Δεκεμβρίου 15, 2018

Κινηματογράφος

Ο πράκτορας της CIA Ίθαν Ρένερ έχει μόνο μερικούς μήνες ζωής μπροστά του εξαιτίας μια ανίατης ασθένειας. Η μυστηριώδης πράκτορας Βιβή θα εμφανιστεί από το πουθενά, προσφέροντάς του μια εναλλακτική θεραπεία με μοναδικό αντάλλαγμα τη δολοφονία ενός αρχιτρομοκράτη που βρίσκεται στο Παρίσι, σε μια κατασκοπική περιπέτεια που αποτυγχάνει να πυροδοτήσει –έστω και στο ελάχιστο– το κινηματογραφικό fun.


Ο Αμερικανός σκηνοθέτης ΜακΤζί («Εξολοθρευτής: Η Σωτηρία» ), ο μοναδικός σκηνοθέτης στο Χόλιγουντ που χρησιμοποιεί αντί ονοματεπωνύμου... τρία γράμματα (McG ), συνασπίζεται με τον Γάλλο μαέστρο της δράσης Λικ Μπεσόν, παρουσιάζοντας μια κατασκοπική περιπέτεια που εκτυλίσσεται στο Παρίσι. Πρωταγωνιστής είναι o πράκτορας της CIA Ίθαν Ρένερ που έχει μόνο μερικούς μήνες ζωής μπροστά του, εξαιτίας μια ανίατης ασθένειας. Ο σκληροτράχηλος μεσήλικας θα ταξιδέψει στην Πόλη του Φωτός για να συναντηθεί με την εν διαστάσει σύζυγό του και την κόρη τους, θέλοντας να ζήσει λίγες στιγμές οικογενειακής θαλπωρής πριν από το τέλος. Η μυστηριώδης πράκτορας Βιβή θα εμφανιστεί από το πουθενά, προσφέροντάς του μια εναλλακτική θεραπεία με μοναδικό αντάλλαγμα τη δολοφονία ενός αρχιτρομοκράτη που βρίσκεται στο Παρίσι.

Ο Κέβιν Κόστνερ παίρνει πάνω του την υψηλού ρίσκου κινηματογραφική αποστολή, με το όνομά του να φιγουράρει πρώτο στη μαρκίζα μιας ακριβής παραγωγής ύστερα από πολλά χρόνια. Και η αλήθεια είναι ότι η κουλ παρουσία του 59χρονου σταρ είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει το «3 Μέρες Διορία».

Γιατί δεν φτάνει μόνο να χτυπήσεις στο εμπορικό σου σέικερ δυο μεζούρες πρακτορικού σασπένς, μια δόση χιούμορ και μια κουταλιά οικογενειακού δράματος για να φτιάξεις μια ανάλαφρη περιπέτεια.
Από την πρώτη κιόλας σεκάνς το κατασκοπικό φιλμ δείχνει ότι στοχεύει το στάτους της «ένοχης κινηματογραφικής απόλαυσης» και πουθενά αλλού: Το παντελώς ξεχαρβαλωμένο σενάριο των Λικ Μπεσόν και Άντι Χάσακ βρίθει κενών και κλισέ, η σκηνοθεσία του ΜακΤζί έχει λόγο ύπαρξης μόνο στις σκηνές δράσης, το διεθνοπολιτικό αμερικανικό καουμποϊλίκι ξεσαλώνει, η οικογένεια θριαμβεύει πάνω σε σορούς από πτώματα, ενώ η γκοθ-κιτς εμφάνιση της Άμπερ Χερντ είναι το στιλιστικό κερασάκι στην τούρτα

. Ο Κέβιν Κόστνερ, με περισσή ψυχραιμία, δεν θα σταματήσει να πυροβολεί μέχρι τέλους οποιοδήποτε αρσενικό έμβιο ον βρεθεί στο δρόμο του, σπάζοντας σίγουρα το προσωπικό του ρεκόρ σκοτωμών ανά λεπτό.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 117΄. Διανομή: FEELGOOD ENT

Κινηματογράφος

.Στις αρχές της δεκαετίας του ’80, ο βετεράνος αξιωματικός Έρικ Λόμαξ γνωρίζει και παντρεύεται τη νοσοκόμα Πάτι. Πολύ γρήγορα, όμως, τα ανοιχτά τραύματα που έχει αφήσει πίσω της η αιχμαλωσία του στην Ταϊλάνδη κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου θα γίνουν εμφανή. Στην προσπάθειά της να βρει μια λύση, η σύζυγός του θα ανακαλύψει ότι ο βασανιστής του είναι ακόμη ζωντανός, σε ένα βιογραφικό δράμα που θα αποτύχει να φτάσει στο βάθος του ατομικού/συλλογικού δράματος. Εξαιρετική η ερμηνευτική παρουσία του Κόλιν Φερθ.


Η απόλυτη φρίκη των στρατοπέδων συγκέντρωσης άφησε, όπως ήταν φυσικό, άλλα αποτροπιαστικά εγκλήματα στη σκιά της ιστορίας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Ένα από αυτά συντελέστηκε στην κατάφυτη ενδοχώρα της Ινδοκίνας, όπου οι ιαπωνικές δυνάμεις, αρνούμενες να υπακούσουν στους όρους της Συνθήκης της Λοζάνης, χρησιμοποίησαν χιλιάδες Άγγλους και Αυστραλούς αιχμαλώτους πολέμου για να κατασκευάσουν τη «σιδηροδρομική γραμμή του θανάτου» που θα ένωνε την Ταϊλάνδη με τη Βιρμανία. Ο Αυστραλός σκηνοθέτης Τζόναθαν Τεπλίτζκι μεταφέρει στην οθόνη την αληθινή ιστορία του Σκοτσέζου αξιωματικού Έρικ Λόμαξ, ο οποίος επέζησε από τα βασανιστήρια και την απάνθρωπη αιχμαλωσία.
Ο βετεράνος πλέον Έρικ (Κόλιν Φερθ ) γνωρίζει στις αρχές της δεκαετίας του ’80 τη χωρισμένη νοσοκόμα Πάτι (Νικόλ Κίντμαν ). Μόνο που τα τραύματα που έχει κληρονομήσει ο Σκοτσέζος από τον πόλεμο δημιουργούν συνεχείς εντάσεις στο ζευγάρι. Η Πάτι θα προσεγγίσει τον Φίνλεϊ, φίλο και πρώην συμπολεμιστή του Έρικ, για να μάθει τι ακριβώς συνέβη στον σύζυγό της. Η αποκάλυψη όμως ότι ο βασανιστής του συζύγου της είναι ακόμη ζωντανός θα τη φέρει μπροστά σε σοβαρά ηθικά διλήμματα.



Το ξεδίπλωμα της ιστορίας του βιογραφικού δράματος γίνεται με αλλεπάλληλα φλασμπάκ, σε ένα αφηγηματικό παιχνίδι ένωσης του εφιαλτικού παρελθόντος με τα τραύματα που παραμένουν ανοιχτά και ψυχικά νοσογόνα σαράντα χρόνια αργότερα. Η φιλόδοξη προσπάθεια του Τεπλίτζκι, όμως, να συνδέσει το ατομικό με το συλλογικό δράμα με σύμμαχο τη μνήμη (αλά «Χιροσίμα, Αγάπη μου» ) όσο και να μπολιάσει μια ερωτική ιστορία βαγονιού με το ιστορικό έπος (εμφανείς οι επιρροές από «Σύντομη Συνάντηση» και «Γέφυρα του Ποταμού Κβάι» του Ντέιβιντ Λιν ) πέφτει αρκετές φορές στο κενό μεταξύ σεναριακής επιφανειακότητας και σκηνοθετικής ολιγωρίας. Όσο ενδιαφέρουσα είναι η αρχική ψυχαναλυτική προσέγγιση του πρωταγωνιστή Έρικ με όχημα την εξαιρετική ερμηνεία του Κόλιν Φερθ τόσο αμήχανη και επίπεδη είναι η ιστορική αναδρομή, αλλά και το άνευρο κλείσιμο του φιλμ που ξεχνά χαρακτηριστικά να σταματήσει στον κομβικό σταθμό της κορύφωσης.

Αυστραλία, Μεγάλη Βρετανία. 2013. Διάρκεια: 116΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM, SEVEN FL

Κινηματογράφος

Ισπανική ταινία, σκηνοθεσία Χάουμε Μπαλαγκουέρο με τους: Λουίς Τοσάρ, Μάρτα Ετούρα, Αλμπέρτο Σαν Χουάν

Ο Σέζαρ είναι ένας 40άρης μοναχικός θυρωρός, ο οποίος τρέφεται από τη δυστυχία των άλλων, καθώς ο ίδιος είναι «ανίκανος να νιώσει ευτυχισμένος».

Αναπτύσσοντας σχέσεις έρωτα-μίσους με την όμορφη ένοικο Κλάρα, μπαίνει τα βράδια στο διαμέρισμά της, την ναρκώνει και κοιμάται μαζί της.

Όταν πλέον αυτό δεν του αρκεί, θα επιχειρήσει «να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη της», αρχίζοντας μαζί της ένα ανεξέλεγκτο σαδιστικό παιχνίδι.

Θρίλερ 2011 | Έγχρ. | Διάρκεια: 102'

Aπό σήμερα 10 Ιουλίου στους κινηματογράφους

Κινηματογράφος

Μετά την καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία της ταινίας «Τα Χιόνια του Κιλιμάντζαρο», ο Robert Guédiguian επιστρέφει με το δέκατο όγδοο φιλμ της καριέρας του, μια ονειρική, αστεία και ατμοσφαιρική ιστορία με εκκεντρικούς χαρακτήρες, ανάμεσα τους και μια χελώνα που συνομιλεί με την πρωταγωνίστρια.

Έχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη «οικογένεια» ηθοποιών: τη σύντροφο του Ariane Ascaride μαζί τους Jacques Boudet, Jean-Pierre Darroussin και Gérard Meylan, ο σκηνοθέτης ξεδιπλώνει την πλοκή του μέσα από αλυσιδωτές συναντήσεις που προκύπτουν χάρη στην ανεξάντλητη εξωστρέφεια της μεσογειακής κουλτούρας. Με φόντο ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο και μια ηλιόλουστη παλέτα, η κεντρική ηρωίδα της ταινίας ζει το όνειρο της και μας παρασέρνει σε έναν μαγικό μικρόκοσμο, όπου τίποτα δεν είναι αναμενόμενο και όλα είναι αντικείμενο μιας καλής συζήτησης μεταξύ φίλων. Αυτή τη φορά ο δημιουργός επιλέγει να μιλήσει για τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα από μια ευαίσθητη ταινία που θυμίζει ενήλικο παραμύθι.

Σύνοψη:

Η Ariane έχει γενέθλια. Τα κεριά στην τούρτα είναι αναμμένα, αλλά κανένα αγαπημένο πρόσωπο δεν κατάφερε να έρθει. Έτσι, η εορτάζουσα μπαίνει στο όμορφο αυτοκίνητο της, φεύγει από το όμορφο προάστιο, όπου ζει, και χάνεται στο ηλιόλουστο τοπίο της Μασσαλίας. Στην πορεία θα συναντήσει έναν νεαρό οδηγό μοτοσικλέτας που θα την οδηγήσει σε μια παραλιακή ταβέρνα. Εκεί, η Ariane, θα γοητευτεί από τον ρομαντικό της ιδιοκτήτη, θα συγκινηθεί από τη νοσταλγία ενός συνταξιούχου φύλακα μουσείου φυσικής ιστορίας, θα ανέβει στη σκηνή για μια παράσταση μιούζικαλ. Και ποιος ξέρει; Μπορεί αυτά τα γενέθλια να της μείνουν αξέχαστα

Πρεμιέρα φαντασίας  τις 17 Ιουλίου

 

Κινηματογράφος

Ψάχνοντας για θερινούς κινηματoγράφους έπεσα πάνω σε αυτό «...Γυρέψαμε ένα παράθυρο στον κόσμο, ονειρευτήκαμε μια κρυφή ματιά στον παράδεισο, ανεβήκαμε στα υψίπεδα της πόλης και απλώσαμε στην ταράτσα το όνειρο μας ... Αγιόκλημα, γιασεμί και ένα λευκό πανί ...» και είπα να το «κλέψω».

Έτσι ξεκινά η γνωριμία με το Σινέ Παράδεισο στον Κορυδαλλό. Μία ιστορία χρόνων που μέχρι σήμερα χαρίζει κινηματογραφικές αναμνήσεις.

Σινέ Θησείο
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Και εν αρχή είναι το Σινέ Θησείον. Ίσως επειδή έχει και την παγκόσμια αναγνώριση ως κορυφαία θερινή απόλαυση για σινεμά, ίσως επειδή ο Παρθενώνας αλλάζει χρώμα όταν τον βλέπεις από κει, ίσως πάλι επειδή το σινεμά με το παραδοσιακό γλυκό βύσσινο ταιριάζουν απόλυτα. Στην Απ. Παύλου στον αριθμό 7 πάντως ο χώρος μυρίζει σιλελόιντ.
Απ. Παύλου 7, Θησείο, 210 3420864, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ.

Αίγλη
Λογική συνέπεια και συνέχεια μία βόλτα στην «Αίγλη» για πριβέ δείπνο μετά προβολής. Ό,τι πιο ρομαντικό για σινεφίλ ζευγάρια αλλά και αδηφάγους λάτρεις της 7ης Τέχνης. Στο κέντρο της πόλης. Σε μία Αθήνα που τη μέρα «φλέγεται» από τον ολόλαμπρο ήλιο, το θερινό «Αίγλη» στο Ζάππειο είναι μία ανάσα δροσιάς.
Κήπος Ζαππείου, 2103369300, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ, φοιτητικό 6 ευρώ..

Cine Paris

Μια βόλτα στην Πλάκα επιβάλλεται το καλοκαίρι. Τουρίστες στην ίδια μας την πόλη. Τι πιο όμορφο; Στην οδό Κυδαθηναίων στον αριθμό 22, ανεβείτε σε μία από τις πιο διάσημες ταράτσες, σταματήστε στην είσοδο, χαζέψτε τις αφίσες που κοσμούν το χώρο και αποφασίστε να κάνετε τη νύχτα σας μαγική με μία ταινία.
Κυδαθηναίων 22 Πλάκα, τηλ: 210 3222071, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ (κάθε Τετάρτη 5 ευρώ)

Σινέ Ζέφυρος
Το σινέ Ζέφυρος δε θέλει ιδιαίτερες συστάσεις. Τα αφιερώματά του από τη New Star είναι γνωστά, αγαπημένα και αναμενόμενα τέτοια εποχή. Και δε μας απογοητεύει ποτέ.
Τρώων 36, Άνω Πετράλωνα, τηλ.: 210 3462677, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ.

Σινέ Παναθήναια
Αν περάσετε από την Λ. Αλεξάνδρας στο ύψος της Μαυρομιχάλη, κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας. Μία στάση για σινεμά στο κέντρο της πόλης. Ανάμεσα στις γκρίζες πολυκατοικίες του κέντρου το Σινέ Παναθήναια, είναι μία καλοκαιρινή όαση.
Λ. Αλεξάνδρας & Μαυρομιχάλη, τηλ.: 210 6425714, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ.

Λαΐς

Η ταράτσα της Ταινιοθήκης στην Ιερά οδό είναι must. Το Γκάζι αποκτά κινηματογραφικό αέρα και το κέντρο της πόλης γίνεται για ένα ακόμα καλοκαίρι η επιλογή για σινεφίλ αποδράσεις.
Ταινιοθήκη της Ελλάδος, Ιερά Οδός 48 και Μ. Αλεξάνδρου 134-136, τιή εισιτηρίου: 7 ευρώ (φοιτητικά, παιδικά, άνω των 65 και άνεργοι: 4 ευρώ).

Ριβιέρα
Το Ριβιέρα είναι κλασική αξία. Αξεπέραστη. Ανυπολόγιστη. Τα Εξάρχεια αποκτούν την αίγλη που τους αρμόζει ως καλλιτεχνική γειτονιά και η Βαλτετσίου «μυρίζει» …Hitchcock.
Βαλτετσίου 46, τηλ: 210 3837716, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ (κάθε Δευτέρα και βραδινή Κυριακής 6 ευρώ).

Βοξ Πλατεία Εξαρχείων

Λίγο πιο κάτω, το Βοξ προσφέρει εξίσου μία οικεία ανάσα καλοκαιρινής απόλαυσης. Στο τέρμα της πλατείας Εξαρχείων, η γειτονιά αλλάζει όψη και γίνεται καλλιτεχνικό στέκι.
Πλατεία Εξαρχείων, τηλ: 210 3301020, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ (κάθε Τρίτη και Τετάρτη 6 ευρώ).

Αθηναία
Για πιο… κυριλέ καταστάσεις, μας καλωσορίζει η Αθηναία στο Κολωνάκι. Εκεί που οι μυρωδιές του σιλελόιντ μπλέκουν αρμονικά με την παραδοσιακή…τυρόπιτα. Μία επίσκεψη θα σας πείσει. Ησυχία όμως γιατί οι κάτοικοι δίπλα …φωνάζουν.
Χάρητος 50, Κολωνάκι, τηλ.: 210 7215717, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ (κάθε Πέμπτη 6 ευρώ) .

Εκράν
Εναλλακτική πρόταση για το κέντρο είναι και το Εκράν στη Νεάπολη Εξαρχείων. Εδώ πάμε μόνο όταν θέλουμε ποιότητα σε ταινίες και κατάφυτο περιβάλλον φυσικά.
Ζωναρά- Αγαπίου (Στάση Παναθήναια), Νεάπολη Εξαρχείων, τηλ. 210-6461895, τιμή εισιτηρίου: 7.5 ευρώ, φοιτητικό: 6 ευρώ.

Άνεσις

Η αρχή της Κηφισίας είναι σημείο συνάντησης για τους σινεφίλ και αυτό το οφείλουμε στον θερινό κινηματογράφο «Άνεσις». Ευρωπαϊκό σινεμά, blockbusters και κάποιες επανεκδόσεις παρέα με κοκτέιλ, σε μία κεντρική ταράτσα της πόλης υπόσχεται αξέχαστα βράδια στη ζεστή Αθήνα.
Λ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210 7788778, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ, φοιτητικό: 6,5 ευρώ.

Ελληνίς
Οικονομικό, κατάφυτο και με έφεση στους…σινεφίλ, το «Ελληνίς» παρέχει άνετες σεζλόνγκ ή πολυθρόνες σκηνοθέτη για όλη την κινηματογραφική εμπειρία. Η προσφορά δε με τα 8 ευρώ για δύο άτομα κάθε Τετάρτη είναι ένα ακόμα plus…εκτός από τα νέα βιολογικά προϊόντα του μπαρ.
Λεωφ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι, 2106464009, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ.

Σινέ Ψυρρή

Πίσω από το θέατρο Αποθήκη, στο Κέντρο της Αθήνας ξεπροβάλει φυσικά το Σινέ Ψυρρή. Αγαπημένο σινεμά. Ποτό στην ταράτσα, που θυμίζει παλιά Αθήνα στα δοξασμένα χρόνια της, καλό σινεμά και μεθυστικά αρώματα από το γιασεμί επισφραγίζουν μία νυχτερινή έξοδο.
Σαρρή 40-44, Ψυρρή, τηλέφωνο: 210 3247234, τιμή εισιτηρίου: 8 ευρώ, παιδικό και άνω των 65: 6 ευρώ.

Όασις
Αν πάλι θέλετε ακόμη περισσότερο άρωμα παλιάς Αθήνας, το Πακράτι έχει την απάντηση. Μία «Όαση» στην κυριολεξία μας περιμένει στην οδό Πρατίνου 7, στο κέντρο του Παγκρατίου για όλους εμάς που περιπλανιόμαστε με… λαιμαργία σε σινεφίλ σοκάκια.
Πρατίνου 7, Παγκράτι, τηλέφωνο: 210-7244015, τιμή εισιτηρίου: 7 ευρώ.
...και στα πέριξ

Σινέ Γαλάτσι
Από Άλσος σε …Άλσος, και η συνέχεια ανήκεις το Σινέ «Γαλάτσι» στη Βεϊκου, που διεκδικεί επάξια τη δική του κινηματογραφική θέση. Σε πιο δροσερό κλίμα με έφεση στις παιδικές ταινίες, τις κωμωδίες και το λεγόμενο εμπορικό σινεμά, ο συγκεκριμένος κινηματογράφος εγγυάται αλησμόνητες οικογενειακές βραδιές.
Βεΐκου, μέσα στο Άλσος Βεΐκου του Δήμου Γαλατσίου, Τηλέφωνο: 210 2138119, τιμή εισιτηρίου: 7.50 ευρώ , φοιτητικό, παιδικό, άνεργοι 6 ευρώ.

Cine Ψυχικό Classique

Άψογη εξυπηρέτηση, ήχος και εικόνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μπύρες, κοκτέιλ, nachos και έναν θερινός κινηματογραφικός «κήπος» γεμάτος αρώματα. Και για τους πιο απαιτητικούς, ένας πριβέ εξώστης χωρίς επιπλέον χρέωση. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Λ. Κηφισίας 290 & Ν. Παρίτση 2 (Φάρος Ψυχικού), Τηλ: 210 6777330-1.

Λίλα
Και τα Πατήσια μπορούν να καυχιούνται για το δικό τους σινεμά. Μία βόλτα στην οδό Νάξου 115 στον Άγιο Λουκά θα μας ανταμείψει με δροσερές κινηματογραφικές επιλογές από τη «Λίλα».
Νάξου 115, Αγ. Λουκάς, Πατήσια, τηλ.: 210-2016849, τιμή εισιτηρίου: 7 ευρώ, φοιτητικό: 6 ευρώ.

Άνοιξις
Για πιο mainstream επιλογές και προσανατολισμό στον ευρωπαϊκό κινηματογράφο υπάρχει πάντα η …Άνοιξις. Το θερινό στην οδό Ευριπίδου στο Νέο Ηράκλειο προσφέρει ξύλινες καρέκλες σκηνοθέτη φυσικά, αναπαυτικές ξαπλώστρες ή do it yourself καναπέδες παρέα με δροσερή μπύρα, γευστικό παγωτό ή ό,τι άλλο λαχταρήσετε.
Ευριπίδου 19 και Αττικής, Νέο Ηράκλειο, 210 2814071, τιμή εισιτηρίου: 7 ευρώ, Φοιτητικό - Ειδικές Κατηγορίες 6 ευρώ.

Αρκαδία

Η «Αρκαδία» στο Βύρωνα έχει πολλά να διηγηθεί. Έναστρες βραδιές με κινηματογραφικές παρέες από τα παλιά και όχι μόνο κάνουν την περιοχή σημείο συνάντησης των κινηματογραφόφιλων.
Φορμίωνος 222, Βύρωνας, τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-7661166, 210-7661226, τιμή εισιτηρίου: 7,5 ευρώ, φοιτητικό 6 ευρώ.

Αυτά φυσικά είναι ελάχιστα από τα θερινά σινεμά στην πόλη. Κάθε περιοχή της Αθήνας έχει μικρά, κρυμμένα κινηματογραφικά «διαμάντια» για καλοκαιρινές βραδιές γεμάτες σινεμά.



Κινηματογράφος

Ο αειθαλής Γούντι Αλεν αφήνει την καρέκλα του σκηνοθέτη στον Τζον Τορτούρο και αναλαμβάνει ρόλο πρωταγωνιστή σε αυτή την κομεντί που πλημμυρίζει την μεγάλη οθόνη με γοητευτικές εικόνες της Νέας Υόρκης, αυτοσαρκαστικό χιούμορ, σαγηνευτικές γυναίκες και υπέροχες τζαζ και λάτιν μουσικές.

Υπόθεση

Ο Φιοβαράντε αποφασίζει να γίνει επαγγελματίας «Δον Ζουάν» για να κερδίσει χρήματα και να βοηθήσει τον αδέκαρο φίλο του Μάρεϊ. Ο Μάρεϊ γίνεται προσωπικός «μάνατζερ» του Φιοβαράντε και σχηματίζουν ένα αχτύπητο δίδυμο, παγιδευμένο στην αγάπη και το χρήμα.Όλα ξεκινούν όταν η δερματολόγος του Μάρεϊ, Δρ. Πάρκερ, προτείνει στον Φιοβαράντε να συμμετάσχει στο «τρίο» που σχεδιάζουν με τη σαγηνευτική φίλη της Σελίμα. Η πρόταση είναι δελεαστική, αφού η σεξουαλική ικανοποίηση γυναικών μπορεί να τους αποφέρει τα επιθυμητά χρηματικά κέρδη, και ο Μάρεϊ προσπαθεί να πείσει τον Φιοβαράντε να τη δεχτεί ώστε να βρει επιπλέον «πελάτες»…

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΖΙΓΚΟΛΟ  ΚομεντίΈγχρωμηΔιάρκεια: 90'

Παραγωγή: Αμερικανική Σκηνοθεσία: Τζον Τορτούρο

Πρωταγωνιστούν: Γούντι Αλεν, Τζον Τορτούρο, Σάρον Στόουν, Σοφία Βεργκάρα, Βανέσα Παραντί

Κινηματογράφος

Μετά την αποτυχημένη προσπάθειά του να εκδώσει το βιβλίο του, ο Μάικλ (Λίαμ Νίσον), ταξιδεύει στο Παρίσι για να σκεφτεί τη ζωή του, αφήνοντας τη σύζυγο του, Ελέιν (Κιμ Μπέισινγκερ), πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Σον (Έιντριεν Μπρόντι) βρίσκεται να τριγυρίζει στους δρόμους της Ρώμης καταλήγοντας να κάνει παρέα με μια τσιγγάνα σε ένα μπαρ. Ο Ρικ (Τζέιμς Φράνκο) ζει σε ένα αριστοκρατικό σπίτι της Νέας Υόρκης, μαζί με τον γιο του από τον προηγούμενο του γάμο και τη νέα του κοπέλα.

Τρείς αλληλένδετες ιστορίες αγάπης, οι οποίες μπορεί να απέχουν χιλιόμετρα μεταξύ τους αλλά που σταδιακά θα αποκαλύψουν από ένα μυστικό, αποδεικνύοντας την πολυπλοκότητα της ζωής.

Ο βραβευμένος με Όσκαρ Πολ Χάγκις (“Crash”) επιχειρεί ξανά να αφηγηθεί μια ιστορία παράλληλων ιστοριών, αυτή τη φορά όμως οι ιστορίες διαδραματίζονται σε τρεις διαφορετικές πόλεις. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τορόντο (2013), αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές.

 

Η ιστορία πίσω από «Το Τρίτο Πρόσωπο»

Η ιδέα για την ταινία ξεκίνησε λίγες μέρες μετά το τέλος των γυρισμάτων της τελευταίας ταινίες του Πολ Χάγκις «Οι επόμενες τρεις μέρες». Έγινε μία σειρά συζητήσεων μεταξύ του Πολ και της ηθοποιού Μοράν Ατίας, η οποία του πρότεινε να γράψει μία ιστορία με παράλληλες πλοκές σχετικά με την αγάπη και τις σχέσεις.

Κοινές ιστορίες, επώδυνες αλλά και χαρούμενες γύρω από την αγάπη, οι οποίες σταδιακά αποτυπώθηκαν στη μεγάλη οθόνη. Κατά τον σκηνοθέτη ήταν ίσως η πιο μεγάλη πρόκληση να γράψει το σενάριο αυτής της ταινίας. «Άφησα τους χαρακτήρες να με καθοδηγήσουν μέσα στην ιστορία και πολλές φορές χανόμουν κυριολεκτικά.», λέει ο σκηνοθέτης.

Ο Πολ Χάγκις απολαμβάνει να εξερευνά πολύπλοκους χαρακτήρες. «Παρότι εμείς δεν το βλέπουμε συχνά σε ταινίες, πιστεύω ότι καμιά φορά αρέσει στους ανθρώπους να συμπεριφέρονται σε πλήρη αντίθεση με τις ανάγκες τους. Πόσο συχνά έχετε δει έναν φίλο και αναρωτιέστε: «γιατί άραγε αυτή η γυναίκα είναι μαζί με αυτόν τον άντρα;» ή το αντίστροφο. Πολλές φορές δε βλέπουμε καθαρά… Δε βλέπουμε αυτό που βλέπουν οι άλλοι γύρω μας. Είχα πολλές απορίες σχετικά με τις σχέσεις, τις οποίες δε μπορούσα να απαντήσω. Έτσι αποφάσισα να κάτσω να γράψω κάτι περί αυτού.»

«Ο Πολ γενικά γράφει γρήγορα, με την ταινία αυτή όμως, πρέπει να το πω, είχε μία εμμονή και του πήρε περισσότερο χρόνο, ήθελε να τα κάνει όλα στην εντέλεια», λέει ο παραγωγός Μάικλ Νόζικ.

 

Τρεις πόλεις…τρεις έρωτες…

Παρίσι

Μάικλ (Λίαμ Νίσον) & Άννα (Ολίβια Ουάιλντ)

O Μάικλ είναι ένας επιτυχημένος συγγραφέας. Έχει κερδίσει ένα βραβείο Πούλιτζερ για το πρώτο του βιβλίο. Από την πρώιμη αυτή επιτυχία του, φαινόταν όλο και πιο δύσκολο να αποτυπώσει τα συναισθήματα της ψυχής του και σε ένα χαρτί. Είναι αποξενωμένος από τη σύζυγό του, την Ελέιν (Κιμ Μπέισινγκερ) και βρίσκεται εδώ και δύο χρόνια σε μια θυελλώδη παράλληλη ερωτική σχέση με μία επίδοξη συγγραφέα, την Άννα. Ο Μάικλ καταφεύγει σε μια σουίτα ενός Παριζιάνικου ξενοδοχείου προσπαθώντας να τελειώσει το τελευταίο του βιβλίο. Είναι πλέον σαφές ότι η Άννα είναι κάτι περισσότερο από μία ερωμένη και από έναν εθισμό… Είναι η μούσα του. Είναι ο άνθρωπος που μπορεί να τον εμπνεύσει αλλά σπάνια μπορεί να τον παρηγορήσει.

Η Άννα είναι μία όμορφη και νέα κοπέλα. Μία φιλόδοξη συγγραφέας, η οποία δουλεύει ως κοσμικογράφος σε ένα περιοδικό μόδας. Είναι κατά κάποιο τρόπο η προστατευόμενη του Μάικλ, που εκτός από μέντορας της είναι και ο γοητευτικός της εραστής. Παρά το γεγονός ότι αυτή η κοπέλα είναι διαλυμένη συναισθηματικά και έχει έναν περίπλοκο χαρακτήρα, η αγάπη της για τον Μάικλ είναι αληθινή.

 Ρώμη

Σκοτ (Έιντριεν Μπρόντι) & Μόνικα (Μόραν Ατίας)

Ο Σκοτ είναι ένας σκοτεινός Αμερικανός επιχειρηματίας, ο οποίος βρίσκεται στην Ιταλία με σκοπό να κλέψει κάποια σχέδια από οίκους μόδας. Στο τέλος του επαγγελματικού του ταξιδιού, επισκέπτεται το Bar Americano. Τη στιγμή που πάει να φύγει μπαίνει στο μπαρ η Μόνικα μία πανέμορφη τσιγγάνα. Ανίκανος να σταματήσει το φλερτ, ο Σκοτ ανακαλύπτει ότι η Μόνικα έχει πάει εκεί για να συναντήσει την κόρη της μετά από καιρό. Μετά τη γνωριμία τους, η Μόνικα αν και είναι επιφυλακτική για τις προθέσεις του Σκοτ εξερευνούν μαζί τις πιο επικίνδυνες γωνιές της νότιας Ιταλίας.

Η Μόνικα είναι μετανάστης από την Αλβανία που προσπαθεί να συμμαζέψει τη ζωή της στις παρυφές ενός κόσμου, όπου οι άνθρωποι την αντιμετωπίζουν με το χειρότερο τρόπο. Λόγω του τρόπου ζωής της, έχει ένστικτα άγριου ζώου και είναι πάντα “ετοιμοπόλεμη”. Ο Σκοτ, βλέπει σε εκείνη όλα όσα δεν διαθέτει εκείνος: δυναμισμό, περηφάνια και θάρρος.

 Νέα Υόρκη

Τζούλια (Μίλα Κούνις) & Ρικ (Τζέιμς Φράνκο)

Η Τζούλια είναι μία όμορφη, πρώην ηθοποιός σαπουνόπερας, η οποία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με τον πρώην σύζυγό της – διάσημο Νεοϋορκέζο καλλιτέχνη - και προσπαθεί να κερδίσει την κηδεμονία του παιδιού της. Τα νομικά έξοδα είναι τεράστια κάτι που την ωθεί στο να δουλέψει ως καμαριέρα σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Μανχάταν, όπου παλιά συνήθιζε να είναι πελάτισσα. Παρόλο που τις προσέφεραν και άλλες δουλειές που ίσως να ήταν καλύτερες, εκείνη προτίμησε αυτή. Η ντροπή που ένιωθε για αυτό το μεγάλο δημόσιο σκάνδαλο ήταν τεράστια. Το μοναδικό κίνητρο της Τζούλια είναι να κερδίσει την από κοινού επιμέλεια του παιδιού της, αλλά η εύθραυστη ψυχολογική κατάσταση της και οι συνθήκες της διάλυσης του γάμου της κάνουν την κατάσταση όλο και πιο δύσκολη.

Ο Ρικ από την άλλη είναι ένας γνωστός καλλιτέχνης, ο οποίος ζει σε ένα υπέροχο διαμέρισμα με το γιο του και τη νέα του κοπέλα. Προσπαθεί να πείσει το δικαστήριο ότι η πρώην γυναίκα του είναι ψυχολογικά ασταθής και δεν πρέπει να βλέπει καθόλου το παιδί τους.

Στην τελευταία ιστορία, το ρόλο της σκληρής δικηγόρου, που μάχεται να βοηθήσει την Τζούλια στην επιμέλεια του παιδιού της, υποδύεται η Μαρία Μπέλο.

Από 3 Ιουλίου στους κινηματογράφους

 

Κινηματογράφος

Η ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" βασίζεται  στην νουβέλα "Nastanirh" (The Broken Nest) του Rabindranath Tagore (Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ) (1861–1941), ο όποιος τιμήθηκε με το Nobel Prize Λογοτεχνίας. Ο Ταγκόρ ήταν ποιητής, φιλόσοφος, συνθέτης, ζωγράφος και ηγετική φυσιογνωμία της Ινδικής Μπενγκάλι αναγέννησης.

 Σύνοψη

Στην ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" (Charulata) η κομψότητα και η απλότητα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με πολύ λεπτό τρόπο. Ο Satyajit Ray (Σατιαζίτ Ρέι) καταφέρνει να μας μεταφέρει τα μύχια συναισθήματά και τις σκέψεις των χαρακτήρων του, χωρίς τεχνάσματα και με ελάχιστο διάλογο.

H συναρπαστική ιστορία μιας γυναίκας με ανάγκη για έκφραση, τέχνη και ρομαντισμό, εξελίσσεται στα τέλη του 19ου αιώνα στην Ινδία. Στο περίτεχνο σπίτι του φιλελεύθερου αλλά και εργασιομανή Bhupati, εκδότη εφημερίδας και της μοναχικής γυναίκας του, Charulata, έρχεται να φιλοξενηθεί ο Αmal, ο ξάδερφος του Bhupati. H Charulata ανακαλύπτει την καλλιτεχνική της πλευρά αλλά ταυτόχρονα νιώθει και μια επικίνδυνη έλξη. Η πλοκή υφαίνει με λεπτές κινήσεις το ντελικάτο παραμύθι ενός εύθραυστου γάμου και μιας γυναίκας που πασχίζει να ακουστεί η φωνή της.

 

Η ταινία "Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΣΥΖΥΓΟΣ" (Charulata) έχει αποκατασταθεί ψηφιακά, χρησιμοποιώντας τα πρωτότυπα αρνητικά 35mm, που διατηρήθηκαν από τους παραγωγούς RDB & Cο. Τα αρνητικά σκαναρίστηκαν σε ανάλυση 2Κ και αποκαταστάθηκαν σε αυτήν ακριβώς την ανάλυση.

Κατά την ανάλυση των αρνητικών, βρέθηκαν πολλά είδη ελαττωμάτων, όπως σκόνη, βρωμιά, γρατσουνιές, συνεχείς διαγραμμίσεις, χτυπήματα, μετατοπίσεις του πλαισίου κλπ. Όλα αυτά τα ελαττώματα αποκαταστάθηκαν. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα των σκηνών και της φωτογραφίας, οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνουν τη χρήση ενός συνδυασμού φίλτρων μέσω μιας ημι-αυτόματης διαδικασίας με ρετούς με το χέρι αλλά και ψηφιακό καθαρισμό κάθε εικόνας καρέ-καρέ, και την ανοικοδόμηση μερών της ταινίας από τα καθαρά καρέ που προκύπτουν.

Για την αποκατάσταση του ήχου, το αρχικό υλικό είχε περιοχές σημαντικά χαμηλής συχνότητας, κλικ και κροτάλισμα, σφυρίγματα και πολύ θόρυβο. Μέρος της διαδικασίας αποκατάστασης ήταν να περάσει ο ήχος από λεπτομερή μικρο-επίπεδα διόρθωσης με το χέρι ώστε να εντοπίζονται ακριβώς τα σημεία που χρειάζεται να διορθωθούν. Ο αποκατεστημένος ήχος είναι σε πολύ καλά επίπεδα και πολύ κοντά στον "αρχικό ήχο" – αποφεύγοντας το θαμπό αποτέλεσμα του Φίλτρου Ακαδημίας (Academy Filter) που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική ηχογράφηση, η οποία δεν είναι δυνατόν να αναιρεθεί.

Aπό 3 Ιουλίου στους κινηματογράφους

 

 

Κινηματογράφος

Μια αισιόδοξη και γλυκιά ταινία για τη ζωή και τις κινητήριες δυνάμεις της, που σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία στη Γαλλία, με πρωταγωνίστρια την ακαταμάχητα γοητευτική Fanny Ardant (8 Femmes, Elizabeth).

Η διάσημη Γαλλίδα σταρ ερμηνεύει καταπληκτικά έναν από τους πιο απαιτητικούς ρόλους της καριέρας της, ενώ η Marion Vernoux (Love, etc., Rien à faire) σκηνοθετεί υποδειγματικά τις αναζητήσεις της ώριμης ηρωίδας της, ισορροπώντας ιδανικά το κωμικό με το δραματικό στοιχείο της ίδιας της ζωής.

Σύνοψη:

Επιτέλους! Η Caroline (Fanny Ardant) συνταξιοδοτήθηκε και έχει μια καινούρια ζωή μπροστά της. Έχει χρόνο να φροντίσει τα παιδιά της, τον σύζυγο και πάνω από όλα τον εαυτό της.

Πολύ σύντομα όμως αντιλαμβάνεται ότι αυτό το είδος ελευθερίας είναι συνώνυμο της πλήξης, με αποκορύφωμα το δώρο γενεθλίων της, που δεν είναι άλλο από μια κάρτα μέλους σε ένα club συνταξιούχων. Παραδόξως, εκεί θα έρθει σε επαφή με τον νεαρό καθηγητή πληροφορικής, που υποκύπτει στη γοητεία της.

Η Caroline θα βιώσει μια δεύτερη νεότητα, θα ερωτευτεί τον νεαρό άντρα, θα γευτεί πρωτόγνωρες εμπειρίες, θα επαναστατήσει και θα αιφνιδιάσει τον περίγυρο της. Ποιος είπε ότι η συνταξιοδότηση είναι το τέλος και όχι μια ολοκαίνουρια αρχή;

Η ταινία κυκλοφορεί στις ελληνικές αίθουσες από 26 Ιουνίου

Κινηματογράφος

Η ταινία έκπληξη του φετινού καλοκαιριού, κατάφερε να μετατραπεί σε τεράστια εισπρακτική επιτυχία, αναγκάζοντας εκατομμύρια Αμερικανούς να λυγίσουν μπροστά στο σπαρακτικό μεγαλείο της πιο ασυμβίβαστης κινηματογραφικής αγάπης.

Βασισμένη στο ομώνυμο επιτυχημένο μπεστ σέλερ του Τζον Γκρίν, «Το Λάθος Αστέρι» εξερευνά την αστεία, συναρπαστική και τραγική συνάμα κατάσταση του να είσαι ζωντανός κι ερωτευμένος!

Η Χέιζελ και ο Γκας είναι δυο ξεχωριστοί έφηβοι που μοιράζονται τον ίδιο, μοναδικά καυστικό, ξεχωριστό χαρακτήρα, μια κοινή περιφρόνηση απέναντι σε καθετί συμβατικό και συνηθισμένο, αλλά και μια αγάπη, σαρωτική και ανεξέλεγκτη, που θα τους οδηγήσει αναπόφευκτα – κι εμάς μαζί τους - σ’ ένα αξέχαστο ταξίδι ζωής. Γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν σε μια ομάδα υποστήριξης καρκινοπαθών, κι αυτό είναι που κάνει τη σχέση τους πολύ πιο μαγική και συναρπαστική.

Η Χέιζελ Γκρέις Λάνκαστερ (Σέιλιν Γούντλι) είναι μόλις δεκαέξι χρονών. Ανά φάσεις αγαπά, ή απλώς ανέχεται κατά περίπτωση, την έντονη παρουσία και τον υπερβάλλοντα ζήλο των υπέρ-δοτικών της γονέων, ενώ κατά τ’ άλλα είναι αδιαμφισβήτητα τσιμπημένη με τον, επίσης ερωτευμένο, Γκας Ουότερς (Άνσελ Έλγκορτ). Μεγαλώνοντας, η Χέιζελ και ο Γκας μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τα θέματα υγείας, καθώς επίσης και μια κοινή αγάπη για τη λογοτεχνία και τα βιβλία - με αιχμή του δόρατος το αγαπημένο βιβλίο της Χέιζελ, «Μια Αυτοκρατορική Ασθένεια» (An Imperial Affliction).

Η Χέιζελ έχει προσπαθήσει επανειλημμένα στο παρελθόν, να έρθει σε επαφή με τον μοναχικό συγγραφέα του βιβλίου, Πίτερ Βαν Χάουτεν (Ουίλεμ Νταφό) , εις μάτην όμως. Όταν ο Γκας καταφέρνει τελικά να επικοινωνήσει με την προσωπική βοηθό του Βαν Χάουτεν, θα τους δοθεί μια εκπληκτική ευκαιρία, να συναντήσουν τον συγγραφέα, από κοντά, στο Άμστερνταμ. Ο Γκας είναι αποφασισμένος να οδηγήσει την Χέιζελ σε ένα μακρύ ταξίδι προκειμένου να καταφέρει να λύσει όλες της τις απορίες, σχετικά με το βιβλίο που σημαίνει τόσα πολλά για την ίδια και τη ζωή της.

Ωστόσο οι απαντήσεις που με πάθος γύρευε η Χέιζελ σε όλη της τη ζωή, δεν θα έρθουν από το στόμα του συγγραφέα του αγαπημένου της βιβλίου, αλλά από την κοινή περιπέτεια που μοιράστηκε με έναν άνθρωπο που δεν φοβήθηκε να αγαπήσει… Μια σπουδαία περιπέτεια που χάρισε και στους δύο την αίσθηση μιας «μικρής αιωνιότητας», ένα μικρό «για πάντα», ασφυκτικά - όμως και μαγικά - περιορισμένο στο στενό χρονικό πλαίσιο λίγων μόλις ημερών!

 

Aπό το βιβλίο στη μεγάλη οθόνη

Το μυθιστόρημα «Το Λάθος Αστέρι», του Τζον Γκρίν εκδόθηκε στις 10 Ιανουαρίου του 2012, ανοίγοντας στην πρώτη θέση της λίστας με τα μπεστ σέλερ, στους New York Times. Ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο το 2000, αμέσως μετά τη θητεία του σε νοσοκομείο παίδων και εξηγεί: «Ήθελα να γράψω μια ιστορία για νέους ανθρώπους, ακριβώς σαν αυτούς που γνώρισα στο νοσοκομείο – αστείους, γεμάτους ζωή και ευχάριστες προσωπικότητες που λατρεύεις να περνάς χρόνο μαζί τους.»

«Ήθελα, επίσης, “Το Λάθος Αστέρι” να είναι και μια ιστορία αγάπης, χωρίς ωστόσο να είναι ξεκάθαρη στο μυαλό μου η ακριβής μορφή της», συνεχίζει και καταλήγει: «Τελικά, μετά από χρόνια αναζητήσεων και σκέψης για τους χαρακτήρες μου, ανακάλυψα την Χέιζελ και τον Γκας, δυο χαρακτήρες με πολύ διαφορετική κοσμοθεωρία και αντίθετες απόψεις για τη ζωή… Δυο ανθρώπους οι οποίοι ήρθαν κοντά λόγω της αγάπης τους - μια αγάπη στην οποία δε μπορούσαν να αντισταθούν - αλλά και λόγω της κοινής τους λατρείας για ένα βιβλίο.»

Πριν ακόμη εκδοθεί καλά καλά το βιβλίο, το Χόλιγουντ είχε ήδη στρέψει τις κεραίες του προς τον συγγραφέα, ο οποίος ωστόσο ήταν φοβερά διστακτικός ως προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Γκρίν ένιωθε ότι η ιστορία ήταν πολύ προσωπική και πως δεν θα ήθελε να τη δει να γίνεται ταινία. Και κάπου εκεί, παρουσιάστηκε στο προσκήνιο ο Ουίκ Γκόντφρι, παραγωγός της επιτυχημένης κινηματογραφικής σειράς «Λυκόφως» (Twilight), η οποία βασιζόταν στα επιτυχημένα βιβλία της Στέφανι Μέιερ.

Ο Ουίκ, γνωρίζοντας τη διστακτικότητα του συγγραφέα, τον προσέγγισε μέσω της Fox 2000, με την οποία κινήθηκαν άμεσα προκειμένου να διασφαλίσουν τα δικαιώματα της ταινίας. Συγκεκριμένα, ο Τζον Γκριν θυμάται χαρακτηριστικά τον Ουίκ να αναφέρει ότι «Όπως το βιβλίο δεν είναι μια ιστορία για τον καρκίνο, έτσι και η ταινία δεν θα είναι ένα φιλμ για την αρρώστια» και ότι «Ο Ουίκ δεν ήθελε η ταινία να είναι συναισθηματική ή διδακτική, ως πως το πώς πρέπει όλοι μας να είμαστε ευγνώμονες για την κάθε μέρα που περνάμε ζωντανοί και υγιείς. Παρά είχε στο νου του να συμβάλλει στη δημιουργία μιας ταινίας άγριας και συναρπαστικής, μιας ταινίας που να αποτίνει φόρο τιμής στην ανθρώπινη ζωή…» και αυτό ακριβώς ήταν που έπεισε τον συγγραφέα να δώσει το πράσινο φως για την κινηματογραφική του μεταφορά.

«Ήθελα η ταινία να είναι διασκεδαστική και να αφήνει στους θεατές μια ευχάριστη αίσθηση μετά το τέλος της. Ήθελα να τους αποτυπωθεί η ιδέα ότι μια σύντομη ζωή μπορεί να είναι εξίσου όμορφη και πλήρης. Και ευτυχώς το ίδιο όραμα μοιραζόντουσαν μαζί μου, τόσο ο παραγωγός Ουίκ Γκόντφρι, όσο και ο executive producer, Άιζακ Κλάουσνερ», καταλήγει ο Τζον Γκριν.

 

Οι ηθοποιοί της ταινίας

Η Σέιλιν Γούντλι (Χέιζελ Γκρέις Λάνκαστερ) έγινε διάσημη από τη βραβευμένη της ερμηνεία στην υποψήφια για Όσκαρ ταινία «Οι Απόγονοι» του Αλεξάντερ Πέιν, όπου πρωταγωνιστούσε δίπλα στον Τζόρτζ Κλούνι. Ανάμεσα στα πολλά βραβεία που έλαβε για τη συμμετοχή της στην ταινία, συμπεριλαμβάνονται τα Independent Spirit Award Β’ Γυναικείου Ρόλου και National Board of Review Award Β’ Γυναικείου Ρόλου, μαζί με μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα και βραβείο Critics Choice.

Πέρυσι η Γούντλι πρωταγωνίστησε στην ταινία «The Spectacular Now», δίπλα στον επίσης ταλαντούχο Μάιλς Τέλερ, σε μια ερμηνεία που απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής για Δραματική Ηθοποιία στο Φεστιβάλ του Σάντανς. Για την ίδια ερμηνεία η Γούντλι ήταν επίσης υποψήφια για το βραβείο Καλύτερης Γυναίκας Ηθοποιού στα Gotham Independent Spirit Awards. Η τελευταία της τεράστια κινηματογραφική επιτυχία ήρθε πριν από λίγους μήνες, με την ταινία «Η Τριλογία της Απόκλισης: Οι Διαφορετικοί», ενώ πρόκειται σύντομα να τη δούμε στην καινούρια ταινία του Γκρέγκ Αράκι, «White Bird in a Blizzard».

Η Σέιλιν Γούντλι ξεκίνησε την καριέρα της στην υποκριτική σε ηλικία πέντε ετών, οπότε και την ανακάλυψε τυχαία ένας ατζέντης, ο οποίος υπέγραψε κατευθείαν συμβόλαιο μαζί της. Έκτοτε δεν έχει σταματήσει να δουλεύει σε τηλεόραση, κινηματογράφο αλλά και διαφημίσεις. Προσπαθεί να περνάει όλο τον ελεύθερό της χρόνο κοντά στην εξοχή, αναζητώντας συνεχώς τρόπους για την προστασία και διατήρηση της ομορφιάς του φυσικού περιβάλλοντος.

Ο Άνσελ Έλγκορτ (Ογκάστους Γκας Ουότερς) έχει καταφέρει να συγκεντρώσει ένα φοβερά εντυπωσιακό δείγμα δουλειάς σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Προτού αποφοιτήσει από το LaGuardia Arts High School ο Άνσελ έχει συμπρωταγωνιστήσει με την Αλέξις Μπλέντελ στο θεατρικό “Regrets”, το οποίο σκηνοθέτησε η Καρολίν Καντόρ για το Manhattan Theater Club. Οι αποθεωτικές κριτικές για το υποκριτικό του ταλέντο και τη σπάνια λάμψη του, τολμούσαν να τον συγκρίνουν ακόμη και με τον Τζέιμς Ντιν!

Στον κινηματογράφο, ο Άνσελ έχει ήδη πρωταγωνιστήσει δίπλα σε ονόματα όπως οι Κλόε Γκρέις Μόρετς και Τζούλιαν Μουρ στο Carrie αλλά και δίπλα στη Κέιτ Ουίνσλετ στην «Τριλογία της Απόκλισης: Οι Διαφορετικοί». Η μεγάλη αγάπη του για την υποκριτική προέκυψε μέσα από το πάθος του για τον χορό. Σε πολύ νεαρή ηλικία συμμετείχε στον «Καρυοθραύστη» και τη «Λίμνη των Κύκνων», στο Λίνκολν Σέντερ, με το Μπαλέτο της Πόλης της Νέας Υόρκης. Επίσης, ως τραγουδιστής έχει συνεργαστεί με διάφορους συνθέτες όπως οι Τζέισον Ρόμπερτ Μπράουν, Γκλεν Ρόβεν και Λούις Άντρισεν.

Η Λόρα Ντέρν (Φράνι) και ο Ουίλεμ Νταφό (Πίτερ Φαν Χόιτεν) δεν χρειάζονται ειδικές συστάσεις, καθώς τα πλούσια βιογραφικά τους εκτείνονται μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 80’ και είναι γεμάτα σημαντικά βραβεία και επιτυχημένες καλλιτεχνικές δημιουργίες.

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή