Δεκεμβρίου 15, 2018

Κινηματογράφος

«Γυναίκες & Πολιτική»: Φεστιβάλ με προβολές και συζητήσεις στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας

Το ελληνικό δίκτυο γυναικών στον κινηματογράφο και την τηλεόραση WIFT σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, παρουσιάζουν το Φεστιβάλ Ταινιών με τίτλο «Γυναίκες & Πολιτική».

Πρόκειται για ένα διήμερο με ενδιαφέρουσες προβολές και συζητήσεις σχετικά με το θέμα, που θα πραγματοποιηθεί στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου και το Σάββατο 3 Νοεμβρίου.

«Οι γυναίκες παραμένουν και σήμερα μειονότητα στην πολιτική ζωή αλλά παρόλα αυτά προσπαθούν να επηρεάσουν την πολιτική με όποιον τρόπο μπορούν και να συμμετάσχουν στην λήψη αποφάσεων με ίσους όρους. Το φεστιβάλ ταινιών αναδεικνύει τις προσπάθειες γυναικών σε διάφορες χώρες να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε δύναμη έχουν, εντός και εκτός του πολιτικού συστήματος, για να προστατεύσουν τα δικαιώματά τους ή να βελτιώσουν την κατάσταση των γυναικών. Επίσης υπογραμμίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην πολιτική», γράφει στο πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Τα ντοκιμαντέρ και οι ταινίες μυθοπλασίας που θα προβληθούν, προέρχονται από την Ελλάδα, την Ισπανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Πέρα από τις ταινίες, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ειδική προβολή ενός ντοκιμαντέρ από τον Καναδά που οργανώθηκε με τη συνεργασία της Πρεσβείας του Καναδά.

Πληροφορίες:

Παρασκευή 2.11.18/ Ώρα: 18:00

Σάββατο 3.11.18/ Ώρα 16:30

Χώρος: Ταινιοθήκη της Ελλάδος Greek Film Archive Ιερά Οδός 48 & Μ. Αλεξάνδρου 134-136 (μετρό Κεραμεικός)

Είσοδος ελεύθερη

Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα, επισκεφτείτε τη σελίδα.

Κινηματογράφος

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες σήμερα  Πέμπτη 25/10

 Βασιλική Γερονίκου 

Ψυχρός Πόλεμος

Ασπρόμαυρος Παβλικόφσκι («Ida») με βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάνες. Ένας άντρας και μία γυναίκα γνωρίζονται στα συντρίμμια της μεταπολεμικής Πολωνίας. Οι πολιτικές συνθήκες, τα ελαττώματά τους αλλά και μια σειρά από ατυχείς συγκυρίες τους χωρίζουν και τους ενώνουν σε έναν έρωτα διαχρονικά αδύνατο.

Η Νύχτα με τις Μάσκες

Σαράντα χρόνια μετά από την πιο τρομακτική νύχτα του Halloween, ο μακάβριος εφιάλτης της Λόρι επιστρέφει όταν έρχεται ξανά αντιμέτωπη με τον (αυθεντικό) μασκοφόρο Μάικ Μάγερς.

Hunter Killer

Υποβρύχια περιπέτεια με τον Τζέραρντ Μπάτλερ. O κυβερνήτης ενός αμερικανικού υποβρυχίου αποστέλλεται σε βαθιά ρωσικά ύδατα για να σώσει τον εκλεγμένο Ρώσο πρόεδρο εν μέσω ενός στρατιωτικού πραξικοπήματος.

Εντιμότατοι Κλέφτες

Heist movie με τον Μάικλ Κέιν. Ένας άλλοτε διάσημος κλέφτης που πλέον είναι 77 ετών, συγκροτεί μια συμμορία από αλλοπρόσαλλους εγκληματίες με σκοπό να διαπράξουν μια πρωτοφανή ληστεία.

Τυφλό Σημείο

Ανεξάρτητη αμερικανική δραμεντί, από τις εκπλήξεις του Σάντανς. Στην ύστατη προσπάθειά του να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, ο Κόλιν προσπαθεί να περάσει τις τελευταίες τρεις ημέρες της αστυνομικής του επιτήρησης όσο πιο ομαλά γίνεται. Ωστόσο, ο παιδικός του φίλος είναι ένας πραγματικός μαγνήτης για μπελάδες και σύντομα οι δύο κολλητοί θα βρεθούν σε νέες περιπέτειες…

Η Διαπαιδαγώγηση της Κάμερον Ποστ

Gay δράμα με την Κλόι Γκρέις Μόρετζ. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, η Κάμερον οδηγείται σε ένα κέντρο «θεραπείας» γκέι εφήβων όταν ο φίλος της την πιάνει να ερωτοτροπεί με ένα κορίτσι. Εκεί, παρά τις εξοντωτικές ψυχολογικά συνθήκες, η νεαρή θα βρει μια πολυπόθητη νέα οικογένεια.

Mandy

Ο Νίκολας Κέιτζ φτάνει στα άκρα σε μια αιματοβαμμένη περιπέτεια εκδίκησης. Ο Ρεντ και η Μάντι ζουν ευτυχισμένοι σε ένα απομονωμένο καταφύγιο στο δάσος, μέχρι τη στιγμή που δέχονται επίθεση από μια παρανοϊκή θρησκευτική σέκτα. Μετά την επίθεση, ο Ρεντ που έχει χάσει τα πάντα, εξαπολύει ένα μανιασμένο ανθρωποκυνηγητό που κορυφώνεται σε αιματοκύλισμα.

Ο Τελευταίος Παρτιζάνος

Ακολουθώντας τον Μανώλη Γλέζο στο ασταμάτητο, πυρετώδες καθημερινό του πρόγραμμα, αλλά και στο ταξίδι του στην Ευρωβουλή, το ντοκιμαντέρ του Ανδρέα Χατζηπατέρα σκιαγραφεί τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από τον μύθο.

Dance Fight Love Die - Ταξιδεύοντας Με Τον Μίκη

Ντοκιμαντέρ με στοιχεία μυθοπλασίας για τον Μίκη Θεοδωράκη. Από ένα ακατέργαστο οπτικό υλικό περίπου 600 ωρών που γύρισε σε διάστημα 30 ετών, ο Αστέρης Κούτουλας συμπυκνώνει μέσα σε μιάμιση ώρα στιγμές που παρουσιάζουν την αυθεντική εικόνα του «πνευματικού αναρχικού» Μίκη Θεοδωράκη.

Ο Γκρινιάρης

Αγγλοαμερικανικό animation φαντασίας. Όταν το «ξόρκι απαισιοδοξίας» ενός σκοτεινού μάγου εξαφανίζει το γέλιο και την ευτυχία, ο νεαρός Τέρι αναλαμβάνει να λύσει τα μάγια και να ξανακάνει τον κόσμο χαρούμενο, όπως ακριβώς στα παραμύθια που του αφηγούνταν η γιαγιά του.

Κινηματογράφος

Δύσκολες Ώρες στο Ελ Ροαγιάλ

Από Χρήστο Μήτση

Διασκεδαστικότατο, αφηγηματικά σπιρτόζικο και πολλαπλά αλληγορικό θρίλερ ανατροπών, με έντονο ταραντινικό άρωμα. Υπερβολικά φορτωμένο με εξυπνάδες και αναφορές όμως, μοιάζει να πριονίζει το κλαδί στο οποίο κάθεται.

Υποψήφιος για Όσκαρ σεναριογράφος τηλεοπτικών σειρών («Lost», «Buffy the vampire slayer», «Angel») και κινηματογραφικών μπλοκμπάστερ («Cloverfield», «Η Διάσωση», «Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ»), ο Ντρου Γκόνταρντ σκηνοθέτησε το 2009 το ευρηματικότατο θρίλερ τρόμου «Το Μικρό Σπίτι στο Δάσος», το οποίο κυκλοφόρησε στις αίθουσες έπειτα από τρία χρόνια λόγω οικονομικών προβλημάτων της παραγωγού MGM. Π

Πρωτότυπο σχόλιο πάνω στην ηδονοβλεπτική λειτουργία του (κινηματογραφικού) θεάματος, το φιλμ θυμίζει σε πολλά το «...Ελ Ροαγιάλ», τη δεύτερη σκηνοθετική του προσπάθεια, η οποία έχει και αυτή να κάνει με μια ολιγομελή ομάδα ανθρώπων που απομονώνεται σε κλειστό χώρο. Εν προκειμένω σε ένα απόμερο ξενοδοχείο στα σύνορα Νεβάδα και Καλιφόρνια, όπου καταφθάνουν τέσσερις επισκέπτες, μια συνηθισμένη ημέρα του 1969. Δεν αργούμε να ανακαλύψουμε πως ο καθένας κρύβει το δικό του ένοχο μυστικό, ξεκινώντας από παράνομες παρακολουθήσεις του FBI αλλά και μιας «ομάδας» διαφορετικών συμφερόντων και καταλήγοντας σε ανορθόδοξες απαγωγές και την κρυμμένη λεία από την κλοπή μιας χρηματαποστολής.

Με μια αφήγηση που παραβιάζει διαρκώς την γραμμική εξέλιξη, διαδοχικές σεναριακές ανατροπές, γρήγορο τέμπο και σπιρτόζικο ύφος με έντονο ταραντινικό άρωμα, ο Γκόνταρντ στήνει ένα διασκεδαστικότατο παιχνίδι γάτας και ποντικού, εναλλάσσοντας ασταμάτητα τον ρόλο θύτη και θύματος, αθώου κι ένοχου.

Κι ενώ σχολιάζει ξανά με καυστική ειρωνεία το στημένο θέαμα που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας, παρομοιάζει το «Ελ Ροαγιάλ» με την Αμερική των ’60s, ξεκαρδιζόμενος πικρά με το τέλος της αθωότητάς της (Τσαρλς Μάνσον, Βιετνάμ, καταπίεση Αφροαμερικανών...). Μόνο που όλα αυτά φορτώνουν υπερβολικά μια έτσι κι αλλιώς φουσκωμένη σε ιδέες, εξυπνάδες, αναφορές και κλεισίματα του ματιού αλληγορία, η οποία μοιάζει να πριονίζει το κλαδί στο οποίο κάθεται.

ΗΠΑ. 2018. Διάρκεια: 142΄. Διανομή: ODEON.

Θρίλερ 2018 | Έγχρ. | Διάρκεια: 141'

Aμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Ντρου Γκόνταρντ με τους: Ντακότα Τζόνσον, Κρις Χέμσγουορθ, Τζεφ Μπρίτζες, Τζον Χαμ

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
Odeon Όπερα

On map Ακαδημίας 57

2103622683

DOLBY SR

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 1 Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 22.00
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Γαλαξίας

On map Μεσογείων 6 (ΜΕΤΡΟ Αμπελόκηποι)

2107773319

€ 8,50. Φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 7,00. Κάθε Τετ., Πέμ. είσ. € 5,00.

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.30
ΛΕΩΦ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΑΧΑΡΝΩΝ
Αελλώ Cinemax-Cyta

On map Πατησίων 140

2108259974-5

€ 7,50. Παιδ. € 5,00. Φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,00. 3D προβολές: € 9,50, παιδ.-φοιτ. € 8,00. Κάθε Τετ. & Πέμ. δύο άτομα με ένα εισιτήριο.

Αίθουσα 1 Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.50
ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
Novacinema Odeon Μαρούσι

On map Λεωφ. Κηφισίας 215, Μαρούσι (απέναντι από το Άλσος Συγγρού)

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 21.30
Village 15 Cinemas @ The Mall

On map Aνδρέα Παπανδρέου (παραπλεύρως Αττικής Οδού) ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, Μαρούσι

Τηλ. 14848 (χρέωση 0,49€/min (από σταθερό) και 0,98€/min (από κινητό).

€ 7,50, προβολές 3D : € 9,50. Dolby Atmos € 9,50

Αίθουσα 6 Village Cinema Πέμ.-Τετ.: 18.10

Αίθουσα 10 «€ΠΙΣΤΡΟΦΗ EUROBANK» Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.40

Αίθουσα 12 Πέμ.-Τετ.: 22.30

Αίθουσα 13 Village Cinemas Gold Class Πέμ.-Τετ.: 22.00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Τρία Αστέρια 3D Digital

On map Λ. Ηρακλείου 386, Ν. Ηράκλειο

2102826873, 2102825607

€ 7,50 φοιτ. € 6,50. Προβολές 3D € 9,50. Κάθε Τρ., Τετ. € 5,50.

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.30
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΑΙΓΑΛΕΩ - ΧΑΪΔΑΡΙ
WestCity Cinemas

On map Κωνσταντινουπόλεως 82B, Περιστέρι

2105756239

€ 6,50, παιδ., φοιτ. € 5,00. Δευτ., Τρ. γεν. είσ. € 5,00. Κάθε Τετ., Πέμ. 2 άτομα με ένα εισιτήριο.

Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.45
Λάμπρος Κωνσταντάρας - Ρένα Βλαχοπούλου

On map Κουντουριώτου 40 (ΜΕΤΡΟ Αιγάλεω)

2105911390

€ 7,00, παιδ.-φοιτ., άνεργοι, ΑΜΕΑ & κάθε Δευτ., Τρ. € 5,00. Τετ., Πέμ. 2 άτομα με ένα εισιτήριο. Κάθε Παρ.-Κυρ. μεταγλ. ταινίες € 5,00.

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.30
ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
Village Shopping And More

On map Πέτρου Ράλλη & Θηβών, Άγιος Ιωάννης Ρέντη

Τηλ. 14848 (χρέωση 0,49€/min (από σταθερό) και 0,98€/min (από κινητό).

€ 7,50, προβολές 3D : € 9,50. Dolby Atmos € 9,50

Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 23.00

Αίθουσα 5 Πέμ.-Τετ.: 17.50/ 20.50/ 23.40

Αίθουσα 7 Πέμ.-Τετ.: 19.20/ 22.10
Δημ. Κιν. Σινεάκ

On map Πλ. Δημαρχείου, Πειραιάς

2104225653

DOLBY

€ 7,50, Δευτ. € 5,00. Τρ., Τετ. € 6,00. Πέμ. τα δύο άτομα € 8,00, παιδ., ΑμεΑ € 5,00, φοιτ. & άνεργοι & πολύτεκνοι € 6,00.

Πέμ.-Τετ.: 19.40/ 22.10
Ν. ΚΟΣΜΟΣ - ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
Odeon Starcity - Λ. Συγγρού

On map Λεωφ. Συγγρού 111 & Λεοντίου, Ν.Κόσμος

DTS/DOLBY DIGITAL

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 1 Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 23.20, Σάβ., Κυρ. & 17.40

Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 19.10/ 22.00
Village 9 Cinemas @ Faliro

On map Λεωφ. Ποσειδώνος 1 & Μωραϊτίνη 3, Δέλτα Π.Φαλήρου

Τηλ. 14848 (χρέωση 0,49€/min (από σταθερό) και 0,98€/min (από κινητό).

€ 7,50, προβολές 3D : € 9,50. Προβολές Dolby Atmos € 9,50

Αίθουσα 8 Gold Glass Πέμ.-Τετ.: 22.00

Αίθουσα 1 «€ΠΙΣΤΡΟΦΗ EUROBANK» Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00
ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ
Novacinema Odeon Γλυφάδα

On map Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος

2109650318

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 22.00
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Αθηνά

On map Σολωμού 18, Πλ. Χαλανδρίου

2106855860, 6976584717

€ 7,00, φοιτ.-παιδ. € 5,00. Κάθε Δευτ. τα δύο άτομα με ένα εισιτήριο.

Πέμ.-Τετ.: 22.15
ΔΑΦΝΗ - ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Νανά Cinemax-Cyta

On map Λ. Βουλιαγμένης 179 (ΜΕΤΡΟ Αγ.Ιωάννης), Δάφνη

2109703158, 2109706865

€ 7,50. Παιδ. € 5,00. Φοιτ., άνεργοι & άνω των 65 € 6,00. 3D προβολές: € 9,50, παιδ.-φοιτ. € 8,00. Κάθε Τετ. & Πέμ. δύο άτομα με ένα εισιτήριο. Πώληση εισ. με πιστ. κάρτα στο 80111300400 από σταθ. και www.cinemax.gr

Αίθουσα 5 Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.45
Village Cinemas Athens Metro Mall - Ag. Dimitrios

On map Λ.Βουλιαγμένης 276, Αγ. Δημήτριος

Τηλ. 14848 (χρέωση 0,49€/min (από σταθερό) και 0,98€/min (από κινητό).

€ 7,50, προβολές 3D : € 9,50. Dolby Atmos € 9,50

Αίθουσα 5 Πέμ.-Τετ.: 19.50/ 22.50
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΙΛΙΟΝ
Odeon Escape (πρώην Ster Cinemas Ίλιον)

On map Λεωφ. Δημοκρατίας 67Α, Ίλιον

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 1 Πέμ.-Τετ.: 20.20/ 23.10

Αίθουσα 2 Πέμ.-Τετ.: 22.00
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
Village Cinemas Παγκράτι

On map Υμηττού 110 & Χρεμωνίδου (Εμπ. Κέντρο Athens Millenium), Παγκράτι

Τηλ. 14848 (χρέωση 0,49€/min (από σταθερό) και 0,98€/min (από κινητό).

DOLBY SRD

€ 7,50, προβολές 3D : € 9,50. Προβολές Dolby Atmos € 9,50

Αίθουσα 4 Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.50

Κινηματογράφος

 

Από Χρήστο Μήτση

Ο Λαρς φον Τρίερ θέτει, μέσα από ένα γεμάτο σαρκασμό φιλοσοφικό θρίλερ, θαρραλέες, εξοργιστικές όσο και σπαρακτικά ειλικρινείς ερωτήσεις για τη ζωή, την ηθική και την τέχνη.

Η κινηματογραφική κληρονομιά που έχει αφήσει ήδη πίσω του ο Λαρς φον Τρίερ, ίσως ο σπουδαιότερος Ευρωπαίος σκηνοθέτης της γενιάς του, είναι πραγματικά ανεκτίμητη. Το βάρος της όμως μοιάζει τόσο δυσβάσταχτο για τον ίδιο, που αποφάσισε να το βγάλει από πάνω του με το μοναδικό τρόπο που ξέρει: κάνοντάς το σινεμά.

Το «Σπίτι που Έχτισε ο Τζακ» είναι εκ πρώτης όψεως ένα θρίλερ για έναν κατά συρροή δολοφόνο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι παρά το δικό του «Οκτώμισι». Ένας βαθιά σαρκαστικός και αβάσταχτα ανάλαφρος στοχασμός πάνω στη ζωή και στο σινεμά (του), τα οποία, όπως η ψυχή και το σώμα ή ο παράδεισος και η κόλαση, είναι για εκείνον ένα και το αυτό.


«Κάποιοι ισχυρίζονται ότι οι θηριωδίες που διαπράττουμε στη φαντασία μας είναι εκείνες οι επιθυμίες μας τις οποίες δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στην πολιτισμένη κοινωνία μας, οπότε τις εκφράζουμε τελικά μέσα από την τέχνη», λέει κάποια στιγμή ο Τζακ στον άγνωστο και αόρατο (για το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας) συνομιλητή του, στον οποίο διηγείται τα τελευταία δώδεκα χρόνια της ζωής του. Όταν διέπραξε μια σειρά από φόνους, τους οποίους περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

Από τη μία, λοιπόν, έχουμε έναν serial killer που εξοντώνει αναίτια και βασανιστικά μια σειρά από αθώα θύματα. Η αγωνία τους πλημμυρίζει την οθόνη, η ακραία βία κάνει ακόμη πιο άβολη την κατάσταση, οι χιουμοριστικές πινελιές την ελαφρώνουν με έναν ένοχα απολαυστικό τρόπο και, καθώς ο αστυνομικός κλοιός γύρω από τον Τζακ στενεύει διαρκώς, το σασπένς μεγαλώνει.


Από την άλλη έχουμε μια φιλοσοφική κουβέντα πάνω στην ηθική, την υπαρξιακή αγωνία, την τέχνη, τις ανθρώπινες επιθυμίες και την Ιστορία. Κατά στιγμές ντοκιμαντερίστικες εικόνες διακόπτουν τη θριλερίστικη αφήγηση και ο διάλογος παίρνει το πάνω χέρι, μέχρι να ξαναγυρίσουμε στη «δράση», η οποία ολοκληρώνει κεφάλαιο το κεφάλαιο το «έργο τέχνης» του Τζακ, το οποίο –όπως και οι ταινίες για τον Τρίερ– δεν είναι παρά η έκφραση/πραγμάτωση των κοινωνικά απαγορευμένων φαντασιώσεών του.

Όλα αυτά πανέξυπνα τυλιγμένα σε μια διαρκή πρόκληση και ειρωνεία, με τον σκηνοθέτη να παίζει διαρκώς με τις λέξεις (όπως στο «jack» - γρύλος αυτοκινήτου), να κάνει αναφορές στο σινεμά αλλά και στην προσωπική του ζωή (οι αντισημιτικές δηλώσεις του), να προβοκάρει τον θεατή και να φτάνει στη γκροτέσκα αυτοπαρωδία. Το μεταμοντέρνο στιλ του σπάνια είναι κομψό και η χοντροκοπιά δεν διατηρείται πάντα υπό έλεγχο, η ψυχαναλυτική αλήθεια των εικόνων του όμως είναι γενναία, σπαρακτική και θεόπικρη.Ένας απελπισμένος κλαυσίγελος που αφορά όχι μόνο τον καταθλιπτικό Δανό αλλά και κάθε ειλικρινή καλλιτέχνη.

Δανία, Γαλλία, Γερμανία. 2018. Διάρκεια: 155΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Κινηματογράφος

Σεναριακά υποδειγματικό κοινωνικό δράμα, το οποίο διερευνά πολύπλευρα, διεισδυτικά και απολύτως κινηματογραφικά τη σχέση προσωπικής ηθικής και συλλογικής κοινωνικής ευθύνης.


Eνας ιατροδικαστής εμπλέκεται σε ένα τροχαίο, όπου τραυματίζεται ελαφρά ένα οκτάχρονο αγοράκι. Αποφεύγει να καλέσει την αστυνομία, διότι η ασφάλειά του έχει λήξει, και αποζημιώνει τον πατέρα του παιδιού. Αν και ο μικρός έχει μόνο μελανιές, προσφέρεται να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο, αλλά ο γονιός του αρνείται. Το επόμενο πρωί θα βρει στο νεκροτομείο το πτώμα του αγοριού, η πρώτη γνωμάτευση όμως διαπιστώνει θάνατο από δηλητηρίαση.

Τότε θα ξεκινήσει μια προσωπική αναζήτηση ευθυνών, την οποία ο Βαχίντ Τζαλιλβάντ, με θητεία στο θέατρο, στην τηλεόραση και στη σκηνοθεσία άνω των 30 ντοκιμαντέρ, θα περιγράψει με μια υποδειγματικά μεθοδική σεναριακή επιδεξιότητα, που φέρνει στο νου τον συμπατριώτη του Ασγκάρ Φαραντί («Ένας Χωρισμός», «Ο Εμποράκος»).


Σινεμά των χαρακτήρων, των λεπτομερειών και των ανθρώπινων συμπεριφορών, η «Περίπτωση Συνείδησης» είναι ένα θαρραλέο ψυχολογικό δράμα και ταυτόχρονα ένα (πολιτικο)κοινωνικό δοκίμιο πάνω στη συλλογική ευθύνη. Ο καθένας από τους ήρωες της ταινίας –ο ιατροδικαστής, ο πατέρας του παιδιού, ο εργάτης του ορνιθοτροφείου, η συνάδελφος του γιατρού– έρχεται αντιμέτωπος με ένα δίλημμα και παίρνει μια απόφαση.

Ο τρόπος που το κάνουν μοιάζει απλός και οι συνέπειές της αμελητέες. Ο Τζαλιλβάντ όμως αναζητά τη λεπτή, αόρατη κλωστή που συνδέει αίτιο και αποτέλεσμα, περιγράφοντας με ακρίβεια τη δαιδαλώδη ­διαδρομή της. Μια πορεία η οποία­ διαπερνά οικογενειακές σχέσεις, επαγγελματικές πράξεις και ηθικές στάσεις, ακτινογραφώντας την καθημερινότητα που μας περιβάλλει. Αυτό το αριστοτεχνικά στημένο ιρανικό σινε-δοκίμιο την αποτυπώνει με κινηματογραφική μεγαλοπρέπεια, αποσπώντας τα βραβεία σκηνοθεσίας κι ερμηνείας στο τμήμα Ορίζοντες του Φεστιβάλ Βενετίας αλλά και τον Αργυρό Αλέξανδρο και το βραβείο κριτικών στη Θεσσαλονίκη.

Ιράν. 2018. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: AMA FILMS.

 

Άστυ
 Κοραή 4 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)

2103221925

DOLBY DIG

€ 7,00. Φοιτ. & άνω των 65 € 6,00. Κάθε Τετ. γεν. είσ. € 5,00.

Πέμ.-Τετ.: 17.50/ 20.00/ 22.10

 

ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Πτι-Παλαι
Ριζάρη 24, Παγκράτι

2107253915

DOLBY

€ 6,50

Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.10/ 22.10

Κινηματογράφος

Με Διαβατήριο τη Γοητεία

Από Χρήστο Μήτση

Το ευρωπαϊκό όνειρο και η ανάγκη για επιβίωση γίνονται ένας χαμηλότονος όσο και συγκινητικός εφιάλτης, σε ένα κομψό ψυχολογικό δράμα με στοιχεία θρίλερ, βραβευμένο σε πολλά διεθνή φεστιβάλ.

Ο τίτλος εργασίας του σκηνοθετικού ντεμπούτο του Μιλάντ Αλάμι, Ιρανού που ζει στη Δανία, ήταν «Κανείς δεν Ξεφεύγει Από τη Νύχτα»· τη νύχτα από την οποία προσπαθεί να δραπετεύσει ο Ισμαήλ, για τον οποίο η φωτεινή πλευρά της ζωής βρίσκεται μακριά από το Ιράν, στον πλούσιο ευρωπαϊκό Βορρά. Για να μπορέσει όμως να παραμείνει στη Δανία, δεν έχει άλλον τρόπο από το να βρει μια ντόπια και να την παντρευτεί. Με διαβατήριο τη γοητεία του, λοιπόν, φλερτάρει ανεπιτυχώς μια σειρά γυναικών, ώσπου συναντά τη συμπατριώτισσά του Σάρα, η οποία καταλαβαίνει αμέσως τα σχέδιά του.

Από εκεί και πέρα, η ταινία του Αλάμι παίρνει διαφορετική τροπή, καθώς απομακρύνεται από το κομψό κοινωνικό δράμα και μπαίνει στα χωράφια του χαμηλότονου ψυχολογικού θρίλερ. Μεθοδικά και σκηνή τη σκηνή, ο νεαρός σκηνοθέτης απογυμνώνει τον Ισμαήλ από τη γοητευτική πανοπλία του και τον φέρνει αντιμέτωπο με τον (ειλικρινή) εαυτό του, ακριβώς όπως κάνει και με το ευρωπαϊκό όνειρο, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να μετατραπεί σε εφιάλτη.

Δανία, Σουηδία. 2017. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: ΔΑΝΑΟΣ.

Κινηματογράφος

Ανυπακοή
Από Χρήστο Μήτση 

Ο βραβευμένος με Όσκαρ Σεμπαστιάν Λέλιο («Μια Φανταστική Γυναίκα») αφηγείται με θάρρος και μελαγχολικό ρομαντισμό την απέλπιδα προσπάθεια ενός τριγώνου να ξεφύγει από τα κοινωνικά ταμπού αλλά και από τον ίδιο του τον εαυτό.


Eπειτα από πέντε μεγάλου μήκους ταινίες στην πατρίδα του Χιλή, ανάμεσα στις οποίες βρίσκονται και η βραβευμένη στο Βερολίνο «Gloria», και η περσινή νικήτρια του Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας «Μια Φανταστική Γυναίκα», ο Σεμπαστιάν Λέλιο διασχίζει τον Ατλαντικό για μια ιστορία απαγορευμένου έρωτα.

Βασισμένος στο πρώτο μυθιστόρημα της Βρετανίδας Ναόμι Άλντερμαν «Disobedience» (2006), μας μεταφέρει στην καρδιά της ορθόδοξης εβραϊκής κοινότητας του Λονδίνου, όπου μεγάλωσε η Ρονίτ. Μια γυναίκα που έφυγε από εκεί για τη Νέα Υόρκη πριν από χρόνια, αφήνοντας πίσω της πικρές αναμνήσεις κι ένα μικρό σκάνδαλο. Επαγγελματίας φωτογράφος πλέον, όταν μαθαίνει τον αιφνίδιο θάνατο του ραβίνου πατέρα της, αποφασίζει να επιστρέψει στην Αγγλία για την κηδεία. Εκεί θα αντιμετωπίσει τους παλιούς γνωστούς με αμηχανία (το ίδιο και αυτοί εκείνη) και θα αιφνιδιαστεί όταν μάθει πως ο Ντοβίντ, προστατευόμενος και θρησκευτικός διάδοχος του πατέρα της, έχει παντρευτεί την παιδική της φίλη Έστι. Μια γυναίκα εξαιτίας της οποίας εγκατέλειψε οικογένεια, συγγενείς και φίλους και για την οποία αρχίζει να νιώθει ξανά το ίδιο ­έντονο πάθος.


Ένα γνώριμο σκηνικό κοινωνικού εγκλωβισμού στήνεται γύρω από τη δυναμική μα μπερδεμένη όσον αφορά τα συναισθήματά της Ρονίτ, η οποία διαπιστώνει πως θα αναστατώσει για άλλη μία φορά μια ολόκληρη κοινότητα, τακτοποιημένη κι ευνομούμενη μέσα στα δικά της στάνταρ, αν παραδοθεί στις επιθυμίες της. Ο Λέλιο περιγράφει με συγκρατημένη ένταση και μελαγχολικό ρομαντισμό τις αμφιταλαντεύσεις της, ανοίγει όμως σταδιακά το κάδρο του, όπου εντάσσει τόσο την Έστι όσο και τον Ντοβίντ, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με τους δικούς τους δαίμονες.

Η απρόβλεπτη όσο και σπαρακτική δυναμική αυτού του τριγώνου αλλάζει διαρκώς, καθώς τα ένστικτα απελευθερώνονται και οι κοινωνικές ευθύνες ορθώνονται απειλητικές. Με εντελώς διαφορετικό τρόπο ο καθένας, οι τρεις παγιδευμένοι ήρωες θα αναγκαστούν τελικά να πάρουν θέση και να αντιμετωπίσουν τον περίγυρό τους, έχοντας πρώτα αντιμετωπίσει τον ίδιο τους τον εαυτό.

Μ. Βρετανία, ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 114΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Κινηματογράφος

«Ένα Αστέρι Γεννιέται»: η ιστορία που δεν σταματά να συγκινεί
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο 


Το κοινό λατρεύει τις ιστορίες αγάπης, ειδικά εκείνες στις οποίες το ζευγάρι αγωνίζεται να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και να ζήσει ευτυχισμένο, παρότι όλες οι προβλέψεις είναι εναντίον του. Σε αυτές ανήκει και το «Ένα Αστέρι Γεννιέται», ένα love story που πρωτοεμφανίστηκε στη μεγάλη οθόνη το μακρινό 1937, στην οσκαρική ταινία του Γουίλιαμ Γουέλμαν σε παραγωγή του θρυλικού Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ («Όσα Παίρνει ο Άνεμος»).

Η υπόθεση απλή: μια γυναίκα με αγνή καρδιά που αναζητά την ευκαιρία της στη show business γνωρίζει έναν επιτυχημένο σταρ ο οποίος παλεύει με τους δαίμονές του, καθώς βλέπει την κινηματογραφική καριέρα του να καταρρέει. Η επαφή τους θα τους αναγεννήσει τόσο συναισθηματικά όσο κι επαγγελματικά, οδηγώντας αμφότερους στην κορυφή προτού εκδηλωθούν οι πρώτες ρωγμές στη σχέση τους...

Συνταγή γραμμένη για καρδιοχτύπια

Το ανυπέρβλητο συναίσθημα της νίκης του αουτσάιντερ, που έρχεται κόντρα στα πάντα, αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας αυτής της ιστορίας η οποία μεταφέρθηκε άλλες δύο φορές στον χολιγουντιανό κινηματογράφο, πάντα με πρωτοκλασάτους πρωταγωνιστές και παρουσία στα Όσκαρ. Το 1954 ήταν η Τζούντι Γκάρλαντ απέναντι στον Τζέιμς Μέισον στην ταινία του Τζορτζ Κιούκορ (έξι οσκαρικές υποψηφιότητες) και το 1976 η Μπάρμπρα Στρέιζαντ δίπλα στον Κρις Κριστόφερσον για λογαριασμό του Φρανκ Πίρσον (Όσκαρ τραγουδιού και 5 Χρυσές Σφαίρες­).

Και ποιος δεν θυμάται βέβαια την ελληνική βερσιόν της ιστορίας, στις «Διπλοπενιές» (1966, Γιώργος Σκαλενάκης), με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ; Τώρα είναι η σειρά του Μπράντλεϊ Κούπερ να σκηνοθετήσει και να συμπρωταγωνιστήσει με τη Lady Gaga στον πρώτο της μεγάλο ρόλο σε ταινία.

Ριμέικ πολλών αστέρων

Το σχέδιο δεν προέβλεπε εξαρχής να στέκεται ο Κούπερ πίσω από την κάμερα. Ο Κλιντ Ίστγουντ θα σκηνοθετούσε με την Μπιγιονσέ πρωταγωνίστρια. Με την παρέμβαση του στούντιο όμως, ο Κούπερ όχι μόνο κάνει το σκηνοθετικό του ντεμπούτο και πρωταγωνιστεί, αλλά ακόμη συνυπογράφει το σενάριο με τους Έρικ Ροθ («Φόρεστ Γκαμπ») και Γουίλ Φέτερς («Η Πρώτη Αγάπη»). Στην ταινία ενσαρκώνει έναν καταξιωμένο κάντρι μουσικό που ερωτεύεται μια άσημη τραγουδίστρια, την οποία φέρνει στο προσκήνιο.

Πώς όμως μια τόσο γνωστή ιστορία καταφέρνει ακόμη να προσελκύει το ενδιαφέρον; «Δεν με απασχόλησε ποτέ να την κάνω πρωτότυπη. Ήξερα ότι έπρεπε να είναι αυθεντική για να πω την ιστορία που ήθελα. Χρειαζόμουν μια οπτική για να σκηνοθετήσω, έπρεπε να ξέρω γιατί το κάνω. Πάντα ήθελα να αφηγηθώ μια ιστορία αγάπης, διότι είναι το συναίσθημα που σε κάνει να νιώθεις πιο ζωντανός από οτιδήποτε άλλο», λέει ο Κούπερ, ο οποίος επέλεξε να τραγουδήσει ζωντανά στα γυρίσματα, χωρίς πλέιμπακ. Έτσι ο τέσσερις φορές υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός χρειάστηκε να ξεπεράσει της δυσκολίες ενός πρωτάρη σκηνοθέτη αλλά και περφόμερ, καθώς σκηνές της ταινίας γυρίστηκαν μπροστά στο κοινό μεγάλων φεστιβάλ όπως το Coachella. Το φιλμ κέρδισε το κοινό του Φεστιβάλ Βενετίας, όπου έκανε πρεμιέρα, και μένει να δούμε αν ο Κούπερ θα κερδίσει κι εμάς με το κινηματογραφικό του σόλο...

Lady Gaga

Το εκτυφλωτικό άστρο της Lady gaga
Η ποπ σταρ μιλάει για την εμπειρία του πρωταγωνιστικού της ντεμπούτο: «Νιώθω πολύ κοντά στην Άλι γιατί, όπως κι εκείνη, όταν ξεκινούσα, ένιωθα πως η καριέρα μου δεν οδηγούσε πουθενά. Ήθελα επίσης από τότε να ασχοληθώ με την υποκριτική. Αλλά χρειάζεσαι εκείνον που θα πιστέψει σε εσένα και θα σε βοηθήσει να τα καταφέρεις. Αυτός για εμένα είναι ο Μπράντλεϊ Κούπερ. Είχαμε μια απόλυτα ειλικρινή συνεργασία, η οποία ανέδειξε τον πραγματικό, απογυμνωμένο εαυτό μου και με έκανε να νιώσω πολύ τυχερή».

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας:

Κινηματογράφος

Ο Οκτώβριος μας υποδέχεται με πλούσιες επιλογές δράματος, αγωνίας και περιπέτειας.

«Ένα Αστέρι Γεννιέται» (A Star Is Born)
Ο καταξιωμένος μουσικός της country Τζάκσον Μέιν ανακαλύπτει και ερωτεύεται κεραυνοβόλα την άσημη και ταλαντούχα Άλι. Εκείνη έχει αρχίσει να εγκαταλείπει το όνειρό της να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια, μέχρι που ο Τζακ τη βάζει στο προσκήνιο. Όταν, όμως, η καριέρα της Άλι απογειώνεται, η προσωπική πλευρά της σχέσης τους καταρρέει, καθώς ο Τζακ βρίσκεται παλεύει με τους δικούς του δαίμονες.
Σκηνοθεσία: Bradley Cooper, Σενάριο: Eli Roth, Bradley Cooper, Will Fetters, Ερμηνεύουν: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott, Andrew Dice Clay.

«Venom»
Ο ρεπόρτερ Eddie Brock προσπαθεί πεισματικά να καταστρέψει τον διαβόητο ιδρυτή του Life Foundation, τον ιδιοφυή Carlton Drake, και αυτή η εμμονή επηρεάζει αρνητικά την καριέρα και τη σχέση του με τη σύντροφο του Anne Weying. Καθώς ερευνά ένα από τα πειράματα του Drake, ο εξωγήινος συμβιωτής Venom εισχωρεί στο σώμα του Eddie, και έτσι ξαφνικά αποκτά υπερδυνάμεις, καθώς και την ευκαιρία να κάνει ό,τι θέλει. Διεστραμμένος, σκοτεινός, απρόβλεπτος και οργισμένος, ο Venom αφήνει τον Eddie να παλεύει με τις ανεξέλεγκτες ικανότητες του, τις οποίες, ομολογουμένως, βρίσκει συναρπαστικές. Όσο ο Eddie και ο Venom έχουν ανάγκη ο ένας τον άλλον για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, έρχονται πιο κοντά. Πού αρχίζει ο ένας και πού τελειώνει ο άλλος;
Σκηνοθεσία: Ruben Fleischer, Σενάριο: Jeff Pinkner και Scott Rosenberg, Ερμηνεύουν: Tom Hardy, Michelle Williams, Woody Harrelson και Riz Ahmed.


«Ο Κύριος & το όπλο» (The old man & the gun)
Ένας ηλικιωμένος ληστής τράπεζας που είχε καταφέρει να ξεφύγει από τη φυλακή πάνω από 12 φορές στη ζωή του, προτού «αποσυρθεί» σε έναν οίκο ευγηρίας, φλερτάρει με μια ακόμα ληστεία! Η ταινία είναι βασισμένη στην αληθινή ιστορία της θαυμαστής απόδρασης του Φόρεστ Τάκερ από το Σαν Κουεντίν στην ηλικία των 70 ετών.
Σκηνοθεσία και σενάριο: David Lowery, Ερμηνεύουν: Robert Redford, Casey Affleck, Sissy Spacek και Danny Glover.


«Ανυπακοή» (Disobedience)
Η εξοστρακισμένη Ronit επιστρέφει από τη Νέα Υόρκη στην κοινότητα των Ορθόδοξων Εβραίων στο Λονδίνο για την κηδεία του ραβίνου πατέρα της. Συναντά την παιδική της φίλη Esti, που είναι πια παντρεμένη με τον διάδοχο του πατέρα της, και ένα για χρόνια καταπιεσμένο, απαγορευμένο πάθος επιστρέφει δριμύ.
Σκηνοθεσία: Sebastián Lelio, Σενάριο: Sebastián Lelio και Rebecca Lenkiewicz, Ερμηνεύουν: Rachel Weisz, Rachel McAdams, Alessandro Nivola και Anton Lesser.


«Το Απίθανο Κοάλα» (Blinky Bill the Movie)
Ο Blinky Bill είναι ένα μικρό και αξιαγάπητο κοάλα με μεγάλη φαντασία. Ένας εξερευνητής στην καρδιά, που ονειρεύεται να αφήσει την μικρή του πράσινη πόλη και να ακολουθήσει τον εξερευνητή πατέρα του στα ταξίδια του. Όταν όμως ο Μr. Bill χάνεται σε ένα ταξίδι του, ο Βlinky είναι ο μόνος που πιστεύει ότι ο πατέρας του είναι ακόμα ζωντανός. Κάπως έτσι ξεκινάει ένα μεγάλο ταξίδι, συναντάει νέους φίλους στην ατέλειωτη έρημο, σε μια περιπέτεια που τον φέρνει αντιμέτωπο με τον επικίνδυνο έξω κόσμο μακριά από το σπίτι του.
Σκηνοθεσία: Deane Taylor, Σενάριο: Fin Edquist, Ερμηνεύουν: Στεφανία Φιλιάδη, Εβελίνα Αραπίδη, Ποίμης Πέτρου και Κωνσταντίνος Κακάνας.


«Ο εξαφανισμένος φάκελος» (Fleuve noir)
Ο Ντάνυ, έφηβος γιος της οικογένειας Αρνώ, εξαφανίζεται. Ο Φρανσουά Βισκόντι, ένας καταπονημένος και απογοητευμένος ντετέκτιβ της αστυνομίας, αναλαμβάνει την υπόθεση. Ο Φρανσουά ξεκινά τις έρευνες για τον αγνοούμενο νεαρό, ενώ ταυτόχρονα μοιάζει απρόθυμος να ασχοληθεί με τον δικό του 16χρονο γιο, Ντενί. Ο Γιαν Μπελαίλ, πρώην καθηγητής του Ντάνυ, όταν μαθαίνει για την εξαφάνιση του μαθητή του, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις και προσφέρεται να συνεισφέρει στις έρευνες της αστυνομίας. Όμως, καθώς η υπόθεση οδηγείται προς ένα τέλος, τίποτα πια δεν μοιάζει να είναι όπως εμφανιζόταν στην αρχή.
Σκηνοθεσία: Erick Zonca, Σενάριο: Erick Zonca και Lou de Fanget Signolet, Ερμηνεύουν: Vincent Cassel, Romain Duris, Sandrine Kiberlain και Élodie Bouchez.


«Περίπτωση Συνείδησης» (Bedoone Tarikh, Bedoone Emza)
Ένας ευυπόληπτος ιατροδικαστής εμπλέκεται σε ένα τροχαίο, όπου τραυματίζεται ένα οχτάχρονο αγοράκι. Ο άνδρας προτίθεται να πληρώσει αποζημίωση στον πατέρα του παιδιού και να το μεταφέρει στο νοσοκομείο, αλλά εις μάτην. Το άλλο πρωί, βρίσκει στο νοσοκομείο το πτώμα του αγοριού που έχει μεταφερθεί εκεί για αυτοψία, αλλά η πρώτη γνωμάτευση δείχνει θάνατο από δηλητηρίαση. Ένα εκλεκτό δείγμα του κινηματογράφου των ηθικών διλημμάτων, μπολιασμένo με την ιρανική κινηματογραφική παράδοση της ενδελεχούς μελέτης χαρακτήρων, μια ελεγεία για τους ανθρώπους που ονειρευόμασταν να γίνουμε κι όμως θάψαμε μέσα μας.
Σκηνοθεσία: Vahid Jalilvand, Σενάριο: Vahid Jalilvand και Ali Zarnegar, Ερμηνεύουν: Amir Aghaee, Zakieh Behbahani, Saeed Dakh και Navid Mohammadzadeh.


«Climax»
Στα μέσα των 1990s, 20 Γάλλοι urban χορευτές μαζεύονται σε ένα εγκαταλελειμμένο σχολείο στην καρδιά ενός δάσους για έναν τελευταίο χορό. Η χαρούμενη ατμόσφαιρα όμως αρχίζει να αλλάζει όταν αντιλαμβάνονται πως κάποιος έχει βάλει ψυχοτροπικές ουσίες στα ποτά τους και αδυνατούν να αντισταθούν στις νευρώσεις και ψυχώσεις τους. Για ορισμένους της παρέας αυτό είναι παράδεισος, ενώ για άλλους αποτελεί μια πραγματική κόλαση.
Σκηνοθεσία και σενάριο: Gaspar Noé, Ερμηνεύουν: Sofia Boutella, Romain Guillermic, Souheila Yacoub και Kiddy Smile.

Κινηματογράφος

Ο Τομ Χανκς πρόκειται να υποδυθεί στον κινηματογράφο τον Μίστερ Ρότζερ σε μια βιογραφική ταινία της τηλεοπτικής προσωπικότητας που γεννήθηκε το 1928 και πέθανε το 2003 και είχε παρουσιάσει πολλές επιτυχημένες εκπομπές στην αμερικανική τηλεόραση.

Η πρώτη φωτογραφία του Τομ Χανκς ως Φρεντ Ρότζερ κυκλοφόρησε από την Sony Pictures και η ομοιότητα των δύο είναι εκπληκτική.

Η άτιτλη ταινία, που έχει προσωρινό τίτλο «Εσύ είσαι ο φίλος μου», βασίζεται στην πραγματική φιλία του δημοσιογράφου Τομ Τζάνοντ και του Ρότζερ.

Ο Φρεντ Ρότζερ (20 Μαρτίου 1928 - 27 Φεβρουαρίου 2003) ήταν Αμερικάνος παρουσιαστής, μουσικός, συγγραφέας, παραγωγός και πάστορας. Έγινε γνωστός μέσα από την παιδική σειρά «Mister Rogers' Neighborhood» (1968-2001), στην οποία πρωταγωνιστούσε και χωρίς να υποδύεται κάποιον εξηγούσε σε παιδιά προσχολικής ηλικίας πολλές καταστάσεις του έξω κόσμου. Επίσης, τους έκανε ξεναγήσεις και πειράματα.

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή