Να οι 6 κινήσεις για να ξεκινάς τη μέρα σου με καλή διάθεση (ακόμα κι αν ξύπνησες στραβά!)
Υπάρχουν επιστημονικοί τρόποι για να αποκτάς θετική προσέγγιση, όταν ξυπνάς με κακή διάθεση.

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

Κάνε restart στη μέρα σου!

1. Μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι
Πέρνα τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα της ημέρας σου σχεδιάζοντας κάτι όμορφο που θα κάνεις για σένα. «Αυτό μπορεί να σε βάλει σε καλή διάθεση – ακόμη κι αν απλώς πας να πάρεις φρέσκα φρούτα» τονίζει η Alice Domar, PhD, συγγραφέας του Be Happy Whithout Being Perfect.

2. Σήκω από το κρεβάτι
«Όσο περισσότερο μένεις στο κρεβάτι, τόσο περισσότερο χαλάει η διάθεσή σου» επισημαίνει η Christine Padesky, PhD, συγγραφέας του Mind Over Mood. Πέταξε το πάπλωμα, φτιάξε καφέ, κάνε ντους και ετοιμάσου για μια καλή μέρα.

3. Πιες 2 ποτήρια νερό πριν τον καφέ
«Όταν ξυπνάμε, ο οργανισμός μας είναι αφυδατωμένος» εξηγεί η Susan Kleiner. PhD, συγγραφέας του The Good Mood Diet. Και η αφυδάτωση δημιουργεί κόπωση η οποία επηρεάζει τη διάθεση.

4. Κουνήσου
Ο Νο 1 τρόπος για να νικήσεις την κακή διάθεση; Η γυμναστική. «Και ελάχιστα λεπτά φυσικής δραστηριότητας –ζωηρό περπάτημα, τρέξιμο επί τόπου– αυξάνουν την ενεργητικότητα και βελτιώνουν τη διάθεση» σημειώνει ο Robert Thayer, PhD, συγγραφέας του Calm Energy.

5. Ψάξ’ το
Αν ξύπνησες με άγχος, προσπάθησε να εντοπίσεις τι το προκαλεί. Είναι κάτι που σου είπαν χθες; Έχεις μια συνάντηση που θέλεις να αποφύγεις; Μήπως φταίει
το όνειρο που έβλεπες; «Αν βρεις το λόγο που είσαι αναστατωμένη, έχεις κάνει τη μισή διαδρομή για να νιώσεις καλύτερα» επισημαίνει η Alice Domar.

6. Να είσαι ευγενική και ευγνώμων
Γενικότερη η οδηγία, αλλά η γενναιοδωρία και η ευγνωμοσύνη συμβάλλουν πολύ
στην ευτυχία, σύμφωνα με τον Todd B. Kashdan, PhD, διευθυντή του αμερικανικού Laboratory for the Study of Social Anxiety. Κάνε κάτι ευγενικό για έναν ξένο ή μια φίλη και θα δεις ότι θα νιώσεις καλύτερα. Extra βοήθεια; Γράφε κάθε πρωί τρία πράγματα για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη.

Tags: