Πρακτική Αλασσάνα τακτικά για να βοηθήσει να κρατήσει το βάρος υπό έλεγχο.

Η Halasana είναι μια από τις πιο χρήσιμες asanas στη γιόγκα, επιπλέον, δεν είναι τόσο δύσκολο να εκτελεστεί (αν μιλάμε για περίπλοκα ακροβατικά στοιχεία). Η πολυπλοκότητά της έγκειται στο γεγονός ότι επηρεάζει ενεργά τη σπονδυλική στήλη, οπότε θα πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο προσεκτικοί κατά την εκτέλεση.

Ποια είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του Plow θέτουν (σύμφωνα με τον Swami Sivananda);

Η τακτική πρακτική χρησιμεύει ως αξιόπιστη προστασία κατά της παχυσαρκίας, του διαβήτη, της δυσκοιλιότητας.
Εξαλείφει προβλήματα με την πέψη, την αρτηριακή πίεση και την εμμηνόρροια.
Αυξάνει την ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης
Ενισχύει τους κοιλιακούς μυς, τους γοφούς, την περιοχή της πυέλου.
Δίνει ξεκούραση στην καρδιά, διεγείρει το ήπαρ, το πάγκρεας και τον σπλήνα.
Βοηθά να ξεφορτωθεί το λίπος της κοιλιάς.
Βελτιώνει τη μνήμη.
Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο πρόσωπο (που βοηθά στην αναζωογόνηση).
Τεντώνει τους μυς του λαιμού, των ώμων και του στήθους.

Τεχνική επίδοσης
Ξαπλώστε στο πάτωμα, τοποθετήστε τα χέρια σας στο σώμα σας, παλάμες κάτω.
Ξεκουράστε τα χέρια σας στο πάτωμα. Με την εκπνοή, σπρώξτε τα απαλά και βγάλτε τα πόδια πίσω από το κεφάλι. Κρατήστε τα πόδια σας ίσια. Τα δάχτυλα του ποδιού κρατούν το βάρος. Κρατήστε για έναν κύκλο αναπνοής, διατηρώντας μια ελαφρά εκτροπή στη σπονδυλική στήλη.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια καρέκλα εάν η πλάτη και τα πόδια σας είναι εξαιρετικά άγχος κατά την εκτέλεση. Τοποθετήστε την καρέκλα πίσω από το κεφάλι σας και βάλτε τα πόδια σας επάνω σε αυτό μέχρι να τεντώσετε αρκετά τη σπονδυλική στήλη. Με την πάροδο του χρόνου, θα αισθάνεστε σίγουροι χωρίς τη βοήθεια μιας καρέκλας.
Βεβαιωθείτε ότι το βάρος του σώματος σας είναι συγκεντρωμένο στους ώμους, ο λαιμός πρέπει να είναι ελεύθερος - αυτή είναι μια πολύ σημαντική κατάσταση, διαφορετικά μπορεί να τραυματίσετε τη σπονδυλική στήλη.
Αργά, ο σπόνδυλος του σπονδύλου μεταφράζει την πλάτη σε κατακόρυφη θέση. Εάν έχετε αρκετό τέντωμα, εκπνέετε, βάλτε τα δάχτυλα των ποδιών σας στο πάτωμα.
Έχοντας καταλάβει αυτή την επιλογή, βάλτε τις παλάμες σας στην κλειδαριά πίσω από την πλάτη, γυρίστε την και, με εκπνοή, προσπαθήστε να αγγίξετε το πάτωμα με τα δάχτυλα των ποδιών σας στο μέτρο του δυνατού πίσω από το κεφάλι σας, τραβώντας τη σπονδυλική στήλη σε ένα εύκολο τόξο.
Στο τέλος, μετακινήστε τα πόδια σε μια θέση κάθετα προς το πάτωμα και απαλά και αργά, σπόνδυλοι πίσω από τον σπόνδυλο, βάλτε την πλάτη σας στο πάτωμα.
Αντενδείξεις
Κρίσιμες μέρες
Αυξημένη πίεση
Τραυματισμοί στο λαιμό
Γλαύκωμα
Lumbago
Σπονδύλωση
Αν είναι δυνατόν, εξασκηθείτε καθημερινά, περίπου 1-2 λεπτά. Το χειμώνα, συνιστάται να κάνετε Halasana πρωί και βράδυ.

https://el.cardioyogafusion.com/