Δεκεμβρίου 11, 2018

Κινηματογράφος

Ο Πολωνός σκηνοθέτης των βρετανικών «Το Τελευταίο Καταφύγιο» και «Το Καλοκαίρι του Έρωτά μου» επιστρέφει θριαμβευτικά στην πατρίδα του με το ασπρόμαυρο «Ida», που βγαίνει αυτήν την εβδομάδα στις αίθουσες, κι εξηγεί στο «α» γιατί δεν πρόκειται απλώς για άλλο ένα ιστορικό δράμα.

Τι σημαίνει η επιστροφή­ στη γενέτειρά σας και η πρώτη σας ταινία στην πολωνική γλώσσα;
Η Πολωνία είναι η πατρίδα μου.

Δεν την εγκατέλειψα οικειοθελώς στα 14 μου, βρίσκομαι όμως σε διαρκή επαφή μαζί της. Αφού χήρεψα και με τα παιδιά μου να έχουν πλέον ενηλικιωθεί, νιώθω πως μπορώ να ζήσω ελεύθερα όπου επιθυμώ. ­Επιστρέφω λοιπόν στη Βαρσοβία, την αγαπημένη μου πόλη, και όχι μόνο κινηματογραφικά.

Με την «Ida» επέστρεψα όμως και στο παρελθόν, στα χρόνια του ’60 και της παιδικής μου ηλικίας.

Ως κινηματογραφιστής νιώθω όλο και πιο ξένος στο παρόν και νοσταλγώ όλο και περισσότερο έναν κόσμο λιγότερο θορυβώδη, στριμωγμένο­, αυτάρεσκο και υποταγμένο στη δύναμη της εικόνας αλλά και χαρακτήρες που έζησαν συχνά τραγικές ζωές, διατήρησαν ωστόσο αυθεντικά πρόσωπα και συμπεριφορές. χαρακτηριστικά σκαλισμένα περισσότερο από την αληθινή καθημερινότητα και όχι από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το ρηχό lifestyle.
Γιατί επιλέξατε το ασπρόμαυρο και το συγκεκριμένο, ιδιαίτερα στιλιζαρισμένο σκηνοθετικό στιλ;

Οι εικόνες εκείνης της περιόδου έχουν μείνει στη μνήμη μου ασπρόμαυρες. Όπως και οι φωτογραφίες της εποχής στο οικογενειακό άλμπουμ.

Κι ενώ η ταινία είναι ρεαλιστική, ήθελα να έχει κάτι το αχρονικό. η ιστορία της να ξεφεύγει από τα συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια και πιστεύω πως το ασπρόμαυρο αποδίδει πιστότερα αυτήν την αίσθηση. Όσον αφορά τη σκηνοθετική προσέγγιση, προσπάθησα να περιορίσω την ευρεία οπτική γωνία. Ακίνητη κάμερα, όχι γωνίες που εναλλάσσονται όταν δύο άνθρωποι μιλάνε μεταξύ τους. Εικόνα όσο πιο στενή γίνεται, αποκρύπτοντας ό,τι υπάρχει δίπλα στους ήρωες. Πρόκειται για μια κάθετη ταινία με πάνω από μία έννοιες.

Η όλη αισθητική της «Ida» παραπέμπει σε φιλμ της δεκαετίας του ’60. Είχατε κάποια συγκεκριμένα στο νου σας για να αποτυπώσετε αυτήν την ατμόσφαιρα εποχής;

Σίγουρα όχι κάποια που προσπάθησα συνειδητά να κοπιάρω. Μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει εδώ κι εκεί πράγματα που μου αρέσουν, όπως ο Μπέργκμαν, ο Ντράγερ, ο Μπρεσόν, ο Γκοντάρ, το τσεχοσλοβάκικο νέο κύμα, αλλά όχι κάποια συγκεκριμένη ταινία που επηρέασε την «Ida».

Δεν έχω δει καμιά ταινία σαν την «Ida».

Κολτρέιν, Μπαχ, Μότσαρτ… Πώς επιλέξατε τη μουσική της ταινίας;

Πρόκειται για κομμάτια που αγαπώ και σημάδεψαν διαφορετικές περιόδους της ζωής μου. Έτσι ακούγονται πολωνικά και ιταλικά τραγούδια του ’60 που αντανακλούν μια αισιοδοξία, μια χαρά της ζωής κόντρα στην τραυματισμένη από τον πόλεμο και το σταλινισμό πραγματικότητα.

Το ίδιο και η τζαζ, η οποία αποπνέει μιαν αίσθηση ελευθερίας. Μέσα από τη «Naima» του Τζον Κολτρέιν η Ίντα ερωτεύεται τον Λις και απελευθερώνεται.

Τέλος, σχεδόν όλη η μουσική που ακούμε στην ταινία είναι «φυσική», την ακούν και οι ήρωες.

Μόνον ο Μπαχ του φινάλε έρχεται «απέξω», συστήνοντάς μας μια καινούργια διάσταση, μια νέα προοπτική.

Κινηματογράφος

Aπό σήμερα 30 Οκτωβρίου το "St Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος" κάνει πρεμιέρα στις ελληνικές αίθουσες και όπως όλα δείχνουν ήρθε η ώρα για τον Μπιλ Μάρεϊ να φλερτάρει περισσότερο από ποτέ με το πρώτο του Όσκαρ.

Αν αναλογστούμε τί γράφει και ο ξένος τύπος για την ταινία.

Σας παραθέτουμε μερικές χαρακτηριστικές κριτικές.

Θα σου ταρακουνήσει όλα σου τα συναισθήματα και να ευχαριστείς γι αυτό τον Μπιλ Μάρεϊ- Rolling Stone

Δεν πρόκεται ασφαλώς για μια συμβατική... αγιογραφία αλλά για κάτι μοναδικό, που οφείλεται εν πολλοίς και στον σκηνοθέτη αλλά και τον πρωταγωνιστή - Globe and Mail

Λίγες ταινίες θα σε κάνουν να σε γελάσεις τόσο αληθινά, με ένα μονοπάτι που θα οδηγήσει κατευθείαν στην καρδιά σου - Toronto Star

Η όλη ταινία στερείται φινέτσας. Αλλά οι ηθοποιοί την απογειώνουν - Chicago Tribun

Κινηματογράφος

Από την (ασπρόμαυρη ) Πολωνία του ’60 ως τις φαβέλες του Ρίο Ντε Τζανέιρο μας ταξιδεύουν οι πρεμιέρες αυτής της εβδομάδας, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η τελευταία κινηματογραφική εμφάνιση του Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, η επιστροφή του Μπιλ Μάρεϊ στους καλογραμμένους κωμικούς ρόλους και το τελευταίο κεφάλαιο της ερωτικής οδύσσειας του Λαρς Φον Τρίερ.

IDA

Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στη Βρετανία («Τελευταίο Καταφύγιο», «Το Καλοκαίρι του Έρωτά μου» ), ο Πάβελ Παβλικόφσκι επιστρέφει στην πατρίδα του Πολωνία για ένα στιλιζαρισμένο ασπρόμαυρο δράμα εποχής. Πρωταγωνίστρια είναι η 18χρονη ορφανή Άννα που βρίσκεται ένα βήμα πριν γίνει καλόγρια στο μοναστήρι που μεγάλωσε. Τότε, μαθαίνει για την ύπαρξη της αδελφής της μητέρας της, μαζί με την οποία θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι που θα αποκαλύψει τραυματικές αλήθειες για το παρελθόν της οικογένειας. Η ταινία έχει βραβευτεί στα φεστιβάλ του Τορόντο, του Λονδίνου και της Βαρσοβίας ενώ αποτελεί την επίσημη πρόταση της Πολωνίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.

 

ST. VINCENT. Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΑΓΙΟΣ

Ο σούπερ cool Μπιλ Μάρεϊ ερμηνεύει ένα μισάνθρωπο, τζογαδόρο, ρέμπελο και μέθυσο βετεράνο πολέμου, ο οποίος διαπιστώνει ότι έχει μείνει ταπί. Προτείνει λοιπόν στη γειτόνισσά του Μάγκι (η υποψήφια για Όσκαρ στις «Φιλενάδες» Μελίσα ΜακΚάρθι ) να αναλάβει, με το αζημίωτο φυσικά, την επιτήρηση του 12χρονου γιου της. Ο Βίνσεντ ετοιμάζει μια σειρά από «ξεχωριστές» εξωσχολικές δραστηριότητες για τον μικρό Όλιβερ, ανάμεσα στις οποίες κι επισκέψεις σε στριπτιζάδικα, μπαρ και στον ιππόδρομο, σε μια πολιτικά ανορθόδοξη κωμωδία του πρωτοεμφανιζόμενου σεναριογράφου και σκηνοθέτη Θίοντορ Μέλφι, στην οποία συμπρωταγωνιστούν οι Ναόμι Γουότς, Κρις Ο’Ντάουντ και ο μικρός Τζάντεν Λίμπερχερ.

 

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Κρατώντας το απίστευτο ρεκόρ οι πρώτες τέσσερις κινηματογραφικές δουλειές του να έχουν όλες κερδίσει υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ταινίας (και τρία σκηνοθεσίας ), ο Βρετανός Στίβεν Ντάλντρι («Μπίλι Έλιοτ», «Οι Ώρες», «Σφραγισμένα Χείλη», «Εξαιρετικά Δυνατά και Απίστευτα Κοντά» ) διασκευάζει τώρα ένα σκληρό όσο και αισιόδοξο μυθιστόρημα του Άντι Μάλιγκαν με φόντο τις φαβέλες δίπλα στις χωματερές του Ρίο Ντε Τζανέιρο. Εκεί τρία μικρά παιδιά θα βρουν ένα πορτοφόλι με μερικά επικίνδυνα κρατικά μυστικά, κάτι που θα τους βάλει στο στόχαστρο ενός αδίστακτου πολιτικού και της διεφθαρμένης τοπικής αστυνομίας.

 

ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ

Το «God’s Pocket» του Τζον Σλέιτερι είναι ένα γεμάτο μαύρο χιούμορ γκανγκστερικό δράμα, με ήρωα τον Μίκι, ένα μεσήλικο οικογενειάρχη μιας εργατικής συνοικίας της Φιλαδέλφειας του οποίου ο θετός γιος του σκοτώνεται σε ατύχημα. Παράλληλα, είναι και ο τελευταίος κινηματογραφικός ρόλος του πρόωρα χαμένου Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, ο οποίος είναι συγκινητικός ως ένας απελπισμένος άνθρωπος που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα σε έναν τραγικά αστείο αγώνα ζωής και θανάτου, μπλεγμένος ανάμεσα σε μικροπαρανομίες, συζυγικές παρεξηγήσεις, απλήρωτα χρέη και… μνημειώδη ατυχία.

 

Η ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Την παραμονή των δωδεκάτων γενεθλίων του, ο Αλεξάντερ περνάει τη χειρότερη μέρα της ζωής του, καθώς από το πρωί η μία συμφορά ακολουθεί την άλλη. Η οικογένεια του δεν δείχνει να του συμπαραστέκεται, μέχρι που ξημερώνει η επόμενη μέρα και η κακοτυχία θα μεταδοθεί σε όλα τα μέλη. Τα αδέλφια και οι γονείς του ζουν και αυτοί με τη σειρά τους ένα φοβερό, απαίσιο, καθόλου καλό, για την ακρίβεια φρικτό 24ωρο, σε μια οικογενειακή κωμωδία με τους Στιβ Καρέλ και Τζένιφερ Γκάρνερ, βασισμένη στο βραβευμένο παιδικό μπεστ σέλερ της Τζούντιθ Βίορστ.

 

NYMPHOMANIAC. DIRECTOR’S CUT – ΜΕΡΟΣ Β΄

Ο Λαρς Φον Τρίερ ολοκληρώνει το πολλαπλών εκδοχών ερωτικο-φιλοσοφικό έπος του με το τρίωρης διάρκειας δεύτερο μέρος της hardcore βερσιόν του «Nympomaniac», η οποία είναι και αυτή την οποία επιθυμούσε εξ αρχής ο προβοκάτορας σκηνοθέτης. Με τους σταθερούς Σαρλότ Γκενσμπούρ, Στέλαν Σκάσγκαρντ και Στέισι Μάρτιν, εδώ μαζί με τους Τζέιμι Μπελ, Γουίλεμ Νταφόε και Ζαν – Μαρκ Μπαρ.

 

Κινηματογράφος

Όταν ο τρελός Λέων (Λάντρι), θετός γιός του Μίκυ (Χόφμαν) σκοτώνεται σε ένα εργατικό «ατύχημα», κανείς από την εργατική τάξη της γειτονιάς του God’s Pocket δεν στενοχωριέται που λείπει. Ο Μίκυ προσπαθεί μαζί με τη σωρό να θάψει και τα άσχημα νέα, αλλά όταν η μητέρα του αγοριού (Χέντρικς) ζητάει την αλήθεια και ένας τοπικός ρεπόρτερ αρχίζει να ψάχνει τριγύρω, ο Μίκυ βρίσκεται κολλημένος σε έναν σκοτεινά κωμικό αγώνα ζωής και θανάτου ανάμεσα σε ένα σώμα που δεν μπορεί να θάψει, μια γυναίκα δεν μπορεί να ικανοποιήσει και ένα χρέος που δεν μπορεί να πληρώσει.

 Οι πρωταγωνιστές

Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν

O Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν 23 Ιουλίου 1967- 2 Φεβρουαρίου 2014), ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα ηθοποιών που θα μείνει στην ιστορία. Ήταν επίσης και σκηνοθέτης. Η ταινία GOD’S POCKET είναι η τελευταία του ταινία ως πρωταγωνιστής και ήταν επίσημη συμμετοχή στο φεστιβάλ του Sundance τον Ιανουάριο του 2014. Στην ταινία αυτή που είναι μια μαύρη κωμωδία εκτός από πρωταγωνιστής ήταν και παραγωγός.

Παρευρέθη στο φεστιβάλ Sundance στην επίσημη πρώτη προβολή της ταινίας και εκεί έδωσε τις τελευταίες του συνεντεύξεις. Λίγες ημέρες μετά επέστρεψε στο σπίτι του στη Νέα Υόρκη όπου και βρέθηκε νεκρός στις 2 Φεβρουαρίου του 2014.

Εμφανίστηκε σε πολλές ταινίες όπως Άρωμα Γυναίκας (Scent of a Woman, 1992), Twister (1996), Ξέφρενες Νύχτες (Boogie Nights, 1997), Ευτυχία (Happiness, 1998), Ο Μεγάλος Λεμπόφσκι (The Big Lebowski, 1998), Μανόλια (Magnolia, 1999), Ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ (The Talented Mr. Ripley, 1999), Almost Famous (2000), 25η Ώρα (25th Hour, 2002), Χτυπημένος από Έρωτα (Punch-Drunk Love, 2002), Επιστροφή στο Cold Mountain (Cold Mountain, 2003), Όταν Γνώρισα την Πόλυ (Along Came Polly, 2004) και M:I-III Επικίνδυνη Αποστολή 3 (Mission: Impossible III, 2006).

Το 2005 έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο Truman Capote (Capote, 2005) και κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα, όπως και μετέπειτα το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου. Έλαβε άλλες δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ Α’ αντρικού για τις ταινίες Παιχνίδια Εξουσίας (Charlie Wilson's War, 2007) και Αμφιβολία (Doubt, 2008). Το 2010 έκανε το σκηνοθετικό ντεμπούτο με την ταινία Jack Goes Boating και το 2012 πρωταγωνίστησε στην ταινία The Master σε σκηνοθεσία του Πολ Τόμας Άντερσον. Το 2013 εμφανίστηκε στην ταινία The Hunger Games: Catching Fire.To 2014 εμφανίστηκε στην ταινία A Most Wanted Man God's και επίσης το 2014 στον τελευταίο του πρωταγωνιστηκό του ρόλο στην ταινία Pocket που επίσης ήταν και παραγωγός.

Τζων Τορτούρο

Εξαιρετικά ταλαντούχος, ελαφρά χτισμένος Αμερικανός ηθοποιός ο οποίος φαίνεται πάντα ασταθής και νευρικός έχει γίνει ένας από τους αγαπημένους των καλτ / καλλιτεχνικών λάτρεις ταινιών με στις συναρπαστικές παραστάσεις του σε ένα ευρύ φάσμα της κινηματογραφικών οχημάτων. Ο Τορτούρο γεννήθηκε στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, από ιταλοαμερικανούς γονείς, την Κάθριν, μια τζαζ τραγουδίστρια, και τον Νίκολας Τορτούρο, οικοδόμος και ξυλουργός. Ο αδελφός του, επίσης ονομάζεται Νίκολας Τορτούρο, είναι ηθοποιός και η ηθοποιός Αϊντα Τορτούρο είναι ξαδέλφη του.

Ο Τορτούρο έχει γίνει τακτικός στις προκλητικές ταινίες του Σπάικ Λι και τις ξεκαρδιστικές κωμωδίες του Joel Coen και Ethan Coen. Οι υπέροχες εμφανίσεις του περιλαμβάνουν τον άκρως ξεσηκωτικό "Pino" στην ταινία Do the Right Thing (1989), ως έναν πνευματικό θεατρικός συγγραφέας στο Barton Fink (1991), έναν παίχτη μπόουλινγκ και παιδόφιλο στο The Big Lebowski (1998), έναν μπερδεμένο ερωτικό συντοφο στο Jungle Fever (1991) και ως η φωνή του Harvey του σκύλου στο Summer of Sam (1999).

Ο Τορτούρο συνέχισε να έχει απήχηση στο κοινό, παρά την αντισυμβατική εμφάνιση του και τις συχνά ενοχλητικές στην οθόνη ιδιομορφίες των χαρακτήρων του, το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί στη μεγάλη επίδραση σε ταινίες όπως το μπλε κολάρο και η ιστορία των αντιμαχόμενων αδελφών στο χώρο των κατασκευών, Mac (1992), όπως ο οργισμένος διαγωνιζώμενος τηλεοπτικού παιχνιδιού , που αποτελεσε αντικείμενο ντάμπινγκ, Herbie Stempel, στη δυναμική ταινία του Robert Redford, Quiz show (1994). Ένας από τους πολύτιμους λίθους σύγχρονο αμερικανικό κινηματογράφο της υποκριτικής, ο Τορτούρο παραμένει σε ισχυρή ζήτηση για τα υψηλού επιπέδου ταλέντα του ως ηθοποιός. Επίσης συμμετείχε στις Block Basters Transphormers 1 2 3

Τζών Σλάτερι

Το God’s Pocket είναι η πρώτη του ταινία ως σκηνοθέτης που έτυχε μεγάλης αναγνώρισης και πολύ θετικών κριτικών ως πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης.

Ο Τζών Σλάτερι γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βοστώνη, Μασαχουσέτη, από τη Τζοάν (Mulhern) και τον Τζών "Τζακ" Σλάτερι, έναν έμπορο δερμάτων, και οι δύο ιρλανδικής καταγωγής. Ο Τζων έκανε την πρώτη τηλεοπτική του εμφάνιση στη σειρά του 1988 Dirty Dozen: The Series (1988) και έχει εργαστεί σταθερά από τότε.

Η τηλεοπτική καριέρα του συμπεριλάμβάνει την βραχύβια σειρά Under Cover (1991), Homefront (1991), Μάγκι (1998) και Feds (1997)καθως και τη μίνι-σειρά A Woman of Independent Means (1995) με την Sally Field και Από τη Γη στη Σελήνη (1998), στην οποία έπαιξε ο Walter Mondale. Έχοντας επαναλαμβανόμενους ρόλους στο Will & Grace (1998) ως ο μεγάλος αδελφός του Will, "Sam", στο Judging Amy (1999) ως εν διαστάσει σύζυγός της Amy και στο Sex and the City (1998) ως ένας πολύ kinky πολιτικός, ο Τζων έχει γίνει ένα από τους ηθοποιούς με μεγάλη ζήτηση. Το 2001, είχε έναν ρόλο στο NBC κωμωδία-δράμα Ed (2000), όπου έπαιξε τον, cool, με αυτοπεποίθηση κ υπερόπτη διευθυντή γυμνάσιου "Ντέννις Μαρτίνο".

Ο ρόλος αυτός του χάρισε μεγάλη φήμη, και τον έκανε αντικείμενο της συζήτησης που πραγματοποίησαν οι οπαδοί των Ed (2000). Ο Τζών επίσης, είχε μια μακρά, επιτυχημένη και ποικίλη καριέρα στο θέατρο. Έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο στο έργο του 1989 «Η Τραβιάτα της Λισαβόνας», η οποία πρωταγωνίστησε επίσης ο Nathan Lane.

Είχε πολλές επιτυχημένες συνεργασίες με τον θεατρικό συγγραφέα Richard Greenberg και εμφανίστηκε στα εργα του συγγραφέα "The Extra Man ", "Night and Her Stars" και "Three Days of Rain", για την οποία κέρδισε τον κρίσιμο έπαινο για διπλούς ρόλους του πατέρα και γιου .

Το 1993, ο John έκανε το ντεμπούτο του στο Μπρόντγουεϊ πρωταγωνιστώντας απέναντι στον Nathan Lane στην

ταινία του Neil Simon "Laughter on the 23rd Floor". Επιστρέφοντας στο θέατρο το 2000, ο Τζων πρωταγωνίστησε σε μια αναβίωση του Χάρολντ Πίντερ, «Προδοσία». Κάνοντας το ντεμπούτο του ταινία το 1996, ο John είχε ένα μικρό ρόλο στην ταινία City Hall (1996). Έχει εμφανιστεί από τότε στις ταινίες Eraser (1996), Where's Marlowe; (1998) και την Traffic (2000). Το 2002, ο ίδιος εμφανίζεται στην ταινία Bad Company (2002) του Anthony Hopkins.

Κινηματογράφος

Ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες λογοτέχνες και ο περισσότερο μεταφρασμένος παγκοσμίως, ο Νίκος Καζαντζάκης γίνεται «αντικείμενο» κινηματογραφικού θαυμασμού σε ένα φεστιβάλ που τιμά τη μνήμη και το έργο του.

«Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» του Ζυλ Ντασέν, ο «Ζορμπάς» του Μιχάλη Κακογιάννη και «Ο τελευταίος Πειρασμός» του Martin Scorsese. Όλα έμπνευση του σπουδαίου αυτού Έλληνα λογοτέχνη. Ενός ανθρώπου που η γραφή του δε γνώριζε σύνορα και λαούς.

Στο μεγαλείο αυτό του Νίκου Καζαντζάκη υποκλίνονται όλοι και η New Star, o Κινηματογράφος Αλκυονίς New Star Art Cinema και οι Εκδόσεις Καζαντζάκη παρουσιάζουν από σήμερα Κυριακή 26 Οκτωβρίου ως την επόμενη Κυριακή 2 Νοεμβρίου, το Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Μνήμης και Τιμής για τον Νίκο Καζαντζάκη στον Κινηματογράφο «Αλκυονίδα».

Η καλλιτεχνική επιμέλεια ανήκει στους Μάριο Ιορδάνου και Σοφία Καζαντζιάν και πριν από τις προβολές των ταινιών θα προβάλλεται η βραβευμένη μικρού μήκους ταινία του Μάριου Ιορδάνου «Το μυστικό του Θησέα», μία κινηματογραφική διασκευή της «Ασκητικής» του Ν. Καζαντζάκη, που απέσπασε το Α΄ βραβείο φωτογραφίας στο

Διεθνές Φεστιβάλ ελληνικού έργου στο Λονδίνο.

Τη διεύθυνση φωτογραφίας υπογράφει ο Πάνος Γκόλφης.
Στον εκθεσιακό χώρο του κινηματογράφου θα βρείτε μουσειακό υλικό για τον Νίκο Καζαντζάκη (με έπιπλα, αντικείμενα και χειρόγραφά του), καθώς και έκθεση ζωγραφικής του εικαστικού Ευάγγελου Καλογερόπουλου.

Τα πρωινά, οι μικροί μαθητές του Δήμου Αθηναίων θα μπορούν να έρθουν στο χώρο και να ξεναγηθούν από τη Μουσειολόγο Ελευθερία Καμπιτάκη, αλλά και να παρακολουθήσουν το αριστουργηματικό παιδικό μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη «Στα παλάτια της Κνωσού» σε δραματοποιημένη αφήγηση από τον Μάριο Ιορδάνου και τη Σοφία Καζαντζιάν.

Πληροφορίες: Κινηματογράφος ΑΛΚΥΟΝΙΣ, Ιουλιανού 42-46, Αθήνα, επίσημη έναρξη: 26 Οκτωβρίου 2014, 7:00 μ.μ, για την Κυριακή 26/10 είσοδος και parking δωρεάν, τις υπόλοιπες ημέρες 27/10 -2/11 ημερήσιο εισιτήριο 5 ευρώ για προβολή δύο ταινιών.

Κινηματογράφος

Ο κρύος και βροχερός καιρός επιβάλει ταινία σπίτι... Είτε είστε μόνος-η, είτε με τον αγαπημένο-η σας, είτε με παρέα φτιάξτε ποπ κορν, καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας και απολαύστε την ταινία που σας προτείνουμε, το "Αφεντικά για σκότωμα"(Horrible Bosses).

Πρόκειται για κωμωδία, η βαθμολογία της οποίας στο IMDB είναι 6,9, ενώ στο Rotten Tomatoes είναι 69% από τους κριτές και 70% από το κοινό. Όσοι την έχετε δει, είναι μία καλή ευκαιρία να τη θυμηθείτε γιατί το Νοέμβριο θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες το 2...

Υπόθεση:

Τρεις φίλοι υποφέρουν τα πάνδεινα από την απαράδεκτη συμπεριφορά των άθλιων αφεντικών τους.

Ο Νικ δουλεύει δώδεκα ώρες την ημέρα και ανέχεται το διεστραμμένο αφεντικό του, Χάρκεν, προσμένοντας κάποια στιγμή να αναγνωρίσει τις προσπάθειες τους και να πάρει την πολυπόθητη προαγωγή. Ο Ντέιλ είναι βοηθός οδοντογιατρού και προσπαθεί να διατηρήσει την αυτοκυριαρχία του απέναντι στις ανηλεείς, ερωτικές επιθέσεις, της σεξομανούς Δρ. Τζούλια Χάρις.

Ο Κερτ είναι λογιστής και υποχρεωμένος να υπακούει στον γλοιώδη, διεφθαρμένο διευθυντή του, Πέλιτ, ο οποίος όχι μόνο έχει βαλθεί να καταστρέψει την καριέρα του αλλά σχεδιάζει και να ρίξει τοξικά απόβλητα σε μία αστική περιοχή.

Τι μπορείς να κάνεις όταν το αφεντικό σου, που είναι ψυχάκιας, λυσσάρα ή βαρεμένος, αποτελεί την πηγή της δυστυχίας σου;

Η παραίτηση δεν είναι λύση, ούτε και επιλογή. Κάποιος πρέπει να τους βάλει στη θέση τους, κάποιος πρέπει να κάνει τη βρώμικη δουλειά.

Έτσι με τη βοήθεια λίγου αλκοόλ και με κάποιες ​«υποδείξεις» από έναν πρώην κατάδικο, ο Νικ, ο Ντέιλ και ο Κερτ βάζουν σε εφαρμογή ένα πολύπλοκο αλλά φαινομενικά δοκιμασμένο σχέδιο για να απαλλάξουν τον κόσμο από τα αφεντικά τους μια για πάντα!​​​

Έτος: 2011

Διάρκεια: 90 λεπτά

Κατηγορία: Κωμωδίες

Πρωταγωνιστές: Τζέισον Μπέιτμαν, Τσάρλι Ντέι, Τζέισον Σουντέικις, Τζένιφερ Άνιστον, Κόλιν Φάρελ, Κέβιν Σπέισι, Τζέιμι Φοξ

Σκηνοθεσία: Σεθ Γκόρντον

Δες το τρέιλερ της ταινίας:

 

Κινηματογράφος

Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ βγάζει τη στολή του «Iron Man», η Ζέτα Μακρυπούλια επιστρέφει με μια ακόμα κωμωδία, τα «Χελωνονιντζάκια» μετακομίζουν στη μεγάλη οθόνη, ο μικρός γάτος Θάντερ κάνει μαγικά, ενώ το Λονδίνο και η Οξφόρδη προσφέρουν το ιδανικό ντεκόρ για αγωνιώδη θρίλερ.

ΟΔΙΚΑΣΤΗΣ


Κάνοντας ένα διάλειμμα από τον Σέρλοκ Χολμς και τους υπερήρωες της Marvel, ο πλέον περιζήτητος χολιγουντιανός σταρ Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ υποδύεται ένα μεγαλοδικηγόρο που επιστρέφει στην επαρχιακή κωμόπολη που μεγάλωσε για την κηδεία της μητέρας του και καλείται να ξεμπλέξει τον πατέρα του, έναν σεβάσμιο δικαστή της περιοχής, από μια κατηγορία για φόνο. Δίπλα στον σπιρτόζο, κυνικό και ατακαδόρο Ντάουνι Τζούνιορ, ο Ρόμπερτ Ντιβάλ παραδίδει μια στιβαρή, απόλυτα οσκαρική ερμηνεία, ενώ ο Ντέιβιντ Ντόμπκιν των «Αλλάζουμε;» και «Γαμο-μπελάδες» δοκιμάζεται τώρα σε ένα δραματικό δικαστικό θρίλερ.

 

ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ

Η ζωή του Μπάμπη θα ανατραπεί μετά την επεισοδιακή συνάντηση του με την ωραία και δυναμική Αθηνά. Οι δυο τους θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις, ανάμεσα στις οποίες ένα πιάνο που κρύβει ένα μεγάλο θησαυρό, μια γυναίκα που το έχει σκάσει από το σπίτι της, μια περιουσία που αναζητά κληρονόμο, μια άπιστη αρραβωνιαστικιά, ένα ύποπτο μοναστήρι και τελικά τον έρωτα. Με τους Ζέτα Μακρυπούλια και Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, σε σκηνοθεσία Νίκου Ζαπατίνα («Ένας κι Ένας», «Ο Ηλίας του 16ου ).

 

Η ΛΕΣΧΗ ΤΗΣ ΚΟΜΨΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ

Η Δανή Λόνε Σέρφινγκ («Ιταλικά για Αρχαρίους», «Μια Κάποια Εκπαίδευση» ) διασκευάζει ένα θεατρικό της Λόρα Γουέιντ, με θέμα τις ακραίες φάρσες των φοιτητών της Οξφόρδης που ανήκουν στην περιβόητη «Λέσχη της Κομψής Αλητείας» ή αλλιώς «Riot Club». Μια λέσχη για πλούσιους φοιτητές καλών οικογενειών που νομίζουν ότι ζουν στο απυρόβλητο, μέχρι τη στιγμή που τα πράγματα θα φύγουν εκτός ελέγχου. Μια ματιά στη σκοτεινή όψη της προνομιούχας πλευράς της ζωής, η οποία έκανε πρεμιέρα στο πρόσφατο φεστιβάλ του Τορόντο.

 

ΤΑ ΧΕΛΩΝΟΝΙΝΤΖΑΚΙΑ

Οι Μικελάντζελο, Ντοναντέλο, Ραφαέλο και Λεονάρντο, οι γνωστές μας από την τηλεόραση μεταλλαγμένες νίντζα χελώνες, ξεκινούν τις live action κινηματογραφικές περιπέτειές τους προσπαθώντας να σώσουν τη Νέα Υόρκη από τον σατανικό Σρέντερ και την αδίστακτη συμμορία του. Σε αυτήν την αποστολή ζωής και θανάτου θα πρέπει να συνεργαστούν με την ατρόμητη δημοσιογράφο Έιπριλ Ο'Νιλ (Μέγκαν Φοξ ) και τον εξυπνάκια κάμεραμάν της (Γουίλ Αρνέτ ), στο δρόμο τους, όμως, θα βρουν εμπόδια και κρυφούς εχθρούς από εκεί που δεν το περιμένουν.

 

ΑΠΙΣΤΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ

Οι απερίσκεπτοι Τζέιμς Φράνκο και Κέιτ Χάντσον ανακαλύπτουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό στο διαμέρισμα του νεκρού γείτονά τους. Αφού πρώτα αμφιταλαντευτούν, θα αποφασίσουν να οικειοποιηθούν τα χρήματα, βάζοντάς τους στο στόχαστρο του ανθρώπου που τα έκλεψε. Με τους Τομ Γουίλκινσον, Ομάρ Σι και Άννα Φρίελ να συμπληρώνουν το καστ, το οποίο καθοδηγεί ο Δανός Χένρικ Ρούμπεν Γκενζ, σκηνοθέτης της τηλεοπτικής σειράς «Borgen».

 

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ

Ένα διαφορετικό από τη χολιγουντιανή συνταγή animation του Βέλγου Μπεν Στάσεν («Ταξίδι στο Φεγγάρι», «Οι Περιπέτειες του Σάμμυ» ), με ήρωα το μικρό γάτο Θάντερ, ο οποίος ένα βράδυ βρίσκει καταφύγιο στο αρχοντικό του Μάγου Λορέντζο. Ο μάγος μοιράζεται το σπίτι του με αμέτρητα ζωάκια και ρομποτάκια, που μπορούν να φτιάχνουν πρωινό ενώ χορεύουν και τραγουδούν! Ο Τζακ το λαγουδάκι και η Μάγκι το ποντίκι, όμως, συνωμοτούν για να διώξουν το κακόμοιρο γατάκι. Πριν προλάβουν, ο μάγος θα αρρωστήσει και όλοι μαζί οι κάτοικοι του σπιτιού που κινδυνεύει να πουληθεί θα ενωθούν για να το σώσουν, με πρωτεργάτη το Θάντερ.

Κινηματογράφος

Την παραμονή των Χριστουγέννων ένα αυτοκινητικό ατύχημα θα ενώσει με μοιραίο τρόπο τις ζωές των μελών δυο ιταλικών οικογενειών. Οι πολλές όψεις της ίδιας ιστορίας διασταυρώνονται έντεχνα, αν και λίγο διδακτικά, σε ένα πολυβραβευμένο κοινωνικό δράμα.

Ποιο είναι το κόστος της ανθρώπινης ζωής και πώς αυτό αποτιμάται; Το μυθιστόρημα του Αμερικανού Στίβεν Άμιντον, που εκδόθηκε το 2004, έχει μια ενδιαφέρουσα λογοτεχνική κι επίκαιρη κοινωνική προσέγγιση στο θέμα, το οποίο δίνει την αφορμή στον Ιταλό έμπειρο σκηνοθέτη Πάολο Βίρτζι («Η Γυναίκα της Ζωής μου» ) για ένα φιλόδοξο κοινωνικό δράμα με φόντο τη σύγχρονη Λομβαρδία.

Την παραμονή των Χριστουγέννων, σε έναν επαρχιακό δρόμο, ένα τζιπ θα τραυματίσει βαριά έναν ποδηλάτη, ξετυλίγοντας το κουβάρι μιας σειράς γεγονότων τα οποία θα εμπλέξουν με μοιραίο τρόπο τη ζωή των μελών δύο οικογενειών: της οικονομικής δυναστείας Μπερνάσκι και των μεσοαστών Οσόλα, τους οποίους ενώνει η ερωτική σχέση του νεαρού πλουσιόπαιδου Μασιμιλιάνο με την κόρη των δεύτερων Σερένα.

Χωρισμένη σε τέσσερα κεφάλαια, τρία εκ των οποίων υιοθετούν την προσωπική οπτική ενός διαφορετικού χαρακτήρα κι ένα παίζει το ρόλο επιλόγου, η ταινία πλησιάζει την ίδια ιστορία κάθε φορά και από άλλη οδό.

Μια έξυπνη και αποτελεσματικά εκτελεσμένη αφηγηματική επιλογή (πολυβραβευμένο το μοντάζ της Σεσίλια Ζανούζο ), η οποία αναδεικνύει ακόμη καθαρότερα τα αντιφατικά κίνητρα των περισσότερων χαρακτήρων και την πικρή ματιά του Βίρτζι πάνω στις σύγχρονες, δεμένες στο οικονομικό συμφέρον ανθρώπινες σχέσεις.

Η τελευταία θα ήταν ακόμη διεισδυτικότερη, μάλιστα, αν δεν έκανε μερικές εύκολες παραχωρήσεις στη συγκίνηση (αργή κίνηση στις δραματικές κορυφώσεις, εύκολες σεναριακές συμπτώσεις ) και δεν κατέφευγε σε γραφικούς χαρακτήρες (ο άκαρδος Ντίνο Οσόλα, ο ταλαντούχος, αντικοινωνικός και αθώος Λούκα ) για να αποσαφηνίσει πλήρως την κοινωνική αλληγορία.

Η συνολική προσέγγιση πάντως ιντριγκάρει και αγγίζει τον θεατή, ενώ προσφέρει στην ταινία εξασφαλισμένη εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία (σχεδόν 1 εκατ. Ιταλοί θεατές, 7 Ντονατέλο κι επίσημη υποβολή της γείτονος για ξενόγλωσσο Όσκαρ ).

Κινηματογράφος

Έπειτα από την πρώτη της εμφάνιση, πέρυσι, στην επιτυχημένη ταινία τρόμου «Το Κάλεσμα», η δαιμονική κούκλα Annabelle πρωταγωνιστεί αυτή τη φορά σε ένα άλλο φιλμ του είδους, η παραγωγή επιδιώκοντας μια εκ νέου κατάκτηση του κοινού.

Ο φωτογράφος της ταινίας «Το Κάλεσμα- The Conjuring» Τζον Λεονέτι παίρνει τώρα τη θέση του σκηνοθέτη και ανα-παράγει ένα θρίλερ που προσπαθεί να αιχμαλωτίσει το ενδιαφέρον μας, όπως συμβαίνει με τα έργα του συναδέλφου του Τζέιμς Γουάν, αλλά δεν το καταφέρνει.

Ο Γουάν μπορεί να βρίσκεται στη θέση του παραγωγού, ωστόσο, δυστυχώς αυτό δεν αποτρέπει τη δημιουργία μιας ταινίας «τρόμου» κοινότοπης, γεμάτης από κλισέ και πρόχειρα τεχνάσματα γέννησης του φόβου και του πανικού, τόσο απλοϊκά δοσμένα και χωρίς φαντασία που την κατατάσσουν μεταξύ των φιλμ Β’ κατηγορίας ή διαλογής, μεταξύ αυτών που έχουμε δει και ξαναδεί αρκετές φορές στην τηλεόραση.

Κάτι που είναι εν μέρει αναμενόμενο, αν λάβουμε υπόψιν ότι η «Annabelle» αποτελεί το spin-off του «The Conjuring», δηλ. μια ταινία που «πατά» επάνω σε μια προηγούμενη επιτυχία, προσπαθώντας να ανασυστήσει το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα της πρώτης παρεμβάλλοντας και πρόσωπα αυτής.

Η υπόθεση της «Annabelle», ωστόσο, φέρει και κάποια κοινά στοιχεία με το «Insidious» του Τζέιμς Γουάν, όπου ο Τζον Λεονέτι είχε αναλάβει επίσης τη φωτογραφία. Όπως σε αυτό, έτσι και εδώ έχουμε ένα παιδί που χρειάζεται προστασία, μια ευαίσθητη μητέρα, μια αλλαγή σπιτιού, διάφορα ανεξήγητα φαινόμενα που συνεχίζουν να υφίστανται και μια γυναίκα που δίνει τη λύση.

Ο σκηνοθέτης αυτού του spin-off, λοιπόν, ενώ διαθέτει όλα τα απαραίτητα υλικά και μια γερή βάση κατασκευής μιας ταινίας τρόμου (η περίεργη σατανική κούκλα Annabelle υπάρχει πραγματικά, μόνο που είναι φτιαγμένη από πανιά), δείχνει να μην ξέρει πώς να διαχειριστεί όλα τα παραπάνω, ανατρέχοντας ως λύση διαφυγής σε τεχνικές κακής απομίμησης προηγούμενων ταινιών, σε εύκολους εντυπωσιασμούς και λύσεις που δεν πείθουν.

Δεν αρκεί, για παράδειγμα, η εισβολή μιας κούκλας μεταμορφωμένης σε παράξενη γυναίκα που κραυγάζει και κάνει «μπου», για να σκορπίσει τον τρόμο.

Όπως γράφει η Martine Roberge («L'Art de faire peur»), «..μία αφορμή, ένα τμήμα της αφήγησης προκαλεί φόβο, εξαιτίας κάποιων εξωτερικών παραγόντων που το καθιστούν πραγματικά τρομακτικό». Σε αυτούς τους εξωτερικούς παράγοντες που απαιτούν μια σχολαστική και δύσκολη εργασία, είναι που ο φωτογράφος-σκηνοθέτης αποτυγχάνει και δίνει τελικά ένα υποκατάστατο της προηγούμενης επιτυχίας του «Καλέσματος», το επίπεδο της παραγωγής θυμίζοντάς μας παρόμοια φιλμ, όπως τον «Τελευταίο Εξορκισμό 2».

Απλοϊκότητα, εύκολες μεταπηδήσεις καταστάσεων στην αφήγηση και ηθικολογικά μηνύματα που υμνούν την οικογένεια και την πίστη στην εκκλησία, συμπληρώνουν ένα σύνολο άκομψο από το οποίο ξεχωρίζει μόνο η μουσική του Joseph Bishara: αγχωτική, μεταδίδοντας κάτι σκοτεινό, ανεξήγητο και τρομακτικό.

Θα την πρότεινα μόνο στους λάτρεις των ταινιών «ποπ κορν».

Σκηνοθεσία: Τζον Λεονέτι. Παίζουν: Άναμπελ Γουόλις, Γουόρντ Χόρτον, Άλφρε Γούνταρντ, Μισέλ Ρομάνο, Γκάμπριελ Μπέιτμαν. Εταιρεία Διανομής: VILLAGE.

Δ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ

clickatlife.gr

Κινηματογράφος

Μια περιπετειώδης περιπλάνηση στο Μπέλφαστ του ’71, η ιταλική πρόταση για Όσκαρ, η βιογραφία του Τζέιμς Μπράουν και ένα γαστριμαργικό δράμα με πρωταγωνίστρια τη σεφ Έλεν Μίρεν είναι μόνο μερικές από τις ταινίες που θα δούμε από σήμερα στις αθηναϊκές αίθουσες.

’71
Η μεγάλη έκπληξη του φετινού Φεστιβάλ Βερολίνου (ακόμα μεγαλύτερη το ότι έφυγε από τη γερμανική πρωτεύουσα χωρίς βραβείο ) ήταν μια βρετανική περιπέτεια σκηνοθετημένη από έναν Γαλλοαλγερινό. Καταιγιστικός ρυθμός, αγωνία στο κατακόρυφο, αληθινοί χαρακτήρες και ντοκιμαντερίστικος ρεαλισμός αλά «Ματωμένη Κυριακή»: ένα υποδειγματικό action movie το οποίο βάζει τα γυαλιά σε κάθε χολιγουντιανή ταινία δράσης και εξελίσσεται στο Μπέλφαστ του 1971, όταν ένας νεαρός Άγγλος στρατιώτης παγιδεύεται στην καθολική συνοικία της πόλης και καταδιώκεται ανηλεώς από τους μαχητές του IRA.

  Το Ανθρώπινο Κεφάλαιο 

Η επίσημη υποβολή της Ιταλίας για το επόμενο ξενόγλωσσο Όσκαρ βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα του Στίβεν Άμιντον και, χωρισμένη σε τέσσερα κεφάλαια, περιγράφει μέσα από διαφορετικές οπτικές γωνίες ένα τροχαίο ατύχημα (ένα τζιπ χτυπάει έναν ποδηλάτη ) και τη σύνδεσή του με δύο οικογένειες στα όρια της χρεοκοπίας. Σκηνοθετημένο από τον Πάολο Βίρτζι («Η Γυναίκα της Ζωής Μου» ), αυτό το νεο-νουάρ για την οικονομική κρίση σάρωσε στα βραβεία της Ιταλικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (κέρδισε επτά και είχε άλλες 11 υποψηφιότες! ) και απέσπασε επίσης καλές κριτικές στην Αμερική όπου η Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι τιμήθηκε ως καλύτερη ηθοποιός στο κινηματογραφικό φεστιβάλ της Τραϊμπέκα.

 

 

Get On Up

Μετά τη μεγάλη εμπορική επιτυχία και τις τέσσερις οσκαρικές υποψηφιότητες των «Υπηρετριών», ο Τέιτ Τέιλορ επιλέγει να κάνει δυναμικό funk-soul comeback. Μεταφέρει τη ζωή του μεγάλου Τζέιμς Μπράουν στην οθόνη, αφηγούμενος τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της καριέρας του, όπως και άγνωστες λεπτομέρειες από τη ζωή του. Ξεκινώντας από τη Νότια Καρολίνα και φτάνοντας μέχρι το Βιετνάμ και τα μεγαλύτερα venues των ΗΠΑ, αποκαλύπτει κάθε πτυχή της ζωής του Αφροαμερικανού σπουδαίου μουσικού και θυμίζει αγαπημένες μελωδίες. Ο 38χρονος Τσάντγουικ Μπόουζμαν («42» ) βρίσκεται μπροστά στη μεγαλύτερη ερμηνευτική πρόκληση της καριέρας του, ενσαρκώνοντας τον εκκεντρικό Τζέιμς Μπράουν, με τους Βαιόλα Ντέιβις και τον Νταν Ακρόιντ να συμμετέχουν στο καστ. Την παραγωγή της ταινίας υπογράφει ο Μικ Τζάγκερ, ο οποίος υπόσχεται να κάνει το φιλμ όσο πιο funk γίνεται...

 

 

Ένα Ταξίδι 30,5 Μέτρα Μακριά

Η σεφ Έλεν Μίρεν αντιμέτωπη με ένα ανταγωνιστικό ινδικό εστιατόριο. Όλα αυτά συμβαίνουν, όταν σε ένα γραφικό χωριό του γαλλικού Νότου απέναντι από το κομψό, βραβευμένο με αστέρι Μισελέν ρεστοράν της αυστηρής κυρίας Μαλορί ανοίγει ένα οικογενειακό ινδικό εστιατόριο, δύο κουζίνες και δύο κουλτούρες ακονίζουν τα μαχαίρια τους με άγριες διαθέσεις. Η αναγκαστική γειτνίαση, όμως, του κάρι και της μπεσαμέλ γρήγορα θα πάρει μια απρόσμενη τροπή. Μ’ αυτήν τη γλυκιά, ανθρώπινη ιστορία μαγειρικής αντιπαλότητας, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Ρίτσαρντ Μόρες, και τους Στίβεν Σπίλμπεργκ και Όπρα Γουίνφρεϊ στο team των παραγωγών, ο Λάσε Χάλστρομ επιστρέφει στα μοτίβα του «Chocolat», επιστρατεύοντας τη διαπολιτισμική χημεία της βραβευμένης με Όσκαρ Έλεν Μίρεν –στην προκειμένη με γαλλικό αξάν– και του μύθου του Μπόλιγουντ Ομ Πούρι.

 

 

Τα Τερατοκουτάκια


Από τη Laika, το στούντιο της «Coraline» και του «Paranorman», βασισμένη σε ένα παιδικό βιβλίο του Άλαν Σνόου, έρχεται αυτή η γλυκιά, πανέμορφη σχεδιαστικά και τεχνικά ταινία για ένα ορφανό αγόρι (τη φωνή του δανείζει ο Μπραν του «Game of Thrones» ), που έχει μεγαλώσει κάτω από τη Γη υπό την προστασία μιας μεγάλης παρέας από τερατάκια-ρακοσυλλέκτες. Τώρα πρέπει να σώσει τους φίλους του από έναν επικίνδυνο εξολοθρευτή (με τη φωνή του Μπεν Κίνγκσλεϊ ), έχοντας αποκτήσει στην πορεία και μια ανέλπιστη βοηθό. Με παλιές και νέες τεχνικές animation (ένα υβρίδιο CGI και stop motion ), γοητευτικούς φανταστικούς χαρακτήρες, περίεργες μηχανές και μια αύρα μεταξύ σκηνικού του Τέρι Γκίλιαμ και σαλονάτης βικτοριανής Αγγλίας, τα «Τερατοκουτάκια» είναι μια ταινία για παιδιά που δεν θα αφήσει ασυγκίνητους και τους μεγάλους.

 

 

Λάθος Στο Λάθος

Βίνσεντ Λίντον, Ζιλ Λελούς και Ναντίν Λαμπακί πρωταγωνιστούν σε μια ταινία δράσης σκηνοθετημένη από τον ανερχόμενο Γάλλο σκηνοθέτη Φρεντ Καβαγιέ. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκονται δυο Γάλλοι αστυνομικοί, ο Φράνκ (Λελούς ) και ο Σιμόν (Λίντον ), οι οποίοι για πολλά χρόνια υπήρξαν εκτός από συνάδελφοι και φίλοι. Οι δυο τους απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο, όταν ο Σιμόν προκάλεσε ένα τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, οδηγώντας μεθυσμένος εν ώρα υπηρεσίας. Κάποια χρόνια μετά, όταν η οικογένειά του θα δεχτεί έντονες απειλές από τη μαφία, ο Σιμόν θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του και θα επιχειρήσει – με το ζόρι - την επανασύσταση του φοβερού τιμ που είχε κάποτε με τον άλλοτε αγαπημένο του συνάδελφο, Φρανκ.

 

 

Annabelle

Η φονική κούκλα του «Καλέσματος» αναλαμβάνει δράση αφ’ εαυτής της. Η vintage κούκλα που επιλέγει να κάνει δώρο ο Τζον Φορμ στην έγκυο γυναίκα του, Μία, μοιάζει να είναι ιδανική. Η χαρά της Μία για την κούκλα Annabelle δεν θα κρατήσει για πολύ όμως… Σύντομα, το ζευγάρι θα δεχτεί μία βίαιη επίθεση από μια ομάδα σατανιστών. Φεύγοντας, οι σατανιστές δεν αφήνουν πίσω τους μόνο αίμα και τρόμο, αλλά και μία δαιμονισμένη Annabelle.

 

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή