Τα οφέλη του στρες δεν σου περνούν απ' το μυαλό

Πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να είναι στρεσαρισμένος από την πίεση της ημέρας; Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η δυσκολία της καθημερινότητας και το βαρύ πρόγραμμα σε γεμίζουν άγχος, με αποτέλεσμα να έχεις κακή ψυχολογία και να κάνεις κακό και στην υγεία σου. Ωστόσο, μήπως υπάρχουν οφέλη του άγχους που δεν είχες σκεφτεί;

Η σύγχρονη καθημερινότητα έχει κάνει το άγχος μέρος της καθημερινότητάς σου και δεν σε έχει αφήσει να δεις τη θετική πλευρά ή ακόμα και τα οφέλη αυτού του κατά τ’ άλλα αρνητικού συναισθήματος. Μήπως μπορείς να το εκμεταλλευτείς προς όφελός σου;

Κι όμως, μπορεί το άγχος να έχει ευεργετικά οφέλη, αρκεί να αξιοποιηθεί σωστά! Μάλιστα, έχει αρκετά θετικά για το σώμα και το μυαλό. Αλλά για να χρησιμοποιήσεις το άγχος προς όφελός σου, είναι σημαντικό πρώτα να κατανοήσεις τι ακριβώς προκαλεί, τα οφέλη του άγχους και πώς μπορεί να σε βοηθήσει.

Όταν αισθάνεσαι άγχος, το σώμα στέλνει στην ουσία ένα μήνυμα για το πώς οι πιέσεις που βιώνεις σε επηρεάζουν σωματικά και ψυχικά. Το πρωταρχικό που πρέπει να σκεφτείς είναι το πώς το σώμα και το μυαλό σου ανταποκρίνονται στο στρες. Αν το εκμεταλλευτείς σωστά στο τέλος θα μπορεί να αποτελέσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην καθημερινή σου ζωή.

Για ρίξε μια ματιά, λοιπόν, στα οφέλη του άγχους.

Οξύνει τη μνήμη
Έχεις παρατηρήσει πολλές φορές πως όταν είσαι πολύ αγχωμένος θυμάσαι πράγματα που είχες ξεχάσει χρόνια; Ή όταν ψάχνεις εναγωνίως μια απάντηση σε ένα ερώτημα, έχουν υπάρξει φορές που αυτή έρχεται από το πουθενά; Αυτός είναι ένας από τους τρόπους που αντιδρά το μυαλό στο στρες, και αυτό είναι λόγω των ορμονών του στρες που αυξάνουν την εγρήγορση όταν αυτή είναι περισσότερο απαραίτητη. Το περιστασιακό στρες μπορεί να σε βοηθήσει να εστιάσεις την προσοχή σου και να βελτιώσει τη διαδικασία ανάκλησης αναμνήσεων σε στιγμές που έχεις πιεστεί.

Μπορεί να βοηθήσει και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα
Όταν αρρωσταίνεις, το στρες αυξάνει την έκκριση ορμονών που χρειάζεται το ανοσοποιητικό σύστημα για να ξεπεράσεις την ασθένεια. Το άγχος είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στα πρώτα στάδια της ασθένειας, όταν το σώμα σου χρειάζεται περισσότερη βοήθεια. Η έκρηξη του άγχους, λοιπόν, στην αρχή της ασθένειας δίνει σημαντική βοήθεια στο ανοσοποιητικό σου σύστημα για να επανέλθεις σε υγιή κατάσταση.

Σε βοηθά στη δουλειά
Μα λόγω της δουλειάς δεν αγχώνεσαι; Οι πιο επιτυχημένοι εργαζόμενοι έχουν καταφέρει να χρησιμοποιούν προς όφελός τους το δημιουργικό άγχος. Μπορεί να έχεις περισσότερες ιδέες και να σκεφτείς πράγματα που δε θα σκεφτόσουν πριν που ήσουν χαλαρός. Χρησιμοποίησέ το προς όφελός σου λοιπόν και μην τρελαίνεσαι.

Κάνει τη ζωή σου πιο ενδιαφέρουσα
Σκέψου να βάλεις τον εαυτό σου σε μερικές αγχωτικές καταστάσεις και η ζωή θα γίνει πιο ενδιαφέρουσα και απολαυστική. Οι προκλήσεις στην καθημερινότητα θα σου δώσουν ζωντάνια και κίνητρο για να πετύχεις κάποια πράγματα. Μην σκέφτεσαι το άγχος σαν ανασταλτικό παράγοντα για την εκπλήρωση των στόχων σου, αλλά μετάτρεψέ τον σε ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που θα δώσει περαιτέρω ενδιαφέρον στην καθημερινότητά σου.

Όλα αυτά φυσικά όταν το άγχος είναι ελεγχόμενο και δεν σε πιάνουν τα ψυχοσωματικά σου ή κρίση πανικού.

https://ipop.gr/