Πώς να δείχνουμε ξεκούραστες με λίγες ώρες ύπνου
 ΗΛΙΑΝΑ ΤΣΑΚΙΡΗ

Ξενύχτι, κακός ύπνος, πρωινό ξύπνημα, διάφοροι εξωτερικοί παράγοντες μπορεί να ναι κάποιες από τις αιτίες που επηρεάζουν τον ύπνο μας με αποτέλεσμα να φαίνεται στην επιδερμίδα του προσώπου μας.

Τι κάνουμε για να το καταπολεμήσουμε;

1. Βραδινή ενυδάτωση, ιδίως αν πρόκειται να σηκωθούμε πολύ πρωί. Προτιμήστε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα από υαλουρονικό οξύ.

2. Μάσκες ενυδάτωσης, Επιλέξτε τη κατάλληλη για τον τύπο επιδερμίδας σας, ώστε να παραμένει ενυδατωμένη.

3. Ρυθμίστε τη διατροφή σας. Προτιμήστε διατροφές με αντιοξιοδοτικές ιδιότητες και πλούσια λιπαρά οξέα. Όσο για τη λάμψη βάλτε στη διατροφή σας βατόμουρα, ρόδι, καρύδια, μύρτιλλα, σπανάκι, ρίγανη, μαύρη σοκολάτα και μέλι.