Ένα οκτάωρο υγιεινής διατροφής
Όσο κι αν προσέχουμε τι τρώμε όσο βρισκόμαστε στο σπίτι, αν δεν κάνουμε το ίδιο και στο γραφείο, οι κόποι μας πηγαίνουν χαμένοι
Πόσες ώρες περνάτε στη δουλειά; Είτε είναι οκτώ, είτε έξι, είτε δώδεκα, ο οργανισμός σας δεν απαρνιέται τις διατροφικές του ανάγκες μέχρι να επιστρέψετε στο σπίτι. Αντιθέτως, τότε είναι που έχει και τη μεγαλύτερη ανάγκη από σωστές επιλογές. Ακόμη και αν εργάζεστε μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή, το σώμα σας εξακολουθεί να χρειάζεται καύσιμα για να καταφέρει να ανταπεξέλθει.

Όταν δουλεύουμε με άδειο στομάχι, δεν έχουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να συγκεντρωθούμε και να είμαστε παραγωγικοί. Ταυτόχρονα, αυξάνουμε τις πιθανότητες να πέσουμε με τα μούτρα σε ανθυγιεινές, λιπαρές τροφές μόλις επιστρέψουμε στο σπίτι. Από την άλλη, ούτε τα βαριά γεύματα είναι σωστές επιλογές για το γραφείο, γιατί αναγκάζουν τον οργανισμό μας να στρέψει όλη την «προσοχή» του στο στομάχι μας. Έτσι, οι νοητικές μας λειτουργίες γνωρίζουν σημαντική πτώση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της πέψης. Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν;

Συμβουλές για ένα οκτάωρο υγιεινής διατροφής
Μην ξεκινάτε νηστική
Πριν φύγετε από το σπίτι, μην παραλείψετε να φάτε ένα καλό πρωινό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να αντισταθείτε στον πειρασμό της σφολιάτας. Μην ανησυχείτε: Δεν χρειάζεται να χάσετε ύπνο για να προετοιμάσετε ένα νόστιμο και υγιεινό πρόγευμα. Αρκεί να απλώσετε λίγο γιαούρτι, μερικά κομματάκια μπανάνας, λίγη καρυδόψιχα και κανέλα σε μια φρυγανιά Wasa Musli Gurmet. Έτσι, θα δώσετε έναν γλυκό τόνο στο πρωινό σας, ενώ ο οργανισμός σας θα απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα και τα θρεπτικά συστατικά της βρόμης, του καλαμποκιού, του κριθαριού και της όλυρας που κρύβονται σε αυτές τις πεντανόστιμες φρυγανιές!


Βάλτε δέκα στο δεκατιανό
Λίγη ώρα αφού φτάσετε στη δουλειά, ανοίξτε το δοχείο φαγητού σας και απολαύστε ένα ελαφρύ σνακ. Αν φροντίσετε να αποτελείται από τα κατάλληλα υλικά, αυτή η μικρή ποσότητα φαγητού θα εξασφαλίσει πως τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας – επομένως και η ενέργειά σας – θα παραμείνουν σε σταθερά επίπεδα. Οι υδατάνθρακες ολικής άλεσης, οι πρωτεΐνες και οι τροφές με καλά λιπαρά είναι σύμμαχοί σας σε αυτή την προσπάθεια. Δυο – τρεις φρυγανιές Wasa Sesam Gurmet με σολομό, τυρί κρέμα, αγγούρι και ξύσμα λεμονιού αποτελούν την ιδανική λύση. Οι λεπτές και τραγανές Sesam Gurmet παρασκευάζονται από αλεύρι σίκαλης 100% ολικής άλεσης και προζύμι και αποτελούνται κατά 20% από φυτικές ίνες. Έτσι, θα σας χαρίσουν ενέργεια και σας κρατήσουν χορτάτη για περισσότερη ώρα!


Μην μετατρέπετε τον καφέ σε επιδόρπιο
Πολλές από μας δεν μπορούμε να φανταστούμε την εργασιακή μας καθημερινότητα χωρίς μια κούπα καφέ. Πράγματι, αυτό το μαγικό ρόφημα πολλές φορές είναι το τελευταίο μας καταφύγιο όταν η συγκέντρωσή μας αρχίζει να μας εγκαταλείπει. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να προσθέτουμε γάλα, κρέμες, ζάχαρη και σιρόπια για να μας χαρίσει τα οφέλη του! Να θυμάστε ότι ένας καφές που… απαιτεί πολλές λέξεις για να τον περιγράψουμε, μπορεί να κρύβει έως και 400 θερμίδες, αλλά και πολλά λιπαρά. Γι’ αυτό, προτιμήστε την σκέτη εκδοχή του ή προσθέστε μόνο ζάχαρη – αλλά με μέτρο.

Θυμηθείτε ότι η δύναμη κρύβεται στην απλότητα
Το γεγονός ότι το μεσημέρι σάς βρίσκει στη δουλειά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιοριστείτε στα σνακ μέχρι να επιστρέψετε στο σπίτι. Απλώς είναι προτιμότερο να επιλέγετε ελαφριά γεύματα, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Έτσι, θα πάρετε τη δύναμη που έχετε ανάγκη για να συνεχίσετε, χωρίς να αισθανθείτε βαριά. Οι σαλάτες αποτελούν μια ιδανική λύση για το μεσημεριανό γεύμα.

Για παράδειγμα, μπορείτε να φάτε μια σαλάτα με πράσινα λαχανικά, τυρί με χαμηλά λιπαρά, μπουκίτσες από ψητό φιλέτο κοτόπουλου και ένα ελαφρύ ντρέσινγκ με μουστάρδα. Για να απογειώσετε τη γεύση, σπάστε μερικές τραγανές φρυγανιές Wasa Original ώστε να παίξουν τον ρόλο του κρουτόν. Με μόλις 38 θερμίδες ανά φέτα και 19% περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, θα ικανοποιήσουν την πείνα και τον ουρανίσκο σας χωρίς να καταστρέψουν τη δίαιτά σας!