Πώς να φροντίσεις τον εαυτό σου μετά από έναν χωρισμό

Μαρία Μπενέτογλου

Υπάρχει μια γκρίζα ζώνη ανάμεσα στο τι ακριβώς μας κάνει καλό και τι μας κάνει απλώς να αποφεύγουμε τα συναισθήματά μας.

Όταν μια σχέση τελειώνει, ειδικά όταν δεν το περιμένεις, μένεις μ’ ένα κενό μέσα σου. Το πρόγραμμά σου γίνεται πιο ελεύθερο, αλλάζει η καθημερινή σου ρουτίνα και μπορεί να αλλάξει και η σχέση με τις φίλες σου. Ο πρώτος καιρός είναι σχεδόν πάντα δύσκολος κι ακόμα και μικρά καθημερινά πράγματα, σου θυμίζουν τον πρώην σύντροφό σου.

Πώς να φροντίσεις τον εαυτό σου μετά από έναν χωρισμό
Συνήθως, για να αποσπάσεις τον εαυτό σου απ’ τις σκέψεις σου και να αποφύγεις τα συναισθήματα που σε κάνουν να νιώθεις στεναχώρια, παίρνεις αγκαλιά ένα οικογενειακό παγωτό, βάζεις άπειρα πράγματα στο πρόγραμμά σου για να μην σκέφτεσαι και βγαίνεις όσο περισσότερο μπορείς.

Κι ενώ αυτές οι τακτικές σε πρώτη φάση λειτουργούν, τελικά δεν σε βοηθούν να βιώσεις τον συναισθηματικό πόνο. Για να μπορέσεις να το κάνεις αυτό και τελικά να νιώσεις καλύτερα, θα πρέπει να φροντίσεις σωστά τον εαυτό σου μετά από έναν χωρισμό.

Το πρώτο βήμα είναι να έρθεις σε επαφή με τα συναισθήματά σου. Να τα βιώσεις και να μην τα αποφεύγεις. Μόνο εάν τα βιώσεις θα μπορέσεις να διαχειριστείς πραγματικά την κατάσταση μετά από έναν χωρισμό.

Αφιέρωσε 10 λεπτά κάθε μέρα στον εαυτό σου απλά για να γράφεις τις σκέψεις που σου έρχονται στο μυαλό.

Με το να καταγράφεις τα συναισθήματά σου, θα σου είναι πιο εύκολο να τα βιώσεις ενώ μπορεί να ανακαλύψεις πράγματα που δεν περίμενες!

Τα πιο δυνατά quotes για τον χωρισμό, γραμμένα από celebrities!

Οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουμε μετά από έναν χωρισμό να θυμόμαστε μόνο τις καλές στιγμές της σχέσης και ξεχνάμε τους λόγους που οδήγησαν στο να δοθεί ένα τέλος στη σχέση.

Έτσι, λοιπόν, μια ακόμα χρήσιμη τακτική είναι να σκεφτείς όλα όσα δεν σας έκαναν να είστε κατάλληλοι ο ένας για τον άλλον.

Θα πρέπει να δώσεις τον χώρο και τον χρόνο στον εαυτό σου να πενθήσει γι’ αυτή τη σχέση που τελείωσε, όπως πενθείς για τον χαμό ενός αγαπημένου σου προσώπου.

Το να έρθεις αντιμέτωπη με τα αρνητικά συναισθήματα είναι δύσκολο, άβολο και αμήχανο. Αλλά πώς θα καταφέρεις να ξεπεράσεις τη σχέση που τελείωσε, εάν δεν βιώσεις τον χωρισμό κι απλά τον καλύψεις;

Μην γίνεις πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου!
Το να αρχίσεις να θυμάσαι κάθε λάθος που έκανες σ’ αυτή τη σχέση και να κατηγορείς τον εαυτό σου για τον χωρισμό σας, βγάζοντας μόνη σου συμπεράσματα, είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις.

Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στο να μαθαίνουμε απ’ τα λάθη του παρελθόντος και στο να τα χρησιμοποιούμε ως έναν τρόπο να τιμωρήσουμε τον εαυτό μας.

Κι ένα τελευταίο tip!
Το να ξεπεράσεις κάποιον, δεν σημαίνει απλά να κρατήσεις αποστάσεις απ’ αυτόν τον άνθρωπο, αλλά επίσης να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και να ξέρεις την αλήθεια.

Μην πλάσεις στο μυαλό σου μια ψευδή εικόνα για το πώς θα μπορούσαν να είχαν πάει τα πράγματα διαφορετικά. Δεν πήγαν και το αποτέλεσμα ήταν ο χωρισμός. Πιθανότατα ξέρεις ήδη τους λόγους, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους αποδεχτείς.

Το πένθος για μια σχέση που τελείωσε είναι ένας κύκλος και ο καλύτερος τρόπος για να το βιώσεις και να το ξεπεράσεις είναι να φροντίζεις τον εαυτό σου όσο περισσότερο μπορείς. Δες τη σχέση που μόλις τελείωσε ως μια εμπειρία που σου χάρισε πολύτιμα μαθήματα και προσπάθησε να προχωρήσεις, ώστε να δεις τι σου επιφυλάσσει η ζωή από εδώ και πέρα!

https://ipop.gr