Φεβρουαρίου 26, 2020

Θέατρο

«Elenit»: Τα παράδοξα πλάσματα του Ευριπίδη Λασκαρίδη στη σκηνή της Στέγης
Μια τραγική κωμωδία με ανατρεπτικό και εξωφρενικό χιούμορ.
NewsroomHuffPost Greece

Δύο χρόνια μετά την τελευταία παραγωγή του στην Αθήνα, ο Ευριπίδης Λασκαρίδης επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από μεγάλη περιοδεία ανά τον κόσμο και διεθνή αναγνώριση. Στην πρώτη του συνεργασία με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, παρουσιάζει από τις 28 Νοεμβρίου έως τις 7 Δεκεμβρίου, σε παγκόσμια πρεμιέρα το «Elenit» στην Κεντρική Σκηνή, σε παραγωγή της Στέγης και σε συμπαραγωγή με μερικά από τα πιο σημαντικά θέατρα και φεστιβάλ της Ευρώπης.

Όπως και τα προηγούμενα έργα του Λασκαρίδη, το Elenit «είναι μια ανασκαφή». Ο κεντρικός ήρωας κινείται σε έναν κόσμο γεμάτο φώτα και ήχους εκφραστικούς, με ένα πλήθος από αντικείμενα και σύμβολα, που τα ξαναφέρνει στο φως και τα ερμηνεύει από την αρχή.

Το αποτέλεσμα είναι μια τραγική κωμωδία με ανατρεπτικό και εξωφρενικό χιούμορ. Γύρω όμως από αυτόν τον κεντρικό χαρακτήρα, υπάρχει για πρώτη φορά ένας θίασος από ετερόκλητα πλάσματα, σε έναν κόσμο πρωτόγνωρα πλούσιο, εμπνευσμένο από την ιστορία του υπερθεάματος. Εικόνες φτιαγμένες να μαγέψουν, με οδηγό τις αντανακλάσεις των κοστουμιών του Άγγελου Μέντη, και μουσική που μας αιχμαλωτίζει, από τον Γιώργο Πούλιο, δημιουργούν ένα αλλόκοτο σύμπαν.

Ο Λασκαρίδης έχει συνοδοιπόρους μια ομάδα σημαντικών ερμηνευτών/χορευτών (Μιχάλη Βαλάσογλου, Αμαλία Κοσμά, Χαρά Κότσαλη, Μάνο Κότσαρη, Θάνο Λέκκα, Δημήτρη Ματσούκα, Ευθύμιο Μοσχόπουλο, Γιώργο Πούλιο, Φαίη Τζούμα). Με αυτό το έργο, ο διεθνής Έλληνας δημιουργός ολοκληρώνει μια διαδρομή και φωτίζει κάποια από τα προηγούμενα βήματά του.

Όπως εξηγεί, έχει μέσα του το θέατρο, το χορό, την εικαστική περφόρμανς, τα στοιχεία του τσίρκου, του μπουρλέσκ, εμπνέεται από την όπερα και το μιούζικαλ.

Ο παράδοξος και γοητευτικός κόσμος του Ευριπίδη Λασκαρίδη γεννιέται από απλά υλικά. Οι καθημερινές εικόνες και καταστάσεις υποβάλλονται σε συνεχείς μεταμορφώσεις, ώστε να πυκνώνουν και να χάνουν την οικειότητά τους. Το έργο του είναι ένα παράδοξο ταξίδι, φαντασμαγορικό και γελοίο, αινιγματικό και ανησυχαστικό. Ένα ταξίδι σε τοπία που διαδέχονται το ένα το άλλο χωρίς εξηγήσεις, σε έναν κόσμο φτιαγμένο από ερείπια που παραμένει όρθιος και μαγευτικός. Οι χαρακτήρες μεταμορφώνονται κι αυτοί, κινούνται σε έναν τόπο γεμάτο φωνές που το νόημά τους μένει μετέωρο, αναζητώντας αυτό που ενώνει τα πράγματα πίσω από τις λάμψεις, τα χαλάσματα και τις αλλαγές

. Όλα συμβαίνουν με έναν τρόπο που ακινητοποιεί τις ερμηνείες, που μπορεί να γελά και να πιστεύει ενώ συγχρόνως ειρωνεύεται. Η ελευθερία και η τόλμη αυτής της γραφής προϋποθέτει μια εμπιστοσύνη, κάτι ανάμεσα στην αγάπη και την πίστη στη ζωή και την τέχνη.

Συντελεστές

Σύλληψη & Σκηνοθεσία: Ευριπίδης Λασκαρίδης

Με τους: Μιχάλη Βαλάσογλου, Αμαλία Κοσμά, Χαρά Κότσαλη, Μάνο Κότσαρη,

Ευριπίδη Λασκαρίδη, Θάνο Λέκκα, Δημήτρη Ματσούκα, Ευθύμιο Μοσχόπουλο, Γιώργο Πούλιο, Φαίη Τζούμα

Κοστούμια: Άγγελος Μέντης

Μουσική & Ηχητική Σύνθεση: Γιώργος Πούλιος

Σκηνικά: Λουκάς Μπάκας

Σχεδιασμός Φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου

Σύμβουλος Δραματουργίας: Αλέξανδρος Μιστριώτης

Σύμβουλος Κίνησης: Νίκος Δραγώνας

Τεχνικός Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μαργκάς

Οργάνωση & Διεύθυνση Παραγωγής: Ρένα Ανδρεαδάκη

Ένα έργο του Ευριπίδη Λασκαρίδη // Osmosis

Info
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Συγγρού 107

28 Νοεμβρίου – 7 Δεκεμβρίου 2019

Κεντρική Σκηνή | 20:30

Εισιτήρια

Κανονικό: 7, 8, 10, 14, 18 €

Μειωμένο, Φίλος, Παρέα 5-9 άτομα: 7, 8, 11, 14 €

Παρέα 10+ άτομα: 6, 7, 10, 13 €

Κάτοικος Γειτονιάς: 7 €

Ανεργίας, ΑμεΑ: 5 €

Συνοδός ΑμεΑ: 5, 7, 10 €

Θέατρο

H Αρχή του Αρχιμήδη, το σημαντικό έργο του καταξιωμένου Ισπανού συγγραφέα Josep Maria Miró, αφού κατέκτησε κοινό και κριτικούς την περασμένη σεζόν, επιστρέφει για να μας φέρει ακόμη μια φορά αντιμέτωπους μ’ ένα αριστοτεχνικά απλό δίλημμα.

Ο Τζόρντι, δάσκαλος σε ομάδα κολύμβησης παίδων, αγκαλιάζει και δίνει ένα φιλί σ’ ένα αγοράκι που κλαίει, γιατί φοβάται το νερό και δε θέλει να κολυμπήσει χωρίς σωσίβιο. Μια τρυφερή κίνηση ενθάρρυνσης ενός καλού δασκάλου. Μια απρεπής κίνηση με υποβόσκουσα σεξουαλική πρόθεση. Μια κίνηση που ίσως αποκαλύπτει περισσότερα για τον παρατηρητή απ’ ό,τι για τον δράστη. Ποιος είναι αυτός που κοιτάει; Από ποια οπτική; Μια κίνηση, που θα αποτελέσει αφορμή για μια αλληλουχία εκρηκτικών συζητήσεων και καταστάσεων και θα φέρει στην επιφάνεια υποψίες, προκαταλήψεις και φόβους. Το μόνο που μένει είναι να πάρουμε θέση… Ή και όχι.

Συγγραφέας: Josep Maria Miró (*Βραβευμένος με το Premi Born de Teatre Award, 2011)

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ

Σκηνοθεσία: Βασίλης Μαυρογεωργίου

Σκηνογράφος: Θάλεια Μέλισσα

Ενδυματολόγος: Ιφιγένεια Νταουντάκη

Φωτιστής: Στέλλα Κάλτσου

Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Σορώτος

Βοηθός Σκηνοθέτη: Καλή Βοϊκλή

Παίζουν: Άγγελος Μπούρας, Σεραφείμ Ράδης, Μιχάλης Συριόπουλος, Μαρία Φιλίνη

Έως 22 Φεβρουαρίου
Μέρες και ώρες παραστάσεων: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 21.00 & Κυριακή στις 18.00

Η παράσταση επιχορηγήθηκε απ’ το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού τη θεατρική περίοδο 2018-19

H Αρχή του Αρχιμήδη
του Josep Maria Miró*

Σκηνοθεσία Βασίλης Μαυρογεωργίου

Στο Skrow theater (Αρχέλαου 5, Αθήνα)

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Γενική είσοδος: 13 €

Φοιτητικό, Ομαδικές Κρατήσεις άνω των 10 ατόμων: 10 €

Ανέργων / ΑΜΕΑ: 8 €

- Εκδοτήρια Θεάτρου (Τετάρτη-Παρασκευή-Σάββατο 17:00-21:00 , Κυριακή 11:00-14:00)

Θέατρο

Μια συγκλονιστική θεατρική παράσταση για την επιζήσασα Εβραία σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραγεώργου

Η Δέσποινα Μπεμπεδέλη επιστρέφει στην Αθήνα για να ερμηνεύσει την Ρόουζ, την επιζήσασα Εβραία του Martin Sherman. Μια συγκλονιστική θεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραγέωργου.

 
Η Ρόουζ κατάφερε να επιβιώσει– είναι μια επιζήσασα Εβραία. Η αξιόλογη ζωή της άρχισε σ’ ένα μικρό Ρωσικό χωριό, μεταφέρθηκε σ’ ένα γκέτο της Βαρσοβίας, σ’ ένα πλοίο με το όνομα «Έξοδος» και τελικά στους δρόμους του Ατλάντικ Σίτυ, των φαραγγιών της Αριζόνα και τις μυρωδάτες νύχτες του Μαϊάμι Μπιτς. Το έργο είναι το πορτραίτο μιας φοβερής γυναίκας και μέσον υπενθύμισης των γεγονότων που στιγμάτισαν τον 20ο αιώνα.

«… Σσίβα στα εβραϊκά σημαίνει το ξενύχτι του νεκρού. Μια γυναίκα γύρω στα ογδόντα, στα τέλη του περασμένου αιώνα και στις αρχές του 21ου, καθισμένη σ’ ένα παγκάκι, κάνει Σσίβα σ’ ένα πρόσωπο – έκπληξη που δε θα μάθουμε παρά μονάχα στο τέλος του έργου. Και κατά τη διάρκεια αυτής της βραδιάς, θυμάται, άλλοτε με ουσιαστική συγκίνηση κι άλλοτε με φοβερό χιούμορ την πολύπαθη ζωή της, τον ξεριζωμό από την πατρίδα της, τους έρωτές της, την οικογένεια της, τα παιδιά της… την ίδια της τη ζωή.

Θυμάται αυτή και μαζί της εμείς, ως θεατές ,γνωρίζουμε σημαντικά γεγονότα της Ιστορίας που πέρασαν από πάνω της και, παρ’ όλο που τη γονάτισαν, δεν την κατακερμάτισαν, αλλά της χάρισαν ένα μοναδικό κριτήριο κι έναν τρόπο σκέψης για την αξία της ίδιας της ζωής κι εκείνο το αίσθημα της δικαιοσύνης, που χαρακτηρίζει τους σπουδαίους, που ο πόνος τους κάνει «Ανθρώπους» και ο φόβος θαρραλέους απέναντι στις επιταγές μιας μοντέρνας εποχής, που έχει χάσει πια κάθε στόχο και κάθε πρόσημο...» – Νίκος Καραγέωργος


Συντελεστές
Μετάφραση: Μιμή Ντενίση
Σκηνοθεσία / φωτισμοί: Νίκος Καραγέωργος
Σκηνικό: Δημήτρης Δήμας
Μουσική: Νίκος Σπηλιώτης
Video: Χρήστος Καρτέρης
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώργος Ευθυμίου

Εισιτήρια

Προπώληση
Η προπώληση εισιτηρίων γίνεται από το δίκτυο viva.gr
Ηλεκτρονικά στο www.viva.gr
Τηλεφωνικά στο 11876 και στο 210 9315600

Θέατρο

Λίγα Λόγια για την Υπόθεση του Έργου
Το έργο αναφέρεται στην τρυφερή και παράλληλα συγκινητική σχέση που συνδέει τον αυτοκαταστροφικό και εύπορο νεαρό Χάρολντ και την ογδοντάχρονη «αναρχική» απελευθερωμένη Μοντ, που τελικά τον συμφιλιώνει με τη ζωή.

Το κορμί του Χάρολντ κρύβει την ψυχή ενός γερασμένου ανθρώπου, ενώ, πίσω από τα γερασμένα χαρακτηριστικά της Μοντ, χαμογελά ένα ζωηρό κοριτσάκι.

Αυτή η γέφυρα επικοινωνίας δύο μακρινών μεταξύ τους γενεών γίνεται ένας ύμνος για τη ζωή που σφύζει από αγάπη, αυθορμητισμό και ζωντάνια. Η Μοντ καταφέρνει να μεταδώσει αισιοδοξία και πίστη σ’ ένα νέο παιδί που αδυνατεί να προσαρμοστεί στο περιβάλλον του. Ο Χάρολντ μαθαίνει να γελάει, να τραγουδάει, να χορεύει, να σκέφτεται αυθόρμητα, να αποδέχεται και να γνωρίζει τον εαυτό του.

Καθένας από τους δυο τους, έχει κάνει τον μισό δρόμο που τον χωρίζει από τον άλλο. Οι δυο τους, όταν είναι μαζί, αποτελούν ένα πλήρες ον.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Συγγραφέας: Κόλιν Χίγκινς
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Μιχάλης Δέλτα
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Κοστούμια: Έρση Δρίνη, Αλέξης Φούκος
Σκηνικά: Γιώργος Λυντζέρης
Special Effects / ειδικές κατασκευές: Προκόπης Βλασερός, Μαρία Στάικου
Φωτογραφία: Αγγελική Κοκκοβέ
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αλέξανδρος Χούντας

Στο τραγούδι “Η ζωή είναι μεγάλη” τους στίχους έγραψε η Ελένη Φωτάκη
Στο τραγούδι “Άγρια Χαρά” τους στίχους έγραψε ο Μιχάλης Δέλτα
Ερμηνεύει η Τάνια Τσανακλίδου
Τσέλο: Σταύρος Παργινός

Μέσα από καταστάσεις, παρεξηγήσεις, συγκίνηση, γέλιο, η ιστορία του Χάρολντ και της Μοντ είναι ένα τεράστο σύμβολο αγάπης για τον άνθρωπο.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
Με Μια Ματιά
Το ανατρεπτικό και συγκινητικό αριστούργημα του Colin Higgins «Harold and Maude», σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη & πρωτότυπη μουσική Μιχάλη Δέλτα. Ένα έπος για τον έρωτα και τη μοναξιά, για τις σχέσεις των σημερινών νέων με την παλιότερη γενιά, για την έλλειψη επικοινωνίας και τη μανία των ανθρώπων να χτίζουν τοίχους απομόνωσης και αδιέξοδα, ξεχνώντας πως η αγάπη είναι ο δρόμος…

Μια υπέροχη, ευαίσθητη κι ανθρώπινη ιστορία. Μια αγάπη πέρα από τα όρια του χρόνου και της κοινωνίας. Ένας από τους πιο αναπάντεχους κι ειλικρινείς έρωτες, που έχει αγγίξει την ψυχή του κοινού όποτε και όπου και αν ανέβηκε.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
VIP: 25€
Ζώνη Α: 22€
Ζώνη Β: 20€
Ζώνη Γ: 18€

Άνεργοι, Πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, +65 ετών, Φοιτητές: 15€

Ομαδικά Εισιτήρια (άνω των 20 ατόμων): 13€

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Πρεμιέρα: Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Hμέρες και Ώρες Παραστάσεων:
Τετάρτη: 18:00
Πέμπτη: 20:00
Παρασκευή: 21:00
Σάββατο: 21:00
Κυριακή: 21:00

Θέατρο

Χριστουγεννιάτικη Ιστορία Τσαρλς Ντίκενς
Μιούζικαλ βασισμένο στη διασκευή του Τζακ Θορν με πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου
ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ - ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

Η μαγεία επιστρέφει στο Εθνικό Θέατρο, αυτή τη φορά στην Κεντρική Σκηνή, με τη Χριστουγεννιάτικη ιστορία σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου. Ένα μοναδικό θέαμα γιορτής και λάμψης που σαγηνεύει τις καρδιές όλων εκείνων που έχουν ακόμη τη διάθεση να βλέπουν τον κόσμο με την αθωότητα της παιδικής ψυχής. Ας αφεθούμε στο όνειρο και στη φαντασία.

Ο Εμπενέζερ Σκρουτζ είναι οπαδός της αυστηρής πειθαρχίας και της σκληρής δουλειάς. Νιώθει τουλάχιστον… αμήχανα με τις γιορτές και τις σχόλες. Τη φετινή παραμονή Χριστουγέννων, όμως, αναγκάζεται να αναθεωρήσει όσα πίστευε για τη ζωή του και για τους ανθρώπους γύρω του. Μια σειρά αναπάντεχων επισκέψεων από φαντάσματα τον παρασύρουν άλλοτε στο παρελθόν και άλλοτε στο μέλλον. Το πνεύμα των Χριστουγέννων θα συγκινήσει άραγε τον σκληρόκαρδο Σκρουτζ; Αν ναι, τότε ποιος από εμάς θα μπορούσε να του αντισταθεί;

Από 15.11.2019 έως 12.01.2020

Οι Τιμές

Παρασκευή
Διακεκριμένη Ζώνη 18€
Γενική είσοδος 13€

Θέσεις περιορισμένης ορατότητας 10€

Ομαδικές Κρατήσεις Εισιτηρίων (25 άτομα και άνω)
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 12€ ανά άτομο
Σάββατο & Κυριακή Πλατεία 14€ (ανά άτομο) & Α΄ Εξώστης 12€ (ανά άτομο)
Ομαδικό φοιτητικό 10€

ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ (Ισχύουν για όλες τις Σκηνές)

Φοιτητικό – Νεανικό (έως 26 ετών)
Πέμπτη 10€ (εκτός διακεκριμένης ζώνης)
Τετάρτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 13€ (εκτός διακεκριμένης ζώνης)

Άνω των 65 Ετών
Τετάρτη 10€ (εκτός διακεκριμένης ζώνης)
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 13€ (εκτός διακεκριμένης ζώνης)

Κάρτα Ανεργίας (Τετάρτη & Πέμπτη) 5€

AMEA (Καθημερινά & Σαββατοκύριακο) 5€ - Συνοδός ΑΜΕΑ: 5€

Πολύτεκνοι (Καθημερινά & Σαββατοκύριακο) 10€ (εκτός διακεκριμένης ζώνης)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Κάθε Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή η παράσταση με υπέρτιτλους στα αγγλικά.

 

Θέατρο

Φυλές
Από Τώνια Καράογλου

Οι «Φυλές» είναι ένα έργο που όχι μόνο μιλάει ουσιαστικά και με σκηνικά ενδιαφέροντα τρόπο για την κώφωση, αλλά πηγαίνει πέρα από αυτή, μιλώντας εντέλει για όλους μας. Η παράσταση που σκηνοθετεί ο Τάκης Τζαμαργιάς είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να το ανακαλύψουμε.

Αν και η δραματουργική αποτύπωση οποιασδήποτε μορφής αναπηρίας –ειδικά από δημιουργούς που δεν την αντιμετωπίζουν οι ίδιοι– κρύβει τον κίνδυνο να δημιουργηθούν έργα που θα πάρουν γραφική ή προσβλητική τροπή, το έργο της Βρετανίδας Νίνα Ρέιν αποφεύγει τέτοια στραβοπατήματα. Γραμμένο το 2010, έχει για κεντρικό ήρωα τον Μπίλι, έναν κωφό νέο, που μόλις έχει επιστρέψει ύστερα από σπουδές στο πατρικό του, όπου μένουν και τα δύο αδέρφια του. Οι γονείς του, μορφωμένοι και προοδευτικοί, κυρίως ο πατέρας του Κρίστοφερ, τον έχουν αναθρέψει ως ισότιμο μέλος της οικογένειας κι έτσι ο Μπίλι έχει ολοκληρώσει κανονικά την εγκύκλια εκπαίδευση και καταφέρνει να επικοινωνεί με τους ακούοντες διαβάζοντας τα χείλη τους. Η γνωριμία του με τη Σίλβια, μια κοπέλα που χάνει σταδιακά την ακοή της, που θα τον συστήσει στην κοινότητα κωφών της περιοχής του και θα αρχίσει να του μαθαίνει τη νοηματική γλώσσα, θα ανατρέψει τα δεδομένα της ζωής του και θα προκαλέσει συγκρούσεις με την οικογένειά του.

Αυτό είναι το πλαίσιο στο οποίο αναπτύσσονται οι «Φυλές», αλλά η περιγραφή δεν εξαντλεί την ουσία ενός έργου, το οποίο εστιάζει βαθύτερα σε θέματα που αφορούν όχι μόνο την κώφωση ή τη διαφορετικότητα αλλά και την αδυναμία ουσιαστικής και ειλικρινούς επικοινωνίας σε μια οικογένεια.

Στη σκηνή ξεδιπλώνεται ένας κόσμος συγκρούσεων, καβγάδων κι εκκωφαντικών φωνών και απεικονίζεται μια οικογένεια προβληματική, αποξενωμένη κι εντέλει αδιάφορη, ακόμη και προς τον Μπίλι, για τον οποίο υποτίθεται ότι νοιάζεται περισσότερο. Γι’ αυτό η απόφασή του να μάθει τη νοηματική γλώσσα, απαιτώντας παράλληλα να τη μάθουν και οι υπόλοιποι ώστε να συνεχίσουν να επικοινωνούν, δεν μας ενδια­φέρει τόσο για την επιστημονική αντιπαράθεση που φέρνει στη σκηνή (καθώς «συγκρούονται» οι δύο τρόποι επικοινωνίας των κωφών, δηλαδή η νοηματική και η χειλεανάγνωση), αλλά επειδή μεταφέρει την ύστατη κραυγή απόγνωσης ενός ανθρώπου που επιζητεί την αληθινή προσοχή της οικογένειάς του.

Η συγγραφέας δεν αποφεύγει κάποιες φλυαρίες, καθώς προσπαθεί να χωρέσει πολλά μέσα στην ιστορία της –τις προβληματικές ερωτικές σχέσεις της κόρης (Ρουθ), τη ρήξη μεταξύ των δύο συζύγων, την τροπή της σχέσης Μπίλι και Σίλβια κ.λπ.–, κατά βάση όμως επιτυγχάνει να πραγματευτεί με ενδιαφέροντα όσο και ουσιαστικό τρόπο τα ζητούμενα που έχει θέσει.

Ο Τάκης Τζαμαργιάς μας συστήνει το έργο σε πανελλήνια πρεμιέρα, με μια ωραία, δουλεμένη παράσταση που εστιάζει στο ερμηνευτικό κομμάτι και διαχειρίζεται με έξυπνο τρόπο τα επίπεδά του. Η ιδέα του, για παράδειγμα, να αποτυπώσει σε βιντεοπροβολές ό,τι πραγματικά σκέφτονται οι ήρωες, ενώ λένε άλλα, είναι εύστοχη. Οι σχέσεις που δημιουργούνται επί σκηνής αποτυπώνουν με ζωντάνια το σύμπαν των παράλληλων μονολόγων και των φωνών που υψώνονται χωρίς να εισακούονται.

Ο Μανώλης Μαυροματάκης είναι εξαιρετικός στον ρόλο του Κρίστοφερ, της ισχυρής πατρικής φιγούρας που διεκδικεί το δικαίωμα να είναι ο υπέρτατος κριτής όλων, χωρίς να τον γελοιοποιεί και ο Δημήτρης Κουρούμπαλης έχει τα προσόντα να υποστηρίξει τον ρόλο του Ντάνιελ, που διακρίνεται από μια ακατάβλητη ενεργητικότητα αλλά και από τα δικά του βαθιά τραύματα. Όμως οι ερμηνείες της Ελένης Μολέσκη (Ρουθ) και της Βαγγελιώς Ανδρεαδάκη ως μητέρας είναι λίγο σπασμωδικές.

Ο Μάνος Καρατζογιάννης στον ρόλο του Μπίλι κινεί σκέψη και συναίσθημα κι επιβάλλεται ως η ευαίσθητη, τρυφερή φιγούρα που διαρρηγνύει το θορυβώδες σύμπαν του έργου και αγαπάει με την άδολη αγάπη ενός παιδιού, ενώ η Βασιλική Τρουφάκου δίνει μια σημαντική ερμηνεία ως Σίλβια· αποδίδει με αξιοσημείωτη εσωτερικότητα και κατανόηση τον κλονισμένο ψυχισμό ενός ανθρώπου που βρίσκεται στο μεταίχμιο δύο κόσμων, καθώς χάνει σταδιακά την ακοή του. Εκεί που κολλάει τελικά η παράσταση είναι στα προβλήματα του ίδιου του έργου, ενώ και η όψη της (σκηνικά-κουστούμια: Εδουάρδος Γεωργίου) δεν καταφέρνει να δημιουργήσει μια ενδια­φέρουσα εντύπωση.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΘΕΑΤΡΟ Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο, 2105230267. Διάρκεια: 120΄.

Θέατρο

 Τολμηρή, προκλητική και αιχμηρή, η σπουδαία σύγχρονη όπερα Powder her face (1995) του «τρομερού παιδιού» της βρετανικής μουσικής Τόμας Άντες έρχεται να σκανδαλίσει το κοινό στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σε πρώτη πανελλήνια παρουσίαση.

Το Powder her face, η όπερα με την «πιο άσεμνη άρια που γράφτηκε ποτέ», είναι βασισμένο στη σκανδαλώδη ζωή της δούκισσας Μάργκαρετ Κάμπελ του Αργκάιλ, γνωστής με το προσωνύμιο «βρόμικη δούκισσα», η οποία το 1963 σόκαρε το κοινό της Αγγλίας με τις σεξουαλικές της ακρότητες. Θεωρείται ένα σύγχρονο κλασικό έργο και μια από τις βρετανικές όπερες που ανεβαίνουν πιο συχνά τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Τη μουσική διεύθυνση έχει αναλάβει ο αρχιμουσικός Νίκος Βασιλείου, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο διακεκριμένος σκηνοθέτης και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ Αλέξανδρος Ευκλείδης. Το Powder her face θα παρουσιαστεί στις 25, 27, 31 Οκτωβρίου και 2, 7, 9 Νοεμβρίου 2019, με δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Ο πολυβραβευμένος Βρετανός συνθέτης Τόμας Άντες, ο «βιρτουόζος των άκρων», όπως τον χαρακτήρισε το περιοδικό The New Yorker χάρη στην ευρεία γκάμα της μουσικής του γλώσσας, συνδυάζει αριστοτεχνικά στη μουσική του Powder her face ετερόκλητες επιρροές. Τα καμπαρέ του Κουρτ Βάιλ, η τζαζ και τα τάνγκο του Άστορ Πιατσόλα συναντούν τον Άλμπαν Μπεργκ και τον Ίγκορ Στραβίνσκι σε ένα έργο πολυεπίπεδο και καθηλωτικό. Η μουσική του είναι τόσο αξιομνημόνευτη όσο και η ίδια η δούκισσα του Αργκάιλ. Ο Άντες περιγράφει το Powder her face ως «μια όπερα για μια γυναίκα που τελικά παγιδεύεται σε έναν κόσμο αρωμάτων, φαντασίας και ανάμνησης».

Η πολυτάραχη ζωή της δούκισσας, το όνομα της οποίας έγινε συνώνυμο με το σκάνδαλο, οι έρωτες, οι σεξουαλικές επιθυμίες και το διαζύγιο λειτουργούν ως πρίσμα μέσα από το οποίο ο Τόμας Άντες και ο Βρετανός μυθιστοριογράφος Φίλιπ Χένσερ με το καυστικό λιμπρέτο του διερευνούν στο έργο τη σχέση φύλου, πολιτικής και εξουσίας. Μια κυνική κοινωνική σάτιρα για τον αμοραλισμό, την παρακμή της ανώτερης τάξης και τη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας, το Powder her face εισάγει το κοινό σε μια νέα εποχή της όπερας.

Σκάνδαλο στη ζωή, αλλά και στη σκηνή, το Powder her face έγινε η πρώτη όπερα που έφερε στα λυρικά θέατρα του κόσμου μια άκρως τολμηρή άρια που πυροδότησε έντονες συζητήσεις, γνωστή ως «blowjob aria».

Σεξ, πούδρα και πολαρόιντ

Το Powder her face έχει ως επίκεντρο ένα σεξουαλικό σκάνδαλο της δεκαετίας του ’60 που έμεινε στην ιστορία και συντάραξε τη βρετανική κοινή γνώμη. Η όπερα εξιστορεί τη λαμπερή άνοδο και την τραγική πτώση της δούκισσας Μάργκαρετ Κάμπελ του Αργκάιλ από τη δεκαετία του ’30, τότε που η ίδια υπήρξε μια από τις πιο πολυφωτογραφημένες γυναίκες στον κόσμο, έως τα τελευταία χρόνια της ζωής της στις αρχές της δεκαετίας του ’90.

Το έργο εστιάζει κυρίως στο πολύκροτο διαζύγιό της από τον δεύτερο σύζυγό της, τον 11ο Δούκα του Αργκάιλ, το 1963, την ίδια χρονιά που ξέσπασε η περίφημη υπόθεση Προφιούμο. Ο ίδιος την κατηγόρησε δημόσια ότι κατά τη διάρκεια του γάμου της είχε 88 εξωσυζυγικές σχέσεις. Η λίστα με τα καταγεγραμμένα ονόματα περιλάμβανε υπουργούς, μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας και διάσημους καλλιτέχνες. Κατά τη διάρκεια της δίκης, κατατέθηκαν ως αποδεικτικά στοιχεία αποκαλυπτικές πολαρόιντ, ανάμεσά τους και η περιβόητη φωτογραφία «ο ακέφαλος άνδρας», όπως ονομάστηκε από τις εφημερίδες της εποχής, η οποία απεικόνιζε τη δούκισσα γυμνή να έχει ερωτικές περιπτύξεις με έναν άνδρα, του οποίου το πρόσωπο ήταν κομμένο.

«Να πηγαίνεις στο κρεβάτι νωρίς και συχνά»

Ο Τόμας Άντες συνέθεσε το Powder her face σε ηλικία μόλις 24 ετών, κατόπιν παραγγελίας της Όπερας Αλμέιντα, που σηματοδότησε το ξεκίνημα της εντυπωσιακής καριέρας του ως συνθέτη, μαέστρου και πιανίστα. Η όπερα έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Τσέλτεναμ την 1η Ιουλίου του 1995 λαμβάνοντας εγκωμιαστικές κριτικές, ενώ λόγω των ερωτικών σκηνών ο βρετανικός ραδιοφωνικός σταθμός Classic FM απαγόρευσε τη ραδιοφωνική μετάδοση του έργου καθώς κρίθηκε ακατάλληλη. Μετά το Powder her face, o Τόμας Άντες συνέθεσε το 2004 τη δεύτερη όπερά του βασισμένη στην Τρικυμία του Σαίξπηρ, κατόπιν παραγγελίας της Βασιλικής Όπερας του Λονδίνου. Ακολούθησε το 2016 η τρίτη του όπερα Ο εξολοθρευτής άγγελος, βασισμένη στην ομότιτλη σουρεαλιστική ταινία του Λουίς Μπουνιουέλ (1962). H όπερα θριάμβευσε στο Φεστιβάλ του Ζάλτσμπουργκ το 2016, γνώρισε αντίστοιχη ανταπόκριση όταν παρουσιάστηκε στο Κόβεντ Γκάρντεν του Λονδίνου και στη συνέχεια ενθουσίασε κοινό και κριτικούς στη Μετροπόλιταν.

Το λιμπρέτο του Powder her face φέρει την υπογραφή του μυθιστοριογράφου, κριτικού και δημοσιογράφου Φίλιπ Χένσερ, ο οποίος είχε την αρχική ιδέα για τη μεταφορά της ζωής της «βρόμικης δούκισσας» στο λυρικό θέατρο. Μέσα σε δύο πράξεις και οκτώ σκηνές, οι οποίες διαδραματίζονται στον χώρο ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, ο Χένσερ καταθέτει ένα κωμικοτραγικό έργο γεμάτο γερές δόσεις μαύρου χιούμορ, σαρκασμό και πικάντικες ερωτικές σκηνές. Ο περίφημος στίχος «Να πηγαίνεις στο κρεβάτι νωρίς και συχνά» φαίνεται πως είχε υπαγορεύσει την πορεία της δούκισσας στη ζωή.

Στη μεγάλη παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Αλέξανδρος Ευκλείδης. Η παράσταση θα επιχειρήσει να αναδείξει τις λεπτές εννοιολογικές αποχρώσεις του έργου, αλλά και το προκλητικό, παιγνιώδες και απελευθερωτικό του χιούμορ. Το κινηματογραφικό σκηνικό αναπαριστά μια αίθουσα ενός ξενοδοχείου της δεκαετίας του ’30, που γερνάει παράλληλα με την πρωταγωνίστρια του έργου. Ο χώρος γίνεται ένας σιωπηλός μάρτυρας της πορείας της από τη δόξα και την ομορφιά στη μοναξιά και τη λήθη. «To Powder her face είναι από τις λίγες όπερες των τελευταίων τριάντα χρόνων που μπορούν τόσο εύκολα να διεκδικήσουν μια σημαντική θέση στην ιστορική συνέχεια του είδους. Η μορφολογική του πολυπλοκότητα, το εύρος των αναφορών του, η τολμηρή σύνδεσή του με την πολιτική πραγματικότητα της εποχής του και η υπόρρητη αλλά ευδιάκριτη κριτική των έμφυλων ταυτοτήτων συγκροτούν ένα εξαιρετικά πολυεπίπεδο έργο, που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε και αριστούργημα, αν δεν ήταν τόσο ξεκάθαρο ότι το πρώτο που υπονομεύεται στο έργο του 24χρονου, όταν το έγραψε, συνθέτη είναι η ίδια η έννοια του αριστουργήματος», σημειώνει ο σκηνοθέτης.

Ο διακεκριμένος αρχιμουσικός Νίκος Βασιλείου, ένας μουσικός με βαθιά γνώση του σύγχρονου ρεπερτορίου, επιστρέφει στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ, έχοντας την ευθύνη της μουσικής διεύθυνσης του εξαιρετικού συνόλου σύγχρονης μουσικής Ergon Ensemble σε ένα έργο υψηλών μουσικών και φωνητικών απαιτήσεων.

Τον ρόλο της δούκισσας ερμηνεύει η διακεκριμένη Αυστραλοβρετανή υψίφωνος Τζαστίν Βιάνι, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην όπερα το 2010, ερμηνεύοντας τον ρόλο της Σαλώμης στην ομώνυμη όπερα του Ρίχαρντ Στράους στο Δημοτικό Θέατρο Χαϊδελβέργης, και έκτοτε έχει διαγράψει μια αξιόλογη πορεία με σημαντικές εμφανίσεις και πληθώρα βραβείων. Η Βιάνι ερμήνευσε για πρώτη φορά τον ρόλο της Δούκισσας το 2012 σε παραγωγή της New York City Opera.

Η ακραία φωνητική γραφή του Τόμας Άντες, που απαιτεί ερμηνευτές με ιδιαίτερη φωνητική και υποκριτική δεξιοτεχνία, υποστηρίζεται, στους υπόλοιπους ρόλους του έργου, από τρεις ακμαίους πρωταγωνιστές της ΕΛΣ, τη Χρύσα Μαλιαμάνη, τον Χρήστο Κεχρή και τον Γιάννη Γιαννίση.

Τα σκηνικά και κοστούμια είναι του Γιάννη Κατρανίτσα, ο οποίος επανέρχεται στην ΕΛΣ μετά την περσινή επιτυχία των Γάμων του Φίγκαρο, οι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα και η κινησιολογία του Φώτη Διαμαντόπουλου.

Σύνοψη
ΣΚΗΝΗ 1η –1990
Η Δούκισσα πιάνει ξαφνικά μια Υπηρέτρια και έναν Ηλεκτρολόγο επ’ αυτοφώρω να την κοροϊδεύουν στη σουίτα της στον υψηλότερο όροφο ενός κορυφαίου ξενοδοχείου στο Ουέστ Εντ του Λονδίνου. Εξαιτίας της απροσεξίας τους, το παλτό της Εξοχότητάς Της λερώνεται. Καθώς αλλάζει, και οι τρεις εκφράζουν τον ομόφωνο θαυμασμό τους για τα ρούχα και το άρωμα της Εξοχότητάς Της, και διαφορετικές γνώμες για τις συνθήκες της ζωής της. Ακολουθεί η είσοδος ενός ατόμου.

ΣΚΗΝΗ 2η – 1934
Σε ένα μεγάλο σπίτι στην εξοχή αναμένεται ο Δούκας. Η Κυρία Φρήλινγκ. πρώην «Πρωτοεμφανιζόμενη της χρονιάς», τον περιμένει με ανυπομονησία ενόσω μια Έμπιστη Φίλη της και κάποιος Λιμοκοντόρος συζητούν για το διαζύγιό της. Ένα ακόμα θέμα συζήτησης είναι οι πρόσφατες εξωσυζυγικές σχέσεις της Εξοχότητάς Της. Ακούγεται ένα τραγούδι και καταφθάνει η Εξοχότητά Του.

ΣΚΗΝΗ 3η – 1936
Το πολυσυζητημένο ενδιαφέρον για τον γάμο της Κυρίας Φρήλινγκ με την Εξοχότητά Του, δεν επηρεάζεται επ’ ουδενί από την προσωπική της κατάσταση ως διάσημης διαζευγμένης, και δίνεται μια μεγαλοπρεπής δεξίωση. Στο παρασκήνιο, μια προνοητική Σερβιτόρα ετοιμάζει περίτεχνα πιάτα.

ΣΚΗΝΗ 4η – 1953
Σε μια από τις συχνές επισκέψεις της στην πρωτεύουσα, η Εξοχότητά Της χαλαρώνει στο δωμάτιό της σε ένα από τα εξέχοντα ξενοδοχεία του Λονδίνου. Καλεί την Υπηρεσία Δωματίου και δίνει στον Σερβιτόρο το φιλικό καλωσόρισμα που την έχει καταστήσει τόσο δημοφιλή στο προσωπικό.

ΣΚΗΝΗ 5η – 1953
Στο μεταξύ, μετά την επιστροφή του από ένα πάρτι, η Εξοχότητά Του ψυχαγωγεί μια φιλενάδα του στο σπίτι. Συζητούν για την Εξοχότητά Της αποκαλύπτοντας πληροφορίες.

ΣΚΗΝΗ 6η – 1955
Καθώς η δίκη για το ιστορικό διαζύγιο πλησιάζει στο τέλος της και αναμένονται οι καταληκτικές παρατηρήσεις του Δικαστή, χασομέρηδες περίεργοι συζητούν τις αισθησιακές πλευρές της υπόθεσης, που τους προσέλκυσαν το ενδιαφέρον. Εκδίδεται η απόφαση και η Εξοχότητά Της αντιδρά.

ΣΚΗΝΗ 7η – 1970
Η Εξοχότητά Της παραχωρεί μια συνέντευξη στο υπέροχο δωμάτιό της στο ξενοδοχείο. Προσφέρει διαφωτιστικές γνώσεις από την εμπειρία της σε θέματα υγείας, ομορφιάς, ψυχαγωγίας, τα γυναικεία καπέλα και την αγγλική κοινωνία.

ΣΚΗΝΗ 8η – 1990
Η Εξοχότητά Της δέχεται δύο επισκέψεις από τον Διευθυντή του εκλεκτού ξενοδοχείου του Λονδίνου που ήταν το σπίτι της για περισσότερο από μια δεκαετία. Οριστικοποιούν τις λεπτομέρειες της επικείμενης αναχώρησής της και στο μεσοδιάστημα εκείνη συλλογίζεται. Αδειάζει τη σουίτα, η οποία στη συνέχεια ετοιμάζεται για τον επόμενο ένοικο.

Τιμές εισιτηρίων: €15, €20 
Φοιτητικό: €10

25, 27, 31 Οκτ 2019
02, 07, 09 Νοε 2019
Πρώτη πανελλήνια παρουσίαση

Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Ώρα έναρξης: 20.30 (Κυριακή: 19.00) |

Ιδρυτικός δωρητής Εναλλακτικής ΣκηνήςΙΣΝ LOGO

Θέατρο

ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟ
Της Geraldine Aron

Θεατρικό Κουίζ: Ελάτε να βοηθήσουμε την Άντζελα!

Τί πιστεύεται ότι μπορεί να κάνει μία χαριτωμένη σαρανταπεντάρα, και συγκεκριμένα η Άντζελα Κέννεντι Λίπσκυ, όταν ο ‘‘αγαπημένος’’ της σύζυγος την εγκαταλείπει μετά από είκοσι χρόνια έγγαμης ζωής γεμάτης όρκους πίστης και αφοσίωσης;

Τρελαίνεται απ’ τη χαρά της;
Σκέφτεται να διεκδικήσει τον πενηνταπεντάρη σύζυγο της από την εικοσιτεσσάρων Μεξικανή ερωμένη του;
Αγοράζει βιτριόλι και ετοιμάζεται για επίθεση;
Παίρνει ό,τι χάπια βρεί μπροστά της;
Κοιμάται με τον πρώτο τυχόντα;
Πάει σε ψυχίατρο;
Ξυρίζει το κεφάλι της;
Αρχίζει τις πλαστικές;
Τρέχει στα sex shop;
Πάει ταξίδια σε εξωτικά νησιά;
Προσπαθεί να ξαναερωτευθεί;

Στο Από Μηχανής θέατρο, από 19 Οκτωβρίου 2019 και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 18:00, η Φαίδρα Δρούκα θα σας δίνει όλες τις απαντήσεις του κουίζ, ερμηνεύοντας την Άντζελα Κέννεντι Λίπσκυ στο έργο της Geraldine Aron «ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥ,ΔΙΑΖΥΓΙΟ».

Διάρκεια: 70’

Πρεμιέρα Παράστασης: 19 Οκτωβρίου 2019
Ημέρες και ώρες παραστάσεων : Σάββατο – Κυριακή 18:00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Kανονικό: 15 €

Μειωμένο: (Φοιτητικό/Ανέργων/ΑμεΑ/ Άνω των 65) 13€

Ατέλεια: 5 €

Διάρκεια: 90΄

Κρατήσεις
+302105232097

«Από Μηχανής» Θέατρο, Ακαδήμου 13, τηλέφωνο: 210.5232097 www.amtheater.gr

Θέατρο

«FACES»: Τα πρόσωπα που θα μας ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο…

Πίσω στο χρόνο μαζί με ιστορικά πρόσωπα θα «ταξιδέψουν» οι θεατές της πρωτότυπης θεατρικής παράστασης «FACES»,που δημιούργησε η ομάδα του 92 ArtSchool με την σκηνοθετική καθοδήγηση και διδασκαλία της Έφης Μεράβογλου από τις 9 το βράδυ της Τετάρτης 16 Οκτωβρίου 2019 στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»

Σοφία Βέμπο
H Σόνια Πούλη ενσαρκώνει τη Σοφία Βέμπο στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»
Λίγα λόγια για το έργο

Ο χώρος και ο χρόνος δεν υπάρχουν επί της σκηνής. Προσωπικότητες που υπήρξαν και υπάρχουν, «ξεπηδούν» από την παγωμένη χρονική κάψουλα και τοποθετούν τους θεατές σε μια στιγμή τους.

Βασίλισσα Ελισάβετ 
H Χριστίνα Μούζη ενσαρκώνει τη Βασίλισσα Ελισάβετ στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»
Ο Ιωσήφ Στάλιν, ο Νίκολα Τέσλα, η Βασίλισσα Αμαλία, η Κατερίνα Γώγου, η Βασίλισσα Ελισάβετ,η Μονσεράτ Καμπαγιέ και η Σοφία Βέμπο είναι τα πρόσωπα που θα μας ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο. « Είναι μια ευκαιρία να ζήσουμε μαζί τους, μια στιγμή, να ακούσουμε μια σκέψη, να τους δούμε», αναφέρουν οι συντελεστές της παράστασης.

Νίκολα Τέσλα
O Γεράσιμος Κωνσταντουδάκης είναι ο Νίκολα Τέσλα στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»

Συντελεστές

Την παράσταση σκηνοθέτησε η Έφη Μεράβογλου , όπου επιμελήθηκε και τη μουσική.

Τα κείμενα σκηνοθέτησε η ομάδα.

Κατερίνα Γώγου
H Αριστέα Ανύση ενσαρκώνει την Κατερίνα Γώγου στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»
Τους ρόλους ενσαρκώνουν οι ηθοποιοί:

 

Ιωσήφ Στάλιν : Λευτέρης Καλανδράνης.

Κατερίνα Γώγου: Αριστέα Ανύση.

Νίκολα Τέσλα: Γεράσιμος Κωνσταντουδάκης.

Βασίλισσα Αμαλία: Ανδριάνα Σταυριδοπούλου.

Βασίλισσα Ελισάβετ : Χριστίνα Μούζη.

Μονσεράτ Καμπαγιέ: Μυγδαλιά Ανδρέου.

Σοφία Βέμπο: Σόνια Πούλη.

Λαγιάλ Αλ Αττάρ: Έφη Μεράβογλου.

Οι συντελεστές ευχαριστούν τις Κωνσταντίνα Βάρδα και Στάμπι Πουλαντζά για τη βοήθειά τους.

Βασίλισσα Αμαλία
Τη Βασίλισσα Αμαλία αποδίδει η Ανδριάνα Σταυριδοπούλου στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»
Τον ήχο και τους φωτισμούς πραγματοποίησε ο Γιάννης Καραλιάς.

Την παραγωγή υλοποίησε η ομάδα.

Τις δημόσιες σχέσεις υλοποιεί ο Γιώργος Κάλτσας.

Ιωσήφ Στάλιν
Τον Ιωσήφ Στάλιν υπoδύεται ο Λευτέρης Καλανδράνης στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»

Ημέρες και ώρες των παραστάσεων
Το έργο παίζεται κάθε Τετάρτη στις 9 το βράδυ (από τις 16 Οκτωβρίου 2019). Η παράσταση διαρκεί 75 λεπτά.

Μονσεράτ Καμπαγιέ
Ως Μονσεράτ Καμπαγιέ εμφανίζεται η Μυγδαλιά Ανδρέου στην παράσταση «FACES» , στο Τεχνοχώρο «Εργοτάξιον»
Τιμή εισιτηρίου

Τα εισιτήρια τιμώνται στα 8 (Κανονικό) και 5 ευρώ (Μειωμένο. ΟΑΕΔ, Α.ΜΕ.Α, στρατιωτικοί, φοιτητές, ατέλειες, άνω των 65, πολύτεκνοι, σπουδαστές εργαστηρίων & δραματικών σχολών)

Η παράσταση «φιλοξενείται» στο Τεχνοχώρο Εργοτάξιον( οδός Διογένους 1, Άγιος Δημήτριος (δίπλα στο μετρό της Δάφνης. Έξοδος Στριγγάρη- Αγίου Δημητρίου. Τηλέφωνο με αριθμό κλήσης 6983-93.02.20).

Θέατρο

Γιατί να την (ξανα)δω
Επειδή το έργο του Αμερικανού Τέρενς ΜακΝάλι, που εμπνέεται από τη ζωή και την προσωπικότητα της Μαρίας Κάλλας, έδωσε πέρυσι την ευκαιρία στη Μαρία Ναυπλιώτου να πραγματοποιήσει μια καθηλωτική ερμηνεία, γεμίζοντας ασφυκτικά τη σκηνή του Μικρού Χορν. Στο «Master Class» ο ΜακΝάλι σκιαγραφεί ένα πολυπρισματικό πορτρέτο της γυναίκας κι επαγγελματία Κάλλας, και στην παράσταση η Μαρία Ναυπλιώτου της έδωσε σάρκα, φωνή και ψυχή. Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος στη σκηνοθεσία δημιούργησε τις ιδανικές συνθήκες, φροντίζοντας παράλληλα να μην αφήσει τους ηθοποιούς των μικρότερων ρόλων στο ημίφως.

Info
Η παράσταση μεταφέρεται στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν» από τις 9/10, με κάποιες αλλαγές στους δεύτερους ρόλους (Εύα Γαλογαύρου, Λητώ Μεσσήνη, Δάφνη Δαυίδ, Γιώργος Φλωράτος, Πέτρος Μπούρας, Αλέξανδρος Αβδελιώδης, Δημήτριος Ψύλλος). Η σκηνοθεσία είναι του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου και τα σκηνικά της Όλγας Μπρούμα.

https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-mikro-xorn/master-class/

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή