Αυτά τα μάντρα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε, αλλά πρέπει να τραγουδήσετε σωστά.

Ερώτηση από τον αναγνώστη: Συχνά αισθάνομαι θυμό, κατάθλιψη. Τι μάντρα αξίζει το τραγούδι για να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε;

Ο Sadashiva, ο δάσκαλος της Tantra Kriya, απαντά:
Η λέξη «μάντρα» μεταφράζεται κυριολεκτικά ως «αυτό που προστατεύει και απελευθερώνει το μυαλό από τους περιορισμούς». Έτσι, τα ψαλμωδικά μάντρα συμβάλλουν στην εξισορρόπηση του νου και των συναισθημάτων. Η αρχική μάντρα AUM (OM) είναι μία από τις πρώτες πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην ταντρική παράδοση. Εξουδετερώνει το μυαλό και το σώμα. Είναι πολύ σημαντικό να τραγουδήσετε σωστά το μάντρα: για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ανοίξετε το στόμα σας και να κάνετε έναν ήχο «α», ενώ αισθάνεστε δονήσεις στην κάτω κοιλιακή χώρα (μέσα, πιο κοντά στην σπονδυλική στήλη). αφού καλύψετε λίγο το στόμα σας, ώστε αυτός ο ήχος να μετατραπεί σε "o", να κατευθύνετε την προσοχή σας μέχρι τη σπονδυλική στήλη στο σημείο πίσω από το οστό του στήθους. αισθανθείτε τις δονήσεις σε αυτήν την περιοχή. στο τέλος τα χείλη κοντά και ο ήχος "m" προφέρεται, οι δονήσεις τελειώνουν το δρόμο τους στο σημείο μεταξύ των φρυδιών. Πρέπει να τραγουδήσετε αυτό το μάντρα για 10-15 λεπτά, και στη συνέχεια απλά να κάθεστε ήσυχα αισθανόμενος τη θετική επίδραση των κραδασμών.

Μια άλλη βεδική μάντρα, Macha Mrityunzhaya, θεραπεύει τόσο το σώμα όσο και το μυαλό. Μπορεί να τραγουδήσει 11, 54 ή 108 φορές. Αυτό το μάντρα κατακτά τις ασθένειες του σώματος και του νου, βελτιώνει τη γενική υγεία. Μια άλλη ισχυρή πηγή που φέρνει τη σοφία του λαμπρού μυαλού στην αντίληψή μας είναι η Gayatri Mantra.

Αυτή είναι η μάντρα του καθαρισμού και της διαφώτισης, η μάντρα του εσωτερικού μας φωτός, που απελευθερώνεται από το σκοτάδι. μας φέρνει πίσω στη φυσική κατάσταση του sat (αλήθεια), cit (σοφία), ananda (ευδαιμονία). Μπορεί επίσης να τραγουδήσει 11, 54 ή 108 φορές.

Θα ήθελα να συμβουλεύω αυτή την πρακτική: αρχίστε με 21 επαναλήψεις του AUM (περίπου 10 λεπτά, στη συνέχεια, κάθονται ήσυχα για μερικά λεπτά), συνεχίστε με 11 επαναλήψεις του "Maha mrityunjaya" (στη συνέχεια καθίστε και πάλι) και τελειώστε με 11 επαναλήψεις του "Gayatri".

Στο τέλος, πρέπει να παραμείνετε στη σιωπή, νιώθοντας τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο μυαλό και το σώμα. Είναι καλύτερο να επαναλάβετε αυτή τη σαγχάνα το πρωί μετά από ένα ντους και το βράδυ, και μετά τον καθαρισμό του σώματος. Θα μπορείτε να αισθανθείτε τα αποτελέσματα της πρακτικής για αρκετές ημέρες. Ελπίζω αυτό να σας βοηθήσει.

https://el.cardioyogafusion.com