Νοεμβρίου 16, 2018

Κινηματογράφος

Ο Φρανκ Μίλερ επιστρέφει στο «Sin City», ένα αγόρι μεγαλώνει στο Τέξας, δυο διαφορετικές ελληνικές κινηματογραφικές προτάσεις, ένας αριστουργηματικός Μπουνιουέλ… Η σεζόν αρχίζει να ζεσταίνεται για τα καλά, καθώς από η επόμενη εβδομάδα μας επιφυλάσσει οκτώ νέες ταινίες. Μεγαλώνοντας Μετά το «Πριν τα Μεσάνυχτα», ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ ολοκληρώνει ένα κινηματογραφικό στοίχημα ζωής, γυρισμένο από το 2002 έως και το… 2013. Πρόκειται για μια συγκινητική, τρυφερή και ρεαλιστική δραμεντί ενηλικίωσης με τους Έλαρ Κολτρέιν, Ίθαν Χοκ και Πατρίσια Αρκέτ, η οποία απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο φεστιβάλ Βερολίνου και τρέχει ολοταχώς προς τα επόμενα Όσκαρ.
Αμαρτωλή Πόλη 2: Η Κυρία Θέλει Φόνο Με δυο ήδη δημοσιευμένες και δυο ολοκαίνουριες, γραμμένες ειδικά για την ταινία ιστορίες, ο διάσημος comics artist Φρανκ Μίλερ επιστρέφει δριμύτερος στο «Sin City». Μαζί του στη σκηνοθετική καρέκλα κάθεται πάντα ο Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, σε ένα γεμάτο σκληρούς άντρες και σέξι θηλυκά φόρο τιμής στο κλασικό νουάρ. Μίκι Ρουρκ, Τζέσικα Άλμπα, Μπρους Γουίλις και Ροζάριο Ντόουσον δίνουν και πάλι το παρών, δίπλα στους Τζος Μπρόλιν, Τζότζεφ Γκόρντον Λέβιτ και την super hot Εύα Γκριν. Η Ζωή Είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά Η αληθινή ιστορία ενός Ισπανού δασκάλου ο οποίος το 1966 ξεκίνησε από την Καρταχένα για την Αλμερία, προσπαθώντας να βρει τον Τζον Λένον, για να τον πείσει να… τυπώνει τους στίχους των τραγουδιών των Beatles στα άλμπουμ τους. Έξι βραβεία Γκόγια, ανάμεσά τους κι αυτό της καλύτερης ταινίας, για μια διασκεδαστική ισπανική κομεντί με έξυπνες, διακριτικές ιστορικο-πολιτικές αναφορές, από το σκηνοθέτη του «Οι Στρατιώτες της Σαλαμίνας» Νταβίντ Τρουέμπα. 
Μέσα στον Κυκλώνα Μέλος της ομάδας ειδικών εφέ του «Avatar» και συνσκηνοθέτης του Τζέιμς Κάμερον στο ντοκιμαντέρ «Aliens of the Deep», ο Στίβεν Κουέιλ («Βλέπω το Θάνατό σου 5» ) υπογράφει τώρα μια θυελλώδη περιπέτεια καταστροφής. Με τον πιο θεαματικό τρόπο, μας μεταφέρει στην καρδιά του τυφώνα που χτυπά το Σίλβερστον του Μίσιγκαν, όπου κυνηγοί καταιγίδων και απλοί άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με ένα από τα πλέον ακραία και εντυπωσιακά φυσικά φαινόμενα. 
Η Τελική Αποπληρωμή Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του νεαρού Αλέξανδρου Λεονταρίτη είναι ένα περιπετειώδες νεο-νουάρ, είδος ταινίας το οποίο σπανιότατα συναντάμε στο ελληνικό σινεμά. Επιχειρώντας να συνδυάσει στοιχεία από τον αμερικάνικο κινηματογράφο με αυτά ενός ευρωπαϊκού δράματος χαρακτήρων, η «Τελική Αποπληρωμή» αφηγείται την ιστορία του Γρηγόρη, ενός ανθρώπου του υποκόσμου που προσπαθεί να αλλάξει ζωή, αλλά συγκρούεται αναπόφευκτα με το παρελθόν του. Με τους Γρηγόρη Τερζάκη, Γιάννη Μποσταντζόγλου, Γιώργο Γιαννόπουλο και Ελένη Φιλίνη. 
Ξόρκισε το Κακό Η αληθινή(; ) ιστορία του Ραλφ Σάρσι, αστυνομικού της Νέας Υόρκης ο οποίος καλείται να λύσει ένα φαινομενικά συνηθισμένο περιστατικό αδικαιολόγητης βίας, για να βρεθεί μπροστά σε μια ανατριχιαστικά αγωνιώδη αντιπαράθεση με το απόλυτο κακό. Τον υποδύεται ο Έρικ Μπάνα, με τον Έντγκαρ Ραμίρεζ («Carlos», «Zero Dark Thirty» ) ως έναν ειδικό στους εξορκισμούς ιερέα και τον Σκοτ Ντέρικσον («Ο Εξορκισμός της Έμιλι Ρόουζ» ) να υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία.
Η Τελευταία Φάρσα Τέσσερις νέοι επιστήμονες έχουν ένα περίεργο χόμπι: να κάνουν φάρσες σε πνευματιστές και μέντιουμ, ξεσκεπάζοντας τη «μεταφυσική» απάτη τους. Μέχρι που ένας απ’ αυτούς ερωτεύεται την ασθενή ενός εναλλακτικού θεραπευτή. Βραβείο κοινού στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για ένα γλυκόπικρο ταξίδι στα όρια αλήθειας και ψέματος, κωμωδίας και τραγωδίας, από τον πρωτοεμφανιζόμενο Βασίλη Ραΐση. 
Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε λα Κρουζ Επανέκδοση ενός αριστουργηματικού Λουίς Μπουνιουέλ του 1955, στο οποίο ένας… αλλιώτικος serial killer αφηγείται την ιστορία της ζωής του σε έναν αστυνομικό. Μια μαύρη κωμωδία πάνω στην αλήθεια και το ψέμα, τον πόθο και τα ταμπού, τις φαντασιώσεις και την αλλοτρίωση της σύγχρονης αστικής τάξης. 

Κινηματογράφος

Tην αγάπη του στην υποκριτική και γενικότερα στην τέχνη δείχνει για μία ακόμα φορά ο απόλυτος Έλληνας σταρ, Σάκης Ρουβάς.

Ο τραγουδιστής κάνει άνοιγμα στον κινηματογράφο και το θέατρο αφού θα συμμετέχει στη νέα ταινία της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγκάρη, «Chevalier», δηλαδή «Ιππότης», αλλά και στην παράσταση «Οι άθλοι του Ηρακλή». Για την τελευταία περίπτωση, ο καλλιτέχνης φοράει τη λεοντοκεφαλή του δυνατότερου ήρωα της ελληνικής μυθολογίας, βάζοντας άλλο ένα στοίχημα με το κοινό, που περιμένει να εκτιμήσει τα υποκριτικά προσόντα του.

Γι' αυτή τη φιλόδοξη παραγωγή, που θα ανέβει στο «Pantheon Theater», θα συνεργαστεί ξανά με την εξαιρετική Ρούλα Πατεράκη, με την οποία είχε βρεθεί στην ίδια σκηνή πέρυσι, κατά την περιοδεία που πραγματοποίησαν οι «Βάκχες» του Ευριπίδη, όπου η σημαντική ηθοποιός ενσάρκωσε τον μάντη Τειρεσία. Μάλιστα και στον «Ηρακλή» η καλλιτέχνιδα θα αναλάβει ανδρικό ρόλο, αφού θα υποδυθεί τον βασιλιά Ευρυσθέα, που θα αναθέσει στον ήρωα να φέρει εις πέρας τους 12 θρυλικούς άθλους του.

Ανάμεσα στις γυναίκες που συζητούν να βρεθούν στο πλευρό του Sakis είναι και η Κόρτνεϊ Πάρκερ, η οποία αναμένεται να έχει ρόλο-έκπληξη στην παράσταση. Η τραγουδίστρια έχει συνεργαστεί με τον pop star σε νυχτερινό κέντρο, όμως τώρα θα δοκιμαστεί και στην υποκριτική.

Έναν, επίσης, από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους ακούγεται ότι θα αναλάβει και η Ναταλία Δραγούμη, η οποία συνεχίζει να συμμετέχει στη θεατρική επιτυχία «Οι φόνισσες της Παπαδιαμάντη».

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει αποφασίσει αν τελικά θα πάρει μέρος στον «Ηρακλή», ωστόσο έχει κάνει τα πρώτα ραντεβού με τους υπευθύνους της νέας αυτής παραγωγής.

Οι τελικές συμφωνίες πάντως αναμένονται μέσα στον μήνα, καθώς θα πρέπει να αρχίσουν άμεσα οι πρόβες.

Σε ρόλους-κλειδιά θα δούμε τον Δημήτρη Λιγνάδη και τη Μυρτώ Κοντοβά, ενώ τη σκηνοθεσία θα υπογράφει ο Απόλλωνας Παπαθεοχάρης.

koolnews.gr

Κινηματογράφος

Συγκεκριμένα την Ταινιοθήκη στο πλαίσιο του αφιερώματος «Εβδομάδα Kινεζικού Κινηματογράφου», που διεξάγεται από τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου ως την Πέμπτη 18 του μήνα.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της οικοδόμησης μιας στενότερης πολιτιστικής συνεργασίας με την Κινεζική πρεσβεία και τους αντίστοιχους πολιτιστικούς φορείς της Κίνας, αποτελώντας παράλληλα αφετηρία για την διεύρυνση των διακρατικών σχέσεων Ελλάδας-Κίνας σε επίπεδο πολιτισμού.

Για την εδραίωση της πολιτιστικής αυτής φιλίας έρχεται στην Αθήνα κινεζική αντιπροσωπεία έντεκα επισήμων και καλλιτεχνών, με επικεφαλής τον κ. Tong Gang, Υφυπουργό της Κρατικής Διοίκησης Τύπου, Δημοσιεύσεων, Ραδιοφώνου, Κινηματογράφου και Τηλεόρασης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας. Μαζί του θα παρευρεθούν ακόμη ο σκηνοθέτη Chen Sicheng, και η πρωταγωνίστρια Liya Tong της εναρκτήριας ταινίας της εκδήλωσης, Love Story στο Πεκίνο.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα προβληθούν οκτώ ταινίες της τελευταίας τριετίας σκηνοθετημένες από διάσημους Κινέζους δημιουργούς, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδών δίνοντας την σύνθετη εικόνα του κινεζικού κινηματογράφου στις μέρες μας. Οι περισσότερες έχουν κάνει λαμπρή πορεία σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ, ενώ κάποιες έχουν τιμηθεί και με σημαντικά βραβεία.

Συγκεκριμένα πρόκειται για τις «Love Story στο Πεκίνο» (2014) του Chen Sicheng, «The Grandmaster» (2013) του Wong Kar-wai, «Τα συνεταιράκια» (2013) του Peter Chan, «Αστυνομικό Ημερολόγιο» (2013) της Ning Ying, «Πες ναι» (2013) του Leste Chen, «Chinese Zodiac» (2012) του Jackie Chan, «Full Circle» (2012) του Zhang Yang και «Το χτύπημα του δράκου» (2011) του Tsui Hark.

Οι προβολές των ταινιών θα γίνουν με ελληνικούς υπότιτλους ενώ η τιμή εισόδου για κάθε προβολή 4 ευρώ. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο επίσημο site της ταινιοθήκης της Ελλάδας.

Κινηματογράφος

Το come back του ελληνικού κινηματογράφου – Ποιες ταινίες θα δούμε φέτος...Η χρονιά του ελληνικού κινηματογράφου, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η φετινή. Οι εγχώριες παραγωγές που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή βρίσκονται στο στάδιο του postproduction ανέρχονται σε διψήφιο αριθμό, περίπου 15, δημιουργώντας ένα χορταστικό πρόγραμμα για τους σινεφίλ.

Ας ξεκινήσουμε από το «Xenia» του Πάνου Χ. Κούτρα.

Πρόκειται για το συγκινητικό roadmovie δύο αδερφών αλβανικής καταγωγής από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη προς αναζήτηση του βιολογικού τους πατέρα, που έκανε πρεμιέρα στο περασμένο φεστιβάλ των Κανών κι έχει ήδη κλείσει διανομή –εκτός από τη Γαλλία όπου προβλήθηκε– σε Αμερική, Μεγάλη Βρετανία, Ιταλία, Γερμανία και άλλες χώρες.

Το φιλμ κυκλοφορεί στην Ελλάδα στις 2 Οκτωβρίου ανοίγοντας με το δεξί τη σεζόν για το ελληνικό σινεμά.

Μετά το επιτυχημένο του ντεμπούτο με την «Χώρα Προέλευσης», ο Σύλλας Τζουμέρκας επιστρέφει με το «A Blast», ένα βίαια ειλικρινές μανιφέστο της επαναστατημένης Μαρίας, την οποία υποδύεται η Αγγελική Παπούλια. Μάλιστα, σε λίγες ημέρες η ταινία θα βρεθεί στο ιστορικό Φεστιβάλ του Λοκάρνο ελπίζοντας σε άλλη μία διάκριση για το ελληνικό σινεμά.

Στις αθηναϊκές αίθουσες θα δούμε και την ταινία «Στο Λύκο» (συμμετοχή στην περσινή Μπερλινάλε ) των Αράν Χιους και Χριστίνας Κουτσοσπύρου.

Πρόκειται για ένα μίγμα ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας που μας ταξιδεύει στην ορεινή Ναυπακτία για να φανερώσει την τραχιά επαρχιακή πλευρά της κρίσης.

Φέτος έχουμε και τη μεγάλη επιστροφή δύο σκηνοθετών που είναι σε μεγάλο ποσοστό υπεύθυνοι για την προ πενταετίας φεστιβαλική έκρηξη του ελληνικού σινεμά.

Ο Γιώργος Λάνθιμος («Κυνόδοντας», «Άλπεις» ) ολοκλήρωσε τα γυρίσματα του πρώτου αγγλόφωνου φιλμ του «Lobster», στο οποίο πρωταγωνιστούν ο ΚόλινΦάρελ και η Ρέιτσελ Βάις και αποτελεί ένα από τα δυνατά ευρωπαϊκά χαρτιά της επόμενης σεζόν.

Το σενάριο της ταινίας (με την υπογραφή του μόνιμου συνεργάτη του, του Ευθύμη Φιλίππου ) μας μεταφέρει σε ένα μέλλον, όπου μοναχικοί άνθρωποι μεταφέρονται σε ένα ξενοδοχείο για να βρουν το ταίρι τους μέσα σε 45 ημέρες.

Από την άλλη, η Αθηνά-Ραχήλ Τσαγγάρη μένει εντός συνόρων και μετά το «Attenberg» μας παρουσιάζει ένα αρσενικό παιχνίδι εξουσίας με τον τίτλο «Chevalier». Το πρωτοκλασάτο ελληνικό καστ, αποτελούμενο από τους Βαγγέλη Μουρίκη, Γιώργο Πυρπασόπουλο, Σάκη Ρουβά, Μάκη Παπαδημητρίου, Γιώργο Κέντρο και Πάνο Κορώνη, εγκλωβίζεται λόγω μηχανικής βλάβης σε ένα γιοτ στον Σαρωνικό και ξεκινά ένα αθώο παιχνίδι δοκιμασιών το οποίο δεν θα ­αργήσει να στραβώσει.

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος του «WastedYouth» επιστρέφει στην ενεργό δράση έπειτα από μία τετραετία με το «Suntan» που ξεκίνησε γυρίσματα στην Αντίπαρο μέσα στο κατακαλόκαιρο. Σε αυτήν ο Μάκης Παπαδημητρίου ερμηνεύει­ τον 45χρονο Κωστή ο οποίος έρχεται αντιμέτωπος με την τρέλα του αιγαιοπελαγίτικου καλοκαιριού αλλά και με τις πιο σκοτεινές και καταπιεσμένες πτυχές του εαυτού του.

Ο Αλέξης Αλεξίου, επίσης, παρουσιάζει την καινούργια του ταινία «Τετάρτη 4:45», μια πολλά υποσχόμενη νουάρ περιήγηση στην Αθήνα της κρίσης με πρωταγωνιστή τον Στέλιο, έναν μικρομεσαίο ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου που προσπαθεί να πιαστεί από κάπου την ώρα που τα πάντα γύρω του γκρεμίζονται.

Η για πολλά χρόνια βοηθός του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Μαργαρίτα Μαντά, μετά το ντεμπούτο της με την «Χρυσόσκονη», αφηγείται μια ιδιότυπη αθηναϊκή ιστορία στο «Για Πάντα», με ήρωες τον ηλεκτροδηγό του ΗΣΑΠ Κώστα και την υπάλληλο τουριστικού γραφείου Άννα που έρχονται κοντά χάρη σε ένα τυχαίο γεγονός, προσπαθώντας να ξορκίσουν τη μητροπολιτική μοναξιά τους.

Δύο σκηνοθέτες θα προσεγγίσουν το μεταναστευτικό ζήτημα από δύο διαφορετικές πλευρές την προσεχή σεζόν: από τη μία πλευρά ο Πάνος Καρκανεβάτος μας ταξιδεύει με τις «Όχθες» στην Κεντρική Μακεδονία και την Κωνσταντινούπολη για να αφηγηθεί μια συνοριακή ερωτική ιστορία που κινείται εκτός εδαφικών και ψυχολογικών ορίων.

Και από την άλλη, ο έμπειρος μοντέρ και κινηματογραφιστής Χρήστος Βούπουραςεπιστρέφει έπειτα από ένα μεγάλο σκηνοθετικό διάλειμμα με την ταινία «Επτά Θυμοί». Πρωταγωνιστής ο Πέτρος, ένας κυνικός αρχαιολόγος που συναντά στο δρόμο του έξι διαφορετικής εθνικότητας ανθρώπους, οι οποίοι προσπαθούν να ξεφύγουν από τα προσωπικά/κοινωνικά αδιέξοδα που ορθώνονται μπροστά τους.

Και η Ελισάβετ Χρονοπούλου περνά ξανά πίσω από την κάμερα με τη «Μικρή Άρκτο», μια ερωτική ιστορία που ξετυλίγεται ανάποδα με πρωταγωνιστές έναν άντρα που κρατείται και μια κοπέλα που βρίσκεται αναίσθητη στο νοσοκομείο.

 

Επιπλέον, ο αεικίνητος Νίκος Παναγιωτόπουλος υπογράφει την 17η ταινία του, την «Κόρη του Ρέμπραντ», μια κωμωδία μυστηρίου με φόντο τη μεγαλοαστική Αθήνα κι ένα απίστευτο allstarcast: ­Λάκης Λαζόπουλος, Χρήστος Λούλης, Γιάννης Μπέζος, Γιάννης Στάνκογλου, Δημήτρης Πιατάς, Δήμητρα Ματσούκα και Δούκισσα Νομικού!

Δεν είναι εύκολο να προβλέψεις ποιες είναι οι ελληνικές παραγωγές που θα πρωταγωνιστήσουν στο boxoffice φέτος…

Αλλά σίγουρα ένα από τα ακλόνητα φαβορί είναι ο Νίκος Ζαπατίνας, ο οποίος έχει κάνει μερικές από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες των τελευταίων χρόνων όπως ο «Ηλίας του 16ου» και το «Φιλί της Ζωής». Στην ολοκαίνουργια κωμωδία του «Στα Καλά Καθούμενα», στην οποία πρωταγωνιστούν ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, η ΖέταΜακρυπούλια και η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η συνάντηση του Μπάμπη και της Αθηνάς θα εξελιχτεί σε ένα περιπετειώδες ταξίδι γεμάτο απρόοπτες συναντήσεις και συμβάντα.

Από την άλλη, ο αγαπημένος του κοινού Θοδωρής Αθερίδης διασκευάζει στην οθόνη το πρώτο θεατρικό του έργο «Από Έρωτα» και πρωταγωνιστεί, μαζί με τη Σμαράγδα Καρύδη και την Παναγιώτα Βλαντή, ερμηνεύοντας τον Αντώνη που βρίσκεται μπροστά σε γλυκόπικρα ερωτικά διλήμματα.

Η οικογενειακή ταινία «Περιπέτεια στο Αιγαίο», που κυκλοφορεί στις 4 Δεκεμβρίου, αποτελεί μια φιλόδοξη κινηματογραφική συμπαραγωγή Φινλανδών και Ελλήνων στο νησί της Κω, στην οποία εμφανίζεται ένα δυνατό εγχώριο καστ από το οποίο ξεχωρίζουν οι Ορφέας Αυγουστίδης, Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, Γιάννης Ζουγανέλης, Ναταλία Δραγούμη, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης και Γιάννης Στάνκογλου.

Τέλος, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επιστρέφει μετά την τεράστια εμπορική επιτυχία του «Αν…» με το δεύτερο φιλόδοξο κινηματογραφικό του βήμα, γράφοντας, σκηνοθετώντας και πρωταγωνιστώντας σε μια τριπλή πολυεθνική ερωτική ιστορία της οποίας ακόμα δεν γνωρίζουμε τον τίτλο. Το καινούργιο του πρότζεκτ έχει ολοκληρώσει ένα μέρος των γυρισμάτων, τα οποία ξαναρχίσουν σύντομα, χωρίς να γνωρίζουμε κάτι για την ημερομηνία κυκλοφορίας του.

koolnews.gr

Κινηματογράφος

Από την σήμερα 4 Σεπτεμβρίου στον Δαναό το κινηματογραφόφιλο κοινό της Αθήνας θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την πολύ ενδιαφέρουσα ταινία – αληθινή καταγραφή της Αννέτας Παπαθανασίου με τίτλο «Παίζοντας με τη Φωτιά».

Μία ταινία για τις γυναίκες ηθοποιούς στο Αφγανιστάν, που κυριολεκτικά παίζουν με τη φωτιά...

H Αννέτα Παπαθανασίου, ηθοποιός η ίδια και σκηνοθέτης, επισκέπτεται την Καμπούλ για να διδάξει την Αντιγόνη του Σοφοκλή και να καταγράψει τη ζωή των Αφγανών καλλιτεχνών, που προσπαθούν να συνδυάσουν την τέχνη και τον πολιτισμό με την σκληρή καθημερινότητα σε αυτή την ταλαιπωρημένη χώρα.

Αφηγείται τις ιστορίες των γυναικών ηθοποιών που έχουν την τόλμη να ασχοληθούν με το θέατρο και αντιμετωπίζουν σκληρή κριτική, κοινωνική αποδοκιμασία, ακόμα και απειλές για τη ζωή τους και την οικογένειά τους.
Η ταινία είναι μια καταγραφή όσων συναντά και που δυστυχώς η φαντασία ωχριά μπροστά στην πραγματικότητα. Μια σκληρή καταγραφή, ειδικά όταν γνωρίζεις ότι αυτό που αποτυπώνεται στη μεγάλη οθόνη είναι εικόνες της αληθινής ζωής, χωρίς μυθοπλασία και σενάριο.

Η ίδια η Αννέτα Παπαθανασίου είπε για την ταινία...
«Έχοντας πάει στο Αφγανιστάν το 2007 και κάνοντας γυρίσματα στην περιοχή για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ «Qadir, ένας Αφγανός Οδυσσέας» απέκτησα μια οικειότητα με την περιοχή και σίγουρα αρκετούς φίλους. Έτσι, όταν ήρθε στα χέρια μου μια φωτογραφία από παράσταση αφγανικού θιάσου ξαφνιάστηκα πολύ και θέλησα να μάθω περισσότερα.

Πρώτη φορά έβλεπα γυναίκα Αφγανή ακάλυπτη και μάλιστα να παίζει Μολιέρο στο Αφγανιστάν! Άρχισα την έρευνα.
Με την βοήθεια φίλων στο Αφγανιστάν ήρθα σε επαφή με διάφορους καλλιτέχνες καθώς και με τον επικεφαλής του Θεατρικού Τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Καμπούλ, ο οποίος με προσκάλεσε να διδάξω αρχαίο Ελληνικό Θέατρο στους φοιτητές του.

Μετά από 30 χρόνια πολέμου και την πτώση του καθεστώτος των Ταλιμπάν, οι οποίοι είχαν απαγορέψει σχεδόν όλες τις τέχνες, το θέατρο στο Αφγανιστάν ξαναγεννιέται.
Εντυπωσιάστηκα όταν έμαθα ότι στη χώρα υπάρχουν δραστήριες θεατρικές ομάδες και ότι διοργανώνεται ένα Φεστιβάλ Θεάτρου στην Καμπούλ, που έδωσε μάλιστα το πρώτο βραβείο σε μια νεαρή ηθοποιό! Ήθελα να γνωρίσω αυτή την ηθοποιό και άλλους Αφγανούς καλλιτέχνες και να ανακαλύψω περισσότερα για το αφγανικό θέατρο. Γι’ αυτό και αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση να διοργανώσω σεμινάρια πάνω στην Αντιγόνη του Σοφοκλή στο Πανεπιστήμιο της Καμπούλ. Κάπως έτσι, λοιπόν, τον Σεπτέμβριο του 2012 επισκέφθηκα την Καμπούλ. Παράλληλα με τα σεμινάρια αποφάσισα να κινηματογραφήσω τις ζωές Αφγανών ηθοποιών και να δημιουργήσω το ντοκιμαντέρ “Παίζοντας με τη Φωτιά“.
Φθάνοντας στην Καμπούλ ανακάλυψα ότι η κατάσταση για τους καλλιτέχνες δεν ήταν όπως την φανταζόμουν. Το Θεατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Καμπούλ έχει 200 αγόρια και μόνο 8 κορίτσια. Τα περισσότερα κορίτσια μάλιστα απλώς παρακολουθούσαν δεν ήθελαν να παίξουν μπροστά σε αντρικό κοινό.

Η νεαρή ηθοποιός που ήθελα να συναντήσω εξαφανίστηκε και κανένας δεν ήξερε που βρίσκεται. Μια 22χρονη ηθοποιός δολοφονήθηκε στην Καμπούλ απλά γιατί έπαιζε στο θέατρο και το έδειξε η εκεί τηλεόραση στις ειδήσεις.»

Σενάριο / Σκηνοθεσία: Αννέτα Παπαθανασίου
Κηφισίας 109, μετρό Πανόρμου, Αθήνα, 210 6922655

Κινηματογράφος

Αυτές είναι οι ταινίες που θα δούμε από την Πέμπτη 4/9 στους αθηναϊκούς κινηματογράφους

Πικάντικη, χορευτική και συγκινητική η επόμενη κινηματογραφική εβδομάδα, καθώς η Marvel μας συστήνει μια νέα παρέα υπερηρώων, η μακρινή Ασία αποκαλύπτει την τρυφερή, αλλά και την απάνθρωπη καθημερινότητά της, το Λας Βέγκας φιλοξενεί την απόλυτη street dance «μονομαχία» και ο Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν μας αποχαιρετά με μια σπουδαία ερμηνεία.

Φύλακες του Γαλαξία
Μετά τους «Εκδικητές», ετοιμαστείτε για μια ακόμα υπερηρωική ομάδα αταίριαστων, αλλά απολαυστικών χαρακτήρων οι οποίοι αναγκάζονται να συμμαχήσουν για να σώσουν τον κόσμο μας. Πρόκειται για τους Πίτερ Κουίλ ή Σταρ-Λορντ, Γκαμόρα, Ντραξ, Ρόκετ (το ρακούν ) και Γκρουτ (ένα ανθρωπόμορφο… κορμό δέντρου ), γνωστοί και ως ημιπαράνομοι, καυγατζήδες, απόλυτα cool και τελικά ακαταμάχητοι «Φύλακες του Γαλαξία». Ένα ακόμα θεαματικό μπλοκμπάστερ βγαλμένο από τις σελίδες της Marvel, το πλέον χιουμοριστικό της χρυσοφόρας κινηματογραφικής «περιπέτειάς» της.

 

Ο Νο 1 Καταζητούμενος
Ο σκηνοθέτης της σκληρής μουσικής βιογραφίας «Control» και του λιτού νεονουάρ «Ο Αμερικανός» Άντον Κόρμπιν επιβεβαιώνει το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του μεταφέροντας στην οθόνη το κατασκοπικό μυθιστόρημα του Τζον λε Καρέ «A most wanted man». Πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό κι απόλυτα ρεαλιστικό θρίλερ πάνω στην μετά την 11η Σεπτεμβρίου παγκόσμια (αντι )τρομοκρατική πραγματικότητα, με τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν σε ένα αξέχαστο, συγκινητικό ρόλο, τον προτελευταίο (ακολουθεί το «Hunger Games» ) της σπουδαίας καριέρας του.

 

The Lunchbox
Μια παραμελημένη νεαρή νοικοκυρά, ένας μοναχικός λογιστής στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης και ένα μεταλλικό κουτί κολατσιού. Ένα lunchbox το οποίο συνδέει με τυχαίο, αλλά ανατρεπτικό για τη ζωή του καθενός τρόπο δυο τελείως διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι προσπαθούν να βρουν μια διέξοδο επικοινωνίας μέσα στη χαοτική καθημερινότητα της Βομβάης. Αλλιώς, η ινδική έκπληξη της «Εβδομάδας Κριτικής» του περσινού φεστιβάλ Κανών και μια από τις πλέον feelgood στιγμές της φετινής κινηματογραφικής σεζόν.

 

Παίζοντας με τη Φωτιά
Η ηθοποιός και σκηνοθέτης («Καντίρ, ένας Αφγανός Οδυσσέας», «Οι Νύμφες του Hindu Kush» ) Αννέτα Παπαθανασίου ταξιδεύει ως την Καμπούλ για να διδάξει την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή. Με τη διεισδυτική και τολμηρή κάμερά της αποτυπώνει τη ζωή των Αφγανών καλλιτεχνών του θεάτρου οι οποίοι προσπαθούν να συνδυάσουν τον πολιτισμό με τη σκληρή πραγματικότητα που τους περιβάλλει, το θάρρος και το ταλέντο τους, αλλά και το τίμημα το οποίο καλούνται να πληρώσουν.

 

Step up: All in
Στην πέμπτη ταινία του διάσημου street dance franchise, οι all-stars των προηγουμένων Step up αναμετρήσεων συναντιούνται στο φανταχτερό Λας Βέγκας για την «τελική» μονομαχία, η οποία θα ολοκληρώσει την ονειρεμένη, μα κι επίπονη διαδρομή τους προς τη μουσικοχορευτική δόξα.

Κινηματογράφος

Ένας αστυνομικός ερευνά τη δολοφονία της όμορφης Λόρα, όταν ξαφνικά η υποτιθέμενη νεκρή εμφανίζεται μπροστά του. Αριστοτεχνικά σκηνοθετημένο, υποβλητικό και στιλάτο νουάρ, ένα από τα γοητευτικότερα της κινηματογραφικής ιστορίας. Με Όσκαρ φωτογραφίας και αξέχαστο σάουντρακ.

Ξεκίνησε σαν b movie της σειράς, άλλαξε σκηνοθέτη (ο παραγωγός Ότο Πρέμινγκερ αντικατέστησε τον Ρόμπερτ Μαμούλιαν ) και φινάλε, έφερε σε σύγκρουση όλα τα μέλη της παραγωγής και κατέληξε σε ανεπανάληπτο αριστούργημα.

Τα λιγότερα τα χρωστάει στο μυθιστόρημα της Βέρα ­Κάσπαρι στο οποίο στηρίζεται και του οποίου­ η πλοκή κρύβει μία και μοναδική έκπληξη: ένας αστυνομικός ερευνά τη δολοφονία της όμορφης Λόρα, όταν ξαφνικά η υποτιθέμενη νεκρή εμφανίζεται μπροστά του.

Σαν δεύτερος Χίτσκοκ, ο οποίος δεν διασκεύασε παρά κατ’ εξαίρεση κάποιο σπουδαίο λογοτεχνικό έργο, ο δαιμόνιος Πρέμινγκερ («Ανατομία Ενός Εγκλήματος» ) τύλιξε την ίντριγκα σε μια ονειρική, γοητευτικά υποβλητική­ ατμόσφαιρα, υπογράμμισε τα πολλαπλά υπονοούμενα του καλογραμμένου σεναρίου, το οποίο γράφτηκε και ξαναγράφτηκε αμέτρητες φορές, κι εξάντλησε την ψυχαναλυτική τόλμη­ του αναδεικνύοντας κινηματογραφικά (από την πλανοθεσία, τις σκιές, τα βλέμματα ) τη διφορούμενη, διεστραμμένη φύση των πρωταγωνιστικών χαρακτήρων.

Υπέγραψε έτσι ένα αρχετυπικό φιλμ νουάρ, το οποίο φλερτάρει μυστικιστικά με το σινεμά του φανταστικού, διαθέτει αξέχαστο σάουντρακ (Ντέιβιντ Ράκσιν ) και βραβεύτηκε με Όσκαρ φωτογραφίας.

Α/Μ. ΗΠΑ. 1944. Διάρκεια: 88΄. Διανομή: MIKROKOSMOS

Κινηματογράφος

Είναι μια αντρική ταινία. Παρόλα αυτά την έχω δει πάνω από δεκαπέντε φορές κι «Ας περιμένουν οι γυναίκες». Είναι ο ορισμός της ταινίας, κάτι σαν τον ορισμό του πέναλτι. Φέτος την άκουσα σε σι ντι ταξιδεύοντας με το αυτοκίνητο μέχρι τη Λευκάδα. Ταξίδεψα με ατάκες αντρικές που συχνά πυκνά επικαλούνται φίλοι μου. Είναι η δική τους γλώσσα.

«Με μεθάει ο δρόμος», έχει πει ο σκηνοθέτης της ταινίας Σταύρος Τσιώλης. Κι είναι πραγματικά μια ταινία περιπλάνησης, για μια ζωή στο δρόμο, όπου οι κομπάρσοι γίνονται πρωταγωνιστές. Οι απόλυτα σουρεάλ διάλογοι για την ελληνική καθημερινότητα και μια πραγματικότητα μέσα από τα μάτια τριών παντρεμένων αντρών με τρεις αδελφές. Τρία μπατζανάκια δεμένα με το σκοινί της νεοελληνικής επαρχιώτικης νοοτροπίας.

Μια μικρή ομερτά με τους δικούς της κώδικες επικοινωνίας.

Το 1998 όταν βγήκε στις αίθουσες γελούσες δυνατά με τους χαρακτήρες θεωρώντας ότι ο ευγενής Μιχάλης, ο παοκτσής Πάνος κι ο πασόκος Αντώνης είναι καρικατούρες. Δικαιώθηκαν όμως και μαζί τους κι ο σκηνοθέτης, αφού αποδείχθηκαν πέρα για πέρα αληθινοί και προφητικοί. Αρχικά η ταινία θα ονομαζόταν «Το ιστορικό συνέδριο της Βόλβης» αλλά επικράτησε ο τίτλος «Ας περιμένουν οι γυναίκες» για να λατρευτεί ,κυρίως, από όλους τους άντρες, αρχικά Σαλονικιούς, σαρκάζοντας όλους τους Ελληναράδες που καψουρεύονται, αλλά δεν υποκύπτουν γιατί όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σταύρος Τσιώλης «εκεί που μεγάλωσα εγώ στην Τρίπολη δεν επιτρέπεται στον άντρα να ερωτευθεί και π..χ να διαλύσει την οικογένειά του, πρέπει να είναι ανώτερος.

Με το “είσαι άντρας ρε, ξέχασε την” μεγαλώναμε. Κι αν κάποιος τύχαινε να εκπέσει, του κόβανε την καλημέρα, έπαυε πια να είναι “έμπιστος”. Γιατί οι άνθρωποι δε συγχωρούν όσους από έρωτα εκπέσανε».Για τους Ελληναράδες που τρώνε κοκορέτσι, μαλώνουν για τις ομάδες και τον τόπο καταγωγής τους – υπέρτατη ατάκα –«στην Κασσάνδρα κατουράτε στη Βόλβη την πετάτε. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να ανοίξει τελωνείο. Τι γράφει το διαβατήριο σου κύριε, Λακωνία ; Δε μπαίνεις», μα πάνω από όλα για τα κόμματα. Αλήθεια πόσο μπροστά έβλεπε ο Τσιώλης! «Πάνο τι δουλειά έχει το ΠΑΣΟΚ με αισθήματα;»

Για το μεγάλο καημό του Αντώνη που η μάνα του ψήφισε Ν.Δ. –ίσως η καλύτερη ερμηνεία του αδικοχαμένου Σάκη Μπουλά, ο οποίος εκπροσωπεί με το ασύλληπτο τούτο σενάριο και τον ευρηματικό του ρόλο μια ολόκληρη μεταπολιτευτική Ελλάδα, που πρασίνισε φουριόζα, έκανε θελήματα, βόλεψε κόσμο, λειτούργησε σα μικρός Θεός κι ύστερα μαζεύτηκε. Κι ίσως κάποιοι να υπήρξαν ιδεολόγοι κι αισθηματίες μικροπολιτικάντηδες που διόλου δεν επιδίωξαν την κατάντια της Ελλάδας, αλλά φευ πόσο λίγοι στάθηκαν! - Και τι να πούμε άλλωστε για τον Γιάννη Ζουγανέλη και τον Αργύρη Μπακιρτζή… «Σαβούρη γκόμενε, σας μαζέψαμε εδώ χαμουτζήδες και τρώτε το ψωμί του κοσμάκη;».

Η ταινία είναι ένα οδοιπορικό στην ίδια τη ζωή που σε εκπλήσσει. Μια κατηγορία από μόνη της. Δίχως κανένα πλάνο, κανένα σοβαρό ειρμό, μαγεύει με τη φρεσκάδα, τη μεστή απλότητα και την ειλικρίνεια των προθέσεών της.

Είναι ο μπαμπάς μου, ο θείος μου, ο παππούς μου, ο γείτονας, τα στραβά και τα ανάποδά τους.

Είναι οι κατεργάρηδες που τους δικαιολογείς τα πάντα.

Είναι οι κολλητοί μου, που χαζεύω να πετάνε ατάκες από την ταινία –πώς ταιριάζουν οι άτιμες σε κάθε περίσταση- και να λύνονται στα γέλια.

Οι απροστάτευτοι από τον έρωτα , οι ερασιτέχνες.

Η αντρική φιλία που συνήθως βρίζει, κάνει καζούρα, αμήχανη να εκφράσει αυτό που πραγματικά νιώθει, ως μια μορφή ανάστροφου συναισθήματος.

«Καλά ρε πεταμένε, μισή ώρα με έστησες, λαμόγιο, πελοποννησιακή λέρα».

Το λέει σα να θέλει να πει: "Μου έλειψες ρε φίλε…"

  

 

parallaximag.gr

Κινηματογράφος

Meryl Streep και Johnny Depp στο παραμυθένιο «Into the Woods».Alice in Wonderland, Oz the Great and Powerful, Maleficent, η πορεία της Disney στο κόσμο των παραμυθιών μοιάζει σαν τρένο χωρίς φρένα, και γιατί να έχει φρένα άλλωστε αφού το υλικό από το οποίο μπορεί να δανειστεί ιστορίες είναι σχεδόν άπειρο. Αυτή τη φορά, βάση της νέας της ταινίας δεν αποτελεί κάποιο συγκεκριμένο παραμύθι αλλά ένα θεατρικό μιούζικαλ, το οποίο όμως με τη σειρά του μπλέκει πολλές και διάφορες παραμυθένιες ιστορίες.

Το Into the Woods ήταν μια δημιουργία των James Lapine και Stephen Sondheim και ανέβηκε για πρώτη φορά στο San Diego Old Globe Theatre το 1986, ταξιδεύοντας από τότε σε Broadway, West End, μέχρι Λονδίνο.

Οι σκέψεις για τη κινηματογραφική του μεταφορά άρχισαν από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 όταν η Columbia σε συνεργασία με την Jim Henson Productions, με τους τότε παραγωγούς να έχουν ανακοινώσει τον Rob Minkoff για τη θέση του σκηνοθέτη και ένα πλούσιο cast στο οποίο συμμετείχαν μεταξύ των οποίων οι Robin Williams, Steve Martin, Goldie Hawn, Cher και άλλοι.

Επίσημα εκείνη η ταινία δεν ακυρώθηκε παρά δεκαπέντε χρόνια αργότερα, με την Disney να ανακοινώνει το 2012 ότι ο Rob Marshall (Chicago, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) θα αναλάβει τη σκηνοθεσία της ταινίας.

Το Into the Woods μας ταξιδεύει σε έναν εναλλακτικό κόσμο όπου μπλέκονται τα παραμύθια των αδερφών Grimm, με τη ταινία να ακολουθεί τους διάσημους χαρακτήρες, όπως η Κοκκινοσκουφίτσα, η Ραπουνζέλ, η Σταχτοπούτα και άλλοι, και το πως η ζωή τους εξελίχτηκε μετά το happy end του παραμυθιού.

Πρωταγωνιστούν οι Meryl Streep, Anna Kendrick, Lilla Crawford, Mackenzie Mauzy, Daniel Huttlestone, James Corden, Emily Blunt, Chris Pine, Tracey Ullman, Christine Baranski, Billy Magnussen και ο Johnny Depp στο ρόλο του κακού λύκου. Το πρώτο trailer που κυκλοφόρησε δε μας δίνει παρά μια πρώτη γεύση από την ατμόσφαιρα και τους χαρακτήρες της ταινίας..

Κινηματογράφος

Με τις «Ιστορίες για Αγρίους από την Αργεντινή θα κάνει πρεμιέρα το επετειακό 20ό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας - Νύχτες Πρεμιέρας, που θα διεξαχθεί από τις 17 έως τις 28 Σεπτεμβρίου.

Tango Films

Η μαύρη κωμωδία του Αργεντινού Νταμιάν Σιφρόν, «Ιστορίες για Αγρίους» (Wild Tales/Relatos Selvajes) που διεκδίκησε το φετινό Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες, είναι μία συλλογή από έξι φαινομενικά ασύνδετες ιστορίες, οι οποίες όμως βρίσκουν κοινό παρανομαστή στο πώς η σημερινή πραγματικότητα, συχνά, μας καλεί να απευθυνθούμε σε άγρια ένστικτα για να τα βγάλουμε πέρα, αποκαλύπτοντας συγχρόνως μία κοινωνία σε κρίση.

Αγγίζοντας τις έννοιες της απιστίας, της αδικίας, της ανισότητας και τις ακραίες απαιτήσεις της καθημερινότητας, οι ιστορίες του «Ιστορίες για Αγρίους» μιλούν για αυτούς τους ανθρώπους που αποφασίζουν να ξεπεράσουν τα πολιτισμένα όρια συμπεριφοράς, να εκραγούν και να αφεθούν στην αδιαμφισβήτητη ευχαρίστηση της απώλειας ελέγχου.

Οι χαρακτήρες της κάθε ιστορίας πλησιάζουν την τρέλα, πυροδοτούμενοι από συγκεκριμένες καταστάσεις, βρίσκουν ευχαρίστηση σε αυτό και φτάνουν σε μία παρανοϊκή μορφή κάθαρσης.
Την παραγωγή συνυπογράφει ο Πέδρο Αλμοδόβαρ, δίνοντας το δικό του στίγμα και τοποθετώντας τη βάση για μία ταινία γεμάτη παιχνιδιάρικα και μακάβρια ξεσπάσματα.

Το καστ της ταινίας αποτελείται από τους σημαντικότερους Αργεντινούς ηθοποιούς, ανάμεσά τους και ο Ρικάρντο Νταρίν («Εννέα Βασίλισσες» και «Το Μυστικό στα Μάτια της») και η Μαρία Ονέτο («Η Ακέφαλη Γυναίκα»), ενώ τη μουσική υπογράφει ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ («Βαβέλ» και «Το Μυστικό του Brokeback Mountain») Γκουστάβο Σανταολάγια.

Η πρεμιέρα της ταινίας «Ιστορίες για Αγρίους» θα γίνει την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (μόνο με προσκλήσεις), ενώ θα υπάρξει επαναληπτική προβολή της ταινίας, ανοιχτή για το κοινό, στο πλαίσιο του προγράμματος του φεστιβάλ.

Το αναλυτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ, θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου στα www.cinemag.gr & www.aiff.gr.

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ & ΚΑΡΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ:
Η προπώληση των καρτών διαρκείας του φεστιβάλ ξεκινά την Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου στις 15:00 το απόγευμα στους κινηματογράφους Οντεόν Όπερα 1 & 2, Ιντεάλ και Ταινιοθήκη της Ελλάδος και στις 16.00 στους κινηματογράφους Δαναός 1 & 2. Η είσοδος στις προβολές θα γίνεται αυστηρά με την επίδειξη της κάρτας και του μηδενικού εισιτηρίου (απόδειξη αγοράς).
Η προπώληση των μεμονωμένων εισιτηρίων ξεκινά την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ώρες και τα σημεία προπώλησης εισιτηρίων θα βρείτε στο: www.aiff.gr

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Για ακόμα μία χρονιά το Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/φου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας διατηρεί την τιμή του εισιτηρίου και των καρτών διαρκείας σταθερή.

Εισιτήρια:
Πρωινές προβολές: 4€
Απογευματινές προβολές, πριν τις 19:55: 5€
Βραδινές προβολές, από τις 20.00: 6 €
Κάρτες Διαρκείας:
Κάρτα 10 προβολών: 35€
Κάρτα 20 προβολών: 60€
Κάρτα 25 προβολών: 75€ (στην τιμή περιλαμβάνονται και δύο ατομικές προσκλήσεις για την Τελετή Έναρξης και Λήξης του Φεστιβάλ.)

ΑΝΕΡΓΟΙ:
Για ακόμα μία χρονιά το Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/φου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, επιθυμώντας να στηρίξει τους άμεσα πληγέντες της οικονομικής κρίσης, θα προσφέρει συνολικά 2.000 προσκλήσεις σε κατόχους κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ για ταινίες που θα προβληθούν στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης.
Κάθε κάτοχος κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ θα έχει το δικαίωμα να παραλάβει μέχρι τέσσερις (4) δωρεάν προσκλήσεις για το φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ, με την επίδειξη ισχύουσας κάρτας.
Προσοχή: Η κάθε πρόσκληση θα αντιστοιχεί σε ένα μηδενικό εισιτήριο και η επιλογή της ταινίας θα γίνεται από τον ίδιο τον κάτοχο της και με βάση τη διαθεσιμότητα.

Η παραλαβή των προσκλήσεων θα γίνει την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου στο Aegean College Omiros Educational Group (Πανεπιστημίου 17, Αθήνα – τηλ: 2103211228), από τις 11.00 έως τις 18.00. Προσκλήσεις θα δοθούν μόνο τη συγκεκριμένη αυτή ημέρα και απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η επίδειξη ισχύουσας κάρτας ανεργίας και αστυνομικής ταυτότητας.

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή