facebook_page_plugin

Ειδήσεις

Ο Αντόνιο ταξιδεύει πάνω από 500 χιλιόμετρα κάθε μήνα χωρίς καμία αποζημίωση, απλά για να χαρίσει στα παιδιά ένα χαμόγελο και να τα βοηθήσει να χτίσουν το μέλλον τους.
Μια πολύ γλυκιά ιστορία εκτυλίσσεται στην Ιταλία.

Ένας συνταξιούχος δάσκαλος απέδειξε έμπρακτα ότι αγαπάει τους μαθητές του - και όχι μόνο - και βοήθησε τα παιδιά να αγαπήσουν τα βιβλία.Ο Αντόνιο Λα Κάβα, μετά από 42 χρόνια διδασκαλίας αποφάσισε ότι θα έπρεπε να κάνει κάτι για τα παιδιά που δεν έχουν κοντά στο σπίτι τους μια βιβλιοθήκη για να δανειστούν βιβλία και να αγαπήσουν έτσι το διάβασμα.

Έτσι, το 2003, αγόρασε ένα τρίκυκλο από δεύτερο χέρι, το τροποποίησε έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει με αυτή πάνω από 700 βιβλία και ξεκίνησε ένα ταξίδι στα πιο απομακρυσμένα χωριά της Νότιας Ιταλίας.

Οπως περνάει απο χωριό σε χωριό, αφήνει ένα όμορφο ήχο να ανακοινώσει την άφιξή του. Μόλις ακούσουν τα παιδιά τον γνώριμο πια ήχο τρέχουν με χαρά να υποδεχθούν τον “δάσκαλο” και να δανειστούν το επόμενο τους βιβλίο.Ο Αντόνιο ταξιδεύει πάνω από 500 χιλιόμετρα κάθε μήνα χωρίς καμία αποζημίωση, απλά για να χαρίσει στα παιδιά ένα χαμόγελο και να τα βοηθήσει να χτίσουν το μέλλον τους.

Σε μια συνέντευξη του, ο Αντόνιο εξήγησε ότι η εμπειρία του στο σχολικό σύστημα, του δημιούργησε την ανάγκη να διδάξει στα παιδιά να αγαπούν τα βιβλία και όχι απλά να μάθουν πως να τα διαβάζουν.

“Η ανάγνωση ενός βιβλίου θα πρέπει να είναι χαρά, όχι καθήκον” είπε.

Το κάθε ταξίδι του όμως δεν τελειώνει τόσο απλά. Πάντα κουβαλά μαζί του κάθε φορά και ένα ξεχωριστό τετράδιο το οποίο το δίνει σε κάθε παιδί κι εκείνο γράφει μία ιστορία..

clickatlife.gr

Ο Jamie Harkins είναι εικαστικός καλλιτέχνης και μουσικός που ζει και εργάζεται στο Mount Maunganui στη Νέα Ζηλανδία. Γνωστός για τη σουρρεαλιστική ζωγραφική τοπίων, αποφάσισε να δημιουργήσει στην πόλη του και συγκεκριμένα στην παραλία στο Mount Maunganui. Η παραλία έγινε καμβάς για 3D beach art και το αποτέλεσμα έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Μαζί με τους φίλους του Lucia Lupf, David Rendu, και Constanza Nightingale δημιούργησαν 3D τοπία, χρησιμοποιώντας την τεχνική που έχουμε δει στους street artist και συγκεκριμένα σε όσους δημιουργούν τέχνη του δρόμου με κιμωλία.

Η τεχνική αυτή ονομάζεται anamorphosis, από την ελληνική λέξη αναμόρφωση. Τα έργα τέχνης των νέων καλλιτεχνών με εμπνευστή τον Jamie Harkins, δίνουν μια τρισδιάστατη αίσθηση και δημιουργούν εικόνες πολύ διαφορετικές από αυτές που έχουμε συνηθίσει.

"Έχουμε δει καλλιτέχνες να δημιουργούν στην παραλία, αλλά πάντα πειραματίζονται με γεωμετρικά και flat σχήματα. Κάπως έτσι μας ήρθε η έμπνευση να δημιουργήσουμε 3D εικόνες που εμφανίζονται και εξαφανίζονται ανάλογα από ποια οπτική γωνία τις κοιτάς.

clickatlife.gr

Οι μαθητές και η συνοδεία τους εξορμούσαν καθημερινά από τον παραδοσιακό νοτιοκορεάτικο ξενώνα όπου διέμεναν. Στο γεμάτο πρόγραμμά τους περιλαμβάνονταν μαθήματα τάε κβον ντο, γνωριμία με την τοπική κουζίνα και επισκέψεις στις φουτουριστικές εγκαταστάσεις της LG.

Οι μαθητές και η συνοδεία τους εξορμούσαν καθημερινά από τον παραδοσιακό νοτιοκορεάτικο ξενώνα όπου διέμεναν. Στο γεμάτο πρόγραμμά τους περιλαμβάνονταν μαθήματα τάε κβον ντο, γνωριμία με την τοπική κουζίνα και επισκέψεις στις φουτουριστικές εγκαταστάσεις της LG.

«Τα είδαμε όλα!» Ο ενθουσιασμός του 17χρονου Αστέριου Χαρίτου είναι έκδηλος. Μαζί με επτά συμμαθητές του από την Τρίπολη, από το Α΄ και το Γ΄ Λύκειο της πόλης, αποτελούν τη νικήτρια ομάδα του διαγωνισμού «Life is Good», που διοργάνωσαν από κοινού η LG και ο ΣΚΑΪ. Το τραγούδι τους, «Είναι η πόλη μαγική», έλαβε 7.272 ψήφους μέσω Facebook και SMS από όλη την Ελλάδα, αλλά, όπως αναφέρει στην «Κ» ο Αστέριος, και από ομογενείς στο Σικάγο, στην Καλιφόρνια και στην Αυστραλία. Το έπαθλο ήταν ένα πενθήμερο ταξίδι στη Νότιο Κορέα, από το οποίο επέστρεψαν την Τετάρτη.

«Δεν είχαμε ξαναπάει στην Απω Ανατολή, κανένα από τα παιδιά», λέει ο Αστέριος, ο εμπνευστής της ιδέας συμμετοχής στον διαγωνισμό και συνθέτης του νικηφόρου τραγουδιού. «Ηταν κάτι τελείως καινούργιο και ήταν όλοι πολύ φιλόξενοι και φιλικοί». Oπως αφηγείται, οι διοργανωτές του ταξιδιού είχαν εφοδιάσει τους νεαρούς επισκέπτες και τον συνοδό τους, καθηγητή Γ. Αγγελόπουλο, με δύο επίσημους ξεναγούς, αλλά και δύο συνομήλικούς τους Νοτιοκορεάτες, οι οποίοι, στο πλαίσιο σχολικής τους εργασίας, τους καθοδηγούσαν στον ελεύθερό τους χρόνο στη Σεούλ.

Η ίδια εντύπωση -της φιλοξενίας και του ζήλου των διοργανωτών να ικανοποιήσουν τους νεαρούς ταξιδιώτες- έχει μείνει και στη Γιώτα Μιχαλακοπούλου, επίσης 17 ετών, που ήταν η στιχουργός του τραγουδιού και που πρωταγωνιστεί στο βίντεο κλιπ. «Μία μέρα ζητήσαμε να σταματήσουμε σε ένα σούπερ μάρκετ να πάρουμε μπισκότα», εξιστορεί. «Την επόμενη μέρα, είχαν πάρει ένα πακέτο από τα ίδια μπισκότα για τον καθένα μας».

Οι μαθητές και η συνοδεία του εξορμούσαν καθημερινά από τον παραδοσιακό νοτιοκορεάτικο ξενώνα όπου διέμεναν. Στο γεμάτο πρόγραμμά τους περιλαμβάνονταν μαθήματα Ταε Κβον Ντο («με έβαλαν και έσπασα ένα ξύλο με ένα χτύπημα», λέει γελώντας η Γιώτα), γνωριμία με την τοπική κουζίνα και επισκέψεις στις φουτουριστικές εγκαταστάσεις της LG.

Εκεί, τα παιδιά είδαν από κοντά καινοτόμα προϊόντα που η νοτιοκορεατική πολυεθνική ετοιμάζεται να βγάλει στην αγορά. Μεταξύ αυτών ήταν το έξυπνο ψυγείο («έχει οθόνη μέσα που σου δίνει συνταγές με τα τρόφιμα στα ράφια του», λέει η Γιώτα) και η ηλεκτρική σκούπα που ενεργοποιείται εξ αποστάσεως μέσω κινητού, με τον χρήστη να μπορεί να την παρακολουθεί επί το έργον στην οθόνη του.

Ο διαγωνισμός

Ο διαγωνισμός «Life is Good» αφορούσε παιδιά από 16 έως 18 ετών, που καλούνταν από τους διοργανωτές να συγκεντρώσουν τους φίλους τους, να φτιάξουν ομάδες 3-8 ατόμων και να δημιουργήσουν βίντεο και μουσικές συνθέσεις που να αναδεικνύουν τις ιδιαιτερότητες της περιοχής τους. Από καθεμία εκ των τριών φάσεων του διαγωνισμού (βίντεο για τη φυσική ομορφιά και τα αξιοθέατα της περιοχής, βίντεο για τα πολιτιστικά δρώμενα, μουσική σύνθεση επικεντρωμένη στην περιοχή), προέκυψαν τέσσερις φιναλίστ.

Ο Αστέριος έμαθε για τον διαγωνισμό από διαφήμιση στον ΣΚΑΪ τον περασμένο Αύγουστο. Αφού έπεισε τους φίλους του να το δοκιμάσουν -βοήθησε και το ότι ήταν καλοκαίρι και είχαν άπλετο ελεύθερο χρόνο- αναζήτησαν βοήθεια από την ευρύτερη τοπική κοινωνία, η οποία ανταποκρίθηκε πρόθυμα.

Η δημοτική αρχή στήριξε με την εκτύπωση φυλλαδίων για να διαδοθεί η υποψηφιότητα της ομάδας.

Ο Γεράσιμος Βάκρος, σκηνοθέτης και ποιητής με καταγωγή από την Τρίπολη, συνέβαλε με την τεχνογνωσία του στην κινηματογράφηση του βίντεο κλιπ (αφού τα παιδιά βεβαιώθηκαν ότι αυτό ήταν συμβατό με τους όρους του διαγωνισμού).

«Θα βγαίναμε κερδισμένοι από τον διαγωνισμό ακόμη κι αν δεν κερδίζαμε», λέει ο Αστέριος. «Με τα γυρίσματα, γνωρίσαμε καλύτερα την πόλη μας, τις άγνωστες ομορφιές της».

«Προσέξαμε μέρη που στην καθημερινότητα μας περνούσαν απαρατήρητα», συμπληρώνει η Γιώτα. Αυτός είναι ίσως και ο πιο μακροχρόνιος θετικός αντίκτυπος του διαγωνισμού. Φέρνει τους νέους που έλαβαν μέρος σε πιο στενή επαφή με τον τόπο τους..

kathimerini.gr

Χιλιάδες νεαρά ζευγάρια, κυρίως από την Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία, αλλά και από τη Βρετανία και τις ΗΠΑ, έρχονται να παντρευτούν στην Ελλάδα. «Βούλιαξαν» και φέτος η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Ρόδος (φωτογραφία) από ζευγάρια που ανταλλάσσουν όρκους αιώνιας πίστης κάτω από το μοναδικό τους φως.

Χιλιάδες νεαρά ζευγάρια, κυρίως από την Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία, αλλά και από τη Βρετανία και τις ΗΠΑ, έρχονται να παντρευτούν στην Ελλάδα. «Βούλιαξαν» και φέτος η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Ρόδος (φωτογραφία) από ζευγάρια που ανταλλάσσουν όρκους αιώνιας πίστης κάτω από το μοναδικό τους φως.

«Δεν μπορώ να σας μιλήσω τώρα, πνίγομαι!». «Μα...». «Πνίγομαι σας λέω, είναι ένα κορεάτικο συνεργείο εδώ που κάνει γύρισμα». Πριν προλάβω να αρθρώσω άλλο ένα «μα», είχε κλείσει. Είχα πάρει ένα μεγάλο γραφείο διοργάνωσης γάμων για κατοίκους εξωτερικού στη Σαντορίνη με το ερώτημα εάν φέτος ενισχύθηκε η σχετική τάση. Δεν υπήρξε επικοινωνία, αλλά απάντηση έλαβα. Προφανώς η Σαντορίνη βούλιαξε και φέτος από ζευγάρια που αποφάσισαν να ανταλλάξουν όρκους αιώνιας πίστης κάτω από το μοναδικό της φως.

Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, αφού αυτοί οι γάμοι δεν δηλώνονται στα ληξιαρχεία, αλλά υπολογίζεται ότι πέρυσι στο νησί πραγματοποιήθηκαν 1.100 γάμοι και γαμήλιες τελετές. Την πρωτοκαθεδρία κατέχουν οι Κινέζοι, με τους Αγγλους, τους Αμερικανούς, τους Ρώσους, αλλά και άλλους Ασιάτες, όπως οι Ινδοί, να ακολουθούν κατά πόδας. Λέγεται μάλιστα ότι τους ακριβότερους γάμους στο νησί τους πραγματοποιούν οι Ινδοί. Δεν είναι τυχαίο ότι η Σαντορίνη επιλέχθηκε πρόσφατα ως ο δεύτερος καλύτερος πολυτελής προορισμός παγκοσμίως για τους νεόνυμφους από τη βρετανική ιστοσελίδα 101 honeymoons. Προηγούνταν το Παρίσι και ακολουθούσε το Κάπρι. Καθόλου άσχημα.

Η τάση δεν αφορά μόνο τη Σαντορίνη. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, όλο και περισσότεροι είναι οι ξένοι που επιλέγουν ελληνικούς προορισμούς ελαφρώς λιγότερο προβλέψιμους, όπως η Μονεμβασιά, η Σκιάθος (ιδίως μετά την κινηματογραφική επιτυχία «Μamma Mia»), η Σύμη, η Κρήτη, η Πάρος, η Μήλος, η Κως, η Μύκονος, αλλά και η Αθήνα. Η χώρα μας βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων και για τη νέα μόδα, αυτή των ομαδικών γαμήλιων τελετών. Φέτος, 16 ζευγάρια από την Κίνα παντρεύτηκαν στα Χανιά, ενώ αντίστοιχη τελετή πραγματοποιήθηκε και στην Πάρο. Επίσης, στην Κρήτη πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα γάμοι ζευγαριών από τη Ρωσία τους οποίους επιμελήθηκε γνωστή εταιρεία εισερχόμενου τουρισμού μέσα από τη διοργάνωση του μεγάλου online διαγωνισμού Μy Greek Wedding, που είχε ως έπαθλα πέντε συμβολικές γαμήλιες τελετές.

Είναι προφανές ότι οι προοπτικές της αγοράς είναι απεριόριστες. Αυτό διεφάνη πρόσφατα και κατά τη διάρκεια της εξειδικευμένης έκθεσης για γάμους Wedding Fair 2014 της Μπανγκόκ, στην οποία η Ελλάδα συμμετείχε μέσω του διαφημιστικού πρότζεκτ YourWeddinginGreece.com. «Μοιράσαμε 2.500 αντίτυπα του περιοδικού YourWeddingInGreece (σ.σ. προβάλει επιχειρήσεις και προορισμούς για γάμο) τα οποία εξαφανίστηκαν» λέει στην «Κ» η κ. Βίκυ Καραντζάβελου, γενική διευθύντρια της Travel Media Applications που «τρέχει» το πρότζετκ. «Ολοι ζητούσαν περαιτέρω ενημέρωση». Οπως λέει, στην Ταϊλάνδη υπάρχει μια όλο και αυξανόμενη μεσαία τάξη της οποίας οι νέοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στη χώρα μας και ο συνδυασμός ενός παραδοσιακού γάμου στην Ελλάδα με διακοπές και μήνα του μέλιτος είναι ιδιαίτερα δημοφιλής.

Γενικότερα, στην Ασία η ιδέα ενός γάμου στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Η Ελλάδα μπορεί μόνο να κερδίσει από αυτό, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Θόδωρος Κουμέλης. «Ο κλάδος του γάμου στη χώρα μας είναι άρτια οργανωμένος με πληθώρα εξειδικευμένων υπηρεσιών για το μελλόνυμφο ζευγάρι. Η ελληνική παράδοση και κουλτούρα άλλωστε έχει φροντίσει για την ανάδειξη του θεσμού του γάμου στο πιο σημαντικό κοινωνικό γεγονός του ανθρώπου.

Αυτήν ακριβώς την εμπειρία ζητούν να ζήσουν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας, οι οποίοι τα τελευταία έτη αυξάνονται θεαματικά από κάθε μεριά της υφηλίου. Αυτή λοιπόν την εμπειρία θέλουν να ζήσουν και οι νέοι Ταϊλανδοί, οι οποίοι πραγματοποιούν μαζί με τους υπόλοιπους Ασιάτες χιλιάδες γάμους στην Ελλάδα».

Νέοι μύθοι

Ο μύθος της Ελλάδας μεγαλώνει - μαζί και οι μύθοι. «Το ξενοδοχείο σας όχι μόνο πρέπει να περιληφθεί στους 10 καλύτερους προορισμούς του Travel Channel για να παντρευτεί κάποιος, αλλά και στους 10 καλύτερους προορισμούς για να συλλάβει», έγραψαν η Ερικα κι ο Μάρκους από τις ΗΠΑ στην εταιρεία που διοργάνωσε τον γάμο τους στη Σαντορίνη. «Ηταν ακριβώς πριν από εννέα μήνες που περάσαμε μια ονειρεμένη εβδομάδα στο ξενοδοχείο σας. Θυμάμαι ότι σπάσαμε μια λάμπα στο δωμάτιο. Εσείς σπάτε πιάτα στους γάμους, μήπως το σπασμένο γυαλί είναι σημάδι γονιμότητας;».

kathimerini.gr

Από σήμερα οι πολυπληθείς επισκέπτες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης θα μπορούν να έχουν επιτόπου ιατρική κάλυψη για τυχόν προβλήματα υγείας που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της ξενάγησής τους.

Ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Κώστας Τασούλας ζήτησε από τον υπουργό Υγείας Μ. Βορίδη την απόσπαση ενός γιατρού γενικής Ιατρικής στην Α’ ΕΠΚΑ και το αίτημα αυτό θα ικανοποιηθεί από το υπουργείο Υγείας.

Μέχρι να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες ο υπουργός Εθνικής Αμύνης Δ. Αβραμόπουλος ανταποκρίθηκε άμεσα σε σχετικό αίτημα και ήδη στο χώρο του ιατρείου που βρίσκεται στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης τοποθετήθηκε οπλίτης ιατρός.

Ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Κώστας Τασούλας ευχαρίστησε τον κ. Αβραμόπουλο και τον κ. Βορίδη για την άμεση και θετική τους ανταπόκριση στο σχετικό αίτημα του Υπουργείου Πολιτισμού

tanea.gr

Διατηρήθηκε σε διψήφιο ποσοστό η αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων και των αφίξεων ξένων επισκεπτών στον ελληνικό προορισμό για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ).

Ομως ο ρυθμός αύξησης των αφίξεων ήταν υψηλότερος από τον αντίστοιχο ρυθμό των εισπράξεων. Την εξέλιξη αυτή αποδίδει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Ανδρέας Ανδρεάδης στον μεγάλο αριθμό τουριστών στην Αθήνα που έχουν μικρότερη διάρκεια παραμονής από τον μέσο όρο των διανυκτερεύσεων του συνόλου των επισκεπτών στον ελληνικό προορισμό. Με βάση τα τελευταία στοιχεία αλλά και την πρόβλεψη ότι οι αφίξεις των Ρώσων επισκεπτών θα κυμανθούν κοντά στο 1,1 εκατ. από 1,3 εκατ. πέρυσι, ο κ. Ανδρεάδης εκτιμά για το σύνολο του έτους ότι οι ταξιδιωτικές εισπράξεις θα κινηθούν πιο κοντά στα 13 δισ. ευρώ από τα 13,5 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι στην αρχή της χρονιάς πριν από τα γεγονότα με την Ουκρανία αλλά και την πτώση της τιμής του ρουβλίου σε σχέση με το ευρώ οι προβλέψεις ανέβαζαν τον αριθμό των Ρώσων τουριστών φέτος στη χώρα μας στο 1,5 εκατ. Βέβαια τόσο η πτώση της κίνησης από τη Ρωσία όσο και η μεγάλη μείωση των τουριστών από την Ουκρανία υπερκαλύπτονται από τις άλλες βασικές για την Ελλάδα αγορές. Παράλληλα, ο αριθμός των αφίξεων από τη γερμανική αγορά που εμφανίζει πτώση έως τον Μάιο αναμένεται να περάσει σε πεδίο ανόδου από το δεύτερο μισό του έτους. Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ σχολίασε την τουριστική χρονιά στο Twitter με τη φράση «το ότι η χώρα μας απέναντι σε χαοτικό περιβάλλον από Ουκρανία έως Αίγυπτο είναι όαση σταθερότητας με 21 εκατ. επισκέπτες -περιλαμβανομένων των αφίξεων με κρουαζιέρα- αποτελεί μέγα επίτευγμα».

Βάσει των στοιχείων της ΤτΕ για το πεντάμηνο, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 10,6% φτάνοντας σε 1,95 δισ. ευρώ από 1,77 δισ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2013. Από τους Αγγλους τουρίστες οι ταξιδιωτικές δαπάνες στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 26,7% φτάνοντας σε 193,8 εκατ., από τους Γάλλους κατά 21,2% φτάνοντας σε 167,9 εκατ. ευρώ, από τους Ρώσους κατά 7,8% φτάνοντας σε 111 εκατ. ευρώ και από τους Αμερικάνους κατά 1,7% φτάνοντας σε 134 εκατ. ευρώ. Στον αντίποδα, πτώση κατά 12,6% εμφάνισαν οι ταξιδιωτικές δαπάνες από τους Γερμανούς τουρίστες, φτάνοντας σε 274,2 εκατ. ευρώ. Η δαπάνη ανά ταξίδι των ξένων επισκεπτών στον ελληνικό προορισμό μειώθηκε κατά 5,4% φτάνοντας σε 521,4 ευρώ από 551,3 ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Οι αφίξεις ξένων επισκεπτών αυξήθηκαν κατά 17% φτάνοντας σε 3,57 εκατ. από 3,05 εκατ. στο πεντάμηνο του 2013. Από τη Ρωσία οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 39% (146 χιλ.), από τις ΗΠΑ κατά 33,4% (123,7 χιλ.), από τη Βρετανία κατά 25,5% (307,1 χιλ.) και από τη Γαλλία κατά 13,9% (246,5 χιλ.). Πτώση κατά 5,8% σημείωσαν οι αφίξεις από τη Γερμανία (376 χιλ.).

Να σημειωθεί ότι για το πεντάμηνο το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 1,13 δισ. ευρώ έναντι πλεονάσματος 1,06 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,7%. Οι καθαρές εισπράξεις από την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών αντιστάθμισαν το 14,6% του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου.

Σε ό,τι αφορά τον Μάιο οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν 0,8% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Από τη Γαλλία οι εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 34,5% φτάνοντας σε 123,7 εκατ. ευρώ, από τη Βρετανία κατά 15,8% φτάνοντας σε 124,6 εκατ. ευρώ, από τη Ρωσία κατά 2,4% φτάνοντας σε 79,8 εκατ. ευρώ και από τις ΗΠΑ κατά 0,2% φτάνοντας σε 83,3 εκατ. ευρώ. Από τη Γερμανία οι εισπράξεις μειώθηκαν κατά 24,8% φτάνοντας σε 170,9 εκατ. ευρώ.

Οι συνολικές αφίξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 12,6% φτάνοντας σε 1,65 εκατ. σε σχέση με τον Μάιο του 2013. Από τις ΗΠΑ οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 43% (65,7 χιλ.), από τη Ρωσία κατά 34,5% (108,8 χιλ.), από τη Γαλλία κατά 26,4% (177,4 χιλ.) και από τη Βρετανία κατά 14,4% (175,8 χιλ.). Από τη Γερμανία οι αφίξεις μειώθηκαν κατά 17,9% (206,8 χιλ.).

 

kathimerini.gr

Στο 174,1% του ΑΕΠ έφτασε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας το πρώτο τρίμηνο του 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Eurostat.
Σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2013 το ελληνικό χρέος μειώθηκε κατά 1%, ενώ σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2013 αυξήθηκε κατά 13,5%.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ακόμη ότι επί του 174,1% του ΑΕΠ, το 131,3% είναι δάνεια και το 42,4% άλλοι τίτλοι. Σε απόλυτους αριθμούς, το ελληνικό χρέος υποχώρησε στα 314,8 δισ. ευρώ, από 318,7 δισ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2013.

Σύμφωνα με την κοινοτική στατιστική υπηρεσία, το πρώτο τρίμηνο του 2014 η Ελλάδα είχε το υψηλότερο χρέος στην ΕΕ και ακολούθησαν η Ιταλία με 135,6% και η Πορτογαλία με 132,9%, ενώ το χαμηλότερο χρέος είχε η Εσθονία με 10%, η Βουλγαρία με 20,3% και το Λουξεμβούργο με 22,8%.

Παράλληλα, πάντα το πρώτο τρίμηνο του 2014, παρατηρήθηκε αύξηση του χρέους σε τριμηνιαία βάση στην ευρωζώνη από 92,7% σε 93,9%, αλλά και στην ΕΕ από 87,2% σε 88%.

news.gr

Σελίδα 308 από 312

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.