Από μόνη της αυτή η σαλάτα μπορεί να αποτελέσει ένα πλήρες κυρίως γεύμα καθώς τα μανιτάρια είναι πλούσια σε πηγή πρωτεΐνης (και χωρίς καθόλου λιπαρά).

Υλικά
250 γρ ρεβίθια βρασμένα
500 γρ μανιτάρια φρέσκα
2 κρεμμύδια
1 σκελίδα σκόρδο
ελαιόλαδο
2 κ σ κρέμα βαλσάμικο
αλάτι -πιπέρι
φρέσκια κλωναράκια ρίγανη
φρέσκο θυμάρι

Eκτέλεση

Από το προηγούμενο βράδυ βάζω τα ρεβίθια με μια κουταλιά αλάτι να μουλιάσουν.
Την επόμενη μέρα τα βράζω και μόλις είναι μαλακά κι έτοιμα (δεν τ΄αφήνω να λιώσουν) τα σουρώνω και τα βάζω στην σαλατιέρα.
Στο μεταξύ κόβω τα μανιτάρια και τα κρεμμύδια και τα σοτάρω σ’ ένα φαρδύ τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο και τη σκελίδα σκόρδο μέχρι να καραμελώσουν.
Στη συνέχεια πρόσθετω τις 2 κ σ κρέμα βαλσάμικο, αλάτι –πιπέρι και τα φρέσκα μυρωδικά.
{Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ξερά μυρωδικά.}
Προσθέτω αυτό το μίγμα στα ρεβίθια, ανακατεύω και σερβίρω προσθέτοντας έξτρα φρεσκοτριμμένο πιπεράκι.
ρεβιθοσαλάτα με μανιτάρια

mamatsita.com