Τα αγαπημένα μας oatmeals, εκτός απ’ το ότι έχουν γίνει μεγάλο trend, είναι απ’ τα αγαπημένα μας γεύματα, ειδικά για τις πρωινές ώρες. Μπορείς να τα φτιάξεις με ό,τι συνδυασμό γεύσεων και απολαύσεις ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό. Oatmeal με φυστικοβούτυρο και μπανάνα, λοιπόν, η πρότασή μας και παρακάτω θα βρεις αναλυτικά τη συνταγή!

Φυσικά, στο δικό σου oatmeal μπορείς να βάλεις κι άλλα συστατικά της επιλογής σου, όπως τσιπς σοκολάτας, ξηρούς καρπούς ή και άλλα φρούτα, για να το κάνεις ακόμα πιο κοντά στις δικές σου γεύσεις.

Τα υλικά που θα χρειαστείς:
Για 1 μερίδα:

¾ φλιτζάνι βρώμη (75 γραμμάρια)
1 ½ φλιτζάνια γάλα αμυγδάλου (360 mL)
Αλάτι, για τη γεύση
2 κουταλιές φυστικοβούτυρο
1 μπανάνα, κομμένη σε φέτες
Κανέλα, για τη γεύση
Φανταστικό, υγιεινό και πανεύκολο γλυκό: Κρέμα με σπόρους τσία και topping της επιλογής σου!

Πώς θα φτιάξεις το oatmeal με φυστικοβούτυρο;
Σε μια μικρή κατσαρόλα, βράζουμε το γάλα αμυγδάλου.
Ανακατεύουμε τη βρώμη και μειώνουμε τη θερμοκρασία στο μισό. Μαγειρεύουμε χωρίς καπάκι μέχρι να απορροφηθεί το υγρό, περίπου 5 λεπτά.
Προσθέτουμε αλάτι για τη γεύση.
Μεταφέρουμε τη βρώμη σε μπολ και ανακατεύουμε με το φυστικοβούτυρο.
Προσθέτουμε τις φέτες μπανάνας και κανέλα.