Οι μέρες μας είναι χαώδεις. Τρέχουμε συνέχεια και οι διάφοροι θόρυβοι γύρω μας δεν μας αφήνουν να ησυχάσουμε και να συγκεντρωθούμε.

Στο χέρι μας όμως είναι να δημιουργήσουμε έναν χώρο αυτογνωσίας και ηρεμίας που οι περισσότεροι από εμάς αποζητούν διακαώς.

Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε αλλάζοντας την πρωινή μας ρουτίνα. Αν δηλαδή για κάποιο χρονικό διάστημα ξυπνάμε λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο για να διαλογιστούμε, να ασκηθούμε ή να γράψουμε, οι μέρες μας θα γίνουν καλύτερες. Το πρωινό φως εξάλλου καθαρίζει το πνεύμα και ηρεμεί την ψυχή.

Η σχετική πρόκληση που αφορά όλους μας έχει ως εξής:

Εβδομάδα 1: Ξυπνήστε λίγο νωρίτερα για να κάνετε ένα πράγμα που επιθυμείτε καιρό
Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε από κάτι δύσκολο ή μεγάλο. Ούτε είναι απαραίτητο να έχετε μια ρουτίνα σε πρόγραμμα για να διαφοροποιήσετε τα πρωινά σας. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να σηκωθείτε 5-10 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο για να κάνετε κάτι που θέλατε από καιρό. Μπορείτε για παράδειγμα να διαλογιστείτε, να κάνετε γιόγκα, να διαβάσετε ή να γράψετε, οτιδήποτε σας ευχαριστεί. Δεν επιτρέπεται ωστόσο να πιάσετε στα χέρια σας το τηλέφωνο σας ή να αρχίσετε να περιηγείστε στο Διαδίκτυο. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε έναν χρόνο αφιερωμένο αποκλειστικά και μόνο σε εσάς.

Εβδομάδα 2: Ξυπνήστε ακόμη πιο νωρίς για να κάνετε ένα επιπλέον πράγμα που επιθυμείτε καιρό
Στα πρώτα 5-10 λεπτά προσθέστε άλλα τόσα για να κάνετε ένα ακόμα πράγμα που επιθυμείτε πολύ. Αυτόματα 10-20 λεπτά κάθε μέρα σας είναι αφιερωμένα σε εσάς, στις σκέψεις σας, στις ανάγκες και τους στόχους σας.

Εβδομάδα 3: Δημιουργείστε το δικό σας πρόγραμμα ενσυνειδητότητας
Αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να σηκωθείτε ακόμα πιο νωρίς για να εκπληρώσετε μια ακόμα επιθυμίας σας από καιρό ξεχασμένη. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσαρμοστείτε στην αλλαγή αυτή της ρουτίνας σας. Να μετατρέψετε τον χρόνο που ξεκλέψατε στον δικό σας ιερό χώρο, όπου θα ακολουθείτε το προσωπικό σας πρόγραμμα ενσυνειδητότητας.

Εβδομάδα 4: Ξυπνήστε και πάλι λίγο πιο νωρίς για μια ακόμη προσθήκη στην πρωινή σας ρουτίνα
Με 5-10 λεπτά ξύπνημα πιο νωρίς για να κάνετε ένα τρίτο πράγμα που αφορά εσάς και είχατε καιρό κατά νου, φτάσατε στο τέταρτο ή τη μισή ώρα καθημερινά για τον εαυτό σας. Αυτό σε συνδυασμό με τις ασκήσεις ενσυνειδητότητας που θα κάνετε καθημερινά, σας εγγυάται ομορφότερες μέρες χωρίς χάος, ελεγχόμενο τρέξιμο, μακριά από θορύβους…

Στην ουσία δεν έχει σημασία πόση ώρα θα διαθέσετε το πρωί για τον εαυτό σας, αλλά πως θα την εκμεταλλευτείτε για να μεταμορφώσετε την ημέρα σας. Ας είμαστε όμως ρεαλιστές. Δεν είναι όλα τα πρωινά ίδια και ακόμη και όταν η πρωινή σας ρουτίνα γκρεμίζεται από απρόβλεπτους εξωγενείς παράγοντες να θυμάστε καθημερινά να κάνετε κάτι μόνο για εσάς τους ίδιους. Η διαφορά στην καθημερινότητα σας θα είναι τεράστια.

Πηγή: zenhabits.net

.omorfizoi.gr/