Οι ειδικοί συνιστούν να μην πας για ύπνο τσακωμένη, αλλά να λύσεις πρώτα το πρόβλημα!
ύπνο όταν έχεις τσακωθεί
Μαρία Παπαδοπούλου 

Κάθε σχέση με το πέρασμα του χρόνου αλλάζει και εξελίσσεται. Κάποιες φορές αυτό είναι καλό, κάποιες άλλες όμως μπορεί να φέρει και προβλήματα στην επιφάνεια τα οποία προκειμένου να μη τσακωθείς θα προτιμήσεις να τα βάλεις κάτω από το χαλί και να πέσεις για ύπνο. Μελέτες υποστηρίζουν ότι δε πρέπει να ξαπλώνεις για ύπνο όταν έχεις τσακωθεί και σε κάθε περίπτωση γνωρίζεις και από μόνη σου ότι δεν υπάρχει λόγος να μεταφέρεις τον τσακωμό σου και στην επόμενη μέρα!

Σε μία μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είναι πιο δύσκολο να απαλλαγούμε από θυμωμένες σκέψεις μετά από έναν βραδινό ύπνο. Λογική συνέπεια αυτού είναι να επιχειρήσεις να λύσεις πρώτα το πρόβλημα και μετά να πας για ύπνο και όχι το ανάποδο, ακόμα και αν σκέφτεσαι ότι αύριο θα έχουν ηρεμήσει τα αίματα.

Γράφοντας στο περιοδικό Nature Communications, λένε ότι ο εγκέφαλος αγωνίζεται να «καταστείλει αρνητικές, συναισθηματικές αναμνήσεις» την επόμενη μέρα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ύπνος αναδιοργανώνει τον τρόπο αποθήκευσης και επεξεργασίας νέων πληροφοριών, μεταφέροντας το από τη βραχυπρόθεσμη στη μακροπρόθεσμη μνήμη.

Η πιθανή αποτυχία καταστολής ανεπιθύμητων αναμνήσεων έχει συσχετιστεί με συμπτώματα σε ορισμένες ψυχιατρικές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης και της μετατραυματικής διαταραχής στρες.

Ο ερευνητής Yunzhe Liu, από το Πανεπιστήμιο Beijng Normal,χαρακτηριστικά δήλωσε:

Με την πάροδο του χρόνου, οι συναισθηματικές αναμνήσεις συχνά γίνονται πιο ανθεκτικές στην καταστολή – πιθανότατα μέσω μιας διαδικασίας ενοποίησης στην οποία ο ύπνος θεωρείται ότι παίζει ζωτικό ρόλο

Ακόμα και το να μην αφήνουμε κακές αναμνήσεις μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην υγεία μας!

https://ipop.gr/