Όλοι μας επαναλαμβάνουν ότι δε είναι καλό να τρώμε λίγο πριν τον ύπνο. Αλλά γνωρίζατε ότι αν το σώμα σας ξεμείνει από «καύσιμα», ο εγκέφαλός σας ενεργοποιεί την κορτιζόλη; Αν αυτό συμβεί στη μέση της νύχτας, μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας. Όπως λένε οι ειδικοί, «δεν θέλουμε να ξαπλώσουμε στο κρεβάτι φουσκωμένοι, αλλά ούτε και πεινασμένοι».

Κι όμως, υπάρχουν κάποια υγιεινά σνακ που είναι κατάλληλα για πριν τον βραδινό ύπνο, καθώς περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο είναι σημαντικό για πολλές λειτουργίες στο σώμα σας, συμπεριλαμβανομένου του ύπνου.

1. Μπανάνες
Οι μπανάνες είναι πρώτες στη λίστα, επειδή όχι μόνο περιέχουν υψηλά ποσοστά μαγνησίου, αλλά και καλίου. Και τα δύο ενισχύουν την χαλάρωση, αυτό ακριβώς που ψάχνουμε την ώρα του ύπνου.

2. Μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα περιέχει επίσης μια γενναία δόση μαγνησίου. 28 γραμμάρια μόνο περιέχουν μέχρι και 64 milligram μαγνησίου. Και ας είμαστε ειλικρινείς, ποιος χρειάζεται δικαιολογία για λίγη σοκολάτα πριν τον ύπνο;

3. Ξηροί καρποί και σπόροι
Από κολοκυθόσπορους μέχρι κάσιους, οι αγαπημένοι σας ξηροί καρποί ή σπόροι έχουν μια καλή ποσότητα μαγνησίου. 6 μόνο φιστίκια Βραζιλίας περιέχουν το 26% της ημερήσιας ποσότητας πρόσληψης μαγνησίου. Μία μερίδα αμυγδάλων έχει 80 milligrams. Οι κολοκυθόσποροι έχουν 168 milligrams ανά μερίδα και τα κάσιους 74 milligrams. Χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο;

4. Ρεβίθια
Μισό φλιτζάνι ρεβίθια μας προσφέρουν περίπου 115 milligrams μαγνησίου ανά μερίδα. Φτιάξτε νόστιμο χούμους, ψήστε τα για ένα τραγανό σνακ ή σε απλή μορφή σούπας.

5. Συμπλήρωμα μαγνησίου
Και τέλος, αν και δεν είναι ακριβώς σνακ, τα συμπληρώματα μαγνησίου μπορούν να λαμβάνονται σε συχνή βάση με νερό ως μέρος της ρουτίνας χαλάρωσής σας. Ένα καλό συμπλήρωμα προάγει τον βαθύ και ξεκούραστο ύπνο, βοηθώντας να χαλαρώσει ο νους.

Πηγή:

www.mindbodygreen.com/articles/5-magnesium-rich-foods-that-make-perfect-bedtime-snack

https://enallaktikidrasi.com/