Οστεοπόρωση – Συμβουλές για την υγεία: Η δομή των οστών του ανθρώπου επηρεάζεται από τις τροφές που καταναλώνουν, οι άνθρωποι. Τα τρόφιμα είναι πλούσια σε ασβέστιο, βιταμίνη D και θρεπτικά συστατικά. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τη υγεία των οστών.

Η ισορροπημένη διατροφή μπορεί να σας παρέχει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, ο οργανισμός σας. Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η συγκεκριμένη διατροφή είναι βέβαιο πως θα πρέπει να ενισχύσετε τον οργανισμό σας, με πολυβιταμίνες ή με συμπληρώματα διατροφής.

Η ισορροπημένη διατροφή που ακολουθείται από κάποιον περιλαμβάνει πολλά γαλακτοκομικά προϊόντα, καθώς και ψάρια, φρούτα, ενώ σημαντικά κρίνονται και τα λαχανικά.

Οστεοπόρωση – Συμβουλές για την υγεία: Ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν, με βάση τα συστατικά που σας προσφέρουν

– Ασβέστιο – Βιταμίνη D: γαλακτοκομικά προϊόντα, γάλα, γιαούρτι και τυρί.
– Ασβέστιο: σαρδέλες, κονσέρβα, σολομός (σ.σ. με κόκαλα).
– Βιταμίνη D: σολομός, σκουμπρί, τόνος, σαρδέλες.
– Ασβέστιο: χόρτα, γογγύλια, λάχανο, μπάμιες, κινέζικο λάχανο, πικραλίδα, μπρόκολο.
– Μαγνήσιο: σπανάκι, τεύτλα, μπάμιες, ντομάτα, αγκινάρες, μπανάνες, πατάτες, γλυκοπατάτες, σταφίδες.
– Κάλιο: ντομάτα, σταφίδες, πατάτες, σπανάκι, γλυκοπατάτες, παπάγια, πορτοκάλια, χυμός πορτοκαλιού, μπανάνες, δαμάσκηνα.
– Βιταμίνη C: κόκκινες πιπεριές, πράσινες πιπεριές, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, μπρόκολο, φράουλες, λαχανάκια Βρυξελλών, παπάγια, ανανάς.
– Βιταμίνη Κ: σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το κατσαρό λάχανο, το σπανάκι, τα γογγύλια και τα λαχανάκια Βρυξελλών.