Ένα υγιεινό πιάτο με βάση τη σόγια που χαρίζει ευεξία. Εύπεπτο με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες για μια ισορροπημένη διατροφή. Όπως θα δείτε στη συνταγή δεν υπάρχει καθόλου αλάτι.

Υλικά
Κριθαράκι σόγιας
Μανιτάρια ψιλοκομμένα
τοματίνια
Μαιντανός
Φρεσκοκομμένο πιπέρι
Λάδι, Βαλσάμικο

Εκτέλεση

Σε ένα τεφάλ σωτάρουμε τα μανιτάρια. Στη συνέχεια αφού έχουν μαλακώσει ρίχνουμε το μαιντανό λάδι και βαλσάμικο. Όλο αυτό διαρκεί 12 με 15 λεπτά. Το σερβίρουμε στο πιάτο ρίχνοντας πιπεράκι και ξανά μαιντανό.

Βράζουμε σε νερό το κριθαράκι σόγιας με λίγο πιπέρι και μια κουταλιά της σούπας λάδι. Ολοκληρώνεται περίπου σύμφωνα με την συνταγή σε 12 λεπτά. Αν θέλετε ρίχνετε στο νερό λίγη ντομάτα πολτό.

Σερβίρουμε στο πιάτο, το κριθαράκι με τα μανιτάρια πασπαλίζοντας με τυρί κατά προτίμηση οργανικό.

 

Γράφει Μίκα Καππάτου

 

forwoman.gr