολουθούν όλο το 24ωρο τις ανταλλαγές σεσημασμένων αρχείων μέσω του σύγχρονου υπερόπλου CPS (Child Protection System).

Το λογισμικό, όπως αποκαλύπτει ο «Ελεύθερος Τύπος», δείχνει στους αστυνομικούς ανά πάσα στιγμή πόσα άτομα παρακολουθούν «online» βιασμούς παιδιών και τα IP αποτυπώματα των υπολογιστών τους.

Το CPS, το οποίο κοστίζει περίπου 3.000.000 ευρώ και το προμηθεύτηκε το υπουργείο Δημόσιας Τάξης πριν από περίπου δύο χρόνια, δεν σταματά εκεί, αλλά κατηγοριοποιεί τους παιδόφιλους που βλέπουν «ζωντανά» τα αποτροπιαστικά βίντεο, ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών που απεικονίζονται σε αυτά.

Έτσι, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. ξέρουν ποιοι εξ αυτών είναι πιο επικίνδυνοι και δίνουν προτεραιότητα στη σύλληψή τους.

Οι πέντε αξιωματικοί ειδικών καθηκόντων που χειρίζονται το CPS έχουν κάνει μετεκπαίδευση στην Αμερική, στις εγκαταστάσεις του FBI.

Πρόκειται για τους ανθρώπους που παρακολουθούν live στις οθόνες τους τα όσα βλέπουν οι αρρωστημένοι χρήστες του Διαδικτύου.

Όταν εντοπίσουν κάποιον από αυτούς, για τον οποίο υπάρχουν ενδείξεις ότι διασυνδέεται με διεθνή κυκλώματα διακίνησης σκληρού υλικού παιδικής πορνογραφίας, αμέσως σημαίνει συναγερμός.

Ενημερώνουν την Εισαγγελία και, αφού ο εισαγγελέας υπογράψει την απαιτούμενη διάταξη, τότε στέλνουν αίτημα στον πάροχο - εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου.

Μετά την έγκριση του αιτήματος από την εταιρεία, στήνεται η επιχείρηση των αστυνομικών που κάνουν έφοδο στο σπίτι, όπου βρίσκεται ο διαχειριστής του "βρώμικου" υπολογιστή.

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έχει προχωρήσει σε 110 συλλήψεις παιδόφιλων.

Σε αρκετές από αυτές τις περιπτώσεις, οι δράστες είχαν προλάβει να διαγράψουν με τη χρήση ειδικών προγραμμάτων από τον υπολογιστή τους το παράνομο υλικό με αποτέλεσμα να αποφύγουν το Αυτόφωρο.

«Η πιο δύσκολη ώρα είναι όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με τις πιο αρρωστημένες ορέξεις των παιδόφιλων. Όταν μέσω των πολύ σύγχρονων λογισμικών μας παρακολουθούμε στην οθόνη μας αυτό που βλέπουν εκείνοι στους δικούς τους υπολογιστές. Δυστυχώς, υπάρχουν Έλληνες που παρακολουθούν online βιασμούς βρεφών. Πληρώνουν συνδρομή σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που λειτουργούν μέσω υποανάπτυκτων χωρών και βλέπουν τέτοια βίντεο. Δεν μπορεί να χωρέσει ο ανθρώπινος νους αυτά που παρακολουθούν. Όσα χρόνια και να υπηρετώ στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δεν παύω να σοκάρομαι. Ξανά και ξανά» τονίζει ο επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης.

«Οι άνθρωποι αυτοί είναι άρρωστοι. Βλέπουν αυτά τα αποτροπιαστικά βίντεο γιατί δεν μπορούν να βιάζουν παιδιά. Καλύπτουν έτσι το αρρωστημένο πάθος τους. Όσο για το προφίλ τους, είναι άτομα της διπλανής πόρτας από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Από ανθρώπους που δεν έχουν τελειώσει το γυμνάσιο μέχρι γιατρούς, καθηγητές και αρχιμανδρίτες! Πολλοί από αυτούς έχουν οικογένεια και παιδιά» υπογραμμίζει.

akappatou.gr

Οι τουρίστες στην Ελλάδα μέσα από τα… πιάτα τους!

 Η συμπεριφορά κυρίως στο εστιατόριο και οι γαστρονομικές επιλογές των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας αποκαλύπτουν την εθνικότητά τους…

Άραβες

Πριν από την οικονομική κρίση θεωρούνταν από τους καλύτερους πελάτες. Τώρα είναι συγκρατημένοι με τα έξοδά τους και προσεκτικοί με τα φιλοδωρήματα, ενώ προσπαθούν να είναι διακριτικοί στον χώρο όπου κινούνται. Στα εστιατόρια προτιμούν συχνά συνταγές με αρνί.

Ρώσοι

Μέχρι το 2008 ήταν από τους καλύτερους τουρίστες, αφού ξόδευαν μεγάλα ποσά, ενώ στο εστιατόριο άφηναν συχνά 20 ευρώ φιλοδώρημα. Τώρα δεν σκορπούν υπερβολικά χρήματα και προσπαθούν να είναι πιο διακριτικοί. Επίσης μεγάλο μέρος των ρώσων επισκεπτών συγκινούνται από την Ορθοδοξία που θεωρούν ότι τους συνδέει με εμάς τους Ελληνες.

Γερμανοί

Ρωτούν λεπτομέρειες για την κατάσταση της χώρας, ενώ κάποιοι δείχνουν να κουβαλούν και ένα είδος ενοχής. Ομως υπάρχει και ένα μικρό «σκληροπυρηνικό» ποσοστό που αισθάνεται ότι ο Ελληνας προσπαθεί να τους κλέψει. Είναι ευγενικοί και μπαίνοντας σε ένα εστιατόριο δείχνουν να ξέρουν τι θέλουν. Θα προτιμήσουν ένα καλό κυρίως φαγητό και κρασί, ενώ όταν τελειώσουν το φαγητό τους μαζεύουν τα πιάτα στην άκρη, δείγμα ότι ο σερβιτόρος μπορεί να σηκώσει το τραπέζι. Επίσης συχνά αφήνουν καλό φιλοδώρημα.

Ιταλοί

Αισθάνονται συγγενείς μας και αυτοί από τη Νότια Ιταλία, αν και υστερούν σε κουλτούρα συγκριτικά με τους βόρειους συμπατριώτες τους, νιώθουν ότι στη χώρα μας κατά κάποιον τρόπο αναζητούν τις ρίζες τους. Θεωρούνται οι πιο γαλαντόμοι. Ισως να μην αφήσουν φιλοδώρημα, αλλά θα παραγγείλουν ένα μεγάλο μέρος του καταλόγου. Οι 8 στους 10 Ιταλούς θα ζητήσουν ψάρι και θαλασσινά. Τους εντυπωσιάζει το ελληνικό λάδι και ζητούν να μάθουν την προέλευσή του και πώς μπορούν να το προμηθευτούν, το μπαλσάμικο της Καλαμάτας και η ρακή.

Ισπανοί

Στην έξοδο για φαγητό μοιάζουν με τους Ελληνες της οικονομικής κρίσης, αφού έχουν κι αυτοί περιορίσειτα έξοδά τους. Η παραγγελία τους θα είναι μετρημένη, θα επιλέξουν προσεκτικά το μαγαζί όπου θα ξοδέψουν και φυσικά θα ρωτήσουν για την κατάσταση στην Ελλάδα καθώς νιώθουν πολύ κοντά μας.
ΒραζιλιάνοιKαταναλώνουν οτιδήποτε θυμίζει Ελλάδα. Γενικά οι Λατίνοι νιώθουν ότι έρχονται να ανακαλύψουν μέρος της ιστορίας τους, ενώ είναι ευαισθητοποιημένοι για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Οι Βραζιλιάνοι επίσης δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στον μπακαλιάρο σκορδαλιά.

Γάλλοι

Θεωρούνται οι πιο σνομπ και οι πιο απαιτητικοί πελάτες. Πρέπει να πας με τα νερά τους, αλλά ξέρουν και να παραγγείλουν και να φάνε. Η παραγγελία τους θα είναι πολύ αναλυτική και αν αφήσουν φιλοδώρημα θα είναι πολύ μικρό. Επίσης έχουν ιδιαίτερο, προσωπικό χιούμορ και ενώ δεν είναι όλοι ιδιαίτερα μορφωμένοι, αναζητούν νέους ορίζοντες και τους αρέσει να αναλύουν τα της αρχαίας Ελλάδας.

Άγγλοι

Οταν είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, αναζητούν την ουσία των πραγμάτων και είναι ανοιχτοί σε νέα δεδομένα. Είναι ευγενικοί, «κύριοι», όπως μας είπαν χαρακτηριστικά, και δείχνουν σεβασμό και ευαισθησία στον χώρο όπου βρίσκονται. Επίσης, όταν είναι αποφασισμένοι ότι θέλουν να φάνε καλά και όχι απλώς πρόχειρα, θα μπουν σε ένα εστιατόριο και θα ξοδέψουν όσα έχουν στην τσέπη, αφήνοντας συνήθως το 5% του λογαριασμού σε φιλοδώρημα. Υπάρχουν όμως και κάποιοι, κυρίως νεαρής ηλικίας, που τους αποφεύγουν όλοι.

Σουηδοί

Είναι ευγενικοί, με υψηλού επιπέδου μόρφωση, αγαπούν τη χώρα και δείχνουν να ανησυχούν για την Ελλάδα. Συνήθως είναι καλοφαγάδες, προτιμούν καλό κρέας και η παραγγελία τους συχνά περιλαμβάνει μόνο φιλέτο.
ΑμερικανοίΕίναι ευγενικοί, δεν είναι αφελείς όπως πολλοί θεωρούν, αλλά έχουν μια «χαριτωμένη αθωότητα». Αν και δεν είναι ιδιαίτερα μορφωμένοι, διψάνε για γνώσεις, δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον για την αρχαία Ελλάδα, ακούνε με ευλάβεια, ενθουσιάζονται εύκολα, δεν είναι αλαζόνες, ενώ δηλώνουν κάθετα αντίθετοι με τους Γερμανούς. Αφήνουν το 10% σε φιλοδώρημα, ενώ χαρακτηριστικό τους είναι ότι ακόμα και αν τους σερβιριστεί ένα πολύ καλό κομμάτι κρέας με σάλτσα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ζητήσουν κέτσαπ!

Κινέζοι

Μάλλον οι πλέον ιδιότροποι. Είναι ικανοί, πριν καθήσουν στο τραπέζι, να νεύσουν ανυπόμονα για να εξυπηρετηθούν. Αλλοι τους περιγράφουν ως απρόσωπους. Είναι άτσαλοι στο φαγητό τους και φωτογραφίζουν συνέχεια ό,τι τρώνε. Θα παραγγείλουν 2-3 πιάτα τα οποία θα συνοδεύσουν με τσίπουρο, αλλά στο τέλος δεν ξέρεις αν είναι ευχαριστημένοι αφού πάντα δίνουν την αίσθηση ότι κάτι τους λείπει. Αν και θαυμάζουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, δεν κατανοούν εύκολα αυτά που μαθαίνουν. Στην

Ελλάδα έρχονται γιατί το θεωρούν trendy.

πηγή: tanea.gr

Σελίδα 305 από 311

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.