Σπάνια και ισχυρή αρχαία αναπνευστική τεχνική για να επαναφορτίσετε το μυαλό, το σώμα και την ψυχή σας. Παρόλο που η πράξη της συνειδητής αναπνοής μπορεί να ακούγεται απλή, είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο δύσκολη απ΄ ό, τι νομίζετε- αλλιώς, θα το κάναμε όλοι συνέχεια! Ωστόσο, το πιο δύσκολο είναι να το συνηθίσετε, και μόλις το κάνετε, θα με ευχαριστήσετε.
Αναπνέουμε κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας όσο ζούμε. Αλλά πόσοι από εμάς αναπνέουμε πραγματικά; Θέλω να πω, ξέρουμε ότι αναπνέουμε για να ζήσουμε, αλλά έχετε αναλογιστεί ποτέ την πράξη της αναπνοής;

Από την οπτική των ατόμων που παλεύουν με το άγχος, την κατάθλιψη και άλλα ψυχολογικά προβλήματα, η τέχνη της συνειδητής αναπνοής μπορεί πραγματικά να τους σώσει την ζωή.

Υπάρχουν αμέτρητες ιστορίες ατόμων με τέτοια προβλήματα που λένε πως η συνειδητή αναπνοή τους άλλαξε, βελτίωσε την ψυχική και σωματική τους υγεία και τους επέτρεψε να αναπτυχθούν σε κάποιες πτυχές της ζωής τους.

Η Δρ. Βelisa Varnish εξηγεί: «Η αναπνοή αγνοείται πολύ από το ευρύ κοινό» και το γνωρίζει καθώς μαθαίνει τεχνικές αναπνοής σε πυροσβέστες, αστυνομικούς και στρατιώτες που καθημερινά αντιμετωπίζουν το άγχος. Συνεχίζοντας εξηγεί,

«Οι πνευμονολόγοι εξετάζουν σοβαρές δυσλειτουργίες. Οι γιόγκις διερευνούν την πραναγιάμα. Αλλά κανείς δεν σκέφτεται τον μέσο άνθρωπο σαν εμένα και εσάς. Οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι έχουν παραμεληθεί εντελώς.»

Η ιστοσελίδα Conscious Breathing λέει πως τα ακόλουθα είναι συμπτώματα των κακών αναπνευστικών συνηθειών:

Συχνός καθαρισμός του λαιμού (Το να καθαρίζετε τον λαιμό σας αποτελεί μια μορφή αναπνοής).
Συχνοί αναστεναγμοί (Πριν αναστενάξουμε παίρνουμε μια βαθιά ανάσα)
Κρατάτε την αναπνοή σας για να συγκεντρωθείτε
Μιλάτε γρήγορα (Που σημαίνει πως αναπνέετε γρήγορα)
Παίρνετε βαθιές ανάσες πριν μιλήσετε
Έχετε ανοιχτό το στόμα σας ενώ αθλείστε
Αναπνέετε γρήγορα και ρηχά όταν αγχώνεστε
Ροχαλητό στον ύπνο (Το ροχαλητό είναι μια μορφή αναπνοής)
Όταν είστε αγχωμένοι ή ταραγμένοι, ή όταν έχετε μια δυσκολία, εστιάστε στην αναπνοή σας. Ισιώστε το σώμα σας, αναπνεύστε ρυθμικά και ήρεμα. Νιώστε τις αναπνοές σας να γίνονται μεγαλύτερες, κρατήστε τες περισσότερο και εκπνεύστε.

Για να πάτε ένα βήμα παρακάτω, διαλογιστείτε για 5 λεπτά κάθε μέρα, για 3 ημέρες. Αφιερώστε χρόνο στο να εστιάζετε στην αναπνοή σας. Όταν η προσοχή σας αποσπάται, ανακατευθύνετε την. Αυτό που έχει σημασία είναι να το παρατηρείτε και να την ανακατευθύνετε.

Ενώ στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείτε λίγο, τελικά θα απολαμβάνετε την πράξη της συνειδητής αναπνοής. Τις στιγμές που αναπνέω με αυτόν τον τρόπο και βελτιώνω την αναπνοή μου συνειδητοποιώ το πόσο όμορφη είναι η ζωή και το πόσο εύκολα μπορούμε να την θεωρήσουμε δεδομένη.

Γι αυτό συνεχίζω, και γι αυτό βελτίωσε την ζωή μου όπως θα μπορούσε να βελτιώσει και την δική σας!

L.C.

awakengr.com