Σεπτεμβρίου 18, 2019

Κινηματογράφος

Ο Οκτώβριος μας υποδέχεται με πλούσιες επιλογές δράματος, αγωνίας και περιπέτειας.

«Ένα Αστέρι Γεννιέται» (A Star Is Born)
Ο καταξιωμένος μουσικός της country Τζάκσον Μέιν ανακαλύπτει και ερωτεύεται κεραυνοβόλα την άσημη και ταλαντούχα Άλι. Εκείνη έχει αρχίσει να εγκαταλείπει το όνειρό της να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια, μέχρι που ο Τζακ τη βάζει στο προσκήνιο. Όταν, όμως, η καριέρα της Άλι απογειώνεται, η προσωπική πλευρά της σχέσης τους καταρρέει, καθώς ο Τζακ βρίσκεται παλεύει με τους δικούς του δαίμονες.
Σκηνοθεσία: Bradley Cooper, Σενάριο: Eli Roth, Bradley Cooper, Will Fetters, Ερμηνεύουν: Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott, Andrew Dice Clay.

«Venom»
Ο ρεπόρτερ Eddie Brock προσπαθεί πεισματικά να καταστρέψει τον διαβόητο ιδρυτή του Life Foundation, τον ιδιοφυή Carlton Drake, και αυτή η εμμονή επηρεάζει αρνητικά την καριέρα και τη σχέση του με τη σύντροφο του Anne Weying. Καθώς ερευνά ένα από τα πειράματα του Drake, ο εξωγήινος συμβιωτής Venom εισχωρεί στο σώμα του Eddie, και έτσι ξαφνικά αποκτά υπερδυνάμεις, καθώς και την ευκαιρία να κάνει ό,τι θέλει. Διεστραμμένος, σκοτεινός, απρόβλεπτος και οργισμένος, ο Venom αφήνει τον Eddie να παλεύει με τις ανεξέλεγκτες ικανότητες του, τις οποίες, ομολογουμένως, βρίσκει συναρπαστικές. Όσο ο Eddie και ο Venom έχουν ανάγκη ο ένας τον άλλον για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, έρχονται πιο κοντά. Πού αρχίζει ο ένας και πού τελειώνει ο άλλος;
Σκηνοθεσία: Ruben Fleischer, Σενάριο: Jeff Pinkner και Scott Rosenberg, Ερμηνεύουν: Tom Hardy, Michelle Williams, Woody Harrelson και Riz Ahmed.


«Ο Κύριος & το όπλο» (The old man & the gun)
Ένας ηλικιωμένος ληστής τράπεζας που είχε καταφέρει να ξεφύγει από τη φυλακή πάνω από 12 φορές στη ζωή του, προτού «αποσυρθεί» σε έναν οίκο ευγηρίας, φλερτάρει με μια ακόμα ληστεία! Η ταινία είναι βασισμένη στην αληθινή ιστορία της θαυμαστής απόδρασης του Φόρεστ Τάκερ από το Σαν Κουεντίν στην ηλικία των 70 ετών.
Σκηνοθεσία και σενάριο: David Lowery, Ερμηνεύουν: Robert Redford, Casey Affleck, Sissy Spacek και Danny Glover.


«Ανυπακοή» (Disobedience)
Η εξοστρακισμένη Ronit επιστρέφει από τη Νέα Υόρκη στην κοινότητα των Ορθόδοξων Εβραίων στο Λονδίνο για την κηδεία του ραβίνου πατέρα της. Συναντά την παιδική της φίλη Esti, που είναι πια παντρεμένη με τον διάδοχο του πατέρα της, και ένα για χρόνια καταπιεσμένο, απαγορευμένο πάθος επιστρέφει δριμύ.
Σκηνοθεσία: Sebastián Lelio, Σενάριο: Sebastián Lelio και Rebecca Lenkiewicz, Ερμηνεύουν: Rachel Weisz, Rachel McAdams, Alessandro Nivola και Anton Lesser.


«Το Απίθανο Κοάλα» (Blinky Bill the Movie)
Ο Blinky Bill είναι ένα μικρό και αξιαγάπητο κοάλα με μεγάλη φαντασία. Ένας εξερευνητής στην καρδιά, που ονειρεύεται να αφήσει την μικρή του πράσινη πόλη και να ακολουθήσει τον εξερευνητή πατέρα του στα ταξίδια του. Όταν όμως ο Μr. Bill χάνεται σε ένα ταξίδι του, ο Βlinky είναι ο μόνος που πιστεύει ότι ο πατέρας του είναι ακόμα ζωντανός. Κάπως έτσι ξεκινάει ένα μεγάλο ταξίδι, συναντάει νέους φίλους στην ατέλειωτη έρημο, σε μια περιπέτεια που τον φέρνει αντιμέτωπο με τον επικίνδυνο έξω κόσμο μακριά από το σπίτι του.
Σκηνοθεσία: Deane Taylor, Σενάριο: Fin Edquist, Ερμηνεύουν: Στεφανία Φιλιάδη, Εβελίνα Αραπίδη, Ποίμης Πέτρου και Κωνσταντίνος Κακάνας.


«Ο εξαφανισμένος φάκελος» (Fleuve noir)
Ο Ντάνυ, έφηβος γιος της οικογένειας Αρνώ, εξαφανίζεται. Ο Φρανσουά Βισκόντι, ένας καταπονημένος και απογοητευμένος ντετέκτιβ της αστυνομίας, αναλαμβάνει την υπόθεση. Ο Φρανσουά ξεκινά τις έρευνες για τον αγνοούμενο νεαρό, ενώ ταυτόχρονα μοιάζει απρόθυμος να ασχοληθεί με τον δικό του 16χρονο γιο, Ντενί. Ο Γιαν Μπελαίλ, πρώην καθηγητής του Ντάνυ, όταν μαθαίνει για την εξαφάνιση του μαθητή του, δείχνει έντονο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις και προσφέρεται να συνεισφέρει στις έρευνες της αστυνομίας. Όμως, καθώς η υπόθεση οδηγείται προς ένα τέλος, τίποτα πια δεν μοιάζει να είναι όπως εμφανιζόταν στην αρχή.
Σκηνοθεσία: Erick Zonca, Σενάριο: Erick Zonca και Lou de Fanget Signolet, Ερμηνεύουν: Vincent Cassel, Romain Duris, Sandrine Kiberlain και Élodie Bouchez.


«Περίπτωση Συνείδησης» (Bedoone Tarikh, Bedoone Emza)
Ένας ευυπόληπτος ιατροδικαστής εμπλέκεται σε ένα τροχαίο, όπου τραυματίζεται ένα οχτάχρονο αγοράκι. Ο άνδρας προτίθεται να πληρώσει αποζημίωση στον πατέρα του παιδιού και να το μεταφέρει στο νοσοκομείο, αλλά εις μάτην. Το άλλο πρωί, βρίσκει στο νοσοκομείο το πτώμα του αγοριού που έχει μεταφερθεί εκεί για αυτοψία, αλλά η πρώτη γνωμάτευση δείχνει θάνατο από δηλητηρίαση. Ένα εκλεκτό δείγμα του κινηματογράφου των ηθικών διλημμάτων, μπολιασμένo με την ιρανική κινηματογραφική παράδοση της ενδελεχούς μελέτης χαρακτήρων, μια ελεγεία για τους ανθρώπους που ονειρευόμασταν να γίνουμε κι όμως θάψαμε μέσα μας.
Σκηνοθεσία: Vahid Jalilvand, Σενάριο: Vahid Jalilvand και Ali Zarnegar, Ερμηνεύουν: Amir Aghaee, Zakieh Behbahani, Saeed Dakh και Navid Mohammadzadeh.


«Climax»
Στα μέσα των 1990s, 20 Γάλλοι urban χορευτές μαζεύονται σε ένα εγκαταλελειμμένο σχολείο στην καρδιά ενός δάσους για έναν τελευταίο χορό. Η χαρούμενη ατμόσφαιρα όμως αρχίζει να αλλάζει όταν αντιλαμβάνονται πως κάποιος έχει βάλει ψυχοτροπικές ουσίες στα ποτά τους και αδυνατούν να αντισταθούν στις νευρώσεις και ψυχώσεις τους. Για ορισμένους της παρέας αυτό είναι παράδεισος, ενώ για άλλους αποτελεί μια πραγματική κόλαση.
Σκηνοθεσία και σενάριο: Gaspar Noé, Ερμηνεύουν: Sofia Boutella, Romain Guillermic, Souheila Yacoub και Kiddy Smile.

Κινηματογράφος

Ο Τομ Χανκς πρόκειται να υποδυθεί στον κινηματογράφο τον Μίστερ Ρότζερ σε μια βιογραφική ταινία της τηλεοπτικής προσωπικότητας που γεννήθηκε το 1928 και πέθανε το 2003 και είχε παρουσιάσει πολλές επιτυχημένες εκπομπές στην αμερικανική τηλεόραση.

Η πρώτη φωτογραφία του Τομ Χανκς ως Φρεντ Ρότζερ κυκλοφόρησε από την Sony Pictures και η ομοιότητα των δύο είναι εκπληκτική.

Η άτιτλη ταινία, που έχει προσωρινό τίτλο «Εσύ είσαι ο φίλος μου», βασίζεται στην πραγματική φιλία του δημοσιογράφου Τομ Τζάνοντ και του Ρότζερ.

Ο Φρεντ Ρότζερ (20 Μαρτίου 1928 - 27 Φεβρουαρίου 2003) ήταν Αμερικάνος παρουσιαστής, μουσικός, συγγραφέας, παραγωγός και πάστορας. Έγινε γνωστός μέσα από την παιδική σειρά «Mister Rogers' Neighborhood» (1968-2001), στην οποία πρωταγωνιστούσε και χωρίς να υποδύεται κάποιον εξηγούσε σε παιδιά προσχολικής ηλικίας πολλές καταστάσεις του έξω κόσμου. Επίσης, τους έκανε ξεναγήσεις και πειράματα.

Κινηματογράφος

Σ’ Αυτή τη Χώρα Κανείς δεν Ήξερε να Κλαίει
Από Χρήστο Μήτση 

Διονυσιακή κωμωδία, η οποία αυτοσχεδιάζει σεναριακά και παραδίδεται ηθελημένα στον αυτοσαρκασμό και στην (απόλυτη) αφέλεια, στοιχεία που δεν μπορούν όμως να υπονομεύσουν το στομφώδες, αλληγορικό φινάλε της.


Ήτανε, λέει, μια πολιτεία μαγεμένη. Ήτανε, λέει, μια χώρα δίχως φυλακή. Ήτανε, ­λέει, όλοι μαζί κι αγαπημένοι. Ήτανε λέει...» Ένα παλιό τραγούδι­ του Άκη Πάνου, καλού φίλου του Γιώργου Πανουσόπουλου, είναι­ η αφορμή για την επιστροφή του σκηνοθέτη του «Ταξειδιού του Μέλιτος», των «Απέναντι» και της «Μανίας» πίσω από την κάμερα έπειτα­ από 14 ολόκληρα χρόνια. Αυτήν τη χώρα, λοιπόν, όπου «κανείς δεν ήξερε να κλαίει» και την οποία ο Πάνου περιγράφει ως φαντασίωση ενός απελπισμένου –«Άσ’ τον να λέει, η στενοχώρια του τα φταίει. Άσ’ τον να λέει, του ’χει σαλέψει το μυαλό. Μπατίρης είναι, τον κυνηγάνε και τα χρέη... Άσ’ τον να λέει...»–, ο Πανουσόπουλος την βάζει σε μιαν άκρη του αιγαιοπελαγίτικου χάρτη και μας προσκαλεί να γνωρίσουμε το παλιο­μοδίτικο μα τόσο ανατρεπτικό για την εποχή μας modus vivendi.


Οδηγοί μας ένας Γάλλος ευρωβουλευτής και μια Ελληνίδα οικονομολόγος, οι οποίοι καταφθάνουν στο Αρμενάκι για να το «αξιολογήσουν» σύμφωνα με τα μοντέρνα ευρωπαϊκά αναπτυξιακά πρότυπα. Το πρώτο που ακούν στο καΐκι που τους μεταφέρει στο νησί είναι πως «τα λεφτά είναι ντεμοντέ» και το δεύτερο πως απαγορεύονται τα αυτοκίνητα. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα αναρχο-οικολογικά, την ώρα που φτάνουν στην πλατεία του χωριού ένα λαϊκό δικαστήριο εξετάζει την καταγγελία του τοπικού παπά εναντίον δύο νεαρών, οι οποίοι μόλις τον είδαν έπιασαν... τα αχαμνά τους.

Η αθώωσή τους δίνει τον (ιλαρότατο) τόνο τον οποίο έχει υιοθετήσει εξαρχής η ταινία και δεν εγκαταλείπει ποτέ. Το Αρμενάκι, ένας επίγειος παράδεισος όπου μια κοινωνία ανταλλακτικής οικονομίας κι ελευθέρων ηθών έχει βρει την απάντηση σε κάθε ερώτημα που βασανίζει τον αλλοτριωμένο πολιτισμό μας, είναι ένα ουτοπικό σινε-κατασκεύασμα, το οποίο η ασύμμετρη αυτή κωμωδία εξιδανικεύει και ταυτόχρονα υπονομεύει. Διότι κανείς εδώ δεν παίρνει τίποτα στα σοβαρά, ούτε καν η ταινία τον εαυτό της.


Χωρίς πλοκή, με ένα σενάριο-παρέλαση ενσταντανέ της χαρισάμενης καθημερινότητας του νησιού, απλοϊκότατες απαντήσεις σε κάθε «σοβαρό» ερώτημα, χαρακτήρες-καρικατούρες και μια παντελώς αδιά­φορη ερωτική ιστορία, το τελευταίο φιλμ του Πανουσόπουλου είναι μια εφηβικής αθωότητας και παιδικής αφέλειας πρόταση φυγής από την ασφυκτική καθημερινότητα. Αδέξια όσο και παιχνιδιάρα, διαθέτει –δυστυχώς λιγοστές– στιγμές που η απενοχοποιημένη ειλικρίνειά της μοιάζει σημαντικότερη από τη φανερή αδυναμία (ή αδιαφορία;) της να ολοκληρωθεί αφηγηματικά. Θα μπορούσε μάλιστα να ήταν ακόμη και συγκινητική, αν δεν επέλεγε να κορυφωθεί ως μια σοβαροφανής αλληγορία/πολιτική πρόταση... επανάστασης (;), η οποία αποδιοργανώνει κάθε έννοια ιδεολογικής συνέπειας ή κινηματογραφικής συνοχής.

Ελλάδα, Γαλλία. 2018. Διάρκεια: 90΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Κινηματογράφος

Η Mary Poppins επέστρεψε! Δείτε το τρέιλερ του πολυαναμενόμενου «Mary Poppins Returns»
stories from the sea

Έμιλι Μπλαντ, Μέριλ Στριπ και Κόλιν Φερθ στο λαμπερό καστ της πολυαναμενόμενης συνέχειας του πασίγνωστου μιούζικαλ του 1964

Καιρό περιμέναμε το πρώτο επίσημο τρέιλερ για το «Mary Poppins Returns», την πολυαναμενόμενη συνέχεια του πασίγνωστου μιούζικαλ του 1964 και η Disney μας έκανε τη χάρη!

Με ένα λαμπερό καστ πρωταγωνιστών, χορό και πολύ τραγούδι, το τρέιλερ μας μεταφέρει στο Λονδίνο, 25 χρόνια μετά από όλα όσα έγιναν στην ταινία «Mary Poppins», με την Μέριλ Στριπ να υποδύεται την Τόπσι, την ξαδέλφη της Μαίρη Πόπινς, έναν χαρακτήρα που δεν υπήρχε στο παλιό μιούζικαλ.

Emily Mortimer, Ben Whishaw, Emily Blunt & Joel Dawson

Στον ομώνυμο ρόλο η Έμιλι Μπλαντ , ενσαρκώνει τη διάσημη νταντά που έκανε αγαπητή τη Τζούλι Άντριους. Στο καστ συναντάμε, επίσης, τον Κόλιν Φερθ, την Ανγκέλια Λάνσμπερι, τη Τζούλι Ουόλτερς, αλλά και τον 92χρονο Ντικ βαν Ντάικ, ο οποίος υποδύεται τον Μίστερ Ντος Σίνιορ, όπως και στην πρώτη ταινία.

Σύμφωνα με το στόρι, η Πόπινς επιστρέφει για να βοηθήσει τα τρία παιδιά των Μπανκς, της Τζέιν (Έμιλυ Μόρτιμερ) και του Μάικλ (Μπεν Γουΐσο), μετά από μια οικογενειακή τραγωδία.

Lin-Manuel Miranda, Emily Mortimer, Julie Walters, Emily Blunt, Pixie Davies, Nathanael Saleh & Joel Dawson

Ο γνωστός από τα «Annie» και «Chicago» Ρομπ Μάρσαλ ανέλαβε τη σκηνοθεσία της νέας ταινίας, ενώ το σενάριο έγραψε ο Ντέιβιντ Μαγκί. Η πρωτότυπη μουσική ανήκει στον βραβευμένο συνθέτη Μαρκ Σάιμαν, ο οποίος συνυπογράφει τους στίχους μαζί με τον Σκοτ Ουίτμαν.

Η «Merry Poppins Returns» κάνει την έξοδο της στις αίθουσες στις 19 Δεκεμβρίου 2018.

Δείτε παρακάτω το επίσημο τρέιλερ:

Κινηματογράφος

Γιατρέ μου, Κερατωθήκαμε
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο 

Ιντριγκαδόρικη ιδέα που εξαντλείται σε φλύαρες αμπελοφιλοσοφίες και στην άτονη, διαφημιστικού ύφους σκηνοθεσία, η οποία αφαιρεί κάθε συναίσθημα από την πιπεράτη ιστορία της.


Tην ιντριγκαδόρικη πλοκή του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ντιέγκο ντε Σίλβα χρησιμοποιεί ως πρώτη ύλη ο σκηνοθέτης Αλέσιο Μαρία Φεντερίτσι, ο οποίος παραβλέπει το γεγονός πως μια καλή ιδέα στο χαρτί δεν μεταφράζεται απαραίτητα και σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία στην οθόνη. Το πρωταγωνιστικό δίδυμο­ Πιέτρο Σερμόντι - Άμπρα Αντζιολίνι ενσαρκώνει ένα ζευγάρι που αντιμετωπίζει προβλήματα, γι’ αυτό και ζητά τη βοήθεια ενός συμβούλου, με μόνη και σημαντική δια­φορά το ότι η σχέση τους είναι εξωσυζυγική.

Η περίπλοκη αυτή κατάσταση αναλύεται λεπτομερώς μεταξύ των τριών κι εξαντλείται σε φλύαρες αμπελοφιλοσοφίες για τη μάχη των φύλων, το φόβο της δέσμευσης και το μυστικό της ευτυχίας, οι οποίες διακόπτονται από μουσικά ιντερλούδια μακρά σε διάρκεια και χωρίς δραματουργικό ενδιαφέρον. Το βασικό όμως πρόβλημα της ταινίας έγκειται στη γενική απουσία συναισθήματος, απόρροια των μονοδιάστατα γραμμένων χαρακτήρων και της άτονης, διαφημιστικού ύφους σκηνοθετικής προσέγγισης­ του Φεντερίτσι. Η συνταγή του σινε­-γιατρού έπεσε εδώ τελείως έξω...

Ιταλία. 2017. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Κινηματογράφος

"Η νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου μοιάζει ακόμα πιο περίεργη κι από τον Αστακό" σχολιάζουν βρετανικές εφημερίδες


Tα λιμνάζοντα... κινηματογραφικά νερά του Χόλιγουντ έρχεται να ταράξει για μια ακόμα φορά ο έλληνας σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος με τη νέα του ταινία "Τhe Favourite". To πρώτο τρέιλερ του φίλμ κυκλοφόρησε τη Δευτέρα.

Πρόκειται για την πρώτη ταινία εποχής του Λάνθιμου, που διαδραματίζεται στις αρχές του 18ου αιώνα, αλλά πάντα με τη χαρακτηριστική αντισυμβατική οπτική γωνία του έλληνα σκηνοθέτη που έχει φανατικούς φίλους (αλλά και εχθρούς). "Η νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου μοιάζει ακόμα πιο περίεργη κι από τον Αστακό" σχολιάζουν βρετανικές εφημερίδες.

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στη μεγάλη οθόνη (των ΗΠΑ) στις 23 Νοεμβρίου από τη Fox Searchlight, με πρωταγωνίστριες τις Ολίβια Κόλμαν, Εμα Στόουν και Ρέιτσελ Βάις. To σενάριο της ταινίας υπογράφουν οι Ντέμπορα Ντέιβις και Τόνι ΜακΝαμάρα.

Κινηματογράφος

Candelaria: Ένα Τραγούδι για την Αβάνα

Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο

Μια ποιητική, νοσταλγική ματιά για τον έρωτα στην τρίτη ηλικία, σκηνοθετημένη με ανθρωπιά κι έντονα συναισθήματα.

Στην Κούβα των αρχών του ’90, αμέσως μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ, η οικονομία­ της χώρας δοκιμάζεται, ακριβώς όπως και η σχέση ενός ηλικιωμένου ζευγαριού. Η Καντελάρια και ο Βίκτορ βιώνουν δραματικές αλλαγές στη ζωή τους όταν αποκτούν τυχαία μια βιντεοκάμερα, που θα πέσει όμως σε λάθος χέρια.

Η ταινία του Τζόνι­ Χέντριξ, η οποία βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Βενετίας, ρίχνει μια μελαγχολική, ανθρώπινη ματιά στον έρωτα και στο σεξ στην τρίτη ηλικία. Η σχέση των δύο ηρώων (απολαυστική η ερμηνευτική χημεία των Λιν και Νάιγκθ) έπειτα από πολλά χρόνια γάμου έχει πια ξεφτίσει και η επικοινωνία τους περιορίζεται στα βασικά. Το σενάριο εισάγει τότε έξυπνα στη ζωή τους μια βιντεοκάμερα, η οποία επιδρά πάνω τους σαν ένα νέο ζευγάρι μάτια, ξυπνώντας ξεχασμένα πάθη και ωθώντας τους να ανασκευάσουν την εικόνα τους καθώς κινηματογραφούν ο ένας τον άλλον.

Τα συναισθήματα αναβλύζουν κατά τη διάρκεια αυτής της ανανέωσης, την οποία σκηνοθετεί με θαλπωρή και ισορροπία ο Χέντριξ, χωρίς δραματικές υπερβολές και διατηρώντας την πολιτική κριτική στο φόντο της αφήγησης. Ο λυρισμός του μεγαλύτερου μέρους της ταινίας δίνει κάποια στιγμή την θέση του στην αγωνία για την τύχη του ζευγαριού, όταν ένας απρόβλεπτος παράγοντας απειλεί την αξιοπρέπειά τους.

Η αντίδρασή τους επιβεβαιώνει το συνολικό σκεπτικό του Κολομβιανού σκηνοθέτη, το οποίο θέλει το χρόνο να νικά το σώμα, να αφήνει όμως αγέραστη την καρδιά. Γιατί, όπως αναρωτιούνται και η Καντελάρια με τον Βίκτορ, «τι είναι χειρότερο, να πεθαίνεις από πείνα ή από νοσταλγία;»

Κολομβία, Γερμανία, Νορβηγία. 2017. Διάρκεια: 87΄. Διανομή: ΔΑΝΑΟΣ.

Κινηματογράφος

Επικίνδυνη Αποστολή: Η Πτώση
Το έκτο κεφάλαιο των κατασκοπικών περιπετειών με πρωταγωνιστή τον Τομ Κρουζ. Ο πράκτορας Ίθαν Χαντ και η ομάδα του μάχεται ενάντια στο χρόνο για να αντιμετωπίσει τις καταστροφικές συνέπειες που προκλήθηκαν μετά από μια αποτυχημένη κρίσιμη αποστολή.

Upgrade
Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Λι Γουανέλ, με τον Λόγκαν Μάρσαλ Γκριν. Ένας άντρας βλέπει τη γυναίκα του να δολοφονείται μπροστά του κατά τη διάρκεια μιας βίαιης ληστείας η οποία αφήνει τον ίδιο παράλυτο. Τότε ένας δισεκατομμυριούχος εφευρέτης προτείνει να του χορηγήσει ένα εμφύτευμα τεχνητής νοημοσύνης το οποίο θα «αναβαθμίσει» το κορμί του και θα του δώσει την ικανότητα να πάρει αιματηρή εκδίκηση.

Η Εξομολόγηση της Δασκάλας του Πιάνου
Δράμα από τον Γεωργιανό σκηνοθέτη Ζάζα Ουρουσάντζε. Ένας ιερέας παίρνει δυσμενή μετάθεση σε ένα απομονωμένο ορεινό χωριό, όπου μέσω των κινηματογραφικών προβολών που διοργανώνει έρχεται κοντά με τους κατοίκους, και γνωρίζει την πανέμορφη δασκάλα του πιάνου, η οποία μοιάζει με τη μυθική ηθοποιό Μέριλιν Μοντρόε, μια σχέση που όμως θα αποβεί μοιραία.

Ονειρεύομαι σε Άλλη Γλώσσα
Δράμα του Μεξικανού Ερνέστο Κοντρέρας. Ένας νεαρός γλωσσολόγος ταξιδεύει στη μεξικανική ενδοχώρα για να συναντήσει τους τρεις εναπομείναντες ηλικιωμένους, μια γυναίκα και δύο άντρες, οι οποίοι μιλούν τη γλώσσα Ζικρίλ των ιθαγενών. Όταν ξαφνικά η γυναίκα πεθάνει, και ο γλωσσολόγος θελήσει να καταγράψει μια συνομιλία των δύο αντρών ώστε να διασωθεί η γλώσσα, συνειδητοποιεί πως ήταν φίλοι που κάποτε μάλωσαν και έκτοτε δεν αντάλλαξαν ξανά κουβέντα.Ο στόχος του τότε αλλάζει και αποφασίζει να ανακαλύψει το μυστικό τους.

Νόμος περί Τέκνων
Δράμα βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Ίαν ΜακΓιούαν, με την Έμα Τόμσον. Μια διακεκριμένη δικαστής καλείται να αποφασίσει για μια κρίσιμη υπόθεση που αφορά έναν νεαρό, ο οποίος θα κλείσει τα 18 σε τρεις μήνες και αρνείται να κάνει μια σωτήρια για τη ζωή του μετάγγιση αίματος. Η δικαστής τότε θα βρεθεί απέναντι στο ηθικό δίλημμα αν πρέπει να τον υποχρεώσει να ζήσει ή όχι.

Ένα Φανταστικό Σπίτι
Κωμωδία με τους Πολ Ραντ και Στιβ Κούγκαν. Ένα παντρεμένο γκέι ζευγάρι ζει μια ιδιόρρυθμή και δυσλειτουργική καθημερινότητα η οποία ανατρέπεται όταν ο 10χρονος εγγονός ενός εκ των δύο μετακομίζει μαζί τους.

Κοίτα Ποιος Γύρισε
Ιταλική κωμωδία του Λούκα Μινιέρο. Ογδόντα χρόνια μετά τον θάνατό του εμφανίζεται στη Ρώμη ο Μπενίτο Μουσολίνι. Την επιστροφή του αντιλαμβάνεται ένας ντοκιμαντερίστας ο οποίος πιστεύει ότι πρόκειται για έναν μεταμφιεσμένο συμπατριώτη του. Θα ξεκινήσει τα γυρίσματα ενός ντοκιμαντέρ για εκείνον, και μαζί θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι στην Ιταλία την ώρα που η δημοτικότητα του Μουσολίνι ανεβαίνει κατακόρυφα.

Τσε: Ο Αργεντίνος
Η ζωή του Αργεντινού επαναστάτη σε σκηνοθεσία Στίβεν Σόντερμπεργκ. Η οργάνωση του αντάρτικου στην Κούβα και οι πρώτες επαφές του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα με τον Φιντέλ Κάστρο αναπτύσσονται στο πρώτο από τα δύο μέρη αυτής της βιογραφίας.

Κινηματογράφος

Εντυπωσιάζει η δραματική μεταμόρφωση της χολιγουντιανής σταρ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο αστυνομικό θρίλερ.
Το νέο δραματικό θρίλερ της Karyn Kusama με τίτλο «Destroyer» αφηγείται την ιστορία μιας αστυνομικού του Λος Άντζελες που έχει αναλάβει να διεισδύσει σε μια εγκληματική οργάνωση. Η υπόθεση όμως έχει τραγική κατάληξη και πολλά χρόνια αργότερα, ένας από τους ηγέτες της οργάνωσης επανεμφανίζεται και η αστυνομικός θα πρέπει να συναντήσει ξανά με ανθρώπους από το μακρινό παρελθόν της για να ξεκαθαρίσει τους «ανοιχτούς λογαριασμούς».

Πέραν του σασπένς και της καταιγιστικής δράσης που υπόσχεται, το «Destroyer» ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή μεταμόρφωση της Nicole Kidman για τις ανάγκες του ρόλου. «Πάντοτε ξέραμε ότι θέλαμε να μοιάζει με μια αληθινή μεσήλικη γυναίκα με το παρελθόν της ζωγραφισμένο στο πρόσωπο. Με δέρμα πειραγμένο από τον ήλιο, με ίχνη αυπνίας, άγχους και οργής, σε όλη της τη φυσικότητα» σχολίασε η Kusama. Η σκηνοθέτης εκτίμησε πως η μεταμόρφωση είναι λίγο «ειρωνική», αφού η Kidman «μισεί την καρέκλα του μακιγιάζ και θέλει απλά να είναι στο σετ και να δουλεύει».

Στην ταινία εμφανίζονται επίσης οι Sebastian Stan, Bradley Whitford, Toby Kebbell, Tatiana Maslany, Scoot McNairy, Natalia Cordova-Buckley και Toby Huss, μεταξύ άλλων, ενώ το σενάριο φέρει την υπογραφή του δίδυμου Phil Hay και Matt Manfredi, με προϋπηρεσία σε ταινίες όπως «Η τιτανομαχία», «Μαθητευόμενος μπάτσος» και «The Invitation».

Τα γυρίσματα του «Destroyer» έχουν ολοκληρωθεί, με πολλούς ήδη να κάνουν λόγο για υποψηφιότητες στα επερχόμενα Όσκαρ. Η ταινία θα κάνει την πρεμιέρα της στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο τον Σεπτέμβριο, ενώ θα προβληθεί στις αίθουσες τον χειμώνα.

Κινηματογράφος

Αληθινές ιστορίες και ριμέικ, κινούμενα σχέδια, μυθικά τέρατα, κομεντί και φαντασία είναι οι λέξεις που 

Παρόλο που το καλοκαίρι συνεχίζεται, η προ-τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, σηματοδοτεί για πολλούς την επιστροφή στην πόλη και τι καλύτερο να εγκλιματιστούμε ξανά στους ρυθμούς της με νέες ταινίες επί της -μεγάλης- οθόνης. Έτσι, λοιπόν, σημειώστε ότι από την Πέμπτη 23 Αυγούστου θα δούμε:

Ευρωπαϊκό κινηματογράφο γεμάτο συναίσθημα και γέλιο, και συγκεκριμένα από την Ιταλία, με την κωμωδία του Ρικάρντο Μιλάνι, Δε θα συμπεθαριάσουμε ποτέ, και την επανέκδοση της ταινίας του Τζουζέπε ντε Σάντις, Ημέρες του έρωτα, με πρωταγωνιστές τον αξέχαστο Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι και την υπέροχη Μαρίνα Βλαντί, αλλά και μυθικά τέρατα, περιπέτεια και φαντασία μέσα από τις ταινίες Slender Man, του Sylvain White και Meg – Ο κυρίαρχος του βυθού, του Τζον Τουρτέλτομπ, με τον πάντα περιπετειώδη Τζέισον Στέιθαμ.

Επίσης, αυτήν την εβδομάδα η διάσημη ιστορία του Πεταλούδα επιστρέφει σε ριμέικ από τον Μίκαελ Νόερ, ενώ παράλληλα με την έξοδο του ριμέικ, η New Star, προβάλλει και τον αυθεντικό Πεταλούδα (1973) του Franklin J. Schaffner, με τους Στηβ Μακ Κουήν και Ντάστιν Χόφμαν.

Ακόμη μία αληθινή ιστορία θα ξετυχλιχθεί αυτήν την εβδομάδα, μέσα από την ταινία Borg vs. McEnroe: Όλα για τη Δόξα του Γιάνους Μετζ, η οποία αναφέρεται στη σχέση των διάσημων παικτών του τέννις της δεκαετίας 70 – 80, του Μπγιορν Μποργκ και του Τζον ΜακΕνρό, με αποκορύφωμα τον τετράωρο τελικό του Γουίμπλεντον το 1980, ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους αγώνες τένις που έχει γίνει ποτέ.

Οι πιο ρομαντικοί, μη χάσετε την ταινία Ανεκπλήρωτος γάμος, του Ντομινίκ Κουκ, μία προσαρμογή της ομώνυμης νουβέλας του Ίαν ΜακΓιούαν, ενώ οι μικροί κινηματογραφόφιλοι θα έχουν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να ξεκαρδιστούν μέχρι δακρύων με την ταινία κινουμένων σχεδίων του Κρίστοφερ Τζένκινς «Μια πάπια, μα ποια πάπια;«.

Δε θα συμπεθαριάσουμε ποτέ
Σκηνοθέτης: Ρικάρντο Μιλάνι
ΚΩΜΩΔΙΑ
Ο Τζοβάνι και η Μόνικα είναι, ίσως, οι πιο αταίριαστοι άνθρωποι στον πλανήτη. Εκείνος είναι ένας διανοούμενος που ζει στο κέντρο της Ρώμης, και εκείνη είναι πρώην ταμίας σε σούπερ μάρκετ που παλεύει με τις καθημερινές δυσκολίες της ζωής στην πολυπολιτισμική γειτονιά της, στα προάστια. Οι δυο τους ίσως να μην είχαν συναντηθεί ποτέ, αν δεν τους ένωνε ένας κοινός στόχος: να κάνουν τα πάντα για να… χωρίσουν τα παιδιά τους.


Ημέρες του έρωτα
Σκηνοθέτης: Τζουζέπε ντε Σάντις
ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ
Δύο ερωτευμένοι νέοι από φτωχές αγροτικές οικογένειες θέλουν να παντρευτούν. Οικονομικά, όμως, αδυνατούν και οι οικογένειές τους δεν μπορούν να διαθέσουν το απαραίτητο ποσό. Για να αποφύγουν την επίκριση της τοπικής κοινωνίας και τα υπερβολικά έξοδα αποφασίζουν να προσποιηθούν ότι κλέβονται, με τη συνεργασία των οικογενειών τους. Κάπου εκεί όμως τα πράγματα ξεφεύγουν από το αρχικό τους σχέδιο….


Slender Man
Σκηνοθέτης: Sylvain White
ΘΡΙΛΕΡ – ΤΡΟΜΟΥ
Σε μια μικρή πόλη στη Μασαχουσέτη, μια παρέα κοριτσιών εκτελεί ένα τελετουργικό σε μια προσπάθεια να αποκωδικοποιήσει τον μύθο του Slender Man, μιας απρόσωπης, ψηλόλιγνης και τρομαχτικής φιγούρας με αφύσικα μακριά χέρια που ευθύνεται για την εξαφάνιση παιδιών. Όταν η μια από τις φίλες εξαφανίζεται μυστηριωδώς, αρχίζουν να υποψιάζονται ότι είναι, στην πραγματικότητα, το τελευταίο θύμα του Slender Man.


Meg – Ο κυρίαρχος του βυθού
Σκηνοθέτης: Τζον Τουρτέλτομπ
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ – ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Ένα βαθυσκάφος που παίρνει μέρος σ΄ ένα διεθνές πρόγραμμα υποθαλάσσιας παρατήρησης δέχεται επίθεση από ένα τεράστιο πλάσμα που θεωρούνταν εξαφανισμένο και ως αποτέλεσμα βρίσκεται ακινητοποιημένο στο βάθος του Ειρηνικού, με όλο το πλήρωμά του παγιδευμένο. Με το χρόνο να τελειώνει, ο εμπειρογνώμονας δύτης διάσωσης Τζόνας Τέιλορ (Τζέισον Στέιθαμ) προσλαμβάνεται από έναν οραματιστή Κινέζο ωκεανογράφο (Γουίνστον Τσάο), και ενάντια στην επιθυμία της της κόρης του,Σουγίν (Λι Μπινγκμπίνγκ), ξεκινά για να σώσει το πλήρωμα – και τον ίδιο τον ωκεανό – από την απειλή: ένα προϊστορικό καρχαρία μήκους 75 ποδιών που είναι γνωστός ως Megalodon.

Αυτό που δεν περνά από το μυαλό κανενός είναι ότι πολλά χρόνια πριν, ο Τέιλορ είχε ξανασυναντήσει το ίδιο τρομακτικό πλάσμα. Τώρα, με τη βοήθεια της Σουγίν, πρέπει ν’ αντιμετωπίσει τους φόβους του να έρθει ξανά αντιμέτωπος με το μεγαλύτερο αρπακτικό όλων των εποχών και να ρισκάρει τη ζωή του για να σώσει όλους τους παγιδευμένους στο βυθό.


Ο Πεταλούδας (1973)
Σκηνοθέτης: Franklin J. Schaffner
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ – ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Η αληθινή ιστορία του Γάλλου Ανρί Καριέρ, γνωστού ως «Πεταλούδα”. Ο Πεταλούδας, που οφείλει το όνομά του στο μεγάλο τατουάζ πεταλούδας που φέρει στο σώμα του, είναι ένας μικροαπατεώνας που έχει αδίκως καταδικαστεί για φόνο σε ισόβια κάθειρξη στις φυλακές της Γουινέας στη Νότια Αμερική. Ο Πεταλούδας, αποφασισμένος να δραπετεύσει ξεκινά μια σειρά από απόπειρες που όμως αποτυγχάνουν.Η τιμωρία του είναι να φυλακιστεί στο Νησί του Διαβόλου, μια πιο σκληρή φυλακή της Γουινέας, απ’ όπου δεν έχει καταφέρει κανείς έως τώρα να δραπετεύσει. Απτόητος και παρά την εξαθλίωση, την απομόνωση και τα βασανιστήρια, συνεχίζει τις προσπάθειες…


Ο Πεταλούδας (2017)
Σκηνοθέτης: Μίκαελ Νόερ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ – ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Βασισμένη στα αυτοβιογραφικά Best seller “Papillon” και “Banco,” η ταινία ακολουθεί την επική ιστορία του Χένρι ενός διαρρήκτη Χρηματοκιβωτίων του παριζιάνικου υποκόσμου, ο οποίος κατηγορείται άδικα για έναν φόνο και τελικά καταδικάζεται σε ισόβια για να εκτίσει την ποινή του σε ένα ξακουστό σωφρονιστικό ίδρυμα που βρίσκεται στο «Νησί του Διαβόλου». Αποφασισμένος να ξανακερδίσει την ελευθερία του ο Πεταλούδας συμμαχεί με έναν ιδιόρρυθμο παραχαράκτη που με αντάλλαγμα την προστασία του, προσφέρεται να χρηματοδοτήσει την απόδραση του Πεταλούδα.


Borg vs. McEnroe: Όλα για τη Δόξα
Σκηνοθέτης: Γιάνους Μετζ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ – ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ
Πριν το Φέντερερ εναντίον Ναδάλ, πριν το Σερίνα εναντίον Βίνους Γουίλιαμς, πριν το Αγκάσι εναντίον Σάμπρας, υπήρχε το Μποργκ εναντίον ΜακΕνρό, μία από τις διασημότερες διαμάχες στην ιστορία του τένις. Οι δύο αντίπαλοι συναντήθηκαν στα γήπεδα μόλις 14 φορές, αλλά ήταν αρκετές για να μείνουν στην ιστορία, με αποκορύφωμα τον τετράωρο τελικό του Γουίμπλεντον το 1980, ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους αγώνες τένις που έχει γίνει ποτέ.

Ήταν ένας ιδανικός συνδυασμός όχι μόνο χάρη στο τεράστιο ταλέντο των δύο αθλητών, αλλά και χάρη στις εκ διαμέτρου αντίθετες -φαινομενικά, τουλάχιστον- προσωπικότητές τους. Ο Σουηδός Μπγιορν Μποργκ ήταν ο ορισμός του ψύχραιμου παίκτη με την υπολογισμένη τακτική και την αλάνθαστη αποτελεσματικότητα, ενώ ο Αμερικανός ΜακΕνρό ήταν περισσότερο γνωστός για τα ξεσπάσματά του, παρά για τις, ομολογουμένως αξιόλογες, ικανότητές του στο γήπεδο. Ήταν όμως πραγματικά τόσο διαφορετικοί;


Ανεκπλήρωτος γάμος
Σκηνοθέτης: Ντομινίκ Κουκ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ
Βρετανία, Ιούλιος 1962. Ο Έντουαρντ και η Φλόρενς, δύο νιόπαντροι παρθένοι, φτάνουν στο ξενοδοχείο τους στην ακτή του Ντορσέτ. Καθώς ο γάμος τους υπόσχεται ένα ευτυχισμένο μέλλον, οι ίδιοι παλεύουν να καταπνίξουν τους κρυφούς τους φόβους για τη γαμήλια νύχτα που έρχεται… Σε αυτό το ξενοδοχείο με θέα την παραλία Σεσίλ, αυτοί οι φόβοι τους θα καταλήξουν σε ένα φινάλε που δεν θα περίμενε ποτέ κανείς.

Μία προσαρμογή της ομώνυμης νουβέλας του Ίαν ΜακΓιούαν, η οποία κυκλοφορεί στην Ελλάδα με τίτλο «Στην Ακτή» από τις Εκδόσεις Πατάκη. Μια ιστορία για το πώς μπορούν ολόκληρες ζωές να μεταμορφωθούν από μία χειρονομία που δεν έγινε ή μία λέξη που δεν ειπώθηκε ποτέ.


Μια πάπια, μα ποια πάπια;
Σκηνοθέτης: Κρίστοφερ Τζένκινς
ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ – ANIMATION
Δύο ορφανά παπάκια, η δυναμική, μόλις 16 ημερών Τσι και ο μικρότερος αδελφός της Τσάο, αποχωρίζονται από το σμήνος τους κατά λάθος εξαιτίας του φιγουρατζή ιπτάμενου Πενγκ, μιας αρσενικής χήνας που είναι ελεύθερο πνεύμα, ένας εργένης που προτιμά χίλιες φορές τα παράτολμα εναέρια ακροβατικά, αντί να συμμετέχει στις προετοιμασίες των υπολοίπων για την ετήσια μετανάστευση

Τα φοβισμένα παπάκια ζητάνε τη βοήθεια του Πενγκ για να επιστρέψουν στο σμήνος τους. Εκείνος αρνείται, αλλά ένας τραυματισμός στη φτερούγα του τον αναγκάζει να αλλάξει γνώμη. Οι τρεις τους θα ζήσουν μια μοναδική περιπέτεια, με εμπόδια και δυσκολίες που θα τους φέρει όμως πραγματικά κοντά. Ο Πενγκ αποδεικνύεται τελικά η καλύτερη πατρική φιγούρα που θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα δύο ορφανά παπάκια!

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή