Αυτοκατανόηση ή Yogic στροφή προς τα μέσα - Πώς να ζήσετε με τον εαυτό σας και να είστε ευτυχισμένοι και υγιείς
από τον Σουάμι Σιταραμανάντα 

Σε αυτές τις περιόδους ακούμε κάποιες ασυνήθιστες φράσεις και λαμβάνουμε κάποιες ασυνήθιστες συμβουλές, όπως "κοινωνική απομάκρυνση!" "Χρησιμοποιήστε pranams, namaste αντί για αγκαλιές και αγκαλιά!", "Μην ταξιδεύετε" "μείνετε στο σπίτι, εργάζεστε από το σπίτι!", "Ευθύνη δημόσιας υγείας".

Αν δεν πρόκειται να ψωνίσουμε, να διασκεδάσουμε έξω, να μην σπεύσουμε, τι θα κάνουμε; Μπορούμε να ζήσουμε με τους εαυτούς μας; Μπορούμε πραγματικά να ακολουθήσουμε τον Γιόγκι τρόπο ζωής "απλή διαβίωση, υψηλή σκέψη" για την οποία έχουμε μιλήσει; Πώς θα επανεξετάσουμε τις προτεραιότητές μας; Πώς μπορούμε να συνεχίσουμε να εκτιμούμε τη ζωή μπροστά σε αυτόν τον μεταβαλλόμενο κόσμο γύρω μας;

Πώς αντιμετωπίζουμε το ξέσπασμα του ιού θετικά και υγιεινά, ως γιόγκι και γιόγκινες, ως υγιή μέλη της κοινωνίας μας, βοηθώντας στη διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος;

Ακολουθούν μερικές υπενθυμίσεις από τις διδασκαλίες της Yogic:
1. Η σύνδεση μεταξύ αναπνοής και πρανα.

Όσο περισσότερο αναπνέουμε, τόσο πιο πράνα (ενέργεια ζωής) που έχουμε. Το Prana αποθηκεύεται και χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται. Δεν πρέπει να σταματήσουμε τις αναπνευστικές πρακτικές από το φόβο του ιού. Το Kapalabhati καθαρίζει τους πνεύμονές σας. Επιλέξτε χώρους στη φύση για να κάνετε ασκήσεις αναπνοής.

2. Εκτός από την αναπνοή, μπορείτε να αυξήσετε την πράνα σας (δύναμη ζωής) με πολλούς τρόπους. Μπορείτε να ζήσετε μια ζωή χωρίς pranic-χρέους, να συσσωρεύσετε prana αντί να ξοδέψετε.

Το κλειδί είναι να στραφείτε στη Μητέρα Φύση και να επανασυνδεθείτε μαζί της. Ζήστε στη φύση, πάρτε prana από:

τη γη (περπατώντας στη γη, αντί να οδηγείτε, να σκεφτόμαστε τα βουνά και τα δέντρα, να κάνουμε "δασικά λουτρά", κηπουρική),
νερό (κολύμβηση στον ωκεανό και τα ρέματα, φυσικές λίμνες, πόσιμο γλυκό νερό),
πυρκαγιά (που είναι σε ηλιοφάνεια λίγο ημερησίως, πίνοντας ζεστό νερό, τρώγοντας ζεστό φαγητό),
αέρα (κάνετε κοιλιακή αναπνοή για να πάρετε διπλή πρόσληψη οξυγόνου και αποβάλτε την ένταση και την κόπωση μέσω μακράς εκπνοής) και
αιθέρας (να είστε σε καλό χώρο και καλό περιβάλλον για να σας στηρίξουμε. Προσέξτε στο αίσθημα της αρνητικότητας στην απομόνωση καθώς οδηγεί στην κατάθλιψη και τον εθισμό.)

Swamiji meditating από τον ποταμό Yuba που επαναφορτίζει pranic ενέργειας.
3. Η Prana συνδέεται με το μυαλό, τα συναισθήματα και τις σκέψεις.

Θετική σκέψη σας κάνει να νιώσετε δυνατά και ενεργητικά. Καλλιεργήστε χαρά, εκτίμηση, ευγνωμοσύνη. Μετατρέψτε τους φόβους, τις ανησυχίες στο θάρρος, την πίστη, την αυτοπεποίθηση και την ικανοποίηση. Καταγράψτε και μοιραστείτε πέντε σημεία ευγνωμοσύνης κάθε μέρα για ψυχική υγεία. Για παράδειγμα, είμαι ευγνώμων για την υγεία μου "," είμαι ευγνώμων σήμερα για τον καθαρό αέρα που μπορώ να αναπνεύσω "," είμαι ευγνώμων για το καλό φαγητό που έχω σήμερα "," είμαι ευγνώμων για τους φίλους και την οικογένεια " Είμαι ευγνώμων γι 'αυτή τη ζωή αυτή τη στιγμή ".

4. Η συγκέντρωση του μυαλού φέρνει τη δύναμη του νου και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Κρατήστε τον εαυτό σας απασχολημένος στο σπίτι εάν δεν εργάζεστε. Ανακαλύψτε τις δουλειές του σπιτιού ή την οργάνωση ή τον καθαρισμό. Ένα αδρανές μυαλό είναι ένα εργαστήρι διάβολο. Δώστε προσοχή στην εμμονή στις αρνητικές σκέψεις. Αυτή δεν είναι η σωστή πρακτική συγκέντρωσης που πρέπει να είναι σε θετικές σκέψεις.

5. Συμπυκνώστε τις θετικές και αναζωογονητικές σκέψεις

Επικεντρωθείτε στα ιερά μάντρα όπως το OM ή τα αντικείμενα που ανυψώνουν όπως τα λουλούδια, τα δέντρα, τον μπλε ουρανό, την κίνηση της αναπνοής μέσα και έξω από τους πνεύμονές μας. Μείνετε μακριά από περισπασμούς. Οι διαταραχές φέρνουν στο μυαλό τους ιούς. Κρατήστε το μυαλό σας ισχυρό και ανυψωμένο. Αυτό υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

6. Μέτρα αποκατάστασης και θεραπεία από συγκεκριμένα μάντρα

Επαναλάβετε συνειδητά το ιερό μάντρα "Om namah sivaya". Ο Λόρδος Siva μπορεί να πίνει δηλητήριο και να ασχοληθεί με τον ιό. Όσο περισσότερο επαναλαμβάνετε ένα μάντρα, τόσο καλύτερα είναι, καθώς οι μάντραι εργάζονται σωρευτικά, με επανάληψη. Επίσης κατεβάστε και παίξτε με χαμηλή ένταση στο σπίτι σας, ακόμα και τη νύχτα, το γνωστό μάντρα "maha mrityunjaya" για προστασία, θεραπεία και απελευθέρωση Om Tryambakam ... Αυτό θα σας δώσει ένα θετικό και καθησυχαστικό υπόβαθρο σκέψης. Εάν γνωρίζετε κάποιον που είναι άρρωστος, απευθυνθείτε στην προσευχή του ατόμου στο μυαλό σας και στείλτε τις θεραπευτικές δυνάμεις των μάντρα με το ψαλμωδικό σας μάντρα, 3 φορές, 9 φορές, 27 φορές, 54 φορές ή 108 φορές.

7. Κατακτήστε τους φόβους σας επιβεβαιώνοντας την εσωτερική σας δύναμη

"Om Sri Durgayai Namah" ή "Om Dum Durgayai Namah". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ισχυρή μορφή του μάντρα της Θεάς Durga που είναι η δική μας εσωτερική δύναμη που κατοικεί μέσα μας. Αυτό θα εξαλείψει την επίδραση του Rahu στους μπερδεμένους χρόνους μας (που προκαλεί φόβο και ψευδαίσθηση). Αυτή η συνεχής επανάληψη μάντρα για τουλάχιστον 108 φορές, βλέποντας επίσης τη μορφή της θεάς που οδηγεί το λιοντάρι με τα 8 όπλα της, θα φέρει ηρεμία και θάρρος.

Το Durga αντιπροσωπεύει τη δική μας εσωτερική δύναμη και δύναμη. Κρατάει τα όπλα όλων των θεών.
8. Θυμηθείτε "τι νομίζετε ότι είναι αυτό που γίνετε"

Σκεφτείτε δύναμη, θα γίνει ισχυρή. Σκεφτείτε την αδυναμία, θα γίνει ασθενής. Σκεφτείτε τη νόσο, θα καλέσετε την ασθένεια. Η πραγματικότητα στην οποία ζείτε είναι η πραγματικότητα των σκέψεών σας. Είστε ο κύριος του πεπρωμένου σας. Αν δεν μπορείτε να βγείτε από τις θετικές σκέψεις σας αυτή τη στιγμή, διαβάστε τα βιβλία από τους Δασκάλους. Θα σας εμπνεύσουν. Σταματήστε να τρώτε τον εαυτό σας με τα νέα των κοινωνικών μέσων και να σταματήσετε να τρώτε τον εαυτό σας με αρνητικές σκέψεις άλλων. Ακόμη και αν οι άλλοι είναι αρνητικοί ή ανήσυχοι, παραμένουν ήρεμοι και ισχυροί θα τους βοηθήσουν.

9. Θυμηθείτε τη Βεδαντική διδασκαλία για την Αλήθεια και την Πραγματικότητα

Αποσπάστε από τα δικά σας συναισθήματα ανησυχίας και βεβαιώστε την αληθινή σας φύση ως ισχυρό πνεύμα, τον Atman χωρίς ασθένεια. Τελικά ο κόσμος, όπως το βλέπουμε, είναι εξωπραγματικός, γιατί είναι μόνο αυτό που σκέφτεται και προβάλλει το μυαλό μας, μια συνήθεια ενισχυμένη από αμέτρητες επαναλήψεις. Είχατε αμέτρητους φόβους και τραύματα πριν και τώρα θα δείτε πολλούς λόγους να φοβάσαι και πάλι ( θα δείτε ένα φίδι όταν υπάρχει μόνο ένα αθώο σχοινί επειδή η ιδέα του φιδιού και ο φόβος του φιδιού είναι στο μυαλό σας ).

Ξυπνήστε, φέρετε το φως της σοφίας και δείτε τα πράγματα όπως είναι. Τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα. Ο ιός δεν είναι τόσο τρομερός. Η δική μας αδυναμία και η ετοιμότητά μας να αφήσουμε την αυτοπεποίθησή μας και την κυριότητά μας είναι το πρόβλημα. Μην χάνετε ενέργεια στο δράμα και τις ανησυχίες. Αυτό είναι μόνο μια δοκιμασία πόσο ισχυρή είσαι. Εφαρμόστε τις γιόγκικες αρχές και νικήστε!

10. Προσθέστε τον υγιή Εαυτό σας και ξέρετε ότι είστε ο κύριος του σώματός σας και του νου. Ο κόσμος του Διαδικτύου δεν είναι η μόνη πραγματικότητα

Το διαδίκτυο ενισχύει και στρεβλώνει. Υπάρχουν πολλές "λεκτικές αυταπάτες" και "συμπαθεί και αντιπαθεί" που σας περιβάλλουν. Αυτοί είναι οι τύποι σκέψεων (vrittis) που θα σας φέρουν πόνο. Λιγότερα από αυτά είναι καλύτερα. Εάν θέλετε να ενημερώσετε τον εαυτό σας, περιηγηθείτε γρήγορα στις ειδήσεις από έγκυρες πηγές και επιστρέψτε στο γειωμένο σας εαυτό. Το σώμα και το μυαλό σας είναι τα όργανα σας. Η υγεία σας είναι στα χέρια σας. Δεν είσαι θύμα. Κάνετε ό, τι είναι απαραίτητο (Πλύνετε τα χέρια σας, είστε συνετός, περιορίστε τις επιθυμίες και τις ανάγκες) και φροντίστε την υγεία σας με αυτοπεποίθηση.

Το Siva έχει επίσης το όνομα Neelakanta - εκείνο που πίνει το δηλητήριο του κόσμου και παραμένει ανεπηρέαστο από αυτό.
11. Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς να επανεξετάσουμε τις προτεραιότητές μας

Αυτή είναι μια ευκαιρία να εστιάσουμε και να αλλάξουμε τη ζωή μας υιοθετώντας νέες και καλές συνήθειες. Δεν χρειάζεστε πολλά για να είστε ευχαριστημένοι. Η ευτυχία είναι μέσα όταν ηρεμείς το μυαλό. Αφήστε να προσκολληθούν σε πράγματα όπως ήταν.

12. Αλλάξτε την αγχωτική ζωή μας με την πρακτική της ικανοποίησης

Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εσάς να περάσετε χρόνο με τον εαυτό σας. Κάντε περισσότερη γιόγκα, όχι λιγότερο. Κάνε περισσότερο διαλογισμό. Γυρίστε το μυαλό προς τα μέσα. Η γιόγκα σας βοηθά να είστε μαζί σας και έχετε σαφήνεια. Η "κοινωνική απομάκρυνση" είναι μια μεγάλη ιδέα που προωθήθηκε από τον Yogis εδώ και πολύ καιρό. Στο γιόγκικο πλαίσιο, σημαίνει ότι δεν εξαρτάται από τις εξωτερικές σχέσεις για την ευτυχία σας. Μην είστε αναγκασμένοι και ψάχνετε έξω για ευτυχία ή υποστήριξη. Λιγότερη κοινωνική ζωή, περισσότερη εσωτερική ζωή. Λιγότερες σκέψεις, περισσότερη ειρήνη. "Γιόγκα chitta vritti nirodhah"

Τοποθετήστε τον εαυτό σας και τους άλλους και βρείτε τη δύναμή σας μέσα στον δικό σας αληθινό Εαυτό. Αγάπα τον εαυτό σου! Στη συνέχεια, θα βρείτε άλλους, καθώς η καρδιά σας ανοίγει. Πότε δεν είσαι μόνος. Είστε η ουσία όλων. Συνδεθείτε με την καρδιά σας σοφία. Αυτή είναι μια καλή στιγμή για να το κάνετε. Το Σύμπαν σου δίνει αυτή την πολύτιμη ευκαιρία να το κάνεις αυτό.

συμπέρασμα
Αυτή είναι μια ευλογία στη μεταμφίεση. Γυρίστε προς τα μέσα. Λιγότερο ταξίδι, λιγότερη κίνηση. Περισσότερες ευκαιρίες για άσκηση. Περισσότερη σαφήνεια. Αντί να βλέπουμε αυτό ως καταθλιπτικό, το βλέπουμε σαν μια ευκαιρία να γυρίσουμε μέσα και να πάμε κατευθείαν στο δικό μας στόχο της ευτυχίας. Πράγματι, είναι μια ευλογία στη μεταμφίεση.

Πρακτικά το παραπάνω βήμα προς βήμα. Εάν χρειάζεστε περισσότερη καθοδήγηση, είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε.

https://sivanandayogafarm.org/