Σε μια βδομάδα θα πεις αντίο στο άγχος!

Άγχος, άγχος, άγχος… Όλη μέρα είσαι μες την ένταση και το στρες και δεν λες να χαλαρώσεις λίγο. Μήπως ήρθε η ώρα; Πώς να διώξεις το άγχος από τη ζωή σου;

Ζεις σε γρήγορους ρυθμούς ζωής που σε κάνουν να έχεις πολλές υποχρεώσεις και να γεμίζεις την καθημερινότητά σου όχι απλά με πρακτικές δουλειές, αλλά και με άγχος, πολύ άγχος. Και τα ‘χουμε πει ε, το άγχος μόνο καλό δεν κάνει στο σώμα, την ψυχολογία, την υγεία σου. Και φυσικά ξέρεις πολύ καλά ότι πρέπει να απαλλαχθείς από αυτό. Πώς όμως; Πώς θα τα καταφέρεις; Πώς να διώξεις το άγχος από τη ζωή σου μέρα με τη μέρα;

Day #1
Κοιμήσου καλά! Από τη στιγμή που αποφάσισες να απαλλαγείς από το άγχος, πρέπει να καταλάβεις ότι είναι πολύ σημαντικό να κοιμάσαι καλά και ποιοτικά. 4-5 ώρες την ημέρα δεν είναι αρκετές ούτε για να ξεκουραστείς, πόσο μάλλον για να αποβάλλεις και κάθε αρνητική σκέψη και το άγχος. Την πρώτη μέρα, λοιπόν, χόρτασε ύπνο, ξεκίνα με το να κοιμάσαι περισσότερες ώρες κάθε βράδυ. Ακόμα κι αν σου φαίνεται δύσκολο, προσπάθησε να περιορίσεις τις υποχρεώσεις σου και να μην τις τελειώνεις πολύ αργά. Επίσης, μην το ξενυχτάς, χαζεύοντας. Το κρεβάτι σου σε περιμένει από νωρίς.


Day #2
Βάλε τάξη στο πρόγραμμα και το μυαλό σου! Κοιμήθηκες καλά, ξεκουράστηκες κι ήρθε η ώρα να οργανωθείς. Προσπάθησε να περιορίσεις τις υποχρεώσεις σου και φτιάξε το πρόγραμμά σου έτσι ώστε να μην πιέζεσαι πολύ μερικές συγκεκριμένες ημέρες. Όταν ξεκαθαρίσεις στο μυαλό σου τι έχεις να κάνεις κάθε μέρα και δεν επικρατεί πλέον ένα χάος, θα νιώσεις πολύ καλύτερα και θα ηρεμήσεις.

Day #3
Πήγαινε για περπάτημα ή κάνε γυμναστική! Στόχος της τρίτης ημέρας είναι η σωματική άσκηση. Διάλεξε όποιο είδος άσκησης προτιμάς και σου ταιριάζει, με βάση και τα γούστα σου φυσικά και ξεκίνα το. Με τη γυμναστική, ο οργανισμός σου παράγει ενδορφίνες, η ορμόνη της χαράς, και αμέσως θα αισθανθείς πολύ καλύτερα. Αν δεν ξέρεις τι να διαλέξεις, ξεκίνα με περπάτημα, yoga, χορό ή ακόμα και απλές ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι.

 

Day #4
Κάνε διαλογισμό στο κρεβάτι! Τέταρτη μέρα με διαλογισμό στο κρεβάτι με το που ξυπνάς και αντίο άγχος. Ο διαλογισμός θα σε ηρεμήσει, θα σε χαλαρώσει και θα αδειάσει το μυαλό σου. Όταν, μάλιστα, επιλέγεις να τον κάνεις το πρωί, θα δεις τη μέρα με μια καλύτερη και πιο θετική ματιά.

Day #5
Φάε υγιεινά! Απόφυγε τη ζάχαρη και τα έτοιμα φαγητά, καθώς έχει αποδειχθεί ότι επιδρούν αρνητικά στην ψυχολογία σου και μπορούν να σου δημιουργήσουν ακόμα και άγχος. Φάε φρούτα, λαχανικά και φαγητά που θα μαγειρέψεις με τα χεράκια σου και δε θα τα παραγγείλεις απ’ έξω. Πιες, ακόμα, ένα χαλαρωτικό ρόφημα μες τη μέρα.

Day #6
Πες αντίο στους τοξικούς ανθρώπους γύρω σου! Οι καλές παρέες είναι το κλειδί της ευτυχίας. Αν περιτριγυρίζεσαι από τοξικούς ανθρώπους, τότε πρέπει σίγουρα να επαναπροσδιορίσεις τη σχέση σου μαζί τους. Δεν γίνεται να προσπαθείς να αποβάλλεις το άγχος τη στιγμή που σου δημιουργείται από άλλους ανθρώπους που υπάρχουν στη ζωή σου. Απομακρύνσου από αυτούς κι αν πρέπει οπωσδήποτε να τους συναναστρέφεσαι, τότε περιορίσου στα απαραίτητα.

Day #7
Έβδομη ημέρα χωρίς πίεση! Επίλεξε αυτή η μέρα να είναι μία που δε θα δουλεύεις, όπως ίσως η Κυριακή. Και τι να κάνεις; Ευχαριστήσου τη! Ξύπνα χαλαρά, χωρίς πίεση και χωρίς ξυπνητήρια να χτυπούν. Φάε πρωινό, πιες τον καφέ σου με ηρεμία, χωρίς απαραίτητα να κάνεις και κάτι άλλο παράλληλα, βγες στον ήλιο, περπάτα, φάε υγιεινά, κάνε διαλογισμό, χαμογέλα και συναναστρέψου με χαρούμενους ανθρώπους. Ουσιαστικά, συμπυκνώνεις ό,τι έκανες τις προηγούμενες ημέρες. Χρειάζεσαι μία μέρα off για να ξεκουραστείς και να διώξεις το άγχος μια και καλή από τη ζωή σου.

Σε μια βδομάδα θα πεις αντίο στο άγχος! Αλλά πρόσεξε! Μην σταματήσεις να τα κάνεις όλα αυτά, αν θες να μην αγχωθείς και πάλι.

https://ipop.gr/