facebook_page_plugin

Διατροφή

Κι όμως οι υδατάνθρακες μπορούν να προφυλάξουν την υγεία μας… Που τους βρίσκουμε;Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους γύρω από το αδυνάτισμα και την διατροφή είναι ότι οι υδατάνθρακες παχαίνουν.

Τα δύο με τρια ποτηράκια κρασί που πίνουμε κάποια βράδια, δεν κάνουν καλό στην υγεία μας, υποστηρίζουν τώρα οι επιστήμονες. Έπειτα από δεκαετίες σύγχυσης και σε ορισμένες περιπτώσεις αντικρουόμενων ερευνών, η εικόνα γίνεται πιο ξεκάθαρη: Ακόμη και μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορεί να επιβαρύνουν την υγεία μας. Έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο

Πώς ο ψευδάργυρος ωφελεί τον οργανισμό και πόσο χρειάζεστε
Μιχάλης Θερμόπουλος 
Ο ψευδάργυρος από κρέατα, ξηρούς καρπούς και εμπλουτισμένα τρόφιμα βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα.

Οι καρδιοπάθειες αποτελούν κύρια αιτία θανάτου και οι ερευνητές αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τον αριθμό των ανθρώπων που πεθαίνουν από αυτές. Η υψηλή χοληστερόλη αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για τις καρδιακές παθήσεις και η εύρεση

Το γάλα σόγιας μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού. Τα τρόφιμα χωρίς λιπαρά είναι πιο υγιεινά από τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Όσοι είναι χορτοφάγοι δεν παίρνουν αρκετές πρωτεΐνες.

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες πλούσιες σε πρωτεΐνη τροφές, που μπορείτε να επιλέξετε για να τονώσετε την διάθεσή σας.

Με τις μέρες να έχουν μικρύνει και τον καιρό να γίνεται ολοένα και πιο μουντός, μην ανησυχήσετε εάν ξαφνικά νιώσετε την διάθεσή

Θα τα βρείτε στα μανάβικα και τα σούπερ μάρκετ αυτήν την περίοδο! Είναι ζουμερά, γλυκά και πεντανόστιμα. Τρώγoνται σκέτα, γίνονται χυμός (δίνοντας έξτρα σπιρτάδα στην πορτοκαλάδα σας) αλλά μπορούν να αποτελέσουν και βασικό υλικό σε γλυκές κυρίως συνταγές!

Σελίδα 1 από 281

forwoman

Μείνετε ενημερωμένοι. Εγγραφείτε στο Newsletter μας.

Ζώδια - Σχέσεις

Υγεία

Παιδί

Τέχνες

Επικαιρότητα

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.