Κλαούντια Ντιντάτη

Είμαστε ό,τ τρώμε και ό,τι πίνουμε θα προσθέσουμε εμείς… κι αυτά που βάζεις στον οργανισμό σου μπορούν πραγματικά να σε βοηθήσουν να ζήσεις καλύτερα και περισσότερα χρόνια. Αυτό λένε οι ερευνητές. Τι πρέπει να πίνεις καθημερινά για το καλό της υγείας σου;

Οι ερευνητές επικεντρώνουν τις έρευνες στη μακροζωία αλλά και στο πώς θα κάνουμε καλύτερη την ποιότητα της ζωής μας. Τι πρέπει να πίνεις καθημερινά για το καλό της υγείας σου;

Τσάι! Και συγκεκριμένα, θα πρέπει να πίνεις τσάι τρεις φορές την εβδομάδα καθώς συνδέεται με μια πιο υγιεινή ζωή. Σύμφωνα με νέα έρευνα, η τακτική κατανάλωση τσάι συνδέεται με τη μείωση των καρδιαγγειακών ασθενειών και με τη βελτιωμένη υγεία, όπως αναφέρεται στο European Journal of Preventive Cardiology.

H έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 100,902 Κινέζους ενήλικες, απ’ τους οποίους κανένας δεν είχε ιστορικά με καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό ή καρκίνο. Οι πληροφορίες για την κατανάλωση τσαγιού συλλέχθηκαν μέσω τυποποιημένων ερωτηματολογίων.

Οι συμμετέχοντες κατηγοριοποιήθηκαν σε δύο ομάδες, σε αυτούς που έπιναν τσάι τακτικά, σε αυτούς που έπιναν τρεις ή και περισσότερες φορές την εβδομάδα και σε αυτούς που δεν έπιναν τακτικά,λιγότερο από τρεις φορές την εβδομάδα.

Προτιμάς καφέ ή τσάι; Η απάντησή σου καθορίζει το ποιος είσαι!

Παρακολούθησαν τους συμμετέχοντες κατά μέσο όρο για 7.3 χρόνια. Συγκριτικά με αυτούς που δεν έπιναν ποτέ ή σπάνια τσάι, όσοι το κατανάλωναν σε καθημερινή βάση είχαν 20% λιγότερες πιθανότητες για μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού.

Όσοι έπιναν τσάι τακτικά είχαν 1,26 έτη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην ηλικία των 50 ετών.

Τι πρέπει να πίνεις καθημερινά

Ουσιαστικά, τα υψηλότερα υψηλότερα επίπεδα κατανάλωσης τσαγιού συνδέονταν με μειωμένους κινδύνους αθηροσκληρωτικής καρδιαγγειακής νόσου και θνησιμότητας από όλες τις αιτίες.

Πολύ περισσότερο όσοι διατηρούσαν τη συνήθεια να πίνουν τσάι είχαν 39% μειωμένες πιθανότητες να για εγκεφαλικό και κάποια πάθηση της καρδιάς,56% μικρότερη πιθανότητα να πεθάνουν από καρδιαγγειακή ασθένεια ή εγκεφαλικό και 29% μειωμένο κίνδυνο θανάτου από όλες τις αιτίες.

Μήπως να κάνεις αυτή τη χάρη στον εαυτό σου και να ξεκινήσεις να πίνεις τσάι;; Σύμφωνα με την έρευνα, όσοι κατανάλωναν συχνά τσάι, έπιναν 49% πράσινο τσάι, το 43% προτίμησε τσάι με άρωμα και το 8% προτίμησε μαύρο τσάι.

Εσύ μπορείς να επιλέξεις το αγαπημένο σου και να το βάλεις στη ζωή σου.

https://ipop.gr/

Tags: ΤΣΑΙ