Έχει χαρακτηριστεί ως το απόλυτο αρχαίο superfood το οποίο σιγά-σιγά κερδίζει σημαντικό έδαφος και στις μέρες μας.

Η Σάλβια η ισπανική, κοινώς γνωστή ως τσία ή κία, είναι ένα είδος ανθοφόρου φυτού στην οικογένεια μέντα των Χειλανθών, εγγενές στο κεντρικό και νότιο Μεξικό και τη Γουατεμάλα.

Διατροφικά στοιχεία ανά 100 g

Θερμίδες (kcal) 486
Λιπίδιο 31 g
Χοληστερόλη 0 mg
Νάτριο 16 mg
Κάλιο 407 mg
Υδατάνθρακες 42 g
Φυτικές ίνες 34 g
Πρωτεΐνη 17 g
Βιταμίνη A 54 IU Βιταμίνη C 1,6 mg
Ασβέστιο 631 mg Σίδηρος 7,7 mg
Βιταμίνη B12 0 µg Μαγνήσιο 335 mg

Που μας Βοηθούν;


- Βοηθούν στη μείωση της LDL (κακής χοληστερόλης) και των τριγλυκεριδίων.

- Βοηθούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς και του νευρικού συστήματος γενικότερα.

- Συμβάλλουν στην ισορροπία των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

- Βοηθούν στο αδυνάτισμα καθώς μέσω της κατανάλωσής τους προκαλείται έντονος κορεσμός και επομένως νιώθετε αίσθημα πληρότητας για περισσότερο διάστημα.

- Οι φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν σημαντικά στην αντιμετώπιση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας.

- Βοηθούν στη βελτίωση της αντοχής και της δύναμής σας. Η ενέργειά σας αυξάνεται και μαζί της και η διάθεσή σας.

Πως μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε;

Πασπαλίστε τους σπόρους chia στα δημητριακά, στη βρώμη ή και στο γιαούρτι σας

- Πασπαλίστε τους στην καθημερινή σας σαλάτα

- Προσθέστε τους σε dressings για σαλάτες ή στις σάλτσες σας για κρέατα και ζυμαρικά

- Προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας στα smoothies ή στα πρωτεϊνικά shakes σας

- Προσθέστε τους στα όσπρια και στις σούπες για να πήξουν

Έχουν γεύση ήπια και όπου και αν μπουν η γεύση δεν αλλάζει!

forwoman.gr