Σεπτεμβρίου 18, 2019

Κινηματογράφος

Πλήθος ταινιών και πάλι στις αίθουσες, αληθινά και μη περιστατικά τρομοκρατίας, συνδυασμένα με ερωτικές φαντασιώσεις σε ευρωπαϊκό φόντο.Τίποτε το αξέχαστο φυσικά
Γιάννης Ζουμπουλάκης

«Μη φέρεις λουλούδια»
(Le fidele, Βέλγιο/Γαλλία/Ολλανδία, 2017), του Μίκαελ Ρ. Ρόσκαμ

Το χρονικό ενός παθιασμένου έρωτα ανάμεσα σε έναν κακοποιό και μια ελκυστική γυναίκα που εργάζεται σε οικογενειακή επιχείρηση σχετική με το αυτοκίνητο και είναι η ίδια οδηγός αυτοκινήτων ταχύτητας. Αν τα δύο κεντρικά πρόσωπα δεν εξέπεμπαν το γνήσιο πάθος που εκπέμπουν, η ταινία ίσως να γινόταν και κάπως κουραστική λόγω της αρκετά μεγάλης διάρκειάς της (130′). Ομως ο Βέλγος Ματίας Σέναρτς και η Γαλλίδα – εν μέρει ελληνικής καταγωγής – Αντέλ Εξαρχόπουλος δείχνουν να ζουν αυτό που παίζουν και το αποτέλεσμα είναι μια ιστορία αγάπης που μπορεί ακόμα και να σε κάνει να βουρκώσεις. Ο δυναμισμός στη σκηνοθεσία του Ρόσκαμ βοηθά, το φιλμ ποτέ δεν δείχνει να πλατειάζει, ακόμη και η απρόβλεπτα μελοδραματική στροφή του τελευταίου μέρους είναι ευπρόσδεκτη.

Βαθμολογία: 3
ΑΘΗΝΑ: ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ – ΚΟΡΑΛΛΙ – ΧΛΟΗ – ΛΙΛΑ – ΠΑΛΑΣ – ΑΕΛΛΩ – ΑΝΟΙΞΙΣ – ΜΑΣΚΩΤ – ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ – ΑΜΥΝΤΑΣ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΔΙΟΝΥΣΙΑ – ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ΑΛΕΚΑ ΘΕΣ/ΚΗ: ΕΛΛΗΝΙΣ

«Mile 22»
(ΗΠΑ, 2018), του Πίτερ Μπεργκ

Παρακολουθώντας την τελευταία περιπέτεια του ηθοποιού-σκηνοθέτη Πίτερ Μπεργκ δεν περνάς άσχημα, αρκεί να ξεπεράσεις τον βομβαρδισμό (στην κυριολεξία) των καρέ που πέφτουν πάνω σου με την ίδια ταχύτητα των σφαιρών ή των ρουκετών που ενίοτε εκτοξεύονται. Κάποια στιγμή τα πλάνα έφτασαν και 50 ανά λεπτό! Μόνιμος σχεδόν συνεργάτης του Μπεργκ, ο Μαρκ Γουόλμπεργκ υποδύεται τον ευφυή αμερικανό πράκτορα με τις ικανότητες Ναπολέοντα ο οποίος ηγείται της Overwatch, ομάδας ειδικών, ανεπίσημων πρακτόρων-«φαντασμάτων» που αναλαμβάνουν τις πιο δύσκολες επιχειρήσεις του κόσμου για τη σωτηρία της πατρίδας τους. Εδώ η ομάδα θα πρέπει να αποσπάσει από έναν ασιάτη αστυνομικό (η χώρα φυσικά δεν ορίζεται) τον κωδικό ασφαλείας ενός δίσκου που μπορεί να ενεργοποιήσει τις βόμβες κατασκευασμένες από ραδιενεργή σκόνη, ικανή να προκαλέσει καταστροφές αντίστοιχες του Ναγκασάκι και της Χιροσίμα εις διπλούν. Το σενάριο κρύβει κάποιες εκπλήξεις-ανατροπές (που δικαιολογούν μια «συνέχεια» που έχει ήδη ανακοινωθεί) αλλά ως σύνολο το φιλμ δεν παύει να μοιάζει με φτωχό συγγενή των ταινιών Τζέισον Μπορν και «Επικίνδυνης αποστολής».

Βαθμολογία: 2½
ΑΘΗΝΑ: ODEON ΙΛΙΟΝ – ODEON STARCITY – VILLAGE MALL – VILLAGE ΠΑΚΡΑΤΙ – ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ – ΨΥΧΙΚΟ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΠΕΡΑΝ – ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ODEON ΓΛΥΦΑΔΑ – VILLAGE ΡΕΝΤΗ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟ – ΦΛΟΙΣΒΟΣ – ΚΗΠΟΣ – VILLAGE AΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΑΕΛΛΩ – ΑΡΚΑΔΙΑ – ΡΙΑ – ΣΙΣΣΥ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – VΙLLAGE COSMOS – CINEMA ONE – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

«Οι πειρατές της Σομαλίας»
(The Pirates of Somalia, Σομαλία/Κένυα/Σουδάν/Ν. Αφρική, ΗΠΑ, 2018)

«Ασε το Χάρβαρντ. Πήγαινε σε μέρη…». Η συμβουλή του έμπειρου ρεπόρτερ Σίμορ Τόλμπιν (Αλ Πατσίνο) προς τον φέρελπι δημοσιογράφο και θαυμαστή του Τζέι Μπαχαντούρ (Εβαν Πίτερς) είναι πολύτιμη και κινητοποιεί την ιστορία της ταινίας που στηρίζεται σε αληθινά γεγονότα: το 2008 ο Μπαχαντούρ, απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Τορόντο, αποφάσισε να βιώσει από πρώτο χέρι τη ζωή των πειρατών της Σομαλίας κυνηγώντας το μεγάλο ρεπορτάζ. Η όλη προσπάθεια του Μπαχαντούρ, έτσι όπως αποδίδεται από τον σκηνοθέτη Μπράιαν Μπάκλεϊ, υπήρξε ένας αξιοπερίεργος συνδυασμός πάθους, θράσους και θάρρους, ο οποίος καταλήγει σε μια διασκεδαστική περιπέτεια που όπως και ο Μπαχαντούρ προσπαθεί να κατανοήσει την πλευρά των πειρατών, των οποίων η απεικόνιση μέσω των ΜΜΕ ίσως να διακρίνεται από μια προκατάληψη και έλλειψη ακρίβειας.

Βαθμολογία: 2½
ΑΘΗΝΑ: CINE ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ – COΟL TVMVOS – ODEON ΙΛΙΟΝ – ODEON STARCITY – VILLAGE MALL – VILLAGE ΡΕΝΤΗ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟ – VILLAGE AΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΑΕΛΛΩ – ΑΙΓΛΗ ΣΑΡΩΝΙΔΑ – ΑΙΓΛΗ ΘΕΡΙΝΟΣ – ΑΛΣΟΣ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΑΝΕΣΙΣ – ΑΡΤΕΜΙΣ – ΛΑΟΥΡΑ – ΟΝΑΡ – ΟΝΕΙΡΟ ΡΕΝΤΗ – ΔΑΦΝΗ – ΣΙΝΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ – ΣΙΝΕ ΠΑΛΛΗΝΗ – ΦΛΕΡΥ ΘΕΣ/ΚΗ: ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ – VΙLLAGE COSMOS – CINEMA ONE – ODEON ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΣ

«Επτά ημέρες στο Εντεμπε»
(7 days in Entebbe, ΗΠΑ/Αγγλία 2018),
του Χοσέ Παντίγια

Τρομοκρατίας συνέχεια, αυτή τη φορά στηριγμένη στην Ιστορία: η ταινία επιστρέφει σε ένα αληθινό τρομοκρατικό περιστατικό, όταν το καλοκαίρι του 1976 αεροπλάνο της Air France κατελήφθη από δύο γερμανούς (Ντάνιελ Μπριλ, Ρόζαμουντ Πάικ) και δύο παλαιστίνιους τρομοκράτες για λογαριασμό του «Λαϊκού Μετώπου για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης» (PFLP). Το αεροπλάνο με προορισμό το Τελ Αβίβ είχε αναχωρήσει από την Αθήνα και κατέληξε στο Εντεμπε της Ουγκάντας, που τότε βρισκόταν υπό τη δικτατορία του Ιντι Αμίν Νταντά. Ο Χοσέ Παντίγια μοιράζει την ταινία σε δύο παράλληλα μέρη εξετάζοντας τις άθλιες συνθήκες κράτησης των ομήρων στο Εντεμπε και την επιχείρηση που έστησε το Ισραήλ για τη διάσωσή τους. Η σκηνοθεσία του είναι ακαδημαϊκή, ρεπορταζιακή και σχετικά επίπεδη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ταινία (που έχει ξαναγυριστεί στο παρελθόν για το σινεμά και την τηλεόραση) δεν βλέπεται με περιέργεια.

Βαθμολογία: 2
ΑΘΗΝΑ: ΦΙΛΟΘΕΗ – ΔΕΞΑΜΕΝΗ – ΦΙΛΙΠ – ΑΛΟΜΑ – ΑΚΤΗ – ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΤΗ – VILLAGE MALL – VILLAGE ΡΕΝΤΗ – VILLAGE ΦΑΛΗΡΟ – VILLAGE ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΣ/ΚΗ: VILLAGE COSMOS – CINEΜΑ ΟΝΕ

«Ερωτευμένος με τη γυναίκα μου»
(Amoureux de ma femme, Γαλλία, 2018), του Ντανιέλ Οτέιγ

Ο σπουδαίος γάλλος ηθοποιός Ντανιέλ Οτέιγ έχει κάνει κάποιες απόπειρες στη σκηνοθεσία, δεν έχει κάνει όμως ακόμη τη μεγάλη ταινία. Εξαίρεση δεν αποτελεί το «Ερωτευμένος με τη γυναίκα μου», όπου ο ίδιος ο Οτέιγ υποδύεται τον καλοβαλμένο αστό που φαντασιώνεται ερωτικές περιπέτειες στη Βενετία με την Αντριάνα Ουγάρτε, φίλη του καλύτερού του φίλου (Ζεράρ Ντεπαρντιέ), ο οποίος παράτησε για χάρη της τη γυναίκα του. Οταν η φαντασίωση συναντά την πραγματικότητα τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη περισσότερο γιατί στη μέση υπάρχει και η Σαντρίν Κιμπερλέν, η αντιπαθητική γυναίκα του Οτέιγ που φυσικά έχει επίσης λόγο. Δεν θα διαφωνήσω στο ότι το να βλέπεις συγκεντρωμένες μαζί όλες αυτές τις δυνάμεις της γαλλικής υποκριτικής έχει πάντα τη χάρη του, όμως η ταινία δεν διαθέτει το νεύρο που ενδεχομένως να ήταν το χαρακτηριστικό του θεατρικού έργου του Φλοριάν Ζελέρ, στο οποίο το σενάριο βασίζεται.

Βαθμολογία: 2
ΑΘΗΝΑ: ΑΕΛΛΩ – ΕΛΛΗΝΙΣ – ΑΙΓΛΗ ΖΑΠΠΕΙΟΥ – ΛΙΛΑ – ΑΤΤΙΚΟΝ ΑΛΣΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙ – ΠΕΡΑΝ – ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ – ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ – ΑΛΙΚΗ ΔΡΟΣΙΑ – ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ – ΑΙΓΛΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΙΓΛΗ ΣΑΡΩΝΙΔΑ – ΦΛΟΙΣΒΟΣ – ΑΡΙΑΝ – ΜΑΡΙΛΕΝΑ – ΚΗΠΟΣ – ΜΑΡΙΕΛ – ΣΙΣΣΥ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ – ΑΛΕΚΑ ΘΕΣ/ΚΗ: ΕΛΛΗΝΙΣ – ΠΥΛΑΙΑ

«Κυρία κατά τύχη»
(Madame, Γαλλία, 2017), της Αμάντα Στερς

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο σε αυτή την «ανάλαφρα» ειπωμένη σύγκρουση τάξεων ανάμεσα σε ένα ζευγάρι αμερικανών αριστοκρατών στο σύγχρονο Παρίσι (Τόνι Κολέτ, Χάρβεϊ Καϊτέλ) με την καλόψυχη υπηρέτριά τους (Ρόσι Ντε Πάλμα) είναι το πώς αυτοκαταστρέφεται. Ενώ το φιλμ έχει καλό θέμα, σπαταλά τόσο πολύ χρόνο μέχρι να μπει στο ψητό, που όταν γίνεται κανείς πλέον δεν ενδιαφέρεται. Η ταινία καταδιώκεται από μια ακατάσχετη φλυαρία και τις εντελώς ασήμαντες λεπτομέρειες που υποτίθεται ότι δημιουργούν το κλίμα και τον περιβάλλοντα χώρο της ιστορίας. Το δεύτερο μισό κάπως βλέπεται αλλά εφόσον το πρώτο είναι για πέταμα, τι να το κάνεις;

Βαθμολογία: 1
AΘΗΝΑ: CINE ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ – COΟL TVMVOS – ΑΕΛΛΩ – ΑΛΕΞ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ – ΑΛΣΟΣ – Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΑΝΕΣΙΣ – ΑΡΚΑΔΙΑ – ΑΡΤΕΜΙΣ – ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ – ΟΝΑΡ – ΡΙΑ – ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ – ΣΙΝΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ (ΕΚΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ) – ΣΙΝΕ ΠΑΛΛΗΝΗ – ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ – ΦΛΕΡΥ – ΧΛΟΗ κ.α. ΘΕΣ/ΚΗ: ΝΑΤΑΛΙ

Επανεκδόσεις
«Ο λαβύρινθος του Πάνα»
(El laberinto del Fauno, Ισπανία, 2006), του Γκιγέρμο ντελ Τόρο

Στην Ισπανία του 1944 ένας απάνθρωπος αξιωματικός (Σέρχι Λόπεζ) εγκαθίσταται στην επαρχία για να «καθαρίσει» την περιοχή από τους αντάρτες. Τον συνοδεύει η σύζυγός του και η κόρη της από προηγούμενο γάμο (Ιβάνα Μπακέρο) που ξεφεύγοντας από την εφιαλτική πραγματικότητα της καινούργιας ζωής της θα ανακαλύψει έναν υπόγειο κόσμο δίπλα στο νέο της σπίτι με φρουρό τον Πάνα, τον αρχαίο έλληνα θεό των βοσκών και των κοπαδιών, ο οποίος θα της ανοίξει την πόρτα σε ένα γοητευτικό μα επικίνδυνο βασίλειο… Το βλέμμα της μικρής Οφέλια, παρατηρητικό, γεμάτο απορία, έκπληξη, φόβο και παιδικότητα είναι ο σιωπηλός αλλά σταθερός ξεναγός μας μέσα στο μυστηριώδες σκοτεινό υπόγειο σύμπαν του Γκιγέρμο ντελ Τόρο που προτάθηκε για έξι Οσκαρ και απέσπασε το ξενόγλωσσο, το πρωτότυπου σεναρίου και το μουσικής.

Βαθμολογία: 4 ½
ΑΘΗΝΑ: ΣΤΕΛΛΑ – ΑΒΑΝΑ – ΛΑΪΣ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ – ΑΛΟΜΑ – ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΤΗ – ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ

«Ιστορία έρωτα και αναρχίας»
(Storia di amore e anarcica, Ιταλία, 1973), της Λίνα Βερτμίλερ

Στην πιο διάσημη ίσως στιγμή της, η πρώην βοηθός του Φεντερίκο Φελίνι σχολιάζει τη ζωή στη φασιστική Ιταλία μέσα από την ιστορία ενός αμόρφωτου αγρότη που θέλει να γίνει επαναστάτης και μιας πόρνης που θα δώσει παράξενη τροπή στη ζωή του. Αυτός ο φτωχός συνδυασμός έρωτα και πολιτικής που έκανε αίσθηση στην εποχή του, σήμερα κουράζει και γίνεται εκνευριστικός εξαιτίας της επιτηδευμένα χαοτικής αφήγησης από μια καλλιτέχνιδα που μπέρδευε το σκηνοθετικό πάθος με το ουρλιαχτό.

Βαθμολογία: 2
ΑΘΗΝΑ: ΑΘΗΝΑΙΑ – ΔΙΟΝΥΣΙΑ

Κινηματογράφος

Σινεμά ο Παράδεισος
Από Γιάννη Καντέα-Παπαδόπουλο

Η απόλυτη ωδή στην 7η τέχνη και την ιερότητα της κινηματογραφικής αίθουσας, ένα νοσταλγικό παραμύθι για την ενηλικίωση και τα απωθημένα του παρελθόντος, που απέσπασε Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Στη μεταπολεμική Ιταλία ένας κινηματογράφος αποτελεί το σημείο αναφοράς ενός χωριού της Σικελίας. Εκεί ξημεροβραδιάζεται ο μικρός Σαλβατόρε, δίπλα στον μηχανικό προβολής Αλφρέντο με τον οποίο δημιουργεί μια πατρική σχέση τόσο καθοριστική για εκείνον όσο και οι ταινίες που παρακολουθεί μαζί του. Όταν, μεσήλικος πια και διάσημος σκηνοθέτης, μαθαίνει για τον θάνατο του Αλφρέντο, παρακολουθούμε τις αναμνήσεις του μέσω φλας μπακ.

Το βραβευμένο με Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας φιλμ του Τζουζέπε Τορνατόρε (εδώ μόλις στη δεύτερη δουλειά του) είναι η απόλυτη ωδή στη δύναμη της 7ης τέχνης και της κινηματογραφικής αίθουσας. Το σινεμά απεικονίζεται ως μια απελευθερωτική διαδικασία κατά την οποία σκληροτράχηλοι άντρες δενφοβούνται να κλάψουν με μια ρομαντική ιστορία, απαλύνοντας για λίγο τις πληγές τους. Στην ουσία όμως η αυτοβιογραφική ιστορία του Τορνατόρε αφηγείται ένα συγκινητικό, νοσταλγικό παραμύθι για την ενηλικίωση και τα απωθημένα του παρελθόντος, το οποίο ακόμη και στις στιγμές που είναι πιο μελοδραματικό από ό,τι χρειάζεται δεν παύει να λειτουργεί ευεργετικά και να πυροδοτεί το συναίσθημα – με τη βοήθεια και του μαέστρου Ένιο Μορικόνε στη μουσική.

Που παίζεται η ταινία

Δραματική 1988 | Έγχρ. | Διάρκεια: 125'
Ιταλογαλλική ταινία, σκηνοθεσία Τζουζέπε Τορνατόρε με τους: Φιλίπ Νουαρέ, Ζακ Περέν, Μάρκο Λεονάρντι, Σαλβατόρε Κάσιο


ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Δεξαμενή Θερινός
 Πλατεία Δεξαμενής, Κολωνάκι

2103623942, 210-3602363

DOLBY SR

€ 8,00, φοιτ. € 5,00. Κάθε Τετ. δύο άτομα με ένα εισιτήριο.

Πέμ.-Κυρ.: 20.45, Δευτ.-Τετ. 22.30

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
Ελληνίς Cinemax Θερινός
 Λεωφ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι

2106464009

€ 8, παιδ.-φοιτ. € 6,50. Κάθε Τετ. στα 2 εισιτήρια το 1 δώρο. Πώληση εισ. με πιστ. κάρτα στο 80111300400 (σταθ.) και στο www.cinemax.gr

Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Άνοιξις Θερινός
 Αττική & Ευριπίδου 19, Ν. Ηράκλειο

2102814071

DOLBY STEREO

€ 7,50, φοιτ., παιδ. & άνω των 65 € 6,00. Κάθε Τετ. € 6,00. Online αγορά εισιτηρίων στο www. summercinemas.gr

Πέμ.-Τετ.: 20.45/ 23.00

ΠΕΙΡΑΙΑΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΑ
Cine Βοτσαλάκια Θερινός
 Πλαζ Βοτσαλάκια (Δημοτικό Κολυμβητήριο Πειραιά)

2104227427

DOLBY ST.

€ 7,00, φοιτ., άνεργοι, άνω των 65 & κάθε Τρ., Τετ. € 5,00

Πέμ.-Τετ.: 20.30

ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
Novacinema Odeon Γλυφάδα
 Ζέππου 14, Πλ. Ξενοφώντος

2109650318

DIGITAL SOUND

€ 8,50. Προβολές 3D € 10. Ειδικές τιμές για: Cineφίλους , παιδιά, φοιτητές, ανέργους, συνταξιούχους, Α.μ.Ε.Α

Αίθουσα 3 Πέμ.-Τετ.: 21.00 Θερινός

ΨΥΧΙΚΟ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Cine Ψυχικό Classique Θερινός
 Κηφισίας 290 & Παρίτση 2, Φάρος Ψυχικού

2106777330, 6944805573

€ 8,50

Πέμ.-Τετ.: 21.00

ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ
Αρκαδία Θερινός
 Καραολή Δημητρίου 32 & Φορμίωνος 222, Πάρκο Βύρωνα

2107661166, 6989506016

STEREO SOUND

€ 8,00, παιδ.-φοιτ., άνεργοι € 6,00. Κάθε Τρ. γεν. είσ. € 6,00, παιδ.-φοιτ. € 5,00

Κινηματογράφος

Όταν κάτι δεν λειτουργεί και φτάνει στο τέλος, γίνεται η αρχή για κάτι καινούριο και συναρπαστικό

Κριτική

Έρωτες, προδοσίες, κρυμμένα πάθη και ένοχα μυστικά αποκαλύπτονται με γλυκόπικρο, μα εντελώς συμβατικό τρόπο σ’ ένα καθωσπρέπει ιστορικό δράμα βρετανικής τηλεοπτικο-μυθιστορηματικής κοπής.

Δεν είναι μόνο το βρετανικό άγγιγμα, η θηλυκή πρωταγωνίστρια και η ιδέα πως το βιβλίο φέρνει κοντά τους ανθρώπους που κάνει την τελευταία ταινία του Μάικ Νιούελ («Τέσσερις Γάμοι και Μια Κηδεία») και το πρόσφατο «Βιβλιοπωλείο της Κυρίας Γκριν» να μοιάζουν τόσο πολύ. Είναι κυρίως ο στρωτός, ελάχιστα απαιτητικός κι ακαδημαϊκός αφηγηματικός τρόπος με τον οποίο επιλέγουν και τα δυο φιλμ να κινηματογραφήσουν ένα ελαφρύ κοινωνικό δράμα εποχής, βασισμένο σε λογοτεχνικό έργο.

Η «Λέσχη λογοτεχνίας και πίτας από πατατόφλουδες του Γκέρνσεϊ», όπως θα μπορούσαμε να αποδώσουμε τον τίτλο του μυθιστορήματος της Μέρι Αν Σάφερ, είναι στο μεγαλύτερο μέρος της γραμμένη σε επιστολική μορφή και εμπνέεται από γεγονότα που συνέβησαν στο μικρό νησί της Μάγχης κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η Σάφερ δεν κατάφερε όμως να ολοκληρώσει τη μυθοπλαστική μεταγραφή τους (πέθανε το 2008), η οποία πήρε την οριστική της μορφή με τη βοήθεια της ανιψιάς της Άνι Μπάρροους, εκδόθηκε και έγινε μπεστ σέλερ.

Σ’ αυτήν μια νεαρή συγγραφέας που ζει στο μεταπολεμικό Λονδίνο, πρόσφατα αρραβωνιασμένη μ’ έναν Αμερικανό στρατιωτικό, αναπτύσσει αναπάντεχες σχέσεις με τους κατοίκους του Γκέρνσεϊ, όταν ταξιδεύει ως εκεί για να γνωρίσει τη λέσχη τους. Αποφασίζει να γράψει την ιστορία τους κατά τη διάρκεια του πολέμου, μα όλα περιπλέκονται καθώς έρωτες, προδοσίες, κρυμμένα πάθη και ένοχα μυστικά αποκαλύπτονται μέσα από έναν προβλέψιμο συνδυασμό γλυκού συναισθηματισμού και πικρού ρεαλισμού. Η σκληρότητα της μοίρας (συνδεδεμένη με τους ναζί και τον πόλεμο) δεν μπορεί να τα βάλει όμως με τη θέρμη των ειλικρινών και ευγενών ανθρώπινων συναισθημάτων (συνδεδεμένα με ένα λυτρωτικό love story), σ’ ένα ακόμα καθωσπρέπει ιστορικό δράμα βρετανικής τηλεοπτικο-μυθιστορηματικής κοπής.

ΗΠΑ, Μ. Βρετανία. 2018. Διάρκεια: 124΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Κινηματογράφος

Με σχεδόν δεκαετή καθυστέρηση φτάνει στη χώρα μας μια απολαυστική, κοινωνικά αιχμηρή και ονειρικά αισιόδοξη κομεντί του Κεν Λόουτς, ύμνος στις έννοιες της αλληλεγγύης, της κοινότητας και της συλλογικής δράσης.


Ο Έρικ είναι ένας μεσήλικος ταχυδρόμος, οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο οποίος περνά μια βαθιά ψυχολογική κρίση. Μέχρι που ο πρώην άσος της ομάδας του Ερίκ Καντονά εμφανίζεται από το πουθενά με μερικές πολύτιμες οδηγίες ζωής. Με σχεδόν δεκαετή καθυστέρηση φτάνει στη χώρα μας μια απολαυστική, κοινωνικά αιχμηρή και ονειρικά αισιόδοξη κομεντί του Κεν Λόουτς, ύμνος στις έννοιες της αλληλεγγύης, της κοινότητας και της συλλογικής δράσης.

Με το «Hidden Agenda» (1990) ο Κεν Λόουτς επέστρεψε στις ταινίες μυθοπλασίας και στη διεθνή κινηματογραφική σκηνή. ακολούθησε το «Riff-Raff» το 1991, αλλά η γνωριμία του με τους νέους Έλληνες σινεφίλ ήρθε τρία χρόνια αργότερα με το «Βροχή Από Πέτρες». Έκτοτε όλες οι ταινίες του Βρετανού σκηνοθέτη προβάλλονται ανελλιπώς στη χώρα μας, οι περισσότερες μάλιστα με ιδιαίτερη επιτυχία για το διεθνές εμπορικό τους εκτόπισμα. Όλες πλην του «Αναζητώντας τον Έρικ», το οποίο μετά την πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ Κανών έμεινε για λόγους δικαιωμάτων και προβλημάτων της εγχώριας διανομής μακριά από τις ελληνικές αίθουσες.


Αυτή η «αδικία», καθώς πρόκειται για έναν από τους καλύτερους Λόουτς της τελευταίας δεκαετίας, διορθώνεται τώρα με την καθυστερημένη προβολή στα μέρη μας των περιπετειών του Έρικ, ενός μεσήλικου ταχυδρόμου σε βαριά κατάθλιψη. Η δεύτερη σύζυγός του τον έχει εγκαταλείψει μόλις, αφήνοντάς του αμανάτι τους δυο έφηβους γιους της, τους οποίους αδυνατεί να νουθετήσει. Επιπλέον, η κόρη του από τον πρώτο γάμο τον αναγκάζει, για χάρη της νεογέννητης εγγονής του, να συναντήσει ξανά τη Λίλι, την πρώτη του σύζυγο και μεγάλο του έρωτα, με την οποία έχει χρόνια να μιλήσει. Όλα αυτά τον οδηγούν σε μια οδυνηρή ψυχολογική κρίση, από την οποία δεν μπορούν, όσο κι αν προσπαθούν, να τον βγάλουν οι συνάδελφοί του, με τους οποίους συνήθιζε να διασκεδάζει στις παμπ και να παρακολουθεί τους αγώνες της αγαπημένης του Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Μέχρι που, ύστερα από ένα καλό… τσιγάρο, εμφανίζεται μπροστά του ο Γάλλος πρώην σούπερ σταρ της ομάδας Ερίκ Καντονά, πρόθυμος να του δώσει μερικές πολύτιμες συμβουλές.

Ο Πολ Λάβερτι πασάρει ακόμη μία φορά στον μόνιμο συνεργάτη του έναν φίνο σεναριακό συνδυασμό κοινωνικής κωμωδίας και ψυχολογικού δράματος που εξερευνά πρωτότυπα το ρόλο της ατομικής συμμετοχής και ευθύνης για έναν άνθρωπο ο οποίος ανήκει σε ένα μικρό ή μεγάλο σύνολο. Ξεκινά από την οικογένεια, περνά στο φιλικό και εργασιακό περιβάλλον, για να απλωθεί σε ολόκληρη την (ταξική) κοινωνία, θυμίζοντάς μας πως και ο πιο μοναχικός από εμάς δεν μπορεί ποτέ να ξεκοπεί εντελώς από τον περίγυρό του, άρα και τις υποχρεώσεις του απέναντί του.

Η ιδέα αυτή δένει υπέροχα με έναν αμίμητο Ερίκ Καντονά, ο οποίος αφενός παρωδεί έξυπνα τις διάφορες «φιλοσοφικές» ατάκες που του άρεσε διαρκώς να ξεστομίζει, αφετέρου συνδέει το ατομικό με το ομαδικό πνεύμα μέσα από την αθλητική συμπεριφορά. Για να γίνουν όλα μαζί κόμπος τελικά –με αρκετή δόση… αισιόδοξης σοσιαλιστικής αφέλειας– σε έναν ξεκαρδιστικά αποτελεσματικό ακτιβισμό, τον οποίο ο Λόουτς χρωματίζει με απολαυστικά χιουμοριστικές, ανθρώπινες και βαθιά πολιτικές πινελιές.

Μ. Βρετανία, Γαλλία. 2009. Διάρκεια: 116΄. Διανομή: WEIRD WAVE.

Κινηματογράφος

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 26/7

Πώς θα ήταν ο κόσμος εάν οι νόμοι δεν είχαν καμία ισχύ; Οι απαντήσεις αυτήν την εβδομάδα στη μεγάλη οθόνη, στο πρίκουελ του τρομο-franchise «The Purge».

Το Μυστικό της Πεταλούδας
Ισπανικό δραματικό θρίλερ. Ο 9χρονος Νίκο λαμβάνει ένα ανώνυμο σημείωμα που τον προειδοποιεί ότι θα πεθάνει την ημέρα των γενεθλίων του. Κανείς δεν τον πιστεύει, πέρα από έναν άγνωστο ο οποίος θεωρεί πως η απειλή σχετίζεται με μια μυστήρια σειρά δολοφονιών που βασίζονται σε μια συγκεκριμένη μαθηματική ακολουθία.

Έρωτας στη Σιβηρία
Ρομαντικό θρίλερ με τον Κιάνου Ριβς. Όταν μια συμφωνία αγοραπωλησίας διαμαντιών καταρρέει, ένας Αμερικανός έμπορος διαμαντιών ταξιδεύει στη Σιβηρία προς αναζήτηση του συνεργάτη του που έχει εξαφανιστεί. Εκεί ερωτεύεται την Ρωσίδα Κάτια και μαζί της θα πρέπει να αντιμετωπίσει την ομοσπονδιακή υπηρεσία πληροφοριών αλλά και αδίστακτους εμπόρους.

Κάθαρση: Η Αρχή
Πρίκουελ του τρομο-franchise «The Purge». Για να μειώσουν το ποσοστό της εγκληματικότητας για τον υπόλοιπο χρόνο, οι Νέοι Εθνοπατέρες της Αμερικής δοκιμάζουν ένα κοινωνιολογικό πείραμα σε μια απομονωμένη κοινότητα το οποίο καθιστά για 12 ώρες νόμιμα όλα τα εγκλήματα, συμπεριλαμβανομένου και του φόνου.

Ο Μαγεμένος Πρίγκιπας
Animation με τρεις πριγκίπισσες ερωτευμένες με τον ίδιο ιππότη. Ο πρίγκιπας Φιλίπε είναι δεμένος με μια απίστευτη κατάρα, που πολλοί την θεωρούν χάρισμα: όλες οι γυναίκες τον ερωτεύονται ακαριαία! Θύματα της γοητείας του έχουν πέσει και η Χιονάτη, η Σταχτοπούτα και η Ωραία Κοιμωμένη, εκείνος όμως για να σπάσει τα μάγια και να βρει την πραγματική του αγάπη, θα πρέπει να κάνει ένα επικό ταξίδι γεμάτο δοκιμασίες.

Ο Κύριος Κλάιν
Ο Τζόζεφ Λόουζι σκηνοθετεί Αλέν Ντελόν και Ζαν Μορό. Εξαιτίας της συνωνυμίας του με έναν Εβραίο, ένας καθολικός στην κατεχόμενη Γαλλία του 1942 θα επιδοθεί σε έναν απελπισμένο αγώνα επιβίωσης.

Το Χρονικό μιας Αγάπης
Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Ο πλούσιος επιχειρηματίας Ενρίκο προσλαμβάνει έναν ντετέκτιβ για να ερευνήσει το παρελθόν της γυναίκας του, τη στιγμή που εκείνη επανασυνδέεται με τον νεανικό της έρωτα με τον οποίο την ενώνει ένα σκοτεινό μυστικό.

Κινηματογράφος

Η ταινία μας “Η Σιγή των Ψαριών όταν Πεθαίνουν” κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο 71ο Φεστιβάλ του Λοκάρνο.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην υπέροχη ομάδα μου και σε όλους αυτούς που μας βοήθησαν με την καρδιά τους. Αισθάνομαι τυχερός που μοιράζομαι τη χαρά μου μαζί σας, για αυτό και το γιορτάζω με αυτή την αισιόδοξη αφίσα.

Βασίλης Κεκάτος

Η ταινία του Βασίλη Κεκάτου διαγωνίζεται για τη Χρυσή Λεοπάρδαλη Καλύτερης Μικρού Μήκους Ταινίας στο 71ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο

.

Ο Μάκης εργάζεται σε ένα επαρχιακό ιχθυοτροφείο. Ενα πρωί, καθ’οδόν για τη δουλειά του, πληροφορείται πως πέθανε την προηγούμενη μέρα. Yστερα από μερικές αποτυχημένες απόπειρες να αποδείξει πως είναι ζωντανός, αποδέχεται την κατάσταση του με απάθεια και αποφασίζει να ξοδέψει την τελευταία μέρα του προσπαθώντας να εξασφαλίσει την επιβίωση των δύο αγαπημένων του καναρινιών, μέχρι τη στιγμή της κηδείας του..

Αυτή είναι η σύνοψη της νέας μικρού μήκους ταινίας του Βασίλη Κεκάτου «Η Σιγή των Ψαριών όταν Πεθαίνουν» που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Ταινιών Μικρού Μήκους του 71ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο που φέτος διεξάγεται από την 1η μέχρι και τις 11 Αυγούστου.

Κινηματογράφος

Il Postino
Από Χρήστο Μήτση

Έρωτας, λυρισμός και πολιτική σε μια κινηματογραφικά λιτή, μα τόσο τρυφερή και διασκεδαστική κομεντί, βραβευμένη με Όσκαρ μουσικής και υποψήφια για άλλα τέσσερα (ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, α΄ αντρικού ρόλου).

Ένα πραγματικό περιστατικό από τη ζωή του διάσημου ποιητή Πάμπλο Νερούντα ενέπνευσε το 1985 τον συγγραφέα Αντόνιο Σκαρμέτα στο «Ardiente Paciencia», το οποίο διασκευάστηκε κινηματογραφικά μία δεκαετία αργότερα, μεταφέροντας την πλοκή του στο ιταλικό νησί (Κάπρι) στο οποίο ο Χιλιανός κομμουνιστής ήταν εξόριστος το 1952.

Ταχυδρόμος της αλληλογραφίας του, ο καλόκαρδος κι αδέξιος Μάριο θα αναπτύξει μαζί του μια αναπάντεχη φιλία, η οποία θα γίνει ακόμα πιο βαθιά από τη στιγμή που θα ζητήσει τη βοήθεια του διάσημου διανοούμενου για να κερδίσει την καρδιά της όμορφης Μπεατρίτσε.

Τρυφερή και διασκεδαστική κομεντί γνήσιας λαϊκότητας και διαχρονικό υπόδειγμα κινηματογραφικής λιτότητας, το «Il Postino» μιλά απλά, μα συγκινητικά για όλα εκείνα τα οποία, κρυμμένα μέσα στην καθημερινότητα, μπορούν να φέρουν κοντά διαφορετικούς ανθρώπους, όπως η ειλικρίνεια, η πολιτική, ο έρωτας και η δύναμη της ποίησης, η οποία «ανήκει όχι σ’ αυτούς που τη γράφουν, αλλά σ’ εκείνους που την έχουν ανάγκη». Βραβεύτηκε με Όσκαρ μουσικής (Λουίς Μπακάλοφ) και ήταν υποψήφιο για άλλα τέσσερα (ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου, α΄ αντρικού ρόλου).

Ιταλία, Γαλλία. 1994. Διάρκεια: 108΄. Διανομή: ΔΑΝΑΟΣ.

Πού παίζεται
ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Αθηναία Θερινός
Χάρητος 50, Κολωνάκι (στάση Μετρό Ευαγγελισμός)

2114130430

STEREO SOUND

€ 8,00, παιδ.- φοιτ., άνω των 65 & € 6,00. Κάθε Δευτ. τα δύο άτομα € 8,00

Πέμ.-Τετ.: 20.50/ 23.00

ΧΑΛΑΝΔΡΙ -ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Αβάνα Θερινός
 Λεωφ. Κηφισίας 234 & Λυκούργου 3

2106756546

€ 8,00, φοιτ.-παιδ. & κάθε Τετ. € 6,00

Πέμ.-Τετ.: 20.50

ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ - ΤΑΥΡΟΣ
Διονύσια Θερινός
 Λ. Συγγρού 286 & Μυκηνών 2, Καλλιθέα

2109515514

STEREO SOUND

€ 7,00, Τρ., Τετ. € 5,00

Πέμ.-Τετ.: 21.00/ 23.00

Κινηματογράφος

Μετά τα 610 εκατομμύρια δολάρια που μάζεψε η προ δεκαετίας κινηματογραφική «Mamma mia!», αν χρειαζόταν ακόμα και οι ΑΒΒΑ θα επανασυνδέονταν για να γράψουν τα τραγούδια του σίκουελ. Ευτυχώς για όλους μας κάτι τέτοιο δεν χρειάστηκε, καθώς το διάσημο σκανδιναβικό ποπ συγκρότημα είχε στο ενεργητικό του αρκετά χιτάκια για ένα ακόμα σινε-ταξίδι στο νησί Καλοκαίρι. Αφορμή για την επιστροφή μας στο καρτποσταλικό Αιγαίο, το οποίο αυτήν τη φορά είναι στην πραγματικότητα οι Δαλματικές ακτές, αποτελεί η γενναία απόφαση της Σόφι να ανακαινίσει το ξενοδοχείο της μητέρας της Ντόνα, την οποία έχασε ένα χρόνο πριν.

Προετοιμαζόμενη για τη βραδιά των εγκαινίων, τα οποία επιβλέπει ο δανδής μάνατζερ (can you hear the drums) Φερνάντο, διαπιστώνει ότι δίπλα της θα βρίσκονται μόνον ο Σαμ, ο ένας από τους τρεις πατεράδες της, και οι πιστές φίλες της μαμάς της Ρόζι και Τάνια. Ταυτόχρονα, εμείς μαθαίνουμε πώς η νεαρή Ντόνα έφτασε για πρώτη φορά στην ηλιόλουστη Ελλάδα, πώς γνώρισε τους τρεις μπαμπάδες της Σόφι και πώς αποφάσισε να γίνει ξενοδόχος.


Η δαλιανίδειος συνταγή «λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και οι ABBA» αποδείχτηκε από κάθε άποψη χρυσοφόρα κι έτσι ο νεοφερμένος σεναριογράφος («Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ») και σκηνοθέτης Ολ Πάρκερ δεν έχει τον παραμικρό λόγο να την αλλάξει. Μια εντελώς προσχηματική ιστορία, στην οποία έχει βάλει το χεράκι του κι ο Ρίτσαρντ Κέρτις («Τέσσερις Γάμοι και Μία Κηδεία»), προσπαθεί να συνδέσει τις ρομαντικο-χορευτικές μελωδίες, δημιουργώντας την αίσθηση ενός ατέλειωτου πάρτι, το οποίο με ξέφρενα κιτσάτη απενοχοποίηση απεμπολεί γρήγορα κάθε αίσθηση στοιχειώδους ρεαλισμού. Γιατί στο ελληνικό Kalokairi η ζωή δεν είναι παρά μια αδιάκοπα χαρούμενη γιορτή, στο κρεσέντο της οποία βγαίνει και η Μέριλ Στριπ για να πει ενάμισι τραγούδι.

ΗΠΑ, Μ. Βρετανία. 2018. Διάρκεια: 114΄

Κινηματογράφος

Μετά από 8 χρόνια κινηματογραφικής σιωπής, ο Δημοτικός Κινηματογράφος ΣΤΕΛΛΑ ανοίγει ξανά τις πόρτες του το καλοκαίρι του 2018 για να υποδεχτεί τους κατοίκους της Κυψέλης και όχι μόνο! Η εταιρία διανομής Weird Wave, που έχει την έδρα της στην περιοχή της Κυψέλης, αναλαμβάνει τη διαχείριση του θερινού κινηματογράφου και εγγυάται την προβολή ταινιών υψηλού επιπέδου.

Ο Δημοτικός Κινηματογράφος ΣΤΕΛΛΑ είναι ο πρώτος θερινός που αναβιώνει η Weird Wave, και ο τρίτος κινηματογράφος συνολικά, έχοντας ήδη ανακαινίσει και επαναφέρει στη ζωή 2 χειμερινούς που ήταν εγκαταλελειμμένοι για πολλά χρόνια: το θρυλικό ΑΣΤΟΡ στο κέντρο της Αθήνας που εγκαινιάστηκε το 2015 και την ΑΝΔΟΡΑ στους Αμπελόκηπους που ξανάρχισε να λειτουργεί την άνοιξη του 2018.

Αυτή τη φορά, η Weird Wave επενδύει στη δική της γειτονιά, την Κυψέλη, μια πολυπολιτισμική και ιστορική περιοχή της Αθήνας που έχει στερηθεί εδώ και χρόνια την μαγεία του σινεμά. Βασικός στόχος της Weird Wave είναι πάντα ο ίδιος: να εμπλουτίσει την πολιτιστική ζωή της περιοχής και να ομορφύνει τα βράδια των Αθηναίων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να απολαύσουν ταινίες πρώτης προβολής από τον εκλεκτικό κατάλογό της.

Φέτος το καλοκαίρι, το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει τις ταινίες:

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Με τον Ρικάρντο Νταρίν στον πρωταγωνιστικό ρόλο

Ο ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑ Η πρώτη επιτυχία του Ντελ Τόρο σε επανέκδοση

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΡΙΚ Η κωμωδία του Κεν Λόουτς με τον Ερίκ Καντονά

ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ Μια έξυπνη και ανατρεπτική κωμωδία

ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ! Η Νο.1 ιταλική κωμωδία της χρονιάς

Η ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ Η πρώτη κωμωδία της Σοφί Μαρσό

ΤΣΕ: Ο ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ Η βιογραφία του Τσε από τον Στίβεν Σόντερμπεργκ

ΤΣΕ: Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ Το δεύτερο μέρος της βιογραφίας του Τσε Γκεβάρα

ΤΟ ΑΤΕΛΙΕ Από τον βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα Λοράν Καντέ

Ο Δημοτικός Κινηματογράφος ΣΤΕΛΛΑ έχει προϊστορία: αποτελεί συνέχεια του ΠΙΓΚΑΛ που άνοιξε το 1969 και λειτούργησε ανελλιπώς για 21 καλοκαίρια, μέχρι το 1989. Μετονομάστηκε σε Δημοτικός Κινηματογράφος ΣΤΕΛΛΑ το 1992, όταν ξανάνοιξε από τον Δήμο Αθηναίων, και έκλεισε τις πόρτες του το2010.

Και φτάνουμε στον Ιούλιο του 2018. Ο Δημοτικός Κινηματογράφος ΣΤΕΛΛΑεπιστρέφει, με πάνω από 200 καθίσματα, ανανεωμένος και έτοιμος να υποδεχτεί παλιούς θαμώνες και νέους κινηματογραφόφιλους εκεί που ήταν πάντα: στο νούμερο 34 της οδού Τενέδου, στην Φωκίωνος Νέγρη.

Σε λίγες μέρες, η Κυψέλη μετράει τ' αστέρια... ξανά!

Τα στοιχεία προέρχονται από το βιβλίο του Δ. Φύσσα Τα Σινεμά της Αθήνας 1896-2013 – Ιστορίες του Αστικού Τοπίου» (Αθήνα, 2013).

Δημοτικός Κινηματογράφος Στέλλα
Τενέδου 34, Κυψέλη
Φωκίωνος Νέγρη
Τηλ.: 210 8657200

Κινηματογράφος

The Favourite»: Αυτό είναι το τρέιλερ της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου
Το τρέιλερ του «The Favourite», της αναμενόμενης νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, κυκλοφόρησε σήμερα, Δευτέρα και παρουσιάζει στους σινεφίλ, μια πρώτη εικόνα του τι να αναμένουμε.

Η ταινία ανακοινώθηκε πως θα βγει στις αμερικανικές αίθουσες στις 23 Νοεμβρίου από τη Fox Searchlight, διεκδικώντας μια θέση στην οσκαρική κούρσα. O Έλληνας σκηνοθέτης επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη μετά το «Θάνατο του Ιερού Ελαφιού».

NewsroomHuffPost Greece

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή