Ιουλίου 09, 2020

Θέατρο

Το Θέατρο Σταθμός με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση σε δύο παραστάσεις του

Το Θέατρο Σταθμός προσφέρει τη δυνατότητα στους φίλους του θεάτρου να παρακολουθήσουν στην ιστοσελίδα του, για επτά ημέρες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τις παραστάσεις «Ο Ουρανός και… το Παντελόνι του» και « Ο ήχος του όπλου».

 

Το θέατρο είναι η πιο ευπαθής τέχνη.

Υγιαίνει μόνο όταν ο συντονισμός πομπού και δέκτη, ηθοποιού δηλαδή και θεατή, είναι αρμονικά διαρκής. Εδώ, σε αντίθεση με την ποίηση ή τη λογοτεχνία ή οποιαδήποτε άλλη μορφή τέχνης ο δέκτης είναι πάντα μια ομάδα.

Μια ομάδα που συγκροτείται συνήθως τυχαία, γι’ αυτό και η σύστασή της, ενώ κάθε βράδυ ποικίλλει, στην πραγματικότητα διαμορφώνει ανάλογα και τον βαθμό αλληλεπίδρασης ανάμεσα στα μέλη της. Πόσες φορές δεν έχουμε διαπιστώσει πάνω στη σκηνή ότι «η ψυχολογία του πλήθους» επηρεάζει συχνά και εκείνη του κοινού της πλατείας ή του εξώστη;

Η αλληλεπίδραση αυτή διαρκεί μια, δυο ή και τρεις ώρες, μέσα στις οποίες χωρίς καμία διακοπή ή επαναφορά της δράσης στο σημείο που θα επιθυμούσαμε αισθανόμαστε την υποσυνείδητη επιρροή της μυσταγωγικής μας τέχνης.
Άλλωστε, το θεατρικό έργο λειτουργεί μόνο σαν σύνολο: τεχνών, που συναντά η μια την άλλη αλλά και δραματουργικών λεπτομερειών, που αφηγούνται από κοινού την ιστορία των θεατρικών προσώπων.

Σήμερα, δεκαπέντε μέρες μετά το αδιαμφισβήτητα ορθό μέτρο της παύσης των θεατρικών παραστάσεων για τη προστασία της δημόσιας υγείας, το θέατρο γιορτάζει αλλά και ταυτόχρονα αργεί πρώτη φορά για τόσο μεγάλο διάστημα, σε παγκόσμιο σχεδόν μάλιστα επίπεδο, στην μακρόχρονη ιστορία του.

«Ο Ουρανός και… το Παντελόνι του»
Η παύση αυτή μας φέρνει στο νου τη συλλογικότητα που προϋποθέτει η πανάρχαια αυτή τέχνη όχι μόνο στη διαδικασία των δοκιμών αλλά και κατά τη διάρκεια των παραστάσεων. Σε μια εποχή όπου είχαμε αναμφίβολα αισθανθεί την απειλή οποιουδήποτε συλλογικού αισθήματος το θέατρο συνέχισε να μεταδίδει την υψηλή συγκίνηση που μόνο τα δημοκρατικά πολιτεύματα, όταν συμβαίνει να λειτουργούν σωστά, μπορούν να εμφυσήσουν στους πολίτες τους.

Τώρα, που ακόμα και το ύστατο αντίο για αρκετούς συμπολίτες μας ανά τον κόσμο δε θεωρείται δεδομένο, καλούμαστε να βρεθούμε ξανά από κοινού όλοι μας στην ίδια – κοινωνικά – συνθήκη μετά από καιρό: στην κατ’ οίκον απομόνωση.

Πιο μαζί και πιο μόνοι από ποτέ, παραμονές ενός ακόμα σκληρού Απρίλη για την Ευρώπη αλλά και για την Ελλάδα. Σήμερα που γιορτάζει το θέατρο δοκιμαζόμενο όσο ποτέ, σήμερα που δοκιμάζεται η ίδια η ζωή θυμόμαστε ξανά δύο ζωοδότες φωνές, τόσο για τις σημειώσεις τους για το Θέατρο όσο και για το σπουδαίο θεατρικό τους έργο:τον «πατέρα» και τη «μάνα» του νεοελληνικού θεάτρου Ιάκωβο Καμπανέλλη και Λούλα Αναγνωστάκη.

Αν η πνευματική καταγωγή του Καμπανέλλη, όπως την ορίζει ο ίδιος σε συνέντευξή του είναι το στρατόπεδο εννοώντας το Μαντχάουζεν, η πνευματική αφετηρία της Αναγνωστάκη είναι σίγουρα ο εμφύλιος μια και υπάρχει ως ιστορική αναφορά σχεδόν στο σύνολο της δραματουργίας της.

Θεματική των έργων τους η μοναξιά, η ενοχή, τα τραύματα και τα αδιέξοδα του Έλληνα των μεταπολεμικών χρόνων, το νέο αστικό τοπίο, η ανέχεια, οι εθνικές και προσωπικές μας διαψεύσεις αλλά και ο αδιάκοπος αγώνας για τη ζωή, συχνά μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες.

Παρ’ όλο που το έργο και των δύο συγγραφέων εμπνέεται από οικεία δεινά, λόγω της γραφής τους, παραμένει αποκαλυπτικό για οποιονδήποτε έχει ζήσει ακόμη και σε τελείως διαφορετικές γεωγραφικές, ιστορικές και κοινωνικές συνθήκες.

«Ο ήχος του όπλου»
Γι’ αυτό και το Θέατρο Σταθμός, συνεχίζοντας την πρωτοβουλία εκλεκτών συναδέλφων, προσφέρει αρχικά μέσω της τεχνολογίας τη δυνατότητα στους φίλους του θεάτρου να παρακολουθήσουν στην ιστοσελίδα του  stathmostheatro.gr για επτά ημέρες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση τις παραστάσεις «Ο Ουρανός και… το Παντελόνι του» των Λούλα Αναγνωστάκη – Ιάκωβου Καμπανέλλη με τη Νένα Μεντή και το Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και «Ο ήχος του όπλου» της Λούλας Αναγνωστάκη με την Πέγκυ Σταθακοπούλου, την Τζένη Σκαρλάτου, τον Σταύρο Μερμήγκη, τη Βασιλική Τρουφάκου, τον Αγησίλαο Μικελάτο και τον Κώστα Νικούλι.

Τα σκηνικά και στις δύο παραστάσεις υπογράφει ο Γιάννης Αρβανίτης, τα κοστούμια η Βασιλική Σύρμα, τη μουσική ο Αντώνης Παπακωνσταντίνου και τους φωτισμούς ο Αλέξανδρος Αλεξάνδρου.

Χρόνια πολλά λοιπόν στην ευπαθή μας τέχνη, με την ευχή να βρεθούμε και πάλι σύντομα υγιείς, ασφαλείς και ενωμένοι στις πλατείες των θεάτρων.

Kαλή δύναμη και καλή μας αντάμωση.

Μάνος Καρατζογιάννης https://www.culturenow.gr/

Θέατρο

Tο θέατρο Πορεία, θέλοντας να βοηθήσει με τον τρόπο του στην αντιμετώπιση της δοκιμασίας που περνάει η χώρα μας, αλλά και ολόκληρος ο κόσμος, προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο τη δυνατότητα να παρακολουθήσει εμβληματικές θεατρικές παραστάσεις από την εικοσαετή μας πορεία, χωρίς κανένα οικονομικό αντίτιμο.

Όπως αναφέρει η διοίκηση του θεάτρου «Κάθε ημέρα θα είναι διαθέσιμη μία διαφορετική παράσταση από το αρχείο μας. Μέσα από το site μας, στον σύνδεσμο κάθε παράστασης, μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραστάσεις στις ημερομηνίες που έχουν οριστεί.

Ξεκινάμε με τη Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση σε διασκευή Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, την Τρίτη 24/3, που θα είναι διαθέσιμη από τις 10:00 το πρωί έως τις 10:00 το πρωί της επόμενης ημέρας.

Επιπρόσθετα, οι λήψεις των παραστάσεών μας, ιδιαίτερα εκείνων των τελευταίων ετών (όπως λ.χ. η Μεγάλη Χίμαιρα, οι Τρεις Αδερφές, Το Ευχαριστημένο. κ.ά.), παρουσιάζουν και κινηματογραφικό ενδιαφέρον, καθώς έχουν γυριστεί από επαγγελματίες κινηματογραφιστές με έξι κάμερες και κοντινά πλάνα

Επιπλέον, θα έχετε ελεύθερη πρόσβαση και στα εξαιρετικά προσεγμένα προγράμματα των παραστάσεων αυτών, τα περισσότερα εκ των οποίων περιέχουν και το κείμενο της παράστασης.

Στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να επισημάνουμε τη θεμελιώδη διαφορά της παρακολούθησης μίας παράστασης στο θέατρο απ’ ό,τι στην οθόνη. Η θεατρική τέχνη παίρνει υπόσταση μόνο διά ζώσης και δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε όλη της την έκταση πουθενά αλλού παρά στη σκηνή του θεάτρου, καθώς η αμιγώς κιναισθητική εμπειρία που προσφέρει το θέατρο στον θεατή νοείται μόνο με την αλληλεπίδραση ηθοποιών-κοινού.

Ωστόσο, το θέατρο στην παρούσα συγκυρία -έστω δια της οθόνης- μπορεί να παρηγορήσει και κυρίως να θυμίσει την αξία όσων θεωρούσαμε αυτονόητα. Μπορεί επίσης να εμψυχώσει το κοινωνικό σύνολο, που τόση ανάγκη έχει τώρα από ποιοτική ψυχαγωγία. Είμαστε βέβαιοι ότι το τέλος αυτής της παγκόσμιας περιπέτειας θα μας βρει διαφορετικούς, πιο ενωμένους, με μεγαλύτερη συμπόνια και ανθρωπιά, πιο δημιουργικούς ουσιαστικά.

Η βοήθειά σας, όταν θα ανοίξει πάλι το θέατρο Πορεία, θα είναι πολύτιμη. Η συνδρομή σας, που θα σας κάνει Μέλη, Φίλους, Υποστηρικτές του θεάτρου μας, πέραν των προνομίων που προσφέρει, θα μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε πραγματικότητα το πολύ ενδιαφέρον και εξαιρετικά προσεγμένο πρόγραμμα της χειμερινής περιόδου ’20-’21, με τη μεγαλύτερη πάντα φροντίδα στην ποιότητα και τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και μας έχουν καταστήσει την τελευταία δεκαετία σημαντικό πολιτιστικό πόλο της Αθήνας.

Μέσα από την ιστοσελίδα μας μπορείτε σε συγκεκριμένες ημερομηνίες να απολαύσετε τις εξής παραστάσεις από το αρχείο μας:

Η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση, σε διασκευή Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2015, Τρίτη 24/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Το Ευχαριστημένο της Μαρίνας Καραγάτση, σε διασκευή Έρις Κύργια και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2018, Τετάρτη 25/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Ύψωμα 731 σε κείμενο και σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, 2019, Πέμπτη 26/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Η Αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2017, Παρασκευή 27/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Οι Τρειςευτυχισμένοι του Eugène Labiche, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, 2017, Σάββατο 28/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Τρεις Αδερφές του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2016, Κυριακή 29/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Μιράντα βασισμένο στην Τρικυμία του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε διασκευή και σκηνοθεσία του Oskaras Korsunovas, 2016, Δευτέρα 30/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Το Κτήνος στο Φεγγάρι του Richard Kalinoski (Playwright 615 Dove St. Oshkosh, WI 54902 920.232.5635 Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2009, Τρίτη 31/3 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Η Υπόθεση της Οδού Λουρσίν του Eugene Labiche, σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα, 2010, Τετάρτη 1/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Βάκχες του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Renate Jett, 2008, Πέμπτη 2/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Το Τυφλό Σημείο του Γιάννη Μαυριτσάκη, σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα, 2008, Παρασκευή 3/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Δάφνης και Χλόη, Ταξίδι Αναψυχής βασισμένη στο αρχαίο ελληνικό μυθιστόρημα του Λόγγου και στη μετάφραση του Ρόδη Ρούφου, σε σκηνική σύνθεση και σκηνοθεσία του Cezaris Grauzinis, 2006, Σάββατο 4/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)

Θέατρο

Η ονειρεμένη μουσική, οι θεσπέσιες φωνές του original cast του West End, τα εκθαμβωτικά κοστούμια και τα επιβλητικά σκηνικά, βάζουν το κοινό στην Όπερα του Παρισιού στις αρχές του 19ου αιώνα

Η μεγαλύτερη, πιο φαντασμαγορική παραγωγή που είδαμε ποτέ, το μιούζικαλ – φαινόμενο των 140.000.000 θεατών παγκοσμίως έρχεται να μαγέψει και το αθηναϊκό κοινό.

Μετά από 21 sold out παραστάσεις, που σημείωσαν ρεκόρ εισιτηρίων στην ιστορία του Μεγάρου Μουσικής στη Θεσσαλονίκη τον Ιανουάριο, το μιούζικαλ-υπερθέαμα «The Phantom of the opera» του Andrew Lloyd Webber φτάνει στην Αθήνα στις 15 Φεβρουαρίου 2020.

Η ονειρεμένη μουσική, οι θεσπέσιες φωνές του original cast του West End, τα εκθαμβωτικά κοστούμια και τα επιβλητικά σκηνικά, βάζουν το κοινό στην Όπερα του Παρισιού στις αρχές του 19ου αιώνα.

Υπόθεση

Στο έργο που διαδραματίζεται στην όπερα του Παρισιού στα μέσα του 19ου αιώνα, παρακολουθούμε τη νεαρή τραγουδίστρια Κριστίν να κερδίζει τη μία ευκαιρία μετά την άλλη σε μία Λυρική Σκηνή στοιχειωμένη από την παρουσία ενός μυστηριώδους άνδρα που καλύπτει το πρόσωπό του με μάσκα και κρύβεται στα σκοτάδια των παρασκηνίων. Το «Φάντασμα» είναι ένας ιδιοφυής μουσικός και τραγουδιστής που χειραγωγεί την Κριστίν, βάζει τους δικούς του όρους για να εξασφαλίσει την επιτυχία της και κερδίζει τη συμπάθειά της -τουλάχιστον ως τη στιγμή της αναπόφευκτης προδοσίας που θα οδηγήσει και τους δύο σε ένα φλερτ με το θάνατο.

Το Φάντασμα της Όπερας, ένα πλάσμα με φωνή αγγέλου, φτιαγμένο από σκοτάδια και θρύλους ερμηνεύει ο superstar του παγκόσμιου μουσικού θεάτρου Ben Forster, που κατέκτησε όλο τον κόσμο ως Ιησούς στο Jesus Christ Superstar. Στο ρόλο της νεαρής πριμαντόνα Κριστίν η Celinde Schoenmaker, μία από τις πιο αγαπημένες ερμηνεύτριες του West End του Λονδίνου, που άφησε εποχή με την ερμηνεία της σε αυτό το ρόλο όπως και με την εμφάνισή της στο Les Miserables.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Stephen Barlow

ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΕΣ: Ewan Jones

ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ / ΜΑΕΣΤΡΟΣ: Michael England

ΣΚΗΝΙΚΑ / ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ : Andrew Riley

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ: Howard Hudson

ΣΧΣΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ : Lars Carlsson
THE PHANTOM: Ben Forster

CHRISTINE DAAÉ: Celinde Schoenmaker και Amy Manford

RAOUL: Nadim Naaman

CARLOTTA GIUDUCELLI: Lara Martins

UBALDO PIANGI: John Ellis

MONSIEUR RICHARD FIRMIN: Sion Lloyd

MONSIEUR ANDRE GILLES: Arvid Larsen

MADAME GIRI: Valerie Cutko

MEG GIRI: Daisy Hulbert

Chris McGuigan, Glain Rhys, Bradley Delarosbel

Η μεγαλειώδης παραγωγή του "THE PHANTOM OF THE OPERA" είναι ήδη talk of the town σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΟ CHRISTMAS THEATER
ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΕΡΤΙΤΛΟΥΣ.

Θέατρο

Κεντρική ηρωίδα του Top Girls είναι η Marlene, μια φιλόδοξη γυναίκα καριέρας, υπεύθυνη ενός γραφείου ευρέσεως εργασίας για γυναίκες, μια «σιδηρά κυρία» που ανέρχεται θυσιάζοντας συνεργάτες, καθώς και τη δική της ευαίσθητη, ανθρώπινη πλευρά στον βωμό της επιτυχίας.

Παρόλο που το έργο είναι γραμμένο σε ρεαλιστικό κώδικα, ξεκινά με μια διάσημη ονειρική πρώτη σκηνή, όπου ιστορικοί και διάσημοι μυθοπλαστικοί γυναικείοι χαρακτήρες καταθέτουν με ευφάνταστο τρόπο τις ιστορικά διαφορετικές πτυχές του ζητήματος της κοινωνικής θέσης των γυναικών. Στη συνέχεια, η δράση μεταφέρεται στον χρόνο συγγραφής του έργου, όπου με μια σειρά από συναρπαστικές συγκρούσεις ανάμεσα σε σύγχρονες γυναίκες και σημαντικές ανατροπές, η συγγραφέας αναπτύσσει τις θέσεις και τους προβληματισμούς της με θεατρικά ευφρόσυνο τρόπο και υπέροχους σκηνικούς χαρακτήρες, δημιουργώντας ένα θέαμα με παλμό.

Έργο πρωτότυπο ως προς τη δομή του, με εξαιρετικά λεπτό χειρισμό στο χιούμορ του, την ποιητικότητα, την ιστορικότητα αλλά και την κριτική του στάση απέναντι στην κοινωνική θέση της γυναίκας και μην έχοντας χάσει τίποτα απ' τη φρεσκάδα του απ' τη δεκαετία του '80, το Top Girls διέπεται από μια βασική φεμινιστική προβληματική, δίνοντας μια πολύ καλή βάση για έναν ουσιαστικό διάλογο επί του θέματος.

Παρόλα αυτά, δεν είναι ένα έργο για τον φεμινισμό αλλά για τη γυναίκα, την πολιτική και κοινωνική της θέση. Με αφορμή μία κριτική στον θατσερισμό, το Top Girls εξετάζει τι σημαίνει χειραφέτηση, τι σημαίνει δικαίωμα και ταυτόχρονα ποιο είναι το τίμημα που οφείλει να πληρωθεί για να αναληφθούν οι νέοι ρόλοι σε κοινωνικό, προσωπικό και πολιτικό επίπεδο. Το Top Girls έκανε πρεμιέρα στη Μεγάλη Βρετανία το 1982 απ' το Royal Court Theatre

. Παρουσιάζεται την περίοδο αυτή στο Εθνικό Θέατρο του Λονδίνου (2019), ενώ παλαιότερα ανεβάσματά του έχουν πραγματοποιηθεί στο Watford Palace Theatre (2006), το Greenwich Theatre (2006), το New York's Public Theatre και το Broadway (2007-2008) και σε πολλά ακόμη σημαντικά θέατρα του κόσμου.

Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1983 απ' το Εθνικό Θέατρο.

Πηγή: www.lifo.gr

 

 της Κάριλ Τσέρτσιλ
Διαρκεια : 140 '
Σκηνοθ.:Θ. Μοσχόπουλος
Ερμηνεύουν: Μ. Καβογιάννη, Β. Βολιώτη, Αλ. Καλτσίκη, Αλ. Αϊδίνη, Ευδ. Ρουμελιώτη, Άλ. Πολυχρόνη, Ειρ. Μακρή. Σκην.: Ευαγγ. Θεριανού. Κοστ.: Κλερ Μπρέισγουελ. Φωτ.: Ν. Βλασόπουλος



Θέατρο

Η Εναλλακτική Σκηνή παρουσιάζει το «Into the Woods» του Σοντχάιμ για πρώτη φορά στη χώρα μας.
 Από τον Γιώργο Χαρωνίτη

Πρόκειται για ένα σκοτεινό παραμύθι ενηλικίωσης γεμάτο με συναρπαστικές μελωδίες, συνεχείς ανατροπές, αφοπλιστικό χιούμορ και υποβλητική ατμόσφαιρα που η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το παρουσιάζει στην εγκεκριμένη εκδοχή του για πιάνο και κρουστά, από τις 8 Φεβρουαρίου και για επτά παραστάσεις (8, 9, 12, 13, 14, 15, 16/2). Θα ακολουθήσει και δεύτερος κύκλος παραστάσεων την Άνοιξη - από 13 Μαΐου για ακόμα πέντε παραστάσεις (13, 14, 15, 16, 17/5).

Το μιούζικαλ συνδέει κλασικά στιγμιότυπα από παραμύθια των αδελφών Grimm και του Charles Perrault («Σταχτοπούτα», «Ο Τζακ και η φασολιά» κ.ά.), με την απαραίτητη «κακιά μάγισσα» και όλα τα σχετικά που δίνουν την γοητευτική ατμόσφαιρα σε μια παραμυθένια ιστορία. Έχει ανέβει σε σπουδαίες και πολυβραβευμένες παραγωγές από το 1986 ως σήμερα και έχει γίνει κινηματογραφική ταινία (της Disney, φυσικά) με πρωταγωνίστρια την Μέριλ Στριπ το 2014.

Τη μουσική διεύθυνση και διδασκαλία έχει ο αρχιμουσικός Στάθης Σούλης, τη σκηνοθεσία και τη μετάφραση υπογράφει ο Δημήτρης Μπογδάνος, ένας από τους πιο χαρισματικούς και δημιουργικούς σκηνοθέτες της γενιάς του, ενώ η απόδοση των στίχων είναι της Τζούλιας Διαμαντοπούλου.

Τον απαιτητικό ρόλο της Μάγισσας ερμηνεύει η Νάντια Κοντογεώργη και το υπόλοιπο καστ αποτελούν οι Χαρά Κεφαλά, Αποστόλης Ψυχράμης, Μαρία Γράμψα, Δάφνη Δαυίδ, Λευτέρης Καλπακτσίδης, Ιωάννης Κοντέλλης, Θάνος Λέκκας, Δανάη Μουτσοπούλου, Δημήτρης Μπογδάνος, Όλγα Παπακωνσταντίνου και Λυδία Τζανουδάκη.

Into the woods Σε μουσική και στίχους του Στήβεν Σόντχαϊμ και κείμενο του Τζέιμς Λαπάιν | Πρώτη σκηνοθεσία στο Μπρόντγουεϊ από τον Τζέιμς Λαπάιν | Ενορχήστρωση από τον Τζόναθαν Τιούνικ

Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16 Φεβρουαρίου | 13, 14, 15, 16, 17 Μαΐου 2020 | Ώρα έναρξης: 20.30 (Κυριακές: 19.00)

Μουσική διεύθυνση, μουσική διδασκαλία: Στάθης Σούλης | Σκηνοθεσία, μετάφραση: Δημήτρης Μπογδάνος | Απόδοση στίχων: Τζούλια Διαμαντοπούλου | Σκηνογραφία, ενδυματολογία: Λίνα Πηγαδιώτη | Κινησιολογία: Κωνσταντίνος Κουνέλλας | Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης | Ερμηνεύουν: Νάντια Κοντογεώργη, Χαρά Κεφαλά, Αποστόλης Ψυχράμης, Μαρία Γράμψα, Δάφνη Δαυίδ, Λευτέρης Καλπακτσίδης, Ιωάννης Κοντέλλης, Θάνος Λέκκας, Δανάη Μουτσοπούλου, Δημήτρης Μπογδάνος, Όλγα Παπακωνσταντίνου, Λυδία Τζανουδάκη | Πιάνο: Στάθης Σούλης | Κρουστά: Θοδωρής Βαζάκας, Κώστας Σερεμέτης

Το έργο παρουσιάζεται σε συνεργασία με την Music Theatre International (Europe) Limited: www.mtishows.eu

Τιμές εισιτηρίων: 15 € , 20 € Φοιτητικό, παιδικό: 10 € Προπώληση Ταμεία Εθνικής Λυρικής Σκηνής Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Ωράριο: Καθημερινά 09.00-21.00 Τηλ.: 213 088 5700 | Ομαδικές πωλήσεις: 213 088 5742 | www.nationalopera.gr | Καταστήματα PUBLIC http://tickets.public.gr Εκδοτήρια Ticket Services Πανεπιστημίου 39, εντός Στοάς Πεσμαζόγλου www.ticketservices.gr

Θέατρο

Γραμμένο από τον Τενεσί Ουίλιαμς σε μια στιγμή της ζωής του που ένιωθε χαρούμενος και ψυχικά ήρεμος, μετά από ένα ταξίδι του στην πολύβουη και ζωντανή, για τα μάτια του, νότια Ιταλία, το «Τριαντάφυλλο στο στήθος» είναι το μοναδικό έργο του που έχει αισιόδοξο τέλος.

Η Σεραφίνα Ντέλλε Ρόζε παρομοιάζει το διπλό της κρεβάτι με θρησκεία. Είναι μια γυναίκα που έντονα αγαπά, ερωτεύεται, πονά, πιστεύει. Όταν πεθαίνει ο άντρας της, ψάχνει κάπου να χωρέσει τη λατρεία της για εκείνον. Στριμώχνει την ίδια της την «ψυχή» μέσα στην τεφροδόχο του. Κι όταν ο Αλβάρο, ένας οδηγός φορτηγού, μπαίνει απρόσκλητος στο σπίτι της, εκείνη προσπαθεί να καταλάβει αν αυτό ήταν το σημάδι που περιμείνει από την Παναγία.

Το μοναδικό έργο του συγγραφέα με αισιόδοξο τέλος, που μιλάει για τον έρωτα, μας υπενθυμίζει ότι η ζωή προχωράει κι εμείς οφείλουμε να την ακολουθήσουμε.

Μετάφραση-Σκηνοθεσία: Λευτέρης Γιοβανίδης - Επιμέλεια Κίνησης: Ζωή Χατζηαντωνίου

Σκηνικά: Πουλχερία Τζόβα -Κοστούμια: Μαρία Παπαδοπούλου

Μουσική: Θοδωρής Λεμπέσης- Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος

Δραματουργική Επεξεργασία: Ιζαμπέλα Κωνσταντινίδου- Βοηθός Σκηνοθέτη: Ρία Δεληογλάνη

Βοηθός Φωτιστή: Εύη Παπαμάρκου -Με τους: Ευγενία Αποστόλου, Ειρήνη Ιωάννου, Πηνελόπη Μαρκοπούλου, Γεράσιμο Μιχελή, Μάρω Σαουσοπούλου, Ισίδωρο Σταμούλη, Δημήτρη Τσίκλη, Τσαμπίκα Φεσάκη.

Τετάρτη & Κυριακή στις 20.00- Πέμπτη – Παρασκευή – Σάββατο στις 21.15-Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα

Θέατρο

Από την ομάδα «Αυτή κ Αυτοί»

2ος χρόνος παραστάσεων

Μάνα με τους εννιά σου γιούς και με τη μιά σου κόρη

Τη κόρη τη μονάκριβη, τη πολυαγαπημένη.....

Η θεατρική ομάδα “Αυτή κ Αυτοί” και ο τεχνοχώρος Εργοτάξιον παρουσιάζουν για δεύτερη σεζόν, με το μοναδικό, δικό τους τρόπο, το Βουρκόλακα του Αργύρη Εφταλιώτη. Μετά την περσινή πρώτη εμφάνιση της ομάδας και το επιτυχές πέρασμά της, επιστρέφουν στη σκηνή για να ξαναζωντανέψουν το θρύλο του Νεκρού Αδερφού.

Το Έργο:

Η Δέσπω ζει με τους εννιά γιους και τη μικρότερή της κόρη σε κάποιο χωριό της ορεινής Ελλάδας. Η Αρετή, κόρη της Δέσπως, σε ηλικία γάμου πολιορκείται από το Στεφανή, έναν νεαρό του χωριού ταπεινής καταγωγής. Ο Κωνσταντής, ο μεγαλύτερος από τους γιους, έχει διαφορετικά σχέδια και θέλει να παντρέψει την αδερφή του με έναν πλούσιο έμπορο από τη Βαβυλώνα. Ο Κωνσταντής έρχεται σε σύγκρουση με τη μητέρα του η οποία δε θέλει να αποχωριστεί τη μοναχοκόρη της και βάζει τον πρωτότοκό της να της ορκιστεί ότι αν συμβεί κάποιο κακό θα τη φέρει πίσω με κάθε κόστος….

«Ο Βουρκόλακας», το μοναδικό θεατρικό έργο του Αργύρη Εφταλιώτη (1900), αποτελεί ένα κείμενο βαθιά εμπνευσμένο από τον πλούτο των δημοτικών τραγουδιών, το οποίο αποτυπώνεται σε μια σύγχρονη διασκευή που συνδιαλέγεται με τη λαϊκή παράδοση αλλά αγγίζει το σήμερα.

Τα όνειρα, οι προλήψεις και η λαϊκή σοφία εκτυλίσσονται μέσα από ένα μουσικό παραμύθι που ζωντανεύουν οι ηθοποιοί επί σκηνής σκιαγραφώντας την κοινωνική δομή, την πατριαρχική κοινωνία και το ρόλο της γυναίκας στον οικογενειακό ιστό. Μέσα από τον καταιγιστικό ρυθμό, το θεατρικό παιχνίδι και τις διαρκείς εναλλαγές συναισθημάτων, ο θεατής εμπλέκεται στην εξέλιξη των δράσεων ενώ παράλληλα ενεργοποιούνται αισθήσεις και μνήμες από μια ιστορία που μοιάζει παλιά αλλά παραμένει μια βαθιά προσωπική ανάμνηση.

Είδος: Δραματοποιημένη λογοτεχνία

Λιγά λόγια για την Ομάδα:

Η ομάδα ‘Αυτή κ Αυτοί’ συστήθηκαν για πρώτη φορά στο κοινό το 2017 στα Duet Festival (2017) και Bob Theater Festival (2018) με κομμάτι του ίδιου έργου. Πλέον η ομάδα και ο δικός τους ‘Βουρκόλακας’ αποκτούν την πλήρη τους υπόσταση κάτω από τη στέγη του Τεχνοχώρου Εργοτάξιον.

Έγραψαν για την παράσταση:

Ποιο είναι το εντπωσιακό σε αυτήν την παράσταση, και γιατί την ξεχωρίσαμε; Γιατί τα παιδιά αυτά επέλεξαν να ακουμπήσουν στην ελληνική παράδοση και στο ελληνικό στοιχείο με έναν τρόπο που σε πρώτο επίπεδο αποδίδουν ένα «μαύρο» και «σκοτεινό» έργο με χιούμορ και κέφι, κλείνοντας πονηρά το μάτι στην κατήφεια του και ξεγελώντας το «θανατικό» του, και βέβαια αν θέλουμε να μπούμε πιο βαθιά, υπερπήδησαν τον κίνδυνο της γραφικότητας και του φολκλόρ που παραμόνευε στην απόδοση αυτού του εγχειρήματος. [ Κώστας Ζήσης από https://tetragwno.gr ]

Η ομάδα ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ είναι ο βασικός λόγος για να δει κάποιος τη συγκεκριμένη παράσταση. Νέα παιδιά με όρεξη, ταλέντο και δουλειά έχουν καταφέρει να αποδώσουν εξαιρετικά ένα δραματικό έργο με πολλά στοιχεία χιούμορ. Δύο ηθοποιοί, ο Ανδρέας Ψύλλιας και ο Σπύρος Αναστασίνης με την μουσικό και υπέροχη φωνή Ελένη Αληφραγκή να τους συνοδεύει βρίσκονται στο θέατρο Εργοτάξιον και υπόσχονται στους θεατές να περάσουν όμορφα και φεύγοντας από το θέατρο να τους έχει απομείνει μια γλυκιά αίσθηση! [ Αναστασία Τσακέτα από https://www.beasty-press.com ]

Μια ευρηματική και φρέσκια παράσταση ενός σπαρακτικού έργου που όμως έχει και χιούμορ . Πολλή καλή η ερμηνεία των τραγουδιών από την Ελένη Αληφραγκή που δένει τέλεια με τους δυο ταλαντούχους ηθοποιούς της παράστασης . [ Πόλλυ Μαρμαρινού από http://www.freshart24.gr/ ]

Δύο ηθοποιοί και μια μουσικός καταφέρνουν με την ενέργεια και το πηγαίο ταλέντο τους να σε συμπαρασύρουν και να περάσεις μαζί τους 60 λεπτά μοναδικής θεατρικής εμπειρίας. [ Γιώργος Λιναρίτης από https://artmagazinoweb.wordpress.com/ ]

Συντελεστές

Κείμενο: Αργύρης Εφταλιώτης

Διασκευή-Σκηνοθεσία: Σπύρος Αναστασίνης, Ψύλλιας Αντρέας

Σύνθεση Πρωτότυπης Μουσικής: Ελένη Αληφραγκή

Φωτισμοί:Γιάννης Καραλιάς

Φωτογραφίες: Σπύρος Αναστασίνης

Επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής

Παίζουν: Ελένη Αληφραγκή, Τάσος Χαλάς, Αντρέας Ψύλλιας

Πληροφορίες

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Πέμπτη στις 21:15

Διάρκεια: 60 λεπτά

Εισιτήρια: 10 ευρώ (κανονικό), 5 ευρώ (μειωμένο & ομαδικό για γκρουπ άνω των 8 ατόμων).

Link προπώλησης: https://www.viva.gr/tickets/theater/texnoxwros-ergotaksion/o-vourkolakas/

Παραστάσεις και για σχολεία κατόπιν επικοινωνίας

Κρατήσεις: Στο τηλ. 6983930220

Θέατρο

Τα μέλη της θεατρικής ομάδας "Πρόζα", ενώθηκαν με τους απόφοιτους της σχολής 92 Artschool και δημιούργησαν την θεατρική ομάδα ''Mariposa''.

Με την έναρξη της ομάδας, αποφασίσαμε να ανεβάσουμε το θεατρικό έργο του Federico Garcia Lorca, ''Το σπίτι της Mπερνάρντα Άλμπα''. Ήταν για εμάς μια πρόκληση καθώς το έργο του Ισπανού συγγραφέα και ποιητή είναι το τελευταίο έργο που έγραψε, το 1936, και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1945. Μαζί με τη "Γέρμα" και το "Ματωμένο Γάμο" αποτελούν την τριλογία της "ισπανικής υπαίθρου" του συγγραφέα.

Το έργο περιγράφει τα γεγονότα κατά την περίοδο πένθους σε ένα σπίτι στην Ανδαλουσία, όπου η 60χρονη Μπερνάρντα Άλμπα κατέχει τον απόλυτο έλεγχο πάνω στις κόρες της: Αγκούστιας, Μαγκνταλένα, Αμέλια, Μαρτίριο και Αδέλα. Στο σπίτι ζουν επίσης η Πόνθια, η οικονόμος, κι η Μαρία Χοσέφα, μητέρα της Μπερνάρντα. Στο έργο δεν εμφανίζεται επί σκηνής κανένας ανδρικός χαρακτήρας. Ακόμα κι ο Πέπε Ρομάνο, το αντικείμενο του πόθου για τις κόρες της Μπερνάρντα και μνηστήρας της Ανγκούστιας, δεν εμφανίζεται ποτέ.

Το έργο επικεντρώνεται στα ζητήματα της καταπίεσης, του συμβιβασμού και του πάθους και την επιρροή των ανδρών στις γυναίκες. Η τυραννία της Μπερνάρντα απέναντι στις κόρες της προμηνύει τη φύση του φασιστικού καθεστώτος του Φράνκο στην Ισπανία, λίγο αφού τελειώσει το έργο του ο Λόρκα.

Όλα τα μέλη της ομάδας, με μεράκι και αγάπη για το θέατρο, δούλεψαν αρκετούς μήνες με την σκηνοθέτιδά τους, Έφη Μεράβογλου.

Λίγα λόγια

Μετά το θάνατο του δεύτερου συζύγου της, η Μπερνάρντα Άλμπα γίνεται τυραννική με τις πέντε κόρες της, που σπάνια είχαν οποιαδήποτε επαφή με το άλλο φύλο. Επιβάλλει πένθος 8 χρόνων και τον εγκλεισμό τους μες στο σπίτι, καθώς η ανώτερη τάξη τους δεν τους επιτρέπει να "ανακατεύονται" με τους απλούς χωρικούς. Η Ανγκούστιας, η μεγαλύτερη κόρη της Μπερνάρντα από τον πρώτο της γάμο, κληρονομεί την περιουσία του πατέρα της κι έτσι προσελκύει το ενδιαφέρον ενός μνηστήρα, του Πέπε Ρομάνο. Τον Πέπε όμως ποθούν κι η Αδέλα, η μικρότερη κόρη, που αρνείται να υποταχθεί στη μητέρα της και συνάπτει ερωτική σχέση μαζί του, αλλά κι η Μαρτίριο, που τη ζηλεύει για κάτι που η ίδια δεν μπορεί να αποκτήσει, λόγω του παρουσιαστικού της.

Παίζουν:

Μυγδαλιά Ανδρέου (Μπερνάρντα), Κωνσταντίνα Βάρδα (Μαρτίριο), Αριστέα Ανύση (Δούλα), Χριστίνα Μούζη (Μαγκνταλένα), Σωτηρία Χρυσικοπούλου (Ανγκούστιας), Έφη Μεράβογλου (Πόνθια), Σόνια Πούλη (Μαρία Χοσέφα), Αναστασία Ραβάνη (Αμέλια), Ανδριάνα Σταυριδοπούλου (Αδέλα).

Σκηνοθεσία - Μουσική επιμέλεια : Έφη Μεράβογλου

Σχέδιο - κατασκευή σπιτιού : Ευγένιος Αρβανιτάκης

Κοστούμια- σκηνικά : Η ομάδα

Φωτογράφιση : Νικολέττα Γιαννούλη

Παραγωγή: 92 Artschool

Δημόσιες σχέσεις: Κωνσταντίνος Πλατής

Προσαρμογή σχεδίου αφίσας: Λυδία Σταυριδοπούλου

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Kάθε Παρασκευή στις 21:15

Εισιτήρια: 10 ευρώ (κανονικό), 5 ευρώ (μειωμένο & ομαδικό για γκρουπ άνω των 8 ατόμων).

Τεχνοχώρος Εργοτάξιον

Διογένους 1, Άγιος Δημήτριος (δίπλα στο μετρό της Δάφνης)

τηλ. 6983930220

Θέατρο

ΓΚΟΥΝΤ ΛΑΚ»
του Βασίλη Κατσικονούρη
Μια κωμική ελεγεία για τα σπουδαία όνειρα που αστεία καίγονται.

Το «ΓΚΟΥΝΤ ΛΑΚ» του Βασίλη Κατσικονούρη παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο Radar. Ο συγγραφέας αρκετά χρόνια μετά το πολύ γνωστό του «Καλιφόρνια Ντρίμινγκ», με την ίδια φρεσκάδα, ταπεραμέντο και χιούμορ, μας παραδίδει το «Γκουντ Λάκ». Η ιστορία ξεκινά να διαδραματίζεται το 1996 και φτάνει μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας το 2004. Χρόνια καθοριστικά σε σχέση με την Ελλάδα του σήμερα.

Στο έργο πρωταγωνιστεί ο Ερρίκος Λίτσης ο οποίος υποδύεται το ρόλο ενός ανεκδιήγητου μάνατζερ, του Μητς, που με τις ακόμα πιο ανεκδιήγητες ενέργειές του κάνει μπάχαλο το νεανικό ροκ συγκρότημα ΓΚΟΥΝΤ ΛΑΚ που έχει αναλάβει. Μαζί του ως μέλη του συγκροτήματος που έχουν την ατυχία να καθοδηγούνται από ένα τέτοιο μάνατζερ, συμπρωταγωνιστούν ο Γιάννης Διακάκης, ο Άλκης Μπακογιάννης, και η Αγγελική Νοέα.

Όλοι μαζί υπόσχονται άφθονες στιγμές γέλιου, ίσως και κάποιας περίσκεψης.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:
Μαργαρίτα Γερογιάννη
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ – ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ – ΦΩΤΙΣΜΟΙ:
Μαργαρίτα Γερογιάννη-Αναστασία Δαφερέρα
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
Βασίλης Κατσικονούρης
ΚΙΝΗΣΗ:
Αγγελική Νοέα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
Άγγελος Γιωτόπουλος
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΦΙΣΑΣ:
Μάρκος Ζουριδάκης

Παίζουν οι ηθοποιοί:

Μητς:
Ερρίκος Λίτσης
Γιάννης:
Γιάννης Διακάκης
Άλκης:
Άλκης Μπακογιάννης
Έλενα:
Αγγελική Νοέα

Διάρκεια παράστασης: 100 λεπτά με διάλειμμα

ΕΝΑΡΞΗ: Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Τετάρτη 20:30, Πέμπτη 20:30

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
15 ευρώ κανονικό & 12 ευρώ μειωμένο

Προπώληση εισιτηρίων στο Ταμείο του Θεάτρου: 210 9769294 και στο viva.gr

Θέατρο

Ο Τολστόι, μέσω αυτού του έργου του, επιχειρεί ένα προσκύνημα στον θάνατο, αντιλαμβανόμενος εις βάθος τη σημασία της μνήμης θανάτου
«Σκοπός της ζωής δεν είναι να εξυπηρετεί την κατώτερη ζωική φύση, αλλά τη φωτεινή δύναμη, που βρίσκεται στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και η οποία βοηθάει τον άνθρωπο να αναγνωρίζει το αγαθό», είχε πει ο Λέων Τολστόι.

Η εταιρία θεατρικών παραγωγών A PRIORI παρουσιάζει από 5 Νοεμβρίου 2018, σε πανελλήνια πρώτη, τη φιλοσοφική νουβέλα του Τολστόι «ο θάνατος του Ιβάν Ιλιτς» σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη.

Οι ηθοποιοί Γιώργος Γαλίτης και Θανάσης Κουρλαμπάς, στην πρώτη τους συνεργασία, ξετυλίγουν όλη την υποκριτική τους γκάμα επί σκηνής, τόσο σε κωμικό όσο και σε δραματικό επίπεδο, ενσαρκώνοντας όλους τους ρόλους του διηγήματος, σε ένα θεατρικό παιχνίδι το οποίο -αντιμάχοντας τον τίτλο- σφύζει από ζωή.

Ο Τολστόι, μέσω αυτού του έργου του, επιχειρεί ένα προσκύνημα στον θάνατο, αντιλαμβανόμενος εις βάθος τη σημασία της μνήμης θανάτου. Το να θυμάται δηλαδή ο άνθρωπος ότι είναι θνητός, ότι θα έρθει η στιγμή που θα πεθάνει. Και τότε, το μόνο που θα ορθωθεί μπροστά του, θα είναι το ΠΩΣ έζησε. Αυτή η σκέψη κάθε άλλο παρά λυπηρή είναι αν ο άνθρωπος καταφέρει να ζήσει «όπως πρέπει να ζει ο Άνθρωπος».
Υπόθεση

Ο ευκατάστατος δικαστής Ιβάν Ιλίτς, αρρωσταίνει βαριά. Η αρρώστια κι ο επικείμενος Θάνατός του, εκμηδενίζουν όλη την προηγούμενη ζωή του. Επιτυχίες, ανούσιες συναναστροφές, εξουσία, κύρος και χρήμα στέκουν αδύναμα μπροστά στο τέλος. Ολόκληρη η ύπαρξη του Ιβάν Ιλίτς σείεται συθέμελα γιατί, όσο κι αν προσπαθεί να αποδεχτεί το συμπέρασμα ότι «ο Γάιος είναι άνθρωπος, οι άνθρωποι είναι θνητοί, άρα ο Γάιος είναι θνητός» που διδάχτηκε κατά την περίοδο των φοιτητικών του χρόνων, το Εγώ του τον κρατάει γερά δέσμιό του. Ο Γάιος ναι… αυτός όμως όχι. Αυτός μπορεί να ξεγελάσει τον Θάνατο.

Παίζουν οι: Γιώργος Γαλίτης& Θανάσης Κουρλαμπάς
Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21.30
Θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 8-12, Γκάζι, 2103428650

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή