Είστε vegan και δεν χάνετε βάρος; ξέρουμε τους λόγους
Η αντίληψη ότι όσοι ακολουθούν μια vegan διατροφή δεν έχουν προβλήματα με το βάρος τους, αποτελεί μια συνηθισμένη παρερμηνεία. Ενώ είναι αλήθεια ότι οι vegans τείνουν να είναι πιο υγιείς και πιο αδύνατοι από το μέσο όρο των κρεατοφάγων, ο λόγος γι 'αυτό μπορεί να είναι πολύ πιο σύνθετος από το γεγονός ότι δεν καταναλώνουν ζωικά προϊόντα στη διατροφή τους.

Καταναλώνετε κρυφές θερμίδες από αναψυκτικά και διάφορα ροφήματα
Τα smoothies είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της διατροφής για πολλούς vegan. Μπορούν να είναι μια καλή πηγή απαραίτητων συστατικών για την υγεία αλλά δυστυχώς, μπορούν επίσης να μας γεμίσουν με κρυμμένες θερμίδες που δεν θα συμβάλλουν στο αίσθημα της πληρότητας. Άλλα ποτά, όπως το αλκοόλ, ορισμένα είδη φρουτοχυμών, τα αναψυκτικά και μερικά ενεργειακά ποτά μπορεί επίσης να περιέχουν πολλές θερμίδες. Όταν υπερκαταναλώνετε τέτοια ποτά, οι στόχοι απώλειας βάρους απομακρύνονται. Έχουμε τονίσει επανειλημμένα στο itrofi.gr ότι όταν είμαστε διψασμένοι, η πρώτη μας ενστικτώδης κίνηση θα πρέπει να είναι ένα ποτήρι νερό.

Δεν ελέγχετε τις μερίδες σας
Ενώ μια φυτικά βασισμένη διατροφή είναι υγιεινή, δεν σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε όσο αντέχετε. Θα πρέπει να μπορείτε να ελέγχετε σε κάποιο βαθμό τις μερίδες που σερβίρεστε και να υπολογίζετε τις αντίστοιχες θερμίδες. Μερικές φορές η λύση μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα. Είναι επίσης σοφό, αν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους, να παρακολουθείτε και την πρόσληψη των μακροθρεπτικών συστατικών (λιπαρά, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες).

Καταναλώνετε πολλά λιπαρά
Τα λιπαρά είναι ένα απαραίτητο μέρος μιας υγιεινής διατροφής, όμως η μέτρια πρόσληψή τους είναι ζωτικής σημασίας αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, καθώς το λίπος περιέχει αρκετές θερμίδες, 9 ανά γραμμάριο λίπους σε σύγκριση με μόνο 4 ανά γραμμάριο πρωτεϊνης και υδατανθράκων.

Ανεπαρκής κατανάλωση πρωτεϊνών
Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας και για να μπορεί το σώμα μέσω του μεταβολισμού να καίει θερμίδες όλη την ημέρα. Για απώλεια βάρους πρέπει, όπως είναι λογικό, να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε καθημερινά.

Τηγανίζετε τα λαχανικά
Τα λαχανικά είναι πολύ υγιεινά αλλά αν τα προτιμάτε τηγανητά, αυτό ίσως σαμποτάρει τις προσπάθειες να χάσετε τα παραπανήσια κιλά ή να μην προσθέσετε άλλα. Για το μεγαλύτερο μέρος των καθημερινών γευμάτων σας, είναι πολύ καλύτερο να αναζητήσετε εναλλακτικές μεθόδους παρασκευής, όπως στον ατμό ή το ψήσιμο, γλιτώνοντας έτσι από το υπερβολικό αλάτι και τα έλαια που μπορεί να σαμποτάρουν τον έλεγχο του σωματικού σας βάρους.

Παραμελείτε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων
Είναι σημαντικό να ενημερώνεστε σχετικά με τα τρόφιμα που καταναλώνετε. Το πρόβλημα που έχουν πολλοί άνθρωποι που ακολουθούν για πρώτη φορά ένα vegan τρόπο ζωής, είναι ότι προσπαθούν να αντικαταστήσουν τα τρόφιμα που αγαπούσαν πριν. Υπάρχουν αλήθεια πολλές υγιεινές εναλλακτικές που θα σας βοηθήσουν σε αυτό, αλλά συχνά οι προτεινόμενες λύσεις περιλαμβάνουν μερικά ανθυγιεινά συστατικά όπως συντηρητικά, λιπαρά, νάτριο, κ.λπ. Ειδικοί αναφέρουν ότι οι γυναίκες που διαβάζουν τις ετικέτες ζυγίζουν περίπου εννέα κιλά κατά μέσο όρο λιγότερο από εκείνες που δεν το κάνουν.

Καταναλώνετε πολλούς υδατάνθρακες
Η διατροφή σας είναι μια λεπτή ισορροπία λιπαρών, πρωτεΐνης και υδατανθράκων. Κάθε φορά που καταναλώνετε περισσότερους υδατάνθρακες από πρωτεΐνες μπορεί να κάνει το σώμα σας να διατηρήσει το νερό - με αποτέλεσμα να κερδίσει το βάρος του νερού. Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν όλα καλούς υδατάνθρακες. Τα αμυλούχα τρόφιμα όπως το άσπρο ρύζι, το άσπρο ψωμί και οι κενές θερμίδες των σνακ είναι το είδος των υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγετε. Περιορίστε παράλληλα την υπερβολική πρόσληψη νατρίου για καλύτερα αποτελέσματα απώλειας βάρους.

itrofi.gr